Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - anpapath86

Σελίδες: 12345 ... 31
29
Παραβίαση αλφαβητικής σειράς εμείς έχουμε κάνει μόνο σε περίπτωση μαθητή με βαριά αναπηρία που τσακωνόταν με συγκεκριμένο άτομο στο τμήμα του. Ποτέ άλλοτε δεν έχει καν τεθεί θέμα συζήτησης τέτοιο. Και πολύ λογικό. Αν το ζητήσει ένας, θα θέλουν κι άλλοι και θα γίνει μπάχαλο, δεν θα μπορούμε να τους ικανοποιήσουμε όλους. Αλίμονο αν δίνουμε στους γονείς τετοια δικαιώματα.
Εγώ κάθε χρονιά σε γυμνάσιο, βλέπω τουλάχιστον δύο αλλαγές τμημάτων, μετά από συζήτηση και αφού δεν έχει βρεθεί άλλη λύση. Φυσικά δεν γίνεται απλώς επειδή το ζήτησαν οι γονείς.
Στην περίπτωση που περιγράφει σε αυτό το νήμα, δεν θα γινόταν αλλαγή

30
Μα αν αλλάξει ένας, θα το ζητήσουν κι άλλοι. Και ποιο παιδί θα στείλουν μετά στο «κακό» τμήμα;
Σοβαρά τώρα, δεν έχεις δει ποτέ να γίνεται αλλαγή τμήματος; Μπορούν να πάνε στο άλλο τμήμα, μέχρι να συμπληρωθεί το ανώτατο όριο μαθητών. Από εκεί και μετά δεν θα γίνει αλλαγή σε όποιον το ζητάει, πρέπει να έχεις λογους, να δέχεται bulling και φυσικά να πει ότι θα αλλάξει σχολείο σε περίπτωση που δεν γίνει η αλλαγή.

31
Αν αλλάζαμε τμήμα στον καθένα που το ζητάει, θα γινόταν μπάχαλο. Και το να στέλνεις τους ταραξίες σε άλλο τμήμα, σε τι βοηθάει ακριβώς; Να μεταφέρουμε το πρόβλημα αλλού;
Φυσικά και γίνονται αλλαγές τμημάτων. Αν οι γονείς θέλουν να αλλάξουν σχολείο, είναι προτιμότερο να ζητήσουν πρώτα αλλαγή τμήματος.

32
Γιατί δεν αλλάζουν τμήμα κάποια από τα παιδιά που προκαλούν πρόβλημα; Μήπως δεν το θέλει ο διευθυντής του σχολείου;
Ή τουλάχιστον να ζητήσει να αλλάξει τμήμα το παιδί που θίγεται.

