Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - apri

Σελίδες: 12345 ... 14
29
Εργασιακά / Tροπολογία για αναπληρωτές/ωρομισθίους
« στις: Οκτώβριος 12, 2013, 12:46:28 πμ »

Τροπολογία για τις τοποθετήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών και για τους ωρομισθίους


http://www.esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/tropologia-topothethseis-anaplhroton-ekpaideytikon-oromisthion


A.Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μπορούν να τοποθετούνται με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης σε άλλη περιοχή μετάθεσης από αυτή που τοποθετήθηκαν και εντός της ίδιας Περιφερειακής Διεύθυνσης.

B.Οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί μπορούν να απασχολούνται με υπερωριακή απασχόληση, κατά τις κείμενες διατάξεις, έως του 40% του συνολικού  αριθμού των ωρών απασχόλησης τους.


Τα παραπάνω ορίζει τροπολογία που κατέθεσε σήμερα, προς ψήφιση, στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος.

30
Σχολική ζώνη / Bιβλίο Παρουσίας Προσωπικού
« στις: Οκτώβριος 12, 2013, 12:34:12 πμ »

Απουσιολόγιο όχι μόνο για μαθητές αλλά και για καθηγητές - δασκάλους


Μπορεί μέχρι τώρα στα σχολεία να κρατούσαν απουσιολόγιο μόνο για τους μαθητές, ωστόσο, από εδώ και πέρα θα σημειώνονται και οι απουσίες των δασκάλων και των καθηγητών.

Στην τροπολογία που κατατέθηκε την Παρασκευή στη Βουλή για την υποχρεωτική απογραφή των υπαλλήλων των ΑΕΙ περιέχεται διάταξη που αναφέρει ότι οι διευθυντές των σχολείων θα τηρούν Βιβλίο Παρουσίας Προσωπικού και Ατομικό Δελτίο Παρουσίας Προσωπικού.


Πηγή:
http://www.iefimerida.gr/news/125762/%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B9%CE%BF-%CF%8C%CF%87%CE%B9-%CE%BC%CF%8C%CE%BD%CE%BF-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CF%84%CE%AD%CF%82-%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%AC-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%B3%CE%B7%CF%84%CE%AD%CF%82-%CE%B4%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%AC%CE%BB%CE%BF%CF%85%CF%82

31
Με Προεδρικό Διάταγμα οι απολύσεις στο Δημόσιο...


http://www.nonews-news.blogspot.gr/2013/07/blog-post_5064.html

Ανοίγει ο δρόμος για την κατάργηση θέσεων στο Δημόσιο μέσω Προεδρικών Διαταγμάτων (ΠΔ) και χωρίς την προηγούμενη έγκριση της Βουλής με την τροπολογία που κατέθεσαν την Παρασκευή οι υπουργοί Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας και Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυριάκος Μητσοτάκης στο νομοσχέδιο για τα αυθαίρετα. Τα ΠΔ θα πρέπει να λαμβάνουν την γνωμοδότηση του ΣτΕ για την συνταγματικότητα των περιεχομένων τους.

Η τροπολογία εφεξής δίνει τη δυνατότητα με Προεδρικά Διατάγματα να καταρτίζονται οι Οργανισμοί των υπουργείων, των αυτοτελών δημοσίων υπηρεσιών, των αποκεντρωμένων διοικήσεων αλλά και των ΝΠΔΔ.

Με Προεδρικά Διατάγματα θα είναι δυνατό, επίσης, να αντικαθίστανται ή να τροποποιούνται οι Οργανισμοί, αλλά και να καταρτίζονται ενιαίοι οργανισμοί για κατηγορίες νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου.

Προβλέπεται, επίσης, ότι είναι δυνατόν με τα ίδια Προεδρικά Διατάγματα να αντικαθίσταται, να καταργείται ή να τροποποιείται κάθε ισχύουσα διάταξη νόμου ή κανονιστικής πράξης, σχετική με την οργάνωση και λειτουργία των προαναφερόμενων φορέων.

