Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - trofh_gia_skepsh

Σελίδες: 1 ... 131415
197
Την απαίτηση του γραπτού ασεπ την καταλαβαίνω.... να ρωτήσω καλοπροαίρετα το εξής...
ΟΛΕΣ οι προσλήψεις στο δημόσιο και μέσω ΑΣΕΠ όπου απλά καταθέτεις τα προσόντα σου και την προυπηρεσία είναι άδικες?
Μόνο από εκπαιδευτικούς ακούω αυτή την πρωτοτυπία από πουθενά αλλού. Όλοι οι άλλοι κάνουν τα χαρτάκια τους και περιμένουν
Όλοι ψάχνουν την δικαιοσύνη (που τους συμφέρει).

Και μιας και μιλάμε για δικαιοσύνη ας μου λύσει κάποιος δίκαιος φίλος ασεπ την απορία.....

Στα πλαίσια της ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ πάντα, πόσο καλύτερα πρέπει να γράψει ένας μηδενικής στον ΑΣΕΠ από κάποιον που έχει 7-8 χρόνια προυπηρεσία; ή οση έχει τέλος πάντων.... και χωρίς ταβάνι έτσι...γτ είναι άδικο επειδή δεν μας συμφέρει, να κόβουμε απο τα προσόντα του άλλου, εν προκειμένω την προυπηρεσία.... πόσο κοστολογείται την εμπειρία, την προυπηρεσία και τις θυσίες του άλλου ωστε να είναι δίκαιο και για τους 2?

Επειδή όλοι μιλάνε για δικαιοσύνη και ισονομία, ας καταλάβουν κάποιοι οτι ΟΛΟΙ έχουν δικαίωμα να κανουν χαρτιά και για αναπληρωτές και για μονιμοι και για τα πάντα.....ΙΣΟΙ σε προσόντα δεν θα είναι ποτέ κάποιος με 10 χρόνια προυπηρεσια και κάποιος φρέσκος. Και αυτό δεν ισχύει μόνο στην εκπαίδευση αλλά παντού.
Και ούτε είναι ΔΙΚΑΙΟ να αγνοούμε τα προσόντα κάποιου για να δουλέψουμε εμείς.

Τέλος, πάρτε χαμπάρι οτι είμαστε σε μια χώρα που παράγει ασταμάτητα εκπαιδευτικούς. Σε μια χώρα που η παιδεία, τα σχολεία, οι γεννήσεις, συρρικνώνονται ασταμάτητα. Τα νούμερα των προσλήψεων θα είναι αστεία....μάλλον δεν έχουν καταλάβει μερικοί πόσοι εκπαιδευτικοί υπάρχουν.....ΔΕΝ λύνεται το πρόβλημα, ΔΕΝ θα δουλέψουν όλοι στην εκπαίδευση, χωνέψτε το....
όπως και να χωνέψετε οτι και ΑΣΕΠ να γίνει, πάλι αρκετοί θα μείνουν απέξω, μην πω οι περισσότεροι ανάλογα με τον κλάδο....

Ειδικά οι νέοι όσο μπορούν, χωρίς να εγκαταλείψουν την εκπαίδευση, ας ψαχτούν και αλλού....οσο προλαβαίνουν....

Ααααχ φουλ αισιοδοξία και χαρα

Είναι δεδομένο πως δε θα μπορέσουν όλοι να εργαστούν ως εκπαιδευτικοί. ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΑΜΕΣΑ συμφωνα και με τους νόμους του Συνταγματος (που δυστυχως για κάποιους δεν αναγνωρίζουν ατομικό συμφέρον) να δοθεί η ευκαρία ΣΕ ΟΛΟΥΣ που κατέχουν το βασικό προσόν (ΠΤΥΧΙΟ) να διαγωνιστούν- αξιολογηθούν, ώστε να διεκδικήσουν θέση αναπληρωτή ή μονίμου. Εύκολο για κάποιον που εργάζεται κάθε χρόνο σε αυτό που σπούδασε έστω και σαν αναπληρωτής(ασχέτως που κάποιοι μιλούν για μπούχτισμα, αγανάκτηση για προφανείς λόγους, αλλά φυσικά αντιδρούν ακόμη και στην υποψία να δοθεί και σε άλλον συνάδελφο ευκαιρία να διεκδικήσει επί ίσοις όροις τη συγκεκριμένη θέση) να κουνάει το δάχτυλο και να προτρέπει συναδέλφους (μακροχρόνια άνεργους ή εργαζόμενους σε εργασίες που μειώνουν καθημερινώς τις σπουδές τους και το επίπεδό τους), που δεν τους έχει δοθεί καν η ευκαιρία, ΑΛΛΑΞΤΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ. 
Και φυσικά μιλάει κάποιος εκ του ασφαλούς περί αυξημένων προσόντων λόγο προυπηρεσίας, μαζεύοντας προυπηρεσία κάθε χρόνο ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ, ΜΟΝΟ Ο ΙΔΙΟΣ, αφού οι υπόλοιποι, η τεράστια δηλαδή πλειοψηφία, 75% σε νούμερα είναι μονίμως αποκλεισμένη. 


