Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - aporias

Σελίδες: 1 ... 434445
617
Ας ξαναγκρινιάξω : εξ αποστάσεως έπρεπε να ήταν όλα (σε πλατφόρμα ασύγχρονης - να σημειώσω ότι δεν έχουν όλοι οι εσπερινοί τα ίδια ωράρια  ;) που αναφέρθηκε παραπάνω) με κάποιες δια ζώσης  για εμπέδωση, απορίες, ανάδραση κλπ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ έτσι όλοι να το παρακολουθήσουμε και να δώσουμε και εξετάσεις. Και να μην δημιουργούνται και προβλήματα με αδικίες στις προκηρύξεις (δεν με αφορά άμεσα αλλά είναι θέμα δικαιοσύνης). Παντού στρεβλώσεις ! Δεν έχουμε σωσμό .

618
το τραγικό για μένα είναι ότι δεν επιτρέπουν να συμμετάσχουν στις εξετάσεις όσοι νομίζουν ότι θα μπορούσαν να πετύχουν (όπως στο Α' επίπεδο παλιότερα). Γνωρίζω αρκετούς που παρακολούθησαν, πιστοποιήθηκαν και δεν χρησιμοποιούν τίποτα στη διδακτική πράξη. Όχι ότι δεν μπορείς να μάθεις περισσότερα, αλλά έναν μίνιμουμ επίπεδο για να αποκτήσουν το Β επίπεδο κάποιοι το έχουν... Είναι εν μέρει άδικο (δεν κληρώνεσαι, δεν προβλέπονται βολικά προγράμματα για των εσπερινών τους εκπαιδευτικούς, για τη βαρεμάρα δεν το συζητώ καν...)

619
(το πμ το 2ο δεν το έλαβες;;;; Λαρισαίε,  )

Αυτό σε κάνει να απορείς; (άσε που την πλειονότητα  δεν τη χαλάει καθόλου)
οι υποδιευθυντές ΣΔΕ (ξαναματαεπανέρχομαι) που αποσπάστηκαν επί διετία την ίδια μέρα με το ΦΕΚ (12/6) και έγινε ανακοινοποίηση σήμερις (και στο κομμάτι της νομικής παραπομπής) ;;;;; αχ δεν καταλάβαμε τι ψηφίσαμε και αποφασίζαμε (αν και εμείς οι ίδιοι κάναμε αμφότερα)...  δεν πλήττουμε , αν μη τι άλλο...

620
Εμ, Κοράκι και Λαρισαίε (στο έγραψα και στο πμ για τους υποδιευθυντές ως ερώτημα ;) για του υπ ΣΔΕ) ... δεν έχει "τελικά". Ήταν νόμος - και συνεπώς ήταν λάθος ΚΑΙ των Υποδιευθυντών ΣΔΕ (αφού το ΦΕΚ είχε ημερομηνία 12/6 και απόφαση διετίας υποδιευθυντών ΣΔΕ 12/6 !!! )

621
Προς Κοράκι (χάθηκε η απάντηση και την ξαναγράφω)

Την πρόταση για 2+1 (ανανέωση) μόνο για την επόμενη θητεία ως μεταβατική ρύθμιση την πρότεινα και παραπάνω, οπότε είναι η πιο λογική ίσως (αν και θα είχαν αποφευχθεί αυτά, αν δεν γίνονταν όλα σπασμωδικά.

Η τρέλα αυτή με τις ρήτρες, τους περιορισμούς και τα παράλογα να σταματήσει κάποια στιγμή. Είναι δικαίωμα όλων να επιλέγουν  θέσεις και υποχρέωση της διοίκησης να τα ρυθμίζει όλα εγκαίρως και ικανοποιητικά για όλους. Αστειότητες για μια χώρα με μια χούφτα κόσμο. Στρεβλώσεις στα μικρά και στα μεγάλα (και μία σημείωση : ακόμα και η ανυπόγραφη αίτηση ως αιτία αποκλεισμού- αν και δείχνει μια επιπολαιότητα, ταραχή, αβλεψία ή πολλά άλλα κλπ κλπ- είναι αστεία σήμερα που μέσα από πλατφόρμες μπορούν να γίνονται όλα...)

622
Νοητικές ασκήσεις;;;

Το γεγονός ότι για σένα η αγωνία τόσων ανθρώπων είναι "νοητικές ασκήσεις" μιλά από μόνο του και είναι παντελώς ανάξιο σχολιασμού.



Το υφάκι της απάντησης γνωστό και χαρακτηριστικό... ΔΕΝ αποφασίζουμε εδώ, συζητάμε τα προβληματικά σημεία... Για στέλεχος έχεις κάνει αίτηση και αγωνιάς για καρέκλα; Τους κλαίω από τώρα...


