Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - wipers

Σελίδες: 1234 ... 11
15
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 18, 2023, 05:38:52 πμ »
Είπα ότι φροντίζω να αλλάζω σχολικό περιβάλλον όταν αποτυχαίνω στον ρόλο μου ως εκπαιδευτικός (δηλαδή φροντίζω να αλλάζω μάθημα, τάξη, ή και σχολικό συγκρότημα), δεν είπα ότι βρίσκομαι εκτός σχολείου!!!

Tο εργασιακό περιβάλλον τους πρέπει να φροντίσουν να το αλλάξουν σύντομα από μόνοι τους και όλα τα (κατά τεκμήριο αποτυχημένα) κομματόσκυλα της ακατανόμαστης, γιατί αν προλάβουμε να τους το αλλάξουμε εμείς το περιβάλλον τους, αυτό δεν θα τους βγει σε καλό.
αδυνατω να φανταστω τον ΑΡΙΣΤΟ ξερολα να "αποτυχαινει" και να αλλαζει  σχολειο, υπεθετα οτι οταν ερχεται ΑΥΤΟΣ φευγουν οι κακοι...γκρεμιστηκε το ειδωλο μου, αισθανομαι κενος και ανημπορος πλεον να τα βαλω με το συστημα, κλαψ παει ο ...πατερουλης

16
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 17, 2023, 10:53:23 μμ »

Προσωπικά όταν αποτυχαίνω στο έργο μου ως εκπαιδευτικός προτιμάω την λύση της φυγής (δηλαδή αλλάζω σχολικό περιβάλλον, ελπίζοντας ότι κάποιος αξιότερος από εμένα θα τα καταφέρει καλύτερα εκεί που εγώ απέτυχα). Αυτό εφαρμόζω στον εαυτό μου,
αρα καλα ειχα καταλαβει οτι εισαι εκτος σχολειου!!!

17
αδικημενο απο τι;
οπως ειπαν και παραπανω ισως σε γυμνασιο να βγαινουν λιγα κενα αλλα σε ΕΠΑΛ με 60+ καθηγητες, με καμμια 10ρια απο αυτους να ερχονται για 1-3 μερες τη βδομαδα και ταυτοχρονα να εχουν την ιδια μερα και σε ομορα σχολεια ,διπλοι στα εργαστηρια, ζωνες,κοινα κενα ειδικοτητων επειδη ετσι θελει καποιος συμβουλος  κλπ κλπ ειναι κατορθωμα του προγραμματιστη να εχει μονο το 10-15%  τα κενα που αναφερονται

18
Στην αρχή της χρονιάς είχα  τηλεφωνήσει στους γονείς καποιων απο αυτους για να λυθεί αλλά τίποτα.
θα επιλεξεις καποιους απο τους γονεις (μερικοι ειναι χειροτεροι απο τα παιδια τους και δεν εχει νοημα να ασχοληθεις) αυτους που καταλαβες οτι ενδιαφερονται εστω και λιγο ή εχουν παιδια που κανουν μεν φασαρια αλλα εχουν και καποιο ηθικο υποβαθρο και θα τους καλεσεις να μιλησετε στο γραφειο του διευθυντη. θα τους εξηγησεις την κατασταση σου (την εγκυμοσυνη εννοω ) και το προβλημα που σου δημιουργουν τα παιδακια τους, λογικα 2-3 θα καταλαβουν και θα σταματησουν τις χοντραδες και ισως απομονωσουν τους υπολοιπους. οτι καταφερεις κερδος ειναι, αλλιως πας σε γιατρο για επαπειλουμενη.

19
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 14, 2023, 09:05:20 μμ »
ά κάνουν, άλλοι υποτάσσονται στα άνωθεν κανονισμένα και την στρατιωτική ιεραρχία. Αλλαγή νοοτροπίας χρειάζεται προφανώς,
δυσκολευομαι να αντιληφθω το πως; γινονται στην πραξη οσα γραφετε, αν θελετε μας το περιγραφετε, αλλα εφοσον "υποτασσονται" οι ιδιοι α) δεν εχουν τις ικανοτητες για διοικηση και β) πως θα αλλαξει η νοοτροπια αφου το μονο που μπορουν να διδσξουν στους μαθητες τους με τη σταση τους ειναι πως να υποτασσονται . (οτι ακριβως θελει και η αρχουσα ταξη δηλαδη) τζαμπα χαρτια μαζευαν

