Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - trofh_gia_skepsh

Σελίδες: 1 ... 1112131415
169
Τι γράφεις, αλήθεια, καταλαβαίνεις;
Η ημερομηνία κτήσης πτυχίου είναι δυνατόν να αποτελέσει κριτήριο ικανότητας και αξιοσύνης, για να μπει κάποιος και να διδάξει σε δημόσιο σχολείο;
Και τα ακαδημαικά προσόντα είναι για εσένα "καραμέλα";
Είναι δυνατόν να γράφονται τέτοια από εκπαιδευτικούς;
Αλλά τι αναρωτιέμαι; Προφανώς και είναι, από τη στιγμή που μερικοί μηδενίζουν όσα δεν έχουν και εξυψώνουν όσα τους συμφέρουν! Τον εαυτούλη τους και μόνο κάποιοι!
Και μου αρέσει που ζητάς και συμπαράσταση, συνάδελφε!


Την Παρασκευή  θεωρώ θα έχουμε νεότερα, αν όχι το ίδιο το σύστημα

170
Δεν αναφέρω πουθενά ότι θα διοριστούν 125.000 απόφοιτοι. Αυτό που λέω είναι ότι με γραπτό ΑΣΕΠ, κάποιοι, λίγοι, του πίνακα μηδενικής ίσως διοριστούν. Το ίδιο μπορεί να γίνει και με το κλασσικό σύστημα μοριοδότησης του δημοσίου. Το προτεινόμενο σύστημα τους αποκλείει εξαρχής όλους.


Όλοι περιμέναμε τη σειρά μας βάσει χρόνου κτήσης πτυχίου.Ας σοβαρευτούμε λίγο με τις παράλογες διεκδικήσεις. Να σταθείτε δίπλα μας για μόνιμους διορισμούς και όχι για πρόσκαιρο "βόλεμα". Κι επιτέλους, ας σταματήσει η καραμέλα με τα ακαδημιακά.
ΥΓ. Όταν μπήκατε στις σχολές γνωρίζατε καλά πώς έχει το σύστημα επιλογής αναπληρωτών-μονίμων. Δε σας κλέβει κανείς τη νόμιμη σειρά σας.

171
Σε αυτήν την περίπτωση καταστρατηγούνται οι αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας και τον λόγο θα τον έχουν τα δικαστήρια. Σε ευχαριστώ για την προτροπή σου να αλλάξω επάγγελμα, θα το σκεφτώ. Να το σκεφτείς και εσύ όμως για τον εαυτό σου, διότι δεν είσαι μόνιμος και μια μέρα μπορεί να ανοίξεις τους πίνακες προσβληθέντων αναπληρωτών και να μην είσαι μέσα σε αυτούς.


Άσχημο πράγμα να είναι κανείς αιθεροβάμων...
Αντιλαμβάνεστε φυσικά ότι είναι ανέφικτο όλες αυτές οι χιλιάδες των απόφοιτων "καθηγητικών" σχολών να απορροφηθούν στην εκπαίδευση, έτσι δεν είναι; Εδώ υπάρχουν άνθρωποι που εργάζονται 10-15 χρόνια και είναι στον αέρα χωρίς προοπτική διορισμού. Επίσης, συγνώμη που θα το πω, αλλά αυτή η νοοτροπία είναι δεκαετίας 80 άντε 90. Το δημόσιο σχολείο φθίνει, οι μαθητές μειώνονται, τι μπορεί να περιμένει κανείς; Έξυπνα παιδιά είστε, μη χάνετε τα χρόνια σας τζάμπα, κι αν κάτσει κάποια στιγμή στα 50 ή 60 έκατσε, αλλά δεν μπορείς να βασίζεις τη ζωή σου σ' αυτή την πιθανότητα! Πιστέψτε με περισσότερες πιθανότητες έχετε να κερδίσετε το Τζόκερ.....

172
Αφού τα 25 από τα 43 των ακαδημαϊκών κριτηρίων αφορούν τον βαθμό του ΑΣΕΠ.


