Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - anpapath86

Σελίδες: 12345 ... 32
29
https://www.newsit.gr/topikes-eidhseis/volos-agrio-bullying-se-gymnasio-ston-almyro-egdyse-symmathiti-tou-kai-ton-edeire/3709860/  παραβατικοτητα
Αν ισχύει το δημοσίευμα, συμβαίνουν απίστευτα πράγματα.
Όταν διευθυντής σχολείου φτάνει σε σημείο να κάνει μήνυση σε μαθητή, καταλαβαίνουμε τι καταστάσεις επικρατούν.

Να αναφέρουμε και το άδειασμα του διευθυντή από τη δευτεροβάθμια, με την αστεία ατάκα περί ψυχολόγων και μη αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος.

Ελμε και ΟΛΜΕ κοιμούνται..

30
Οι μηδενικής προϋπηρεσίας πώς ακριβώς θα μπουν στο παιχνίδι; Με κλήρωση; Γιατί από αυτά που διαβάζω, επετηρίδα με βάση την κτήση πτυχίου δε θέτε (και συμφωνώ), με βάση τα προσόντα δε θέτε (ακριβό σπορ και κουραστικό, το καταλαβαίνω), γραπτό ΑΣΕΠ με αποκλεισμό των μη επιτυχόντων δε θέτε, ε τι θέτε;

Αν νομίζετε ότι ένας γραπτός ΑΣΕΠ που δε θα αποκλείει τους μη επιτυχόντες και που θα μετράει ένα 30% θα αλλάξει τις ισορροπίες, πλανάστε. Δε θα αλλάξει τίποτα. Το πολύ πολύ να είναι οκ για εσάς τους ίδιους, με την έννοια ότι έχετε Χ μόρια και χρειάζεστε λίγα παραπάνω (που θα σας δώσει ο γραπτός) για να πάτε αναπληρωτές. Σε πολυπληθείς ειδικότητες όπως οι φιλόλογοι ή οι δάσκαλοι ή σε ειδικότητες που έχουν γίνει λίγοι διορισμοί κι υπάρχουν αδιόριστοι με 10+ χρόνια προϋπηρεσίας, δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα σχεδόν, ούτε να δώσει ευκαιρίες στους νέους.

Οπότε το ερώτημα είναι θέλουμε ευκαιρίες στους νέους ή ευκαιρία για τον εαυτό μας; Αν είναι το πρώτο, ο μόνος πραγματικός τρόπος που όλοι έχουν ευκαιρία για διορισμό, είναι 100% γραπτός ΑΣΕΠ. Που θα μοριοδοτεί όλα τα προσόντα ΑΦΟΥ περάσεις τη βάση. Πάλι θα ξεκινάει με μειονέκτημα αυτός που δεν έχει άλλα προσόντα πέρα από το πτυχίο του, αλλά ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ θα μπορεί να το αντισταθμίσει με έναν πάρα πολύ καλό βαθμό στα γραπτά.

Η απάντηση σε αυτό είναι φυσικά: "Μα εγώ δουλεύω 10 χρόνια αναπληρωτής και θα με πετάξεις έξω; Ως τώρα ήμουν καλός και τώρα δεν είμαι;". Η αλήθεια είναι ότι από τη μία είναι σκληρό. Από την άλλη, όχι, το ότι κάποιος έχει δουλέψει μέχρι τώρα 10 χρόνια αναπληρωτής, δε σημαίνει αυτόματα ότι είναι και καλός. Σημαίνει απλά ότι είχε τα Χ,Υ χαρτιά ή αλλιώς, τη Χ θέση στον πίνακα.

