Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Anemos2017

Σελίδες: 1 ... 122123124125126 ... 144
1723
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2018
« στις: Νοέμβριος 17, 2017, 08:50:51 μμ »
Ούτε εμένα. Αν μπόρεσε να μπει κάποιος ας μας πει μήπως εκανε κανένα κόλπο

Μόλις μπήκα για δοκιμή! Λειτουργεί κανονικά

1724
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2018
« στις: Νοέμβριος 17, 2017, 08:48:52 μμ »
Αυτη την στιγμη γίνεται είσοδος κανονικά

1725
Εργασιακά / Απ: Eφημερίες στο ολοήμερο
« στις: Οκτώβριος 08, 2017, 08:14:34 μμ »
Αυτός πού υπηρετεί σε πέντε σχολεία απαλλάσσεται από εφημερίες.

Προεδρικό Διάταγμα 79/2017 για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Άρθρο 12
Εφημερία

1. Η εφημερία αφορά την επιτήρηση των μαθητών κατά τη διάρκεια της προσέλευσης και της αποχώρησής τους από το σχολείο, την ώρα των διαλειμμάτων, της σίτισης στο ολοήμερο πρόγραμμα, τη μέριμνα για την προστασία και τη σωματική ακεραιότητά τους, τον έλεγχο καθαριότητας των σχολικών χώρων και οτιδήποτε έχεισχέση με την υγιεινή και την ασφάλεια των μαθητών.
2. Η οργάνωση της εφημερίας σε κάθε σχολείο συμπεριλαμβάνεται σε πρακτικό του Συλλόγου Διδασκόντωνστο οποίο ρυθμίζονται ζητήματα που αφορούν τουςσχολικούς χώρους που επιτηρούνται, τον αριθμό τωνεφημερευόντων εκπαιδευτικών, τα καθήκοντα και τιςαρμοδιότητές τους, την εφημερία κατά τη διάρκεια του ολοήμερου προγράμματος ή όταν επικρατούν δυσμενείς καιρικές συνθήκες. Για τη ρύθμιση των ζητημάτων αυτών και ειδικότερα για τον ορισμό του αριθμού των εφημερευόντων εκπαιδευτικών λαμβάνονται υπόψη ηοργανικότητα του σχολείου, ο αριθμός των μαθητών, η έκταση και η ιδιομορφία του σχολικού χώρου και εν γένειτα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του σχολείου.
3. Στα πολυθέσια σχολεία (από 4/θέσια και πάνω) οι εφημερεύοντες και το πρόγραμμα των εφημεριών ορίζονται στην αρχή του σχολικού έτους με πράξη τουΣυλλόγου Διδασκόντων. Η κατάρτιση του προγράμματος των εφημεριών, το οποίο συμπεριλαμβάνει και την εφημερία στο Ολοήμερο Πρόγραμμα, γίνεται με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων ύστερα από πρόταση του Διευθυντή του σχολείου ή του Υποδιευθυντή, ο οποίος και έχει την εποπτεία της εφημερίας σε όλη τη διάρκεια
του διδακτικού έτους. Το πρόγραμμα των εφημεριών αναρτάται στον πίνακα ανακοινώσεων του εκπαιδευτικού προσωπικού και υποβάλλεται στον Σχολικό Σύμβουλο μαζί με το εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμματου σχολείου.
4. Η εφημερία δεν ανήκει στις υποχρεωτικές εξωδιδακτικές υπηρεσίες που προβλέπονται στην παρ. 8 του άρθρου 13 του ν. 1566/1985 (Α΄ 167) και από την υποχρέωση άσκησής της απαλλάσσονται μόνο ο Διευθυντής καθώς και ο Υποδιευθυντής. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων, μπορεί να απαλλαγεί εκπαιδευτικός από την εφημερία, όταν
διαπιστώνεται ότι συντρέχει λόγος που δικαιολογεί την αδυναμία εκτέλεσης των καθηκόντων αυτών εκ μέρους του εκπαιδευτικού.
5. Έκτακτη αντικατάσταση ή αναπλήρωση εφημερεύοντος εκπαιδευτικού και αλλαγή της ημέρας εφημερίας γίνεται μόνο από τον Διευθυντή ή τον Υποδιευθυντή του σχολείου. Οποιαδήποτε αντικατάσταση, αναπλήρωση και αλλαγή εφημερίας τεκμηριώνεται και καταγράφεταιστο Ημερολόγιο Σχολικής Ζωής.