Δε θα τις πιανει τις 43 μοναδες.
Λοιπον για να μην το πολυκουραζουμε και για να ηρεμήσετε και εσεις και μην τρεφετε ψευτικες ελπιδες.
Οσοι πηραν πτυχιο από το 09 και μετα για β βαθμια και απο το 12 και μετα για αβαθμια ΑΛΛΑΞΤΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ, ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗΣ ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ.

173
Λογικά αυτή την Παρασκευή θα υπάρχουν νεότερα, ίσως και να γίνει 100% γνωστό το σύστημα.

174
Αλήθεια καιρό έχει να γράψει κανείς ή να βγει ανακοίνωση που να αναφέρει πως οργώνουμε την Ελλάδα κάθε χρόνο στηρίζοντας την εκπαίδευση της χώρας παρατώντας κάθε χρόνο τους φίλους μας.
ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΘΥΣΙΑ όταν σφάζονται 125 χιλιάδες άτομα γι αυτό το όργωμα και το χιλιαρικάκι με νορμάλ συνθήκες εργασίας σε σύγκριση με το 500άρι στο σουβλατζίδικο της γειτονιάς και το 10ωρο με ένα ρεπό την εβδομάδα ή την ΑΝΕΡΓΙΑ.
ΕΔΩ αλλά και σε διάφορα άλλα φόρουμ και άρθρα που αφορούν το θέμα μπαίνει ο καθένας και γράφει ή προσβάλλει ακαδημαικά κριτήρια που ισχύουν σε όλο το υπόλοιπο δημόσιο ανάλογα με το συμφέρον του, ενώ προτείνει και από ένα σύστημα από το μυαλό του ανάλογα με το προσωπικό συμφέρον, ενώ οι λύσεις είναι ΜΟΝΟ 2.
Είτε σύστημα μοριοδότησης ανάλογο με αυτό που ισχύει σε όλο το υπόλοιπο δημόσιο και την ανάλογη μοριοδότηση, είτε νέος γραπτός ΑΣΕΠ για όλους.
Γι αυτό η χώρα πάει κατά διαόλου.  Βλέπεις πως το 90% ατόμων που μπαίνουν σε τάξη και διδάσκουν τα νέα τα παιδιά να νοιάζονται μόνο για το προσωπικό, ατομικό συμφέρον αδιαφορώντας για το γενικό- συλλογικό δίκαιο. Γύρευε ηθικέ αξίες που θα αποκτήσουν τα νέα αυτά παιδιά. Γι αυτό και μετά από 15- 20 χρόνια πάλι τα ίδια χάλια θα έχει η κοινωνία μας. 
Η ΚΡΙΣΗ ΑΞΙΩΝ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ. ΜΙΑ ΚΡΙΣΗ ΑΞΙΩΝ ΠΟΥ ΜΕΓΕΝΘΥΝΕΤΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ.

175
Πότε αναμένουμε να ανακοινωθεί το νέο σύστημα πρόσληψης- διορισμών; 
Φαίνεται πως είμαστε κοντά.

176
lilium1987   ένας νέος με μόνο μεταπτυχιακό δεν θα μπει ποτέ στο παιχνίδι. Αν έχει και τα υπόλοιπα, τα μέγιστα ακαδημαικά  όμως θα του εξασφαλίζουν τα ελάχιστα μόρια για την κλήση του ως αναπληρωτής. Να πως μπαίνει. Και αν τον καλέσουν μία φορά σε κάποια χρόνια θα είναι πρώτος στον πίνακα.

Επιπρόσθετα με τη βοήθεια οροφής και όχι μορίων ασεπ. Αυτά τα 3 βοηθούν τους νέους να μπουν.