198
Οι υπόλοιποι διορισμοί που γίνονται μέσω Ασεπ χωρίς εξετάσεις δεν είναι αξιοκρατικοί??
   

Αξιοκρατικότατοι είναι, αρκεί, να μπούνε ΟΛΑ τα προσόντα του ΑΣΕΠ και η ίδια μοριοδότηση που ισχύουν για τους διορισμούς και στους υπόλοιπους
κλάδους του δημοσίου τομέα, και όχι να βγαίνει ο καθένας ή ο κάθε σύλλογος προσπαθώντας να επιβάλλει τα προσόντα που τον ευνοούν  αφαιρώντας άλλα και προσθέτοντας άλλα και με διαφορετική μοριοδότηση.

199
   


 Σε σύστημα διορισμού αναφέρομαι κ εγώ όταν μιλάω για ασεπ και προϋπηρεσία ... Τι δεν καταλαβαίνεις ... Νευράκια διακρίνω??? Χτύπησα χορδή??Τώρα αν εσύ επειδή σαν παράδειγμα για να μας δείξετε ότι μετά συγχωρήσεως, χέστηκε η φοράδα στο αλώνι αν δεν διοριστούν όσοι δουλεύουν κάμποσα χρόνια για να διοριστούν οι νέοι , αναφέρουμε κ εμείς το ίδιο αν οι νέοι και εμείς μαζί διοριστούμε στη θέση όσων δεν αξίζουν να είναι την τάξη μετά από μια αξιόπιστη αξιολόγηση και φύγουν μερικοί κηφήνες που ποιος ξέρει με τι σύστημα διορίστηκαν κ αυτοί.... Γιατί είναι άλλο να εκφέρει κανείς  τη γνώμη του και την άποψη του και άλλο να λέει δεν χάθηκε και ο κόσμος αν κάποιοι μετά από χρόνια χάσουν τη δουλειά τους ....Άκρως συναδελφική ατάκα...
   
Mάλλον, έχεις πρόβλημα στην κατανόηση των όσων γράφω. Που έγραψα εγώ ότι δε χάθηκε ο κόσμος αν κάποιοι μετά από χρόνια  χάσουν τη δουλειά τους. Εσύ γράφεις συνέχεια να αξιολογηθούν μόνιμοι και ορισμένοι να φύγουν, ώστε να ανοίξουν θέσεις. Απίστευτο αυτό που γράφεις.  Εντάξει, το καταλαβαίνω πως όλη η ζωή σου και το να αποκτήσουν νόημα άλλα πράγματα που έχεις στο μυαλό σου να πραγματοποιήσεις περιστρέφονται γύρω από ένα διορισμό. 120 χιλιάδες άτομα επιθυμούν το ίδιο με εσένα να διοριστούν, προσληφθούν. Πολίτες είναι και αυτοί, φόρους πληρώνουν και αυτοί το ίδιο δικαίωμα στο διορισμό με εσένα έχουν, αυτονόητο ένα νέο σύστημα που θα δίνει ευκαιρίες ΣΕ ΟΛΟΥΣ τους 120 χιλιάδες να διεκδικήσουν μία θέση.  Σε παρακαλώ, επειδή δεν κατανοείς τα γραφόμενα μου(να δοθεί ευκαιρία διορισμό- πρόσληψης ΣΕ ΟΛΟΥΣ στη βασή της ισονομία και των ίσων ευκαιριών, και παρουσιάζεις σαν γραφόμενά μου γραφόμενα άλλων σχολίασε πάνω σε αυτά που γράφουν εκείνοι. Βρες ποιος έγραψε την ατάκα αυτή και χώσε. Σε λάθος άνθρωπο αναφέρεσαι.   

