Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - anpapath86

Σελίδες: 123 ... 31
1
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Μάρτιος 09, 2024, 11:55:30 μμ »
Και αυτή βέβαια είναι μια απλουστευμένη απάντηση. Για να απαντήσουμε στο επακριβώς στο ερώτημα του anpapath86 πρέπει να μας πει σε ποιο ακριβώς 6/θέσιο δημοτικό αναφέρεται και για ποιο σχολικό έτος.

Και αυτό για πολλούς λόγους. Αρχικά, το ολοήμερο μπορεί να πηγαίνει μόνο μέχρι τις 15.00, λόγω μη συμπλήρωσης του απαιτούμενου αριθμού μαθητών για την ώρα 15.00-16.00. Στην περίπτωση αυτή έχουμε 5 ώρες μελέτη (μόνο στους ΠΕ70) και άλλες 5 ώρες σίτιση κατά προτεραιότητα στους ΠΕ70, άρα σύνολο 10 ώρες. Στην πλειοψηφία των δημοτικών τα υπόλοιπα των ωρών των ΠΕ70 θα επαρκούν και δεν θα χρειαστεί επιπλέον ΠΕ70 ούτε κάποια ώρα άλλης ειδικότητας.

Από εδώ και πέρα όμως η κατάσταση περιπλέκεται. Πρέπει να δούμε αν το εν λόγω δημοτικό βρίσκεται στη λίστα του ΦΕΚ Β 4215/2022. Αν βρίσκεται (ακόμα και αν δεν υπάρχουν οι απαιτούμενες εγγραφές για να λειτουργήσει τμήμα μέχρι τις 17.30, προσοχή ΕΔΩ), τότε έχουμε 10 ώρες μελέτης για ΠΕ70 και κατά προτεραιότητα τις άλλες 5 της σίτισης στους ΠΕ70 επίσης (καμιά ειδικότητα δεν έχει ανάθεση εδώ και αποτελεί τη πιο συνήθη περίπτωση λειτουργίας ολοημέρου, άσχετα αν δεν τηρείται αυτή η συνθήκη παντού στην πράξη).

Αν το σχολείο δεν βρίσκεται στο συγκεκριμένο ΦΕΚ (ανεξαρτήτως εγγραφών, ΤΟ ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΩ), τότε η ώρα 15.00-16.00 ανατίθεται αναλόγως των διαθέσιμων ωρών του πρωινού ΙΣΟΤΙΜΑ σε όλες τις ειδικότητες (και στους ΠΕ70).

Τώρα αν το δημοτικό του παραδείγματος έχει και τμήμα που λειτουργεί όντως μέχρι τις 17.30, εκεί η κατάσταση περιπλέκεται ακόμα περισσότερο, αλλά ας θεωρήσουμε πως στο κομμάτι 16.00 - 17.30 (εφόσον λειτουργεί και σίγουρα σε ελάχιστα σχολεία), έχουμε α' ανάθεση σε όλες τις ειδικότητες από κοινού (στην πραγματικότητα ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ούτε αυτό: ο σύλλογος διδασκόντων του εκάστοτε σχολείου αποφασίζει ποιο θα είναι το αντικείμενο των ομίλων, οπότε καθορίζει και το ποια ειδικότητα θα διδάξει τις ώρες αυτές και αυτό από ότι γνωρίζω δεν συμβαίνει ΠΟΥΘΕΝΑ στη δευτεροβαθμια). Όλα αυτά περιγράφονται στην εγκύκλιο - βίβλο του δημοτικού που βγαίνει στις αρχές κάθε έτους: https://www.edweek.gr/egkyklios-leitoyrgias-oloimeroy-sholeioy-to-neo-sholiko-etos-2023-24/

Και όλα αυτά φυσικά εν έχουμε μόνο 1 τμήμα ολοημέρου. Αν έχουμε περισσότερα (στα περισσότερα δημοτικά έχουμε), τότε θα πρέπει να γράφω ολόκληρες σελίδες για να περιγράψω όλες τις πιθανές περιπτώσεις κάλυψης των αναγκών. Επίσης και στα ολιγοθέσια δημοτικά ακολουθείται διαφορετική λογική.

