Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - JURE

Σελίδες: 1234 ... 73
15
Ανοησία απόλυτη τα σχετικά με την ελεύθερη επιλογή σχολείου, λαϊκισμός κάκιστου είδους, κατά το «ελεύθερα στα πανεπιστήμια» του Σύριζα. Ανεφάρμοστα και τα δύο! Και πριν το εξαγγείλουν το γνωρίζουν, αλλά απευθύνονται σε συγκεκριμένα ώτα…κομματικά με μπόλικο κερί σε λογικά επιχειρήματα.

Τα Κολλέγια καλώς υπάρχουν. Η εβε δεν περιόρισε κανέναν που διάβασε και έγραψε! Δεν αυξήθηκαν οι φοιτητές των Κολλεγίων από μαθητές που έμειναν και καλά απ έξω λόγω εβε. Παραπληροφόρηση σκέτη!
Στην αγορά εργασίας οι καλύτεροι επικρατούν. Η αξία φαίνεται, δεν κρύβεται! Γραπτοί διαγωνισμοί ΠΑΝΤΟΥ στο δημόσιο…

Αν δεν δούμε τα πράγματα καθαρά, αν δεν αναγνωρίσουμε τα λάθη μας, αν δεν κάνουμε πρωτίστως την αυτοκριτική μας, αν δεν εστιάσουμε στα σημαντικά, το παιχνίδι το έχουμε χάσει! Συναντηθείτε με τους υποψηφίους εκείνους που βλέπουν το έργο του βουλευτή σοβαρά. Συζητήστε τα πραγματικά προβλήματα της εκπαίδευσης. Δεν γίνεται σε κράτη ίδιου μεγέθους ή και μεγαλύτερου να τα καταφέρνουν τόσο καλά στο ζήτημα της εκπαίδευσης και στην μικρή μας χώρα να αναλωνόμαστε σε σαχλαμάρες…δεν είναι δυνατόν! Τόσοι ικανοί δάσκαλοι, καθηγητές, μαθητές…και να βαλτώνουμε…

Όλα καλά και όλα ωραία στη θεωρία, στην πράξη υπάρχει πρόβλημα, γιατί υπάρχει βόλεμα. Αισιοδοξώ όμως ότι οι νέες γενιές ΔΕΝ θα κάνουν τα λάθη των παλαιότερων. Θα επιμείνουν στην αλλαγή της δημόσιας εκπαίδευσης…


16
"Αναφορικά με τα «δεν είναι το αγγλικό μοντέλο», είναι το ευρωπαϊκό κλπ, ασχολίαστο , όποιος έχει διαβάσει ξένη βιβλιογραφία (μερικά και μεταφρασμένα στα ελληνικά ήδη, μπορείτε να τα βρείτε) ή ξέρει λίγα πράματα από ευρώπη, βλέπει ότι είναι ακριβώς στοιχεία του αγγλικού μοντέλου ατάκτως ερριμμένα στην ελληνική μπαχαλοτοπία (έχουν και αλλού εφαρμοστεί φυσικά, αλλά τα σοβαρά κράτη λειτουργούν αλλιώς με «δοκιμασμένες αλλού συνταγές» )."

Η ΝΔ δεν μπορεί...είναι όλοι ανίκανοι εκεί μέσα και ό,τι κάνουν το κάνουν επικοινωνιακά και μόνο και με στόχο να "φάνε" όσα πιο πολλά μπορούν...το μοντέλο, το πρότυπο είναι το ευρωπαϊκό!! Πάντα αυτό είναι. Δεν είμαστε Αγγλοσάξωνες, δεν έχουμε καμία σχέση με τις ΗΠΑ. Ανήκουμε στην ΕΕ, προσπαθούμε να συνυπάρξουμε με τους υπόλοιπους Ευρωπαίους. Δεν είναι όλα ρόδινα στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, αλλά υπάρχουν πολύ καλά παραδείγματα. Στα περισσότερα από αυτά όσα επιχειρήθηκαν να εφαρμοστούν: συντονιστές, μέντορες κλπ υπάρχουν, αλλά όχι βέβαια με τον τρόπο που επιχειρήθηκε να εφαρμοστούν ΕΔΩ. Είναι ανίκανοι!

