Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - naoh

Σελίδες: 123456
29
Κάποια, αλλά όχι όλα. Και πληρώνεις με το μήνα... και δη αδρά. Δυστυχώς τα βιβλία που ψάχνω υπάρχουν διαθέσιμα σε διάφορες τέτοιου είδους ιστοσελίδες. Δε συμφέρει να ξεκινήσω συνδρομή σε όλες. Μάλιστα, ορισμένες δε σε αφήνουν να διαγραφείς μετά τη δωρεάν μηνιαία συνδρομή. Πολλή προσοχή, λοιπόν.

Στο scribd.com αρκετά βιβλία σε αφήνει να τα κατεβάσεις και έχει κουμπάκι Download.

30
Στο βιντεάκι σου παράγει τα δεδομένα σε XML μορφή. Το έκανες αυτό?
Αν ναι δοκίμασε από το Excel να πας στην καρτέλα Δεδομένα και στη "Λήψη εξωτερικών Δεδομένων" ψάξε για XML (ανάλογα ποια έκδοση Excel έχεις, ίσως υπάρχει στο "Από άλλες Προελεύσεις".

31
Φαντάζομαι τι τραβάνε οι καημένοι οι μαθητές σου, όταν δεν συγχωρείς ούτε ένα εκ παραδρομής λάθος!
Πρόκειται, λοιπόν, για τον/την ΤΕΛΕΙΟ εκπαιδευτικό! Μπράβο σου!

Και ναι, φιλόλογος είμαι εδώ και πολλά χρόνια και με μεταπτυχιακό τίτλο!

Εσύ είχες γράψει καλή μου το εξής, απευθυνόμενη σε μη φιλόλογο, επειδή έκανε το τραγικό λάθος να γράψει "κρυβώμαστε" αντί για "κρυβόμαστε":

" Σοβαρά μιλάς; Και είσαι διορισμένος εσύ, που γράφεις τόσο ανορθόγραφα; Και ασκείς κριτική στους άλλους; Δεν πάμε καθόλου καλά! Μα καθόλου! "

Απλά ήθελα να καταδείξω την γελειότητα αρκετών άλλων μηνυμάτων σου (όπως π.χ. αυτό με το surviror που μετά απέδωσες στην έλειψη humor). Καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς.

Και τώρα μιλάς για ΤΕΛΕΙΟΥΣ καθηγητές και καημένους μαθητές. Κοιτάξου σε έναν καθρέφτη λοιπόν.
Και διαλαλείς ότι έχεις και μεταπτυχιακό όταν πλέον έχει και η κουτσή Μαρία   ;D
Πραγματικά τεράστιο κατόρθωμα  ;D ;D ;D

@apri
Σεβαστά και ενδιαφέροντα όσα λες. Δεν τα ήξερα φυσικά.
Η σωστή ενημέρωση είναι πάντοτε πολύ σημαντική.
Κρίμα που άργησες να το γράψεις γιατί η super καθηγήτρια με το μεταπτυχιακό θα έλεγε ότι το γνώριζε και επίτηδες το έγραψε στην παλαιότερη γραφή.  ;D

Κλείνει οριστικά η εκτός θέματος παρένθεση.

32
:o ... και που να φουντώσει κι άλλο η ζέστη...

Είναι και φιλόλογος? Δεν ξέρει πώς γράφεται το "πλουσιότερος"? ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

33
Στο scripd.com μήπως έχει αυτά που σε ενδιαφέρουν?

34
Αν έχεις την πιστοποίηση είσαι στο επίπεδο 5 του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων (http://www.eoppep.gr/images/European/ETHNIKO_PLAISIO_PROSONTON_NOVEMBER_2016.pdf).

Και μόνο με το απολυτήριο Λυκείου μπορείς να συνεχίσεις τις σπουδές σου (Αγγλία είναι 3 χρόνια για πτυχίο, Ιρλανδία δεν ξέρω). Δεν γνωρίζω αν κάπου σε βοηθάει το ΙΕΚ. Προσωπικά αμφιβάλλω...

35
Εσύ είσαι που χρειάζεσαι τη βοήθεια: "ψωφήσει", με (ω); και "κρυβώμαστε", με (ω); Σοβαρά μιλάς; Και είσαι διορισμένος εσύ, που γράφεις τόσο ανορθόγραφα; Και ασκείς κριτική στους άλλους; Δεν πάμε καθόλου καλά! Μα καθόλου!