Άρα προφανώς και δεν θα είναι νέος. Διότι και νομίζω το γνωρίζετε για να πάρει κανείς δεύτερο πτυχίο θέλει 3 χρόνια τουλάχιστον. Άλλα δύο χρόνια τουλάχιστον για μεταπτυχιακό και άλλα 5 τουλάχιστον για διδακτορικό, και έτσι πιάνει τα μέγιστα ακαδημαικά.   
Συμφωνώ με τον σχολιαστή παρακάτω πως ο σημερινός 32 άρης δεν είχε ποτέ του την ευκαιρία να διεκδικήσει από το 2008 και σήμερα θέση μονίμου(δεν έγιναν και μόνιμοι διορισμοί) αλλά ούτε καν αναπληρωτή.  ΟΙ 85 χιλιάδες από τους συνολικά 125 χιλιάδες δεν τους έδωσε το κράτος ποτέ   την ευκαιρία να διεκδικήσουν ούτε μόρια προυπηρεσίας, ούτε μόρια ΑΣΕΠ. 
Κατανοώ πως οι συνθήκες έξω είναι κάτι περισσότερο από τραγικές και το να συνεχίζουν οι ίδιοι και ίδιοι να εργάζονται και η πλειοψηφία να μην έχει ποτέ την ευκαιρία θα ήταν το ιδανικό.
Προφανώς όμως όσο και αν κάποιοι αρνούνται να το καταλάβουν όλοι οι πολίτες έχουμε τα ίδια δικαιώματα και υποχρεώσεις στα πλαίσια της ισονομίας, των ίσως ευκαιριών και της ισοπολιτείας.
Και ναι ο 32άρης που εδώ και δέκα χρόνια κάνει εντελώς άσχετες με τις σπουδές τους δουλειές(αν δεν είναι άνεργος) για να επιβιώσει ΑΠΑΙΤΕΙ να διεκδικήσει θέση.

177
Πότε θα ανακοινωθεί?
 

178
   Ποτε θα ανακοινωθει?

179
Έχεις δίκιο. Έτσι γίνανε τα πράγματα. Το υπουργείο ωστόσο άγεται και φέρεται...και η ευθύνη για αυτό πέφτει αποκλειστικά πάνω του. Είναι ανίκανοι να κυβερνήσουν όσοι απλώς θέλουν να ικανοποιούν τους πάντες μάλιστα στρεφόμενοι κατά των ίδιων των νόμων της πολιτείας! Σε ποιο άλλο κράτος..σοβαρό..γίνονται αυτά;

Φωνάζεις; Χτυπάς χέρια στο τραπέζι; Εκστομίζεις ύβρεις; Καβαλάς κάγκελα; Ιδού τα αξιοκρατικά κριτήρια επιλογής δημοσίων υπαλλήλων! Επιλέγεις και φέρεσαι αναλόγως...


Μια χαρα ισχυουν τα αξιοκρατικα κριτηρια επιλογης δημοσιων υπαλληλων ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ και ειναι γνωστα ποια κριτηρια ειναι αυτα. Μονο στον εκπαιδευτικο κλαδο δυσκολευονται να τα αποδεχτουν καθως το 99% αγεται και φερεται αναλογα με το προσωπικο συμφερον.

180
Εγώ θα ήθελα να θέσω το ζήτημα από μια άλλη του πλευρά. έχω πιάσει το ταβάνι από πέρυσι των 84 μηνών, έχω ένα μεταπτυχιακό και ένα πιστοποιητικό στους υπολογιστές και είμαι στη θέση 100 του πίνακα της αγγλικής με μόρια που έχω αποκτήσει με τη αξία μου (με χαμένο διορισμό το 2008 για 0,4 - έχω προσφύγει και εγώ σε δικηγόρο). ωστόσο, δεν είμαι παντρεμένος, δεν έχω κάποια άλλη ξένη γλώσσα και δεν υπάγομαι σε κάποια ειδική κατηγορία  οπότε από το 100 με το νέο σύστημα θα πάω στο 500/1000 επειδή δεν είμαι παντρεμένος; αυτό είναι δίκαιο σύστημα; γνωρίζω ότι δεν μπορούν ικανοποιηθούν όλοι μας αλλά το να με περάσουν άνθρωποι που πάτωσαν στους διαγωνισμούς αλλά έχουν παιδιά (και πολύ καλά φυσικά και τα έχουν) με ξεπερνάει. δηλαδή, από του χρόνου από πρώτη φάση θα πρέπει να προετοιμαστώ να φεύγω δεύτερη ή τρίτη φάση επειδή  είμαι άγαμος. καταπληκτικό το νέο σύστημα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