Όλα αυτά είναι χρήσιμα, ωραία και καλά...αλλά χρειάζεται ΟΡΓΑΝΩΣΗ! ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ!! ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ!! Μόνο τότε θα φέρουν αποτελέσματα...θετικά.

17
Πάντως ούτε στην Αττική δεν "προχωράει" άνετα η αξιολόγηση...
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/415399_ta-ekpaideytika-somateia-tis-attikis-mplokaroyn-tin-axiologisi-pantoy
Για τη φωτογράφιση γίνονται όλα...
Το "αλφαβήτα" θεωρείται αξιόπιστο;
Ας ελπίσουμε ότι στις εκλογές θα πράξουν οι πολίτες με σύνεση. Σύνεση και φρονιμάδα. Πάντα με γνώμονα το κοινό καλό! Το τονίζω: στα εκπαιδευτικά ζητήματα, η αξιολόγηση ΔΕΝ είναι πρόβλημα, είναι λύση υπό προϋποθέσεις. Πρέπει να αγωνιστούμε για τα κτήρια, τα προγράμματα, την αναβάθμιση του λυκείου, τον εκσυγχρονισμό των αναλυτικών προγραμμάτων, την ενίσχυση των σχέσεων καθηγητών - γονέων, την ίδρυση σχολών γονέων και τόσα άλλα. Η μάχη των μαχών ΔΕΝ μπορεί να είναι να μην αξιολογηθούμε. Ποιος δεν το κατανοεί αυτό!!!

18
Η  αξιολόγηση στην Αττική ΔΕΝ προχωράει. Άφαντοι οι επιθεωρητές, ελάχιστοι συνάδελφοι έχουν ανταποκριθεί όπου, ούτε καν κάποιες Δνσεις δεν έχουν ενημερώσει τους νεοδιόριστους για τα ζευγάρια αξιολογουμενου-επιθεωρητη...
Όσο και αν κάποιοι παίζουν το χαρτί του Υπουργείου νομίζοντας ότι θα παρασύρουν συναδελφους, οι μέρες πια είναι ελάχιστες για την καμμένη πλέον αξιολόγηση!
Προφανέστατα ο καθένας μας έχει άλλες πηγές...κάπου στη μέση θα συναντηθούμε

19
Δεν είναι το αγγλικό μοντέλο το πρότυπο. Είναι τα ευρωπαϊκά κράτη. Είναι ανίκανοι στην κυβέρνηση αυτή, για αυτό και δεν μπορούν να οργανώσουν απλά πράγματα, αυτονόητα στα άλλα κράτη. Είναι όμως και ο συνδικαλισμός μας για πέταμα σε αυτή τη χώρα. Χρειάζεται μια γενναία αλλαγή. Να ξεβολευτούμε...αυτό είναι η πραγματική αντίσταση: το ξεβόλεμα!!!

Η αξιολόγηση προχωρά από όσο ακούω και στην Αττική. Έχει πολλά μα πάρα πολλά ανόητα στη διαδικασία. Συμφωνούμε. Είναι σημαντικό να υπάρχει κάποιου είδους επίβλεψη του μαθήματος, αλλά ενός μαθήματος στις πραγματικές του διαστάσεις, όχι ενός μαθήματος πλασματικού. Αν για κάθε ώρα ο εκπαιδευτικός, ο έμπειρος εκπαιδευτικός, αναλωνόταν σε σχέδια μαθήματος, δεν θα τελείωνε τη χρονιά ούτε σε 18 μήνες! Η εμφάνιση του συμβούλου απροειδοποίητα σε ένα ή δύο μαθήματα θα είχε να προσφέρει πολλά περισσότερα, νομίζω. Όσον αφορά τους διευθυντές...σιγά τις εργασίες που αναλαμβάνουμε! Κι όμως ακόμη και σε αυτές τις γραφειοκρατικές, απλές, κάποιοι τα κάνουν χάλια...λίγοι, ελάχιστοι, αλλά αρκούν να αναστατώσουν έναν σύλλογο! Κανένας δεν θα τους "μαλώσει", κανένας δεν θα τους βαθμολογήσει "κακώς".