6. Οι εκπαιδευτικοί που συμπληρώνουν το ωράριότους σε δύο (2) σχολεία κάνουν εφημερία μόνο στο ένα,σε αυτό στο οποίο διδάσκουν περισσότερες ώρες. Καθήκοντα εφημερίας δεν ανατίθενται σε εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σε τρία και περισσότερα σχολεία, όταντουλάχιστον το ένα από αυτά λειτουργεί σε χωριστό κτίριο. Τα συστεγαζόμενα σχολεία αναφορικά με την αρμοδιότητα της εφημερίας θεωρούνται ως ένα σχολείο.
7. Στα ολιγοθέσια σχολεία, νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία (1/θεσια, 2/θεσια και 3/θεσια) εφημερεύοντες είναι όσοι ορίζονται σύμφωνα με τη διαδικασία του παρόντος άρθρου.
8. Τα σχολεία που συλλειτουργούν σύμφωνα με το άρθρο 19 καταρτίζουν κοινό πίνακα εφημερευόντων, ώστε όλοι οι εκπαιδευτικοί του συγκροτήματος, ανεξάρτητα από το σχολείο στο οποίο ανήκουν, να πραγματοποιούν τον ίδιο εβδομαδιαίο αριθμό εφημεριών. Η επιτήρηση γίνεται χωρίς διάκριση για όλους τους μαθητές, ανεξάρτητα από το σχολείο στο οποίο φοιτούν.
9. Υπεύθυνος για την επιτήρηση των μαθητών κατα τη διάρκεια της διδακτικής ώρας είναι ο εκπαιδευτικός
που διδάσκει τη συγκεκριμένη ώρα. Ο εκπαιδευτικός εισέρχεται στην αίθουσα μαζί με τους μαθητές και μετά το τέλος του μαθήματος εξέρχεται από αυτή όταν έχουν αποχωρήσει όλοι οι μαθητές, συνοδεύοντας τους μαθητές στο προαύλιο.
10. Η αποχώρηση των μαθητών πραγματοποιείται με τη λήξη του διδακτικού ωραρίου της τάξης. Αποχώρηση μαθητή από το σχολείο πριν τη λήξη του διδακτικού ωραρίου γίνεται μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις και εφόσον έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια του (ενημέρωση και σύμφωνη γνώμη γονέων ή κηδεμόνων, εξασφάλιση συνοδείας μαθητών με ευθύνη των γονέων).

1726
΄
Ότι αυτό που έγραψες (με τα link) είναι άσχετο με το θέμα του topic....Έτσι (έγραψα) κι εγώ.... :)

Αν έχεις κάποια σημαντική πληροφορία έχει καλώς....διαφορετικά  δεν έχουμε ανάγκη από ειρωνείες.

1727
Κατ αρχάς ο τρόπος του κυρίου είναι απίστευτα απαξιωτικός. Προφανώς θεωρεί τους αναπληρωτές κατώτερους συναδέλφους. Πίσω έχει όμως η αχλάδα την ουρά. Επειδή οι μόνιμοι ζουν στην κοσμάρα τους και θεωρούν ότι είναι στο απυρόβλητο....μην αγχώνονται. Ερχεται και η σειρά τους!!
Και αυτή η φράση ότι θα τους πάρουμε τις θέσεις τους;;; από που κι ως που ρε κύριε είναι δικιά σου η θέση;;;; στην εταιρία του μπαμπάκα σου δουλεύεις;;;;; εξάπτομαι γιατι το βλέπω να ισχυει σε κάτι υπουργεια και τρελαίνομαι. Θεωρεί ο κάθε υπαλληλίσκος της δεκάρας ότι κάνει ότι γουστάρει και όπως το γουσταρει!!! Ουφ ξεθύμανα!!

Επίσης δεν υπαρχει αμφιβολία πως ο δικός σου τρόπος, όπως και πολλών άλλων, ειναι καθαρά παιδαγωγικός και επιστημονικός,
Σου διαφεύγει μάλιστα το γεγονός οτι το υπουργείο τήρησε μέχρι κεραίας το χρονοδιάγραμμα των αποσπάσεων!
Εκκρεμούν αυτή την στιγμη αποσπάσεις στα ΑΕΙ και οι μετατάξεις στο Έχει. Εχει ανακοινωθεί οτι θα γίνουν μέχρι 10/10/2017.
Τα συμπεράσματα και η γκρίνια δικά σας....αλλά να ξέρετε και τους λόγους της γκρίνιας σας και προς ποιους να απευθύνεται κατά κύριο λόγο.

