Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - apri

Σελίδες: 1234 ... 14
15
Δημοτικό / Koυΐζ Α' Δημοτικού
« στις: Ιούνιος 18, 2015, 09:42:28 πμ »
Ενα τρελό τεστ: Το λύνουν 7χρονα σε 20 δευτερόλεπτα, ενώ οι μεγάλοι θέλουν ώρα.
http://www.iefimerida.gr/news/212475/ena-trelo-test-lynoyn-7hrona-se-20-deyterolepta-eno-oi-megaloi-theloyn-ora-eikones


Είναι πολύ ενδιαφέρον, γιατί αποδεικνύει πόσο πολύ συνηθίζουμε, μεγαλώνοντας, να παίρνουμε τα πράγματα δεδομένα. ::)



16
Μπορείτε να φανταστείτε το σχολείο των ονείρων σας;
Αυτοί οι μαθητές μπόρεσαν και το αποτύπωσαν σε πανεμορφα βίντεο.


http://www.ienimerosi.gr/nmporite-na-fantastite-to-scholio-ton-oniron-sas-afti-i-mathites-boresan-ke-to-apotiposan-se-panemorfa-vinteo/

17
Σχολική ζώνη / Tι αλλάζει στο Λύκειο
« στις: Μάρτιος 11, 2015, 09:38:16 μμ »
Τι αλλάζει στο Λύκειο στις προαγωγικές εξετάσεις, τον βαθμό προαγωγής και την εξεταστέα ύλη

http://www.huffingtonpost.gr/2015/03/11/koinonia-paideia-ejetaseis_n_6849602.html?1426101734&utm_hp_ref=greece




Ο Αναπληρωτής Υπουργός Παιδείας, Τάσος Κουράκης , απέστειλε σήμερα σε όλα τα Λύκεια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εγκύκλιο με την οποία ενημερώνει για τις αλλαγές που επέρχονται από τη φετινή χρονιά στις γραπτές προαγωγικές εξετάσεις και στον τρόπο προαγωγής των μαθητών Α΄ και Β΄ τάξεων Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων Εσπερινού Γενικού Λυκείου.

Σύμφωνα με την παρούσα εγκύκλιο τα θέματα των προαγωγικών εξετάσεων θα ορίζονται αποκλειστικά από τους διδάσκοντες στο μάθημα, δηλαδή παύει να ισχύει από την εξεταστική περίοδο Μάιου – Ιουνίου 2015 η επιλογή τους κατά 50% από την Τράπεζα Θεμάτων.
Επανέρχεται ως βαθμός προαγωγής ο γενικός μέσος όρος εννέα και πέντε δέκατα (9,5).
Ο βαθμός προαγωγής των μαθητών στη ‘Α και Β΄ Λυκείου δεν θα συνυπολογίζεται στον βαθμό εισαγωγής στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Και τέλος, η εξεταστέα ύλη για τα μαθήματα δεν θα είναι λιγότερη από το μισό και περισσότερη από τα 2/3 της διδακτέας.




Αναλυτικά η ρύθμιση ορίζει τα εξής:
•H επιλογή των θεμάτων των προαγωγικών εξετάσεων για τις Α΄ και Β΄ τάξεις Ημερησίου Γενικού Λυκείου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου κατά 50% από την Τράπεζα Θεμάτων παύει να ισχύει από την εξεταστική περίοδο Μαΐου-Ιουνίου 2015.

•Για τις Α΄ και Β΄ τάξεις Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου τα θέματα των προαγωγικών εξετάσεων ορίζονται αποκλειστικά από τους διδάσκοντες το μάθημα και είναι κοινά για όλα τα τμήματα της τάξης. Κατ’ εξαίρεση, είναι δυνατόν να δοθούν χωριστά θέματα, εάν συντρέχει αποχρών λόγος, ο οποίος αναγράφεται σε σημείωση στο έγγραφο που περιέχει τα θέματα και παράλληλα συντάσσεται και σχετική πράξη στο βιβλίο πράξεων του Διευθυντή του σχολείου.