33
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Συνταξιοδοτησεις
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2022, 01:30:11 μμ »
Ως προς τις συνταξιοδοτησεις, διαβαζοντας τον πινακα
https://www.especial.gr/hlikiakh-katanomh-uphretountwn-ekpaideftikwn-sth-defterovathmia-ekpaidefsh-pinakes/
(δημοσιευση:20-10-2020 και αναφορα από το myschool υπουργειου 9/10/2020)
βλεπουμε ότι στο γκρουπ γεννηθεντες το 1953= 214 και στο 1954-1956 = 2248 εκπαιδευτικοι.  Φετος τον αυγουστο εφυγαν με αυτοδικαιη  απολυση (λογω συμπληρωσης του 67 ετους) οι γεννηθεντες το 1954
 (στους δημοσιους υπαλληλους ημερομηνια συμπλήρωσης του 67 ετους θεωρειται η 31/12, οποτε ,ειδικά, οι εκπαιδευτικοι μπορουν να αποχωρησουν μολις ληξει το τρεχον σχολ ετος και όχι μεσουσης αυτου δηλ ουσιαστικα με τη συμπλήρωση του 68ου ετους).
Αν κανουμε μια υποθεση εργασιας ότι αυτοι ηταν το 1/3 των 2248 (τα υπολοιπα 2/3 ειναι γεννηθεντες 1955-56), τοτε  φετος συνταξιοδοτήθηκαν υποχρεωτικα οι 750 εκπαιδευτικοί. Τον αυγουστο 2023 θα αποχωρήσουν αυτοδίκαια, ειτε το επιθυμουν είτε όχι, αλλοι τόσοι γεννηθ 1955
(Θεωρώ, γενικα, ότι οσοι είναι γεννηθεντες το 1955-1956 δεν εφυγαν τη διετια 2021-22 και είναι ακομα ενεργοι, γιατι αν ηταν επιθυμια τους η συνταξιοδοτηση θα ειχαν φυγει το 2020 εφοσον τοτε ηταν το ελαχιστο 64 ετων  και ειχαν θεμελιωμενο δικαιωμα. Πιθανότατα παραμενουν στην υπηρεσία μεχρι και το 2022-23 (οι γεννηθ το 1955) και το 2023-24 (οι γεννηθ το 1956), αναμενοντας να τους «διωξει» η υπηρεσία, προκειμενου να παίρνουν ένα μεγαλυτερο μισθο σε σχεση με τη συνταξη και η οποία θα αργήσει να εκκαθαριστεί).
Επιπλεον, στο αμεσως επομενο ηλικιακο γκρουπ που εχει θεμελιωσει δικαιωμα δηλ το
1957-1959 (είναι πάνω από 62 ετών και οι περισσοτεροι εχουν τουλάχιστον 35ετία στο δημοσιο ή και με διαδοχικη ασφαλιση) = 5252 εκπκοι.
Επομενως το 2021και το 2022  εφυγαν σιγουρα οι γεννηθεντες 1953 (=214) + οι γεν. 1954 (περιπου 750) + το συντριπτικά μεγαλυτερο ποσοστο των 5252 ( γεννηθ 1957-1959)= 6216
( αυτος ο αριθμος είναι το max που είναι δυνατον να εχουν συνταξιοδοτηθει,από αυτά τα ηλικιακα γκρουπ, σε σχεση με τους αριθμους του παραπανω πίνακα).
