Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Anemos2017

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 144
57
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 13, 2023, 05:26:09 μμ »
@ gia16
Προφανώς η αλήθεια σε ενοχλεί. Πάντα σχολιαζες αρνητικά  όσους δεν είχαν διοριστεί με ΑΣΕΠ, όσους ήταν άνω 50 ετών κλπ. Οι συνάδελφοι που αναφέρεις δεν απείλησαν κανένα, άλλοι απειλούν και μάλιστα με τρόπο αξιοπερίεργο και εμπαθή, αλλά ή κάνεις πως δεν το βλέπεις ή το χειρότερο συμφωνείς με τέτοιου είδους επιθέσεις. Τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς τους αντιπαρέρχομαι και αφήνω άλλους να τους αξιολογήσουν.

58
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 13, 2023, 04:07:34 μμ »
@gia96 Ποιοι είναι αυτοί οι 2-3που απειλούν και εκφοβίζουν στο νήμα; Για πες
Την αξιολόγηση η Κεραμέως τη φέρνει για όλους! Απλά, οι νεοδιόριστοι είστε ο πιο εύκολος στόχος!
Όταν υπάρχει απεργία & αποχή, δεν έχεις καμία επίπτωση - είσαι καλυμμένη!
Μόνο 2-3 εδώ μέσα προσπαθούν νε εκφοβίσουν τον κόσμο να ενδώσει στην αξιολόγηση και αυτό είναι κατάπτυστο!