•Για την προαγωγή των μαθητών στις Α΄ και Β΄ τάξεις Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου απαιτείται γενικός μέσος όρος τουλάχιστον εννέα και πέντε δέκατα (9,5), ο οποίος προκύπτει από τον Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων συμπεριλαμβανομένου και του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας όπου αυτό διδάσκεται.


•Η εξεταστέα ύλη για τα μαθήματα των Α΄ και Β΄ τάξεων Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων Εσπερινού Γενικού Λυκείου δεν μπορεί να είναι λιγότερη από το μισό και περισσότερη από τα 2/3 της διδακτέας. Η επιλογή και ο ακριβής προσδιορισμός της για κάθε μάθημα γίνεται με εισήγηση των διδασκόντων και με την έγκριση του Διευθυντή του Λυκείου και γνωστοποιείται στους μαθητές πέντε (5) εργάσιμες ημέρες πριν από τη λήξη των μαθημάτων.

•Για τους μαθητές που φοίτησαν το σχ. έτος 2013-14 στην Α΄ τάξη Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και στις Α΄ και Β΄ Τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου και το σχ. έτος 2014-15 φοιτούν στη Β΄ τάξη ημερήσιου Γενικού Λυκείου και στη Γ΄ τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου, ο γενικός βαθμός προαγωγής από τις τάξεις αυτές δεν θα προσμετράται στον υπολογισμό των μορίων εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Επισημαίνεται ότι για το σχολικό έτος 2014-2015 η διδακτέα ύλη:
για την Α΄ τάξη Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και τις Α΄ και Β΄ τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου έχει καθοριστεί με την αρ. πρωτ. 156357/Γ2/30-09-2014 Υ.Α. (ΦΕΚ Β΄ 2660) και την με αρ. πρωτ. 171868/Γ2/22-10-2014 Υ.Α. (ΦΕΚ Β΄ 2987) και
 για τη Β΄ τάξη Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και τη Γ΄ τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου έχει καθοριστεί με την αρ. πρωτ. 171867/Γ2/22-10-2014 Υ.Α. (ΦΕΚ Β΄ 2937).

Για τη διατύπωση των θεμάτων των προαγωγικών εξετάσεων ισχύουν το Π.Δ.68/2014 (Α΄ 110) και η με αρ. πρωτ. 190878/Δ2/25-11-2014 εγκύκλιος του Υ.ΠΟ.ΠΑΙΘ.
Παρακαλούνται οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων να ενημερώσουν τους μαθητές των Α΄ και Β΄ τάξεων του Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων Εσπερινού Γενικού Λυκείου.



*****Το κείμενο της εγκυκλίου εδώ: http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2015/15_03_11_egkikl.doc



18
ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ Η ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ 2010


 http://fimotro.blogspot.gr/2015/02/2010.html


Η κατανομή των προσλήψεων των εκπαιδευτικών (60%-40%) που έγινε με το νόμο 3848/2010 είναι αντισυνταγματική, αποφάνθηκε οριστικά η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας.
Ειδικότερα, η Ολομέλεια του  Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου με την υπ΄  αριθμ. 527/2105 απόφασή της  έκρινε  ότι η επίμαχη κατανομή των εκπαιδευτικών που έγινε το 2010 προσκρούει  στα άρθρα 4 και 105 του Συντάγματος, δηλαδή στις συνταγματικές αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας.


Αναλυτικότερα, στα Διοικητικά Δικαστήρια της Αθήνας είχαν προσφύγει 85 εκπαιδευτικοί διαφόρων ειδικοτήτων οι οποίοι προσεληφθήκαν κατά τον διαγωνισμό του 2008.

