Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - JURE

Σελίδες: 1 ... 717273
1009
Μια χαρά καταλαβαίνουμε όλοι...έχεις απόλυτο δίκιο! Άρα να συμφωνήσουμε ότι θα ελεγχεί η προυπηρεσία και θα μετρήσει μόνο, αν εξακριβωθεί ότι αποκτήθηκε μετά από επιτυχία στον ΑΣΕΠ. Και πάντοτε σε μικρό βαθμό. Όσον αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά..δεν μπορούμε να πούμε ότι όλοι ήταν διαπλεκόμενοι! Για τους 10 που θα πήραν βαθμό πτυχίου μετά από πιέσεις, δεν γίνεται να ακυρωθούν οι προσπάθειες τόσων άλλων που τον κατακτήσαμε με την αξία μας. Για τα μεταπτυχιακά...ένας έλεγχος είναι δυνατός επίσης. Εννοείται πως μόνο με την ύπαρξη διαγωνισμού ΑΣΕΠ θα πετύχουμε ένα σύστημα αξιοκρατικό, όσο το δυνατόν.

Για την αντιπροσώπευση και τη δυναμική της διεκδίκησης όμως θα διαφωνήσω. Νεότατοι άνθρωποι, με ικανότητες, με δεξιότητες και εξοικείωση στα μέσα δικτύωσης...αν υπήρχε θέληση, θα μπορούσατε να ενωθείτε! Γιατί υπάρχει κι αυτό εδώ το μέσο και το φμπ και τόσα άλλα; Πρέπει να απαιτήσετε το αυτονόητο! Οι άλλοι έχουν τους συνδικαλιστές...εσείς τη νιότη και το δίκιο με το μέρος σας! Είναι κρίσιμη περίοδος είναι η αλήθεια...αν περάσει η τρέλα των απαιτούντων μαζικούς διορισμούς χωρίς κριτήρια, έχει χαντακωθεί ο εκπαιδευτικός κόσμος.

Δεν θα σας πάρει κανείς όμως από το χέρι...να κινηθείτε! Και όσο για την ανεργία, δεν είναι δυστυχώς πικρό προνόμιο λίγων. Αλλά δεν ταιριάζει σε εκπαιδευτικούς που έχουν τάξει τον εαυτό τους στη μόρφωση των νέων να κλαιγόμαστε.


1010
Φωτογραφικός; Γιατί; Ο βαθμός στο διαγωνιαμό θα καθορίζει τη θέση σου στην ουσία. Πες ότι έχει κάποιος χ μόρια από προυπηρεσία από ιδιωτικό (γνωστή η θέση μου ότι είναι μη καθαρή), καταλαβαίνω την αξία της λόγω εμπειρίας, αλλά δεν μπορεί να υπερβαίνει τα μόρια του διαγωνισμού. Μετα από τόσα χρόνια βέβαια χωρίς ΑΣΕΠ..10 ήδη..επειδή τα μόρια που έχουν αποκτηθεί είναι πάρα πολλά, συμφωνώ ότι θα πρέπει να λογίζονται πολύ λίγο.
Το καθόλου προυπηρεσία...δύσκολα θα γίνει δεκτό εξάλλου. Δεν έφταιγε κανείς συνάδελφος που δούλευε τόσα χρόνια και δεν ήταν όλοι ενάντια στον ΑΣΕΠ. Οι περισσότεροι περιμέναμε τον επόμενο και διαβάζαμε...διαβάζαμε...περιμένοντας.

Τα συμπεράσματα για τη θέση του καθενός να λείπουν! Δεν βοηθούν για έναν καθαρό διάλογο.

1011
Μα πραγματικά πού είναι όλος αυτός ο κόσμος να απαιτήσει εδώ και τώρα ΑΣΕΠ!! Από το 2010...τοσο μουδιασμένοι ήμασταν με το ξέσπασμα της κρίσης; ή τόσο ψέμα καταπίναμε; Δεν ξέρω τι να απαντήσω! Δεν γίνεται να μην μετράει καθόλου όμως η προυπηρεσία. Θα μπει όμως ταβάνι. Όποιος γράψει αρκετά καλά ή θα διοριστεί, αν υπάρχουν ανάγκες ή θα ενταχθεί σε πίνακα από όπου θα αντλούν αναπληρωτές.

1012
Σε κάποια επίσης ιδιωτικά ή στα πρότυπα, ζητούν και επιτυχία στον ΑΣΕΠ. Ο διαγωνισμός - επαναλαμβάνω- απαραίτητος και να συνυπολογίζονται η προϋπηρεσία, τα επιπλέον προσόντα που έχει κανείς τα σχετικά με το αντικείμενό του (ξένες γλώσσες, η/υ τα θεωρώ άσχετα...εκτός αν μας αναγνωριστεί και το διοικητικό έργο που καλούμαστε στα σχολεία να φέρουμε εις πέρας), ο βαθμός πτυχίου. Τα κοινωνικά κριτήρια πρέπει να λαμβάνονται υπόψη μονάχα στις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών. Έτοιμο το σύστημα! Εξάλλου αν δεν κλείσουν οι εκκρεμότητες με τον ΑΣΕΠ του 2008 (εσκεμμένα δεν τις έκλειναν τόσα χρόνια), νέο σύστημα ή διορισμούς δεν πρόκειται να δούμε.


