Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - JURE

Σελίδες: 1 ... 6970717273
981
Τα γραφόμενα είναι συγκεκριμένα...τα φίλτρα μας διαφοροποιούνται. Καθείς ερμηνεύει κατά το δοκούν! Στη διεύθυνση πρόσφατα έπεσα μπροστά σε διαπληκτισμούς συναδέλφων για το αν ο δικός τους ή των άλλων ο δικηγόρος τους κοροιδεύει ή όχι. Ο νόμος ένας αλλά όχι ξεκάθαρος για όλους. Οι πρόσφατες αποφάσεις όμως δεν αφήνουν περιθώρια δυσερμηνειών. Ας μην γίνει διαγωνισμός, άρα ας μη γίνουν προσλήψεις για άλλα 10 έτη. Οι πίνακες πάντως των αναπληρωτών λήγουν. Οπότε και πάλι κάποιοι που δούλευαν μέχρι τώρα είτε θα καθυστερούν στις φάσεις προσλήψεων είτε δεν θα υπάρχουν σε καμμία. Οι πίνακες των αναπληρωτών βάσει ποιων μορίων/ κριτηρίων θα καταρτισθούν για το 2020 π.χ.;

982
Άμα σου πω πως τα λέει  ο Η.Κ θα μου πεις πως μεροληπτώ άμα σου πω πως τα λέει ο Τζαμτζης; 8)

 ο δικηγορος ασεπιτων Τζαμτζης http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:e3JGgWpZhFgJ:www.tzamtzis-law.gr/2015/03/20/%25CE%25B1%25CF%2583%25CE%25B5%25CF%2580-%25CE%25AE-%25CF%2580%25CF%2581%25CE%25BF%25CF%258B%25CF%2580%25CE%25B7%25CF%2581%25CE%25B5%25CF%2583%25CE%25AF%25CE%25B1-3/+&cd=4&hl=el&ct=clnk&gl=gr&client=firefox-b-ab

πάλι ο Τζαμτζής http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:HfcbZr6zyTwJ:www.tzamtzis-law.gr/2016/02/02/%25CE%25B1%25CF%2583%25CE%25B5%25CF%2580-2008-%25CE%25AE-%25CF%2580%25CF%2581%25CE%25BF%25CE%25B3%25CE%25B5%25CE%25BD%25CE%25AD%25CF%2583%25CF%2584%25CE%25B5%25CF%2581%25CE%25BF%25CF%2582/+&cd=11&hl=el&ct=clnk&gl=gr&client=firefox-b-ab
Ποιος είναι ο Η.Κ. και ποιος ο Τζαμτζής δεν ξέρω...υποθέτω ότι αναφέρεσαι σε δικηγόρους. Κι ας έχει νομική ισχύ ισχυροτάτη -δικηγόρος δεν είμαι και δεν θα το παίξω, κι ας ξέρω να διαβάζω και να κατανοώ τους νόμους- δεν πρόκειται να έχει αποδοχή λόγω του ότι υπολείπεται ηθικής ισχύος: δεν δύναται να αποκλειστούν γενιές και γενιές αποφοίτων! Αν και ο υπουργός δεν νομίζω ότι αναφέρθηκε τυχαία στην απόφαση του ΣΤΕ (λογικά τον δεσμεύει). Μπορεί να ήταν πρόσχημα... Όλα τα περιμένω από τους πολιτικούς.

983
Αυτή είναι προσωπική ερμηνεία υπό την πίεση -κατανοητή- των προσωπικών αξιώσεων. Για το καλό όλων μας ας είμαστε ανοικτοί στο ενδεχόμενο νέου διαγωνισμού, ώστε να μην προβούμε στις αστειότητες του 1998, να βλέπουμε δηλαδή ματ στις εξετάσεις υποψηφίων εκπαιδευτικών ή ανθρώπους να κάνουν απεργία πείνης, για να διαμαρτυρηθούν για την επιβολή διαγωνισμού. Οι αγώνες φέρνουν τα αντίθετα αποτελέσματα, όταν στερούνται λογικής και ηθικής.

Καλή τύχη σε όλους μας!