 Γράφεις, γράφεις, γράφεις, το σύστημα που προτείνεις πες μας.

201
Έτσι ακριβώς.. Εκ του ασφαλούς αλτρουιστέςς... Ότι τάχα μου κόπτονται για τους νέους... Οταν όμως ο πέλεκυς πάει να πέσει στα κεφαλάκια τους με μια πιθανή αξιολόγηση καίγεται το σύμπαν. Γιατί ο κόσμος δεν τελειώνει με έναν ασεπ, αλλά τελειώνει με μια απόλυση λόγω αρνητικής αξιολόγησης??? Για να δούμε ότι αν δεν υπάρχει μια δικλείδα ασφαλείας , η αγωνία μπορεί να είναι ατέρμονη για όλους!!!!Υπάρχουν τρόποι και για του φεκιτες ...Προσοχή μεγάλη λοιπόν..


Eδώ μιλάμε για το σύστημα διορισμών. Τώρα αν εσύ θες να μιλήσεις για το αν διορίστηκαν καλώς η κακώς στο παρελθόν άλλοι άνοιξε άλλο θέμα. Είναι εντελώς άσχετο με το θέμα που συζητάμε. Και επιτέλους καταλάβετε κάτι. Και οι 120 χιλιάδες που είναι στους πίνακες αναπληρωτών διορισμό και πρόσληψη θέλουν όπως και εσείς.

202

 Ο νόμος 3848 λέει να κρατάς τη μέγιστη βαθμολογία ακέραιη και όχι στο μισό , όπως αναφέρεις παρακάτω στο μνμ σου... Όσο για τα υπόλοιπα που γράφεις  απλά αποτελούν μια σούμα όλων όσων έχουν ειπωθεί μέχρι τώρα.. Θέλω μόνο να ρωτήσω γενικά όχι εσένα προσωπικά..-και μη μου κάνει κανείς επίκληση στο συναίσθημα γιατί μπορεί να κάνει ο καθένας- λογικά και με επιχειρήματα γιατί αν κάποιος πει να απολυθεί όποιος από το 98 και μετά διορίστηκε αντισυνταγματικά θεωρείται αντισυναδελφικός , αλλά δεν θεωρείται αντισυναδελφικός αυτός που την ίδια ώρα και στιγμή λέει ότι πρέπει να πεταχτεί έξω όποιος δουλεύει και καλύπτει οργανικά πλέον στην ουσία κενά...Εγώ και όποιος άλλος  κάθε χρόνο δουλεύει στον ίδιο ακριβώς νομό και στο ίδιο σχολείο στην ίδια θέση πολλές φορές λειτουργικό κενό καλύπτει???Αλήθεια????Αρα τη διαφορά κάνει το ΦΕΚ με όποιον τρόπο κι αν αποκτήθηκε ..μα με όποιον τρόπο όμως κι αν αποκτήθηκε....Και μη λέει κανείς ότι όποιος δουλεύει κάνει περίπατο στον ΑΣΕΠ και δε χρειάζεται και πολύ διάβασμα γιατί  όλοι όσοι έχουν σχέση με την εκπαίδευση θα γνωρίζουν ότι υπάρχουν πάμπολλες θεωρίες παιδαγωγικής και άλλης φύσεως που στην  τάξη δεν χρειάζεται να τις εφαρμόσεις  αλλά εσύ στον ΑΣΕΠ πρέπει να γνωρίζεις ακριβώς ποιός μέγας παιδαγωγός του περασμένου αιώνα έχει πει τι... Και επίσης θέλω να ρωτήσω τι πιστεύει κανείς όταν ένας συνάδελφος σε προηγούμενους ΑΣΕΠ μπορεί να έχει γράψει 80% για παράδειγμα και σε έναν επόμενο κοπεί για μια μονάδα.. Να πεταχτεί έξω ????
Ναι όσο δεν καταργείται οριστικά ο 3848, διάβασε και τις αποφάσεις 527 ακριβώς να το επιβεβαιώσεις. Σε αυτό το κομμάτι του μηνύματός μου αναφέρεται η απάντηση για να μην παρεξηγηθώ.-Ο νόμος 3848 λέει να κρατάς τη μέγιστη βαθμολογία ακέραιη και όχι στο μισό_  Όσον αφορά τα υπόλοιπα που γράφεις αρνούμαι προσωπικά να πάρω θέση αν και απαντάς στο μήνυμά μου διότι απλά εκφράζουν αγωνία στο να μπορέσεις κάποια στιγμή να διοριστείς με τα μόρια παλαιότερου ΑΣΕΠ .. Μακάρι να το καταφέρεις.

