Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - mauros rigas

Σελίδες: 1234 ... 12
15
το μονο που μπορει να ειναι αντικειμενικο ειναι ο γραπτος διαγωνισμος  .-
ναι μεσα σε 6 ωρες ο καλυτερος να περασει.
και στους ολυμπιακους κανουν προετοιμασια 4 χρονια για να τρεξουν ενα αγωνα 10 sec

αν ειναι δικαιο για αυτους που εχουν δουλεψει 10 χρονια στην καλυμνο?
πραφανως και οχι

αν ειναι δικαιο για αυτους που εχουν τελειωσει απο το 2008(13 χρονια!!!) και δν ειχαν καμια ευκαιρια να δουλεψουν..
προφανως και οχι..


Μα τι σχέση έχει ο γραπτός ΑΣΕΠ με την αύρα που εκπέμπεις στους μαθητές και στις μαθήτριες.. με την μεταδοτικότητα που έχεις, με τον τρόπο διαχείρισης δύσκολων καταστάσεων τόσο μέσα στην σχολική αίθουσα, όσο και μέσα στο σχολικό κτίριο, με την προσωπικότητα που έχεις και αν αυτή είναι ικανή να κάνει τους μαθητές να σε θαυμάζουν ή να σε έχουν στο ψιλό..
Ο γραπτός μπορεί ως ένα σημείο να αξιολογήσει το γνωστικό αντικείμενο αλλά αυτό έχει αξιολογηθεί από το πανεπιστήμιο που πήραμε πτυχίο. Δεν χρειάζεται πάλι..
Όσο για τον δρομέα στους ολυμπιακούς.. αυτός προετοιμάζεται 4 χρόνια, τρέχει 10 δεύτερα και τελειώνει η δουλειά του εκεί. Εντελώς άστοχο παράδειγμα.

Γραπτός για κανέναν/καμία ή για όλους (μόνιμους και αναπληρωτές)---> Εκεί να σε δω!

16
Δεν είναι θέμα εξασφάλισης κάποιων, αλλά δικαιοσύνης. Το έχουμε πει σε όλους τους τόνους, πρέπει να μπορούν να έχουν όλοι τη δυνατότητα να διεκδικήσουν θέση. Μόνο με τον γραπτό είναι αυτό δυνατό! Αυτό το σύστημα ευνόησε τους βολεμένους με την προϋπηρεσία από δεξιά και αριστερά (και ας διορίζομαι, αυτή είναι η αλήθεια, είναι αισχρό σύστημα) και κάποιους ξέμπαρκους με πτυχία που είτε δεν είχαν σχέση με την εκπαίδευση ως τα τώρα είτε εργάζονταν περιστασιακά σε αυτήν.

Τα ίδια τα πράγματα θα οδηγήσουν νομοτελειακά στον γραπτό ξανά, με έναν και μόνο πίνακα αυτή τη φορά, δίκαια και τίμια, αφού θα μπλοκάρουν κάποιες ειδικότητες ήδη από την επόμενη διετία. Ή νομίζετε ότι θα κάνουν παιδιά ντουζίνες για να ξεχωρίσουν αφού καλύψουν πτυχία κάθε λογής.


Παλεύουμε από κοινού για το μόνο δίκαιο σύστημα: γραπτός!!!

Για ποια δικαιοσύνη μιλάς? Αν υπήρχε δικαιοσύνη θα ημασταν ήδη διορισμένοι όλοι οι Ασεπίτες του 2008 και όχι μόνο όσοι έκαναν προσφυγή. Και τώρα με αυτό το σύστημα κάποιοι χάνουνε διορισμό για 5-10 θέσεις. Ε.... στους επόμενους πρέπει να είναι μέσα..Αυτό είναι δικαιοσύη..
Δεν γίνεται να δώσουν γραπτό ΑΣΕΠ για 20 θεσεις 2500 άτομα και αυτό να κρίνει τον καλύτερο... Δεν είναι δικαιοσύνη αυτό.