20
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 14, 2023, 05:05:33 μμ »
Όχι ..... παιδιά.
για το διαταυτα σας ξαναρωταω,αν στην επαρχια που ειστε οι χαρισματικοι και με χαρτια δεν κανουν αιτηση για διευθυντες, τι θα γινει στην πραξη, θα βαλουμε καποιον απο αυτους με το ζορι ή θα γινει αυτος με τα ελαχιστα προσοντα που εκανε αιτηση και θα τον αποδεχτουμε;

21
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 14, 2023, 04:42:13 μμ »
Όχι βέβαια, δεν εννοώ με το ζόρι. Εγώ πχ δεν θέλω ποτέ να γίνω διευθύντρια για΄τι δεν έχω τις ικανότητες και την κατάλληλη προσωπικότητα παρόλο που διαθέτω χαρτούρα.
αρα ικανοτητες και προσωπικοτητα ειναι ασχετες αλλα και σημαντικοτερες απο τα χαρτια, γιατι λοιπον θεωρειτε κατωτερο σας καποιον που τα διαθετει?
(ξαναγραφω γιατι μπαινουν και αργοστροφοι στο φορουμ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ)

22
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 14, 2023, 04:08:19 μμ »
. Αν θες να είσαι στέλεχος, να είσαι σε θέση ευθύνης, πρέπει να εχεις να επιδείξεις και κάτι άλλο πέραν του ότι είσαι παλιός και έμπειρος. Ειδικά όταν οι υφιστάμενοι έχουν πολύ περισσότερη μόρφωση.
δεν εχω καταλαβει που ακριβως θελετε να καταληξετε, πρεπει να μετρανε μονο τα καθε ειδους χαρτια και να γινεται με το ζορι διευθυντης οποιος τα εχει; μονο με την προυπηρεσια με τον συγκεκριμενο νομο κανεις δεν μπορει να προσπερασει καποιον που εχει πολλα χαρτια, απλα αυτοι με τα χαρτια δεν κανουν αιτηση για διευθυντες και μενουν θεσεις γιαυτους με τα λιγοτερα προσοντα.

23
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 14, 2023, 09:30:44 πμ »
Τώρα όμως δεν είμαστε στο 1976 και ο κόσμος εξελίσσεται. Και πολλοί εκπαιδευτικοί έκαναν σπουδές και επιμορφώσεις σε μεγαλύτερη ηλικία.  Αν θες, ακολουθείς το ρεύμα. Αλλιώς, κάτσε να κάνεις μάθημα με το λυσσαρι, τις θέσεις όμως τις επιστημονικές άφησε τες σε κάποιον που ψάχνεται και εξελίσσεται.
εχω την αποψη οτι τα χαρτια απο μονα τους δεν σε κανουν ΔΑΣΚΑΛΟ,το ιδιο ισχυει και για τους διευθυντες αλλα και τους συμβουλους.
στα σχολεια που εχω διδαξει εχω δει παλιους με ενα πτυχιο λιγο πριν τη συνταξη να δινουν την ψυχη τους (και τη σωματικη τους ακεραιοτητα*)
και νεους τιγκα στα χαρτια να την εχουν αραξει αμεσως μετα το διορισμο τους αδιαφορωντας για τους μαθητες τους.

*διδασκω σε επαλ

24
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 14, 2023, 01:49:33 πμ »
δεν έχει λογική να εχεις νεοδιόριστους με διδακτορικά να τρέχουν τόση δουλειά για να τους αξιολογεί η κυριουλα που τελείωσε τη φιλοσοφική το 1980
το 1976 που μπηκε στη φιλοσοφικη η "κυριουλα" που αναφερεις τελειωνε το 6ταξιο γυμανασιο ενα μικρο ποοοστο απο οσους το ξεκινουσαν, σπουδαζε ενα ακομα μικροτερο ποσοστο των αποφοιτων, εκαναν ελαχιστοι μεταπτυχιακο και απειροελαχιστοι διδακτορικο, και οσοι τα εκαναν γινονταν κυριως πανεπιστημιακοι, κανεις εκπαιδευτικος δεν ειχε μεταπτυχιακο. νομιζω τους αδικουμε οταν τα περισσοτερα διδακτορικα σημερα ειναι χρυσοπληρωμενα και ειδικης χρησης (για διορισμο ή για αυξηση μισθου στην εκπαιδευση). ας μην ανοιξουμε καλυτερα αυτη τη συζητηση