Επομένως βλέπετε πως τα πράγματα δεν είναι καθόλου απλά στην πρωτοβάθμια και δεν μπορούμε εντελώς άκριτα να μεταφέρουμε λογικές της δευτεροβάθμιας, χωρίς να γνωρίζουμε ακριβώς τις συνθήκες λειτουργίας των δημοτικών σχολείων (και είμαι σίγουρος πως οι περισσότεροι συνάδελφοι δεν είχαν ιδέα για τα όσα έγραψα παραπάνω). Το δημοτικό δεν είναι όπως το γυμνάσιο και το λύκειο που όλα είναι ξεκάθαρα, α' ανάθεση, β' ανάθεση κλπ. αλλά τα πράγματα πρέπει να συζητηθούν ανάλογα με την περίπτωση του δημοτικού που εξετάζουμε, ακόμα και σε σχέση με τα γειτονικά του σχολεία, τον τύπο τους (ολιγοθέσια ή μη), το αν έχουν και εκείνα ολοήμερο, αν έχουν οργανικά ανήκοντες εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων κλπ. Και μόνο τα τοπικά ΠΥΣΠΕ μπορούν να έχουν τη συνολική εικόνα ώστε να αποφασίσουν ποια είναι η πιο πρόσφορη και αποτελεσματική διαχείριση του προσωπικού τους.
Εύκολο είναι. Ο διευθυντής δηλώνει τον αριθμό τμημάτων του σχολείου και τον αριθμό ωρών του ολοήμερου της χρόνιας που πέρασε (πρακτικά έτσι γίνεται στη δευτεροβάθμια).
Βάζει το υποχρεωτικό ωράριο όσων ανήκουν οργανικά στο σχολείο.
Οι δάσκαλοι παίρνουν είκοσι ώρες για κάθε τμήμα και οι υπόλοιπες αφαιρούνται από το ολοήμερο.
Οι ώρες του ολοήμερου που είναι κοινές διαμοιράζονται ισότιμη σε όλες τις ειδικότητες.
Οι οργανικές των δασκάλων βγαίνουν από τον αριθμό τμημάτων συν τις επιπλέον ώρες από το ολοήμερο.
Οι ώρες των ειδικοτήτων όπως στη δευτεροβάθμια.

2
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Μάρτιος 09, 2024, 12:29:25 πμ »
Κατά τη γνώμη μου, για τους δασκάλους όσες αντιστοιχούν στη λειτουργικότητα του σχολείου τα τελευταία έτη και όσες απαιτούνται για τη λειτουργία του ολοήμερου (προτιμώντας εδώ βέβαια την προ του 2015 λογική). Για τις ειδικότητες οργανικές θέσεις συστημένες στις σχολικές ομάδες με τις περισσότερες ώρες σε γκρουπάκια, αλλά με την αναγκαία σύσταση όλων των απαραίτητων οργανικών. Ουσιαστικά δηλαδή μόνιμα συστημένες θέσεις που δεν θα επηρεάζονται από τις αδυναμίες του αλγόριθμου της δευτεροβάθμιας. Τώρα αν αυτός ο αλγόριθμος ήταν διαφορετικός και είχαν εκλείψει οι παθογένειες που τον συνοδεύουν, εγώ προσωπικά θα συζητούσα και την πρότασή σου. Οι υπόλοιπες ειδικότητες του δημοτικού είναι νομίζω που θα αρνούνταν κάθε συζήτηση.