Αν είσαι πραγματικά δίκαιος πάλεψε για γραπτό διαγωνισμό για μόνιμους και αναπληρωτές μαζί. Βασικά πάλεψε για άρση μονιμότητας και κάθε 2 χρόνια γραπτό για όλους!! Γιατί κάποιος που έγραψε καλύτερα από εμένα το 2008 και άρα ήταν "καλύτερος" δεν σημαίνει ότι θα γράψει καλύτερα και το 2022. ¨Ετσι κάθε διετία θα δουλεύουν οι "καλύτεροι".. Και αν γίνεται κάθε χρόνο αυτό θα δουλεύουν κάθε χρόνο οι "καλύτεροι"... Καταλαβαίνεις ότι είναι γελοίο όλο αυτό με τον γραπτό διαγωνσμό...

Γραπτός ποτέ ξανά.. Ψυχοφθόρο αποτυχημένο σύστημα που έκρινε από μία 6ωρη εξέταση τους "καλύτερους" και μετά τέλος, δεν τους ξανα άγγιξε τίποτα!! Δεν υπάρχουν αυτά.. ειδικά στην εποχή μας.
Ποιο ιδιωτικό σχολείο κάνει γραπτό διαγωνισμό για να προσλάβει τους "καλύτερους". Ο "καλύτερος" έχει ένα προφίλ συνολικό που τον κάνει καλύτερο. Το προφίλ αυτό είναι η πορεία του και το έργο του από το προπτυχιακό και μετά. Στην Τριτοβάθμια γιατί δεν έχει γραπτό και γίνονται κρίσεις αξιολογώντας όλη την πορεία κάποιου από το προπτυχιακό μέχρι τις δημοσιεύσεις του και την ερευνητική πορεία, και φυσικά και την διδακτική πορεία στα ΑΕΙ...?

*ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΓΡΑΠΤΟΣ ΑΣΕΠ   

17
Γραπτό θα λέμε και θα κλαίμε...Πολύ καλά να πάθουμε....

ε καλά χαλάρωσε.. Τα είδαμε και τότε με τον γραπτό..
Το πρόβλημα δεν είναι το σύστημα.. Το πρόβλημα είναι ότι κάνουν τα πάντα για να μειώνουν τις θέσεις κάθε χρόνο και διορισμοί δεν γίνονται.. Γιατί αν έκανε 25000 - 30000 ή 40000 διορισμούς, όλοι κομπλέ θα είμασταν. Τουλάχιστον αυτοί που έχουμε χρόνια στο κουρμπέτι με αναπλήρωση, γραπτό ΑΣΕΠ κτλ...

18
Καλημέρα σας! Θέλω να ρωτήσω κάποια πράγματα σχετικά με τη σύσταση των 721 θέσεων που έγινε πρόσφατα για να δω αν έχω καταλάβει κάποια πράγματα σωστά.
Στην τροπολογία αναφέρει τις οργανικές θέσεις στην δευτεροβάθμια και συγκεκριμένα του κλάδου ΠΕ81 που με ενδιαφέρει ως 915 θέσεις. Σύμφωνα με τον patrea (αν καταλαβαίνω σωστά) τόσες είναι οι θέσεις ΠΕ 81 που υπάρχουν πανελλαδικά σύμφωνα με το παρόν ωρολόγιο πρόγραμμα και αριθμό τμημάτων; Δηλαδή αν λάβουμε υπόψιν ότι φέτος πήραν περίπου 100 αναπληρωτές οι υπόλοιπες 815 θέσεις είναι μόνιμοι εκπαιδευτικοί; Κι αν συνυπολογίσουμε ότι υπήρχαν και 80 παραιτήσεις σημαίνει ότι οι μόνιμοι διορισμένοι "πέφτουν" στους 735 και οι αναπληρωτές που θα απαιτηθούν τη νέα χρονιά θα είναι 180; (Με τα φετινά δεδομένα τμημάτων εννοείται)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Είναι απλοποιημένη η προσέγγισή σου στο θέμα. Σε αυτούς που πήραν σύνταξη υπάρχουν σίγουρα άτομα που ήταν υπεράριθμα στην δδε τους. Επίσης αυτοί που παίρνουν σύνταξη έχουν μικρότερο ωράριο σε σχέση με τους αναπληρωτές. Οπότε δεν αντιστοιχεί 1 θέση συνταξιούχου σε 1 θέση αναπληρωτή. Επίσης πέρυσι έβγαλαν τα μαθήματα των ΠΕ81 από τα Γενικά λύκεια οπότε αρκετοί από τους μόνιμους που είχαν οργανικές σε ΓΕΛ θα πάρουν φέτος σε ΕΠΑΛ και γυμνάσια. Οπότε πιστεύω πως θα πάρει περισσότερους αναπληρωτές σε σχέση με πέρσι λόγω των 80 περίπου συνταξιοδοτήσεων, ωστόσο στους διορισμούς, ο αριθμός θα είναι απογοητευτικά μικρός... τύπου 20 άτομα και για τα 2 χρόνια..   

