Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - JURE

Σελίδες: 1 ... 7891011 ... 73
113
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Καταλήψεις 2021-22
« στις: Νοέμβριος 02, 2021, 04:37:24 μμ »
έτσι είναι. Αν γίνονται καταλήψεις, ας αναρωτηθεί το υπουργείο γιατί γινονται και ας αναρωτηθούν και οι διευθυντές πώς μπορούν να τις αντιμετωπίσουν. Η τηλεκπαίδευση στις καταλήψεις δεν είναι λύση. Γιατί έτσι αρχίζει κ η τηλκπαίδευση στην κακοκαιρία (με διακοπή ρεύματος), η τηλεκπαίδευση στους σεισμούς (στα αντίσκηνα), η τηλεκπαιδευση στις απομακρυσμένες περιοχές σε λίγο καιρό, ή στα κενά εκπαιδευτικών.... Έλεος. Ας αναλάβουν οι υπεύθυνοι τις ευθύνες τους. Δηλώνουμε αδυναμία διδασκαλίας από το σπίτι, παρουσιαζομαστε έξω από το σχολείο το πρωί, ας βρει άκρη ο διευθυντής.
Να στερήσουμε δηλαδή από τα παιδιά το μάθημα, επειδή οι εισαγγελείς αδυνατούν να κάνουν τη δουλειά τους;;; Ευτυχώς που βρέθηκε αυτή η λύση. Είμαστε στον 21ο αιώνα...η τεχνολογία υπάρχει για να μας βοηθά. Δηλαδή έχουμε εξοπλισμό, αν είναι να γράφουμε ολημερίς στα φόρουμ, αλλά όταν είναι να προσφέρουμε το έργο μας...εξανεμίζεται. Ντροπή σας και που το σκεφτήκατε!!!! Αν νοιάζεστε πραγματικά, να κάνετε καταγγελία ώστε να έρθει ο εισαγγελέας να ανοίξει με τη βοήθεια της αστυνομίας το σχολείο. Το υπουργείο διαχρονικά δεν ενδιαφέρεται...και γιατί να νοιαστεί;;; Τα δικά τους παιδιά είναι στα ιδιωτικά...ούτε μια μέρα χαμένη από καταλήψεις ή απεργίες ούτε χαμένη ώρα από στάσεις εργασίας... όταν ο λαός μένει αμόρφωτος, ανθεί ο λαϊκισμός, οπότε γιατί να νοιαστεί το υπουργείο;;; Σανό μασούν, σανό θα στέλνει...

Εσείς που νοιάζεστε για τη δουλειά σας, για τη μόρφωση των παιδιών, καταγγείλτε την παρανομία!!! Όσο σιωπείτε είστε συνένοχοι...όσο αντιδράτε για τη webex, δίνετε απλώς το δικαίωμα σε καλοθελητές να μας κατηγορούν "χάσατε τις καφεδομέρες σας!!!"

Ο νόμος είναι ξεκάθαρος. Εφαρμογή του!!! Καμία ώρα χαμένη...η μόρφωση είναι δικαίωμα η μόρφωση είναι υποχρέωση!!!

114
Σχολική ζώνη / Απ: κλείσιμο σχολείων
« στις: Οκτώβριος 31, 2021, 06:22:24 μμ »
Ως σήμερα το edupass λειτουργεί για Α.Ε.Ι...για Πρωτοβάθμια-Δευτεροβάθμια θα δούμε αύριο ως Τρίτη τι θα γίνει. Δεν είδα εγκύκλιο γαρ
Έχουμε πρόσβαση!

115
Σχολική ζώνη / Απ: κλείσιμο σχολείων
« στις: Οκτώβριος 31, 2021, 05:42:46 μμ »
Πλήρης άδεια έχει δωθεί από FDA για τις ηλικίες από 16 και άνω.
Γνωρίζω  16 χρόνο που δύο ημέρες μετά το εμβόλιο νοσηλευτηκε για μυοκαρδίτιδα και ενώ έχουν περάσει πολλές εβδομάδες δεν έχει αναρρώσει  ακόμη. Φυσικά δεν έχει δωθεί κίτρινη κάρτα. Έχω μάθει και για άλλα παιδιά. Αυτό που με ανησυχεί όμως περισσότερο είναι οι μακροχρόνιες παρενέργειες στα παιδιά μας.
Πώς γίνεται μόνο εσείς να γνωρίζετε τα πολλά αυτά παιδιά!! Σε μεγάλο ποσοστό έχουν εμβολιαστεί οι μαθητές μας, ούτε πυρετό δεν ανέβασαν.
Τρομοκρατείτε...!!!