984
Συμφωνώ μαζί σου. Τα εύκολα λόγια μερικών είναι απλή θεωρία του καναπέ η ζωή όμως είναι πράξεις
Βιώματα και δικά μου και πολλών οικείων μας. Αυτό που χλευάζω είναι να προσπαθεί κανείς να συγκινήσει και να πείσει με επίκληση στο συναίσθημα και μόνο. Μάλιστα να επιχειρεί να πείσει έτσι το υπουργείο. Η πολιτεία θα παίξει το ρόλο της Στεφανίδου προκειμένου να νομοθετήσει!!! Σκληρές οι τοποθετήσεις μου για μερικούς, αλλά είναι πρώτα για εμένα σκληρές.
Η διαφορά μας είναι ξεκάθαρη. Εμένα δεν θέλω να με λυπηθούν -αλίμονο δουλεύαμε, σε συνθήκες γνωστές σε εμάς, από επιλογή μας- και δεν φοβάμαι να κριθώ ξανά, όπως έχω και στο παρελθόν κριθεί.
Σταματώ εδώ την κουβέντα, αφού οι περισσότεροι προσαρμόζετε το σύστημα στα συμφέροντα και στις ανάγκες σας. Όταν βγει ο αλγόριθμος που θα το καταφέρει αυτό για εκατοντάδες χιλιάδες άτομα, ώστε να μη νιώθουν αδικημένα, τα ξαναλέμε. Μέχρι τότε ας αρχίσουμε τη μελέτη μας για τον ΑΣΕΠ. Και μακάρι να μοριοδοτηθούν και όλα τα υπόλοιπα: προυπηρεσία, πτυχία κλπ. Με έχουν πείσει όμως οι νεότεροι πως σε αυτό το σημείο μόνο και καθαρά ο βαθμός στο διαγωνισμό θα έπρεπε να μετράει. (Ναι.Σε ένα forum αυτό έχει αξία: να πείθεις και να πείθεσαι. Διάλογος. Διαφορετικά ας μείνει ο καθείς στον μονόλογό του) Και θα το ξαναπώ: συνεχίστε να πιέζετε. Είστε πολλοί και έχετε το δίκιο με το μέρος σας. Τι 25..τι 35..τι 45..τι 55...δικαίωμα στην εργασία έχουμε όλοι. Δεν πρέπει να γίνει κλειστό επάγγελμα. Μα πώς κοιτάτε στα μάτια τους μαθητές σας...απορώ!!

Καλό φθινόπωρο!!!! Σε όλους!!!

985
Βολεμένοι υπαλληλίσκοι του δημοσίου, όταν πριν λίγα χρόνια έπεσε σύρμα για απολύσεις, έτρεχαν να πάρουν πτυχία ξένων γλωσσών και μεταπτυχιακά ή ακόμη και πρώτο πτυχίο στο ανοιχτό πανεπιστήμιο, αφού οι περισσότεροι είχαν μπει με μέσον. Στην εκπαίδευση σε μεγάλο βαθμό έχουμε γλιτώσει αυτό τον εξευτελισμό. Ωστόσο το να υποτιμά κανείς τα πρόσθετα προσόντα κάποιου μου θυμίζει την παροιμία: "όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια".

Όσο θα μετρά η προυπηρεσία άλλο τόσο θα πρέπει να μετρούν και τα πρόσθετα προσόντα, γιατί σε δυναμώνουν στη δουλειά σου. Τα χιλιόμετρα που κάναμε για να πάμε στη δουλειά, το κόστος του ενοικίου και λοιπών εξόδων, το συναισθηματικό κόστος από την απουσία των αγαπημένων μας κατά τη διάρκεια της "ξενιτιάς" μας...πώς να το κάνουμε! Δεν αποτελούν προσόντα!

986
Και μέχρι να αλλάξουν είναι για να ισχύουν, να εφαρμόζονται...
Τα αδιέξοδα είναι τα ίδια πάντως με τότε που χρειάστηκε να αλλάξει η επετηρίδα. Με τη δεκαετία που χει περάσει και με το άνοιγμα των πινάκων βρισκόμαστε στο ίδιο σημείο. Σε μια ιδιόμορφη νέα επετηρίδα! Πεισθούμε ή δεν...ο διαγωνισμός είναι η μόνη λύση. Να συζητήσουμε πόσο θα υπολογίζονται τα υπόλοιπα προσόντα, για να μην καθόμαστε να σκεφτόμαστε πώς θα αποκτήσουμε 3 με 4 παιδιά (μέχρι κι αυτό έχουν κάποιοι στο νου τους...πραγματικά δεν έχω να σχολιάσω κάτι! Κρίμα και πάλι κρίμα!)