Η κατάρτιση των Οργανισμών θα βασίζεται σε εκθέσεις αξιολόγησης των οργανικών μονάδων τους που συνοδεύονται από περιγράμματα αποστολής και θέσεων καθώς και από σχέδια στελέχωσης, τα οποία έχουν εγκριθεί από το Κυβερνητικό Συμβούλιο Μεταρρύθμισης. Ανάμεσα στα όσα θα προβλέπουν οι Οργανισμοί μπορεί να είναι και η σύσταση νέων θέσεων προσωπικού, καθώς και η κατάργηση, κατά κατηγορία και κλάδο, υφιστάμενων θέσεων που πλεονάζουν ή ακόμα και η μεταφορά θέσεων προσωπικού σε άλλους κλάδους.

Πρόκειται ουσιαστικά για την καθιέρωση των Προεδρικών Διαταγμάτων ως πάγιας πρακτικής για την οργάνωση και λειτουργία του στενού δημόσιου τομέα και των ΝΠΔΔ, χωρίς να απαιτείται προηγούμενη έγκριση της Βουλής.

Παρά την ευελιξία που παρέχει στην κυβέρνηση η έκδοση Προεδρικών Διαταγμάτων, πρέπει να σημειωθεί ότι η διαδικασία της έκδοσης τους προϋποθέτει ότι γνωμοδοτεί προηγούμενως το ΣτΕ για τη συνταγματικότητα των προβλεπομένων.

Όπως αναφέρεται στην αιτιολογική έκθεση, στόχος της τροπολογίας είναι η ορθολογική και αποτελεσματική αναδιοργάνωση των δημοσίων πολιτικών υπηρεσιών, ώστε να παρέχουν τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες στους πολίτες. Ο νέος χάρτης της ελληνικής δημόσιας διοίκησης θα αποτυπωθεί κανονιστικά με τα Προεδρικά Διατάγματα, στα οποία θα καθοριστεί το περιεχόμενο, η έγκριση και η τροποποίηση των οργανισμών των δημοσίων υπηρεσιών, αναφέρεται στην έκθεση, τονίζεται όμως ότι «προηγουμένως θα έχει ελεγχθεί διοικητικά και πρακτικά ως προς την εφαρμοσιμότητά του, καθώς θα έχει προκύψει με βάση υλικοτεχνικές μελέτες, σύμφωνα με τις μεθόδους της σύγχρονης διοικητικής επιστήμης».

Η επέκταση της έκδοσης Προεδρικών Διαταγμάτων ως πάγια πρακτική για το νέο χάρτη της δημόσιας διοίκησης αποτυπώνεται ουσιαστικά στην επισήμανση της αιτιολογικής έκθεσης, σύμφωνα με την οποία «η επιλογή του νομικού εργαλείου του Προεδρικού Διατάγματος για τη θέση σε ισχύ των νέων οργανισμών υπαγορεύεται από την ανάγκη της ευελιξίας και της ύπαρξης διακριτικής ευχέρειας της διοίκησης ως προς την οργάνωσή της αλλά και από τη δικαιοκρατική εγγύηση προηγούμενου ελέγχου των Προεδρικών Διαταγμάτων από το Συμβούλιο της Επικρατείας».

32
Το ΤΕΛΙΚΟ Π.Δ. με όλες τις διορθώσεις για τις Υποχρεωτικές Μεταθέσεις των εκπαιδευτικών

http://esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/proedriko-diatagma-ypoxreotikes-metatheseis-ekpaideytikon

33
Σχολική ζώνη / Eγκύκλιος για την πρόωρη αποχώρηση νηπίου
« στις: Οκτώβριος 23, 2012, 11:42:37 μμ »
Μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις πλέον η πρόωρη αποχώρηση παιδιών από το νηπιαγωγείο


http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=170055&catid=3


Διευκρινίσεις σχετικά με τη δυνατότητα πρόωρης αποχώρησης των παιδιών από το Ολοήμερο Νηπιαγωγείο, έστειλε με νέα εγκύκλιό του στα σχολεία ο ειδικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Σωτήρης Γκλαβάς.