Ότι πεις.

36
ξεκινώντας το θέμα έθεσα κατι που κατά την γνώμη μου συμβαίνει και είναι μία πραγματικότητα. Οι μόνιμοι συνάδελφοι έλαχιστα εως καθόλου ασχολούμαστε με τα προβλήματα των αδιόριστων ή των αναπληρωτών. Το ίδιο επίσης ελάχιστα ασχολούμαστε με τους μόνιμους που είναι μακρυά από τα σπίτια τους με το πολύ μικρό αριθμό μεταθέσεων , αποσπάσεων κλπ. Έχουμε φτάσει σε τέτοιο χαμηλό σημείο που θα αναφέρωτο παρακάτω παράδειγμα.
Πέρυσι με την κατάργηση του 3ωρου υπέυθυνου εργαστηρίου Φ.Ε είπα σε ένα συνάδελφο βιολόγο. "τα έμαθες καταργήθηκε το 3ωρο του εργαστηρίου" η απάντηση" Α εμένα δεν με νοίαζει έτσι και αλλιώς δεν το έπερνα ποτέ". Αυτό δείχνει το χάλι που έχουμε φτάσει. Φυσικά στα ίδια βρίσκονται και οι αναπληρωτές. Πολλοί αναπληρωτές όχι μόνο δεν απεργούν αλλά προγραμματίζουν και διαγώνισμα σε ημερα Παννελλαδηκής απεργίας (δεν έχω άλλη ημέρα ήρθα αργά). τα παραπάνω ισχύουν για την πολύ μεγάλη πλειοψηφία των συναδελφων
Όλα αυτα είναι μια πραγματικότητα. Όμως από εκεί ως του να κατηγορούμαστε ότι δεν μπορούμε να κάνουμε μάθημα και ότι πρέπει να αξιολογηθούμε για να μας απολύσουν (κάτι που έχει γραφεί σε αναρτήσεις εδω μέσα) η απόσταση είναι πού μεγάλη και φυσικά δεν ισχύει κάτι τέτοιο.

Έτσι όπως τα λες είναι Πλάτωνα. Και πολλοί όχι μόνο ήταν αδιάφοροι στην κατάργηση αυτή αλλά χάρηκαν κιόλας.
Έχουμε τον ατομισμό και την νοοτροπία να ψωφήσει η κατσίκα του γείτονα.
Το να κρυβώμαστε πίσω από το δάχτυλό μας και να λέμε ότι πάντα φταίνε οι άλλοι δεν βοηθά.
Ούτε όταν έχουμε αφελείς διακιολογίες του στυλ φταίνε οι αλλοί γιατί δεν έκαναν κάτι για εμάς, όταν δεν κάνουμε κάτι οι ίδιοι για τον εαυτό μας.

Επίσης, είμαστε (λόγω πολυδιάσπασης μάλλον) ο μοναδικός κλάδος που κατηγορούμαστε τόσο εκ των έσω (πολύ αφελές και αυτό και μόνο κακό κάνει).
Δεν νομίζω σε forum αστυνομικών να μπει ένας αστυνομικός και να πει ότι οι αστυνομικοί κατά κανόνα πουλάνε ναρκωτικά.  Εδώ όμως ακούς τα πάντα από συναδέλφους. Μέχρι ότι κλέβουμε και χαρτιά τουαλέτας.

37
Aπορώ τέτοις φωστήρας που είσαι πως καταδέχεσαι και δουλεύεις στο χώρο της εκπαίδευσης!

Κι όσο για τους συναδέλφους, κάτι τέτοιοι σαν κι εσένα βγάζουν την πιο αρνητική εικόνα γι' αυτούς προς τα έξω γράφοντας τέτοια που γράφεις, τα οποία ούτε που ξέρουμε αν είναι σωστά, ούτε έχουμε αντιληφθεί ποτέ!

Τρεις λαλούν και 2 χορεύουν. Δεν μπορώ να σε βοηθήσω.