Οι εκπαιδευτικοί  τόνιζαν ότι  θα έπρεπε να διοριστούν τη σχολική περίοδο 2010-2011, αλλά κατ΄  εφαρμογή των νόμων 3833/2010 και 3848/2010, δεν διορίστηκαν.

Με τη διαδικασία της πρότυπης δίκης (νόμος 3900/2010) το Διοικητικό Εφετείο Αθηνών έστειλε στο ΣτΕ προδικαστικά ερωτήματα αναφορικά με τη Συνταγματικότητα ή μη του νομοθετικού πλαισίου που διαμορφώθηκε το 2010 για τους διορισμούς των εκπαιδευτικών.
Υπενθυμίζεται  ότι ενώπιον του ΣτΕ μία άλλη ομάδα,  54 εκπαιδευτικών είχα κάνει παρέμβαση υπέρ των θέσεων και απόψεων των 85 συναδέλφων τους που είχαν προσφύγει ήδη στην Διοικητική Δικαιοσύνη.

Με το νομοθετικό αυτό πλαίσιο καθορίστηκε, μεταξύ των άλλων,  ότι οι διορισμοί των μονίμων εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση θα γίνουν κατά 60% από τους πίνακες διοριστέων εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ και σε ποσοστό 40% από τους πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών με πραγματική υπηρεσία.

Οι σύμβουλοι Επικρατείας  του Γ΄ Τμήματος του ΣτΕ με την υπ΄ αριθμ. 1175/2014 απόφασή τους έκριναν ότι ο αναλογικός διορισμός (60%-40%) των εκπαιδευτικών που προβλέπει το άρθρο 9 του νόμου 3848/2010 είναι αντίθετος στις Συνταγματικές αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας (άρθρα 4 και 103 του Συντάγματος).

Έτσι, λόγω της αντισυνταγματικότητας το Γ΄ Τμήμα παρέπεμψε προς οριστική κρίση το εν λόγω ζήτημα στην Ολομέλεια του ΣτΕ.

Τώρα, η Ολομέλεια του ΣτΕ με τη σειρά της και αυτή συντάχθηκε με την απόφαση του Τμήματος, δηλαδή υπέρ της αντισυνταγματικότητας του άρθρου 9 του νόμου 3848/2010.
Κατόπιν αυτών, η Ολομέλεια ανέπεμψε την υπόθεση στο Διοικητικό Εφετείο Αθηνών για τα περαιτέρω.




19
Σχολική ζώνη / Aλλαγές στην εκπαίδευση
« στις: Φεβρουάριος 10, 2015, 12:49:22 μμ »
Ολες οι αλλαγές στην Παιδεία -Πώς θα λειτουργούν πλέον τα δημοτικά, τα γυμνάσια και τα λύκεια

http://www.iefimerida.gr/news/190923/oles-oi-allages-stin-paideia-pos-tha-leitoyrgoyn-pleon-ta-dimotika-ta-gymnasia-kai-ta

20
Μια τεράστια πολιτιστική αλλαγή με απροσδιόριστες συνέπειες....
Μια γενιά στην οποία η γραφή θα είναι απόλυτα συνδεδεμένη μόνο με την πληκτρολόγηση....
Και η γραφή σε σημειώματα, γράμματα... στον τοίχο, στην άμμο, τι θα απογίνει; ::) ???


Υπολογιστές αντί για τετράδια στα φινλανδικά σχολεία
http://tvxs.gr/news/paideia/oi-ypologistes-antikathistoyn-ta-tetradia-sta-finlandika-sxoleia




21
Γενικό Λύκειο / Nέο Λύκειο-Aλλαγές στο Πρόγραμμα Σπουδών
« στις: Νοέμβριος 24, 2014, 02:07:40 μμ »
Νέο Λύκειο: Όλο το πρόγραμμα σπουδών - Τι προβλέπει - Ποιά μαθήματα προστίθενται

http://www.newsit.gr/ellada/neo-lykeio-programma-spoudwn-mathimata-2411



22
Προσοχή σε «μαϊμού» αγγελίες εργασίας για εκπαιδευτικούς σε Ελλάδα και εξωτερικό