Στην εγκύκλιο ορίζονται αποκλειστικοί και περιοριστικοί λόγοι για τους οποίους επιτρέπεται η πρόωρη αποχώρηση των νηπίων -και συγκεκριμένα:

«Σε εξαιρετικές περιπτώσεις (προβλήματα υγείας, σοβαρά κοινωνικά ζητήματα) μπορεί να εγκριθεί πρόωρη αποχώρηση, κατόπιν σχετικής αίτησης του γονέα/κηδεμόνα, συνοδευόμενη με τα απαραίτητα δικαιολογητικά, η οποία διαβιβάζεται μέσω των προϊστάμενων των νηπιαγωγείων στους διευθυντές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΕ). Στην αίτηση του γονέα/κηδεμόνα θα πρέπει να αναφέρονται οι ημέρες ή/και οι ώρες αποχώρησης από το ολοήμερο πρόγραμμα».

Επισημαίνεται, επίσης, ότι η τελική έγκριση (θετική ή αρνητική) θα δίνεται από τον διευθυντή ΠΕ, μετά από σύμφωνη γνώμη του αρμόδιου Σχολικού Συμβούλου και εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών, μετά την ημερομηνία κατάθεσης της σχετικής αίτησης από τους γονείς/κηδεμόνες.

Ως ενδιάμεση ώρα αποχώρησης ορίζεται το διάστημα 13:45-14:00, ενώ το πρόγραμμα του νηπιαγωγείου συνεχίζεται και ολοκληρώνεται, σύμφωνα με τα ισχύοντα και οι εκπαιδευτικοί του εξαντλούν το προβλεπόμενο διδακτικό τους ωράριο.

Σημειώνεται ότι πολλοί εκπαιδευτικοί είχαν αντιδράσει στην δυνατότητα πρόωρης αποχώρησης των νηπίων, και μάλιστα η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας (ΔΟΕ) έκανε λόγο για αρχή της μετατροπής του Ολοήμερου Νηπιαγωγείου σε «παιδοφυλακτήριο». Μάλιστα το ΔΣ της ΔΟΕ ζήτησε συνάντηση με τον υφυπουργό Παιδείας Θεόδωρο Παπαθεοδώρου γι’ αυτό το θέμα, η οποία καθορίσθηκε για την προσεχή Δευτέρα 29 Οκτωβρίου στις 13.00.



34
Εργασιακά / Περικοπές στην Παιδεία
« στις: Οκτώβριος 21, 2012, 01:31:45 μμ »
Από την τελική συμφωνία με την Τρόικα
(http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=169538&catid=3):



Περικοπές στην Παιδεία
 
Θέσπιση τριών νομοσχεδίων για να:
 
α) επιτραπούν οι υποχρεωτικές μεταθέσεις των εκπαιδευτικών από τη μία περιοχή στην άλλη
 
β) να γίνει συγχώνευση σχολικών μονάδων και
 
γ) να μετακινηθεί διοικητικά το προσωπικό από τον υπόλοιπο δημόσιο τομέα προς το υπουργείο Παιδείας.
 
Μετά την έγκριση των νομοσχεδίων, θα εκδοθεί υπουργική απόφαση για τη μείωση του αριθμού του μη μόνιμου διδακτικού προσωπικού σε ετήσια βάση από 15.226 σε 2.000 δασκάλους.



