Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - JURE

Σελίδες: 1 ... 6667686970 ... 73
939
«Είναι άδικο για τους βιολόγους να εξετάζονται σε
τόσο δύσκολη ύλη στη Χημεία, που δεν τη διδάσκονται εκτενώς στα ΑΕΙ και να
λέμε ότι αποτυγχάνουν, ενώ είναι καλοί βιολόγοι», λέει ο κ. Μαργαρίτης

Νίκος Αντωνίου: «Επειδή απουσιάζει η εξειδίκευση στη Μέση Εκπαίδευση κόπηκαν
στον διαγωνισμό άριστοι επιστήμονες, λόγω του ότι δεν πήγαν καλά σε μάθημα που
δεν είναι της ειδικότητάς τους, όπως οι φυσικοί στη Χημεία», λέει ο καθηγητής
του Πανεπιστημίου Αθηνών
κ. Λουκάς Μαργαρίτης, δεν συμφωνεί με τον διαγωνισμό ως διαδικασία
αξιολόγησης, για αυτό και παραιτήθηκε από την επιτροπή.
Φθηνές δικαιολογίες! Όταν κληθείς να το διδάξεις, στην ουσία, με τους μαθητές κριτές; Δεν μας ενδιαφέρει καθόλου τι θα μάθουν και πώς και από ποιους; Ιστορία έπρεπε να δίνουν και οι ξενόγλωσσοι, για να τη δικαιούνται ως β ανάθεση.
Το διλαβασμα κάνει καλό και είναι δια βίου!!!!

940
Μπείτε στα αποτελέσματα των διαγωνισμών...ανάμεσα στους διοριστέους φυσικά και ήταν και άτομα 40+ με παιδιά μικρά άλλοι, άλλοι εργαζόμενοι σε ιδιωτικά, φροντιστήρια, ιδιαίτερα, με περιορισμένο χρόνο έναντι άλλων και τα κατάφεραν μια χαρά! Αξιοθαύμαστοι!! Προσωπικά δεν μπορώ να θαυμάσω κανέναν επειδή επέλεξε και μόνο να εργαστεί μακριά από το σπίτι του ή σε δυσπρόσιτο ακόμη, χωρίς να μπει στη διαδικασία ποτέ να ακολουθήσει τον νόμιμο δρόμο.

Μπράβο σε όσους δεν φοβήθηκαν! Και εμείς 40 + φτάσαμε πια, θα τα καταφέρουμε ή όχι κανείς δεν ξέρει. Τουλάχιστον δεν θα μας χαριστεί κάτι. Θα το προσπαθήσουμε με τα όπλα μας, την εμπειρία μας, τις γνώσεις μας, τη δυναμική που μας έχουν προσφέρει οι σπουδές μας. Ε..κι οι νέοι συν τη φρεσκάδα και το καθαρό τους μυαλό!

Αλλάζουμε...όσοι εργάζονται στην εκπαίδευση με ένα βιβλίο στο χέρι...πάντα! Και ναι ο καθένας έκανε τις επιλογές του. Ας έδιναν στο διαγωνισμό, ώστε να μην έχουν να φοβηθούν τίποτα! Τρέμουν τον διαγωνισμό μερικοί...και η ηγεσία  λαικίζει δυστυχώς.

941
Μερικοί "το βιολί βιολάκι" εδώ μέσα. Ο "παλιός" που, παρόλο που έτρεχε δεξιά κι αριστερά κάθε χρόνο, το κράτος δεν του χρωστάει τίποτα. Κι ο νέος που δικαιούται τα πάντα, θα έρθει και θα αλλάξει τον κόσμο και θα μας δείξει εμάς...Κι όχι μόνο σε μας αλλά και στις χιλιάδες των συναδέλφων του, τους οποίους θα κατατροπώσει σε ενδεχόμενο γραπτό διαγωνισμό Ασεπ. Θα φάνε τη σκόνη του...
Από τη μια βαριέμαι να διαβάζω τα ίδια και τα ίδια από ορισμένους, από την άλλη εκνευρίζομαι με τα θράσος τους, αλλά στο τέλος δε μπορώ να μη γελάσω με την τόση αυτοπεποίθηση.
Δεν πειράζει, όλα έρχονται στη θέση τους κάποια στιγμή.....
Δεν μίλησε κανείς για σκόνη. Θα δεχτώ τη θέση μου, εφόσον κριθώ με τα ίδια κριτήρια ισότιμα με όλους τους άλλους. Θα παλέψω. Η αλλαγή βρίσκεται στο ότι κάποιοι θέλουμε την αξιοκρατία, ενώ κάποιοι άλλοι μόνο να βολευτούν και μετά ας διαλυθεί το σύμπαν.
 Η διάλυση ξεκίνησε από τις τακτικές του υπουργείου οι οποίες ευθυγραμμίζονταν με τα συμφέροντα των "πελατών" τους. Για όλους εμάς τους υπόλοιπους που δεν υπήρξαμε πελάτες/ψηφοφόροι, που δεν εκχωρήσαμε την ψήφο μας εις το όνομα της εξυπηρέτησης των ατομικών δικαίων (υπάρχει κι αυτή η υγιής μερίδα των πολιτών..ναι..που πιστεύει σε μια άλλη χώρα), ο διαγωνισμός είναι η πιο αξιοκρατική λύση. Αυτή που αρμόζει σε ένα σχολείο δημόσιο. Ιδέες για την αδιαβλητότητα, τη λογική των θεμάτων, για το πώς θα επιλέγονται οι καλύτεροι...να καταθέσουμε όλοι (και σε ξεχωριστό θέμα στο forum), αλλά να θεωρείται πως όσοι τον υπερασπιζόμαστε, νομιζόμαστε παντογνώστες είναι ακραίο. Απλώς δεν φοβάμαι να (ξανα)κριθώ, όπως πολλοί νέοι, παλαιοί, πρώην επιτυχόντες σε διαγωνισμούς κ.α.