25
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 13, 2023, 11:36:26 μμ »
σε ολο το δημοσιο υπαρχουν προισταμενοι με λιγοτερα προσοντα απο τους υφισταμενους τους (σε παρα πολλες υπηρεσιες μπορει ο προισταμενος να ειναι ΔΕ και ο υφισταμενος ΠΕ)
ο αστυνομικος που μας ελεγχει και μας κοβει προστιμο εχει κατα πασα πιθανοτητα λιγοτερο προσοντα απο εμας
πιθανως και πολλοι δικαστες εχουν λιγοτερα προσοντα απο εμας.
το θεμα ειναι τι δικαιοδοσιες τους δινει ο νομος.
δηλαδη πρεπει να εχει διδακτορικο και 3 γλωσσες ο διευθυντης για να σε ελεγξει οταν ερχεσαι συνεχως καθυστερημενος/η στο σχολειο χωρις λογο;
ή αν καποιος εκπαιδευτικος εχει πολλα τυπικα προσοντα και δεν θελει να γινει διευθυντης ή συμβουλος δεν θα μπορει να ελεγθει απο κανενα;

Υ.Γ.ελπιζω να καταλαβαινετε τι γραφω και να μην πεταχτει  κανεις ανοητος και πει οτι ειμαι υπερ της αξιολογησης

26
Wipers διαβασέ το και πες μας, σε ποιά σελίδα λέει ότι δεν υπάρχει κεντρικός σερβερ; Σε ποια σελίδα λέει ότι δεν υπάρχει bigbrother στο υπουργείο;
το διαβασα εχεις δικιο, επισης παρατηρησα τα εξης
σε καμμια σελιδα δεν λεει οτι δεν υπαρχει ζωη στο αλφα κενταυρου
σε καμμια σελιδα δεν λεει οτι δεν υπαρχει ζωη στον πυρηνα της γης
και πολλα πολλα αλλα, εμεινα αναυδος...τι μας ετοιμαζουν;




27
Δηλαδή θες να μας πεις ότι το σύστημα ηχογράφησης που κόστισε 230000 ευρώ είναι μια απλή εφαρμογή στο κινητό της επιτροπής;

Θες να μας πεις ότι φυλάει την ηχογράφηση τοπικά στο κινητό; Και για ποιο λόγο διατηρεί ολόκληρη την ηχογράφηση; Δεν θα ήταν αρκετό να διατηρείται μόνο η απομαγνητοφώνηση;

Ποια εφαρμογή είναι αυτή; Μπορούμε να την κατεβάσουμε και εμείς για να διαπιστώσουμε ότι όντως είναι τοπική και δεν έχει παρακλάδια;
6 ερωτησεις, πενταχρονο παιδι που παει πρωτη φορα σε λουνα παρκ δεν θα εκανε τοσες μαζεμενες, σε ειχα για μαθητη β ή γ επαλ αλλα εσυ με εκπλησσεις διαρκως ,μιλαμε για δημοτικο το πολυ, εκτος αν λογω διπολικοτητας εισαι σε ειδικο σχολειο αρα δεν μπορω να αποκλεισω οτι εισαι 16 χρονος (και τωρα θα εμφανιστει το καλο πδε και θα αρχισει να σβηνει μηνυματα)

28
Είναι προφανές λοιπόν ότι η ηχογράφηση δεν γίνεται για να ελεγχθεί η γνωστική επάρκεια του υποψηφίου, γίνεται για να εξαχθεί το ψυχολογικό και πολιτικό του προφίλ, το οποίο θέλουν να είναι σε θέση να το ελέγχουν και να το εγκρίνουν και κάποιοι που κρύβονται αόρατοι πίσω από την εμφανή επιτροπή αξιολόγησης.
κουπε κουπεπε λεμονοπιτα κουτε, τυχαια επιλεγμενη "μελετη περιπτωσης" γινεται στη συνεντευξη, δεν του κανουν ανακριση, ουτε γνωστικη επαρκεια ελεγχουν
ξεκινα απο δω και μετα θα σου εξηγησουμε και για  καθηγητες “Ξεστραβώσου!” – Οδηγός για τα δικαιώματα του μαθητή

Σελίδες: 1234 ... 11

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158562
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 530
Σύνολο: 554

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.