19
Σχολική ζώνη / Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« στις: Σεπτέμβριος 30, 2020, 07:47:58 μμ »
Θετικό βήμα επιτέλους η δήλωση της υπουργού.Μακάρι να λαμβάνονται και παρουσίες κανονικά.Και ο λογαριασμός στους γονείς των καταληψιών για τυχόν ζημιές.Τα αυτονόητα σε μια δημοκρατία δηλαδή.
Να ρωτήσω κάτι;Εάν εφαρμοστούν όλα αυτά και κοπούν μαχαίρι οι καταλήψεις,τι θα σημαίνει αυτό άραγε;

Την ζημιά εκατομμυρίων του φιάσκου με τις μάσκες ποιος θα την πληρώσει;
https://www.news247.gr/paideia/gia-to-fiasko-me-tis-maskes-xodeytikan-6-2-ek-eyro.7929203.html

Την ζημιά του αποτυχημένου πειράματος του μεγάλου περίπατου στην Αθήνα ποιος θα την πληρώσει;
https://www.news247.gr/koinonia/megalos-peripatos-kostise-apetyche-kai-o-mpakogiannis-proeidopoiei-oti-tha-ton-synechisei.8983461.html

Μην ακούτε Κυρανάκη, Μπογδάνο κ Πορτοσάλτε και σας δηλητιριάζουν τον εγκέφαλο. Αυτή η κυβέρνηση ότι κάνει το κάνει για επικοινωνιακούς λόγους έχοντας αγκαζέ τα ΜΜΕ και μία αντιπολίτευση ανεπαρκή αλλά ταυτόχρονα άφωνη, καθώς τα ΜΜΕ στηρίζουν εξώφθαλμα την κυβέρνηση... και πως να κάνουν αλλιώς με τόσα λεφτά που πήρανε.
https://www.in.gr/wp-content/uploads/2020/07/%CE%9A%CE%91%CE%A4%CE%91%CE%9B%CE%9F%CE%93%CE%9F%CE%A3-%CE%9C%CE%95%CE%A3%CE%A9%CE%9D_%CE%95%CE%9A%CE%A3%CE%A4%CE%A1%CE%91%CE%A4%CE%95%CE%99%CE%91-%CE%95%CE%9D%CE%97%CE%9C%CE%95%CE%A1%CE%A9%CE%A3%CE%97%CE%A3-COVID_19-1.pdf

20
Ενδεχομένως. Αν βέβαια γίνει αυτό οι χαμένοι θα είναι αυτοί που έχουν 1 ή 2 παιδιά που τώρα τσίμπησαν τα 3 ή 6 μοριάκια ενώ με ένα σύστημα που απλά θα δίνει ποσοστό των θέσεων μόνο σε 3τεκνους και πολύτεκνους δε θα πάρουν τίποτα. Επίσης θα υπάρχει κάποιο ποσοστό αναπηρίας πχ 67% πάνω από το οποίο θα μπορείς να διεκδικήσεις θέση ως ΑμεΑ, οπότε και τότε κάποιος με ποσοστό αναπηρίας πχ 60% θα είναι χαμένος.

