Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - aporias

Σελίδες: 123456 ... 45
43
Σχολική ζώνη / Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« στις: Σεπτέμβριος 24, 2021, 07:25:37 πμ »
Τα ολιγομελή εγκρίνονται πάντα! Έχω τύχει σε σχολείο με έναν μαθητή στην κατεύθυνση, ενώ σε διπλανά υπήρχαν 4 κατευθύνσεις πάλι ολιγομελείς. Καμία σύνδεση! Μόνο στο μυαλό κάποιων που αρέσκονται να δικαιολογούν τα αδικαιολόγητα.
Ποια αναλαμπή;

Δεν κουράζομαι να συζητώ επί του θέματος. Θα αρθρογραφήσω επί του θέματος. Με πονά το ζήτημα βαθιά.

Α, τελικά παίζει να είσαι αφελής ευαισθητούλης , οπότε δεν θα ξανασχολιάσω ποστάρισμα, θα τα λες να βγουν από μέσα σου. Αλλά είναι άδικο και άτοπο να μονοπωλείς την ευαισθησία απέναντι σε μαθητές , κάποιοι μπορεί να είναι εξίσου και πιο αποτελεσματικά ίσως ευαίσθητοι. Και το αφήνω εδώ.

Το "εγκρίνονται όλα" το αντιπαρέρχομαι , διότι : 1) ποιος ο λόγος να μην  είχαν εγκριθεί στην πρώτη απόφαση αλλά στη συμπληρωματική; παράπεσαν ; είχε γίνει λάθος; 2) γιατί βγαίνουν ανακοινώσεις - κατάπτυστες για πολλούς λόγους για εκπαιδευτικά θέματα - απευθυνόμενες σε ντόπια ποιμνιοστάσια για παρεμβάσεις πολιτικάντηδων στη συμπληρωματική έγκριση; άστο , σου λέω , σε κάποιες περιπτώσεις. εκτός αν θέλει ο καθένας μας να λέει τον πόνο του εδώ και τα μανιφέστα του με διάφορους βαθμούς επαφής με την πραγματικότητα . καλή συνέχεια.

μπορεί να μας πει κάποιος τελικά αν απορρίφθηκαν ολιγομελή ή εγκρίθηκαν όλα σε δύο φάσεις κοντινές και να μας εξηγήσει αυτό το θέατρο , αν εγκρίθηκαν όλα κλπ ;

44

Θεωρώ ότι μια πολύ καλύτερη αντίδραση θα ήταν να συμπλήρωναν όλα τα σχολεία τις φόρμες με πανομοιότυπο τρόπο αναδεικνύοντας τα τρωτά του συστήματος σε όλους τους τομείς, από προγράμματα σπουδών μέχρι ευθύνες ΤΑ για τα κτίρια. Όμως δεν έχουμε τέτοια ομοψυχία δυστυχώς.

Αυτή είναι μια πολύ καλή επιλογή αλλά πρέπει να τρέξει άμεσα (και ίσως γίνει έτσι, αν τραβηχτεί το σκοινί). Αλλά όλοι το ίδιο κείμενο. Δεν είναι απλά τα πράγματα, να γράψουμε τα κακώς κείμενα κλπ , δεν περνάει αυτό. Δεν παλεύεται με τη λογική και την ευσυνειδησία πλέον αυτό.

Ο καθένας αποφασίζει αυτό που θεωρεί σωστό αφού ενημερωθεί πλήρως και αντικειμενικά για το σκοπό της απεργίας, τις συνέπειες κ.λ.π. Οποιαδήποτε προσπάθεια εκφοβισμού από κάθε πλευρά για μένα δηλώνει ξεκάθαρα μη δημοκρατική αντίληψη με χαρακτηριστικά άλλων καθεστώτων... ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις θέσεις του και όπως είναι φυσικό δεν είναι όλοι υποχρεωμένοι να σκέπτονται με τον ίδιο τρόπο. Αυτό που για σένα είναι αυτονόητο πρέπει να ξέρεις ότι μπορεί να μην είναι για τον άλλον... τόσο απλά...