116
Μη γράφεις τέτοια.. αυτά τα λένε οπαδοί του "κόμματος με ψηφοφόρους τους πιο απαρχαιωμένους πολίτες της κοινωνίας μας στα μυαλά, στη συνείδηση, στο ήθος...αντιφατικά όντα ... ",
όπως μας πληροφόρησε ένας φασ.. εεε δημοκράτης  8)
Δεν τα λένε μόνο οι οπαδοί Του, αλλά είναι ξεπατίκωμα από την "ερμηνεία" του Κόμματος! Φανατισμένοι όμως μόνο οι οπαδοί του...όσοι ξεκίνησαν να διαβάζουν το φεκ το κανονικό, διαπίστωσαν ότι δεν υπάρχουν τέρατα και δράκοι. Συμφορά ε;;; Πώς θα επιβιώσετε τώρα;;; Αλλά η κοινωνία σας έχει σταθερά στο 5%!!! Στα σωματεία επιβιώνετε, γιατί κανένας δεν ασχολείται σοβαρά... το πραξικόπημα του παμε στην ΟΛΜΕ δεν έχει προηγούμενο...αλλά τις αντιδημοκρατικές συμπεριφορές τους τις ξέρουμε καλά...

Ναι, δηλώνω και είμαι δημοκράτης! Της αστικής δημοκρατίας, όχι στην κομματοκρατία όχι στη δικτατορία του προλεταριάτου ούτε στην εξίσωση στον πάτο, για να ξεχωρίσετε. Ζείτε στον κόσμο του δικαίου του Κόμματος. Εμείς σε κόσμο δικαίου.

Προτείνετε βελτιώσεις...τρέχει αυτό το σύστημα, που θα έχει τη μορφή της αξιολόγησης στο υπόλοιπο δημόσιο. Αυτή είναι η μοίρα του. Απαιτείται αξιολόγηση!!! Θα τρέχαμε αν έβαζε απαιτούμενο ποσοστό "αχρήστων"... η εξωτερική αξιολόγηση θα εξαρτηθεί από τα πρόσωπα. Υπάρχουν αξιόλογοι εκτιμητές αλλά και άλλοι που είναι...

Θα συμφωνήσω όμως με το λιοντάρι. Αυτό το νήμα δεν έχει νόημα πια για εμένα. Να ανοίξετε νέο για προτάσεις για τις δράσεις ανά άξονα/ δείκτη. Έχουν πέσει πολύ ωραίες ιδέες...χρήσιμες. Αξίζει μια ανταλλαγή απόψεων επ' αυτού.

117
Πόσοι είναι ικανοί να αποτιμήσουν σωστά το έργο τους; Να συνεργαστούν με συναδέλφους τους; Κοιταχτείτε και πείτε ειλικρινά σε ποια θέματα συνεργάζεστε με τους άλλους...μόνο στα κρασιά και στους καφέδες!!!!

Δεν είναι στόχος το "τρολάρισμα"...αυτό θα γινόταν ούτως ή άλλως, λόγω ανεπάρκειας των περισσοτέρων να εστιάσουν στα σημαντικά...αξιολογότατοι κατά τάλλα, αλλά ανεπαρκείς και αδύναμοι στο να θέσουν στόχους πέρα από τη μύτη τους...

Τα σωματεία μάς δουλεύουν χρόνια τώρα για μικροπολιτικούς και μόνο λόγους!!! Καμία υπεύθυνη θέση. Καμία πρόταση!! Άδειοι...κενοί...

