Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - leon.

Σελίδες: 12345 ... 207
29
Ε δεν είναι και ίδια κατηγορία ο σύμβουλος με τους ποινικούς.
Οι συνδικαλιστές πάντως δεν έχουν θέμα με τους ποινικούς. Είναι παιδιά μας και τους χαιδολογαμε.
Οι συνδικαλιστές δε θέλουν τους χρυσαυγίτες καθώς εκπροσωπούν την αντίπαλη εχθρική ιδεολογία. Συμφωνώ, όμως, ότι θα 'πρεπε να 'ναι πιο ευαισθητοποιημένοι στο ζήτημα του χρυσαυγιτισμού καθώς δείχνουν υπερβολική ανεκτικότητα του στυλ "ε, παιδιά είναι". Όχι. Δεν ισχύει το "ε, παιδιά είναι". Οργανώνονται και καθοδηγούνται από ενήλικες οι οποίοι είναι μέλη εγκληματικής οργάνωσης. Επομένως απέναντι σε φαινόμενα χρυσαυγιτισμού η λύση δεν είναι η συνδικαλιστική ολιγωρία, αλλά η πάταξη και διάλυση των θυλάκων. Οι επιθεωρητές, πάλι, είναι αναβίωση ενός χουντικού θεσμού που 'χε τερματιστεί επί Αλλαγής (τυπικά καταργούμενου) και Μεταπολίτευσης (ουσιαστικά αδρανοποιούμενου). Ήλθε, λοιπόν, η σημερινή κυβέρνηση όπου (όπως και σ' άλλα ζητήματα) μας πηγαίνει μισόν αιώνα πίσω και το επαναφέρει. Ούτε, λοιπόν, νεοναζί ούτε νοσταλγούς επταετίας στα σχολειά. Ο λαός δε ζητά χωροφυλάκους ναζί επιθεωρήσεις. Οξυγόνο λευτεριάς ζητά και δικαιοσύνη.

30
Ευτυχώς όμως οι εκπρόσωποι του κλάδου φροντίζουν μόνο να μην μπει κανένας σύμβουλος στα σχολεία. Όταν μπαίνουν να μας φέρνουν, πετάμε χαρταετό και καταγγέλουμε και τους διευθυντές αν φωνάξουν την αστυνομία.
Ούτε οι ποινικοί (ντόπιοι ή ξένοι) ούτε οι χρυσαυγίτες ούτε οι επιθεωρητές έχουν δουλειά στα σχολειά. Όλοι πρέπει (επιβάλλεται) να πάρουν δρόμο.

31
Όποιος έχει δουλέψει στο κέντρο της Αθήνας, δεν εκπλήσσεται με όσα έγιναν σήμερα. Μάλλον αναμενόμενα θα τα έλεγα...
Στο 39ο ΓΕΛ στην Άνω Κυψέλη που δούλεψα, πριν καμμιά δεκαετία, είχε πολύ καλά παιδιά πάντως. Καθόλου χρυσαυγιτισμός κι ισχυρή antifa νεολαία. Έμεινα πολύ ευχαριστημένος.

32
Στο δικό μου σχολειό οι τρεις δόκιμοι πέρασαν και επιθεωρητή και διευθυντή. Όχι γιατί συμφωνούσαν (το αντίθετο μάλιστα) αλλά λόγω εκφοβισμού για μη μονιμοποίηση. Οι μόνιμοι είναι διχασμένοι. Υπάρχει η μερίδα των πιο αγωνιστικών και δυναμικών στοιχείων (αριστεροί) όπου απεργούν κι η μερίδα των πιο υπάκουων και κομφορμιστών (δεξιοί) όπου συμμετέχουν. Υποψιάζομαι κι ότι οι τελευταίοι εποφθαλμιούν επιθεωρητική/διευθυντική θέση.

33
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Μάρτιος 23, 2024, 03:33:31 μμ »
Υπενθυμίζω ένα άρθρο για τα πεπραγμένα της διεθθύντριας ΔΔΕ Α' Θεσσαλονίκης...
https://www.thestival.gr/eidiseis/paideia/kathigites-kataggelloyn-tin-dieythynt/

34
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Μάρτιος 21, 2024, 07:21:39 μμ »
Ναι. Έτσι γίνεται. Θέλω να ρωτήσω το εξής: Τα κενά που έδωσε ο κ Κατσωνόπουλος είναι τα τελικά κενά με τα οποία θα τρέξει το σύστημα την Τρίτη; Έχουν προσμετρηθεί και οι συνταξιοδοτήσεις; Αν σε μία ΔΔΕ δεν ικανοποιηθεί μετάθεση μπορεί να γίνει διορισμός το καλοκαίρι του 2024;
α) Ναι.
β) Ναι.
γ) Όχι.