Έτσι για να θυμόμαστε!!
Ασφαλώς και το θέμα μας εδώ είναι οι αναπληρωτές φιλόλογοι και ο αριθμός της α΄ φάσης τους, αλλά το θέμα εξετράπη από άλλους συναδέλφους που ρώτησαν αν αξίζει να πηγαίνει κάποιος στα δυσπρόσιτα και κατά πόσο ανατρέπονται οι οικογενειακές ζωές των εκπαιδευτικών (βλ. στα προηγούμενα μηνύματα τα ονόματα αυτών που ρώτησαν)! Επίσης, κάποιοι εδώ μέσα βλέπουν τα πράγματα μονομερώς και νιώθουν ότι κάποιες απαντήσεις είναι προσβλητικές, τη στιγμή που οι ίδιοι "πετούν" ένα: έτσι είναι οι πίνακες αναπληρωτών "σας αρέσει, δεν σας αρέσει"!
Αν αυτά τα λόγια δεν είναι προσβλητικά και υποτιμητικά προς συναδέλφους, τι να πω;
Σχετικά τώρα με όσα γράφεις συναδέλφισσα, οι πίνακες αναπληρωτών έτσι είναι, αλλά όχι για πάντα (από το 2018-19 έρχονται αλλαγές και πιθανώς γραπτός ΑΣΕΠ) και φυσικά δεν συμφωνούμε όλοι μ' αυτή την απαράδεκτη κατάσταση, γι' αυτό και καταθέτουμε κάθε χρονιά ενστάσεις και γι' αυτό αρκετοί κατέφυγαν στο δικαστήριο, ώστε ν' αλλάξουν! Οι πίνακες έτσι όπως είναι τώρα βολεύουν μία μόνο μερίδα εκπαιδευτικών: τους ήδη βολεμένους και σ' αυτό δεν συναινούμε!
Επιπλέον, αν κάποιος συνάδελφος συνεχίζει να πηγαίνει αναπληρωτής (γενικά) μέχρι τα 60 του είναι άξιος της μοίρας του και θα έχει υποστεί την μεγαλύτερη "ήττα" της ζωής του, αφού πρώτα απ' όλα θα έχει χάσει τον αυτοσεβασμό του! Γιατί θα είναι αδιανόητο πραγματικά να μην έχει βρει μια άλλη επαγγελματική διέξοδο και να συνεχίζει το παιχνιδάκι του Υπουργείου, πιστεύοντας ότι κάτι κάνει στη ζωή του!
Ακόμη, λες ότι οι μαθητές όπου κι αν είναι μαθαίνουν, αρκεί να θέλουν να μάθουν και ευτυχώς που υπάρχει το internet! Ε, τότε ας μην υπάρχουν καθόλου δάσκαλοι και εκπαιδευτικοί κι ας αντικατασταθούν με την τηλεκπαίδευση! Είναι δυνατόν να έχει τις ίδιες ευκαιρίες μάθησης, γνώσης και μόρφωσης ένας μαθητής της άγονης γραμμής μ' έναν μαθητή αστικού κέντρου; Ο πρώτος θα ακούσει ό,τι ακούσει από τον όποιον διδάσκοντα του στείλει το Υπουργείο, ενώ ο δεύτερος έχει την δυνατότητα να τα ξανακούσει κι από άλλον καθηγητή/δάσκαλο του φροντιστηρίου ή του ιδιαίτερου (και με τίποτε δεν υποστηρίζω την παραπαιδεία, αλλά έτσι λειτουργούμε εδώ στην Ελλάδα: καλύπτουμε τα κενά του δημόσιου σχολείου με τα φροντιστήρια κάθε μορφής!). Για να μην αναφερθώ στα πιστοποιητικά ξένων γλωσσών, πληροφορικής και στις επιτυχίες των Πανελληνιών, στο ποιοι εισάγονται στις υψηλόβαθμες σχολές, ποιοι παίρνουν τις πρωτιές κάθε χρόνο και ποιοι έχουν την ευκαιρία να γίνουν δεκτοί και στα μεγάλα Παν/μια της Αμερικής και της Ευρώπης! Δεν επικροτώ κάτι τέτοιο, αλλά είναι η πραγματικότητα που κάποιοι θέλουν να ωραιοποιούν: οι μαθητές των απομακρυσμένων και των δυσπρόσιτων περιοχών δεν έχουν πολλές, ούτε ίσες ευκαιρίες κι αν κάποιος κάποτε ξεχωρίσει, θα πρόκειται φυσκά για κάποια σπάνια περίπτωση προικισμένου μαθητή! Επιπρόσθετα, αν ένας εκπαιδευτικός πάρει μαζί του τα δικά του παιδιά να φοιτήσουν σε σχολείο τέτοιων περιοχών, αυτόματα τα "καταδικάζει" σ' έναν "δευτερότερο" τρόπο μάθησης και μόρφωσης! Αλλά δεν είναι μόνο η μάθηση και η μόρφωση! Τι πιθανότητες για ψυχαγωγία, για πολιτιστική καλλιέργεια, για αθλητισμό έχουν οι μαθητές των δυσπρόσιτων περιοχών; Ελάχιστες και μόνο από καμιά σχολική εκδρομή θα γνωρίσουν κανένα μουσείο, κανένα αρχαιολογικό μνημείο, κάποια θεατρική παράσταση, κάποια μεγάλη βιβλιοθήκη κλπ.! Και μην βλέπω αυτά τα φαιδρά για την νοοτροπία των παιδιών στα σχολεία των αστικών κέντρων (δεν ξέρω τι θέλει να πει ο γράφων) και για την κοινωνική μόρφωση, αλλά σε τέτοια μέρη κυριαρχεί ο σκληρός επαρχιωτισμός και για την κοινωνική παράσταση κάθε μαθητή τον πρώτο ρόλο πάντα τον έχει το μορφωτικό επίπεδο και το κοινωνικό status της κάθε οικογένειας!
Κι ένα τελευταίο, γιατί δεν θέλω να κουράζω: το Υπουργείο παιδείας δεν θα έπρεπε να κάνει κοινωνική πολιτική εις βάρος όλων εμάς των εκπαυτικών που δεν λεγόμαστε πολύτεκνοι, τρίτεκνοι, απολυθέντες των ιδιωτικών κλπ., αλλά να κοιτάξει να βάλει στα σχολεία άξιο, ικανό, πρόθυμο και καινοτόμο διδακτικό προσωπικό, που και έχει κριθεί και έχει αξιολογηθεί και έχει αποκτήσει επιπρόσθετα προσόντα και εμπειρία, διότι μόνο έτσι θα ανέβει το επίπεδο του δημοσίου σχολείου! Από τη στιγμή όμως που συνειδητά ακολουθεί μια άλλη, λανθασμένη τακτική στην επιλογή των διδασκόντων, επιλέγει συνειδητά την υποβάθμισή του!