Μας βομβαρδίζουν με τα κηδεόχαρτα του ΠΑΜΕ, κόμματος με ψηφοφόρους τους πιο απαρχαιωμένους πολίτες της κοινωνίας μας στα μυαλά, στη συνείδηση, στο ήθος...αντιφατικά όντα, που από τη μια κατηγορούν ολημερίς τον καπιταλισμό και από την άλλη δεν αντέχουν ούτε λεπτό χωρίς το "αιφόουν" τους!! Το Κόμμα ό,τι πει...σαν τον Πάπα...δεν πα να είναι ηλιθιότητα, αφού το είπε το Κόμμα,είναι ιερό...κάπως έτσι δεν λειτουργούν και οι χριστιανοφανατικοί αντιεμβολιαστές;;; Αφού το λέει ο καλόγερος...και τι έγινε που αγνοεί τα περί ιατρικής!!! Ξέρει καλύτερα από όλους...ακολουθούν τα γ...

Κουραστήκαμε όλοι με την ανακύκλωση του θέματος. Κανείς άλλος δεν ασχολείται με το θέμα αυτό. Η αξιολόγηση γίνεται και θα γίνεται σε όλο το δημόσιο. Με τα λάθη της και τα σωστά της....αν και όταν σοβαρευτούμε θα φέρει και τα αποτελέσματα. Προς το παρόν, κάθε αλλαγή που γίνεται από τα απλά ως τα πια σημαντικά, δεν αξιολογείται!!!

Απαιτείται κομματική συναίνεση για ένα τόσο σημαντικό θέμα όπως η Παιδεία. Φαίνεται όλοι να συμφωνούν στο ότι πρέπει να υπάρχει αξιολόγηση. Ένα πρώτο καλό βήμα...ας τα βρούνε και στα υπόλοιπα...

118
Jure, υποστηρίζεις δηλαδή ότι τα μεγάλα τμήματα είναι προς όφελος των μαθητών ενώ τα μικρά εις βάρος τους; Γιατί στα μεγάλα τμήματα επικρατεί χάος, το οποίο τα προετοιμάζει για την κοινωνία; Κατάλαβα καλά το επιχείρημά σου;
Μεγαλώνοντας αλλά και δουλεύοντας τόσο στην επαρχία με μικρά τμήματα όσο και στην "ανθρωποφάγα" Αθήνα με τα 27άρια, ναι το δηλώνω με ευθύτητα και εντιμότητα και με καμία διάθεση να προκαλέσω. Εξάλλου, αν ήταν αυτή από μόνη της η συνθήκη, για να μην γίνεται ποιοτικό μάθημα, θα είχαν μικρύνει τα τμήματα, κι ας μειωνόταν ο μισθός μας άλλα 500 ευρώ. Μειώθηκε από τα 40-50 παιδιά που ήταν προ δεκαετιών, αλλά είμαστε υπερβολικοί, όταν θεωρούμε το πλέον σημαντικό ζήτημα τον αριθμό των παιδιών. Θα έλεγα η ποιότητα των μαθητών παίζει ρόλο, δεν εννοώ στα μαθήματα, αλλά στο ήθος, όπως και η δυνατότητα/ικανότητα των εκπαιδευτικών να επιβληθούν στην τάξη. Υπάρχουν άτομα που και σε τμήμα των 10 ατόμων προκαλείται χάος μαζί τους! Αυτά τα άτομα χρειάζονται ενίσχυση, βοήθεια ώστε να μην υποφέρουν πρώτα τα ίδια μέσα σε μια σχολική αίθουσα. Εκεί λοιπόν ίσως να έρθει να βοηθήσει η αξιολόγηση, η άλλη, η ατομική.

(*Όσο για το Χάος (αρχή των πάντων...) δεν εννοούσα ότι οι τάξεις λόγω των πολλών παιδιών γίνεται χάος, όχι! Ξαναλέω, λόγω αδυναμίας διαχείρισης της τάξης καταλήγουν, είτε με πολλούς είτε με λίγους μαθητές. Η προετοιμασία κάποιου σε μεγαλύτερο, με περισσότερα άτομα, είναι ουσιαστικότερη, καλύτερη, μαθαίνει τον εαυτό του και τα όριά του, ακούει πολλές και διαφορετικές γνώμες, αξίες...μεγάλο το κέρδος! Τα μικρά σχολεία είναι εύκολα, αλλά αποτελούν ένα στερημένο περιβάλλον για τους μαθητές...)