 Ας ελπίσουμε σε δυνάμεις δημοκρατικές με πρόγραμμα για πέντε δέκα βασικά που πρέπει να γίνουν στη χώρα με πρώτο την εξαφάνιση του πελατειακού κράτους. Μυρίζει ναφθαλίνη...για να μην πω μπαρούτι...Μπαλκαν!

20
Αυτά τα σενάρια των νεο-φιλελεύθερων και καλά τα ακούω συνέχεια χρόνια τώρα τα ίδια και τα ίδια από τους ακροαριστερούς που τα φέρνουν ως φόβητρο. Δεν κυβερνά ο Τζήμερος προς ώρας. Οι αριστερές δυνάμεις καλό θα ήταν να κάνουν μια σοβαρή πρόταση για τη στήριξη του δημόσιο σχολείου. Η αξιολόγηση σε όποια σοβαρή πρόταση θα είναι ΜΕΣΑ! Υπάρχει χρόνια στο ευρύτερο δημόσιο, φυσικά θα υπάρχει και στην εκπαίδευση...

Η μάχη των μαχών είναι άλλη...στήριξη: οικονομική και οργανωτική, από κάτω προς τα πάνω και αντίθετα. Με το σωματείο να φωνάζει για άσχετα, υποτιμούν την νοημοσύνη μας και τον αγώνα μας, που δίνουμε καθημερινά μέσα στις αίθουσες. Όποιος θέλει να μην αξιολογηθεί, δικαίωμά του, ας συμμετέχει στην αποχή. Νοήμονα όντα είμαστε όλοι, διαβάζουμε, κατανοούμε πορευόμαστε.

Τη ΝΔ δεν την θέλουμε για πολλούς άλλους λόγους...κυρίως γιατί δρα διαβρωτικά προς τους θεσμούς.

21
Νομίζω ότι δεν υπάρχει κάποιος εδω μέσα που να πιστέυει όται τα διδακτορικά, τα μεταπτυχιακά κλπ κάνοπυν τον καθηγητή καλύτερο στο μάθημα.
Φυσικά τον κάνουν, για αυτό σε άλλες χώρες, ευρωπαϊκές είναι προαπαιτούμενα, π.χ. στη Φινλανδία, που όλοι θαυμάζουν! Στο σωστό αντικείμενο όμως και με τον σωστό τρόπο...τα "αγορασμένα" δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα, αντιθέτως μπορεί να αποβούν επικίνδυνα. Είναι ενάντια στο ίδιο το παιδαγωγικό έργο!!! Για εμένα θα έπρεπε να απολύεται όποιος έχει μεταπτυχιακό ή διδακτορικό για τα οποία δεν ΔΟΥΛΕΨΕ και τα έχει προσκομίσει ως προσόντα. Όπως και όποιος πήρε το πτυχίο του με τεχνάσματα...στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ αυτοί κατά μεγάλο ποσοστό κόβονταν! Τώρα...άστα βράστα! Δυστυχία για το σχολείο και τους μαθητές. 

22
Η σπουδαιότητα δημοσίων αγαθών, όπως η παιδεία και η υγεία, που έχουν υπονομευτεί εδώ και δεκαετίες επιβάλλουν συνετές αποφάσεις με αίσθημα ευθύνης από τη πλευρά των πολιτών με σκοπό το γενικό συμφέρον και τη πρόοδο του κοινωνικού συνόλου και όχι αποφάσεις που πηγάζουν απο ή στηρίζονται σε μικροκομματικα ή ατομικά συμφέροντα και αντιλήψεις.
Συμφωνώ απόλυτα!!! Για αυτό ξεκινάτε τη μελέτη των προγραμμάτων των κομμάτων και κλείστε τις τηλεοράσεις…