Πολλοί όπως λες και σίγουρα ούτε καν η πλειοψηφία. Επίσης από τη δική μου εμπειρία οι περισσότεροι συνάδελφοι ειδικοτήτων θέλουν να συμπληρώνουν ωράριο σε όσο το δυνατόν λιγότερα σχολεία οπότε μήπως οι διευθυντές της πρωτοβάθμιας απλώς προσπαθούν να ικανοποιήσουν το αίτημά τους αυτό;
Σε ένα εξαθέσιο δημοτικό με ένα τμήμα ολοήμερο, πόσες ώρες διδάσκουν οι δάσκαλοι στον πρωινό πρόγραμμα και πόσες ώρες είναι το ολοήμερο εβδομαδιαία;

3
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Μάρτιος 08, 2024, 09:43:00 πμ »
Ποιο πρόβλημα προκύπτει; Ακόμα δεν το έχεις καταλάβει; Διάβασες τα μηνύματά μου; Λοιπόν δεν πρόκειται να ασχοληθώ περισσότερο, έχω γράψει ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΑΤΑ τις συνέπειες όσων τόσο εμμονικά προτείνεις και φαίνεται πως αδυνατείς να τις κατανοήσεις, οπότε δεν θα συνεχίσουμε να παίζουμε την κολοκυθιά μόνο και μόνο για να έχεις τον τελευταίο λόγο εσύ.

Ο τρόπος υπολογισμού των οργανικών κενών ΣΕ ΚΑΘΕ βαθμίδα μπορεί να έχει τις όποιες αρνητικές συνέπειες για τους εκπαιδευτικούς, όμως στηρίζεται σε κάποιες θεμελιώδεις λογικές που έχουν δοκιμαστεί και έχουν αποδειχθεί παρά τις όποιες αδυναμίες τους, εφαρμόσιμες στο ελληνικό σχολείο. Το να βγαίνετε κάποιοι και να προτείνετε πραγματικά ότι σας κατέβει χωρίς να έχετε μελετήσει βασικά δεδομένα, όπως τα ωρολόγια προγράμματα και τα ωράρια των εκπαιδευτικών είναι επιεικώς απαράδεκτο. Νομίζεις πως μόνο εσύ έχεις προβληματιστεί για αυτά τα θέματα και όχι άτομα που γνωρίζουν πραγματικά τι μπορεί να εφαρμοστεί και τι όχι; Γιατί δεν έχει εδώ και 28 χρόνια αλλάξει το ΠΔ 50/96 που καθορίζει τις θεμελιώδεις αρχές ρύθμισης των θεμάτων που συζητάμε (που είμαι σίγουρος πως δεν το έχεις διαβάσει ποτέ σου, αν κρίνω από τις αναρτήσεις σου στο forum); Μήπως γιατί δεν υπάρχει κάποιος πρακτικά εφαρμόσιμος εναλλακτικός τρόπος ρύθμισης των διαδικασιών αυτών στο σημερινό ελληνικό δημόσιο σχολείο;

Και δεν πρόκειται να σχολιάσω κάτι παραπάνω, γιατί καταχραζόμαστε εντελώς το θέμα του νήματος και νομίζω αρκετή υπομονή έχουν κάνει οι διαχειριστές με τη συζητησή μας. Καλό βράδυ.

Εννοείται να μετράνε και ο αριθμός τμημάτων του ολοήμερου για τα οργανικά κενά των δασκάλων.

Για τις ειδικότητες, στη δευτεροβάθμια αν κάποιο μάθημα έχει κοινή πρώτη ανάθεση μεταξύ διαφορετικών ειδικοτήτων, οι ώρες διαμοιράζονται μισές, μισές στις δύο ειδικότητες.

Μπορεί να συμβεί και στην πρωτοβάθμια, σε περίπτωση που οι ειδικότητες έχουν α ανάθεση το ολοήμερο.

Αν δεν το έχουν, προφανώς θα πάνε όλες οι θέσεις στους δασκάλους.