Το ρεζουμέ είναι ότι όπως γράφτηκε και πιο πάνω, δε θα υπάρξει ποτέ σύστημα που να μην αφήνει παραπονεμένους κάποιους. Και δυστυχώς η έννοια "δίκαιο/άδικο" είναι υποκειμενική.
Υπάρχει ένα πρακτικό πρόβλημα στο να υπάρχει βάση στον ΑΣΕΠ, όπως ισχύει στο νομό Διαμαντοπούλου.
Την σχολική χρονιά που θα γινεται ο γραπτός ποιος θα δεχθεί να πάει αναπληρωτής σε νησιά, αντί να κάτσει σπίτι του να διαβάσει;

31
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Ιανουάριος 05, 2023, 05:55:26 μμ »
Ποιος σας λεει οτι η προκηρυξη θα ειναι ακριβως η ιδια με του 19 και δεν θα υπαρχουν αλλαγες ; Το εχουμε εξασφαλισει αυτο ή θα μας πιασουν στον υπνο..
Οι προκηρύξεις, αν τις διάβαζες, θα έβλεπες ότι στην αρχή γράφουν τους νόμους που στηρίζονται.
Δεν έχει αλλάξει κάτι στη μοριοδοτηση, πέρα από τα γνωστά, δυσπρόσιτα κλπ με κάποιον νόμο, άρα δεν μπορούν να βάλουν ή να βγάλουν κάτι.

32
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Προσλήψεις Ιανουαρίου
« στις: Ιανουάριος 05, 2023, 05:35:51 μμ »
Μα τόση διεκδίκηση από τους φιλολόγους, γιατί δεν πιάνει τόπο; Τόση προσπάθεια χαμένη; Υποτίθεται ότι όλα θα ήταν καλύτερα από τη νέα χρονιά.
Πόσες προσλήψεις ειδικής φιλολόγων έκανε πέρυσι και πόσες φέτος;

33
1) απολύτως σωστό ότι δεν έγιναν μεταθέσεις το καλοκαίρι του 2022.
2) απολύτως σωστό ότι έγιναν διορισμοί το καλοκαίρι του 2022.
3) απολύτως σωστό να μην γίνουν μεταθέσεις νεοδιόριστων του 2022 το καλοκαίρι του 2023.
4) Απολύτως σωστό να γίνουν νέοι διορισμοί το καλοκαίρι του 2023.

pacta sunt servanda

Υ.Γ. Αν ποτέ γίνει αλλαγή στο ένα έτος παραμονής, αυτό πρέπει να εφαρμοστεί στους διορισμούς του μεθεπόμενου έτους, ώστε να μην θίγεται κανείς. Ας πουν πχ, αυτοί που θα διοριστούν το καλοκαίρι του 2024 θα κάτσουν ένα έτος και να πουν πριν τους διορισμούς του 2023.

34
Όλοι ξέραμε τι υπογράψαμε. Οπότε θα κάτσουμε έναν ακόμα χρόνο στην περιοχή διορισμού, και του χρόνου θα αιτηθουμε μετάθεση. Οτιδηποτε αλλο θα είναι άδικο.

35
Δεν θα έλεγα ότι θυσιάζουν το κέρδος. Γιατί αν δεν αποβάλλονταν  αυτοί, μπορεί να έχαναν άλλους πελάτες.
Το ιδιωτικό όμως είναι επιχείρηση. Δεν είναι φιλανθρωπικός οργανισμός ούτε προσφέρει κοινωνικό έργο. Η δια παντός αποβολή μαθητή από δημόσιο σχολείο σημαίνει απλα επιβάρυνση της κοινωνίας με άτομα που αν δεν είναι στονσχολειο, θα καταλήξουν στο έγκλημα. Το δημόσιο σχολείο δεν μπορεί να πει ότι δέχεται συγκεκριμένο προφιλ μαθητών. Προσφέρει ένα δημόσιο αγαθό. Γι αυτό έχουμε τα χέρια δεμένα.
Μπορεί να γίνει αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.
Αλλά πλέον,για να γίνει, θα πρέπει να συναινέσει και η διεύθυνση, κάτι που πολύ σπάνια γίνεται.
Ας επιστρέψει αυτή η δυνατότητα πάλι αποκλειστικά στο σχολείο, χωρίς εμπλοκή διεύθυνσης.

