Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - skathari

Σελίδες: 1234 ... 67
15
Τι ρόλο παίζει στη διασφάλιση της ποιότητας παρεχόμενων σπουδών (κατ'επέκταση και της ποιότητας των εκπαιδευτικών) η τοποθεσία που διεξάγονται οι γραπτές εξετάσεις για τα μαθήματα? Θα είναι πιο ικανοί οι εκπαιδευτικοί ή γενικά οι επαγγελματίες αν δίνουν εξετάσεις σε άλλη χώρα? Όχι βέβαια.

Αλλά είπαμε ο σκοπός δεν είναι να κλείσει το μαγαζάκι ή να βελτιωθεί κάτι. Ο σκοπός είναι να ανοίξει άλλο χειρότερο. Τα θύματα ως συνήθως σε όλη αυτή την υπόθεση είμαστε εμείς.

16
Σίγουρα δεν πάνε καλά. Αλλά τόσος χαμός έγινε για τα κολέγια, να μην τους εξασφαλίσουν σίγουρα την πελατεία?

18
Υπάρχει κάποιο νεότερο για την πρόσκληση?

19
Γενικό Λύκειο / Απ: Νέο Λύκειο
« στις: Ιούλιος 16, 2020, 09:07:37 μμ »
Μάλιστα, η κλασική δικαιολογία για να μην κάνουμε τίποτα. Έχω συναντήσει σε  όσα σχολεία έχω πάει καθηγητές οι οποίοι όταν δουν ένα χαλασμένο παράθυρο:
1) Θα κάνουν ότι είναι δυνατόν ώστε να επιδιορθωθεί για να κάνουν μάθημα
2) Θα το χρησιμοποιήσουν ως δικαιολογία για να μην κάνουν μάθημα.

Οι κλασικές δικαιολογίες που ακούμε συνέχεια όταν κάτι καινούργιο πάει να γίνει και να ξεβολευτεί κόσμος.
Τι τη θέλουμε τη ρομποτική, τι τους θέλουμε τους διαδραστικούς εδώ δεν έχουμε πετρέλαιο, δεν έχουμε κτίρια. Να μην κάνουμε τίποτα!
Ποιοι θα μας αξιολογήσουν? Αυτοί με τα πληρωμένα διδακτορικά? Να μην γίνει αξιολόγηση.

Το τέλειο όμως ήταν φέτος με την καραντίνα. Πολλοί καθηγητές έλεγαν:
Δεν μπορώ να πάω σχολείο είμαι σε ευπαθή ομάδα.
Και του έλεγες οκ άρα θα κάνεις εξ αποστάσεως από το σπίτι?
Απάντηση: Όχι φυσικά δεν είναι υποχρεωτική και δεν μπορεί κανείς να μου το επιβάλλει.

Το λυπηρό όμως είναι η γενίκευση γκεμπελικού τύπου την οποία κάνεις, ότι επειδή κάποιοι σε θέση ευθύνης μπήκαν με μέσο τότε όλοι σε θέση ευθύνης είναι με στημένες συνεντεύξεις και με πληρωμένα διδακτορικά. Μάλλον θα πιστεύεις και ότι όλοι όσοι έχουν διδακτορικό είναι πληρωμένο για να κρύψεις τη δική σου ανεπάρκεια.
Και επαναλαμβάνω:
Να γιατί τα παιδιά μισούν το σχολείο, γιατί έχουν τέτοιους καθηγητές.

Είχα λάβει παρατήρηση από τη διαχείριση για κάτι πολύ πιο Light από αυτό που γράφεις εσύ παραπάνω. Φαντάζομαι τώρα θα λάβεις και εσύ, γιατί δεν είναι δυνατόν να διασύρεις μια ολόκληρη κατηγορία ανθρώπων έτσι.

Εγώ καμία γενίκευση δεν έκανα. Είπα ότι υπάρχουν κι αυτοί στις θέσεις ευθύνης. Εσύ ειδικά πρέπει να το ξέρεις από πρώτο χέρι. Όταν σε διαγράψουν που λες και ξαναλες ότι τα παιδιά μισούν το σχολείο και γι'αυτό φταίμε εμείς, τότε μπορεί να μου κάνουν κι εμένα παρατήρηση οι διαχειριστές. Κοπρόσκυλο.