Προφανώς , αλλά έρχονται κάποιες στιγμές που κάποιοι θεωρούν - ισως λανθασμένα εκ του αποτελέσματος, θα δούμε- ότι είναι οριακές. Προφανώς πολλοί θέλουμε αξιοκρατία κλπ κλπ κλπ , αλλά έχουμε ενδείξεις και αποδείξεις ότι δεν πρόκειται να πάμε προς τα εκεί. Και προσωπικά ο κλάδος θεωρώ ότι πρέπει να αντιδράσει ομοθυμαδόν, παρακάτω δεν ξέρω τι θα γίνει (διαφωνίες ΠΑΜΠΟΛΛΕΣ , είναι πολυπληθής ο κλάδος και οι απόψεις, στις προτάσεις θα διαφωνήσουμε και με τον εαυτό μας , πόσω μάλλον με άλλους :) , δεν είναι αυτό το διακύβευμα τώρα). Ο καθένας προφανώς κάνει τις δικές του εκτιμήσεις. Η κοροϊδία στα μούτρα του κλάδου είναι μεγάλη.

45
6θεσιο δημοτικό, 14 άτομα σύλλογος, όλοι στην απεργία αποχή χωρίς πολλές κουβέντες για τα αυτονόητα. Ρωτοε πρώτος ο διευθυντής στο πρακτικό.


Μπράβο του , μετάφερέ του το με τρόπο (ένας γνωστός μου που το συζητούσαμε τύπου) ! Και σε όλους σας.

Ο κλάδος ξύπνησε κάπως αλλά το παιχνίδι φέτος θα παιχτεί στα στελέχη. Εγώ θα πρότεινα ΟΜΑΔΙΚΗ παραίτηση όλων , να αναλάβουν οι διευθυντές εκπαίδευσης τα σχολεία οι διορισμένοι ! Αλλά δεν γίνεται εύκολα, γιατί εντός του κλάδου υπάρχουν ψοφοδεείς και αρχομανείς , ωστόσο θεωρώ ότι ίσως , αν αποφασιζόταν ομαδικά ανά περιοχή και μετά στην επικράτεια, λίγοι αντιστέκονταν. Έτσι θα ξεκινούσαν οι κρίσεις τουλάχιστον (ένα μείζον για μένα θέμα διοικητικά , όχι επί της ουσίας, αφού και ο νόμος είναι εξαιρετικά προβληματικός σε όλα του).

Ξαναλέω ότι είναι θέμα αξιοπρέπειας του κλάδου εδώ που φτάσαμε , δεν είναι θέμα ουσίας  ή του παιδαγωγικού έργου, το τελευταίο που ενδιαφέρει ένα πανάσχετο και εμπαθές πολιτικό προσωπικό.

46
Σχολική ζώνη / Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« στις: Σεπτέμβριος 23, 2021, 03:46:31 μμ »
Όντως κάποιοι σαν τις κατσαρίδες ευνοούνται από κάθε κόμμα. Σε εκείνο που διαφωνείς τελικά είναι που χρειάζεται να κάνουμε webex σε περίπτωση κατάληψης; Προσωπικά το θεωρώ σημαντικό να μην χάνεται ούτε μια ώρα! Φέτος θα μπορούσαμε να έχουμε 7ωρα από την πρώτη ημέρα. Όλες οι ειδικότητες στο σχολείο από την αρχή. Τα μαθήματα γιατί να χαθούν; Επειδή δεν θέλουν μάθημα τα παιδιά; Η εκπαιδευτική διαδικασία συνεχίζεται λοιπόν με τη βοήθεια της τηλεκπαίδευσης. Λύνει το πρόβλημα; Όχι βέβαια! Αλλά είναι κάτι προς τη λύση. Το να αντιδρούμε εμείς σε αυτό οι εκπαιδευτικοί δεν μας τιμά! Ιδιαίτερα όταν δεν έχουμε ως κλάδος δεκαετίες τώρα να προτείνουμε κάτι για τη λύση αυτού του αίσχους!

ούτε σε αυτό διαφωνώ επί της αρχής αλλά στην όλη οργάνωση, δεν θέλω να επεκταθώ , γιατί θα κουράσουμε και δεν έχει και νόημα παρά μόνο ακαδημαϊκά. διαφωνώ με την αυτογαστίγωση αυτή τη στιγμή που ο κλάδος δείχνει μια καλή αναλαμπή (η τελευταία σου φράση δηλαδή, αν και θυμωμένος είμαι κι εγώ).

για να επανέλθουμε στο θέμα όμως : όπως έγραψα και σε άλλο νήμα όμως , νάτα που επιβραβεύτηκαν κιόλας καταληψίες και πήραν χτες έγκριση ολιγομελών, αμ πώς ;) ... σε αλλοπρόσαλλους και ασυνάρτητους και άσχετους δεν λέω ούτε μια (δίκαιη) καλή κουβέντα ! αχαχαχαχαχα. όχι ότι θα συνεννοείτο και ο κλάδος με τόσες διαφορετικές απόψεις. όμως ένα τη φορά . καλή σου ώρα και stay λίγο cool ... 