36
Αυτό θα σημάνει εκατοντάδες απώλειες οργανικών σε καθεμιά απ' τις προαναφερθείσες ειδικότητες κι αυτομάτως μηδενικούς διορισμούς για τα επόμενα τριάντα χρόνια. Επίσης κλείσιμο των μισών πανεπιστημίων της χώρας μ' ανυπολόγιστες συνέπειες στο καθηγητικό και γραμματειακό προσωπικό τους. Κι απώλεια συνακόλουθη εσόδων για δεκάδες επαρχιακές πόλεις.
Η εβε ήδη έχει οδηγήσει σε μείωση του αριθμού των εισακτεων,σωστά κάτ εμέ.
Το να φύγει από τα ΕΠΑΛ ένα ποσοστό μαθητών που δεν ξέρει να κάνει ούτε κάθετο πολλαπλασιασμό, δεν το θεωρώ πρόβλημα. Και ας χαθούν οργανικές.

37
Αυτοαναφορικό ποστ. Δεκτό. Οι φιλόλογοι μαθηματικοί φυσικοί δεν είναι για ΕΠΑΛ. Ας γίνουν όλα ΕΠΑΣ. Κι ας γίνουν κι άλλα ΕΠΑΣ ν' αποσυμφορηθούν κι άλλο τα ΓΕΛ. Αλλά τότε θα χαθούν πλήθος οργανικές των 02 03 04. Δε γίνεται να θέλουμε, συνάδελφε gismix, και την πίτα ολάκερη και το σκύλο χορτάτο.
Ας γίνουν περισσότερα επας, χωρίς δικαίωμα εισόδου σε ΑΕΙ και ας μειωθούν οι οργανικές.

38
Παραβίαση αλφαβητικής σειράς εμείς έχουμε κάνει μόνο σε περίπτωση μαθητή με βαριά αναπηρία που τσακωνόταν με συγκεκριμένο άτομο στο τμήμα του. Ποτέ άλλοτε δεν έχει καν τεθεί θέμα συζήτησης τέτοιο. Και πολύ λογικό. Αν το ζητήσει ένας, θα θέλουν κι άλλοι και θα γίνει μπάχαλο, δεν θα μπορούμε να τους ικανοποιήσουμε όλους. Αλίμονο αν δίνουμε στους γονείς τετοια δικαιώματα.
Εγώ κάθε χρονιά σε γυμνάσιο, βλέπω τουλάχιστον δύο αλλαγές τμημάτων, μετά από συζήτηση και αφού δεν έχει βρεθεί άλλη λύση. Φυσικά δεν γίνεται απλώς επειδή το ζήτησαν οι γονείς.
Στην περίπτωση που περιγράφει σε αυτό το νήμα, δεν θα γινόταν αλλαγή

39
Μα αν αλλάξει ένας, θα το ζητήσουν κι άλλοι. Και ποιο παιδί θα στείλουν μετά στο «κακό» τμήμα;
Σοβαρά τώρα, δεν έχεις δει ποτέ να γίνεται αλλαγή τμήματος; Μπορούν να πάνε στο άλλο τμήμα, μέχρι να συμπληρωθεί το ανώτατο όριο μαθητών. Από εκεί και μετά δεν θα γίνει αλλαγή σε όποιον το ζητάει, πρέπει να έχεις λογους, να δέχεται bulling και φυσικά να πει ότι θα αλλάξει σχολείο σε περίπτωση που δεν γίνει η αλλαγή.