Από την άλλη, ο  παραπανω πινακας δημοσιευτηκε 20-10-2020, οποτε μεσα σε αυτους τους αριθμους  συμπεριλαμβανονται  αυτοι  που εφυγαν, τελικά,  το 2021 και 2022 και οι οποίοι ηταν συνολικά 3521+2288=5809.
Από τα ηλικιακα γκρουπ 1953-1954  + 1957-1959 (οι 1955 και 1956, όπως εξηγησα, πιθανολογω ότι επιθυμουν να φυγουν με αυτοδικαιη)  αντληθηκε το μεγαλύτερο ποσοστό των 5809 που είναι ο τελικος αριθμος συνταξιοδοτησεων του 2021+2022.
Συνεπώς , μεχρι το 6216 απομενουν σιγουρα άλλοι (6216-5809)= 407 εκπκοι (προφανως κατά προσεγγιση ο αριθμος). Αν συνυπολογισουμε και τους γεννηθέντες το 1955 (περιπου 750) που υποχρεωτικα θα τους απολυσει η υπηρεσία τον αυγουστο 2023 = 407+750=1157.
Αυτος ο αριθμος είναι ο ελαχιστος που θα αιτηθει συνταξιοδοτηση (αν ισχυει η υποθεση οτι οι γεννηθ το 1955 παραμενουν ενεργοι).  Μεχρι το περσινο 2288 (τελικος αριθμος συνταξιοδοτησεων) και το προπερσινο 3521, η απόσταση είναι μεγάλη.
Το επόμενο ηλικιακο γκρουπ που θα μπορουσε να αποτελέσει δεξαμενη συνταξιοδοτήσεων είναι το 1960-1962= 8573. Είναι μια τεραστια δεξαμενη. Όμως, ουσιαστικα,  οι γεννηθέντες το 1960 -όπως φαινεται- εχουν θεμελιωμενο δικαιωμα συνταξιοδοτησης ( οριο ηλικιας και πιθανοτατα τα χρονια υπηρεσιας ). Αν υποθεσουμε ότι αυτοι είναι το 1/3 του 8573 (οι υπολοιποι είναι γεννηθ το 1961-1962) = 2860. Αυτος είναι ενας αισιοδοξος αριθμος για οσους επιθυμουν μεγαλο αριθμο συνταξιοδοτησεων. Οι γεννηθεντες 1961 και 1962 δεν εχουν, σε γενικες γραμμες, το οριο ηλικας πλην όσων θεμελιωνουν με άλλο τροπο συνταξιοδοτικο δικαιωμα όπως πχ γονεις ανηλικων και 25ετιες το διαστημα 2010-2012.
Τελικο συμπέρασμα ως προς τις συνταξιοδοτησεις:
εχουμε  (πολυ) πιθανους  προς συνταξιοδοτηση για του χρονου τους 1157. Επισης οι επομενοι πιθανοι για αποχωρηση είναι ένα μεγαλο ποσοστο από τους γεννηθεντες το 1960 (οι γεννηθ το 1960 είναι κατά προσεγγιση 2860) + οποιος άλλος βγει σε συνταξη με ειδικο τροπο (λογοι υγειας, γονεις ανηλικων, μειωμενες συνταξεις κλπ) δηλ στην καλυτερη των περιπτωσεων μιλαμε για μια δεξαμενη περιπου 4000 εκπκων. Προσωπικη μου αποψη ότι οι συνταξιοδοτησεις  εμφανιζουν μια ταση σταθεροποιησης στο 2500 δηλ λιγο πανω από τα περσινα επίπεδα.