AΝ θες να διαμαρτυρηθεις πηγαινε στο ΑΣΕΠ να τους υποδείξεις πως θα κανουν σωστα τη δουλεια τους. Αυτο που εσυ θεωρεις αδικο ισχυει σε ολες τις προκηρύξεις του δημοσιου. Γιατι δε διαμαρτυρεσαι και για εκεινα? Εγω μαζι σου δικαιο αδικο δεν εχει σημασια. Αλλα οχι να το θεωρουμε αδικο μονο οταν περιλαμβανει και την δικη μας περιπτωση


181
Με την προυπυρεσια απο ιδιωτικα σχολεια και φροντιστηρια τι ισχυει? Σε ποια περιπτωση μοριοδοτειται και μπορει κανεις να παρει μορια για τον πινακα αναπληρωτων-μονιμων?

182
Θα ήθελα να παρακαλέσω, μόλις κάποιος γνώστης του θέματος βρει λίγο χρόνο να απαντήσει σχετικά με την μοριοδότηση της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Τι τελικά ισχύει- τι δεν ισχύει, και αν και με ποιο τρόπο η ιδιωτική προυπηρεσία(όχι μόνο ιδιωτικά σχολεία, αλλά και φροντιστήρια κλπ.) λαμβάνεται υπόψην στους πινακες αναπληρωτών- μονίμων διορισμών.  Θεωρώ πως παρόλο που πηγαίνει να περάσει στα ψηλά, θα παίξει καταλυτικό ρόλο στην διαμόρφωση των πινάκων.
Παραθέτω κάποια κομμάτια παρακάτω, καθώς δεν μπορώ  να πω με βεβαιότητα πως γνωρίζω τι ισχύει και σε ποια/ες περιπτωσεις αναγνωρίζεται.
Σε αναγνώριση προϋπηρεσίας εκπαιδευτικών στον ιδιωτικό τομέα προχώρησε το Υπουργείο Παιδείας.
Πιο συγκεκριμένα, η αρμόδια υπηρεσία του ΥΠΠΕΘ διαβίβασε σε Διευθύνσεις Εκπαίδευσης το αριθμ. 2/59480/ΔΕΠ/25-09-2018 απαντητικό έγγραφο του Γ.Λ.Κ., το οποίο αφορά στη δυνατότητα αναγνώρισης προϋπηρεσίας εκπαιδευτικών στην ιδιωτική εκπαίδευση σε εφαρμογή των διατάξεων της παρ. 4 του άρθρου 90 του ν.4485/2017 (Α΄114) για ενημέρωσή σας και σύμφωνα με το οποίο:

α) Είναι δυνατή η αναγνώριση προϋπηρεσίας σε σχολεία της ιδιωτικής εκπαίδευσης ακόμα και αν έχουν καταργηθεί και

β) Αναγνωρίζεται προϋπηρεσία εκπαιδευτικού που εργάστηκε με την ιδιότητα του εκπαιδευτικού σε ιδιωτικό σχολείο έχοντας παράλληλα και την ιδιότητα του συνιδιοκτήτη.


Δέκα διευκρινίσεις, περιλαμβάνει σημερινή εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας, η οποία εκδόθηκε , ύστερα από “βροχή” ερωτημάτων   Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και σε συνέχεια της αριθ.35527/Ε2/03-03-2017 (ΑΔΑ:ΩΩΓΩ4653ΠΣ-Ψ13) εγκυκλίου  , σχετικά με τη βαθμολογική αναγνώριση προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, η οποία δεν συνιστά πραγματική δημόσια υπηρεσία, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.4452/2017.

