Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - JURE

Σελίδες: 1 ... 11121314
169
Μερικές παρατηρήσεις επί του θέματος:
Έλεος με τη δαιμονοποίηση της προϋπηρεσίας και τη θεοποίηση του γραπτού ασεπ. Ένας τρόπος ήταν για να ρίξουν σε μας την ευθύνη της αδιοριστίας κι εμείς τσιμπήσαμε τόσο που γίναμε βασιλικότεροι του βασιλέως. Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση.
 Μην ξεχνάτε ότι τους μεγαλύτερους εδώ μέσα μας έμαθαν γράμματα δάσκαλοι και καθηγητές της επετηρίδας και όχι ασεπίτες. Δεν ήταν όλοι
άχρηστοι, το αντίθετο μάλλον. Επίσης, δεν βλέπω να ανέβηκε το επίπεδο του δημόσιου σχολείου από το 98 και μετά.
Αυτό πάλι που όλοι γίναμε νομικοί με ξεπερνάει.
Τέλος, οι νέοι χαλαρώστε λίγο που ήρθατε με φόρα και ορμή να μας πείτε ποιος δικαιούται να δουλέψει και ποιος όχι.
Τον αγώνα που έχει κάνει ο καθένας μας δεν μπορεί να τον απαξιώσει κανείς, εκ των πραγμάτων έχουμε σημαντικό προβάδισμα. Με τη δική σας λογική πρέπει να απολύσουμε και τους μόνιμους για να δουλέψουμε εμείς.
Όλοι να διοριστούμε στην εκπαίδευση δεν γίνεται ούτε θα υπάρξει ποτέ ένα σύστημα απόλυτα δίκαιο για όλους. Είναι καλό να βλέπει κανείς τα πράγματα στη ζωή όπως είναι, να βάζει στην άκρη τους συναισθηματισμούς και να χαράσσει την πορεία του. Καλύτερο από το να ζει σε μια ουτοπία και να κάνει τον δον κιχώτη περιμένοντας να ανοίξουν οι ουρανοί και να βρέξει θέσεις εργασίας. Αν κάτσει έκατσε, αλλά το ίδιο ισχύει και για το τζόκερ. Δεν μπορείς να περιμένεις μια ζωή να σου κάτσει το τζόκερ και για τους περισσότερους το όνειρο μιας θέσης στο δημόσιο σχολείο είναι ακριβώς αυτό.
Σε γενικές γραμμές pre με titser.
Αυτό ακριβώς! Γιατί να ισχύει για τους "νέους" κι όχι και για τους παλιούς, αυτό που λες; Το ότι δούλεψε κανείς στην εκπαίδευση δεν τον καθιστά αυθεντία. Δεν έκανε κανείς καμιά θυσία για το δημόσιο σχολείο, εργάστηκε! Δεν οφείλει κανείς τίποτα σε κανέναν. Όλοι θα κριθούν για διορισμό. Εδώ κάποιοι ξεχνούν ότι και οι πίνακες αναπλήρωσης είναι εντελώς λανθασμένοι. Άλλοι θα δούλευαν κανονικά κι όχι εμείς/εσείς ή έστω και άλλοι. Αφήστε λοιπόν τη γκρίνια και τους συναισθηματισμούς και δεχτείτε τον νόμο. Από το 1998 είναι διαγωνισμός ΑΣΕΠ. Τίποτα άλλο.
Σε ένα κράτος βέβαια που ο λαός διχάζεται για το παραμικρό πώς να βρεθεί λύση! Δεν υπάρχουν μεν και δε. Θα κριθούν όλοι. Όσο για τους μόνιμους...δεν θα έπρεπε να έχει κανείς αντίρρηση να αξιολογηθούν. Την αξιολόγηση έχουμε δαιμονοποιήσει...γενικά και αόριστα.