Καταλυτικοι παράγοντες που θα μπορούσαν να σπρωξουν αυξητικά τον αριθμο των συνταξιοδοτησεων είναι η «τρομοκρατηση» (από τα αρμοδια υπουργεια) των υποψηφιων προς συνταξιοδοτηση , όπως πχ λογικα θα συνεβη με την γνωμοδοτηση του ΝΣΚ,του ιουλιου 2022, που αναφερει ότι οι  δημόσιοι υπάλληλοι δεν μπορούν να βγουν με μειωμένη σύνταξη πριν από την ηλικία των 62 ετών. Είναι βεβαιο ότι αυτή η ειδηση θα φοβισε και τους  συναδελφους που επιθυμουσαν να βγουν με πληρη και το ανέβαλλαν, διοτι βλεποντας  τετοιου ειδους κινησεις που πανε να θιξουν τα θεμελιωμενα συνταξιοδοτικά δικαιωματα μεχρι την 31/12/2021, θα σκεφτονται την συνταξιοδοτηση για να προλαβουν τις οποιες, ενδεχόμενες, δυσμενεις εξελιξεις στα ορια ηλικιας (η αληθεια είναι ότι μεχρι στιγμης ισχυει ότι οποιος θεμελιωσε δικαιωμα συνταξιοδοτησης μεχρι 31/12/2021 εξακολουθει να το διατηρει όποτε και αν φυγει μετα την 31/12/2021).
Όμως ο αριθμος των μεταθεσεων 2023 και κατ επέκταση των διορισμών, είναι συναρτηση και αλλων πραγματων όπως πχ της προαναγγελθείσας αλλαγής του αλγοριθμου υπολογισμου οργανικων κενών στην δευτεροβαθμια ή της μειωσης/αυξησης του αριθμου των τμημάτων.
 Ως προς τον αλγοριθμο δυο τροποποιήσεις θα μπορουσαν να γινουν, συμφωνα με τη δικη μου γνωση:
Η πρωτη ειναι να δοθει οδηγια να διαιρουνται οι ωρες ελλείμματος με τον πραγματικό μεσο ορο του υποχρεωτικου ωραρίου των εκπαιδευτικων κάθε δδε και ο οποιος είναι διαφορετικος σε κάθε διευθυνση εκπαιδευσης (σε γενικες γραμμες κυμαινεται μεταξυ του 18.5-19 ωρες υποχρεωτικου ωραριου) αντι του ανελαστικου 20. Με τον τροπο αυτό θα αυξηθουν τα ελλειμματα σε κάθε δδε περιπου κατά 10% (προφανως θα αυξηθουν και τα πλεονασματα, αλλα τι διαφορά μπορει να εχει το να υπάρχουν 3 πλεονασματα σε μια δδε , αντι για 2 ?).
Η δεύτερη τροποποίηση και η πλεον καταλυτικη (που προσωπικα τη θεωρω δυσκολο να συμβει) είναι η καταργηση των πινακων Β, κατά τον υπολογισμο των οργανικων κενων, με ταυτοχρονη διατηρηση μονο των πινακων Α και Γ. Ουσιαστικα αν συμβει αυτό θα αυξηθουν κατακορυφα τα οργανικα κενα, αφου θα εκλειπει πλεον ο κυματοθραυστης των πινακων Β. Παραδειγμα: σε μια περιοχη μεταθεσης που διαιρειται σε 5 ομορες ομαδες σχολειων αν υποθεσουμε ότι στους πίνακες Β κάθε μιας ομάδας καταγραφεται στο τελικο ισοζυγιο  ωρων ελλειμματος/πλεονασματος μιας ειδικοτητας ένα  ελλειμμα 11 ωρων, σημαινει πως δεν θα καταγραφει κανενα οργανικο κενο στον πινακα Γ, αφου απαιτουνται τουλαχιστον 12 ωρες. Επομενως οι 55 ωρες ελλειμματος συνολικα και από τους 5 πίνακες Β
 (5 πινακες Β επί 11 ωρες ελλειμματος) θα πεταγονταν στα σκουπιδια.
Αν όμως εκλειψουν οι πινακες Β, τοτε οι 55 ωρες ελλειμματος θα πηγαίνουν αφιλτράριστες από τους πίνακες Α στους πίνακες Γ με αποτελεσμα να διαιρειται το -55/20 και να δινει 3 οργανικα κενα δηλ με πινακες Β = 0 κενα , ενώ χωρίς αυτους = 3 οργ κενά.
Βεβαια στην περιπτωση αυτή καρατομειται ο αλγοριθμος σε βαρος του τακτικου προυπολογισμου, λογω ραγδαιας αυξησης οργανικων κενων και κατ επεκταση των αναγκων για διορισμό. Αυτές είναι οι δυο βελτιωσεις ή/ και καθοριστικές αλλαγες που επιδεχεται ο αλγοριθμος.
Ως προς την αυξηση του αριθμου των μαθητων/τμηματων στα γυμνασια μπορουμε να εξαγουμε καποια συμπερασματα παρατηρωντας την εξελιξη του αριθμου γεννησεων από τους πινακες της ΕΛΣΤΑΤ:
TH δεκαετια 2000-2009 ειχαμε μεγαλη αυξηση του αριθμου των γεννησεων σε αντιθεση με την κατακορυφη πτωση που ακολουθησε το 2010 και μετα. Οι μαθητες που μπηκαν στο γυμνασιο φετος είναι γεννηθεντες από το 2011 και μετα δηλ σε μια περιδο μειωσης των γεννησεων και κατ επεκταση του μαθητικου πληθυσμου. Θα μπορουσαμε να πουμε όμως  ότι αυτή η ταση θα εχει εξισσοροπηθει από τα παιδια των μεταναστών. Αρα λογικα ο μαθητικος πληθυσμος τα δυο τελευταια χρονια δε θα παρουσιάζει ραγδαιες μεταβολες, όπως είναι βεβαιο ότι θα παρουσιασει την επομενη πενταετια.
Το δικο μου συμπερασμα είναι ότι οι συνταξιοδοτησεις και τα τμηματα θα είναι πανω κατω τα ιδια. Αυτό που απομενει να φανει τους επομενους μηνες είναι η τηρηση των εξαγγελιων για ορθολογικοποιηση του αλγοριθμου , καθως και η πολιτικη βουληση για μεταθεσεις/διορισμους και ειδικοτερα η βουληση περι του ποσοστου καλυψης με διορισμο των οργαν κενών.
Πολύ  σωστή ανάλυση. Να προσθέσω ότι στον αλγόριθμο θα μπορούσαν να προστεθούν και οι ώρες των προτύπων και πειραματικών σχολείων.