Πηγή:
http://www.koutipandoras.gr/article/123983/prosohi-se-maimoy-aggelies-ergasias-gia-ekpaideytikoys-se-ellada-kai-exoteriko




Σε ανακοίνωση προχώρησε το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας για την ενημέρωση των πολιτών σχετικά με την αποφυγή εξαπάτησής τους μέσω του διαδικτύου για υποτιθέμενη προσφορά εργασίας σε ελληνικά ιδιωτικά εκπαιδευτήρια, κολλέγια κ.λπ., με υψηλές αποδοχές.

Παράλληλα, για την προσφερόμενη εργασία ζητείται, συνήθως σε κατ’ ιδίαν συναντήσεις, προκαταβολή χρηματικών ποσού ύψους από 200 έως 500 ευρώ, με πρόσχημα της κάλυψης των εξόδων, προκειμένου να καλυφθεί η υποτιθέμενη θέση εργασίας από τον υποψήφιο-ενδιαφερόμενο.

Επισημαίνεται ότι σε πολλές περιπτώσεις ζητούνταν και προσωπικά δεδομένα – έγγραφα του υποψηφίου, όπως ταυτότητα, πτυχίο, φωτογραφίες κ.λπ. Στο πλαίσιο διερεύνησης των καταγγελλομένων από τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, προέκυψε ότι οι συγκεκριμένες υποτιθέμενες προσφορές εργασίας, έχουν απατηλό περιεχόμενο, με σκοπό την είσπραξη χρηματικών ποσών για δήθεν κάλυψη εξόδων, προκειμένου ο ενδιαφερόμενος να καταλάβει την υποτιθέμενη θέση εργασίας.

Οι πολίτες παρακαλούνται από την αστυνομία να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στην περίπτωση που λάβουν, είτε με φυσικό τρόπο είτε μέσω του διαδικτύου, τέτοιου είδους μηνύματα - προσφορές, για την αποφυγή πιθανής εξαπάτησης .

Υπενθυμίζεται ότι για ανάλογα περιστατικά, μπορούν να επικοινωνούν με την Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος στα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας:

-Τηλεφωνικά: 210-6476464

-Στέλνοντας e-mail στο: ccu@cybercrimeunit.gov.gr

-Μέσω της εφαρμογής ( application ) για έξυπνα τηλέφωνα ( smart phones ), με λειτουργικό σύστημα ios - android : CYBERALERT

Υπενθυμίζεται, ότι για παρόμοια υπόθεση σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος μίας 22χρονης Ελληνίδας, η οποία κατηγορείται για απόπειρα απάτης και παράβαση του νόμου σχετικά με τη λειτουργία ιδιωτικών γραφείων ευρέσεως εργασίας.

Προηγήθηκαν καταγγελίες πολιτών, σχετικά με αγγελίες μέσω διαδικτύου, για υποτιθέμενη προσφορά εργασίας διαφόρων ειδικοτήτων (νηπιαγωγοί, παιδαγωγοί, προγραμματιστές, ηλεκτρονικοί κ.λπ.) σε χώρες του εξωτερικού (Αυστραλία, Αφρική, Καναδά, Ευρώπη κ.λπ.). Για την υποτιθέμενη προσφορά εργασίας ζητούνταν προκαταβολικά χρηματικά ποσά, με το πρόσχημα της κάλυψης εξόδων, προκειμένου ο υποψήφιος ενδιαφερόμενος να καταλάβει την υποτιθέμενη θέση εργασίας στο εξωτερικό, ενώ συχνά ζητούνταν και προσωπικά δεδομένα και έγγραφα του υποψηφίου (ταυτότητα, πτυχίο, φωτογραφίες κ.λπ.).