38
Αν είχα άλλο "πόστο" δεν θα έμενα στα καλέσματα! Να είσαι σίγουρη!
Εσείς, όμως, που είστε μόνιμοι, και μπορείτε να συνδικαλίζεστε πιο ενεργά, να διεκδικείτε πιο αποφασιστικά και να "ταρανουνήσετε" το Υπουργείο, πώς αλήθεια δείχνετε την αλληλεγγύη σας και την απουσία ατομικισμού; Τι κάνατε για να μπει "νέο αίμα" στα δημόσια σχολεία; Ποιες οι μορφές των κινητοποιήσεών σας, πέρα από τις απεργίες (που και σ' αυτές λίγοι μόνιμοι συμμετέχουν πλέον); Ρητορικά τα ερωτήματα!
Η εικόνα των εκπαιδευτικών, πάντως, που βγαίνει προς τα έξω είναι αρνητική κατά βάση και εξαιτίας του Υπουργείου που μας παρουσιάζει ως τεμπέληδες, που εργαζόμαστε 7-8 μήνες τον χρόνο, από 4-5 ώρες την ημέρα, απαξιώνοντας το λειτούργημά μας, αλλά και εξαιτίας ημών, των εκπαιδευτικών!
Όσο για τις ταμπέλες: αυτές εξυπηρετούν το Υπουργείο και την τακτική του, το γνωστό "διαίρει και βασίλευε"! Δεν βάζω καμία ταμπέλα σε κανέναν συνάδελφο, αρκεί να μην βάζει ο ίδιος ο συνάδελφος πρώτα στον εαυτό του, ώστε να τύχει ευνοικότερης αντιμετώπισης από τον εργοδότη μας και από μερίδα της κοινωνίας μας! Από τη στιγμή, όμως, που πολλοί συνάδελφοι καρπώνονται τα οφέλη μιας (Χ) ταμπέλας, την οποία μάλιστα στη συνέχεια κάνουν και "σημαία" τους, θα μείνω εγώ άπραγη και θα τους κοιτάζω, εγκαταλείποντας τις επιθυμίες, τα όνειρα και τις ανάγκες μου ή θα διεκδικήσω τα αυτονόητα;
Δεν αποστρέφομαι κανέναν συνάδελφο, αρκεί να χαίρει της εκτίμησης και του σεβασμού μου λόγω γνώσεων, κύρους και αξίας και όχι λόγω μιας παραποιημένης εικόνας που έχει δημιουργήσει εκμεταλλευόμενος τεχνάσματα, μέσα και διασυνδέσεις!

Άντρας είμαι καλή μου. Δεν κατάλαβες τίποτα από ότι λέω, δεν πειράζει.
Δεν έχεις καταλάβει καν ότι με τα γραφόμενα σου ενισχύεις αυτά που λέω, περί διάσπασης και ατομικότητας όλων, αφού όλοι ασχολούμαστε κυρίως με το τι συμφαίρει τον εαυτούλη μας.
Go on. Συνεχίστε το θάψιμο προς συναδέλφους και να αναπαράγετε ότι κλέβουν χαρτιά υγείας από τα σχολεία  ;D  ;D  Σίγουρα οι καλύτερες μέρες θα έρθουν σύντομα για την Παιδεία, με τέτοια λαμπρά μυαλά που υπάρχουν ανάμεσά μας ;)

39
Δεν θα διαφωνήσω με όσα γράφεις. Αλλά θα μπω στον πειρασμό να σου απαντήσω στην απορία σου. Δίχως διάθεση να σε κοροιδεύσω αλλά να σε διαφωτισω. Είναι δυνατόν να μην βλέπεις πως ο καθένας κοιτά αποκλειστικά τον εαυτό του και το συμφέρον του; Οι μορφωμενοι μάλιστα αν θέλεις να μάθεις είναι οι πιο ναρκισσιστες, εγωπαθεις και συμφεροντολογοι. Μάλλον είναι θέμα επιπέδου... Χα χα χα...καλά δεν είναι για γέλια δυστυχώς. Αλλά αυτό είναι. Για το λόγο αυτό έχουμε δικαστικές πρόσφυγες και μακάρι όλοι να προσφύγουν ώστε να αναγκαστει το υπουργείο να πάρει αποφάσεις, όποιες και αν είναι αυτές.