23
Η πραγματικότητα είναι αποκαλυπτική! Τόσα χρόνια το παραγόμενο αποτέλεσμα στα σχολεία δεν είναι αυτό που πρέπει. Είναι ανάγκη να αλλάξουν πολλά και κυρίως να αλλάξει η νοοτροπία μας. Το τελευταίο είναι το πιο δύσκολο. Μιας που οι συνδικαλιστές μας δεν κάνουν τη δουλειά που έχουν να κάνουν, προτείνω να επιχειρήσουμε εμείς να συνομιλήσουμε με τους υποψήφιους βουλευτές και να τους επικοινωνήσουμε τα ζητούμενα του χώρου μας. Στις υγιείς ευρωπαϊκές δυνάμεις του κοινοβουλευτικού χώρου. Σε κάθε περιφέρεια υπάρχουν αξιόλογα άτομα που διεκδικούν την ψήφο μας. Κινούνται ανάμεσά μας αυτή την περίοδο την προεκλογική. Αναδείξτε τα προβλήματα της εκπαίδευσης. Θα συμφωνήσουμε ότι δεν είναι η αξιολόγηση, η ΕΒΕ, η τράπεζα θεμάτων…τα προβλήματα της εκπαίδευσης. Δεν έφεραν αυτά την υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου. Τα γνωρίζουμε όλοι ποια είναι! Τα ζούμε καθημερινά στα σχολεία μας…

Η γνώμη μου είναι πως η αξιολόγηση θα συνεχιστεί κανονικά. Γιατί ακόμη κι ο σύριζα γνωρίζει πως είναι απαραίτητη αλλά κυρίως επιθυμητή στο σύνολο της κοινωνίας! Ελπίζω αν βγουν να την κάνουν πιο ουσιαστική… (από κόμμα που έχει δείξει την ανηθικότητα του βέβαια δεν περιμένω πολλά, αλλά πάντα θα πιστεύω ότι οι άνθρωποι αλλάζουν…)

Κλείνω…το ζήτημα της αξιολόγησης δεν είναι ζήτημα για κανέναν…ακρίβεια, ανομία, βία, θεσμική εκτροπή, διαφθορά, διαπλοκή, δημοσιονομικό έλλειμμα…είναι ζητήματα! Αυτά πονούν την κοινωνία. Ακουγόμαστε χυδαίοι να μιλάμε για ένα ανύπαρκτο ζήτημα και να το βάζουμε όντας εκπαιδευτικοί τόσο ψηλά στην ατζέντα. Κι αυτός είναι ο λόγος που δεν θα ξανά αναφερθώ σε αυτό. Καλό Πάσχα!!!

24
Η πολιτική αστάθεια που έρχεται μετά την 21.5 θα "παγώσει" λογικά το όλο θέμα... Το πρόβλημα είναι ότι η κοινωνία ζητάει την αξιολόγηση και εύλογα, μπορώ να πω. Το πρόβλημα όμως είναι οι αξιολογητές, όχι οι αξιολογούμενοι... Συμφωνώ με lodo. Αν ισχύουν αυτά που γράφεται ότι έγιναν και στον ν. Λέσβου, όπου μόνο τα στελέχη της ΔΑΚΕ πήραν άριστα και οι άλλοι κάτω από την βάση, είμαστε χαμένοι...
jure, εσύ θεωρείς ότι στο σωματείο έχουμε άξια μέλη; Εγώ που ξέρω κάποιους, λέω όχι....
Θεωρώ ότι δεν έχουμε λογικά, αξιόλογα, μετριοπαθή μέλη στο Σωματείο, για αυτό και τόσα χρόνια τα αιτήματα του κλάδου τα πραγματικά θάβονται. Είναι απορίας άξιο πώς γίνεται να μην διεκδικούμε σε περίοδο εκλογών το περισσότερο που μπορούμε!!! Ασχολούμαστε με τα ντου δυο τριών τρελών, ακραίων αριστερών, σε κάποια σχολεία, για να εμποδιστεί η αξιολόγηση νεοδιόριστους που ήθελε, το τονίζω , ήθελε να αξιολογηθεί!!! Αλλιώς δεν θα τον ενοχλούσε κανένας Σύμβουλος. Όσοι εδώ μέσα περάσαμε τη διαδικασία, γνωρίζουμε πολύ καλά ότι κανένας δεν κρύβεται από κανέναν. Επαναλαμβάνω, όποιος επιθυμεί απέχει-απεργεί. Οποιος όχι, αξιολογείται κατόπιν συνεννόησης με τον Σύμβουλό του.