Γενικότερα, κατανοώ την απέχθεια προς όσους επισημαίνουμε τα λάθη μας, τις παραλέιψεις μας και τα κακώς κείμενα του κλάδου, αλλά επειδή δεν τα επισημαίνουν κάποιοι, δεν σημαίνει ότι αυτά παύουν να υπάρχουν. Υπάρχουν και κάνουν σε όλους μας κακό. Στις επόμενες γενιές κυρίως, τις οποίες δεν απελευθερώνουμε από τις αγκυλώσεις του παρελθόντος. Δεν είμαστε Θεοί, κάνουμε λάθη, να τα δούμε, να τα βρούμε με θάρρος και να τα αντιμετωπίσουμε....όσο ο χώρος της εκπαίδευσης καλύπτεται από μια ιδιότυπη ομερτά, τίποτα δεν θα αλλάζει προς το καλύτερο!!!

Για την αξιολόγηση δεν βρέθηκε κανείς με επιστημοσύνη να επισημάνει τα κακά σημεία και τις διορθώσεις αυτών. Όσοι δεν συμμετέχουν στη συζήτηση, απέχουν πια συνειδητά, γιατί τους βάζουν οι γνωστοί άγνωστοι γάιδαροι και λέοντες  (συμπαθέστατα τα ζωάκια) ταμπέλες ΝΑ! Δεν χρειάζεται να συμφωνούμε σε όλα. Χρειάζεται να διαφωνούμε, αλλά με ήθος, σεβόμενοι οι μεν τους δε... χωρίς χαρακτηρισμούς και χωρίς τσιτάτα από την έδρα των παρατάξεων/κομμάτων! Έχετε δική σας άποψη, μη φοβάστε τη διαγραφή σας από το Κόμμα...

Χρόνια ΠΟΛΛΑ!!! Μακριά από τον διχασμό, μαζί σε κοινό αγώνα για σημαντικά θέματα: ενάντια στον φασισμό του Κόμματος ή των μαζών. Ενάντια στη Βία, τη λεκτική, τη ψυχολογική, τη σωματική...μαζί στον αγώνα για περισσότερη ελευθερία (κάποιοι έχετε μπερδέψει την έννοια...με άλλα...)

119
Aκατάσχετη ανοητολογία έμπλεη αντιφάσεων...
Δεν φταίει το σχόλιό μου, αλλά η πραγματικότητα την οποία σχολιάζω. Αντιφατική! Από τη μια οι ίδιοι ζητούν αξιολόγηση, όταν έρχεται ανεβαίνουν στα κάγκελα, από τη μια οι ίδιοι ζητούν να υπερβούν το όριο του νόμου για τα παιδιά σε τμήμα, και όταν δεν εγκρίνονται κάποια, φωνάζουν...βγάλε άκρη!!! Δεν υπάρχει άλλος κλάδος σαν τον δικό μας...

120
Έχεις ξεφύγει. Άφρισες πραγματικά. Εναντίον συναδέλφων εναντίον παιδιών εναντίον της δημόσιας εκπαίδευσης. Δεν έχω ματαδεί τέτοιο μίιιιιισος. Να χαραχτηρίζει κάποιος αισχρή τη δημιουργία τμημάτων με 14 παιδιά όπου και πολύ καλύτερο μάθημα γίνεται και τηρούνται άριστα τα υγειονομικά πρωτόκολλα και πλήθος συνάδελφοι καλούνται αναπληρωτές στα σχολειά για την κάλυψη. Τι να πω. Δεν έχω λέξη πραγματικά. Κατάντια. Κρίμας.
Για να μην απορείτε πώς περνούν τα δικά μου μηνύματα από έγκριση, με τα οποία ΠΟΤΕ δεν προσέβαλα κανέναν...

Πανδημία δεν υπήρχε και δεν θα υπάρχει για πάντα. Αποκαλύπτεις το κριτήριο με το οποίο κάποιοι απλώνουν παρανόμως τα τμήματα, για να βολεύονται εκπαιδευτικοί, πόσα κενά δεν εμφανίζονται για συγκεκριμένα πρόσωπα, αναπληρωτές πολυτελείας!!! Ξέρεις τα χρήματα για την πρόσληψη συμβασιούχων δεν χαρίζονται...όποιοι παρανομούν, για να κάνουν τους καλούς, να πληρώνουν από την τσέπη τους.