4
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Μάρτιος 07, 2024, 09:10:40 πμ »
Γιατί η πρωτοβάθμια και η δευτεροβάθμια είναι δύο διαφορετικοί κόσμοι. Στα δημοτικά και τα νηπιαγωγεία από αμνημονεύτων ετών η οργανικότητα σήμαινε πως τόσοι δάσκαλοι ή νηπιαγωγοί απαιτούνταν για να λειτουργήσει ένα σχολείο και η ιστορία του υπολογισμού των οργανικων κενών τελείωνε εκεί. Όταν αργότερα, μπήκαν στο δημοτικό οι ειδικότητες και έπειτα δημιουργήθηκαν και τα ολοήμερα, δημιουργήθηκαν οργανικές και για αυτά ακολουθώντας το ήδη απλό και δοκιμασμένο μοντέλο (δεν μπορούσε άλλωστε να γίνει και αλλιώς για τους λόγους που έχουμε ξαναγράψει).

Στη δευτεροβάθμια όπως καταλαβαίνεις τα πράγματα αλλάζουν και από τον ένα και μοναδικό δάσκαλο ανά τάξη, πηγαίνουμε στους πολλούς διαφορετικούς καθηγητές που διδάσκουν σε ένα ή περισσότερα τμήματα. Οπότε δεν μπορεί να ακολουθηθεί η ίδια διαδικασία και αναγκαστικά πρέπει να μπουν στο παιχνίδι τα ωρολόγια προγράμματα και να υπάρχει κάποια συσχέτιση του ωραρίου των εκπαιδευτικών με τις ώρες που διδάσκουν, ώστε να καθοριστούν οι οργανικές ανάγκες. Το πώς βέβαια θα γίνει αυτή η συσχέτιση είναι θέμα που επαφίεται στην εκάστοτε κυβέρνηση και δεν γνωρίζω να σου πω πως προέκυψαν επιμέρους προβλέψεις του αλγορίθμου όπως π.χ. η διαίρεση των αλγεβρικών αθροισμάτων των ωρών να γίνεται με το 20 και όχι κάποιον άλλο αριθμό.

Οπότε στη δευτεροβάθμια είναι διαφορετική η έννοια των οργανικών θέσεων (που πρέπει να συσταθούν για να μπορούν να υπάρχουν διορισμένοι εκπαιδευτικοί) και διαφορετική η έννοια των οργανικών κενών μεταθέσεων ή διορισμών. Και επειδή δεν μπορώ σε καμιά περίπτωση να τα γράψω καλύτερα από ότι τα έγραψε κάποτε ο Patreas θα παραπέμψω για ακόμα μια φορά σε αυτόν:
https://www.pde.gr/index.php?topic=35566.476 (διαβάστε όλα τα σχετικά μηνύματα).

Το πώς μάλιστα ανακυκλώνονται ξανά και ξανά τα ίδια και τα ίδια θέματα, οι ίδιες ερωτήσεις, οι ίδιοι προβληματισμοί και οι ίδιες επιθέσεις για τα θέματα αυτά στο forum κάθε χρόνο είναι εκπληκτικό.

Αριθμός τμημάτων μείον αριθμός δασκάλων με οργανική στην ομάδα σχολείων είναι ο σωστός τρόπος υπολογισμού των οργανικών κενών και πλεονασμάτων στους ΠΕ70.

Για τις ειδικότητες ίδιος τρόπος υπολογισμού με τη δευτεροβάθμια (ούτως ή άλλως πάνε σε πολλά σχολεία).

Πίνακας με Δ για τις κοινές ειδικότητες που θα προσθέτει κενά και πλεονάσματα πρωτοβάθμια με δευτεροβάθμια και θα ανοίγει ή θα κλείνει ο νόμος για μεταθέσεις.

Αφού γίνουν όλα αυτά, ισοκατανομή.