203
Διαβάζω τις απόψεις, οι οποίες αφορούν το νέο σύστημα διορισμών. Θεωρώ αναγκαίο, πως θα πρέπει όλοι μας και ειδικά όσοι εκφέρουν γνώμη δημόσια για το συγκεκριμένο θέμα να έχουν υπόψη τις παραγράφους 7 και 8 του άρθρου 103 του Συντάγματος οι οποίες αναφέρονται στη διαδικασία πλήρωσης κενών θέσεων τόσο στο δημόσιο όσο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα και τη διασφάλιση ίσων ευκαιριών και ίσης πρόσβασης σε όλους όσοι κατέχουν τα τυπικά και απαραίτητα προσόντα διορισμού( στην περίπτωσή μας το βασικό πτυχίο).
 
Όσον αφορά τις 3 κατηγορίες που θα πρέπει να συμπεριληφθούν στο νέο σύστημα, δεν υπάρχει παρά μια κατηγορία αυτή των 120 χιλιάδων ατόμων που κάθε χρόνο κάνουν τα χαρτιά τους για πρόσληψη σε θέση αναπληρωτή.
Αλλά, επειδή θεωρώ  την συγκεκριμένη κατηγοριοποίηση υπαρκτό γεγονός που ταλανίζει να γράψω τα εξής.
Με ποια λογική προτάσσεται συνεχώς το κριτήριο της προϋπηρεσίας ως το μοναδικό έναντι άλλων κριτηρίων(όπως ορίζονται από το ΑΣΕΠ για την πλήρωση θέσεων του δημοσίου τομέα) αιτιολογώντας το τις περισσότερες φορές ως μέγιστη θυσία με εκφράσεις τύπου(οργώνουμε κάθε χρόνο την Ελλάδα, παρατάμε τις οικογένειες μας) , αλλά κάθε φορά που πάει να ανοίξει, έστω συζήτηση, για άνοιγμα και σε άλλους συναδέλφους που κατέχουν το βασικό τυπικό προσόν(πτυχίο) να γίνεται ένας χαμός, ώστε να μη χάσει αυτός που εργάζεται κάθε χρόνο σαν αναπληρωτής τη θέση του, με αποτέλεσμα να μένει κάθε χρόνο ένας άλλος συνάδελφος  συνεχώς άνεργος.(Μακάρι να επαρκούσαν οι θέσεις εργασίας για όλους και να μην μένει κανείς συνάδελφος άνεργος,). Προφανώς δεν είναι και τόσο μεγάλη η θυσία. Με απλά λόγια θεωρείς ότι καταπιέζεσαι, δε σου αρέσει το όργωμα φεύγεις και έρχεται κάποιος άλλος που το αντέχει. Δε γίνεται και οργώνουμε την Ελλάδα και δε θέλουμε να χάσουμε όμως τη θέση. Φυσικά, όλοι έχουν δικαίωμα στην εργασία και η προϋπηρεσία αποτελεί ένα ισχυρό κριτήριο, όχι το μόνο όμως, και η πρόταξή του ως μοναδικού στην ουσία κριτηρίου δεν στοιχειοθετείται από τα κριτήρια του ΑΣΕΠ. 

Όσον αφορά του επιτυχόντες ΑΣΕΠ του 2008. Εφόσον είναι σε ισχύ ο νόμος 3848 ακόμη, καλά κάνουν και βασίζονται επί της αρχής εκεί όπως και στις αποφάσεις 527. Δεν γίνεται όμως σε περίπτωση συστήματος μοριοδότησης κριτηρίων να είναι μέσα από τη στιγμή που μισοί και πάνω από τους 120 χιλιάδες που κάνουν αίτηση για αναπληρωτές κάθε χρόνο να μην τους έχει δοθεί καν η ευκαιρία να διαγωνιστούν και να διεκδικήσουν τα μόρια αυτά. Είναι Ξεκάθαρη παραβίαση των παραγράφων 7 και 8 του άρθρου 103 του Συντάγματος που μιλά για ίσες ευκαιρίες και ίση πρόσβαση σε όλους του Έλληνες πολίτες που κατέχουν τα τυπικά προσόντα διορισμού(πτυχίο). Θα μπορούσαν να διατηρήσουν τα μόρια του ΑΣΕΠ 2008 στο μισό(αποφάσεις 527 αναφέρονται ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟ_ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ) , σε περίπτωση που προκηρυχθεί νέος διαγωνισμός ΑΣΕΠ.