Erietta, για αυτό τονίζω διαρκώς σε κάθε μου μήνυμα ως βασική προϋπόθεση την ύπαρξη αξιόλογων και μορφωμένων προσώπων στο Σωματείο.

Δεν θα σταματήσει, πόσο μάλλον να παγώσει η διαδικασία. 19/5 και 22/5 απλώς δεν θα γίνουν συναντήσεις. Πριν και μετά κανονικότατα. Έξάλλου τα ραντεβού έχουν κλείσει ήδη από καιρό.

Κανένα σύστημα αξιολόγησης δεν μπορεί να είναι τέλειο, αφού είναι ανθρώπινο. Σε λίγο που θα μας αξιολογούν τα ρομπότ θα είμαστε ασφαλέστεροι!!!

Για το λιοντάρι που κρύβεται πίσω από ψευδώνυμα…άσε τα πμ! Σε ξέρω προσωπικά…δεν σε συμφέρει να ανοίξω το στόμα μου. Αν και δεν με χρειάζεσαι…έχεις αναδείξει το ήθος σου πολλαπλώς!

Τέλος, για την αντιπολίτευση. Ποιος ο σύριζα έχει τάξει κατάργηση; Αφού την έχει ψηφίσει την αξιολόγηση. Να τροποποιήσει, αν και εφόσον γίνει ή μπει σε κάποια κυβέρνηση (με τη ΝΔ μια χαρά…εδώ τα κατάφερε με τον Καμμένο!!!)  μπορεί, αλλά να καταργήσει το αποκλείω. Πόσες κωλοτούμπες πια!!

Ο καθένας κρίνει και πράττει. Τους τραμπουκισμούς και τις ύβρεις δεν αντέχουμε. Δεν μας τιμούν. Μαζέψτε τους σκύλους…

25
Lodo, αξιολογείς τώρα με τα χειρότερα χυδαιότερο κριτήρια: πολιτικά φρονήματα. Οι δακίτες στο σύνολό τους είναι άχρηστοι; Μπορεί να έχουν ικανότητες! Το αποκλείεις;

Nikos99, ούτε καλύτεροι ούτε αξιότεροι, για αυτό θέσαμε εαυτόν στην κριτική του Συμβούλου μας. Εσύ που την αρνείσαι, αν την έχεις αρνηθεί, προφανώς θεωρείς ότι κανείς δεν μπορεί να σε ελέγξει.

Για να μην επαναλαμβάνομαι: η αξιολόγηση θα προχωρήσει, πισωγυρίσματα δεν ευνοούν και δεν συμφέρουν κανέναν. Να φροντίσουμε να έχουμε στο σωματείο άξια μέλη, ώστε να συζητήσουν και να προτείνουν βελτιωτικές ρυθμίσεις. Να πιέσουν για τα βασικά!!!! Είναι σημαντικό να πείσουμε την κοινωνία να σταθεί στο πλευρό των εκπαιδευτικών για τα μεγάλα ζητήματα: σχολική στέγη, άρση ανισοτήτων, ενίσχυση τεχνικής εκπαίδευσης, αυστηροποίηση λυκείου, καλύτερους μισθούς, ψυχολόγοι, νοσηλευτές, κοινωνικοί λειτουργοί σε κάθε σχολείο, αναλυτικά προγράμματα - η τέχνη εξοβελισμένη- σχολές γονέων και τόσα άλλα…

Η ελληνική κοινωνία νοσεί. Χρειάζεται φροντίδα στα βασικά. Το σχολείο είναι το σπουδαιότερο κομμάτι της, αλλά χωρίς την οικογένεια υπολειτουργεί.