Μεγάλη δεν θα είναι η α΄φάση, στα περσινά πάνω-κάτω επίπεδα: 300-320 φιλόλογοι!

59
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 13, 2023, 03:55:04 μμ »
Ο δημοκρατικός κόσμος είναι μαζί μας. Οι φασίστες όχι. Αν σ' ενοχλεί που σε φτύνουν τα φασισταργιά τότε κάνε ό,τι σου λένε για να μη σε φτύνουν. Οι ρέστοι θ' αγωνιστούμε κόντρα στους φασίστες και στους συνεργάτες τους.
Επίπεδο εκπαιδευτικού!! Όποιος διαφωνεί μαζί του είναι φασίστας!! Ο λαϊκισμός δεν έχει όρια.


==================================================================================================
Ξεχνάς τους βουλευτές και τους υπουργούς.

Το βασικό σε όλους τους τύπους αξιολόγησης είναι ο διορισμός και η αξιολόγηση τόσο των προϊσταμένων όσο και των ανώτατων κριτών που θα αξιολογήσουν τους υπόλοιπους να γίνεται με ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ κριτήρια, δηλαδή με γραπτές εξετάσεις και με αξιολόγηση από την βάση. 

Η πυραμιδική δομή , η αντικατάσταση της αξιολόγησης από την βάση με συνέντευξη από κομματόσκυλα και η παντελής απουσία γραπτού διαγωνισμού, καθιστά την "αξιολόγηση" της ακατανόμαστης χυδαίο επιθεωρητισμό.

Ο στόχος τους προφανής. Μέσω της κομματικής συνέντευξης και μοριοδοτώντας αγορασμένους μεταπτυχιακούς (και κομματικούς) τίτλους, βάζουμε τα δικά μας παιδιά σε θέσεις κλειδιά, για να τρώμε ανενόχλητοι τα λεφτά του δημοσίου.

Το άλλο με τον Άρειο πάγο το είδατε, που δίκασε ύπερ των funds?  Και μάλιστα σε χρόνο ρεκόρ, και με ομοφωνία ρεκόρ!

To πολίτευμα έχει εκπέσει σε απολυταρχία, και πρέπει να επανέλθει άμεσα....Και όσοι στήριξαν και στηρίζουν αυτή την εκτροπή, πρέπει να τιμωρηθούν παραδειγματικά όπως οι χουντικοί.

Αν το πολίτευμα είχε εκπέσει σε απολυταρχία δεν θα έγραφες εδώ ούτε για τον covid ούτε για την αξιολόγηση με καθαρά υποτιμητικό και απειλητικό ύφος και λεξιλόγιο. Αμφιβάλλω αν τολμάς να εκφράζεσαι  έτσι μέσα σε σύλλογο διδασκόντων.

60
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 12, 2023, 09:43:03 μμ »
Ακριβώς αυτό που γίνεται στο παραπάνω έργο!
Τα καραγκιοζάκια οι εθελόδουλοι νεοδιόριστοι που θα υποβάλουν στην πλατφόρμα απαξιολόγησης, θα φάνε τις μπαστουνιές της πραγματικής αξιολόγησης που τους αξίζουν.