35
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Μάρτιος 15, 2024, 06:52:57 πμ »
Τα κενα για μεταθεσεις στην περιοχη μου ειναι 0. Αρα δεν γινεται καμια μεταθεση. Ομως φευγουν 3η 4 που θα πανε σε αλλες ΔΔΕ . Το ερωτημα μου ειναι . Ειναι νομιμο να διορισει αφου τα κενα προεkυψαν μετα τις μεταθεσεις;
Το συμπέρασμα "άρα δε γίνεται καμμιά μετάθεση" είναι λάθος. Οι καραμπόλες γίνουνται την ίδια στιγμή. Άμα φύγει κάποιος με μετάθεση τότε το κενό που δημιουργείται αυτόματα θα πληρωθεί με κάποιον με μετάθεση προς τα κει.

36
Δεν βγάζει νόημα. Αφού αθωώθηκε και μάλιστα με το αιτιολογικό ότι οι μαθήτριες έλεγαν ψέματα, γιατί δεν τους παίρνει ότι  έχουν και δεν έχουν με αγωγές. Γιατί δεν λιώνει σε αγωγές τους γονείς; Τόσο μεγαλόψυχος ;. Απλά δεν το καταλαβαίνω...
Είπε κανείς ότι δε θα προχωρήσει σε αγωγές;

37
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Μάρτιος 07, 2024, 02:04:23 μμ »
α) Έκοψαν μαζικά ώρες φυσικής μετασχηματίζοντάς τες σ' ώρες βιολογίας;

Ναι.

β) Οι οργανικές θέσεις σχετίζονται με τις ώρες α' ανάθεσης στα σχολεία;

Όχι. Αυτές σχετίζονται με τις οριστικές τοποθετήσεις.

γ) Οι οργανικές θέσεις σχετίζονται με ώρες α' ανάθεσης ανά ομάδα σχολείων;

Όχι. Αυτές έχουν να κάνουν με τις μεταθέσεις.

δ) Οι διαθεσίτες έχουν οργανική;

Ναι. Κάθε δημόσιος υπάλληλος έχει από μια οργανική. Οι οργανικές ανήκουν ό λ ε ς στο υπουργείο. Είναι καρέκλες και τίποτις άλλο.

ε) Οι διορισμοί πώς γίνονται σ' όλα τα υπουργεία;

Οι διορισμοί γίνονται με βάση τις συνταξιοδοτήσεις. Η καρέκλα κάποιου που συνταξιοδοτείται δίνεται στον επόμενο ίδιας ειδικότητας.

στ) Στο παιδείας γίνεται έτσι;

Όχι. Το παιδείας παίρνει οργανικές ειδικοτήτων και τις αποδίδει αντισυνταγματικά σ' άλλες ειδικότητες κατά πώς γουστάρει.

ζ) Έχει δικαίωμα το παιδείας να λειτουργεί διαφορετικά απ' όλα τ' άλλα υπουργεία και ν' αλλάζει ειδικότητες στις καρέκλες που λέγουνται οργανικές δηλαδή να συνταξιοδοτείται φυσικός και να διορίζει βιολόγο αφήνοντας άλλο φυσικό αδιόριστο;

Όχι. Το παιδείας λειτουργεί αντισυνταγματικά. Η οργανική φυσικού πάει σε φυσικό. Η απόδοση οργανικής φυσικού σε χημικό ή βιολόγο συνιστά αυθαιρεσία.

η) Θα μπορούσε το υπουργείο να συστήσει κι άλλες οργανικές και ν' αποκαταστήσει βιοχημικούς σε καινούργιες καρέκλες; Θα ήταν αυτό συνταγματικό;

Ναι. Θα ήταν. Δεν το κάνει. Απλά βαφτίζει το κρέας ψάρι, δηλαδή τις οργανικές των φυσικών σε οργανικές βιοχημικών, κλέβοντας τις καρέκλες μιας ειδικότητας.

θ) Γιατί το κάνει αυτό; Γιατί αποδίδει σε βιοχημικούς τις οργανικές των φυσικών και δεν ιδρύει νέες για να διορίσει όσους βιοχημικούς θέλει;

Γιατί οι φυσικοί είναι κακά παιδιά και δε συχνάζουν στον τρίτο όροφο του παιδείας. Οι βιοχημικοί, πάλι, είναι τα καλά παιδιά της εξουσίας και τακτικοί θαμώνες του Μεγάρου και του αέρα των υπουργικών γραφείων. Θέλουν οι της κυβερνήσεως τους δεύτερους μα και παράλληλα δε θεν τους πρώτους. Η λογική τους είναι μια. "Στηρίζουμε όσους μας στηρίζουν. Διαχρονικά."