170
Καλησπέρα ! Αν και είμαι νέο μέλος διαβάζω από καιρό τα μηνύματά σας και πραγματικά προβληματίζομαι κυρίως για την ψυχολογία κάποιων συναδέλφων ...δηλαδή για να καταλάβω όποιος έχει περάσει τη βάση του ΑΣΕΠ είναι ο εκλεκτός και οι υπόλοιποι στον Καιάδα ;;; Ποιοι είναι αυτοί που κάνουν τέτοιους διαχωρισμούς ; Είναι ή δεν είναι ρατσιστική η όλη αυτή συμπεριφορά . Εγώ αν και πέρασα στον ΑΣΕΠ αρνούμαι να δεχτώ ότι είμαι η ευφυΐα και οι υπόλοιποι συνάδελφοι ηλίθιοι;;;
Δεν διαχωρίζει το σύστημα τους υποψηφίους σε ανόητους ή όχι, αλλά σε ικανούς βάσει των κριτηρίων που θέτει και μη. Το θέμα μας είναι να υπάρξει ένα σύστημα που θα μείνει σταθερό και δεν θα αποκλείει κανέναν. Το να ζητάει κανείς να διοριστεί εκείνος και όχι ο άλλος χωρίς να τεθεί στην κρίση ανεξάρτητης αρχής με βάση κριτήρια αξιολόγησης είναι ανήθικο, κρύβει ιδιοτέλεια και τελικά παράνομο.

Οι έχοντες προυπηρεσία (άξιοι συνάδελφοι και σεβαστοί όσοι αξιοκρατικά την απέκτησαν...μη ξεχνάμε εκείνους που έβαζαν μέχρι και βουλευτές για ώρες στην πρόσθετη, τους άλλους που ποτέ δεν μπήκαν στην τάξη, αλλά "έτυχαν" μορίων από εκκλησιαστικά, σιβιτανίδειο κλπ) είναι οι μόνοι που μπορούν να διεκδικήσουν διορισμό; Οι υπόλοιποι πτυχιούχοι κρίνονται ανάξιοι με βάση ποιο κριτήριο ακριβώς;
Τέλος, ακόμη και όσοι υποστηρίζετε την προυπηρεσία, ξεχνάτε πως αν ίσχυε (η αντισυνταγματικότητα ευτυχώς έχει ήδη κριθεί) θα βρίσκονταν χιλιάδες ιδιωτικοί μπροστά σας/μας.

171
Το εκ του ασφαλους είναι πολύ σχετικό όταν ο άλλος οργώνει την ελλάδα για καμιά δεκαετία. Και ξαναρωτάω, στους υπόλοιπους διαγωνισμούς ασεπ και σε όσες προσλήψεις γίνονται, που μετρά κάργα η προυπηρεσία και μοριοδοτείται δεν υπάρχει αξιοκρατία?

Όλη η Ελλάδα κοιμάται και οι εκπαιδευτικοί είναι έξυπνοι?

Επίσης ειλικρινά θα ήθελα μια απάντηση στην υποθετική ερώτηση που έδωσα προηγουμένως.