942
Πέραν αυτών που τους πήραν τις θέσεις...εννοείται. Νέος ασεπ. Οι έχοντες επιτυχία/ες όφειλαν να διεκδικήσουν όταν έπρεπε τη θεση τους. Μετα έγινε άλλος διαγωνισμός...και περιμένουμε μια 10ετία τον επόμενο! Ας αυξηθεί η μοριοδότηση για την προυπηρεσία λόγω συνθηκών, αλλά αυτή από μόνη της δεν λέει κάτι. Διαγωνισμός και ανάλογα τις ανάγκες. Αυτό το υβρίδιο του μόνιμου αναπληρωτή, που χάνει την εργασία του...είναι σαν να ζητάμε να υπάρχουν πάντοτε κενά στα σχολεία για να δουλεύουμε εμείς. Πράγμα που σε κάποιες περιφέρειες ακόμη κι αυτό γίνεται...πιέζουν για να προσληφθούν αναπληρωτές φίλοι κ γνωστοί!
Επιβάλλεται να αλλάξουμε. Θα έχει κόστος για όλους, αλλά μας αξίζει η αλλαγή!
Αξιοκρατία!!!

943

Αν δήλωναν μόνο τις περιοχές κοντά στο σπιτάκι τους καλώς δεν δούλευαν. Να βάζαν το κουτάκι αν ήθελαν να δουλέψουν. Ειδικά το 2010 που ξεκίνησαν τα ΕΑΕΠ δημοτικά ήταν αδύνατο να έχεις ΑΣΕΠ και να μη σε πάρουν αν δήλωνες το κουτάκι. Άρα οι περιπτώσεις που αναφέρεις προφανώς ήθελαν να είναι κοντά στα σπίτια τους.


https://www.pde.gr/index.php?topic=23780.0
διάβασε εδώ για να δεις τα νούμερα.  Συνάδελφος αναφέρει ότι το 2010 πήραν 2000 άτομα (600 ΑΚΩ και 1400 ΑΜΩ). [/pre]
Και καλώς έκαναν όσοι δήλωσαν παντού/ κουτάκι, θέλοντας να εργαστούν να λάβουν μισθό και να αποκτήσουν εμπειρία. Τους οφείλει κανείς διορισμό όμως; Το σύστημα που ισχύει μιλά για  συγκεκριμένα μόρια που αποδίδει η προυπηρεσία και για διαγωνισμό, ο βαθμός του οποίου θα καθορίζει τον διορισμό συν τα όποια μόρια από πρόσθετα προσόντα. Άρα, οι εκπαιδευτικοί έκαναν τις επιλογές τους βάσει του νόμου. Θα τους περιφρονήσουμε;
Ο κόμπος λύνεται με νέο διαγωνισμό. Όσο κι αν δεν μας αρέσει. Το δημόσιο σχολείο δεν ανήκει σε κανέναν. Επιθυμούμε εργασία σε αυτό. Δικαιούμαστε να τη διεκδικήσουμε ισότιμα. Μονάχα ο διαγωνισμός εξασφαλίζει την ισοτιμία. Μη λέμε τα ίδια.
Μέχρι τώρα το υπουργείο μετρά αντιδράσεις...τον τελευταίο καιρό έχουν ακουστεί και εκείνοι που θέλουν τον διαγωνισμό. Θα πάψει να θεωρείται ταμπού. Θα πάψει η αξιολόγηση να είναι ταυτόσημη του διαβόλου.
Σιγά..σιγά..αργά και σταθερά...το κράτος μας αλλάζει από τις νέες γενιές. Με τις παλιές κολλήσαμε στη λογική του μέσου, του βύσματος, των εξυπηρετήσεων, της διαπλοκής και της λογικής: κρύβω κάτω από το χαλί τα προβλήματα, λογική που έχει εκθέσει τον κλάδο μας ανεπανόρθωτα στα μάτια της κοινωνίας!
Αλλάζουμεεεε