623
σιγά, κ. City, ποιος αποφαίνεται και προκαλεί αναστάτωση ; μια κουβέντα κάνουμε για τα τεκταινόμενα σε επίπεδο διοίκησης... έλεος, πια με τις υπερβολές... νοητικές ασκήσεις είναι, φόρουμ , όχι όροφος του υπουργείου.

(Λαρισαίε, συμφωνούμε απόλυτα περί νομίμου και λογικού - πέρα από τα άλλα αστειάκια, όμως, είναι ζήτημα μόνο και μόνο η χρονοκαθυστέρηση (της διοίκησης τελικά) που δηλοί ότι αντιμετωπίζουν θέμα - προφανώς έχεις δίκιο και πληροφορίες- το οποίο όσο σοβεί... Με τους υποδιευθυντές δεν υπάρχει λες θέμα; )

624
Δε είπα ότι το είπες, ο λόγος το λέει... Ωραία κουβεντούλα... Ρε , Λάρισα, είσαι σε ΣΔΕ ή ΙΕΚ; (από περιέργεια).

( ας φέρουν σε άλλο νομοσχέδιο άλλη τροπολογία, χαχαχα. μας έχουν τρελάνει  στις ανακοινοποιήσεις πινάκων στο ορθό, άντε και στις τροπολογίες)

625
δίκιο η Λάρισα (αυτό μου ξέφυγε... στο άρθρο 87  ??? )

Βέβαια, η απόφαση υποδιευθυντών είναι ίδια ημερομηνία με το ΦΕΚ...

καλά κατάργηση, κοράκι, ούτε λόγος... επαναπροκήρυξη θα είναι για γέλια... μόνο αίτηση διαγραφής από τον πίνακα (ή τροπολογία για διετία και ανανέωση για ένα χρόνο μόνο για αυτή τη θητεία για οσους επιθμούν)

626
το πώς θα γίνει διασταλτικά η ερμηνεία του νόμου (4547/2018) δεν το ξέρω... δεν θεωρώ τυχαίο ότι αναφέρονται όλοι οι διευθυντές, υποδιεθυντ κλπ στο άρθρο 21 και μέχρι και το 30 αναφορά μόνο σε αυτούς (και για την τριετή θητεία συνεπώς). ρίξε μια ματιθά. τώρα αν συμπαρασύρει και τους ΣΔΕ , ΙΕΚ εγώ δεν το νομίζω... Ίδωμεν (τότε άκυρη και η υπυργική απόφαση των υποδιευθυντών; ), λογικά στέκει αυτό που ανέφερα. Κάτι κουλά για υπερκείμενη νομοθεσία της δευτρεοβάθμιας σε σχέση με ΣΔΕ κλπ δεν στέκει , διότι το θέμα είναι αν κάτι αλλάζει ρητά και με "δυνατότερο χαρτί" (πχ εφαρμοστική εγκύκλιος , υπ. απόφαση, νόμος). Όπως τα διαβάζω ή τους έχει ξεφύγει ή δεν συμπεριέλαβαν σκοπίμως (για να αφήσουν τις διαδικασίες ως έχουν στα... ) τα ΣΔΕ. Κοντός ψαλμός αλληλούια (θα γράψω στα 'λέγα - αν έχω λάθος , θα κάνω την πάπια , φυσικά). Όλα τα περιμένω από δαύτους... (όλη την κρατικ,ή μηχανή- και σκέψου ότι έχω μικρή πρόσβαση σε πληροφορίες και δείγματα τυχαία, τόσο δυνατά ωστόσο ώστε να πιστεύω ότι δεν υπάρχει σωτηρία... Και το λέω σε όλους τους τόνους παντού: αν η εκπαίδευση είναι έτσι, βελτίωση ούτε σε 500 χρόνια...)