987
Πε11 και Πε02 είναι οι πιο αδικημένες ειδικότητες. Σκάνδαλα επί σκανδάλων!!

988
Δεν μου χρωστάει κάνεις τίποτα. Την προϋπηρεσία μου όμως θα την μετρήσει. Γιατί όταν εγώ δούλευα μακριά από την οικογένεια μου και πλήρωνα δίπλα νοίκια και έχασα τα παιδικά χρόνια των παιδιών μου κάποιοι άλλοι κάθονταν σπιτάκι τους δούλευαν σε ιδιωτικά, φροντιστήρια, ιδιαίτερα και έκαναν σεμινάρια και μεταπτυχιακά.
Και φυσικά το έκαναν γιατί ο Νόμος Διαμαντοπούλου ξεκάθαρα σημείωνε ότι θα δίνονταν μόρια στα επιπλέον προσόντα, ενώ η προυπηρεσία θα μετρά ως το 2010. Σωστά θυμάμαι; Έχουν περάσει και 8 χρόνια! Θα διεξαγόταν διαγωνισμός. Οπότε λογικά και στο πνεύμα του νόμου αναζήτησαν τρόπους να ενισχύσουν τα πτυχία τους, ενώ παράλληλα μελετούσαν για τον επόμενο διαγωνισμό που ακόμη περιμένουμε!

Ο καθένας κάνει τις επιλογές του, αλλά ο νόμος ήταν -και είναι..ακόμη ισχύει- ξεκάθαρος. Προφανώς όμως κάποιοι είχαν συνηθίσει το μπουκάρισμα από τα παράθυρα! Χωρίς επιτυχία σε ΑΣΕΠ αλήθεια πώς γίνεται κάποιος να εργαστεί έστω και ως ωρομίσθιος;

989
Μάριε, πραγματικά έχεις απόλυτο δίκιο!
Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να συμπληρώσει την αίτηση του αναπληρωτή. 
Όταν χαρακτηρίζεις ως "θυσία" την ελεύθερη και δική σου επιλογή να εργαστείς, τότε, μάλλον αυτή η δουλειά ίσως να μην κάνει για σένα.
Συνάδελφοι αναπληρωτές, σας διαφεύγει ότι υπάρχει μόνιμο προσωπικό στα σχολεία, εκπαιδευτικοί που εργάζονται/διαμένουν μακρυά από τον τόπο συμφερόντων τους με/χωρίς παιδιά (γιατί ψυχή δεν έχουν μόνο οι "οικογενειάρχες" πολύτεκνοι, τρίτεκνοι κλπ) όλα αυτά τα χρόνια από τον τελευταίο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ή και νωρίτερα.
Μόνιμοι εκπαιδευτικοί που κάθε χρόνο περιμένουν μια απόσπαση στον τόπο συμφερόντων τους και αν δεν την πάρουν, επιστρέφουν στην οργανική τους στο νησί ή όπου υπηρετούν.
Απεναντίας, υπάρχει και μια μερίδα αναπληρωτών που όλα αυτά τα χρόνια εργάζεται στον τόπο συμφερόντων τους (μεγάλες πόλεις, π.χ. Θεσσαλονίκη) ή στη χειρότερη περίπτωση, σε γειτονικό νομό και γκρινιάζουν κι από πάνω ότι οι μόνιμοι τους παίρνουν τις θέσεις.
Να μη μιλήσουμε για τα λειτουργικά κενά σε περιοχές της Κεντρικής Μακεδονίας που εμφανίζονται ως δια μαγείας με την πρόσληψη των αναπληρωτών (ενώ νωρίτερα στις αποσπάσεις των μονίμων δεν υπήρχαν).
Οπότε, το αφήγημα του "αδικημένου αναπληρωτή, που γυρίζει την Ελλάδα κάθε χρόνο και κρατά ανοιχτά τα σχολεία" ας το αφήσουμε καλύτερα, γιατί δεν πείθει κανέναν.
Η σταθερή και μόνιμη εργασία είναι αναφαίρετο δικαίωμα όλων κι έτσι θα πρεπε να αντιμετωπίζεται και να διεκδικείται. Και όχι μια ομάδα πτυχιούχων είς βάρος των υπολοίπων, να επιμένει να διοριστεί  μόνο και μόνο επειδή έχουν οικογένεια και παδιά, είναι 40+ ή έχουν εργαστεί ως αναπληρωτές.
Οι υπόλοιποι που δεν πρόλαβαν να ενταχτούν στους πίνακες/ να κάνουν οικογένεια και γεννήθηκαν αργότερα, θα πεταχτούν στον Καιάδα; Δε θα πρεπε να έχουν ισότιμη μεταχείριση;
Στην τελική, οι αναπληρωτές τόσα χρόνια έχουν αποκτήσει άρτια γνώση του αντικειμένου και παιδαγωγική/διδακτική κατάρτιση, άρα τι έχουν να φοβηθούν με έναν ενδεχόμενο γραπτό ΑΣΕΠ;
Σωστότατοι!