Γιατί πάνω από 67%;  Σε όλες τις προκηρύξεις η ποσόστωση ισχύει για ΑμεΑ με ποσοστό >=50%.
https://www.asep.gr/guide/1K_2020/disability50percentproof.html

21
Πάντως η Κεραμέως προεκλογικά έλεγε τα παρακάτω...
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/292540_neo-systima-diorismon-proteinei-i-nd-proypiresia-akadimaika-prosonta-graptos

''η Νέα Δημοκρατία προτείνει στους πυλώνες κριτηρίων να περιλαμβάνονται: η διδακτική προϋπηρεσία με αυξημένη βαρύτητα, τα ακαδημαϊκά προσόντα, τα αποτελέσματα γραπτού διαγωνισμού με ένα μικρό ποσοστό στη μοριοδότηση, καθώς και τα κοινωνικά κριτήρια. Οι πολύτεκνοι και τα άτομα με αναπηρίες οφείλουν να λάβουν την ξεχωριστή μέριμνα της Πολιτείας.''

*Πάντως διαχρονικά οι προκηρύξεις και τα συστήματα προσλήψεων στην εκπαίδευση δεν συνέπιπταν με τις υπόλοιπες του δημοσίου τομέα. Καλά θα είναι να πάρουμε το συντομότερο απαντήσεις από την Κεραμέως, καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα δεχτούμε για άλλη μία φορά εμπαιγμό. Δλδ, ψήφισε πριν λίγο καιρό τα δυσπρόσιτα να μετράνε ως πραγματική προϋπηρεσία και τελικά δεν θα μετράει καθόλου; Και όχι μόνο αυτό...

22
Δεν ξερω εαν έχετε δει το βιογραφικό του Θεωδορικακου ,ο οποίος εχει και «ενσυναισθηση» μιας και ειναι δάσκαλος.....

Η αλήθεια είναι πως δεν το έχω διαβάσει, αλλά πλέον θα φανούν όλα στον γραπτό διαγωνισμό...

23
Αφού η εξέταση θα γίνεται μέσω internet και τα αποτελέσματα θα βγαίνουν άμεσα, καθώς επίσης θα είναι κοινά για όλους, εκτός του γνωστικού, εγώ προτείνω να συμμετέχουν στις εξετάσεις όλοι οι πολίτες της χώρας υποχρεωτικά ωστε να διαπιστώσουμε το συνολικό επίπεδο της χώρας. Να δούμε επίσης και την βαθμολογία των 300 της βουλής. Τι βαθμό θα πιάσει ο Θεοδωρικάκος για παράδειγμα ή ο Κυρανάκης που θεωρεί ότι δεν κάνουμε καλό βιογραφικό και για αυτό δεν βρίσκουμε δουλείες. Ο διαγωνισμός θα είναι αδιάβλητος εξάλλου, οπότε ούτε αυτοί θα ξέρουν τα θέματα από πριν.

24
Τα δυσπρόσιτα δηλαδή δεν θα μετράνε στην επόμενη προκήρυξη; Πριν λίγους μήνες τα ψήφισαν. Τα σεμινάρια; Έχουν καλό τζίρο ακόμη. Τα μόρια του παλαιού γραπτού ΑΣΕΠ γιατί συνεχίζουν να υπάρχουν στον ΟΠΣΥΔ;

25
MAUROS_RIGAS, κούρασες με την κλάψα και  τη μελούρα σε κάθε μήνυμα! Δεν αναφέρομαι στους ΑΜΕΑ, παρά μόνο στους παντρεμένους χωρίς παιδιά που προηγούνταν και ποτέ δεν κατάλαβα το λόγο και στους δι-τετρα-δεκάτεκνους, που ενώ πήραν τα μόρια στον πίνακα, απαιτούν ΠΑΛΙ προτεραιότητα. Δεν είμαστε πολίτες ωμέγα κατηγορίας, επειδή δε γεννήσαμε παιδιά!!!