40
Αν αλλάζαμε τμήμα στον καθένα που το ζητάει, θα γινόταν μπάχαλο. Και το να στέλνεις τους ταραξίες σε άλλο τμήμα, σε τι βοηθάει ακριβώς; Να μεταφέρουμε το πρόβλημα αλλού;
Φυσικά και γίνονται αλλαγές τμημάτων. Αν οι γονείς θέλουν να αλλάξουν σχολείο, είναι προτιμότερο να ζητήσουν πρώτα αλλαγή τμήματος.

41
Γιατί δεν αλλάζουν τμήμα κάποια από τα παιδιά που προκαλούν πρόβλημα; Μήπως δεν το θέλει ο διευθυντής του σχολείου;
Ή τουλάχιστον να ζητήσει να αλλάξει τμήμα το παιδί που θίγεται.

42
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Συνταξιοδοτησεις
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2022, 01:30:11 μμ »
Ως προς τις συνταξιοδοτησεις, διαβαζοντας τον πινακα
https://www.especial.gr/hlikiakh-katanomh-uphretountwn-ekpaideftikwn-sth-defterovathmia-ekpaidefsh-pinakes/
(δημοσιευση:20-10-2020 και αναφορα από το myschool υπουργειου 9/10/2020)
βλεπουμε ότι στο γκρουπ γεννηθεντες το 1953= 214 και στο 1954-1956 = 2248 εκπαιδευτικοι.  Φετος τον αυγουστο εφυγαν με αυτοδικαιη  απολυση (λογω συμπληρωσης του 67 ετους) οι γεννηθεντες το 1954
 (στους δημοσιους υπαλληλους ημερομηνια συμπλήρωσης του 67 ετους θεωρειται η 31/12, οποτε ,ειδικά, οι εκπαιδευτικοι μπορουν να αποχωρησουν μολις ληξει το τρεχον σχολ ετος και όχι μεσουσης αυτου δηλ ουσιαστικα με τη συμπλήρωση του 68ου ετους).
Αν κανουμε μια υποθεση εργασιας ότι αυτοι ηταν το 1/3 των 2248 (τα υπολοιπα 2/3 ειναι γεννηθεντες 1955-56), τοτε  φετος συνταξιοδοτήθηκαν υποχρεωτικα οι 750 εκπαιδευτικοί. Τον αυγουστο 2023 θα αποχωρήσουν αυτοδίκαια, ειτε το επιθυμουν είτε όχι, αλλοι τόσοι γεννηθ 1955
(Θεωρώ, γενικα, ότι οσοι είναι γεννηθεντες το 1955-1956 δεν εφυγαν τη διετια 2021-22 και είναι ακομα ενεργοι, γιατι αν ηταν επιθυμια τους η συνταξιοδοτηση θα ειχαν φυγει το 2020 εφοσον τοτε ηταν το ελαχιστο 64 ετων  και ειχαν θεμελιωμενο δικαιωμα. Πιθανότατα παραμενουν στην υπηρεσία μεχρι και το 2022-23 (οι γεννηθ το 1955) και το 2023-24 (οι γεννηθ το 1956), αναμενοντας να τους «διωξει» η υπηρεσία, προκειμενου να παίρνουν ένα μεγαλυτερο μισθο σε σχεση με τη συνταξη και η οποία θα αργήσει να εκκαθαριστεί).
Επιπλεον, στο αμεσως επομενο ηλικιακο γκρουπ που εχει θεμελιωσει δικαιωμα δηλ το
1957-1959 (είναι πάνω από 62 ετών και οι περισσοτεροι εχουν τουλάχιστον 35ετία στο δημοσιο ή και με διαδοχικη ασφαλιση) = 5252 εκπκοι.
Επομενως το 2021και το 2022  εφυγαν σιγουρα οι γεννηθεντες 1953 (=214) + οι γεν. 1954 (περιπου 750) + το συντριπτικά μεγαλυτερο ποσοστο των 5252 ( γεννηθ 1957-1959)= 6216