990
αρκούν; (σε συνέχεια του προηγούμενου μηνύματός μου) ή πρέπει να εντάξουμε και άλλους δείκτες; Και αρκεί ένας γραπτός διαγωνισμός ή καλό θα ήταν να θεσπιστεί ένα "σχολείο" εξάμηνο με εξετάσεις στο τέλος (;) τύπου ΠΕΚ; Για την επιλογή την πρώτη πάντως, το κράτος και δεσμεύεται και έχει βρεθεί ξανά σε αδιέξοδο. Διαγωνισμό θα προκηρύξει, αλλιώς θα έχει μια καλή δικαιολογία ες αεί να μην διορίζει!

991
Ο δικαστής τους είπε το εξής: "αν εγώ, κύριε Βερβεσό, πάω να κλέψω μια τράπεζα και τα καταφέρω. Πάει μετά να την κλέψει κι ένας άλλος και δεν τα καταφέρει. Θα πάει μετά ο ληστής που δεν κατάφερε να κλέψει την τράπεζα στο δικαστήριο να ζητήσει τα κλοπιμίαι για λόγους ισονομίας με τον ληστή που κατάφερε και έκλεψε την τράπεζα; Τι παραλογισμός είναι αυτός;" Παρόλο που το ύφος του συγκεκριμένου γράφοντα δεν με εκφράζει (όσον αφορά τα λεγόμενα, ναι, πολλά από όσα αναφέρεις ισχύουν, με το επιθετικό ύφος όμως χάνεται η ουσία και το δίκιο), οφείλω να παραδεχτώ ότι η αναλογία που χρησιμοποίησε ο δικαστής περιέχει όλο το "ζουμί". Ευχαριστούμε origenis για την παράθεσή της!

Το νέο σύστημα διορισμού εκπαιδευτικών αφορά τόσο τους μόνιμους όσο και τους αναπληρωτές και κυρίως τους συναδέφλους που θέλουν να εργαστούν και στη δημόσια εκπαίδευση. Θα προσέθετα φυσικά ότι ενδιαφέρει τον κάθε πολίτη. Η Παιδεία είναι αγαθό, δημόσιο αγαθό, προσφέρεται δωρεάν σε όλους και ο κάθε πολίτης έχει λόγο να προτείνει ένα σύστημα επιλογής των αξιότερων.

Για εμένα (κι ας έχω χρόνια εργαστεί στην εκπαίδευση) η μεγάλη προϋπηρεσία δεν ισοδυναμεί με εμπειρία. Έμπειρος γίνεται μόνο κάποιος που πραγματικά εκμεταλλεύεται το κάθε λεπτό της εργασίας του στο σχολείο, για να μαθαίνει και να γίνεται καλύτερος, στην τριβή του με τους μαθητές του και τους συναδέλφους του. Λυπάμαι αλλά λίγοι αποκτούν εμπειρία με την εργασία τους. Οι περισσότεροι μαζεύουν απλώς μόρια. Ο έχων τα πιο πολλά μόρια δεν είναι και ο καλύτερος. Εμένα με ενδιαφέρει η ουσία: πώς θα έχουμε τους καλύτερους! Πρώτον, διαγωνισμός. Δεύτερον, σε τι να εξεταστούν; Το γνωστικό φυσικά κομμάτι είναι εκ των ουκ άνευ, η διδακτική και τα παιδαγωγικά αρκούν