Όσον αφορά τους νέους, τα νέα τα παιδιά που λέγεται και από επίσημα χείλη, το 40% αυτών είναι άτομα πάνω από 30 χρονών. Αυτοί, τα νέα τα παιδιά,  είναι 80 χιλιάδες από τους συνολικά 120 χιλιάδες αιτούντες αναπληρωτές  σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση που ούτε έχουν προϋπηρεσία ούτε τους έχει δοθεί ευκαιρία να συμμετάσχουν σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ για πρόσληψη, διορισμό. Συγκλονιστικός πραγματικά αριθμός όσον αφορά το μέγεθός του.  Θα πρέπει να καταλάβουν πως εύκολες λύσεις και συνταγές δεν υπάρχουν(χάθηκαν όπως και πολλά άλλα στη σφαίρα του παρελθόντος).

ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ, ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ 527 ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΠΕΡΙ ΙΣΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΚΑΙ ΙΣΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΚΑΤΕΧΟΝΤΕΣ ΤΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ(ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ), ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ.

Α. Κατάργηση ΟΡΙΣΤΙΚΑ των διαγωνισμών ΑΣΕΠ(προηγούμενων και μελλοντικών) και θέσπισης συστήματος κριτηρίων, ακριβώς εκείνων που ισχύουν στον υπόλοιπο δημόσιο τομέα(κριτήρια ΑΣΕΠ) με την ιδια ακριβώς μοριοδότηση.  Σε αυτή την περίπτωση η μοριοδότηση προηγούμενου διαγωνισμού ΑΣΕΠ από τη στιγμή που ο μεγαλύτερος αριθμός των υποψηφίων δεν είχε ποτέ την ευκαιρία να δώσει παραβιάζει κατάφορα το άρθρο 103.

Β. Προκήρυξη νέου διαγωνισμού ΑΣΕΠ   και- διατήρηση μορίων (για όσους δε θέλουν να ξαναδώσουν)  ΑΣΕΠ του 2008 στο μισό-( όπως ορίζεται  στις αποφάσεις 527, δεν το βγάζω από το μυαλό μου).

Τα συστήματα που γράφουν ορισμένοι με μοριοδότηση και όλων των κριτηρίων του ΑΣΕΠ (με διαφορετική βαρύτητα από ότι στον υπόλοιπο δημόσιο τομέα) και τα μόρια του ΑΣΕΠ 2008, ή ακόμη χειρότερα επιλεκτικά μόνο της προυπηρεσίας του χρόνου κτίσης και του ΑΣΕΠ 2008 φτιάχνοντας δικιά τους μοριοδότηση ανάλογα πως βολεύει, πως μπορεί να προχωρήσει όταν 80 χιλιάδες από τους 120 χιλιάδες δε διαθέτουν κυρίως τα μόρια του ΑΣΕΠ καθώς δε τους δόθηκε ποτέ η ευκαιρία να δώσουν? Γι αυτό αναφέρω στον πρόλογο, ότι θα πρέπει να έχουμε όλοι κατά νου τις παραγράφους 7 και 8 του άρθρου 103.
Καλή (Κακή κάκιστη για μένα) η πρόταξη του ατομικού συμφέροντος αλλά να στηρίζεται και σε κάποια δεδομένα.

ΥΓ. Ας καταλάβουμε όλοι και ειδικά εμείς οι εκπαιδευτικοί που αποτελούμε τις ελπίδες αυτού του τόπου για ένα καλύτερο αύριο πως η κρίση αξιών(πρόταξη ατομικού και όχι συλλογικού συμφέροντος,ατομισμός,) που ταλανίζει την χώρα μας την οδήγησε σε μια μεγάλη οικονομική κρίση και άλλες επιμέρους κρίσεις.

Σελίδες: 1 ... 131415

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 453
Σύνολο: 453

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.