Ειδικότερα οι δέκα διευκρινίσει του υπουργείου Παιδείας έχουν ως εξής:

1) Η αποδεδειγμένη προϋπηρεσία εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, εκτός δημοσίου τομέα, η οποία δεν συνιστά πραγματική δημόσια υπηρεσία, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.4452/2017, σε συνδυασμό και με τις διατάξεις της παρ.2 του άρθρου 98 του Υπαλληλικού Κώδικα (Ν. 3528/2007), αφορά στη βαθμολογική και μόνο ένταξη και εξέλιξη των εκπαιδευτικών.
Συνεπώς, συνυπολογίζεται ως πλεονάζων χρόνος στο βαθμό που εντάσσεται ή κατέχει ο εκπαιδευτικός, δεν θεωρείται όμως απαιτούμενος χρόνος για προαγωγή και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί λ.χ. για μείωση ωραρίου.

2) Όσον αφορά στην αναγνώριση προϋπηρεσίας, που παρασχέθηκε μόνο από τη δεύτερη ειδικότητα του εκπαιδευτικού, δεν μπορεί να αναγνωριστεί, δεδομένου ότι η απόδοση της 2ης ειδικότητας γίνεται στα πλαίσια της συνολικότερης αξιοποίησης των προσόντων των εκπαιδευτικών και για προσωρινή κάλυψη υπηρεσιακών αναγκών (συμπλήρωση ωραρίου). Οποιαδήποτε υπηρεσιακή μεταβολή και εν προκειμένω η βαθμολογική κατάταξη πραγματοποιείται με βάση την κύρια ειδικότητά τους.

3) Η προς αναγνώριση προϋπηρεσία θα πρέπει να έχει παρασχεθεί με τον ίδιο τίτλο σπουδών ο οποίος αποτέλεσε τυπικό προσόν διορισμού. Για παράδειγμα, για τον φιλόλογο, ο οποίος δίδαξε σε Κέντρο Ξένων Γλωσσών με Επάρκεια Ξένων Γλωσσών, δε δύναται να αναγνωριστεί η προϋπηρεσία αυτή, γιατί προσφέρθηκε με τυπικό προσόν κατώτερης κατηγορίας. Αντίθετα, για τον εκπαιδευτικό που προσλήφθηκε σε Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης {κλάδου ΠΕ03 (Μαθηματικών), ή ΠΕ04.01 (Φυσικών) κλπ.}, και δίδαξε μαθήματα πρώτης, δεύτερης ή τρίτης ανάθεσης, αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία αυτή, εφόσον πληρούνται οι λοιπές προϋποθέσεις του ανωτέρω νόμου.

4) Επισημαίνεται ότι τα προσόντα διορισμού των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του δημοσίου καθορίζονται από τις ειδικές διατάξεις των άρθρων 12, 13 και 14 του Ν.1566/1985, (π.χ. εκπαιδευτικός με πτυχίο διετούς φοίτησης των Σχολών Νηπιαγωγών, Παιδαγωγικών Ακαδημιών, Χαροκοπείου Ανωτέρας Σχολής Οικιακής Οικονομίας, επίσης με πτυχίο ΤΕΙ ή με Απολυτήριο Τεχνικού Επαγγελματικού Λυκείου και Παιδαγωγικό της πρώην ΠΑΤΕΣ και νυν ΑΣΠΑΙΤΕ, διαφοροποιούνται από την κατάταξη των άλλων κλάδων του δημοσίου και του Ιδιωτικού τομέα και κατατάσσονται σε διαφορετικό κλάδο). Επομένως, οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί που έχουν προσφέρει προϋπηρεσία στον Ιδιωτικό τομέα σε κατώτερο κλάδο, εφόσον αυτή προσφέρθηκε με τα ίδια τυπικά προσόντα διορισμού τους στη δημόσια Εκπαίδευση, δύναται να συνυπολογιστεί η προϋπηρεσία αυτή στην κατάταξή τους για βαθμολογική εξέλιξη σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.4452/2017 (π.χ. εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ60 (Νηπιαγωγών) ή ΠΕ70 (Δασκάλων) με προϋπηρεσία από Ιδιωτικό Βρεφονηπιακό Σταθμό που είχε προσφερθεί με το ίδιο πτυχίο διετούς φοίτησης ως ΤΕ, ή εκπαιδευτικός του κλάδου ΤΕ Κομμωτικής που είχε προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα με Απολυτήριο Τεχνικού Επαγγελματικού Λυκείου και Παιδαγωγικό της πρώην ΠΑΤΕΣ και νυν ΑΣΠΑΙΤΕ , ή εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ20 (Πληροφορικής) με πτυχίο ΤΕΙ ο οποίος είχε προϋπηρεσία από τον Ιδιωτικό τομέα στον κλάδο ΤΕ κλπ.)