5
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Συνταξιοδοτήσεις 2024
« στις: Φεβρουάριος 19, 2024, 11:50:32 μμ »
Είναι από τις ελάχιστες περιπτώσεις στην Ελλάδα που η θέση ενδεχομένως να μην έχει καταργηθεί ακόμα μετά από αρκετά χρόνια αναστολής, με την προσδοκία πως ίσως το σχολείο επαναλειτουργήσει (και για τους λοιπούς εθνικούς λόγους: η είδηση της επίσημης κατάργησης του δεν θα ηχούσε καθόλου καλά στα αφτιά κανενός και αυτό δεν θα σύνεφερε καμιά κυβέρνηση).

Αυτή όμως είναι η εξαίρεση. Ο κανόνας είναι πως όταν ένα σχολείο ξεμένει από μαθητές, πρώτα μπαίνει σε αναστολή λειτουργίας και μετά από 2-3 χρόνια, αν ο μαθητικός πληθυσμός παραμένει μηδενικός, καταργείται εντελώς (άρα οι οργανικές του θέσεις παύουν να υπάρχουν).

Και για να σου φέρω ένα αντιπαράδειγμα: Το δημοτικό σχολείο Ψερίμου έχει επίσης να λειτουργήσει 14 χρόνια. Η οργανική θέση ΠΕ70 έχει καταργηθεί επομένως εδώ και αρκετά χρόνια. Να όμως που μετά από τόσα χρόνια θα αποκτήσει ξανά μαθητές: https://www.ertnews.gr/ert3/ksananoigei-to-sxoleio-stin-pserimo-meta-apo-14-xronia/

Προκειμένου όμως να μπορεί να λειτουργήσει πρέπει να επανιδρυθεί! Γιατί εφόσον έχει καταργηθεί σαν σχολείο και έχουν χαθεί οι οργανικές θέσεις, δεν υφίσταται με κανέναν νομικό τρόπο στον χάρτη, άσχετα αν το κτήριο ίσως υπάρχει ακόμα. Και η ίδρυση του όπως καταλαβαίνεις δεν είναι τόσο απλή όσο η κατάργηση (πρέπει να δεσμευτεί ο δήμος ότι διαθέτει τους πόρους για να το συντηρήσει, η περιφέρεια να εγγυηθεί την μεταφορά των μαθητών, το ΥΠΟΙΚ να πει το οκ για τις επιπλέον δαπάνες από τον κρατικό προϋπολογισμό και άλλες γραφειοκρατικές διαδικασίες). Επομένως, ο ΔΠΕ Δωδεκανήσου, αν θέλει να ανοίξει το σχολείου του χρόνου, πρέπει ήδη να έχει ξεκινήσει όλη αυτή τη γραφειοκρατικη διαδικασία από τον Νοέμβριο, ώστε στα τέλη Αυγούστου να βγει το σχετικό ΦΕΚ και να μπορεί να προσλάβει εκπαιδευτικούς και να υποδεχθεί το σχολείο μαθητές (αλλιώς το σχολείο δεν μπορεί να υπάρξει σαν οντότητα).

Βέβαια ο κυριότερος λόγος που δεν καταργούνται τέτοια σχολεία και οι οργανικές τους είναι το γεγονός ότι η ύπαρξή τους δεν δημιουργεί κάποιο θεσμικό ή οικονομικό πρόβλημα. Αν μου λέγατε ότι ο ΠΕ70 που έχει αυτή την οργανική δεν εργάζεται και σπαταλάει πόρους του δημοσίου θα έλεγα ότι έχετε απόλυτο δίκιο (και αυτό θα ήταν όντως εις βάρος και των άλλων ειδικοτήτων). Δείτε όμως πόσοι αναπληρωτές έχουν προσληφθεί στις περιοχές που βρίσκονται τα εν λόγω σχολεία και θα διαπιστώσετε πως και να καταργούνταν πιο άμεσα κάποια σχολεία, απλώς θα είχαμε μεγαλύτερο αριθμό αναπληρωτών σε κάποιες περιοχές. Η ορθή θεσμικά διαδικασία είναι φυσικά αυτή της ΔΠΕ Δωδεκανήσου, αλλά και να μην είχε καταργηθεί ποτέ το δημοτικό της Ψερίμου, απλά θα υπήρχε και μια θέση παραπάνω μονίμου ΠΕ70 στα Δωδεκάνησα (εξάλλου παίρνει πάρα πολλούς αναπληρωτές ήδη, μη πω πως έχει και χοντρό θέμα με τη στελέχωση των σχολείων λόγω των συνεχών παραιτήσεών τους) και θα είχε αποφευχθεί και όλη αυτή η δαιδαλώδης γραφειοκρατική διαδικασία της επανίδρυσης του.