23
Πανελλήνιες / Σαρωτικές αλλαγές στις πανελλήνιες
« στις: Σεπτέμβριος 20, 2014, 10:29:59 μμ »
Σαρωτικές αλλαγές Λοβέρδου στο σύστημα εισαγωγής σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ - Από φέτος οι μεταρρυθμίσεις

http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=335300&catid=3



24
Σκέπτομαι κάτι τον τελευταίο καιρό και αποφάσισα να το θέσω προς συζήτηση εδώ μέσα. ::)

Έτσι όπως λειτουργεί το Λύκειο μέχρι στιγμής, ειδικά η Γ' Λυκείου είναι μια χρονιά εξ ολοκλήρου αφιερωμένη στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Ουδείς δίνει ιδιαίτερη σημασία στα υπόλοιπα μαθήματα, αλλά και οι ώρες που απομένουν για τα μαθήματα κατεύθυνσης δεν είναι αρκετές, με αποτέλεσμα οι μαθητές να αναγκάζονται εκ των πραγμάτων (και όχι από απλή ανασφάλεια) να καταφύγουν σε φροντιστήρια για περαιτέρω βοήθεια.
Επιπλέον, θεωρώ εξουθενωτική διαδικασία κάποιος που έχει δώσει έξι μαθήματα πανελλαδικών, να χρειάζεται να εξεταστεί "στο καπάκι" και σε πολύ περισσότερα μαθήματα, για να πάρει τελικά απολυτήριο Λυκείου.

Δεν θα ήταν, λοιπόν, καλύτερο να παίρνει κανείς απολυτήριο στη Β' Λυκείου και να συνεχίζουν στη Γ' Λυκείου μόνο όσοι ενδιαφέρονται να δώσουν Πανελλαδικές, διδασκόμενοι μόνο τα μαθήματα κατεύθυνσης;
Έτσι, ίσως αρκετοί από τους μαθητές δεν θα χρειαζόταν να κάνουν φροντιστήρια.

Εσείς τι λέτε; ::)


25
Μετά το βατερλό αλλάζει ο τρόπος προαγωγής των μαθητών

http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=313138&catid=3


Αλλάζει ο τρόπος προαγωγής των μαθητών στην Α΄ Λυκείου με βάση την επεξεργασία των μέχρι τώρα στοιχείων για την επίδοση των μαθητών της Α’ Λυκείου στις ενδοσχολικές εξετάσεις. Συγκεκριμένα:

α) Η εισαγωγή της Τράπεζας Θεμάτων στην Α’ Λυκείου, όχι μόνο δεν οδήγησε τους μαθητές σε αποτυχία ή επιπλέον δυσκολία ανταπόκρισης στην εξέταση των αντίστοιχων μαθημάτων, αλλά αντιθέτως τους υποβοήθησε ώστε να επιτύχουν καλύτερες βαθμολογικές επιδόσεις. Τα σχετικά στοιχεία θα διαβιβαστούν και στη Βουλή των Ελλήνων.

β) Η νομοθετική απαίτηση της επίτευξης βαθμού τουλάχιστον 10 σε κάθε κλάδο των μαθημάτων της «Ελληνικής Γλώσσας» (3 κλάδοι: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία) και των «Μαθηματικών» (2 κλάδοι: Άλγεβρα και Γεωμετρία) για την προαγωγή των μαθητών, συνάγεται ότι αποτελεί ένα αρκετά απαιτητικό μέτρο που μπορεί να οδηγήσει σε αδικίες.


Ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος έχει ήδη ετοιμάσει σχετική τροπολογία, η οποία θα κατατεθεί άμεσα στη Βουλή και θα καταλαμβάνει και τους φετινούς εξετασθέντες μαθητές της Α’ Λυκείου, σύμφωνα με την οποία, στα δύο ανωτέρω μαθήματα για την προαγωγή του μαθητή δεν θα απαιτείται η επίτευξη του 10 σε κάθε ξεχωριστό κλάδο, αλλά η επίτευξη του 10 ως μέσου όρου των επί μέρους κλάδων.