( αυτος ο αριθμος είναι το max που είναι δυνατον να εχουν συνταξιοδοτηθει,από αυτά τα ηλικιακα γκρουπ, σε σχεση με τους αριθμους του παραπανω πίνακα).
Από την άλλη, ο  παραπανω πινακας δημοσιευτηκε 20-10-2020, οποτε μεσα σε αυτους τους αριθμους  συμπεριλαμβανονται  αυτοι  που εφυγαν, τελικά,  το 2021 και 2022 και οι οποίοι ηταν συνολικά 3521+2288=5809.
Από τα ηλικιακα γκρουπ 1953-1954  + 1957-1959 (οι 1955 και 1956, όπως εξηγησα, πιθανολογω ότι επιθυμουν να φυγουν με αυτοδικαιη)  αντληθηκε το μεγαλύτερο ποσοστό των 5809 που είναι ο τελικος αριθμος συνταξιοδοτησεων του 2021+2022.
Συνεπώς , μεχρι το 6216 απομενουν σιγουρα άλλοι (6216-5809)= 407 εκπκοι (προφανως κατά προσεγγιση ο αριθμος). Αν συνυπολογισουμε και τους γεννηθέντες το 1955 (περιπου 750) που υποχρεωτικα θα τους απολυσει η υπηρεσία τον αυγουστο 2023 = 407+750=1157.
Αυτος ο αριθμος είναι ο ελαχιστος που θα αιτηθει συνταξιοδοτηση (αν ισχυει η υποθεση οτι οι γεννηθ το 1955 παραμενουν ενεργοι).  Μεχρι το περσινο 2288 (τελικος αριθμος συνταξιοδοτησεων) και το προπερσινο 3521, η απόσταση είναι μεγάλη.
Το επόμενο ηλικιακο γκρουπ που θα μπορουσε να αποτελέσει δεξαμενη συνταξιοδοτήσεων είναι το 1960-1962= 8573. Είναι μια τεραστια δεξαμενη. Όμως, ουσιαστικα,  οι γεννηθέντες το 1960 -όπως φαινεται- εχουν θεμελιωμενο δικαιωμα συνταξιοδοτησης ( οριο ηλικιας και πιθανοτατα τα χρονια υπηρεσιας ). Αν υποθεσουμε ότι αυτοι είναι το 1/3 του 8573 (οι υπολοιποι είναι γεννηθ το 1961-1962) = 2860. Αυτος είναι ενας αισιοδοξος αριθμος για οσους επιθυμουν μεγαλο αριθμο συνταξιοδοτησεων. Οι γεννηθεντες 1961 και 1962 δεν εχουν, σε γενικες γραμμες, το οριο ηλικας πλην όσων θεμελιωνουν με άλλο τροπο συνταξιοδοτικο δικαιωμα όπως πχ γονεις ανηλικων και 25ετιες το διαστημα 2010-2012.
Τελικο συμπέρασμα ως προς τις συνταξιοδοτησεις:
εχουμε  (πολυ) πιθανους  προς συνταξιοδοτηση για του χρονου τους 1157. Επισης οι επομενοι πιθανοι για αποχωρηση είναι ένα μεγαλο ποσοστο από τους γεννηθεντες το 1960 (οι γεννηθ το 1960 είναι κατά προσεγγιση 2860) + οποιος άλλος βγει σε συνταξη με ειδικο τροπο (λογοι υγειας, γονεις ανηλικων, μειωμενες συνταξεις κλπ) δηλ στην καλυτερη των περιπτωσεων μιλαμε για μια δεξαμενη περιπου 4000 εκπκων. Προσωπικη μου αποψη ότι οι συνταξιοδοτησεις  εμφανιζουν μια ταση σταθεροποιησης στο 2500 δηλ λιγο πανω από τα περσινα επίπεδα.