Τμήματα σπάνε σε περιπτώσεις παιδιών με μαθησιακές ανάγκες - ζήτημα πόσα είναι πραγματικά- και καλώς!!!! Ως εκεί όμως...όλα τα υπόλοιπα είναι λαϊκισμός!!! Και παιδαγωγικά να το πάρουμε, μπορεί εσύ κι εγώ να βολευόμαστε με 14, μη σου πω και με 1 καλύτερα, μαθητές στην τάξη, αλλά δεν αποτελεί σωστό μάθημα αυτό για τους εφήβους. Δεν θα κληθούν να ανταπεξέλθουν στην κοινωνία σε έναν μικρόκοσμο, όπου αποτελούν το κέντρο της γης, αλλά σε ένα χ ά ο ς, το οποίο θα πρέπει να τακτοποιούν με τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους.

Όσοι, ωστόσο, δηλώνετε ανίκανοι να ανταποκριθείτε στο έργο σας σε πολυπληθή τμήματα, υπάρχει η επιλογή του φροντιστηρίου ή των ιδιαίτερων μαθημάτων...γιατί και στα ιδιωτικά να θέλετε να πάτε, 30άρια θα συναντήσετε!!! Επιστροφή στην πραγματικότητα, φίλε!!! Κατανοώ τον προεκλογικό σου αγώνα, το αντιπολιτευτικό σου μένος, αλλά υπάρχουν και όρια...

Τα περί ντροπής σου επιστρέφονται, όπως και όλες οι άλλες ύβρεις...και να μην το πω, πίσω στον πομπό τους καταλήγουν.

Για την αξιολόγηση: είναι σημαντικό και ίδιον των αξιοπρεπών ανθρώπων να παραδέχονται τα λάθη και τις ήττες τους. Το να επιμένετε σε μια υπόθεση χαμένη είναι ...αχαρακτήριστο...όσο για το συνεκ, έκανε μια ακόμη κωλοτούμπα. Όπως έχει αποδείξει η ιστορία, στις κωλοτούμπες του ήταν καλό και τις έκανε όταν αντιλαμβανόταν το σωστό...το ποιοι έχουν μείνει να κραυγάζουν, φανερώνει το άτοπο αυτού του δήθεν "αγώνα"... ακόμη ψάχνω έναν να έκανε στάση εργασίας...βρήκατε εσείς;;;

121
Οι καθηγητές θέλουν παραπάνω παιδιά στο σχολείο τους για γίνει το τμήμα από 27άρι 28άρι, να σπάσει σε δύο τμήματα των 14άρων, και να έχουν έτσι περισσότερες ώρες.  Δεν θέλουν παραπάνω παιδιά στο σχολείο για να παραμείνει 30άρι το τμήμα!!!!
Βρες μου ένα καθηγητή που θέλει τμήματα πάνω από 27άρια, και εγώ θα φάω την ουρά μου!

Είσαι σε εκπαιδευτικό σάιτ, μπαρούφες τέτοιου τύπου να πας να τις πεις σε ανίδεους στο σκάι. Εδώ δεν περνάνε.
Είναι προφανές ότι αγνοείς...απλώς. μην μιλάς για πράγματα που δεν ξέρεις.
Το λέω ξανά, υπάρχουν αιτήματα σε διευθύνσεις για άδεια για πάνω από 27 παιδιά ανά τμήμα, από δημόσια αλλά και από ιδιωτικά σχολεία. Παιδιά πχ εκπαιδευτικών, θα τα διώξεις από το σχολείο, επειδή περισσεύουν; Όσον αφορά το βόλεμα των εκπαιδευτικών, αναφέρθηκα στο ότι πιέζουν για περισσότερες εγγραφές, αν και δεν έχουν χώρους, ώστε να καλυφθούν. Γνωστά τερτίπια...το να φτιάχνεις τμήματα των 14, είναι αισχρό. Μετά έρχεται το υπουργείο να μην εγκρίνει και μας φταίει το υπουργείο, όχι οι διευθυντάδες!!!

Στην αξιολόγηση τώρα, σχεδόν όλα τα σχολεία έχουν μοιράσει άξονες...εσείς προφανώς δεν εργάζεστε σε σχολείο. Ή το παίζετε τρελίτσα...

122
Το ποιος εκφράζεται σαν μωρό άσε να το κρίνουν οι άλλοι καλύτερα. Εσύ είσαι υπό έγκριση μηνυμάτων, όχι εγώ.