35
Ένα πολύ ενδιαφέρον βίντεο που προσπαθεί να αναλύσει τις αιτίες της αδιαφορίας των μαθητών για το σχολείο.

https://www.youtube.com/watch?v=MukR5xt3s6w&feature=player_detailpage


36

Οι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα έχουν τους χαμηλότερους μισθούς μετά τη Σλοβακία


http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=166695&catid=3


Τους χαμηλότερους μισθούς στην ευρωζώνη έχουν οι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα, μετά τη Σλοβακία, σύμφωνα με σημερινή έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, στην οποία τονίζεται ότι από τα μέσα του 2010, η οικονομική κρίση είχε αρνητικές συνέπειες στις αποδοχές των εκπαιδευτικών στα περισσότερα κράτη μέλη της ΕΕ.
 
Σύμφωνα με την έκθεση της Επιτροπής για τους μισθούς και τα επιδόματα των εκπαιδευτικών και των διευθυντών σχολείων στην Ευρώπη το 2011 και 2012, οι μισθοί των εκπαιδευτικών μειώθηκαν ή παρέμειναν στάσιμοι σε δεκαέξι ευρωπαϊκές χώρες «λόγω της οικονομικής ύφεσης». Από τα μέσα του 2010 όλο και περισσότερες χώρες μείωσαν τόσο τους μισθούς, όσο και τα επιδόματα που λαμβάνει ο κλάδος, όπως είναι το επίδομα αδείας.

Ενδεικτικά και για λόγους σύγκρισης, αναφέρονται οι χώρες της ευρωζώνης για τις οποίες η Επιτροπή δημοσιεύει στοιχεία τού μέσου ετήσιου μισθού εκπαιδευτικών το 2011 και το 2012 (υπάρχουν στοιχεία για τις 27 χώρες-μέλη ως προς τους ετήσιους κατώτατους και ανώτατους μισθούς εκπαιδευτικών):

Ο μέσος ετήσιος μισθός εκπαιδευτικών (πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης) στην Ελλάδα είναι 22.213 ευρώ,
στη Σλοβακία 13.968 ευρώ και στη Γαλλία 25.227 ευρώ.
Στην Ιταλία ο μέσος ετήσιος μισθός είναι 26.359 ευρώ για την πρωτοβάθμια και 29.568 ευρώ για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση,
στην Πορτογαλία 34.727 ευρώ και 36.386 ευρώ αντιστοίχως, στη Φιλανδία 34.553 ευρώ και 42.524 ευρώ αντιστοίχως,
στο Λουξεμβούργο 75.471 ευρώ και 86.745 ευρώ για τη δευτεροβάθμια, στη Δανία 46.152 ευρώ και 56.336 ευρώ
και στα φλαμανδόφωνα σχολεία του Βελγίου 37.805 ευρώ και 49.229 αντιστοίχως στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

«Οι δημοσιονομικές περικοπές και τα μέτρα λιτότητας έπληξαν περισσότερο τους εκπαιδευτικούς στην Ιρλανδία, την Ελλάδα, την Ισπανία, την Πορτογαλία και τη Σλοβενία» αναφέρει η ίδια έκθεση.

Ειδικότερα, στην Ελλάδα οι μισθοί των εκπαιδευτικών μειώθηκαν κατά 30% και καταργήθηκαν τα επιδόματα Χριστουγέννων και Πάσχα. Στην Ιρλανδία οι μισθοί των νεοπροσληφθέντων εκπαιδευτικών μειώθηκαν κατά 13% το 2011 και των διοριζόμενων μετά τις 31 Ιανουαρίου του τρέχοντος έτους κατά επιπλέον 20%, λόγω της κατάργησης των επιδομάτων για τυπικά επαγγελματικά προσόντα. Στην Ισπανία οι μισθοί των εκπαιδευτικών και των λοιπών δημόσιων υπαλλήλων μειώθηκαν κατά περίπου 5% το 2010 και από τότε δεν έχουν αναπροσαρμοστεί στον πληθωρισμό. Παρόμοια μέτρα έχουν εφαρμοστεί και στην Πορτογαλία.