Προφανώς και αναφέρθηκα σε αυτά τα σχολεία ως ένα ακραίο παράδειγμα

Η πραγματικότητα είναι ότι συστεγαζομενα δημοτικά στις μεγάλες πόλεις, που το καθένα είναι δωδεκαθεσιο, λειτουργούν ως εννιαθεσια.

6
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Συνταξιοδοτήσεις 2024
« στις: Φεβρουάριος 19, 2024, 12:06:09 μμ »
Ποιος είπε ότι δεν αλλάζει η οργανικότητα στα δημοτικά ποτέ; Το φετινό σχολικό έτος μόνο, καταργήθηκαν περίπου 100 οργανικές θέσεις ΠΕ70 με το ΦΕΚ σχολικών μεταβολών που βγήκε στις 28/8/23: https://www.minedu.gov.gr/news/56292-28-08-23-idryseis-katargiseis-sygxoneyseis-ypovivasmoi-kai-proagoges-dimotikon-sxoleion-kai-nipiagogeion-2023-2024

Και αυτό ήταν ένα καλό σχετικά νούμερο (λόγω εκλογών φυσικά). Πέρυσι καταργήθηκαν πάνω από 300 οργανικές ΠΕ70 με το αντίστοιχο ΦΕΚ σχολικών μεταβολών που βγαίνει ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ: https://www.especial.gr/idriseis-katargiseis-sygxwneusis-ipovibasmoi-kai-proagwges-dimotikwn-sxoleiwn-kai-nipiagwgeiwn-2022-23/

Σε πληροφορώ επίσης πως η απόφαση του δημοτικού συμβουλίου είναι τελειώς προσχηματική. Αν το υπουργείο (διαμέσου του εκάστοτε Δ.Π.Ε ) έχει αποφασίσει να κάνει μία συγχώνευση, έναν υποβιβασμό ή μια κατάργηση θα την κάνει. Η απόφαση του δημοτικού συμβουλίου είναι ΜΟΝΟ γνωμοδοτική και σχεδόν πάντα ΑΡΝΗΤΙΚΗ όταν συνεπάγεται απώλεια θέσεων (και παρ' όλ' αυτά το υπουργείο πάντα προχωρά στην κατάργηση, εκτός αν προκύψουν άλλου είδους πιέσεις). Επίσης, κάθε Νοέμβρη είναι υποχρεωτικό να σταλεί πρόταση σχολικών μεταβολών από κάθε διεύθυνση, σε κάθε δήμο της χώρας και ο τελευταίος να γνωμοδοτήσει στην επόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου (άρα δεν υπάρχει κάποια γραφειοκρατική δυσλειτουργία όπως αφήνεται να εννοηθεί: η διαδικασία γίνεται κάθε χρόνο ούτως ή άλλως για να προσδιοριστεί αν θα μείνει η οργανικότητα των σχολείων ίδια ή θα μεταβληθεί ΣΕ ΟΛΕΣ τις περιοχές της χώρας).

Επειδή η συζήτηση έχει ξαναγίνει (και έχει συμμετάσχει και ο Patreas σε αυτή), δεν θα ξαναανοίξω το θέμα. Θυμίζω απλώς το νούμερο αναπληρωτών γενικής παιδείας ΠΕ70 που έχουν προσληφθεί φέτος: 3.000+ (και ακόμα έχουμε κενά δασκάλων ΤΑΞΕΩΝ Δημοτικού: στην τελευταία φάση πριν λίγες μέρες δηλώθηκαν επιπλέον 199 κενά, περισσότερα από κάθε άλλο κλάδο).