Λυπάμαι τους συνάδελφους σου στο σύλλογο διδασκόντων!! Πάντως στην συγγραφή όλη ήμερα και όλη νύτχα απειλητικών σχολίων κρίνεσαι άξιος!! Με τα μαθήματα δεν ξέρω πότε βρίσκεις χρόνο να ασχοληθείς, αλλά δεν πειράζει μας διασκεδάζεις αφάνταστα με τα πονήματα σου!!! Μην πιστέψεις ούτε στην φαντασία σου ότι υπολογίζουν τα οσα παράλογα γράφεις.
Το πιο ωραίo είναι αυτό που αξιολογείς και απειλείς τους άλλους ενώ ο ίδιος είσαι αρνητής( sic) της αξιολόγησης, ένα πράγμα σαν τους αρνητές του covid 19 και των εμβολίων (sic sic)!. Λίγη ντροπή δεν βλάπτει!

* Η αξιολόγηση θα συναντήσει σοβαρά γραφειοκρατικά εμπόδια εκ προοιμίου και δεν θα προχώρηση όπως είναι δομημένη τώρα, αλλά δεν θα φύγει. Όποιος και αν έλθει στην κυβέρνηση θα κάνει μερικές αλλαγές . θα αλλάξει όνομα και όλα μέλι γάλα.

61
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 12, 2023, 10:46:16 πμ »
Οι γελοίοι είν' οι οικειοθελώς προσφερθέντες μέντορες. Για να ξέρουμε τι μας γίνεται εδώ μέσα.

Παιδαγωγικός και επιστημονικός λόγος διορισθέντα μετά από δικαστικό αγώνα!!! Για πες κάτι και για αυτούς που παρέλειψαν τότε να διορίσουν σε εφαρμογή της απόφασης του ΣΤΕ και μην απευθύνεις χαρακτηρισμούς εκ του ασφαλούς!

62
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 11, 2023, 09:35:59 μμ »
Κάποιοι σχολιαστές έχουν υπερβεί τα εσκαμμένα με απαράδεκτο λεξιλόγιο για εκπαιδευτικούς. Αλήθεια επιτρέπεται να απειλούν ευθέως και καθημερνά συναδέλφους με διαφορετική άποψη; Αυτό που δεν αναφέρει πουθενά ο νόμος περι αξιολόγησης το γράφουν δημόσια εδώ απειλώντας του πάντες. Με ποιο δικαίωμα άραγε; Ευτυχώς που είστε κατά της αξιολόγησης. Λίγη ντροπή δεν βλάπτει.

63
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 10, 2023, 08:07:33 μμ »

Είσαι λάθος! Η παρακολούθηση του μαθήματος του αξιολογουμένου, γίνεται σε συμφωνημένη ώρα/ημέρα (κι όχι αιφνιδιαστικά, όπως εσύ γράφεις)! Μπορείς να το ξαναδιαβάσεις & να το ξαναθυμηθείς.
Κι αν ο Σύμβουλος αρχίσει να "πουλάει" τσαμπουκά και να πιέζει, του απαντάς ευγενικά ότι: Ναι, αφού το Υπουργείο με έχει τοποθετήσει σε 2 και σε 3 σχολεία, έχω κάθε μέρα διαγωνίσματα & τεστ με τις κατευθύνσεις των ΓΕΛ, εκθέσεις με τα υπόλοιπα τμήματα και τρέχω και δεν φτάνω, ώστε να είμαι συνεπής ως προς την κάλυψη της ύλης μου, όπως άλλωστε και το Υπουργείο μάς ζητά κάθε μήνα να σημειώνουμε τη σελίδα, το κεφάλαιο ή το κείμενο όπου βρισκόμαστε, στην παρακολούθηση της ύλης, για να μην έχουμε καθυστέρηση. Επομένως, τώρα δεν δύναμαι να σας συναντήσω, μετά από 1 μήνα, ίσως (κι εφόσον και εάν...). Πηγαίνετε πρώτα σε κάποιον άλλον συνάδελφο που δεν έχει ούτε τόσο φόρτο εργασίας ούτε τόσες μετακινήσεις! Απλά κι ωραία!
Μη "μασάτε", λοιπόν ό,τι γράφει ο καθένας εδώ μέσα που δεν έχει άμεσα σχέση με αυτό τον αναίτια μπελά της αξιολόγησης της Κεραμέως...!