26

είναι να βγαίνεις από τα ρούχα σου όμως φίλε JURE, γιατί πάω σε πέντε σχολεία και είναι, όπως φαίνεται, και στα πέντε συνεννοημένοι τις ώρες που πηγαίνω να με κάνουν να πιστέψω ότι δεν κουνιέται φύλλο από αξιολόγηση, αλλά θα τους δείξω εγώ, θα δούνε τι θα πάθουνε... συνέχισε να μας ενημερώνεις, σε παρακαλώ
Γιατί θα σε ρωτούσαν;

27
Απαντώ συνολικά, γιατί με κουράζουν οι παραθέσεις. Αξιολογήθηκα σε συνεργασία με τον σύμβουλο, για να ξεμπερδεύουμε κι οι δύο ο ίδιος, αλλά και οι άλλοι δύο νεοδιόριστοι στο σχολείο μου. Κανένας δεν ασχολήθηκε με το ζήτημα ούτε συνάδελφος ούτε μαθητής παρά μόνο οι τάξεις στις οποίες έγιναν οι διδασκαλίες. Τελεία. Απλά και τακτοποιημένα. Αυτό δεν αποδεικνύει τίποτα. Γιατί κάποιοι αναμένετε ιστορίες για αγρίους τις οποίες πιστεύετε και με τις οποίες νιώθετε βαθύτατη ικανοποίηση, ενώ στα μάτια της κοινωνίας εκτιθέμεθα ακόμη πιο πολύ.

Δεν υποστήριξα ΠΟΤΕ ότι με την αξιολόγηση θα γίνουν θαύματα, όπως διαλαλούν τα παπαγαλάκια της ΝΔ δεξιά και αριστερά, αγνοώντας ότι τα κτήρια καταρρέουν, τα φροντιστήρια αποβλακώνουν τα παιδιά, ότι οι γονείς και οι μαθητές μας δεν μας εμπιστεύονται, ότι η ύλη σε κάποια μαθήματα είναι δυσανάλογα μεγάλη, ότι η περίοδος της πανδημίας έχει πάει πίσω το μαθητικό δυναμικό, ότι ότι ότι…δεν θα φέρει η αξιολόγηση την Άνοιξη. Ούτε θα προκαλέσει όμως και Αρμαγεδώνα όπως διατρανώνουν ακραίοι. Υπάρχουμε και εμείς οι μετριοπαθείς πολίτες, οι δημοκρατικοί, αυτοί που σεβόμαστε τους νόμους του κράτους και τα δικαιώματα των παιδιών και των συναδέλφων μας. Μπήκε το νερό στο αυλάκι…γιατί τόσα χρόνια, τόσες δεκαετίες, δεν μπορούσε το κεντρικό κράτος ούτε να προφέρει την λέξη αξιολόγηση, όχι να την εφαρμόσει κιόλας! Υπό αυτή την έννοια το είπα και είναι πραγματικότητα. Πάνω σε αυτή τη χάραξη μπορούμε να διορθώσουμε πολλά με συνεννόηση πρώτα μεταξύ μας. Πώς να συνεννοηθούμε με το όποιο Υπουργείο, όταν εδώ μέσα άλλα λέμε και άλλα κατανοείτε!

Αξιολόγηση απαιτείται!! Για το έργο μας πρέπει να κρινόμαστε από θεσμικά ανωτέρους μας. ΤΕΛΕΙΑ. Οι συνδικαλιστές όφειλαν να έχουν έτοιμο, ολοκληρωμένο προς εφαρμογή σχέδιο για την αξιολόγησή μας με τα κριτήρια που θεωρεί η πλειονότητα του κλάδου σημαντικά. Οι συνδικαλιστές μας ΟΦΕΙΛΟΥΝ να πιέζουν για τα δικαιώματά μας που καταπατώνται με μισθούς αστείους και όλα όσα έχω αναφέρει…δεν παλεύουν για όλα αυτά, αντίθετα παλεύουν το σύστημα αξιολόγησης, πράγμα που μας φέρνει απέναντι στην κοινωνία!

Για όλα τα άλλα τα φαιδρά που δεν υπάρχουν πουθενά παρά μόνο στον στενό εγκέφαλο κάποιων, ας μη μιλήσω καλύτερα…διαχωρισμοί σχολείων, μάνατζερ, εντατικοποίηση εργασίας και άλλα τέτοια!! Πείτε τα όλα αυτά σε κάποιον άλλον εκτός εκπαίδευσης…για τολμήστε!! Γελούν μέχρι δακρύων.