34
Άδειες / Απ: Άδεια ανατροφής τέκνου
« στις: Αύγουστος 23, 2022, 10:32:11 μμ »
Καλησπέρα σας,

Αν υπάρχουν δύο τέκνα κάτω των τεσσάρων ετών, όχι δίδυμα, γνωρίζετε αν μπορεί να πάρει άδεια ανατροφής τέκνου ο ένας γονέας για το ένα παιδί και ο άλλος γονέας για το άλλο, την ίδια χρονική περίοδο;

35
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί Φυσικών 2022
« στις: Αύγουστος 12, 2022, 08:25:37 μμ »
Αν θυμάμαι τώρα καλά τα μοναδικά 3 ώρα φυσικής που είδα ήταν στο Τουρκμενιστάν και στη Κροατία. Δεν θυμάμαι αλλά τρίωρα φυσικής παγκοσμίως, εκτός από κατευθύνσεις. Εψαξα να δω τώρα αν θυμόμουν καλά, υπάρχει και μια ακόμα χώρα, η Ουγγαρία, με 3ωρη Φυσική Στην Α λυκείου.
Τώρα αν θέλει η ελληνική φυσική 3 ώρες δεν το ξέρω. Καλά θα ήταν, θα γλυτώναμε και εμείς. Όπως δεν ξέρω αν χρειάζονται 3 ώρες 1η ξένη γλώσσα. είναι και τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα που δεν ξέρω αν συμφέρει να περιοριστούν καθώς ζει πολύς κόσμος από αυτά που δεν ξέρω που αλλού θα δουλέψει. Ας κάτσουν να τα σκεφτούν οι υπουργοί αυτά , δεν θέλω να μπλέξω με ξένα μαθήματα, φυσικές και γλώσσες
Αν θυμάμαι καλά η βιολογία ΔΕΝ διδάσκεται στα γυμνασια σε  150 χώρες παγκοσμίως.
Ωπ, σόρρυ τις ξαναμετρησα και είναι 149.

36
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί Φυσικών 2022
« στις: Αύγουστος 12, 2022, 03:14:12 μμ »
Το επιχείρημα των εύκολων αναθέσεων θα δουλέψει φέτος εναντίον των φυσικών. Οι μόνιμοι Φυσικοί που το χρησιμοποιούν μάλλον θα βολευτουν.οπως πρώτα. Οι αναπληρωτές φυσικοί ίσως το πληρώσουν λίγο, όσο και πέρσι.
Τα στοιχεία που έχουν βγάλει οι φυσικοί , είναι αληθή και σχετικά ακριβή. Δεν έρχονται σε αντίθεση με τα στοιχεία των αναπληρωτών Βιολόγων, αντιθέτως τα στηρίζουν.
Ουσιαστικά οι φυσικοί περιγράφουν ένα φαινόμενο και  τα στοιχεια των Βιολόγων το εξηγούν.
Στις περισσότερες χώρες που θέλουν τα παιδιά τους να έχουν επαφή με τον υπόλοιπο κόσμο ,.οι ξένες γλώσσες είναι 2, και συχνά η 1η ξένη γλώσσα τρίωρη. Φυσικά και στο δημοτικό.
Αν.αρχισουμε να λέμε ότι αυτό είναι εύκολο και μπορούν να το κάνουν όλοι θα έρθει και η σειρά του μαθήματος μας. Οι εκπτώσεις γίνονται για το βολεμα. Αυτό θα έπρεπε να το είχαν διδαχθεί πρακτικά οι φυσικοί πέρσι και φέτος που πήραν μια μικρή γεύση πως είναι να τους παίρνουν τις ώρες άλλες ειδικότητες.
Χρειάζονται δηλαδή 3 ώρες αγγλικά στην α λυκείου, όταν οι μισοί μαθητές έχουν proficiency, δηλαδή αναγνωρισμένη από το κράτος άριστη γνώση αγγλικών...
Είναι σα να ζητάει το κράτος από κάποιον απόφοιτο λυκείου που θέλει να ξαναδώσει πανελλήνιες, να επαναλάβει την παρακολούθηση στην τάξη.
Εσύ μιλάς συνδικαλιστικά. Πετύχατε αύξηση ωρών της βιολογίας, βγήκαν οργανικά κενά και διοριζεστε. Αρνεισαι όμως να δέκτεις ότι η ύλη φυσικής με τις ώρες που διδάσκεται ΔΕΝ βγαίνει.