Υστερόγραφο:

Τόσο επί Επετηρίδας όσο κι επί ΑΣΕΠ βγαίναν εκατό φυσικοί σύνταξη και παίρναν εκατό φυσικούς. Δεν παίρναν εκατό... φιλόλογους. Για να πάρουν τους φιλόλογους κοίταζαν τι θέσεις φιλολόγων άδειαζαν λόγω σύνταξης. Σήμερα μιλάμε για το θέατρο του παραλόγου να φεύγουν φυσικοί και να παίρνουν βιολόγους.

38
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Μάρτιος 07, 2024, 07:34:06 πμ »
Μπορεί να φύγει φυσικός και να διορίσω βιολόγο.
Στους διορισμούς της τελευταίας τριετίας αυτό ακριβώς έγινε. Πήραν σύνταξη χίλιοι φυσικοί και διορίστηκαν χίλιοι βιοχημικοί και κανείς φυσικός. Το υπουργείο έκλεψε, στην κυριολεξία αυτό έγινε, χίλιες οργανικές φ υ σ ι κ ώ ν και τις έκανε δωράκι στους βιοχημικούς.

39
Σχολική ζώνη / Απ: Απουσίες μαθητών
« στις: Μάρτιος 06, 2024, 11:22:11 μμ »
Τις απουσίες covid και εποχιακής γρίπης τις περνάμε αμέσως στο myschool και σύλλογο κάνουμε στο τέλος; ή πρέπει πρώτα να γίνει σύλλογος; Παρατηρώ συναδέλφους που τα περνούν κατευθείαν στο myschool χωρίς να ξέρουν καν για την αναγκαιότητα συλλόγου
Πέρνα τες κατ' ευθείαν. Όταν γίνει σύλλογος το επικυρώνετε. Απ' τη στιγμή που υπάρχει χαρτί γιατρού είναι ok.

40
Θετικά μαθήματα / Απ: Ασκηση Μαθηματικων
« στις: Μάρτιος 05, 2024, 03:15:32 μμ »
Έστω x η ηλικία του Χρήστου και y η ηλικία του Γιώργου.  Οπότε x-y η διαφορά των ηλικιών τους. Τότε:
x=3[y-(x-y)] => x=3(2y-x) => x=6y-3x => 4x-6y=0 => 2x-3y=0 (1) και
x+[x+(x-y)]=98 => x+(2x-y)=98 => 3x-y=98 (2)
Λύνοντας το σύστημα: x=42 και y=28

Ωραίο ζήτημα.

41
Θετικά μαθήματα / Απ: Φυσική Γ Γυμνασίου
« στις: Μάρτιος 04, 2024, 07:41:10 πμ »
Συνάδελφοι, ο ορισμός της δύναμης σχεδιάστηκε έτσι (ως διανυσματικό φυσικό μέγεθος, δηλαδή) ώστε να υπάρχει ικανοποιητική ερμηνεία των φυσικών φαινομένων. Ως μονόμετρο δε θα γινόταν αυτό (θ' αποτύγχανε στην ερμηνεία των φαινομένων). Ο διανυσματικός της ορισμός σημαίνει ότι υπακούει (γιατί έ τ σ ι ορίστηκε) η δύναμη στη διανυσματική ανάλυση (κι είναι πετυχημένο καθώς ερμηνεύονται πλήρως τα φυσικά φαινόμενα).

42
Θετικά μαθήματα / Απ: Φυσική Γ Γυμνασίου
« στις: Μάρτιος 03, 2024, 09:20:06 μμ »
Καλησπέρα! Μπορεί κάποιος συνάδελφος που διδάσκει φυσική στο Γυμνάσιο να μου απαντήσει αν ισχύει το ότι η δύναμη είναι διανυσματικό μέγεθος επειδή ανταποκρίνεται στις πράξεις του διανύσματος; Μπορούμε να πούμε κάτι τέτοιο ή όχι;
Όχι. Η δύναμη ορίστηκε ευθύς εξ αρχής ως διανυσματικό (κι όχι μονόμετρο) φυσικό μέγεθος. Οπότε (ως συνέπεια δηλαδή) ανταποκρίνεται στις διανυσματικές πράξεις. Αν είχε οριστεί ως μονόμετρο δε θ' ανταποκρινόταν. Το γιατί ορίστηκε ως διανυσματικό κι όχι ως μονόμετρο έχει να κάνει με την ανάγκη πλήρους φυσικής ερμηνείας των αλληλεπιδράσεων μεταξύ των σωμάτων. Αν είχε οριστεί, δηλαδή, ως μονόμετρο δε θα 'χαμε καλή εικόνα για την ερμηνεία των φυσικών φαινομένων.

Σελίδες: 12345 ... 207

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 515
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 493
Σύνολο: 493

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.124 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.