Το μέτρο αυτό πρόκειται να μειώσει αισθητά των αριθμό των επανεξεταζόμενων ή απορριπτόμενων μαθητών της Α’ Λυκείου και να αποκαταστήσει πιθανές στρεβλώσεις που δημιουργούσε το υπάρχον νομοθετικό καθεστώς.



Eρώτημα δικό μου: Είναι πράγματι τόσο απαιτητικό μέτρο η επίτευξη του 10 σε ένα μάθημα, προκειμένου να προαχθεί ένας μαθητής; ??? ???



26
Στην ολομέλεια του ΣτΕ η κατανομή των προσλήψεων των εκπαιδευτικών

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63985602




 Το Γ΄ Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ), με την υπ΄ αριθμ. 1175/2014 απόφασή του, παρέπεμψε στην Ολομέλεια του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου να κριθεί εάν είναι Συνταγματική ή όχι η κατανομή των προσλήψεων των εκπαιδευτικών που έγινε με το νόμο 3848/2010.

Πάντως, το Γ΄ Τμήμα αποφάνθηκε ότι η επίμαχη νομοθετική ρύθμιση είναι αντισυνταγματική.

Συγκεκριμένα, 85 εκπαιδευτικοί διαφόρων ειδικοτήτων είχαν προσφύγει στα Διοικητικά Δικαστήρια της Αθήνας υποστηρίζοντας ότι θα έπρεπε να διοριστούν τη σχολική περίοδο 2010-2011, αλλά κατ΄ εφαρμογή των νόμων 3833/2010 και 3848/2010, δεν διορίστηκαν. Οι εκπαιδευτικοί υποστήριζαν την αντισυνταγματικότητα του νέου τρόπου διορισμού των εκπαιδευτικών.

Το Διοικητικό Εφετείο, με τη διαδικασία της πρότυπης δίκης (Ν. 3900/2010), έστειλε στο ΣτΕ προδικαστικά ερωτήματα σχετικά με τη Συνταγματικότητα ή μη του νομοθετικού πλαισίου που διαμορφώθηκε το 2010 για τους διορισμούς των εκπαιδευτικών.

Κατά την εκδίκαση της υπόθεσης ενώπιον του ΣτΕ, μία άλλη ομάδα 54 εκπαιδευτικών έκανε παρέμβαση υπέρ των θέσεων και των απόψεων των 85 συναδέλφων τους που είχαν προσφύγει ήδη στα Διοικητικά Δικαστήρια.

Με τους εν λόγω δύο νόμους καθορίστηκε, μεταξύ των άλλων, ότι οι διορισμοί των μόνιμων εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση θα γίνουν κατά 60% από τους πίνακες διοριστέων εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ και σε ποσοστό 40% από τους πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών με πραγματική υπηρεσία.

Το Γ΄ Τμήμα του ΣτΕ έκρινε ότι ο αναλογικός διορισμός (60%-40%) των εκπαιδευτικών που προβλέπει το άρθρο 9 του νόμου 3848/2010 είναι αντίθετος στις συνταγματικές αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας (άρθρα 4 και 103 του Συντάγματος).

Επίσης, το Τμήμα έκρινε ότι στις συνταγματικές αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας προσκρούουν και οι υπουργικές αποφάσεις που καθορίζουν τον αριθμό διορισμού ως μονίμων, αναπληρωτών ή ωρομισθίων εκπαιδευτικών με 30 ή 24 μήνες προϋπηρεσία.

Σημειώνεται ότι η κατηγορία αυτή των εκπαιδευτικών με 30 ή 24 μήνες προϋπηρεσία διορίζεται με αντίστοιχη μείωση του αριθμού των διοριστέων εκπαιδευτικών από τον πίνακα του ΑΣΕΠ.