Σιγά μη ζητήσουμε να νιώσουν και ενοχές οι χρόνιοι αναπληρωτές. Αυτοι φταίνε για τους αλλους που γεννηθηκαν χρονια αργότερα και τελειωσαν τις ιδιες σχολές? Επιλογές κάναμε όλοι, για τις σχολες και τις ζωες μας. σε αλλους βγήκαν, σε αλλους δεν βγήκαν, σε αλλους ξεκινησε καλα και ζόρισε μετα... Μήπως να γκρινιάζαν όλοι όσοι δεν υπήρχε ειδική αγωγή στα χρόνια τους και βλέπουν ατομα 10-20 χρόνια νεότερα να δουλευουν πριν απο αυτους?
Δλδ βλέπεις, οτι το σύστημα είναι μπουκωμένο, βλέπεις οτι υπάρχουν κατι χιλιάδες πιο πάνω απο σένα που δεν δουλεύουν, βλέπεις οτι υπάρχουν πάνω απο αυτους κάποιοι που ταλαιπωρούνται χρόνια....κ λες "θα πάω και θα λαμψει η δικαιοσυνη (η δικια μου δικαιοσυνη)"
Δεν κατανοείτε πως είναι άδικο. Εντάξει...όταν έχει πειστεί κανείς ότι θα διοριστεί, επειδή δουλεύει ως αναπληρωτής για χρόνια, το βρίσκω λογικό να νιώθει αναστάτωση. Σκεφτείτε μόνο το εξής: οι εκπαιδευτικοί των ιδιωτικών σχολείων έχουν τεράστιες προυπηρεσίες. Πολλοί από όσους νομίζουν ότι τους αρκεί η δική τους, θα μείνουν εκτός. Επίσης, σκεφτείτε γιατί δεν υπολογίζεται η προυπηρεσία σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα (με μπλοκάκι); Αν δεν θεωρείτε πως η εκπαίδευση είναι κάτι διαφορετικό από άλλες δουλειές, θα δεχόσαστε την αναγνώριση και αυτής της προυπηρεσίας;
Δεν συγκρίνεται το εκπαιδευτικό έργο με τίποτα άλλο. Παρόλες τις τρύπες εξάλλου στο σύστημα σίγουρα είναι ό.τι πιο αξιοκρατικό για τον δημόσιο τομέα στις προσλήψεις προσωπικού. Ας το ενισχύσουμε ως προς την αξιοκρατία του!!!

172
ποιος λέει ότι δεν υπάρχει άλλο σύστημα ; το συνταγμα το έχεις διαβάσει; ποιος κρίνεται επί ίσοις όροις; δεν υπάρχει μεγαλύτερη αδικία από το να αντιμετωπίζεις ίσα άνισες περιπτώσεις
Ποιες είναι οι άνισες περιπτώσεις; Όλοι πτυχιούχοι είμαστε με αγάπη ή ανάγκη να εργαστούμε στο δημόσιο σχολείο. Στο Σύνταγμα δεν υπάρχουν αμπελοφιλοσοφίες!
Κάπου διάβασα πως έχουμε ευθύνη για την επιλογή ενός κλάδου κορεσμένου. Έχουμε ναι. Ξέραμε καλά ότι θα παιδευτούμε. Άλλο να παιδευτείς όμως κι ας το χεις επιλέξει στη διεκδίκησή σου με τίμια μέσα κι άλλο να σε παιδεύουν, παρανομώντας και αποκλείοντάς σε.
Όλοι στο παιχνίδι! Δεν υπάρχει σταθερή εργασία στη σύγχρονη εποχή. Μια ματιά αρκεί για να γίνει κατανοητό αυτό. Η αντίστασή μας στον διαγωνισμό το μόνο που θα φέρει είναι κάτι χειρότερο: διορισμός από περιφέρειες ίσως;