Πάμε πάλι για τους λειτουργικά αναλφάβητους, αυτή τη φορά. Δεν έχει προκηρυχθεί εκ νέου αα γιατί δεν ψηφίστηκε από τη ΓΣ των προέδρων, ήταν επιλογή τους. Κάποιοι υποστηρίζουν πως υπήρχε τρόπος, αναφέρθηκε σε προηγούμενα ποστ.     

Αυτό που το ξέρεις; Από που προκύπτει; Επειδή βολεύει το αφήγημά σου;

Προσωπικά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο παλεύω να κάνω το μάθημά μου. Την αγωνία για την εφαρμογή της αξιολόγησης την αφήνω σε σένα.
 
Βελτίωση για τα σχολεία θέλουμε και όσοι αντιδρούμε στο συγκεκριμένο νομοσχέδιο της αυτοαξιολόγησης. Αυτό δεν καταλαβαίνεις. Αλλά που να καταλάβεις, έχεις παθει εμμονή με την αξιολόγηση και δεν σχολιάζεις άλλα κι αλλα κακώς κείμενα όπως τις πρόσφατες συμπτύξεις τμημάτων. Την γκρίνια,τον φανατισμό και τα υπόλοιπα μπορώ να τα επικαλεστώ κι εγώ για τη στάση των υπέρμαχων σαν και του λόγου σου.
Ήταν παράνομη για αυτό! Όσο και αν θέλεις να δεις αλλιώς την πραγματικότητα, αυτή θα μένει ίδια.

Δεν θα σχολιάσω τίποτα άλλο παρά μόνο το τελευταίο ψέμα που κυκλοφορεί κοντά στα τόσα άλλα: οι συμπτύξεις ποιων τρημάτων έγιναν; Πόσο παιδιών ήταν τα τμήματα; Σε ποια σχολεία;; να σε ενημερώσω ότι ο νόμος αναφέρει 27 ανά τμήμα και κάποια σχολεία για να έχουν πελατεία ζητούν άδεια για 28-30 ανά τμήμα!!!! Το ξέρεις αυτό;;; Όχι, βέβαια...βολεύονται γονείς, βολεύονται και καθηγητές, μη γελιόμαστε, με στριμωγμένα παιδιά σε σχολεία...δεν ξέρεις ότι δέχονται παραπάνω μαθητές για να μην χρειάζεται συνάδελφοι να συμπληρώνουν σε άλλα σχολεία;;; Υποκρισία!!!! Αυτό λέγεται υποκρισία...και διακρίνει αρκετούς στη χώρα αυτή.

Δεν είμαι οπαδός της αξιολόγησης...είμαι οπαδός όμως της λογικής. Και όταν κάτι χτυπάται με αβάσιμα επιχειρήματα στα μάτια μου αποκτά αξία!!!! Και για την υπόλοιπη κοινωνία να ξέρετε...το μόνο που έχετε πετύχει με αυτά και με αυτά είναι να θεωρούμαστε γελοίοι.

Όσο μηνύματα σαν του γαϊδάρου, με την ακατάσχετη φλυαρία του, μένουν εδώ μέσα, εσύ θεωρείς ασφαλές κριτήριο για τον παιδιάστικο τρόπο έκφρασης τις αναφορές των χρηστών;;;; Αυτές οδηγούν κάποια μέλη σε αποκλεισμό...αλλά ποιοι χρήστες κάνουν αναφορά;;;; Σε ποια σχόλια;;;; Ποια τους ενοχλούν;;;; Σίγουρα δεν ενοχλούνται από ύβρεις, παιδιάσματα και φασιστικές εκδηλώσεις, αλλά από την αντίθετη από τη δική τους άποψη...δυστυχώς. Δεν το περιμένεις από εκπαιδευτικούς, αλλά συμβαίνει εδώ μέσα...

123
Από το παράνομη και καταχρηστική, στο δεν υπάρχει αα.  ;D
Στάσεις εργασίας για ποιο πράμα προκηρύσσουν βρε ξεφτέρι; Έπειτα, πλάκα έχει όταν μιλάς εσύ για χλεύη και ειρωνεία. 