37
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί Φυσικών 2022
« στις: Αύγουστος 12, 2022, 11:31:19 πμ »



Όταν λέτε ειδικότητες, πιστεύετε ας πούμε ότι ο δάσκαλος θα μπορούσε να διδάξει πληροφορική στο δημοτικό; Ή ξένη γλώσσα; Ή εικαστικά;

Φυσικά και θα μπορούσε να διδάξει πληροφορική. Είναι δύσκολη η ζωγραφική στον υπολογιστή στην πρώτη δημοτικού;
Τεχνικά έκαναν πολλά χρόνια οι δάσκαλοι, μετά χώθηκαν οι των καλλιτεχνικων και τους πήραν το μάθημα.
Και θεατρολογία μπορουν να κάνουν, αν και η ίδια η ύπαρξη αυτού του μαθήματος έγινε για να βολεύουν απόφοιτοι της συγκεκριμένης ειδικότητας.
Ξένες γλώσσες, μουσική και γυμναστική είναι αυτά που χρειάζονται ειδικότητες.
Στο δημοτικό βέβαια δεν χρειάζονται δύο ξένες γλώσσες, κάνεις, ποτέ δεν έμαθε στο σχολείο δεύτερη ξένη γλώσσα.

38
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί Φυσικών 2022
« στις: Αύγουστος 12, 2022, 01:14:55 πμ »

Αντί να προτείνουμε θέσεις πχ τέρμα οι β αναθέσεις ή ότι άλλο πιστεύει και είναι δικαίωμα του καθενός καθόμαστε και λέμε χοντροκομμένα πράγματα
1) Σπάσιμο του κλάδου στις οριστικές τοποθετήσεις.
2) Σπάσιμο του τμήματος στην φυσική α γυμνασίου, αντί της οικιακής οικονομίας.
3) Τρίωρη φυσική α λυκείου, αντί για τρίωρα αγγλικά.
4) Στη β λυκείου οι κατευθύνσεις να γίνουν εξαωρες, με κατάργηση της β ξένης γλώσσας.
5) Αίτημα για να κατέβουν φιλόλογοι, μαθηματικοί και ΠΕ04 στην έκτη δημοτικού. Οι θεατρολόγοι, πληροφορικοι και ξενόγλωσσοι πως το πέτυχαν;