Να κάνω εγώ μια ερώτηση. Υπάρχει οργανική θέση ΠΕ70 στους Οθωνούς;
Αν ναι, από ποτέ έχει να λειτουργήσει το σχολείο;

7
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Συνταξιοδοτήσεις 2024
« στις: Φεβρουάριος 18, 2024, 02:17:41 μμ »
Εμφανής η μείωση και στα δημοτικά. Στα σχολεία που ανηκω πριν 5 χρόνια υπήρχαν τρία τμήματα Ε και Στ ταξης. Εδώ και δυο χρόνια υπάρχουν μόνο δυο και σε κάποια από αυτα τα σχολεία με μεγάλη δυσκολία φέτος οριακά δημιουργήθηκε δευτερο τμημα Α ταξης

Ναι, αλλά στην πρωτοβάθμια δε μειώνονται τα οργανικά κενά με τη λειτουργική μείωση των τμημάτων.

Για να αλλάξει η οργανικοτητα του σχολείου απαιτείται απόφαση δημοτικού συμβουλίου, που δεν βγαίνει ποτέ.

8
Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.

Στην παρούσα φάση δεν θα σκεφτόμουν να αλλάξω εντελώς επάγγελμα είναι η αλήθεια. Θα διάλεγα πάλι κάτι σχετικό με παιδιά και διδασκαλία γιατί είναι ένα επάγγελμα που αγαπώ και θεωρώ ότι μου ταιριάζει κιόλας. Οι θετικές επιστήμες σίγουρα έχουν καλύτερη απορρόφηση αλλά μου φαίνεται απίστευτα δύσκολο τώρα να μεταπηδήσω σε άλλη κατεύθυνση.



Θα πρέπει να κοιτάξεις την πραγματικότητα κατάματα.

Με τα ακδημαϊκά προσόντα που έχεις δεν πρόκειται να διδάξεις ποτέ σε δημόσιο σχολείο.

Και να αποκτήσεις αρκετά περισσότερα, θα βρεις μπροστά σου στη δευτεροβάθμια το δημογραφικό, το οποίο επιρεάζει οργανικά και λειτουργικά κενά κάθε χρόνο.

Όσο αφορά το παιδαγωγικό, στους πίνακες υπάρχουν 16500 δάσκαλοι και σπουδάζουν άλλοι 10000 τη στιγμή που μιλάμε.

Και εκεί θα έχουν μπουκούσει οι πίνακες σε μία πενταετία.

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να δώσει πανελληνιες από οικονομίας πληροφορικής. Έκθεση ξέρεις, ΑΟΘ και ΑΕΠΠ είναι μαθήματα που όλοι τα βγάζουν σε έναν χρόνο.
Θα πρέπει να δουλέψεις τα μαθηματικά, ακόμα και αν χρειάζετια να ξεκινήσεις από την άλγεβρα της Α γυμνασίου.

Μπορεί να σου φαίνεται βουνό, αλλά αξίζει τον κόπο, το έχουν κάνει αρκετοί φιλόλογοι.

Η άλλη λύση είναι να ασχοληθείς με δουλείες εκτός του αντικειμένου που σπούδασες.

9
Είσαι μικρός ακόμα και μπορείς να διορθωσεις λάθος επιλογές που έκανες στα 16-18.

Δώσε πανελλήνιες από άλλη κατεύθυνση για πληροφορική.