1728
Κάποιος θα μπορούσε να πει ότι για να επανορθωθούν οι αδικίες του παρελθόντος, θα πρέπει όλοι όσοι έχουν διοριστεί χωρίς γραπτό ΑΣΕΠ, να διαγωνιστούν σε γραπτό διαγωνισμό. Είναι κι αυτό ένας τρόπος αξιολόγησης.

Έγραψα αξιολόγηση για όλους ανεξαιρέτως μην υπεκφεύγεις...στις αίθουσες κρίνονται όλοι και όχι εδώ....και σταματώ εδώ γιατί θα μου πουν ότι είμαι εκτός θέματος

1729
Διορισμός μόνο με γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ...βάση το δώδεκα...χωρίς προσμέτρηση κανενός επιπλέον μορίου εκτός των μορίων του διαγωνισμου και απαραιτήτως πιστοποίηση παιδαγωγικής επάρκειας.
Επίσης αξιολόγηση αναπληρωτών και μονίμων ανά τακτά διαστήματα.

1730
@petko

Μεγάλη μπουκιά να τρως άλλα μεγάλη κουβέντα μην λες!

1731
ΑΣΕΠ για όλους - χωρίς άλλη προσμέτρηση προσόντων - αξιολόγηση παντού για να σταματήσει η κλάψα περί αναξιοκρατίας, βυσμάτων κλπ. Μεταθέσεις και αποσπάσεις μόνο με μόρια προϋπηρεσίας και δυσμενών συνθηκών.

1732
@ may16
  Στην απαξίωση και στην κατανόηση κείμενου παίρνεις 20
Μια αξιολόγηση θα μας σώσει....

1733
Άνοιξε τότε ένα θέμα για το πως θα γίνουμε Ευρώπη και άσε τους αναπληρωτές με τις ανησυχίες τους, κύριε...
Anemos είσαι πραγματικά όπου φυσάει ο άνεμος...

Στο θέμα μας.
Vicky το ψάχνουμε και θα ενημερώσουμε όσους ενδιαφέρονται.

Αγαπητή μου από χαρακτηρισμους έχουμε χορτάσει. Αν πρόσεχες τι γράφω θα παρατηρούσες ότι δεν παραβλέπω τα προβλήματα που θίγετε, έγραψα ότι ένας νόμος αλλάζει με άλλον νόμο και εχω αναφερθεί στην προοπτική να μειωθούν δραματικά τα επιδόματα των πολύτεκνων- έτσι λέγεται τουλάχιστον - και ο,τι μάλλον ένεκα τούτου θα είναι δύσκολες οι αλλαγές στις ποσοστώσεις κλπ.

Ούτε αυτό διάβασες που μόλις έγραψα;
Μάλλον κάνεις ότι αγνοείς πως τα προβλήματα με τους αναπληρωτές μας επηρεάζουν και μας αφορούν όλους στον εργασιακό μας χώρο.

Τέλος κανείς δεν σας εμποδίζει να προσφύγετε στην δικαιοσύνη, είναι αναφέρετο δικαίωμα σας, ούτε προδικάζω αποτέλεσμα.


1734
@ may16

Πρόλαβε και σου απάντησε nickitol. Μάλλον κάνεις ότι αγνοείς πως τα προβλήματα με τους αναπληρωτές μας επηρεάζουν και μας αφορούν όλους στον εργασιακό μας χώρο.
Θα σε  παρακαλούσα πάντως να διαβαζεις καλύτερα τα σχόλια πριν απαντήσεις γιατί εκτίθεσαι.