39
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί Φυσικών 2022
« στις: Αύγουστος 11, 2022, 03:50:22 μμ »
Το θέμα της ικανότητας το έθεσαν οι φυσικοί..παντού βγαίνουν και λένε ότι για εμάς είναι πιο εύκολο να διδάξουμε τα δικά σας 'θεωρητικα' μαθήματα ενώ εσείς όχι το δύσκολο και με μαθηματική σκέψη μάθημα μας...τώρα λοιπόν επανήλθε η τάξη και αποκαλύφθηκε το ότι οι φυσικοί είναι υπεράριθμοι και έκαναν πάρτυ στα σχολεία προσλαμβάνοντας πλήθος φυσικών τις προηγούμενες δεκαετιες. Μείωσαν τις ώρες βιολογίας και γεωγραφίας στην α γυμνασίου και μπήκε η φυσική που είναι μια αηδία ως προς το περιεχόμενο του βιβλίου και τρόπου διδασκαλίας. Μη μιλήσω για τη χημεία που είναι απαράδεκτο μόνοωρο στα Γυμνάσια και τα παιδιά το αντιμετωπίζουν σαν να είναι θρησκευτικά...ή Αγγλικά...
Για το ωρολόγιο πρόγραμμα, ουδείς πλην των φυσικών δικαιούται να ομιλει.
Μειώθηκε κάτι μια ώρα η φυσικη α λυκείου, κατά μία ώρα η κατεύθυνσης β λυκείου, καταργήθηκε η φυσική γενικής γ λυκείου, καταργήθηκε η τεχνολογική κατεύθυνση, οι ώρες στα ΕΠΑΛ από 3,2,3 έγιναν 2,1,2.

40
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Διορισμοί βιολόγων
« στις: Αύγουστος 04, 2022, 12:39:26 πμ »
Δινω την απαντηση σε αυτο που με ρωτάτε στο συναδελφο scout πιο πανω..
Προσωπική μου άποψη είναι πως μεγαλύτερη γραφικότητα από το τρίωρο αγγλικών α λυκείου δεν υπάρχει.
Δώρο χθες και τρίωρη η φυσική. Και είναι κάτι που εύκολα μπορεί να διεκδικηθεί.

41
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Διορισμοί βιολόγων
« στις: Αύγουστος 04, 2022, 12:26:08 πμ »
Συναδελφε υπαρχει σαπιλα στο ελληνικο πανεπιστημιο συμφωνω. Ανεξαρτητα απο τα χρονια των ποστντοκ και της ερευνας που εχω κανει για να είμαι ειλικρινής στο μονο που εχουν χρειαστει σε επιπεδο γνωσης στη διδασκαλία σε γυμνασια και λυκεια ηταν σε συζητήσεις με τους μαθητες μου που με ρωτουν θεματα σωματιδιων, αστροφυσικης κτλ που εχουν διαβασει ή ακουσει καπου. Θα συμφωνησω δεν χρειάζεται phd για να κανεις μαθημα σε γυμνασιο ή λυκειο παρα ορεξη για δουλειά και προσφορα. Οσο για μομφες που πολλες φορες δέχονται οι διδάκτορες απο συναδέλφους για το οτι τρωνε θεσεις απο αλλους συναδέλφους χωρις διδακτορικό θα τους απαντουσα οτι δεν εργαζονται ολοι οι κατοχοι διδακτορικων στην Ελλαδα και παγκοσμια σε πανεπιστήμια και ερευνητικα κεντρα. Ανεξάρτητα απο την προηγουμενη παρενθεση που ειναι ασχετη με το θεμα που συζητάμε θα ηθελα να τονίσω το υψηλοτατο επιπεδο ολου του πε04 που εχει διοριστει ή αναπληρώνει καθε χρονο στα ελληνικα σχολεία. Επαναλαμβανω ο στοχος θα πρεπει να ειναι ενας. Δραστικη αυξηση ωρων σε γυμνασιο και λυκειο για ολον τον πε04. 1 ωρα επιπλεον σε καθε μαθημα και καταργηση μαθηματων ή μειωση των ωρων τους λογω ειτε παρωχημενης γνωσης ειτε λογω χαμηλης προσφορας ως μαθηματα στη δημιουργία των πολιτων του αυριο. Δεν θα ασχολουμασταν καν τοτε με το θεμα ωραριο και ικανότητες της καθε ειδικοτητας.Η διεκδικηση εκει θα πρεπει να γινει. Δεν γνωριζω βεβαια αν σκεφτονται με τον ιδιο τροπο οι επιστημονικοι φορεις που ασχολουνται με αυτα τα ζητηματα ή ακολουθουν μια συντεχνιακη μεθοδο που μαλλον προσομοιάζει σε αρχες απροσδιοριστης αγωνιστικοτητας κοροιδευοντας τον κοσμο..Πραγματικα δεν γνωριζω..
Στην α και β λυκείου, ποια μαθήματα γενικής παιδείας θεωρείς ότι πρέπει να καταργηθούν ή να μειωθούν οι ώρες τους, ώστε να βρεθούν 3 ώρες για τις θετικές επιστήμες;