173
Γατάκια!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D τι λες;   ;D ;D ;D ;D ;D ;D μα τον άκουσες να δεσμεύεται για κάποιο συγκεκριμένο σύστημα; και τους διορισμούς τους βάζει στο μέλλον ;D ;D ;D ;D ;D ακομα δεν ξεκίνησε ο διάλογος...τωρα τι συζητάμε ακόμα και γραπτό να θεσπίσει δεν θα τις κάνεις τις προσλήψεις...και ο Κούλης για προσλήψεις ούτε να το συζητάει...α, ρε αλίμονο στους σκλάβους αναπληρωτές που θα πήγαίνουν για πόσα ακόμα χρόνια κανείς δεν ξέρει ανα την Ελλάδα
Με συγχωρείς, αλλά σκλάβος δεν είναι κανένας: εργάζονται σε συνθήκες γνωστές τους, τις οποίες αποδέχονται υπογράφοντας σύμβαση, τίμια δουλειά, επί πληρωμή! Με μισθό για τα μέτρα της εποχής πάντα (άλλο που εγώ θεωρώ ότι κάθε καθηγητής θα έπρεπε να πληρώνεται με 1500 τουλάχιστον) ικανοποιητικό! Μην υπερβάλλουμε. Και μην κλαιγόμαστε!
Να γίνουν διορισμοί και οι αναπληρωτές να είναι μόνο για όποιον λείπει έστω και για μια ώρα από τη δουλειά του. Αυτό θα ήταν το ιδανικό.
Εδώ όμως κάποιοι δεν θέλουν καν διορισμούς, αν δεν είναι οι ίδιοι να διοριστούν, μην μειωθούν οι θέσεις για τους αναπληρωτές. Τι συζητάμε λοιπόν! Σύστημα που να εξυπηρετεί τον καθένα ξεχωριστά από τις χιλιάδες των ανθρώπων που δούλεψαν, δουλεύουν ή θέλουν να δουλέψουν στο δημόσιο σχολείο ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ. Και καταλήγουμε...ΑΣΕΠ.
Τα βιβλία και τις σημειώσεις τις έχουμε. Ύλη να ξεκινάμεε σιγά-σιγά!  ;)

174
http://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/anaplirotes-midenikis-proypiresias-anoihti-epistoli-pros-ypoyrgo-paideias

Να ακουστεί και η άλλη πλευρά...από αυτούς τους συναδέλφους κάποιοι έχουν και διδακτορικό και κάποιοι άλλοι έχουν εργαστεί στο εξωτερικό. Εδώ όμως δεν έχουν ευκαιρία. Οι θέσεις είναι κρατημένες...κρίμα!

175
Δεν το λέει, αλλά εκεί όλα συγκλίνουν. Δεν υπάρχει άλλο σύστημα.
Δεν είναι ωραίο να χαρακτηρίζουμε, συνάδελφοι! Τεμπέληδες, αγράμματοι καθηγητές θέλω να πιστεύω ότι δεν υπάρχουν, πράγμα που δεν γίνεται βέβαια, σε κάθε κλάδο άνθρωποι εργάζονται και υπάρχουν και αυτοί. Δεν έχει καμμία σχέση όμως το σύστημα διορισμού με την ποιότητα των ατόμων. Νοητική, ηθική κλπ. Δεν σημαίνει ότι ο ασεπίτης (όπως συνηθίζεται να λέγονται οι επιτυχόντες...) είναι αναγκαστικά ο καλύτερος και εκείνος που έχει συγκεντρώσει μεγάλη προϋπηρεσία είναι άχρηστος. Δεν λειτουργεί έτσι, δεν είμαστε παιδιά και δεν θα αξιολογούμε υπεραπλουστευτικά. Ο καθένας έκανε τις επιλογές του, ανάλογα με το συμφέρον του, την κρίση του. Σε άλλους βγήκε σε άλλους όχι. Το κράτος πάντως οφείλει να διαμορφώσει ένα σύστημα, το καλύτερο δυνατό χωρίς να αδικείται κανένας από όσους βάσει του πτυχίου τους μπορούν να διεκδικήσουν θέση στο δημόσιο σχολείο.
Μονάχα με τον διαγωνισμό γέροι, νέοι, έμπειροι, άπειροι, πλούσιοι ή φτωχοί, έχοντες ή μη έχοντες γνωριμίες, όμορφοι ή άσχημοι κλπ κρίνονται επί ίσοις όροις! Για εμένα το να συνυπολογίζονται μόρια προϋπηρεσίας, μεταπτυχιακών, διδακτορικών και συναφών με την επιστημονική και παιδαγωγική επάρκεια του κάθε υποψηφίου, είναι και λογικό και πρέπον (αμφισβητήσιμο από άλλους...σεβαστό).  Σίγουρα τόσα χρόνια δεν είχαν την ευκαιρία να δώσουν ΑΣΕΠ και να εργαστούν π.χ. οι νεότεροι, αλλά είχαν περισσότερη δύναμη-κουράγιο και μεγαλύτερη άνεση χρόνου από τους παλιούς να πάρουν μεταπτυχιακό/διδακτορικό. Μία η άλλη...το τι θα γράψεις θα κρίνει στην ουσία το αποτέλεσμα.