5) Τονίζεται ότι η προς αναγνώριση προϋπηρεσία δεν περιορίζεται αποκλειστικά στην άσκηση διδακτικού έργου. Για παράδειγμα, εκπαιδευτικός ο οποίος κατείχε το βασικό τίτλο σπουδών του κλάδου ΠΕ09 (Οικονομολόγων) και πριν διοριστεί στην εκπαίδευση εργαζόταν ως Τραπεζικός Υπάλληλος ή ως Λογιστής, δύναται να αναγνωρίσει την προϋπηρεσία αυτή, εφόσον πληρούνται οι λοιπές προϋποθέσεις.

6) Οι προϋπηρεσίες που έχουν παρασχεθεί με σύμβαση μίσθωσης έργου στον Ιδιωτικό Τομέα ή σε Δημόσιες Επιχειρήσεις , Οργανισμών και Ανωνύμων Εταιρειών (Δ.Ε.Κ.Ο.), καθώς και σε Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου (Ν.Π.Ι.Δ.) που δεν ανήκουν στο πεδίο εφαρμογής των διατάξεων του Κεφαλαίου Α ́ του Ν.3429/2005 (Φ.Ε.Κ.314 τ. Α ́) και δεν εντάσσονται στις διατάξεις του Ν.4354/2015 (Φ.Ε.Κ.176 τ. Α ́) δύνανται να αναγνωριστούν, σύμφωνα με τις ανωτέρω διατάξεις. Αντιθέτως, η πρακτική άσκηση και η απασχόληση σε προγράμματα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας (stage) δεν αναγνωρίζονται, καθώς αποτελούν συμβάσεις μαθητείας και όχι εξαρτημένης εργασίας. Επομένως, θα πρέπει να εξετάζεται από το αρμόδιο υπηρεσιακό συμβούλιο η νομική μορφή που είχε ο φορέας κατά το χρόνο που διανύθηκε η συγκεκριμένη προϋπηρεσία.

7) Σε περίπτωση επικαλυπτόμενων προϋπηρεσιών μειωμένου ωραρίου, η προϋπηρεσία που αναγνωρίζεται, δεν μπορεί να υπερβαίνει το χρονικό διάστημα που θα είχε ληφθεί υπόψη εάν ο ενδιαφερόμενος εργαζόταν με πλήρες ωράριο εργασίας κατά το χρονικό διάστημα της επικάλυψης.

8) Σε ερώτημα ποιος φορέας δύναται να βεβαιώσει για την ειδικότητα απασχόλησης του εκπαιδευτικού, στην περίπτωση κατά την οποία ο εργοδότης δεν υφίσταται (πτώχευση, διακοπή λειτουργίας Φροντιστηρίου κλπ.), τα αρμόδια υπηρεσιακά συμβούλια θα πρέπει να εξετάζουν και να αποφαίνονται εάν το περιεχόμενο των προσκομιζόμενων δικαιολογητικών καλύπτει με επάρκεια τις απαιτούμενες από τις ρυθμίσεις του Ν.4452/2017 προϋποθέσεις για αναγνώριση της προϋπηρεσίας.