Μια πρώτη αξιολόγηση!!!
Προυπηρεσία έχω, και αρκετή μάλιστα, αλλά έχω και πολύ καλό ΑΣΕΠ! Κι όλα αυτά τα χρόνια δούλευα, αλλά αφού πρώτα προσλαμβάνονταν οι βολεμένοι κι αφού τοποθετούνταν εκείνοι στα καλύτερα σχολεία! Άρα, ό,τι γράφω δεν το γράφω για μένα μόνο, όπως καταλαβαίνεις, αλλά κυρίως για τους χιλιάδες συναδέλφους που αν συνεχιστεί αυτή η αναξιοκρατία, θα μένουν εκτός του νυμφώνος, κι ας έχουν ένα σωρό προσόντα και ναι, περισσότερη όρεξη για δουλειά απ' όλους αυτούς που τριγυρίζουν κάποια χρόνια ανά την Ελλάδα ως αναπληρωτές και κοιτάζουν τον εαυτούλη τους!
Το δημόσιο μας έχει εγκλωβίσει σ' αυτή τη διαδικασία, αυτό είναι αλήθεια και μας δείχνει το σκληρό του πρόσωπο (δουλέψτε τώρα για να καλύψω τις ανάγκες μου στα σχολεία και ίσως κάποια στιγμή σας διορίσω, να δούμε τι θα πουν και οι θεσμοί, φυσικά...)! Όμως, κανείς μας δεν αντιδρά! Πρωτοφανές, αξιοπερίεργο και ηττοπαθές! Τι περιμένουμε, άραγε;

64
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 10, 2023, 05:12:41 μμ »
Είσαι λάθος! Η παρακολούθηση του μαθήματος του αξιολογουμένου, γίνεται σε συμφωνημένη ώρα/ημέρα (κι όχι αιφνιδιαστικά, όπως εσύ γράφεις)! Μπορείς να το ξαναδιαβάσεις & να το ξαναθυμηθείς.
Κι αν ο Σύμβουλος αρχίσει να "πουλάει" τσαμπουκά και να πιέζει, του απαντάς ευγενικά ότι: Ναι, αφού το Υπουργείο με έχει τοποθετήσει σε 2 και σε 3 σχολεία, έχω κάθε μέρα διαγωνίσματα & τεστ με τις κατευθύνσεις των ΓΕΛ, εκθέσεις με τα υπόλοιπα τμήματα και τρέχω και δεν φτάνω, ώστε να είμαι συνεπής ως προς την κάλυψη της ύλης μου, όπως άλλωστε και το Υπουργείο μάς ζητά κάθε μήνα να σημειώνουμε τη σελίδα, το κεφάλαιο ή το κείμενο όπου βρισκόμαστε, στην παρακολούθηση της ύλης, για να μην έχουμε καθυστέρηση. Επομένως, τώρα δεν δύναμαι να σας συναντήσω, μετά από 1 μήνα, ίσως (κι εφόσον και εάν...). Πηγαίνετε πρώτα σε κάποιον άλλον συνάδελφο που δεν έχει ούτε τόσο φόρτο εργασίας ούτε τόσες μετακινήσεις! Απλά κι ωραία!
Μη "μασάτε", λοιπόν ό,τι γράφει ο καθένας εδώ μέσα που δεν έχει άμεσα σχέση με αυτό τον αναίτια μπελά της αξιολόγησης της Κεραμέως...!

Λαμπρά παιδαγωγικά και αγωνιστικά επιχειρήματα!!!!!!