Οι μισθοί των εκπαιδευτικών στη Βουλγαρία, την Κύπρο, την Εσθονία, τη Γαλλία, την Ουγγαρία, την Ιταλία, τη Λετονία, τη Λιθουανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Κροατία και το Λιχτενστάιν παρουσίασαν ελαφρή μείωση ή παρέμειναν στο ίδιο επίπεδο. Ωστόσο, σε τέσσερις χώρες, την Τσεχική Δημοκρατία, την Πολωνία, τη Σλοβακία και την Ισλανδία, οι μισθοί των εκπαιδευτικών αυξήθηκαν από τα μέσα του 2010, ενώ στη Ρουμανία επανήλθαν σχεδόν στα προ της κρίσης επίπεδα.

«Οι εκπαιδευτικοί κατέχουν θεμελιώδη ρόλο στη ζωή των παιδιών μας και η επιρροή τους μπορεί να είναι καθοριστική για το μέλλον τους» δήλωσε η Επίτροπος, αρμόδια για θέματα εκπαίδευσης, Ανδρούλλα Βασιλείου. «Οι αποδοχές και οι συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών πρέπει να αποτελούν κύρια προτεραιότητά μας, εάν θέλουμε να προσελκύσουμε και να διατηρήσουμε τους καλύτερους επαγγελματίες στην εκπαίδευση. Δεν επαρκούν όμως μόνον οι αμοιβές για να προσελκύσουμε τους καλύτερους εκπαιδευτικούς. Είναι απαραίτητο και οι αίθουσες διδασκαλίας να είναι άρτια εξοπλισμένες και η φωνή των εκπαιδευτικών να εισακούεται δεόντως για τον εκσυγχρονισμό των προγραμμάτων σπουδών και τις εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις».

Εξάλλου, η έκθεση παρατηρεί ότι σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, παρά το ότι οι αρχικοί μισθοί των εκπαιδευτικών δεν είναι γενικά ενθαρρυντικοί, όταν συνυπολογιστούν τα επιδόματα για πρόσθετες ευθύνες ή για υπερωριακή απασχόληση, το επίπεδό τους προσεγγίζει στις περισσότερες περιπτώσεις τον μέγιστο νόμιμο μισθό τους. Για παράδειγμα, στη Δανία, τη Λιθουανία, την Πολωνία, τη Σλοβακία, τη Φινλανδία, την Αγγλία και την Ουαλία, οι τελικές αποδοχές είναι υψηλότερες από τον ανώτατο βασικό μισθό, όταν προστεθούν τα διάφορα επιδόματα.

Σύμφωνα με την έκθεση, η παραπάνω διαπίστωση εξηγείται έως ενός βαθμού από το γεγονός ότι ένα σχετικά υψηλό μερίδιο των εκπαιδευτικών ανήκουν σε ομάδες μεγαλύτερης ηλικίας. Πολλές χώρες αντιμετωπίζουν ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς και ανησυχούν για τη γήρανση του εργατικού δυναμικού.

Επιπλέον, παρατηρείται ότι στην Ευρώπη ο μέγιστος μισθός για τους ανώτερους εκπαιδευτικούς είναι σε γενικές γραμμές διπλάσιος από τον ελάχιστο μισθό για τους νεοπροσληφθέντες. Δεδομένου όμως ότι, για να αναρριχηθεί κάποιος στη κορυφή της μισθολογικής κλίμακας, απαιτούνται κατά μέσο όρο 15-25 έτη, «οι ομοσπονδίες των εκπαιδευτικών φοβούνται ότι μπορεί να ατονίσει το ενδιαφέρον των νέων για το επάγγελμα του εκπαιδευτικού» επισημαίνει η Επιτροπή.