Μόνο με σοβαρότητα μπορούμε να διασφαλίσουμε τα δίκαια του κλάδου, χωρίς να πληγώνουμε το δημόσιο σχολείο. Κάποιοι έχουν αράξει, καλοβολευτεί δυστυχώς. Είναι μπροστάρηδες με πανό και ντουντούκες…μικρό χωριό η Ελλάδα και γνωριζόμαστε όλοι μεταξύ μας. Ποιος εργάζεται ποιος είναι υπερφιλόδοξος ποιος πατά επί πτωμάτων ποιος αγρεύει ψηφαλάκια κλπ κλπ

Τι φοβάστε! Αφού συμμετέχετε σε απεργία - αποχή. Όσοι δεν συμμετέχουν αξιολογούνται κανονικά…

28
Το ποστ που γράφεις ΔΕΝ έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα.Η αξιολόγηση έχει αποτύχει.Δεν υπάρχει συμμετοχή.Θα το διαπιστώσεις με την προκήρυξη εκλογών και την υπηρεσιακή κυβέρνηση που θα πάρει παράταση εφαρμογής μέχρι να καταργηθεί από την επόμενη κυβέρνηση.
Δεν γνωριζόμαστε…ας δεχτώ όμως ότι γράφεις καλοπροαίρετα, ειλικρινά και όχι για προσωπικό σου όφελος: ότι δεν είσαι δηλαδή απλώς φοβισμένος και δεν μπορείς να δεχτείς άλλον μέσα στην τάξη σου, γιατί νιώθεις ανεπαρκής ή ότι δεν είσαι κομματικό στέλεχος, όπως άλλα άτομα εδώ μέσα που προωθούν την ιδεολογία τους.

Πώς να δεχθώ όμως όσα λες όταν στηρίζονται σε ψέμα ή άγνοια; Όλα τα κόμματα εξουσίας έχουν ψηφίσει την αξιολόγηση. Είναι ευρωπαϊκή επιταγή και επιβεβλημένη από τη λογική πέρα από τους νόμους, να αξιολογούνται όλοι μα όλοι στο δημόσιο! Δεν εμπίπτει στις λειτουργίες που διακόπτονται, όπως οι διορισμοί.

Ακριβώς επειδή είμαι ασεπίτης ΔΕΝ φοβάμαι ΚΑΜΙΑ αξιολόγηση!!! Έχω αξιολογηθεί και συνεχίζω να αξιολογούμαι όλα αυτά τα χρόνια από τότε που μπήκα στη σχολή και εξής. Αν είχα όπως το λιοντάρι με συκοφαντεί σχέσεις με την εξουσία, θα ήμουν χρόνια τώρα διορισμένος με τις ύποπτες προϋπηρεσίες που έχουν μαζέψει τόσοι άλλοι, οι οποίοι - ω τι περίεργο!!- κόπτονται μην και τους αξιολογήσουν….τώρα.

Στα σόσιαλ, και εδώ, γράφουν αυτοί που την αρνούνται. Δεν έχετε την πραγματική εικόνα. Προχωρά μια χαρά…!! Έχω τονίσει ότι έχει πολλά κακά σημεία αυτού του τύπου η αξιολόγηση με χειρότερο το κόστος!! Αλλά από την καθόλου είναι καλύτερη!!! Μπήκε το νερό στο αυλάκι που λέμε στο χωριό…να είμαστε σοβαροί, ώστε με το σωματείο - εφόσον επικρατήσουν οι λογικοί- να πετύχουμε διορθωτικές κινήσεις και καλύτερους μισθούς ιδιαίτερα για τους νεοδιόριστους. Επιστροφή των δώρων μας!!!!! Ξεπάγωμα των ΜΚ για τα δύο έτη που μας έκλεψαν!! Επειδή είναι άχρηστοι οι συνδικαλιστές μας και δεν μπορούν να πιέσουν ούτε μύγα για όλα αυτά τα σημαντικά, σε περίοδο μάλιστα προεκλογική, κάνουν εφόδους με πανό, κραυγές, ύβρεις και άλλα τέτοια φασιστικά. Ντροπή!
Ένα πραγματικό σωματείο πρέπει να σχηματιστεί που θα υπερασπίζεται ΟΝΤΩΣ τα δικαιώματά μας!!!!

Σελίδες: 1234 ... 73

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159787
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 577
Σύνολο: 580

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.065 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.