   Εγώ καταρχάς είμαι ΑμεΑ και δεν έχω παιδιά. Κουράστηκες από την κλάψα και την μελούρα μου, ταυτόχρονα εσύ η ίδια γράφεις ένα μήνυμα τρεις σειρές από τις οποίες στις δυόμιση κλαίγεσαι και βγάζεις τον πόνο σου. Δεν είσαι πολίτης ωμέγα κατηγορίας επειδή δεν έκανες παιδιά πάντως. Αλλού πρέπει να ψάξεις τον λόγο που αισθάνεσαι έτσι.

26
Από τις πιο σωστές αναρτήσεις που έχω διαβάσει εδώ μέσα αυτή της theodora7. Κι εγώ όπως και οι πιο πολλοί πιστεύω έχουν ζήσει παρόμοιες καταστάσεις με γονείς που βάζουν μπροστά τα παιδιά για να περάσουν μαθήματα κτλ. Στην τελική υπάρχουν κι άλλα επαγγέλματα......Και που παίρνουν μόρια τα παιδιά και πολύ είναι. Έτσι κρίνεται η ικανότητα του εκπαιδευτικού και η σειρά στους πίνακες βάσει των τέκνων ειδικά σε ειδικότητες που 6 μόρια μπορεί να σε ανεβάσουν στον πίνακα εκατοντάδες θέσεις. Κι εγώ θα ήθελα να παντρευτώ και να κάνω παιδια αλλά το αναβάλλω λόγω της αβεβαιότητας του επαγγέλματος. Μη μας πρηζετε άλλο.

   Αν ήθελες πραγματικά να παντρευτείς, θα παντρευόσουν απλά αλλάζοντας επάγγελμα και κάνοντας ένα άλλο που θα σου παρέχει την βεβαιότητα που θέλεις για να παντρευτείς. Μη μας τα πρήζετε άλλο εσείς οι ανύπαντροι που βάζετε το επάγγελμα δικαιολογία. Υπάρχουν και άλλα επαγγέλματα.
   *απλά γράφω στο ύφος σου.
   **άγαμος κ άτεκνος επίσης.

27
LEON, έφόσον πήραν μόρια για τα παιδιά και συνεπώς βελτίωσαν τη θέση στον πίνακα σε σχέση με κάποιον που δεν έχει παιδιά, γιατί θα πρέπει ΠΑΛΙ να ευνοηθούν στις τοποθετήσεις;;;;Γιατί θα πρέπει να επιλέγει μια ζωή τελευταίος ο άτεκνος-άγαμος και να εξορίζεται εκεί που δεν έχει καν δηλώσει, κι ας βρίσκεται 400-500 θέσεις πάνω από τον έγγαμο, τρι-δεκα-πολύτεκνο;;;; Τόσες δεκαετίες επωφελήθηκαν και οι υπόλοιποι τρώγαμε το χώμα τους! ΝΤΡΟΠΗ σε σένα και σε όσους υποστηρίζουν να συνεχιστεί δια βίου αυτός ο κοινωνικός ρατσισμός!!!