65
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 03, 2023, 05:08:11 μμ »
Γιατί να υπάρξει αξιολόγηση στους εκπαιδευτικούς;;; Ας ξεκινήσουμε από αυτό.
Υπάρχει στους γιατρούς;; Όχι. Ο καθένας μας επιλέγει και πηγαίνει να τον χειρουργήσει ο γιατρός για τον οποίο άκουσε καλές γνώμες, θετικά σχόλια π.χ. Υπάρχει στους δικηγόρους;;; Όχι. Προτιμούνται όσοι δικηγόροι έχουν επιτυχίες και θετικά σχόλια. Το ίδιο ισχύει και στους εκπαιδευτικούς. Σχόλια & γνώμες ακούγονται για όλους: είναι αυστηρός, δεν βοηθά τους μαθητές, βάζει δύσκολα θέμα, βάζει πολλά για το σπίτι, συνδικαλίζεται & παίρνει συνεχώς άδεια κλπ., κλπ., κλπ
. Από τη στιγμή που έχουμε κριθεί από Παν/κές σχολές & Παν/κούς καθηγητές και πολλοί από εμάς από τον γραπτό ΑΣΕΠ, δεν υπάρχει περίπτωση να μας αξιολογήσει αντικειμενικά και σωστά ένας Δ/ντής, ένας Σύμβουλος... Γιατί πολύ απλά κι αυτός τη γνώμη και τα σχόλιά του θα καταγράψει, που κι αυτά υποκειμενικά θα είναι κι ασφαλώς, αν του παραχωρούσε τη θέση του διδάσκοντος, τη στιγμή που διδάσκει σ' ένα "ζόρικο" τμήμα, ο αξιολογούμενος συνάδελφος, αμφιβάλλω αν θα έκανε κάπως καλύτερα το μάθημα. Τους βλέπουμε και στα διάφορα τηλεσεμινάρια τους Συμβούλους... Γενικόλογα πράγματα, ασαφή, έτοιμη βιβλογραφία κι όλα καλά... Χωρίς πολλά λόγια: όσοι κάθονται σε θέσεις & καρέκλες, μακριά από τη μάχιμη δημόσια εκπαίδευση, με τα πολλά τρωτά της, είναι άνετοι κι ωραίοι στο να μιλούν θεωρητικά περί παιδαγωγικών θεωριών & περί νέων τεχνικών εκμάθησης και διδασκαλίας, αλλά όταν εμάς μάς απασχολεί η ουσία κι όταν μάς πιέζει η ύλη, αφού τα παιδιά θα εξεταστούν με τράπεζα θεμάτων, μικρή αξία θα έχει αυτού του είδους η αξιολόγηση. Άρα, ποιος ο σκοπός να εφαρμοστεί;;; Ποιες θα είναι οι βελτιώσεις που θα επιφέρει;; Ουδεμία, παρά μόνο κατηγοριοποιήσεις & διακρίσεις...

Στο δια ταυτα : Επομένως οι γονείς και οι μαθητές μπορούν να επιλέγουν  σχολεία με βιάση την δικη τους αξιολόγηση, με αυτά που έχουν ακούσει κτλ.
Βέβαια δεν είναι ανάγκη να θυμηθούμε τι ακριβώς υποστήριζες παλιότερα για την αξιολόγηση, για τους συνάδελφους σου που δεν έχουν διοριστεί μέσω ΑΣΕΠ, για τους μεγαλύτερους σε ηλικία κλπ. Μήπως να σας θυμίσω εκείνη την ανεκδιήγητη απαίτηση του 2012=2013 για να εξαιρεθούν από οποιαδήποτε κρίση και διαθεσιμότητα οι διορισθέντες με ΑΣΕΠ και να προτιμηθούν όλοι άλλοι;  Έχουμε να δούμε και να ακούσουμε πολλά ακόμα όπως αυτά περί τράπεζας θεμάτων, καμερών κλπ.... Η ζωή τραβάει τη ανήφορα με σημαίες και με ταμπούρλα, χωρίς να κοιτάζει την δικιά μας μελαγχολία!

