197
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« στις: Σεπτέμβριος 26, 2018, 10:56:45 μμ »Την απαίτηση του γραπτού ασεπ την καταλαβαίνω.... να ρωτήσω καλοπροαίρετα το εξής...
ΟΛΕΣ οι προσλήψεις στο δημόσιο και μέσω ΑΣΕΠ όπου απλά καταθέτεις τα προσόντα σου και την προυπηρεσία είναι άδικες?
Μόνο από εκπαιδευτικούς ακούω αυτή την πρωτοτυπία από πουθενά αλλού. Όλοι οι άλλοι κάνουν τα χαρτάκια τους και περιμένουν
Όλοι ψάχνουν την δικαιοσύνη (που τους συμφέρει).
Και μιας και μιλάμε για δικαιοσύνη ας μου λύσει κάποιος δίκαιος φίλος ασεπ την απορία.....
Στα πλαίσια της ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ πάντα, πόσο καλύτερα πρέπει να γράψει ένας μηδενικής στον ΑΣΕΠ από κάποιον που έχει 7-8 χρόνια προυπηρεσία; ή οση έχει τέλος πάντων.... και χωρίς ταβάνι έτσι...γτ είναι άδικο επειδή δεν μας συμφέρει, να κόβουμε απο τα προσόντα του άλλου, εν προκειμένω την προυπηρεσία.... πόσο κοστολογείται την εμπειρία, την προυπηρεσία και τις θυσίες του άλλου ωστε να είναι δίκαιο και για τους 2?
Επειδή όλοι μιλάνε για δικαιοσύνη και ισονομία, ας καταλάβουν κάποιοι οτι ΟΛΟΙ έχουν δικαίωμα να κανουν χαρτιά και για αναπληρωτές και για μονιμοι και για τα πάντα.....ΙΣΟΙ σε προσόντα δεν θα είναι ποτέ κάποιος με 10 χρόνια προυπηρεσια και κάποιος φρέσκος. Και αυτό δεν ισχύει μόνο στην εκπαίδευση αλλά παντού.
Και ούτε είναι ΔΙΚΑΙΟ να αγνοούμε τα προσόντα κάποιου για να δουλέψουμε εμείς.
Τέλος, πάρτε χαμπάρι οτι είμαστε σε μια χώρα που παράγει ασταμάτητα εκπαιδευτικούς. Σε μια χώρα που η παιδεία, τα σχολεία, οι γεννήσεις, συρρικνώνονται ασταμάτητα. Τα νούμερα των προσλήψεων θα είναι αστεία....μάλλον δεν έχουν καταλάβει μερικοί πόσοι εκπαιδευτικοί υπάρχουν.....ΔΕΝ λύνεται το πρόβλημα, ΔΕΝ θα δουλέψουν όλοι στην εκπαίδευση, χωνέψτε το....
όπως και να χωνέψετε οτι και ΑΣΕΠ να γίνει, πάλι αρκετοί θα μείνουν απέξω, μην πω οι περισσότεροι ανάλογα με τον κλάδο....
Ειδικά οι νέοι όσο μπορούν, χωρίς να εγκαταλείψουν την εκπαίδευση, ας ψαχτούν και αλλού....οσο προλαβαίνουν....
Ααααχ φουλ αισιοδοξία και χαρα
Είναι δεδομένο πως δε θα μπορέσουν όλοι να εργαστούν ως εκπαιδευτικοί. ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΑΜΕΣΑ συμφωνα και με τους νόμους του Συνταγματος (που δυστυχως για κάποιους δεν αναγνωρίζουν ατομικό συμφέρον) να δοθεί η ευκαρία ΣΕ ΟΛΟΥΣ που κατέχουν το βασικό προσόν (ΠΤΥΧΙΟ) να διαγωνιστούν- αξιολογηθούν, ώστε να διεκδικήσουν θέση αναπληρωτή ή μονίμου. Εύκολο για κάποιον που εργάζεται κάθε χρόνο σε αυτό που σπούδασε έστω και σαν αναπληρωτής(ασχέτως που κάποιοι μιλούν για μπούχτισμα, αγανάκτηση για προφανείς λόγους, αλλά φυσικά αντιδρούν ακόμη και στην υποψία να δοθεί και σε άλλον συνάδελφο ευκαιρία να διεκδικήσει επί ίσοις όροις τη συγκεκριμένη θέση) να κουνάει το δάχτυλο και να προτρέπει συναδέλφους (μακροχρόνια άνεργους ή εργαζόμενους σε εργασίες που μειώνουν καθημερινώς τις σπουδές τους και το επίπεδό τους), που δεν τους έχει δοθεί καν η ευκαιρία, ΑΛΛΑΞΤΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ.
Και φυσικά μιλάει κάποιος εκ του ασφαλούς περί αυξημένων προσόντων λόγο προυπηρεσίας, μαζεύοντας προυπηρεσία κάθε χρόνο ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ, ΜΟΝΟ Ο ΙΔΙΟΣ, αφού οι υπόλοιποι, η τεράστια δηλαδή πλειοψηφία, 75% σε νούμερα είναι μονίμως αποκλεισμένη.