Τέλος, η έκθεση αποκαλύπτει ότι, ενώ όλες οι χώρες διατείνονται πως η βελτίωση των επιδόσεων των μαθητών και σπουδαστών αποτελεί κορυφαία τους προτεραιότητα, μόνο στις μισές από τις χώρες που εξετάζονται στην έκθεση οι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν επιδόματα με γνώμονα την καλή απόδοσή τους στη διδασκαλία ή τα αποτελέσματα των σπουδαστών (Βουλγαρία, Τσεχική Δημοκρατία, Δανία, Εσθονία, Ελλάδα, Λετονία, Ουγγαρία, Αυστρία, Πολωνία, Ρουμανία, Σλοβενία, Φινλανδία, Σουηδία και Ηνωμένο Βασίλειο - Αγγλία και Ουαλία, Βόρεια Ιρλανδία και Τουρκία).




37
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Συνελήφθησαν δυο νηπιαγωγοί
« στις: Σεπτέμβριος 21, 2012, 01:33:21 μμ »
Κρήτη: Έχασαν το παιδί ... μέσα απ'το σχολείο! - Συνελήφθησαν δύο νηπιαγωγοί

http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=163869&catid=6

Μέσα από τα μάτια των νηπιαγωγών το έσκασε ένα 4χρονο αγοράκι από το σχολείο του!
Σύμφωνα με το cretalive.gr το απίστευτο περιστατικό συνέβη στο 2ο διθέσιο ολοήμερο νηπιαγωγείο του δήμου Χερσονήσου, την περασμένη Τρίτη, όπου υπηρετούν μία μόνιμη και μια αναπληρώτρια νηπιαγωγοί.
 
Τη μέρα εκείνη, στο νηπιαγωγείο επικράτησε αναστάτωση, όταν ένα από τα παιδάκια έπεσε και χτύπησε στη μύτη. Έως ότου του παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες, ένα 4χρονο παιδί από τη Σερβία βρήκε ευκαιρία και, κυριολεκτικά, κάτω από τη μύτη των νηπιαγωγών, πήρε την τσάντα του, πήδηξε από τα κάγκελα και το'σκασε!
 
Στο σχολείο επικράτησε πανικός, μόλις έγινε αντιληπτή η απουσία του μικρού, το οποίο αναζητούσαν ... οι πάντες για ώρα! Αμέσως ενημερώθηκαν η σχολική σύμβουλος, η προϊσταμένη της α'βάθμιας εκπαίδευσης Ηρακλείου, ακόμη και ο περιφερειακός διευθυντής εκπαίδευσης Κρήτης και φυσικά ο πατέρας του παιδιού, ο οποίος κατέφθασε αναστατωμένος.
 
Το παιδί αρκετή ώρα μετά βρέθηκε σε ένα δρόμο λίγο πιο μακριά από το σχολείο, ενώ ο πατέρας έξαλλος, πήγε στο Α.Τ. Χερσονήσου και υπέβαλε μήνυση για παραμέληση ανηλίκου. Οι δύο νηπιαγωγοί συνελήφθησαν στο πλαίσιο του αυτοφώρου και ο Εισαγγελέας όρισε τακτική δικάσιμο για την υπόθεση.

38
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Τέλος τα δωρεάν συγγράμματα
« στις: Σεπτέμβριος 03, 2012, 01:16:17 μμ »
ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ

http://fimotro.blogspot.gr/2012/09/blog-post_5572.html

Τέλος μπαίνει  στα δωρεάν συγγράμματα στους φοιτητές, αφού η παροχή τους καταργείται λόγω Τρόικας.
Έτσι από το εαρινό εξάμηνο της νέας ακαδημαϊκής χρονιάς οι φοιτητές δε θα παίρνουν δωρεάν συγγράμματα από τα...
ιδρύματα τους.
Κάτι φυσικά που αναμένεται να προκαλέσει αντιδράσεις από τους φοιτητές.
Η συζήτηση για το σύστημα που θα αντικαταστήσει το έντυπο σύγγραμμα δεν έχει προχωρήσει.
Η επέκταση των πανεπιστημιακών βιβλιοθηκών κοστίζει, το ηλεκτρονικό σύγγραμμα δεν απαλλάσσεται από πνευματικά δικαιώματα, που επίσης κοστίζουν, ενώ στο '' πακέτο Στουρνάρα '', το υπουργείο Παιδείας εμφανίζεται να κόβει ολόκληρη τη σχετική πίστωση, ύψους 34  εκ. ευρώ, που αντιστοιχεί στην ετήσια δαπάνη του κρατικού προϋπολογισμού για τη δωρεάν διάθεση πανεπιστημιακών συγγραμμάτων στους φοιτητές των πανεπιστημίων και των ΤΕΙ.
Πηγή του υπουργείου Παιδείας, απαντώντας για το '' πακέτο Στουρνάρα '', ανέφερε ότι το έντυπο σύγγραμμα καταργείται από το εαρινό εξάμηνο της ερχόμενης ακαδημαϊκής χρονιάς, πολύ νωρίτερα από όσο προέβλεπε το αρχικό σχέδιο.


39
Ιδιωτικά σχολεία / Κύμα φυγής από τα ιδιωτικά σχολεία
« στις: Σεπτέμβριος 01, 2012, 12:02:25 μμ »

Κύμα φυγής από τα ιδιωτικά σχολεία
-Σοβαρό πρόβλημα στα δημόσια σχολεία

 
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63705776

40
Αρχαία ελληνικά στα δημοτικά σχολεία της Βρετανίας!


Τα αρχαία ελληνικά περιλαμβάνονται στις ξένες γλώσσες, που θα διδάσκονται οι μαθητές στη Βρετανία από την ηλικία των επτά ετών, σύμφωνα με το νέο σχολικό πρόγραμμα που έθεσε προς δημόσια διαβούλευση η βρετανική κυβέρνηση και πρόκειται να τεθεί σε εφαρμογή από το 2014.
 

http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=145095&catid=7


Η υποχρεωτική διδασκαλία των ξένων γλωσσών από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού είναι μία από τις επτά μεταρρυθμίσεις που εισηγείται η βρετανική κυβέρνηση.
 
Οι μαθητές θα μαθαίνουν να διατυπώνουν ολοκληρωμένες προτάσεις με τη σωστή προφορά και να εκφράζουν απλές ιδέες. Ανάμεσα στις προτεινόμενες ξένες γλώσσες είναι τα αρχαία ελληνικά, τα λατινικά και τα μανδαρίνικα.
 
Τραγούδια και ποιήματα θα χρησιμοποιηθούν ως εκπαιδευτικά εργαλεία που θα φέρουν σε επαφή τους μαθητές με τη γλώσσα, δια μέσου της αποστήθισης.
 
Η εισαγωγή της διδασκαλίας των ξένων γλωσσών στο δημοτικό φαίνεται να τυχαίνει ευρείας συναίνεσης. Ο σκιώδης υπουργός Παιδείας Στίβεν Τουίγκ δήλωσε στο BBC, ότι η κυβέρνηση έχει «απόλυτο δίκιο» να κάνει υποχρεωτική τη διδασκαλία των ξένων γλωσσών από την ηλικία των επτά ετών. Πρότεινε μάλιστα να ξεκινάει σε ακόμη μικρότερες ηλικίες.
 
«Τα παιδιά θα αγαπήσουν τις γλώσσες εάν τους δοθεί η ευκαιρία να τις μάθουν από μικρή ηλικία. Η κυβέρνηση προτείνει τα επτά χρόνια. Θα ενθάρρυνα τα σχολεία να αρχίσουν τη διδασκαλία από ακόμη μικρότερες ηλικίες» ανέφερε χαρακτηριστικά.
 