Τα υπόλοιπα περί ειδικών κατηγοριών τα θεωρώ ανεπίτρεπτα! Στην εκπαίδευση θα εργαστούν...λίγη σοβαρότητα. Κοινωνική πολιτική μπορείς να κάνεις με άλλους τρόπους, όχι έτσι.

177
Οι προτάσεις τους ήταν και είναι ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ! Ας μην θίξω ότι είναι και ανήθικες και παράλογες. Δύο ψέματα: 1) η Ευρώπη δεν εμποδίζει τους διορισμούς, 2) η διεκδίκηση των ιταλών εκπαιδευτικών είναι παντελώς διαφορετική υπόθεση και δεν υφίσταται δικαίωμα διορισμού βάσει της προϋπηρεσίας.

Είναι τα συνήθη ψέματα με τα οποία προσπαθούν να παγιδεύσουν τους ανθρώπους που εργάζονται ως αναπληρωτές. Ας ενωθούμε να υποστηρίξουμε διαγωνισμό ΑΣΕΠ! Να διεξαχθεί...να γίνουν διορισμοί 10, 100, 1000 ατόμων, όσων χρειάζονται τέλος πάντων... να ξεμπλοκάρει το σύστημα και να ξέρει ο καθείς τι πρέπει να κάνει.

Από το 1998 ο μόνος τρόπος είναι ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ. Ο μόνος...για ποια αλλαγή συστήματος κατηγορούν το Υπουργείο; Το δίκαιο δεν το έχει αυτός που φωνάζει περισσότερο. Ούτε οι πολλοί τελικά είναι εκείνοι που δεν θέλουν ΑΣΕΠ. Είναι αυτοί που έχουν βήμα απλώς... Το κράτος οφείλει να διασφαλίσει το δίκαιο. Το δίκαιο όχι βάσει των εκάστοτε συμφερόντων, αλλά βάσει του τι εκπαιδευτικούς θέλουμε να έχουμε στα σχολεία μας!

Ως γονείς, ως εκπαιδευτικοί, ως απλοί πολίτες κρίνουμε ότι άνθρωποι που φοβούνται να κριθούν (όχι στον ΑΣΕΠ, όχι στην αξιολόγηση...όχι...όχι) είναι άξιοι να βρίσκονται στις τάξεις να μορφώνουν τα παιδιά μας;
Η αξιοκρατία είναι βάση της Δημοκρατίας.


178
Οι συνδικαλιστές ρίχνουν τις ευθύνες στο Υπουργείο -βεβαιότατα έχει τις πιο βαριές- και το Υπουργείο στους συνδικαλιστές! Κάπως έτσι όλοι βολεύονται στην αδράνεια. Φυσικά προσθέτουν στο αφήγημα ότι υποτίθεται πως ένας αόρατος εχθρός εκ Δύσης τους εμποδίζει. Πολύ ωραία! Χωρίς σύστημα δεν θα γίνουν διορισμοί. Τρία χρόνια τώρα κάλλιστα θα μπορούσαν να εφαρμόσουν το σύστημα που υπάρχει. Γιατί δεν το κάνουν; Μη λυπήσουν διαφόρους. Να τα έχουμε καλά με όλους, αφού ως γνωστόν ο καλύτερος είναι αυτός που δεν κάνει τίποτα, στην απραξία λάθη δεν θα βρεις! Εξάλλου οι αναπληρωτές υπάρχουν κ θα υπάρχουν και μια χαρά προχωράει η σχολική ζωή! Φτηνά και χωρίς συγκρούσεις. Κι αν ρωτήσεις τους αναπηρωτές αν προτιμούν διορισμό ή την αναπλήρωση, θα θέσουν το εξής: διορισμό με βάση τη θέση που έχουμε τώρα στον πίνακα αναπληρωτών! Δηλαδή τον παράνομο και αντισυνταγματικό. Οι νόμοι δεν μετρούν για κανέναν... Αλλιώς καλά είμαστε κι ως αναπληρωτές... Δεν θα το ξαναπώ, έχει καταντήσει βαρετό. Διαγωνισμός ΑΣΕΠ θα έρθει μας αρέσει ή δεν μας αρέσει. Τίμια και ηθική λύση. Επώδυνη...αλλά νόμιμη και ηθική. Δεν θα δούμε κανέναν διορισμό λοιπόν. Αυτό το συμπέρασμα βγαίνει. (εξαιρούνται οι δικαιωμένοι...αυτοί αποτελούν ξεχωριστή περίπτωση..μην παρεξηγηθώ)