47
Συμπληρωματική της με αρ. πρωτ. 106077/Δ2/01-09-2021 Υ.Α. με θέμα: «Κατά παρέκκλιση έγκριση λειτουργίας ολιγομελών τμημάτων Ομάδων μαθημάτων Προσανατολισμού Γενικού Λυκείου για το σχ. έτος 2021-22»

Συμπληρωματική έγκριση, κατ΄ εξαίρεση για το σχολικό έτος 2021-2022, της λειτουργίας ολιγομελών τμημάτων ΕΠΑ.Λ.


και μετά σου λέει όχι γκρίνια και καταλήψεις και διαβήματα και πες πες .  νάτα , μια χαρά κάποιοι που έκαναν διάφορα  (μπορεί και οι άλλοι, δεν σας προλαβαίνουμε όλοι όλους , έχουμε και δουλειά ! αλλά κάποιους σας βλέπουμε στην απόφαση, μπράβο και στα στελέχη που ιδρωκοπάνε στα τηλέφωνα , είναι και κάπως μακριά από το μαρούσι, είναι ακριβά και τα καύσιμα) δικαιώθηκαν .

48
Οι μηνύσεις για βασανισμό και εσχάτη προδοσία κατατέθηκαν σε διαφορετικά σχολεία διαφορετικών περιοχών και ήταν σαν φωτοτυπία η μια της άλλης. Δεν είναι τυχαία αυτά. Κι εμάς ένα χαρτι πέρσι που απαγόρευε να τελέσουμε ιατρική πράξη στα παιδθα (λες και τα κυνηγάμε με μια σύριγγα στην αυλή) ήταν από γονείς συγκεκριμένου χώρου κ ίδιο χαρτι κυκλοφορούσε κ αλλού. Είναι οπωσπ δικηγόρος που μηνύει γιατρούς γιατί έκαναν διασωληνωσεις. Δεν είναι τυχαία αυτά. Οι αρνητές δεν είναι μοναχικοί βαρεμρνοι γραφικοί τύποι. Οργανώνονται, επικοινωνούν, καθοδηγούνται, χρησιμοποιούν πανομοιότυπα επιχειρήματα.

δεν διαφωνούμε καθόλου στην ουσία, αυτό που λέω είναι ότι δεν είναι περίεργο, μάλλον αναμενόμενο στο νομικίστικο πλαίσιο. καθόλου τυχαία, οργάνωση φουλ. ειδικά σήμερα με τα κοινωνικά δίκτυα κλπ. να παίρνει μαθήματα ο κλάδος μπας και ξυπνήσει σε άααααλλα θέματα.

49
επειδή τα χαρτιά αυτά είναι πανομοιότυπα, προφανώς υπάρχει κύκλωμα κ δικηγόρων που τα συντάσσει κ αστυνομικών που τα δέχεται κ τα προωθεί.

δεν θα το έλεγα έτσι αρνητικά "κύκλωμα", έτσι πάνε αυτά, σε νομικό θα απευθυνθούν,  αν νομίζουν ότι έχουν δίκιο ,  στο πλαίσιο που υπάρχει και στη δικομανία μας είμαστε ΟΛΟΙ εκτεθειμένοι γενικά στη ζωή , σε αυτή τη συγκυρία οι εκπαιδευτικοί ακόμα περισσότερο. περιμένετε  - πέρα από την κούφια κεραμική ρητορεία - στήριξη; εκτεθειμένοι φουλ. ή από τη θεοδωρική παρέμβαση που δείχνει "ποια είναι αυτή, εγώ σώζω" ; να θυμίσω τις αεροστατικές μάσκες μόνο. στα λόγια; θα δούμε διάταξη ; θα σταλεί δικηγόρος του υπαιθ ; (δεν είμαι σίγουρος αν θα ήθελα, καλύτερα λεφτά , βλέπουμε τη νομική υπηρεσία του υπαιθ- να ξαναπώ ότι προτείνω εσωτερική υπηρεσία να παρεμβαίνει και σε υπαλλήλων αιτήματα για διερεύνηση). όχι για να μη λέμε ότι εκθέτουν τον κλάδο οι συνδικάλες, ενώ οι λοιποί τον αγκαλιάζουν με προδερμ, εκτίμηση και τριαντάφυλλα. καλημέρα, υπομονή σε όλους