Στον Giplak μην απαντάτε, αναφορές μόνο!
Ότι εκφράζεσαι σαν μωρό, δεν χρειάζεται να σ' το επισημάνω!! Το βλέπεις...
Πάμε πάλι - επειδή αναγνωρίζω το ευρύτερο πρόβλημα του λειτουργικού αναλφαβητισμού, είμαι υπομονετκός- στάσεις προκηρύσσουν, γιατί δεν μπορούν να προκηρύξουν αα. Υπέγραψες ξανά μήπως κείμενο από ΕΛΜΕ/ΟΛΜΕ; ΟΧΙ!! Γιατί δεν μπορούν να κάνουν αα...δεν μπορείτε...ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ!!! Ποιοι συμμετέχουν στις στάσεις αυτές;;; Κανείς...ούτε ένας!! Θα αναθέσουν οι διευθυντές και θα λήξει το θέμα.
Θα κάνετε όλοι αξιολόγηση...με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για το σχολείο σας και για το δημόσιο σχολείο γενικά. Όταν γίνουν εκλογές σε ΕΛΜΕ/ΟΛΜΕ και (εφόσον) βρεθούν κατάλληλα άτομα, με επιστημονική κατάρτιση και όραμα, τότε θα προτείνουν βελτιωτικές ρυθμίσεις στον υπάρχοντα νόμο της αυτοαξιολόγησης- αξιολόγησης. Θα πορευτούμε με αυτό. Ήρθε για να μείνει και καλώς να τον δεχτείτε και οι υπόλοιποι τον νόμο αυτόν. Μαζεύετε προτάσεις για τη βελτίωσή του στα σχολεία σας, αν θέλετε να είστε δημιουργικοί και θετικοί για το δημόσιο σχολείο. Γκρίνια, φανατισμός, εκδικητικότητα, διχασμός....δεν ταιριάζουν στο σχολείο και στο έργο μας!!!

124

lol, σοβαρά τωρα; Από το είναι "παράνομη και καταχρηστική" πήγες στο "και;;;;;μετά;;;;τι θα κάνετε;;;;"  και μιλάς και για μωρουδίστικη συμπεριφορά; Πόσο αστείος..
Να γελάς με τον εαυτό σου...δεν υπάρχει η αα πια...στάσεις εργασίας προκηρύσσουν. Αλλά άνθρωποι που δεν ξέρουν να διαβάζουν ένα φεκ, στα άρθρα δεν θα κολλούσαν!!
Η χλεύη και η ειρωνεία σου επιστρέφονται!!!

125
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/anakoinoseis/360974_elme-irakleioy-staseis-ergasias-kamia-symmetohi-stin-axiologisi

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/361382_axiologisi-nees-staseis-ergasias-apo-elme-kai-sepe

https://www.politica.gr/kriti/elme-hrakleiou-elme-xanion-o-agona-enantia-stin-axiologisi-sunechizetai/
Το ότι είναι από αυτά τα σάιτ και μόνο...λέει πολλά!!! οκ!! Δεν γίνεται σε κάποια σχολεία η συνεδρίαση,...και;;; Ο διευθυντής θα αναθέσει...μετά;;; τι θα κάνετε;;; Σαν τα μωρά...

126
Το παράνομη δεν περιέχει το καταχρηστική αγαπητέ/ή JURE. Για τούτο μιλούμε για παράνομη κ α ι καταχρηστική εδώ και δεκαετίες. Για τούτο και ζήτησε το υπουργείο να κηρυχθεί και καταχρηστική στο εφετείο. Δεν του αρκούσε το παράνομη καθώς η απεργία επαναπροκηρύσσεται. Τα 'χομε χιλιοπεί και χιλιοαναλύσει. Και τη διατύπωση του εφετείου που επικαλείται ένα βιβλίο (κι όχι νομολογία) κι όλα τα σχετικά. Διάβασέ τα μερικές σελίδες πίσω για να μην ξαναλέμε τα ίδια και κουράζομε τους αναγνώστας.
Αν ίσχυε αυτό που λες, φίλε, θα την επαναπροκήρυσσαν τα σωματεία...αποδεικνύεται ότι ΔΕΝ μπορούν....μάζεψε παρά το ταμείο μια Δευτέρα του Οκτωβρίου...

Σελίδες: 1 ... 7891011 ... 73

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 501
Σύνολο: 502

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.111 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.