627
μερικές επισημάνσεις :
1. δεν είναι καθόλου αντισυναδελφικό κάποιος να χαράζει την πορεία του και την υπηρεσιακή του εξέλιξη με βάση τρέχουσες προκηρύξεις (ακόμα και να βελτιώσει τη θέση του). αντίθετα, με τα τεχνολογικά μέσα που υπάρχουν σήμερα θα έπρεπε να απαιτούμε διαφάνεια, ταχύτητα και εξορθολογισμό. Αλίμονο αν δεν υπάρχουν τα μέσα να τακτοποιηθούν όλοι σύννομα και δίκαια από το υπουργείο μας. θεμιτότατο, όταν προκύπτει θέση να τη διεκδικώ, αν έχω τα προσόντα, και να αδειάζει η δική μου και να βολεύεται τυχόν άλλος, χωρίς κανέναν από τους χαζούς αποκλεισμούς. τα προβλήματα είναι αλλού και λυπάμαι, αν δεν τα βλέπουμε...όλες οι μεταβολές θα μπορούσαν να γίνονται σχεδόν σε πραγματικό χρόνο ! και έγκαιρα και με λογική σειρά και ολοκλήρωση πριν από τον σεπτέμβριο (δίνω μία νύξη : όλα τα στοιχεία μας σχεδόν είναι στο σύστημα πια. ό,τι νέο να κατατίθεται. Intranet με τα μόρια και τις θέσεις σε πραγματικό χρόνο... γιατί όχι σε 2 τουλάχιτον περιφέρειες παρά σε μία δικαίωμα αίτησης για ΣΔΕ και άλλα, γιατί κάθε φορά ξανά μανά φάκελος : κόστος και χαρτούρα- ενώ τα έχουν. και γιατί σε άλλες υπηρεσίες του ΙΔΙΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ (αποσπάσεις) δεκτά σκαναρισμένα σε pdf και αποστολή στο σύστημα. τώρα για τα ίδια πεδία άλλα αντί άλλων μοριοδοτήσεις κάθε χρόνο και άλλες δεν σχολιάζω, σταματώ εδώ : συγκεκριμένο παράδειγμα εις γνώσιν μου).
2. τα μαγειρέματα που γίνονται προφανώς δεν έχουν τέλος... για διευθυντές ΣΔΕ ειπώθηκε ότι έγινε 3ετής κλπ η θητεία... πού; στο νόμο των δομών γίνεται αναφορά σε διάφορα θέματα (διευθυντών, κ.α.) ΣΔΕ αλλά συγκεκριμένα και ρητά. Για το γενικό (αρθ 21) παρατηρήστε ότι δεν περιλαμβάνονται στη λίστα με τα στελέχη (προφανώς -και λογικά για τον νομοθέτη- επειδή διέπεται από άλλες διατάξεις η επιλογή τους... γενικά στον κλάδο των εκπαιδευτικών με τις νομικές διατάξεις έχουμε ένα θέμα και αρεσκόμαστε να τα μπερδεύουμε διασταλτικώς. εξορθολογισμός της νομοθεσίας ΧΤΕΣ και ξεκαθαρισμα, αλλά πώς θα δουλεύουν οι πάραγκες μετά...). άλλες πιθανές αιτίες μπορεί να υπάρχουν (η άλλη που ανέφερε ο λαρισαίος... αλλά από μέσα μόνο όποιος ξέρει, εγώ όχι...)
3. αναφορικά με τις πολύχρονες θητείες : λογικά όποιος έπιασε στασίδι , μάζεψε και μόρια... και με τους ωρομίσθιους γίνεται αυτό (που με το να τρέχουν - και σέβομαι την αγωνία τους- να μαζέψουν χαρτιά μάς κουνάνε και το δάχτυλο ότι είναι οι καλύτεροι και τους τρώμε και τη δουλειά... να τρουπώσουν θέλουν και θεμιτότατο, αλλά έχουμε κι εμείς ράμματα....) , που δεν μπορεί άνθρωπος νέος να πάρει μερικές ώρες παρά από σπόντα. αλλά αυτά έχει το παίγνιο... κόφτης δε γίνεται να μπει, εκτός αν επανερχονται με κάποιο διάλειμμα στα διδακτικά (βασικό να φύγουν ή να αποκλειστούν όσοι μπήκαν για ύποπτους λόγους στο παιχνίδι : κανενα στέλεχος, αν δεν έχει διδακτικό ωράριο και προϋπηρεσία ένα τουλάχιστον χρόνο σε ΣΔΕ ως εκπαιδευτής). δίκοπο μαχαίρι οι θητείες : ειδικά επαρχία σέβονται σε αρκετά ΣΔΕ διευθυντές και υποδιευθυντές (περισσότερα μόρια και από διευθυντές) τους αιτούντες , εφόσον υπάρχει ευδόκιμη υπηρεσία ακόμα και άλλοι που θα μπορούσαν να τα χτυπήσουν (στις 2 μεγάλες πόλεις δε γίνεται και λογικά λόγω χαοτικής κλίμακας μεγεθών). και ή που τα σχολεία θα γλυτώνουν από τους άχρηστους ή που θα έχουν τους άξιους στο στασίδι... μεγάλες συζητήσεις...

Σελίδες: 1 ... 434445

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159626
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 467
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 441
Σύνολο: 452

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.