1735
Anemos, ο συνάδελφος wotanmetal σε ποιό σημείο δεν είναι ευπρεπής; Ένα σημείο του Συντάγματος αναφέρει μόνο. Δεν έκανε κανέναν χαρακτηρισμό. Αντιθέτως, πολλοί άλλοι και χαρακτηρίζουν και ειρωνεύονται. Εκτός και θεωρείται αναξιοπρεπής όποιος έχει άλλη άποψη από τη δική μας.Και στο κάτω-κάτω  μερικοί συναδέλφους θεωρούν μόνο τους πολύτεκνους;Οι υπόλοιποι που κοπίασαν δεν είναι; Και επειδή κάποιοι χαρακτηρίζουν ασεπολάγνους , όσους έχουν επιτύχει στο διαγωνισμό, να ενημερώσω ,ότι κι εγώ παρόλο που έχω επιτύχει πάνω από μία φορές και δουλεύω από τα μόρια του διαγωνισμού και μόνο, καθόλου ασεπολάγνος δεν είμαι. Είμαι κι εγώ της άποψης που έχουν μερικοί , ότι το πτυχίο θα έπρεπε να είναι αρκετό, έστω κι αν αυτό σημαίνει ότι θα κλείσουν σχολές, ή να αποφοιτούν όσοι πραγματικά αξίζουν και όχι όλοι κάποια στιγμή, ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο. Αλλά από τη στιγμή, που μέχρι τώρα που μιλάμε αυτό δε συμβαίνει , και ως τρόπος διορισμού υπήρχε/υπάρχει αυτός ο ρημαδο-διαγωνισμός, τι πρέπει να γίνει; Άλλοι να παλεύουν και άλλοι με άλλους τρόπους; Αυτό θεωρείται δίκαιο;και μάλιστα αυτοί που παλεύουν στο τέλος να μένουν στην απέξω; Και στο φινάλε -μεταξύ αστείου και σοβαρού, αν και γνωρίζω πολύ καλά πως πάνω σε αυτό θα πατήσουν πολλοί για να μου την πουν- οι πολύτεκνοι έκαναν ότι ήταν να κάνουν για την υπογεννητικότητα. Το κράτος να διορίσει όλους τους άλλους για να έχουν χρήματα, να παντρευτούν και να κάνουν κι αυτοί με τη σειρά τους το χρέος τους ως Έλληνες!!!! Θα επαναλάβω ότι το τελευταίο έχει χιουμοριστική διάθεση, αν και γνωρίζω ότι κάποιοι θα επιτεθούν πάνω σε αυτό, μιας και δεν έχουν άλλα επιχειρήματα...

Μάλλον διάβασες το μισό σχόλιο μου. Και εν πάση περιπτώσει όταν κάποιος απευθύνεται σε δικηγόρο και του ζητά την γνώμη του για ένα θέμα ....προσέχει πως τον χαρακτηριζεις δημόσια.....εστω και αν έχει καθυστερήσει να τον ενημερώσει.
Γιατί , ω του θαύματος μετά από 4 ώρες ακολούθησε ενημέρωση!
http://www.pde.gr/index.php?topic=34010.msg981207#msg981207

Όσο για τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ εχω να παρατηρήσω...ότι γιατροί, δικηγόροι, συμβολαιογράφοι, δικαστικοί δίνουν εξετάσεις μετά την απόκτηση του πτυχίου τους προκείμενου να εξασκήσουν επάγγελμα.
Το πρόβλημα με τους εκπαιδευτικούς ήταν οι διάφοροι πίνακες και τα ποσοστά διορισμού εκτός ΑΣΕΠ.
Πολυ αργά για δάκρυα....γιατί όταν έγινε ο πρώτος διαγωνισμός όσοι τόλμησαν να πουν ότι οι πίνακες θα δημιουργήσουν προβλήματα άκουσαν διάφορα.

1736
Προς τον "ekdepefti":

Αρθρο 4 Παράγραφος 2 του Συντάγματος: (Ισότητα των Ελλήνων)

"Oι Έλληνες και οι Eλληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις."

End of story. Ίδιο δικαίωμα και στην εργασία, το οποίο δεν ισχύει από τη στιγμή που οι ειδικές κατηγορίες ΠΡΟΤΑΣΣΟΝΤΑΙ των υπολοίπων χωρίς καμία ποσόστωση ή οτιδήποτε. Ας μην το κουράζουμε πλέον αυτό.


Παράθεση
Παράθεση από: wotanmetal στις Σεπτέμβριος 26, 2017, 10:23:22 πμ
Εδώ είμαι. Δεν έχω ακόμα ενημέρωση γιατι ο δικηγόρος μάλλον είναι ζαμανφού! Ξαναεπικοινώνησα σήμερα και ελπίζω να έχω νέα το συντομότερο.

Αντί να παριστάνεις τον Συνταγματολόγο, τον δικαστή και τον δικηγόρο....φρόντισε να είσαι πιο ευπρεπής στον δημόσιο λόγο τουλάχιστον.

Σελίδες: 1 ... 122123124125126 ... 144

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159788
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 524
Σύνολο: 537

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.103 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.