1013
Μα πάντοτε μετρούσε η προυπηρεσία στα τελικά μόρια στους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ! Και καλώς! Και θα πρέπει να αναγνωρίζεται. Η εμπειρία είναι σημαντική, αλλά όχι αναγκαία ή επαρκής συνθήκη διορισμού. Το πλαφόν που σκέφτονται να βάλουν το βλέπω θετικά.
Όσο για την παρέκβαση...σωστά..κάθε περιφέρεια ακολουθεί άλλο σύστημα. Κ κακά τα ψέματα παίζουν ρόλο και οι γνωριμίες. Όσο για τις Η.Π.Α. ο λόγος που δεν προτιμούν την εκπαίδευση είναι οι χαμηλοί μισθοί. Ένας πληροφορικός πληρώνεται χρυσάφι σε εταιρίες, γιατί να εργαστεί για 30.000 με 40.000 το χρόνο. Κλείνω τα εκ δυσμάς κι ας ελπίσουμε ότι στα εντός κι επί ταυτά θα υπάρξει λογική πάνω από όλα στο όποιο σύστημα!!!!

1014
Δεν θα το πάρεις επί τούτου το διδακτορικό - παρανοήθηκε η θέση μου- αλλά αν το κατέχεις είναι λογικό να προσμετρηθεί, αφού ενισχύει την επιστημονική σου επάρκεια. Αυτό είναι προσόν. Τα κοινωνικά κριτήρια όμως ουδεμία σχέση έχουν με την αξιοσύνη κάποιου να διδάσκει.
Το ζήτημα που θίγεται από αρκετούς ότι οι πτυχιούχοι διεκδικούν θέση στη δημόσια εκπαίδευση κλπ. αποκλειστικά, είναι πιο σύνθετο. Και σίγουρα είναι άλλου "θέματος" κουβέντα. Πάντως για εκείνους που επέλεξαν τη σχολή τους, γιατί θέλουν να εργαστούν σε σχολείο, είναι αδιανόητο, ανήθικο, ανεπίτρεπτο, να υποστηρίζουμε συστήματα που τους αποκλείουν!
Τέλος, η επιλογή εκπαιδευτικού προσωπικού στις δυτικές χώρες γίνεται κάτω από αυστηρά κριτήρια. Στις Η.Π.Α. όπου εργάζονται συγγενείς μου είναι υποχρεωτικό το μεταπτυχιακό. Στην Αγγλία, όπου εργάστηκε η κολλητή μου για λίγο (χωρίς να της αναγνωριστεί ολόκληρη η προυπηρεσία στην Ελλάδα), οι περισσότεροι συνάδελφοί της είχαν κ διδακτορικό. Γενικώς, παίζει ρόλο το βιογραφικό σου σε μεγάλο βαθμό! Δεν ξέρω ποιες δυτικές χώρες βέβαια έχετε εσείς υπόψη σας.

1015
Οι κυβερνήσεις λαικίζουν γιατί εμάς μας αρέσει να μας χαιδεύουν τα αυτιά. Ας συμφωνήσουμε σε ένα σύστημα νόμιμο και δίκαιο, χωρίς να προσπαθεί ο καθένας να διασφαλίζει απλώς τα συμφέροντά του. Προσωπικά ντρέπομαι να πω στους μαθητές μου: " Ξέρετε, γεννηθήκατε σε λάθος εποχή και δεν έχετε καμμία ελπίδα". Κι ας έχω δώσει τόσους ασεπ κι ας έχω αδικηθεί, αφού αποδείχθηκε ότι έδωσαν αλλού τις θέσεις που δικαιούμασταν...Το μόνο έντιμο είναι ένα σύστημα με διαγωνισμό ως βάση και με πρόσθεση άλλων χαρακτηριστικών. Αυτά μπορεί να τα διαπραγματευτεί κανείς. Ωστόσο αυτοί που έχουν π.χ. διδακτορικό..ε πώς να το κάνουμε, έχουν αυξημένα προσόντα! Και η σκέψη του υπουργείου πρέπει να είναι στο να επιλέγει τους καλύτερους!

1016
Να συμπεριλάβουμε και τα ιδιωτικά. Στη λογική των "ίσων ευκαιριών" δεν χωρά ούτε η αναγνώριση της προϋπηρεσίας στην ιδιωτική εκπαίδευση. Εδώ που ζω δεν υπάρχει ούτε ένα...και να υπήρχε η πρόσληψή μου δεν θα γινόταν με αξιοκρατικά κριτήρια. 
Όσο κι αν το ψάχνουμε στο ίδιο σημείο καταλήγουμε: διαγωνισμός ΑΣΕΠ! Κι ας ζορίζει...

1017
Το ζήτημα είναι να υπάρχει ένα "στέρεο" σύστημα, που δεν θα μπορεί κανείς να το προσβάλλει, ανεξαρτήτως κομματικών πιέσεων, ώστε να μπορούμε να προγραμματίσουμε τη ζωή μας. Κι αν δεν πετύχουμε κάτι, να ξέρουμε να αλλάξουμε ρότα. Φαίνεται ότι όλα αυτά τα χρόνια όμως, εξαιτίας πελατειακών σχέσεων καταστρατηγήθηκε ο ΑΣΕΠ. Με ευθύνη των συνδικαλιστών, των κυβερνώντων κι εμάς των ίδιων φυσικά. Μου κάνει εντύπωση όμως που δεν υπάρχει πίεση να εφαρμοστεί ο ισχύων νόμος για τους διορισμούς -έστω με τις όποιες βελτιώσεις απαιτούνται- κυρίως από τους νέους απόφοιτους, οι οποίοι κακά τα ψέματα, δεν θα έχουν καμμία ελπίδα με οποιοδήποτε άλλο σύστημα! Και είναι ισχυρή δύναμη, αν ενωθούν βέβαια.

Σελίδες: 1 ... 717273

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159832
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 425
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 381
Σύνολο: 395

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.106 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.