Αυτό ακριβώς συμβαίνει. Πέρα από κάθε χαζο-ταμπέλα παλιός, νέος, ασεπίτης, πολύτεκνος, προϋπηρεσιάκιας κτλ

40
Θα σου απαντήσω τι κάνω εγώ κι όσοι συνάδελφοι σκεφτόμαστε με τον ίδιο πάνω-κάτωτρόπο: συμμετοχή στις απεργίες (κι ας έχω ανάγκη τα 40 ή τα 50 ευρώ), κάλεσμα για ομαδικό αγώνα μέσω κι άλλων μορφών κινητοποιήσεων (κάλεσμα για αποχή από τα καθήκοντά μας ως αναπληρωτές τον τελευταίο μήνα, προσπάθεια σύστασης νέου συλλογικού οργάνου, εκτός της ΠΕΑΔ, που να μας εκπροσωπεί αντικειμενικότερα και μαζικότερα, κάλεσμα για μη υποβολή/κατάθεση αίτησης αναπληρωτών-ωρομισθίων, υπογραφή για την μη κατάργηση κάποιων φιλολογικών μαθημάτων, ενημέρωση/πληροφόρηση των λοιπών συναδέλφων για τις δικαστικές εξελίξεις που αποτελούν πλέον πραγματικότητα ...) και προσπάθεια ανάδειξης σε τοπικό επίπεδο του καίριου ρόλου των εκπαιδευτικών, μιας και το Υπουργείο μας έχει καταφέρει να απαξιωθούμε στα μάτια της κοινωνίας!
Βέβαια, πολλοί συνάδελφοι αρνούνται να συμμετέχουν και σαμποτάρουν τις όποιες κινήσεις, καθώς είναι βολεμένοι από την σημερινή κατάσταση και δεν σκέφτονται μακροπρόθεσμα, δυστυχώς! Θεωρούν πως αν δεν αντιδράσουν και συνεχίζουν να πηγαίνουν αναπληρωτές, θα διοριστούν!
Πάντως, κακώς θεωρείς ότι έχω μένος! Έχω συνηθίσει να βλέπω εκπαιδευτικούς φυγόπονους, συμφεροντολόγους και ανεύθυνους σε όλα τα επίπεδα! Απλά απορώ πώς και γιατί μεταλλάχτηκαν αυτοί οι άνθρωποι και έγιναν τόσο έντονα ατομικιστές και κυρίως τι μηνύματα περνούν στους μαθητές τους, όταν οι ίδιοι (μορφωμένοι άνθρωποι υποτίθεται) αποστρέφονται την αλληλεγγύη προς τους συναδέλφους τους, στους οποίους προσβλέπουν για την ομαλή λειτουργία των σχολείων , αλλά δε θεωρούν ισάξιούς τους!

Πολλά λόγια και πολλά καλέσματα βλέπω. Το αποτέλεσμα ποιο είναι? Πόσοι αναπληρωτές απήχαν από τα καθήκοντά τους ως μορφή αντίδρασης? Ρητωρικό το ερώτημα. Δεν χρειάζεται απάντηση.
 
Μήπως ανήκεις και συ σε όσους "αποστρέφονται την αλληλεγγύη προς τους συναδέλφους τους", όπως λες, όταν αυτοί δεν ανήκουν στην ίδια ακριβώς ομάδα με σένα? Τα μηνύματα σου έχουν πολλά τέτοια σημάδια αποστροφής προς άλλους συναδέλφους.
Και εδώ δεν χρειάζεται απάντηση γιατί το θέμα δεν είναι προσωπικό και δεν είναι τι κάνω εγώ ή εσύ σε προσωπικό επίπεδο. Το σύνολο μετράει.

Καλοί συνάδελφοι υπάρχουν πάρα πολλοί και νεώτεροι και παλαιότεροι.
Έχω την εντύπωση, πολλοί περισσότεροι από όσους νομίζουμε.
Αλλά για διάφορους λόγους βγαίνει άλλη εικόνα. Τεράστια κουβέντα, δεν είναι του παρόντος.