944
Ταβάνι στη προϋπηρεσία και προσμέτρηση ολόκληρου του ΑΣΕΠ για τους επιτυχόντες. Ο νόμος 2525/97 προβλέπει σαφώς ότι από το 2003 και μετά οι διορισμοί εκπαιδευτικών άρα και οι προσλήψεις αναπληρωτών πρέπει να γίνονται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από  πίνακα επιτυχόντων του ΑΣΕΠ (άρθρο 2. του οικείου νόμου). Βέβαια, η βούληση του νομοθέτη ουδέποτε τηρήθηκε και όταν ο Φίλης κινήθηκε προς αυτή τη κατεύθυνση, κάποιοι τον ανάγκασαν να το πάρει πίσω μετά από ένα μήνα. Είναι οι ίδιοι που τώρα πιέζουν για μη προσμέτρηση του ΑΣΕΠ με τις ευλογίες κάποιων συνδικαλιστών που αυτοχρίζονται ως εκπρόσωποι του κόσμου της αναπλήρωσης. Τέρμα πια τα παιχνιδάκια εις βάρος συναδέλφων τους που αναδείχθηκαν ξανά και ξανά επιτυχόντες σε ένα σκληρό γραπτό διαγωνισμό και αναγκάστηκαν να πάρουν τη δικαστική οδό για να βρουν το δίκιο τους.
Έχεις δίκιο. Έτσι γίνανε τα πράγματα. Το υπουργείο ωστόσο άγεται και φέρεται...και η ευθύνη για αυτό πέφτει αποκλειστικά πάνω του. Είναι ανίκανοι να κυβερνήσουν όσοι απλώς θέλουν να ικανοποιούν τους πάντες μάλιστα στρεφόμενοι κατά των ίδιων των νόμων της πολιτείας! Σε ποιο άλλο κράτος..σοβαρό..γίνονται αυτά;

Φωνάζεις; Χτυπάς χέρια στο τραπέζι; Εκστομίζεις ύβρεις; Καβαλάς κάγκελα; Ιδού τα αξιοκρατικά κριτήρια επιλογής δημοσίων υπαλλήλων! Επιλέγεις και φέρεσαι αναλόγως...

945
Τα σχόλια είναι χωρίς υπογραφή και ταυτότητα. Όσα άτομα γνωρίζω που έχουν διοριστεί με δικαστική απόφαση, που έχουν δικαιωθεί και περιμένουν διορισμό ή έχουν προσφύγει, δεν έχουν διανοηθεί να υποστηρίξουν απόλυση συναδέλφου τους. Πρώτη φορά το διαβάζω κ υποψιάζομαι ότι γίνονται τέτοιες τοποθετήσεις για άλλους λόγους, ας πούμε αποπροσανατολισμού. Δεν είναι ο κίνδυνος αυτοί που θα διοριστούν, αλλά η λογική του υπουργείου είναι επικίνδυνη για όλα τα ζητήματα της παιδείας κ για το νέο σύστημα που ετοιμάζει (?)

Επιστρέφω: οι συνάδελφοι που διορίστηκαν με όποιον τρόπο δεν έχουν ευθύνη. Οι επιλογές των υπουργών κ η πελατειακή λογική του πολιτικού μας συστήματος εν γένει ευθύνονται για την κακοδαιμονία της κατά τάλλα αξιολογότατης εκπαίδευσης της χώρας μας.

Καλό διορισμό εύχομαι και γρήγορα!! Όσο καθυστερούν με εσάς δυστυχώς φαίνεται πιο καθαρά ότι δεν θέλουν να προχωρήσουν σε διορισμούς γενικά και όλα είναι προφάσεις.

947
Με τον παρορμητισμό μας...έστω. Το ερώτημα παραμένει πάντως. Γιατί διαβάζοντας όσους υπερασπίζονται με σθένος την προυπηρεσία, βλέπω ότι αναγνωρίζουν μόνο την (καθαγιασμένη) δική τους. Ο καθείς και πάνω του κοινώς.