42
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Διορισμοί βιολόγων
« στις: Αύγουστος 04, 2022, 12:21:54 πμ »
Επαναλαμβάνεις παρεξηγήσεις παρόλο που στις έχουμε εξηγήσει πολλές φορές.
Οσες θες.
Ο πινακας που είδες αφορά μόνο τις οργανικές τοποθετήσεις. Δεν αφορά τους διορσμούς και τις μεταθέσεις. Εκεί μετράνε οι Πίνακες Α ανα σχολείο, Β ανα ομάδα σχολείων και Γ ανα περιοχή π.χ. Α΄ Αθήνας. Ο αλγόριθμος που δήθεν δεν καταλαβαίνεις υπάρχει στην εγκύκλιο
https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/egkyklios_kenon_2022.pdf
Αυτό που δεν σ αρεσει είναι ότι ο αλγόριθμος γυρίζει τις ώρες Α ανέθεσης σε όλες τις ειδικότητες παρόλο που αυτοί που θα διοριστούν δεν θα έχουν δικαίωμα να τις διδάξουν αφού καλύπτονται με β ανάθεση λόγω της ενιαίας ρύθμισης της υπεραριθμίας ΠΕ04. Στου πίνακες του ΠΥΣΔΕ (όχι δηλαδή τους Α Β και Γ) δεν φαίνονται τα πλεονάσματα κάθε ειδικότητας πε04 ανα σχολείο και άρα βγάζεις λάθος συμπέρασμα που φυσικά σε βολεύει και δήθεν βολεύει και τη λειτουργία των σχολείων και το καλό των μαθητών και άλλες τέτοιες μπούρδες
Για παράδειγμα, στο πίνακα του ΠΥΣΔΕ λέει σε ένα σχολείο ΠΕ04 -2 ώρες άρα δεν υπάρχει κενό. Όμως η σοβαρή δήθεν κουτοπόνηρη όμως Α αθήνας που έχει ειδοποιηθεί ότι δεν βολεύει να δείξει τι συμβαίνει στα σχολεία της δεν βγάζει αναλυτικά ότι στο ίδιο σχολείο που λέει -2 ώρες, αναλυτικά στις ειδικότητες είναι ΠΕ04.01=+22 (έχει ένα φυσικό παραπάνω από τις ώρες Φυσικής), ΠΕ04.02=-2, ΠΕ04.04=-22 άρα ο επιπλέον Φυσικός καλύπτει το κενό Βιολογίας λόγω ενιαίας υπεραριθμίας ΠΕ04. Ομως αυτές οι -22 ώρες που δε βλέπεις στο πινακα του ΠΥΣΔΕ φαίνονται στο πινακα Α Β και Γ της εγκυκλίου υπολογισμου (αλγόριθμος) και σε αυτές τις ώρες διορίζεται βιολόγος. Ομως στην πράξη δεν μπορεί να τοποθετηθεί σε αυτές γιατί τις έχει ο φυσικός. Οπότε .....
Οι βιολόγοι είστε υπέρ της ολοκληρωτικής διάσπασης του κλάδου ΠΕ04;

Σελίδες: 12345 ... 31

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159630
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 476
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 433
Σύνολο: 448

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.