50
Σχολική ζώνη / Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« στις: Σεπτέμβριος 22, 2021, 07:10:04 μμ »
Αν βρεθεί η ηγεσία να κάνει το αυτονόητο, αυτό που αναφέρεις στην 2η παραγραφό σου, θα την ψηφίζω αιώνια. Θέλει κότσια!
Συμφωνώ και με την κριτική σου για τα γαλάζια παιδιά. Δυστυχώς το κομματικό κράτος ενισχύεται, χωρίς η αντιπολίτευση να αντιδρά. Αντιπολιτεύεται για την εβε, που κάνει καλό, αλλά για τις χιλιάδες νέες κομματικές ακριβές θέσεις, κουβέντα. Ελπίζουν ότι θα βολέψουν τους δικούς τους με τη σειρά τους!

Έτσι απλά θα λυνόταν το πρόβλημα των καταλήψεων. Έχουμε έστω το μάθημα με τη webex. Αν και θα προτιμούσα να έμπαιναν απευθείας απουσίες από το υπουργείο στο σύστημα. Σε όλους!

Ομολογώ ότι τώρα ακούγεσαι πιο λογικός (στα δικά μου αφτιά εννοείται :) ),  συμφωνούμε. Δεν είναι δύσκολο , είναι απλό αλλά πολιτικά ακατόρθωτο. Το διαζύγιο με την κοινή λογική είναι διαχρονικό και ισόβιο, ειδικά στην παιδεία , 20+ χρονάκια διέγραψαν κάθε αφέλεια (μου έμεινε μόνο η  πίεση).

Μόνο για τα γαλάζια παιδιά ένα σχόλιο (που έχουμε τώρα τώρα στον σβέρκο) : μερικά είναι πολύχρωμα , μην το συζητάμε , γιατί θα φανούμε αφελείς. Δεν ξέρω τι μπορεί να γίνει , γιατί δεν έχουμε μαχαίρι και πεπόνι και όπως βλέπεις όποιος έχει την εξουσία αποφασιζει ό,τι καλό ή αλλοπρόσαλλο θέλει. Τουλάχιστον να τους τα γράφουμε εντόνως , να μην τους λιβανίζουμε (ούτε για τα πιθανά λίγα καλά - αν τους αδικήσουμε και λίγο δεν πειράζει , η αδικία βουνό εις βάρος μας).

51
Σχολική ζώνη / Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« στις: Σεπτέμβριος 22, 2021, 04:13:36 μμ »
Η μόνη ηγεσία που προσπάθησε να δώσει μια κάποια λύση είναι η τρέχουσα. Όλοι οι άλλοι κώφευαν.

παραδέξου ότι τρολάρεις , γιατί δεν θα μας μείνει άντερο ! αυτή η ηγεσία που δεν μπορεί να χωρίσει δυο γαϊδάρων άχυρα, τα έχει κάνει όλα μπάχαλο  σε όλα τα επίπεδα διοικητικά, νομοθετικά, εκπαιδευτικά, αλλά πουλά σανό με τον τόνο και αμετροέπεια; που έχει μεταφέρει το βάρος των πάντων σε άλλους ώμους, που δεν έχει εξορθολογίσει ΚΑΝΕΝΑΝ τομέα με τόλμη , παρα στηρίζεται στην ατομική ευθύνη, στην αστεία ρητορεία και στην απαξίωση όσων πραγματικά βάζουν πλάτη; βολεύοντας δικά μας παιδιά , βεβαίως βεβαίως, αχαχαχαχαχα. μπα σε καλό σου.

και στο διά ταύτα : οι καταλήψεις είναι απλό πράγμα να λυθεί . η κατάληψη δημόσιου χώρου απαγορεύεται (να απαγορεύεται παντού όμως) , καλείται η αστυνομία , προσάγονται και γονείς ανηλίκων και όλα καλά, τέλος σε χρόνο dt. Θέλει κανείς;;;;; Η απάντηση είναι ΟΧΙ, οι λόγοι διάφοροι για τον καθένα αλλά περισσότερο στα μυαλά παρά στην πραγματικότητα.

μέσα στην τάξη γίνεται συζήτηση περί του αγώνα και του τιμήματος (πχ. όχι κατάληψη, αλλά όλοι έξω αποχή , ΔΕΝ θα σας αφήσουν όλη την Ελλάδα στην ίδια τάξη ή όλοι μέσα αλλά διάβασμα-απόδοση κανείς, δεν θα πάρετε όλοι 5 -αλλά να διαβάζετε, ΡΕΕΕΕΕ . Τα αυτά περί εξύπνων κινήσεων και διά εκπαιδευτικούς και δράσεις απέναντι στην προϊστριμμένη αρχή, και ο νοών ...)