20
Γενικό Λύκειο / Απ: Νέο Λύκειο
« στις: Ιούλιος 16, 2020, 04:55:25 μμ »
Έχει και στη Φινλανδία διαπλεκόμενα κομματοκοπρόσκυλα που μπαίνουν σε θέσεις ευθύνης με στημένες συνεντεύξεις και πληρωμένα διδακτορικά? Εκείνοι κάνουν τη σκληρή αξιολόγηση και στη Φινλανδία? Έχει κι εκεί αναπληρωτές που γυρίζουν όλη τη Φινλανδία από χρόνο σε χρόνο και αλλάζουν συνεχώς σχολεία? Έχει κι εκεί αίθουσες χωρίς θέρμανση, χωρίς κανένα απολύτως εποπτικό μέσο, χωρίς καν σύνδεση στο ίντερνετ, σε προκάτ με ποντίκια? Οι εκπαιδευτικοί είναι μόνο ένα μέρος του "καλού συστήματος" που αναφέρεις. Κανείς συνάδελφος δεν πρόκειται να φορτωθεί όλα τα στραβά της ελληνικής εκπαίδευσης όσο κι αν προσπαθείτε να μας πείσετε.

https://www.enikos.gr/society/381129/mathites-sta-xania-kanoun-mathima-stis-toualetes-video


https://ermisnews.gr/%CF%84%CE%B1-%CE%BA%CF%84%CE%B9%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AC-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%BB%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CE%BD%CE%B5%CE%B3%CF%85%CE%BB-%CE%B8%CE%AD%CF%84/

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/323835_kataggelia-parathyro-xekollise-apo-sholeio-sto-aigaleo-traymatise-mitera-kai


21
Αντιθέτως, πιέζουν κάποιοι με πολύ καλή σειρά που θα προσλαμβάνονταν ούτως ή άλλως αναπληρωτές.
Αυτοί που προσβλέπουν σε διορισμό όταν βγουν οι οριστικοί.

Δεν το γνωρίζω αυτό. Μπορεί να έχουν καλή σειρά ως αναπληρωτές, αλλά όχι αρκετά καλή για διορισμό. Οπότε να σκέφτονται ας πάω αναπληρωτής με προσωρινούς, αλλά μη γίνουν διορισμοί και είμαι εκτός. Δεν ξέρω, υποθέσεις κάνω.

22
Το μόνο που μπορώ να φανταστώ είναι ότι δεν είχαν καλή σειρά στους παλιούς πίνακες και ελπίζουν να έχουν καλύτερη στους προσωρινούς. Οριστικούς δεν προβλέπεται να προλαβαίνουν να βγάλουν, οπότε ίσως σκέφτονται καλύτερα προσωρινοί παρά οι παλιοί. Δεν ξέρω, άλλη εξήγηση δε μπορώ να σκεφτώ εγώ. Το καλύτερο θα ήταν να είχε βγει νωρίτερα η προκήρυξη ή ακόμα και να είχε περισσότερο προσωπικό το ΑΣΕΠ για να προλάβει να βγάλει οριστικά ή και τα δύο. Οι προσωρινοί είναι απίθανο να μην έχουν λάθη για κάποιους. Δεν αναφέρομαι στα παράβολα.

23


Δε νομίζω ότι είναι έτσι πάντως. Ακόμα κι αν γίνουν προσλήψεις αναπληρωτών από τους προσωρινούς, αν ο νόμος κριθεί αντισυνταγματικός δε θα μπορούν να γίνουν μόνιμοι διορισμοί από εκεί. Δεν έχω και νομικές γνώσεις, αλλά δε μου φαίνεται λογικό.

24
Τότε να πάρουν μόνο πε02 από προσωρινούς  ;D

25
Ναι αλλά τον φιλόλογο μόνο οι φιλόλογοι τον ενδιαφέρουν  :P

26
Πιστεύω ότι δύσκολα θα πάμε και φέτος αναπληρωτές για τον απλούστατο λόγο ότι αν γίνει αυτό δε θα μπορεί η Κεραμέως να λέει ότι έκανε διορισμούς στην ειδική.

27
O Μπράτης ισχυρίζεται ότι βγαίνουν άνετα πάντως

28
Ενα και μονο.

Ευχαριστώ, έτσι θυμάμαι κι εγώ από την αίτηση. Απλά είχα μια συζήτηση με μια συνάδελφο που υποστήριζε ότι μοριοδοτούνται περισσότερα

Σελίδες: 1234 ... 67

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 435
Σύνολο: 437

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.