9) Όσον αφορά στην προσκόμιση των απαιτούμενων δικαιολογητικών, διευκρινίζουμε ότι η βεβαίωση του οικείου ασφαλιστικού φορέα, από την οποία προκύπτει η διάρκεια της ασφάλισης, απαιτείται σε κάθε περίπτωση, συνεπώς και για το ελεύθερο επάγγελμα ή σχέση έμμισθης εντολής ( περ.β, παρ.3, άρθρο 9).

10) Σε περίπτωση που υπάρχουν ένσημα και από τη βεβαίωση του εργοδότη δεν προκύπτουν οι ώρες εργασίας, όπως επίσης σε περίπτωση που ο εκπαιδευτικός προσκομίζει δελτία απόδειξης παροχής υπηρεσιών από κατ’ οίκον διδασκαλία, προκειμένου να εξεταστεί η αναγνώριση των προϋπηρεσιών αυτών, θα μπορούσαν να αναζητηθούν οι εκάστοτε ισχύουσες συλλογικές συμβάσεις εργασίας στις οποίες ορίζεται το κατώτατο όριο βασικού ωρομισθίου για κάθε ώρα απασχόλησης και ανάλογα να υπολογίζεται ο χρόνος προϋπηρεσίας με το πραγματικό ποσό που προκύπτει από τα ένσημα και τα δελτία παροχής υπηρεσιών αντίστοιχα.

Τέλος, το υπουργείο Παιδείας επισημαίνει ότι, σε κάθε περίπτωση αρμόδια όργανα για την εξέταση της συνδρομής ή μη των απαιτούμενων προϋποθέσεων για την αναγνώριση προϋπηρεσίας εκτός δημοσίου τομέα, βάσει των προσκομιζόμενων δικαιολογητικών, είναι τα αρμόδια Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ). Ως εκ τούτου, η Υπηρεσία μας σε καμία περίπτωση, δεν δύναται να υποκαθιστά τα εκ του νόμου αρμόδια όργανα αναγνώρισης της προϋπηρεσίας εκτός δημοσίου τομέα, ιδιαίτερα σε ό, τι αφορά την κρίση περί απόδειξης της προϋπηρεσίας, της συνάφειας αυτής καθώς και το εάν το περιεχόμενο των προσκομιζόμενων δικαιολογητικών καλύπτει με επάρκεια τις απαιτούμενες από τις ρυθμίσεις του ανωτέρω νόμου προϋποθέσεις, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 9 του Ν.4452/2017.


Φάκελος αναπληρωτές 2018-19:

Φάκελος αναπληρωτές 2018-19: Ποια προϋπηρεσία προσμετράται στους πίνακες αναπληρωτών


 Ενότητα 3. Ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί
Στις διατάξεις της παρ.6 του άρθρου 9 του ν.3391/2005, που αντικατέστησαν την παρ.1β του άρθρου 5 του ν.3194/2003, ορίζεται ότι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί που απολύονται αποκλειστικά και μόνο για κατάργηση των ιδιωτικών σχολικών μονάδων, τάξεων ή τμημάτων ή με καταγγελία της σύμβασης εργασίας, εφόσον συμπληρώνουν στην ίδια σχολική μονάδα κατά την ημέρα της απόλυσης συνεχή υπηρεσία τουλάχιστον δύο σχολικών ετών με πλήρες εβδομαδιαίο ωράριο ή με αναγωγή αυτού στο υποχρεωτικό και με σειρά που εξαρτάται από το χρόνο αυτής της υπηρεσίας, εγγράφονται στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών της παρ. 5 του άρθρου 6 του ν.3255/2004. Δεν προσμετράται για την εγγραφή τους στους πίνακες αυτούς τυχόν προϋπηρεσία τους στη δημόσια εκπαίδευση, προηγούμενη της ιδιωτικής, με οποιαδήποτε σχέση και αν παρασχέθηκε. Δυνατότητα εγγραφής στους πίνακες αυτούς δεν έχουν οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί των οποίων η σχέση εργασίας λύεται λόγω παραίτησης


ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ Η ΤΙ ΘΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ?




Σελίδες: 1 ... 1112131415

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159500
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 322
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 184
Σύνολο: 184

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.