10
Σας ευχαριστώ πολύ! Η αλήθεια είναι ότι είναι τόσο γκρίζο το τοπίο, που παίζουν διάφορα σενάρια, εξάλλου αυτό επιδιώκουν, να ψαχνομαστε. Θα μπορούσε να έχει βάση αυτό που λέτε, με προβληματίζει, όμως, το ότι έσπευσαν κατευθείαν μετά τις εκλογές να μιλήσουν για γραπτό, αγνοώντας επιδεικτικά τη διαδικασία κατάρτισης οριστικών πινάκων που είναι σε εξέλιξη. Δε βγάζει νόημα όλη αυτή η πρεμουρα, αν είναι να μην το εφαρμόσουν φοβούμενοι το πολιτικό κόστος. Ούτε, πιστεύω γίνεται εύκολα να μείνουν κλειστοί οι πίνακες τόσα χρόνια, πολύ τραβηγμένο μου φιανεται, τι να πω μας έχουν τρελάνει.

Λέχθηκε στις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης, όπου αναφέρεται το τι θα κάνει σε όλη την τετραετία.

Σε συνεντευξη αναφέρθηκε ότι δεν θα εφαρμοστεί άμεσα.

Δεν εφάρμοσαν τον νόμο Διαμαντοπούλου, που είχε πολιτική νομιμοποίηση, κρατούσαν οι ασεπιτες τους δύο προηγούμενους ΑΣΕΠ, έδινε τη βάση σε όσους είχαν 24 μήνες προϋπηρεσίας και ψηφίστηκε σε μια εποχή που γινόταν ΑΣΕΠ.

Δεν πιστεύω ότι θα εφαρμοστεί τώρα.

11
Τι σας κάνει να το πιστεύετε αυτό; Τι ειπώθηκε ή τι καταλάβατε απ' ο,τι έχει ειπωθεί τις τελευταίες μέρες και καταλήξατε σε μια τέτοια πρόβλεψη;

Στις συνεντεύξεις αναφέρθηκε γραπτός ΑΣΕΠ, με βάση και προσόντα και προϋπηρεσία.

Αυτό είναι το σύστημα Διαμαντοπούλου (δεν ξέρω φυσικά αν θα δώσει τη βάση σε αναπληρωτές με πάνω από 24 μήνες προϋπηρεσίας, όπως έδινε αυτός ο νόμος).

Ε, πιστεύω ότι αν τον ψηφίσουν δεν θα τον εφαρμόσουν την τελευταία χρόνια πριν τις επόμενες εκλογές, φοβούμενοι πολιτικό κόστος.

Άλλο άνοιγμα πινάκων με το παρόν σύστημα δεν βλέπω, οπότε καλό 2030.

12
Τυχεροί οι σημερινοί αναπληρωτές.
Προβλέπω κλειστούς πίνακες μέχρι το 2030 και μετά ξανά προσοντολογιο.

Θα ψηφιστεί ένας νόμος, όπως είχε ψηφιστεί της Διαμαντοπούλου, δεν θα εφαρμοστεί και θα μείνουν ως έχουν τα πράγματα.

13
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Απρίλιος 12, 2023, 02:00:33 μμ »
Αυτά στα φόρουμ της ΝΔ να τα λέτε μεταξύ σας να χαίρεστε .
Μην παίζεται με τα νεύρα μας.
Καλό Πάσχα .
Το φόρουμ δεν είναι πολιτικό φόρουμ. Όταν όμως ακούγονται ανακρίβειες από τη μια μεριά, καλό θα είναι να υπάρχει αποκατάσταση της αλήθειας.

14
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Απρίλιος 12, 2023, 01:27:14 μμ »
Διορισμοί θα γίνονται κάθε χρόνο. Αν «αυτός» δεν είχε εγκρίνει στον προϋπολογισμό του 2019 διορισμούς, μάντεψε τι θα είχε κάνει η Νίκη…
Η ιστορία έχει γράψει. ΣΥΡΙΖΑ διορισμοί 0, ΝΔ διορισμοί 25000 και έπεται συνέχεια.

Σελίδες: 123 ... 31

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159614
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 444
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 393
Σύνολο: 411

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.127 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.