948
Πιθανότατα. Ο κόσμος είναι πολύς που θέλει διαγωνισμό. Στην πρωτοβάθμια μονάχα είναι άκρως αρνητικοί.

https://www.esos.gr/arthra/59609/anagnorizetai-i-proypiresia-ekpaideytikoy-se-idiotiko-sholeio-akomi-ki-itan?fbclid=IwAR0carja6AweIC7mIHDWy8ETDHQBz69sk5JcNwaFeYrDmtdT69CtPRk1J9U

Δείτε! Ακόμη και να έχεις ιδιωτικό σχολείο... εγώ θυμάμαι στη σύμβαση υπογράφαμε: δεν είμαι ιδιοκτήτης κ δεν δουλεύω σε φροντιστήριο. Για εμένα είναι ομοειδή τα ιδιωτικού φορέα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Ας αναγνωρίζεται κ η προυπηρεσία στα φροντιστήρια, ώστε να έχουν μόρια κ οι νέοι!

Τι λέτε;

949
Με προυπόθεση όμως τη διενέργεια διαγωνισμού το 2010. Μην τα θέλουμε όλα δικά μας. Απο την στιγμή που αυτό δεν έγινε ποτέ, είμαστε όλοι ύποπτοι...
Κάποιοι λίγοι ή πολλοί δεν ξέρω -νομίζω με προυπηρεσία σε δημόσιο σχολείο πλειοψηφούν- έχουν αποκτήσει μόρια μέσω των επιτυχιών τους αποκλειστικά. Και έδιναν και επιτύγχαναν διαχρονικά. Θα ήταν μόνιμοι αν όλα λειτουργούσαν κανονικά. Πλαφόν να μπει για όλους. Η αλήθεια όμως να λέγεται. Κάποιοι έχουν δουλέψει, αφού διεκδίκησαν την εργασία τους μέσω του νόμιμου τρόπου.

950
μεταβατική για να απορροφήσει τους επιτυχόντες παλαιότερων ασεπ; από τη στιγμή που πραγματοποιήθηκαν για ένα συγκεκριμένο σκοπό; εδώ τα εφετεία δεν διορίζουν αναδρομικά από τον ασεπ του 06 και θα επικαλεστεί κάποιος μεταβατική για να τον πάρουν απλώς επιτυχόντα; οι γραπτοι ασεπ διενεργήθηκαν για να γίνουν μόνιμοι διορισμοί συγκεκριμένες περίοδοι...τέλος ...κάθε τι άλλο συνιστά εμπαιγμό των κόπων κάποιων ανθρώπων και καπηλεία των προσδοκιών του...ακόμα κι αν γινεται από δικηγορικά γραφεία...
Οι πίνακες αναπληρωτών θα έπρεπε να έχουν μονάχα επιρτυχόντες του ασεπ. Των άλλων η προυπηρεσία είναι ολίγον τι ύποπτη!

951
Μα ακριβώς για όλους αυτούς τους λόγους μία είναι η λύση: διαγωνισμός. Δεν μπορεί κανείς να τον προσβάλλει νομικά και στη συνείδηση τόσο του εκπαιδευτικού κόσμου όσο (κ ιδιαίτερα) της κοινωνίας είναι ο μόνος αξιοκρατικός τρόπος διορισμού και ο μόνος που αρμόζει στο δημόσιο σχολείο.


952
Δεν θα διαφωνήσω. Σκέψου όμως ότι αδικήθηκαν κατάφωρα. Δεύτερον, ήξερε κάποιος ότι ο ασεπ του 06 αναιρεί τον ασεπ 04 και του 08 του 06. Επομένως, αν ήθελε διορισμό έπρεπε να δώσει. Εννοείται πως όσοι ήταν σε θέση διοριστέου θα πρέπει να αποζημιωθούν με κάποιον τρόπο. Με πρόσθετη μοριοδότηση ίσως; Γενικά όμως συμφωνώ με νέο ασεπ ξεκινώντας από το μηδέν...με την προσθήκη όμως των μορίων έστω. Άνθρωποι με πολύ υψηλές βαθμολογίες σε προηγούμενο διαγωνισμό, δεν γίνεται να αγνοηθούν. Ο βαθμός στον νέο ασεπ πρέπει να καθορίζει ωστόσο το αν θα διοριστεί κανείς, όπως κι αν έχει.

Δέκα ή δώδεκα χρόνια από τους διαγωνισμούς...δεν έχει σημασία...εκείνοι πήγαν και αξιολογήθηκαν χωρίς φόβο και πάθος σύμφωνα με τον νόμο.

Δεν θα βρούμε κοινή συνισταμένη. Είναι σίγουρο. Θα περάσουν άλλα 10 κι εδώ θα είμαστε..στο αδιέξοδο !


Σελίδες: 1 ... 6667686970 ... 73

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159736
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 443
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 334
Σύνολο: 344

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.103 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.