41
Απαντώ εγώ και ας μην έχω ερωτηθεί προσωπικά: ατομιστές φυσικά και είναι πολλοί νεώτεροι συνάδελφοι, αλλά όσο ακόμη δεν έχουν μονιμοποιηθεί και προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές, δεν έχουν αλλοτριωθεί πλήρως, ούτε "έχουν καβαλήσει το καλάμι" εντελώς! Γιατί πολύ απλά, ζουν με την αβεβαιότητα αν την επόμενη/τις επόμενες σχολικές χρονιές θα έχουν θέση στο δημόσιο σχολείο! Επιπλέον, αν εφορμοστεί η αξιολόγηση, τότε σίγουρα, πολλοί που σήμερα το παίζουν καθηγητάρες και δάσκαλοι μεγάλου βεληνεκούς, θα χάσουν τον ύπνο τους και θα ξεβολευτούν αφάνταστα!
Συνεπώς, οι συνθήκες εργασίας, το "βόλεμα" , οι "δημόσιες σχέσεις" που χτίζονται πολλάκις στα σχολεία μεταξύ διευθυντών, προισταμένων, συναδέλφων και γονέων, η αίσθηση της σίγουρης θέσης και της βέβαιης εργασίας, η λανθασμένη εντύπωση/ιδέα που έχουν αρκετοί για τον εαυτό τους, η μη εφαρμογή της αξιολόγησης ανά τακτά διαστήματα, ο ωχαδελφισμός και η απαξίωση του γενικού καλού ωθούν τους περισσότερους εκπαιδευτικούς στον ατομικισμό!

Προσπάθησε να αφήσεις στην άκρη το οποιοδήποτε μένος. Αν νομίζεις ότι θα σταματήσει το "βόλεμα", οι "δημόσιες σχέσεις", το "γλύψιμο"  κτλ, που υπάρχουν από καταβολής Ελληνικού κράτους, απλά αυταπατάσαι. Μπορώ να σου υπογράψω ότι, δυστυχώς, θα υπάρχουν για πολλά-πολλά χρόνια ακόμη.

Αν θέλεις πραγματικά να απαντήσεις σε αυτό που λέω, απλά πέσμου τι κάνουν και με ποιον τρόπο αγωνίζονται οι νέοι συνάδελφοι για τα συλλογικά τους συμφέροντά. Και σου απαντώ ότι δεν κάνουν απολύτως τίποτα γιατί σκέφτονται μόνο ατομικά (όπως και οι παλιοί). Και συνεχίζουν οι νέοι εκπαιδευτικοί (όχι και τόσο νέοι αφου μιλάμε για 30ρηδες-40ρηδες) σε αμείωτο ρυθμό (και ίσως πιο έντονο λόγω δυσκολότερων εποχών) τις "δημόσιες σχέσεις", την προσπάθεια "κατασπάραξης" των άλλων ομάδων, την αναζήτηση πλάγιων οδών να προσπεράσουν τους άλλους κτλ κτλ (και πάλι δηλ. κάνουν ότι και οι παλιοί και ακόμη πιο έντονα). Γι αυτό δεν έχω ψεύτικες ελπίδες και αυταπάτες για το μέλλον.

42
Αυτό με την στάση των "παλαιών" είναι μεγάλη πληγή. Θυμάμαι, μια φορά κι έναν καιρό που δούλευα κι εγώ ωρομίσθια και μετά αναπληρώτρια στο δημόσιο σχολείο, να προκηρύσσονται απεργίες και ενίοτε να είμαι και η μόνη που απεργούσε. "Το χρειάζομαι το 50άρικο"!!! Δεν θα την ξεχάσω ποτέ αυτήν την φράση από "συνάδελφο" που άλλαζε τις μηχανές σαν να μην πω τι... Εγώ όμως, αδιόριστη, με οικογένεια και παιδί δεν το χρειαζόμουν... Δίκιο έχει ο συνάδελφος. Είμαστε μ ό ν ο ι μας. Ανέκαθεν ήμασταν μόνοι μας.

Το ότι ήσουν η μόνη που απεργούσε αποτυπώνει την αλήθεια. Ούτε οι παλιοί αλλά ούτε και οι νέοι συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις και δεν παλεύουν για τα δικαιώματά τους. Νομίζω είμαστε στο χειρότερο σημείο από ποτέ. Το υπουργείο μας κάνει ότι θέλει, παλαιούς και νεώτερους, χωρίς καμία ουσιατική αντίδραση.

@platona
Από οσα βλέπεις και διαβάζεις εδώ μέσα, αλλά και από την επαφή σου με αναπληρωτές/ωρομίσθιους, τι σε κάνει να πιστεύεις ότι και οι νεώτεροι δεν έχουν γίνει ήδη σαν εμάς? Ατομιστές δηλαδή?

Σελίδες: 123456

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159911
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 600
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 579
Σύνολο: 590

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.