Σύμφωνα με τους δικαστές, είναι αντισυνταγματικές οι υπουργικές αποφάσεις γιατί δεν αναφέρουν συγκεκριμένα κριτήρια βάσει των οποίων καθορίζεται ο αριθμός των διοριστέων εκπαιδευτικών με 30μήνη ή 24μήνη προϋπηρεσία.




27
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Tυφλός φοιτητής στο Φυσικό;
« στις: Φεβρουάριος 12, 2014, 05:37:38 μμ »
Αυτός είναι ο τυφλός μαθητής που θέλει να σπουδάσει Φυσική
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=269414&catid=3


Πραγματικά αναρωτιέμαι... ???
Αν επέλεγε τα μαθηματικά στα οποία έχει διακριθεί κιόλας, δεν θα είχε κανένα πρακτικό πρόβλημα στις σπουδές του και δεν θα είχε καμία δικαιολογία η Μαθηματική Σχολή να τον απορρίψει.
Πώς όμως θα σπουδάσει Φυσική, αφού δεν θα μπορεί να παρακολουθεί τα πειράματα στα εργαστήρια, τα οποία προϋποθέτουν όλα την οπτική παρατήρηση;
Δεν είναι σαν να θέλει να σπουδάσει μουσική κάποιος που δεν ακούει;

Θέλω να πω: Τι νόημα έχει να του δοθεί μια ευκαιρία για λόγους πολιτικής ορθότητας, αν δεν έχει την απαραίτητη προϋπόθεση για να τη χρησιμοποιήσει;

Εσείς (ειδικά οι Φυσικοί) τι λέτε; Θα μπορούσε να τα καταφέρει;  ::)

28
Εργασιακά / Υπουργική απόφαση για δεύτερη ειδικότητα
« στις: Δεκέμβριος 02, 2013, 07:42:10 μμ »
Υπ. Παιδείας: Δεύτερη ειδικότητα για δασκάλους και καθηγητές
Αλλαγές για το μόνιμο προσωπικό Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης


http://www.tovima.gr/society/article/?aid=544695&h1=true#commentForm



Τροποποιήσεις κάνει το υπουργείο Παιδείας στην διαδικασία απόδοσης δεύτερης ειδικότητας των εκπαιδευτικών μετά από σχετικές ενστάσεις και αιτήματα που υποβλήθηκαν από δασκάλους και καθηγητές στα σχολεία.


Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας σκοπός των αλλαγών που γίνονται είναι «τόσο η αξιοποίηση των επιπλέον προσόντων των εκπαιδευτικών, όσο και η αποτελεσματικότερη κάλυψη του υποχρεωτικού ωραρίου».


-Η απόδοση της δεύτερης ειδικότητας αφορά στο μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό της δημόσιας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που είναι κάτοχοι πτυχίου σε διαφορετικό γνωστικό αντικείμενο του κλάδου, στον οποίο είναι διορισμένοι και υπηρετούν και μπορεί να τους αποδίδεται, ύστερα από αίτησή τους, δεύτερη ειδικότητα σε κλάδο/ειδικότητα της ίδιας ή διαφορετικής βαθμίδας εκπαίδευσης.


-Οι εκπαιδευτικοί, στους οποίους έχει αποδοθεί δεύτερη ειδικότητα, μπορούν να διδάξουν στο σχολείο όπου υπηρετούν, καθώς και σε σχολικές μονάδες της οικείας ομάδας σχολείων της ίδιας ή διαφορετικής βαθμίδας εκπαίδευσης, μαθήματα της ειδικότητας αυτής, με πρώτη ή με δεύτερη ανάθεση.


-Οι αιτήσεις των ενδιαφερόμενων εκπαιδευτικών υποβάλλονται καθ' όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους.


Η σχετική υπουργική Απόφαση βρίσκεται στο Εθνικό Τυπογραφείο προς δημοσίευση.

Σελίδες: 1234 ... 14

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 515
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 502
Σύνολο: 504

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.106 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.