179
Ρακοσυλλέκτη...Εύγε! Ποτέ δεν πάνε χαμένα τα λεφτά, όταν πάνε σε βιβλία...ΑΣΕΠ βέβαια, τι άλλο; Δεν ξέρω αν θα παρακαλάνε, αλλά δεν υπάρχει κάτι άλλο...σίγουρα δεν υπάρχει. Για 1 ή για 1001 προσλήψεις, ο μόνος δρόμος= διαγωνισμός ΑΣΕΠ.

180
Θα δώσουν όλοι όσοι ενδιαφέρονται ΑΣΕΠ. Κι αν πάνε πήγαν, αν όχι την επόμενη φορά! Ο καθένας με τα όπλα του. Άλλοι με την εμπειρία τους κι άλλοι με το κοφτερό νεανικό μυαλό τους! Με το καλό ο νέος διαγωνισμός...τίποτα άλλο δεν θα σταθεί. Οι δικαστικές αποφάσεις ακόμη να μας μάθουν την αλλαγή σελίδας;!

181
Απλώς περίμεναν να διοριστούν με την προυπηρεσία, όπως τους έταξαν. Υπομονή μέχρι το ΦΕΚ για όλους. Καλό διορισμό! Όλα τα άλλα είναι μικρότητες...Η ευθύνη ανήκει στον καθένα μας ξεχωριστά. Ας ζητήσουμε συγγνώμη που ταλαιπωρούνται άδικα τόσοι άνθρωποι. Και πέτυχαν σε διαγωνισμούς. Και διεκδίκησαν το δίκιο τους. Ε όχι να τα ακούν κιόλας. Κουράγιοοο!!!

182
Είναι το δικαιότερο..ωραία! Καθημερινά όμως οι ομοσπονδίες και οι έχοντες πολλή προυπηρεσία βρίσκονται στο υπουργείο και πιέζουν. Κακώς η πολιτεία εκβιάζεται, αλλά το παθαίνει. Πρέπει να υπάρξει και μια δυνατή ομάδα πίεσης υπέρ του διαγωνισμού ΑΣΕΠ. Του μοναδικού τρόπου πρόσληψης που δεν θα καταπέσει νομικά, ηθικά... Όσοι όμως είτε διοριστήκαμε είτε πιστεύουμε στον διαγωνισμό ΑΣΕΠ ως βασικό κριτήριο (ή και μοναδικό) για τον διορισμό στην εκπαίδευση κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας λες και ζητάμε κάτι τρομερό!
Έχει φανεί ξεκάθαρα όλα αυτά τα χρόνια...οι φωνές και οι πιέσεις υπερτερούν του δικαίου....δυστυχώς. 

Σελίδες: 1 ... 11121314

Pde.gr, © 2005 - 2019

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 28723
  • Τελευταία: Drosia
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 978731
  • Σύνολο θεμάτων: 16940
  • Σε σύνδεση σήμερα: 206
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 164
Σύνολο: 169

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.