   Αυτό που δεν καταλαβαίνετε οι περισσότεροι είναι ότι τα παιδιά ως κοινωνικό κριτήριο στις τοποθετήσεις, υπήρχε για να διευκολύνεται η ζωή των ίδιων των παιδιών. Το ότι υπήρχαν εξαιρέσεις γονέων που το εκμεταλλεύονταν για πάρτη τους και όχι για τα παιδιά τους ισχύει. Ήταν εξαιρέσεις.
   Δεν χρειάζεται όμως να νιώθεις κοινωνικό ρατσισμό επειδή τρία παιδιά μιας οικογένειας προηγούνται από εσένα στην επιλογή μέρους μέσα σε ένα νομό. Νομίζω από ευγένεια και μόνο πρέπει να δίνουμε προτεραιότητα στην νέα γενιά. Οι περισσότεροι, πίσω από την τοποθέτηση βλέπετε τον ενήλικα που σας έπαιρνε την σειρά ενώ ήταν λιγότερο ''ικανός'' από εσάς με βάση τον πίνακα. Στην πραγματικότητα τα παιδιά σας έπαιρναν την σειρά. Πλέον μπορείς να πηγαίνεις σε αυτά τα παιδιά και να τους λες κατάμουτρα ότι επειδή είσαι ικανότερη θα διαλέξεις εσύ. Γιατί αυτό είναι στην ουσία. Ο άτεκνος και ο άγαμος λοιπόν καλό θα έιναι να επιλέγει μετά τα παιδιά.

   Έστω ότι βρισκόμαστε σε ένα πλοίο οι 40000 αναπληρωτές που δουλεύουν και οι οικογένειές τους όσοι έχουν και ταξιδεύουμε. Ξαφνικά το πλοίο χτυπάει σε μία βραχονησίδα και πάει να βυθιστεί. Ποιος θα έχει προτεραιότητα στις τοποθετήσεις στις σωσίβιες λέμβους; Φαντάζομαι ότι σίγουρα πρώτα θα μπούνε τα παιδιά, οι μητέρες τους, τα ΑμεΑ και μετά όλοι οι υπόλοιποι. Θα νιώσεις αντίστοιχα κοινωνικό ρατσισμό; 

   Το ίδιο παράδειγμα θα μπορούσε να γίνει και σε περίπτωση πολέμου, αλλά ακόμη και σε ένα παγωτατζίδικο στο οποίο θα μπεις ταυτόχρονα εσύ και 3 παιδάκια αλλά θα έχει μείνει παγωτό για τρεις. Τι θα κάνεις; Θα δώσεις προτεραιότητα στα παιδάκια ή θα φας πρώτη και ας μείνει ένα παιδί χωρίς παγωτό...

28
Οι τοποθετήσεις θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη ουσιαστικούς πρακτικούς λόγους και να διευκολύνουν τους εκπαιδευτικούς που έχουν πραγματικά ανάγκη. Δεν μπορεί το σύστημα να είναι τόσο ανάλγητο, ώστε να στείλει έναν εκπαιδευτικό που θα πάρει τα παιδιά του μαζί του, σε ένα νησί που δεν διαθέτει σχολείο κατάλληλης βαθμίδας εκπαίδευσης γι’ αυτά. Ή έναν εκπαιδευτικό με σοβαρά προβλήματα υγείας σε μέρος που δεν διαθέτει εύκολη πρόσβαση σε νοσοκομείο. Από την άλλη όμως οι ίδιοι δεν θα έπρεπε να έχουν κανένα λόγο να προηγούνται στην επιλογή δυσπρόσιτου! Έχω δει πολλές φορές ακόμα και ΑΜΕΑ να επιλέγουν πρώτοι και να προτιμούν δυσπρόσιτο για να πάρουν έξτρα μόρια, ενώ δεν υπήρχε νοσοκομείο στο μέρος αυτό. Αυτό είναι απαράδεκτο.
Γενικά οποιοδήποτε οριζόντιο μέτρο, χωρίς έλεγχο και προϋποθέσεις είναι άδικο. Προφανώς οι υπεύθυνοι του Υπουργείου είναι ανίκανοι να κάνουν κάτι καλύτερο.

   Συμφωνώ με στο σκεπτικό σου. Ωστόσο αυτό που γράφεις ότι ΑμεΑ διάλεγαν δυσπρόσιτα για παραπάνω μόρια, ενώ στον πίνακα είχαν απόλυτη πρόταξη δεν το καταλαβαίνω.
   Κατά τα άλλα συμφωνώ απόλυτα.

Σελίδες: 1234 ... 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159773
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 529
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 484
Σύνολο: 490

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.063 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.