992
Μερικές παρατηρήσεις επί του θέματος:
Έλεος με τη δαιμονοποίηση της προϋπηρεσίας και τη θεοποίηση του γραπτού ασεπ. Ένας τρόπος ήταν για να ρίξουν σε μας την ευθύνη της αδιοριστίας κι εμείς τσιμπήσαμε τόσο που γίναμε βασιλικότεροι του βασιλέως. Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση.
 Μην ξεχνάτε ότι τους μεγαλύτερους εδώ μέσα μας έμαθαν γράμματα δάσκαλοι και καθηγητές της επετηρίδας και όχι ασεπίτες. Δεν ήταν όλοι
άχρηστοι, το αντίθετο μάλλον. Επίσης, δεν βλέπω να ανέβηκε το επίπεδο του δημόσιου σχολείου από το 98 και μετά.
Αυτό πάλι που όλοι γίναμε νομικοί με ξεπερνάει.
Τέλος, οι νέοι χαλαρώστε λίγο που ήρθατε με φόρα και ορμή να μας πείτε ποιος δικαιούται να δουλέψει και ποιος όχι.
Τον αγώνα που έχει κάνει ο καθένας μας δεν μπορεί να τον απαξιώσει κανείς, εκ των πραγμάτων έχουμε σημαντικό προβάδισμα. Με τη δική σας λογική πρέπει να απολύσουμε και τους μόνιμους για να δουλέψουμε εμείς.
Όλοι να διοριστούμε στην εκπαίδευση δεν γίνεται ούτε θα υπάρξει ποτέ ένα σύστημα απόλυτα δίκαιο για όλους. Είναι καλό να βλέπει κανείς τα πράγματα στη ζωή όπως είναι, να βάζει στην άκρη τους συναισθηματισμούς και να χαράσσει την πορεία του. Καλύτερο από το να ζει σε μια ουτοπία και να κάνει τον δον κιχώτη περιμένοντας να ανοίξουν οι ουρανοί και να βρέξει θέσεις εργασίας. Αν κάτσει έκατσε, αλλά το ίδιο ισχύει και για το τζόκερ. Δεν μπορείς να περιμένεις μια ζωή να σου κάτσει το τζόκερ και για τους περισσότερους το όνειρο μιας θέσης στο δημόσιο σχολείο είναι ακριβώς αυτό.
Σε γενικές γραμμές pre με titser.
Αυτό ακριβώς! Γιατί να ισχύει για τους "νέους" κι όχι και για τους παλιούς, αυτό που λες; Το ότι δούλεψε κανείς στην εκπαίδευση δεν τον καθιστά αυθεντία. Δεν έκανε κανείς καμιά θυσία για το δημόσιο σχολείο, εργάστηκε! Δεν οφείλει κανείς τίποτα σε κανέναν. Όλοι θα κριθούν για διορισμό. Εδώ κάποιοι ξεχνούν ότι και οι πίνακες αναπλήρωσης είναι εντελώς λανθασμένοι. Άλλοι θα δούλευαν κανονικά κι όχι εμείς/εσείς ή έστω και άλλοι. Αφήστε λοιπόν τη γκρίνια και τους συναισθηματισμούς και δεχτείτε τον νόμο. Από το 1998 είναι διαγωνισμός ΑΣΕΠ. Τίποτα άλλο.
Σε ένα κράτος βέβαια που ο λαός διχάζεται για το παραμικρό πώς να βρεθεί λύση! Δεν υπάρχουν μεν και δε. Θα κριθούν όλοι. Όσο για τους μόνιμους...δεν θα έπρεπε να έχει κανείς αντίρρηση να αξιολογηθούν. Την αξιολόγηση έχουμε δαιμονοποιήσει...γενικά και αόριστα.

993
Καλησπέρα ! Αν και είμαι νέο μέλος διαβάζω από καιρό τα μηνύματά σας και πραγματικά προβληματίζομαι κυρίως για την ψυχολογία κάποιων συναδέλφων ...δηλαδή για να καταλάβω όποιος έχει περάσει τη βάση του ΑΣΕΠ είναι ο εκλεκτός και οι υπόλοιποι στον Καιάδα ;;; Ποιοι είναι αυτοί που κάνουν τέτοιους διαχωρισμούς ; Είναι ή δεν είναι ρατσιστική η όλη αυτή συμπεριφορά . Εγώ αν και πέρασα στον ΑΣΕΠ αρνούμαι να δεχτώ ότι είμαι η ευφυΐα και οι υπόλοιποι συνάδελφοι ηλίθιοι;;;
Δεν διαχωρίζει το σύστημα τους υποψηφίους σε ανόητους ή όχι, αλλά σε ικανούς βάσει των κριτηρίων που θέτει και μη. Το θέμα μας είναι να υπάρξει ένα σύστημα που θα μείνει σταθερό και δεν θα αποκλείει κανέναν. Το να ζητάει κανείς να διοριστεί εκείνος και όχι ο άλλος χωρίς να τεθεί στην κρίση ανεξάρτητης αρχής με βάση κριτήρια αξιολόγησης είναι ανήθικο, κρύβει ιδιοτέλεια και τελικά παράνομο.