52
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Σεπτέμβριος 21, 2021, 03:12:19 μμ »
Με το γνωστό πρωτόγονο τρόπο (συμπλήρωση Excel), αναζητούν από το Γραφείο ΓΓ

όπα , δηλαδή τι προτείνεις ως καλύτερο τρόπο; μια χαρά δεν είναι το εξελάκι ; εγώ θα έστελνα google φόρμα , διότι είναι και μερικοί τσακάλια ... (αφού και αυτό εξέλ τύπου βγαίνει).

είδαμε τις εξελιγμένες πλατφόρμες - αυτές για τα στελέχη, αν θυμάται κανείς, τα προσωρινοϊσόβια ντε-  που καθυστερούν... για τέτοια είμαστε; αλήθεια, δεν ήρθαν ακόμα οι βίδες που περιμέναμε από Κίνα για την πλατφόρμα διευθυντών εκπαίδευσης να προκηρυχθούν ; πού βρίσκονται αι εργασίαι στο εργοτάξιο του Αμαρουσίου με τους Κολοσσούς της αριστείας, καινοτομίας κλπ  κλπ ;

53
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξη μέσω ΕΣΚ
« στις: Σεπτέμβριος 20, 2021, 06:48:22 μμ »
Ευτυχώς που τώρα που βαριούμαστε και δεν έχει και δουλειά βγαίνει αφενός η ανακοίνωση για την ημέρα σχολικού  αθλητισμού - να ξεσκουριάσουμε, βρε αδερφέ - και αφετέρου και η διαύγεια να βλέπουμε πώς πάνε κούτσα κούτσα για τυπογραφείο οι μετακινήσεις. Ε,  έχει και εκπαιδευτικούς και ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις -  εγώ δεν είμαι φίλος της στατιστικής όπως ο Λάκωνας της Αχαΐας αλλά κάτι σκαμπάζουμε .

Αχ και να πήγαινα νυχτοφύλακας ή σε ιδιαίτερο γραφείο, να έχω τις βόλτες μου τις νυχτερινές (στη μοναξιά) και  τις αεροπορικές αντίστοιχα, καταραμένο ΕΣΚ (για μας , για άλλους βλογημένο).

54
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Σεπτέμβριος 20, 2021, 12:13:44 πμ »
Πάντως τα παλιά θέματα-ερωτήσεις δεν μπορείς να τα πεις και εύκολα για να πιάσεις το όριο...

δεν είναι α' επίπεδο προφανώς, αλλά θα επιμείνω κάπως , γνωρίζοντας άτομα που το έχουν και δεν έκαναν απολύτως τίποτα στο σχολείο ως εφαρμογή (ας το αφήσουμε... )

55
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2021, 05:52:29 μμ »
Σ' ευχαριστώ για την απάντηση. Αν βρεις το έγγραφο κ' το θυμηθείς, ανάρτησε το σε παρακαλώ.

σύντομα θα βγει ανακοίνωση και θα αναφέρεται  με σαφήνεια στις προβλέψεις και προϋποθέσεις συμμετοχής, οπότε μην ανησυχείς ιδιαίτερα. αλλά να παρακολουθείς. ήταν σε παλιότερη φάση η ανακοίνωση που αναφέρω. θα τα δούμε όλα επικαιροποιημένα (φαντάζομαι με δαύτους, γίνονται τόσα παρατράγουδα κάθε φορά).

56
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2021, 04:27:31 μμ »

Τέλος, κάθε πότε ανοίγουν οι αιτήσεις;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.

κάθε όποτε νομίζουν , εντάχθηκαν σε εσπα και αναμένονται (ανακοίνωση πρόσφατη εκεί που αναφέρεις) το 22-23 , θα βγει ανακοίνωση επ' αυτού. εκεί και στα εκπαιδευτικά σάιτ. για Β2 πρέπει να έχεις Β1. Νομίζω ότι πρέπει και εσείς να παρακολουθήσετε Β1, Β2 , εξαιρείστε από το Α' φυσικά. Αλλά δεν βρίσκω τώρα το έγγραφο.

Σελίδες: 123456 ... 45

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159872
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 602
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 339
Σύνολο: 354

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.