Τι αξιολόγηση και μπούρδες μας λένε; Αφού η μόνη μας "τιμωρία" θα είναι απλά να παρακολουθούμε σεμινάρια!!!!

Κοινώς η αξιολόγηση κεραμέως είναι απλά μια ακόμα μέθοδος κονόμας για να σπαταλήσουν στο μέλλον πακέτα ΕΣΠΑ οι εκπαιδευτές σεμιναρίων , όταν αυτοί θα (κάνουν ότι) εκπαιδεύουν εμάς τους ανεπαρκώς αξιολογηθέντες.....

Εγώ φυσικά είμαι υπέρ μιας πραγματικής αξιολόγησης, αυστηρά και μόνο κάτω από ΟΛΕΣ τις παρακάτω προϋποθέσεις (μηδεμιάς εξαιρουμένης):

1) Πανελλήνιες εξετάσεις από τράπεζα θεμάτων απεριόριστου μεγέθους και με εξασφαλισμένη την αξιόπιστη τυχαιότητα στην επιλογή των κοινών για όλους θεμάτων, ώστε να φανεί ποιος εκπαιδευτικός είναι τελικά ο καλύτερος στο γνωστικό αντικείμενο. Και αυτός ας αξιολογεί μετά τους υπόλοιπους για το γνωστικό. Στις πανελλήνιες φυσικά θα πρέπει να υποχρεωθούν να γράψουν και καθηγητές πανεπιστημίου, αν θέλουν να γίνουν αξιολογητές γνωστικού (στοιχηματίζω ότι οι περισσότεροι καθηγητές πανεπιστημίου θα πατώσουν στις γραπτές εξετάσεις, γιατί η πλειοψηφία τους είναι βύσματα που έχουν ανέρθει στην έδρα τους έρποντας και γλύφοντας).

2) Κάμερα στους φερέλπιδες υποψήφιους αξιολογητές στα παιδαγωγικά με ταυτόχρονη κάλυψη του προσώπου και του ήχου των παιδιών, όταν αυτοί θα κάνουν δειγματικές διδασκαλίες σε ΤΥΧΑΙΑ σχολεία στα οποία θα τους καλούμε εμείς οι εκπαιδευτικοί για να διδάξουν και να μας δείξουν πόσο καλοί είναι στα παιδαγωγικά. Ώστε να φανεί ποιος πραγματικά είναι καλύτερος στο να επιβάλει παιδαγωγικό κλίμα στην τάξη, στην πράξη και όχι στην θεωρία. Στην συνέχεια ψηφοφορία από όλους εμάς τους εκπαιδευτικούς, που βλέποντας τις κάμερες θα κρίνουμε αν ο φέρελπις αξιολογητής αξίζει πραγματικά τον τίτλο του. Και αυτός που θα κριθεί με αυτόν τον τρόπο από την ψήφο των εκπαιδευτικών ως ο καλύτερος παιδαγωγός, αυτός ας έχει μετά το δικαίωμα να αξιολογήσει τον καθένα από εμάς στα παιδαγωγικά.

66
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 03, 2023, 11:11:04 πμ »
Ο Anemos2017 θιχτηκε; Ανηκεις στους συμβουλους-επιθεωρητες; Θα ερθεις σαν ανεμος να μας βαθμολογησεις; Φυσα, αγερι…

Θα σου συνιστούσα να διαβάζεις πιο προσεκτικά και όχι βιαστικά. Για να σε διευκολύνω μακριιά από μενα τέτοιες σκέψεις και επιδιώξεις, ψάξε αλλού.