Οι έχοντες προυπηρεσία (άξιοι συνάδελφοι και σεβαστοί όσοι αξιοκρατικά την απέκτησαν...μη ξεχνάμε εκείνους που έβαζαν μέχρι και βουλευτές για ώρες στην πρόσθετη, τους άλλους που ποτέ δεν μπήκαν στην τάξη, αλλά "έτυχαν" μορίων από εκκλησιαστικά, σιβιτανίδειο κλπ) είναι οι μόνοι που μπορούν να διεκδικήσουν διορισμό; Οι υπόλοιποι πτυχιούχοι κρίνονται ανάξιοι με βάση ποιο κριτήριο ακριβώς;
Τέλος, ακόμη και όσοι υποστηρίζετε την προυπηρεσία, ξεχνάτε πως αν ίσχυε (η αντισυνταγματικότητα ευτυχώς έχει ήδη κριθεί) θα βρίσκονταν χιλιάδες ιδιωτικοί μπροστά σας/μας.

994
Το εκ του ασφαλους είναι πολύ σχετικό όταν ο άλλος οργώνει την ελλάδα για καμιά δεκαετία. Και ξαναρωτάω, στους υπόλοιπους διαγωνισμούς ασεπ και σε όσες προσλήψεις γίνονται, που μετρά κάργα η προυπηρεσία και μοριοδοτείται δεν υπάρχει αξιοκρατία?

Όλη η Ελλάδα κοιμάται και οι εκπαιδευτικοί είναι έξυπνοι?

Επίσης ειλικρινά θα ήθελα μια απάντηση στην υποθετική ερώτηση που έδωσα προηγουμένως.

Σιγά μη ζητήσουμε να νιώσουν και ενοχές οι χρόνιοι αναπληρωτές. Αυτοι φταίνε για τους αλλους που γεννηθηκαν χρονια αργότερα και τελειωσαν τις ιδιες σχολές? Επιλογές κάναμε όλοι, για τις σχολες και τις ζωες μας. σε αλλους βγήκαν, σε αλλους δεν βγήκαν, σε αλλους ξεκινησε καλα και ζόρισε μετα... Μήπως να γκρινιάζαν όλοι όσοι δεν υπήρχε ειδική αγωγή στα χρόνια τους και βλέπουν ατομα 10-20 χρόνια νεότερα να δουλευουν πριν απο αυτους?
Δλδ βλέπεις, οτι το σύστημα είναι μπουκωμένο, βλέπεις οτι υπάρχουν κατι χιλιάδες πιο πάνω απο σένα που δεν δουλεύουν, βλέπεις οτι υπάρχουν πάνω απο αυτους κάποιοι που ταλαιπωρούνται χρόνια....κ λες "θα πάω και θα λαμψει η δικαιοσυνη (η δικια μου δικαιοσυνη)"
Δεν κατανοείτε πως είναι άδικο. Εντάξει...όταν έχει πειστεί κανείς ότι θα διοριστεί, επειδή δουλεύει ως αναπληρωτής για χρόνια, το βρίσκω λογικό να νιώθει αναστάτωση. Σκεφτείτε μόνο το εξής: οι εκπαιδευτικοί των ιδιωτικών σχολείων έχουν τεράστιες προυπηρεσίες. Πολλοί από όσους νομίζουν ότι τους αρκεί η δική τους, θα μείνουν εκτός. Επίσης, σκεφτείτε γιατί δεν υπολογίζεται η προυπηρεσία σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα (με μπλοκάκι); Αν δεν θεωρείτε πως η εκπαίδευση είναι κάτι διαφορετικό από άλλες δουλειές, θα δεχόσαστε την αναγνώριση και αυτής της προυπηρεσίας;
Δεν συγκρίνεται το εκπαιδευτικό έργο με τίποτα άλλο. Παρόλες τις τρύπες εξάλλου στο σύστημα σίγουρα είναι ό.τι πιο αξιοκρατικό για τον δημόσιο τομέα στις προσλήψεις προσωπικού. Ας το ενισχύσουμε ως προς την αξιοκρατία του!!!

Σελίδες: 1 ... 6970717273

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159637
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 412
Σύνολο: 428

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.