Στη Βρετανία σήμερα, οι ξένες γλώσσες είναι προαιρετικό μάθημα στο γυμνάσιο. Όπως διαπιστώθηκε, όμως, το ενδιαφέρον των μαθητών μειωνόταν χρόνο με τον χρόνο. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 2010 μόλις το 43% των 14χρονων μαθητών ζήτησε να διδαχθεί κάποια ξένη γλώσσα όταν το ποσοστό αυτό ήταν 75% το 2002.



41
Μαθήματα πατριδογνωσίας του Σκανδαλίδη με την παρουσίαση του Υπουργού Παιδείας...

http://www.kourdistoportocali.com/articles/10423.htm

42
Ήταν που δεν του άρεσαν τα αξιώματα... :P


Να υπάρχει μόνιμος υπουργός παιδείας προτείνει ο Μπαμπινιώτης

http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=128012&catid=3

 
''Στο υπουργείο Παιδείας πρέπει να υπάρχει ένας άνθρωπος που να ξέρει τα θέματα, στηριζόμενος όμως από την όποια κυβέρνηση θα υπάρχει'' ανέφερε ο υπουργός Παιδείας.

Υπέρ της παρουσίας ενός μόνιμου υπουργού Παιδείας τάχθηκε ο καθηγητής Γιώργος Μπαμπινιώτης, μιλώντας στο ραδιοσταθμό Real.

''Βρέθηκα γι' αυτό το διάστημα σε αυτήν τη θέση, ώστε να μπορέσω να βοηθήσω σε πολλά συγκεκριμένα θέματα, να ξεπεράσουμε αντιθέσεις, να υπάρξει ηρεμία και να προχωρήσουμε'' είπε ο κ. Μπαμπινιώτης αναφερόμενος στην υπουργοποίησή του, ενώ χαρακτήρισε τον εαυτό του ''στρατευμένο'' στα θέματα που έχουν να κάνουν με την εκπαίδευση.

''Δεν χρειάζεται να μάθω πράγματα, γιατί μπαίνοντας στο υπουργείο ξέρω τί σημαίνει εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες της, δηλαδή έχω γνώση των θεμάτων στην ουσία τους'' υπογράμμισε χαρακτηριστικά.

Στις προτεραιότητες του υπουργού Παιδείας, είναι η νέα μορφή που θα πρέπει να έχει το Λύκειο, η αλλαγή στο σύστημα των εισαγωγικών εξετάσεων στα πανεπιστήμια, η ομαλή διεξαγωγή των πανελλαδικών εξετάσεων.

''Δεν θα ήθελα να μιλήσω, τόσο για αλλαγή, όσο για εισαγωγή και προώθηση ενός μεγάλου θέματος, εάν έχω τον χρόνο να το περάσω και αναφέρομαι στο νέο Λύκειο, σε μια άλλη μορφή Λυκείου, που θα αποκαταστήσει το μορφωτικό του ρόλο και θα το αποσπάσει από τον φροντιστηριακό και απαξιωμένο χαρακτήρα του ώστε να γυρίσουν οι μαθητές στο σχολείο και να ανέβει ο δάσκαλος. Αυτό είναι όραμα. Το έχω δουλέψει στον εθνικό διάλογο για την Παιδεία. Δουλεύτηκε και εδώ, επί υπουργίας της κ. Διαμαντοπούλου, και βεβαίως μια αλλαγή στο σύστημα των εισαγωγικών εξετάσεων στα πανεπιστήμια για ένα πιο δίκαιο και ανθρώπινο σύστημα'', σημείωσε.

Ο κ. Μπαμπινιώτης αναφερόμενος στο μεγάλο θέμα της έκδοσης των διδακτικών βιβλίων, ανακοίνωσε ότι στις 4 Μαΐου ξεκινά η εκτύπωσή τους, ώστε τον Ιούλιο και τον Αύγουστο να βρίσκονται στα σχολεία για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση αντίστοιχα.



Σελίδες: 12345 ... 14

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159782
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 664
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 557
Σύνολο: 572

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.