67
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 02, 2023, 07:24:04 μμ »
Ειναι απειλή να σε διαγράψει η ΕΛΜΕ; Αν ειναι σε μια ομάδα και δεν σε αποδέχονται οι αλλοι σε διαγράφουν που ειναι το κακο;
Δημοκρατία εχουμε και τους νενεκους τους διαγράφουν οι συλλογοι

Εσείς ο,τι πείτε αγαπητέ μου. Μια άποψη εξέφρασα.  Οσο για την δημοκρατία για να λειτουργεί  οφείλει τουλάχιστον να επιτρέπει την ελευθερία έκφρασης, χωρίς φυσικά ύβρεις, αφορισμούς και αποκλεισμούς. Μου αρέσει πάντως που ;oλοι ομνύουν στην δημοκρατία και στις ελευθέριες της , αλλά μάλλον αυτά ισχύουν à la carte.

Επί της ουσίας τώρα: η αξιολόγηση όπως ειναι "οργανωμένη" θα καταρρεύσει από την ατέλειωτη γραφειοκρατία της και μόνο. Παρόλα αυτά όμως δεν θα εξαφανιστεί, αλλά θα παραμείνει υπο άλλο μανδύα όποια κυβέρνηση και αν έλθει στο μέλλον.
Οσο για τις ομοσπονδίες  δεν είναι ικανές να αρθρώσουν μια άποψη σοβαρή επί του θέματος εδώ και χρόνια

68
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 02, 2023, 05:16:00 μμ »
Πολύ εύκολα μιλάτε για χούντα σαν να την είχατε ζήσει, αλλά ξεχνάτε ότι έχουμε κοινοβουλευτισμό. Οι περισσότεροι από εσάς μόνο την λέξη γνωρίζετε και τίποτε άλλο.
Και κάτι ακόμα. Οσοι ονειρεύονται διαγραφές μάλλον ξεχνούν ότι υπάρχει νόμος ο οποίος όσο και αν δεν μας αρέσει ισχύει.
 
'Εχω μια απορία όμως. Επιτρέπεται από τους όρους χρήσης να εκτοξεύονται απειλές και χαρακτηρισμοί;

69
Κάμετε λάθος. Είμαι πολύ καλό παιδί με (εθνική) αγωγή και (ηθικούς) τρόπους. Απλά λέω α λ ή θ ε ι ε ς που ενοχλούν. ::)

Υποκλινόμαστε όλοι οι αδαείς, όλων των ειδικοτήτων, στην παιδαγωγική ειρωνική και ηθική ανωτερότητα σου.
Σου εύχομαι σύντομα και αξιολογητής στην θέση των αξιολογητών!

70
Αν θες να μεντορεύεις δεν είσαι η εξαίρεση. Αλλά ο κανόνας. Αυτά που σου κάναν θες να τα κάνεις. Ο μεντορευόμενός σου ερωτήθηκε αν θέλει να τον μεντορεύσεις; Όχι. Δε σε όρισε αυτός. Αλλά ο διευθυντής. Άσκησε, λοιπόν, την εξουσία σου αλλά μη βγαίνεις κι ως ο "καλός ποιμήν" παραέξω. Αυτά. :)

ΥΓ: Όταν σας ζητήσει βοήθεια ένας εκπαιδευτικός (παλιός ή νέος) τότε απλόχερα δώστε την. Όταν επιδιώκετε μεντορική δε σας ενδιαφέρει, εξ υπαρχής, η βοήθεια. Αλλά η εξουσία. Λυπάμαι, αλλά κακώς είστε στο δημόσιο σχολείο. Αντιληφθείτε το και κοιτάξτε κι άλλες επαγγελματικές διεξόδους.

Πήγαινε σε μια εκκλησία να ανάψεις ένα κερί μέρες που είναι και άφησε την κριτική κατά μέρος, αναμάρτητε! Αρκετά με το μίσος..

                                    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ  ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΓΑΛΗΝΗ

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 144

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159788
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 489
Σύνολο: 493

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.