Καταλυτικοι παράγοντες που θα μπορούσαν να σπρωξουν αυξητικά τον αριθμο των συνταξιοδοτησεων είναι η «τρομοκρατηση» (από τα αρμοδια υπουργεια) των υποψηφιων προς συνταξιοδοτηση , όπως πχ λογικα θα συνεβη με την γνωμοδοτηση του ΝΣΚ,του ιουλιου 2022, που αναφερει ότι οι  δημόσιοι υπάλληλοι δεν μπορούν να βγουν με μειωμένη σύνταξη πριν από την ηλικία των 62 ετών. Είναι βεβαιο ότι αυτή η ειδηση θα φοβισε και τους  συναδελφους που επιθυμουσαν να βγουν με πληρη και το ανέβαλλαν, διοτι βλεποντας  τετοιου ειδους κινησεις που πανε να θιξουν τα θεμελιωμενα συνταξιοδοτικά δικαιωματα μεχρι την 31/12/2021, θα σκεφτονται την συνταξιοδοτηση για να προλαβουν τις οποιες, ενδεχόμενες, δυσμενεις εξελιξεις στα ορια ηλικιας (η αληθεια είναι ότι μεχρι στιγμης ισχυει ότι οποιος θεμελιωσε δικαιωμα συνταξιοδοτησης μεχρι 31/12/2021 εξακολουθει να το διατηρει όποτε και αν φυγει μετα την 31/12/2021).
Όμως ο αριθμος των μεταθεσεων 2023 και κατ επέκταση των διορισμών, είναι συναρτηση και αλλων πραγματων όπως πχ της προαναγγελθείσας αλλαγής του αλγοριθμου υπολογισμου οργανικων κενών στην δευτεροβαθμια ή της μειωσης/αυξησης του αριθμου των τμημάτων.
 Ως προς τον αλγοριθμο δυο τροποποιήσεις θα μπορουσαν να γινουν, συμφωνα με τη δικη μου γνωση:
Η πρωτη ειναι να δοθει οδηγια να διαιρουνται οι ωρες ελλείμματος με τον πραγματικό μεσο ορο του υποχρεωτικου ωραρίου των εκπαιδευτικων κάθε δδε και ο οποιος είναι διαφορετικος σε κάθε διευθυνση εκπαιδευσης (σε γενικες γραμμες κυμαινεται μεταξυ του 18.5-19 ωρες υποχρεωτικου ωραριου) αντι του ανελαστικου 20. Με τον τροπο αυτό θα αυξηθουν τα ελλειμματα σε κάθε δδε περιπου κατά 10% (προφανως θα αυξηθουν και τα πλεονασματα, αλλα τι διαφορά μπορει να εχει το να υπάρχουν 3 πλεονασματα σε μια δδε , αντι για 2 ?).
Η δεύτερη τροποποίηση και η πλεον καταλυτικη (που προσωπικα τη θεωρω δυσκολο να συμβει) είναι η καταργηση των πινακων Β, κατά τον υπολογισμο των οργανικων κενων, με ταυτοχρονη διατηρηση μονο των πινακων Α και Γ. Ουσιαστικα αν συμβει αυτό θα αυξηθουν κατακορυφα τα οργανικα κενα, αφου θα εκλειπει πλεον ο κυματοθραυστης των πινακων Β. Παραδειγμα: σε μια περιοχη μεταθεσης που διαιρειται σε 5 ομορες ομαδες σχολειων αν υποθεσουμε ότι στους πίνακες Β κάθε μιας ομάδας καταγραφεται στο τελικο ισοζυγιο  ωρων ελλειμματος/πλεονασματος μιας ειδικοτητας ένα  ελλειμμα 11 ωρων, σημαινει πως δεν θα καταγραφει κανενα οργανικο κενο στον πινακα Γ, αφου απαιτουνται τουλαχιστον 12 ωρες. Επομενως οι 55 ωρες ελλειμματος συνολικα και από τους 5 πίνακες Β
 (5 πινακες Β επί 11 ωρες ελλειμματος) θα πεταγονταν στα σκουπιδια.
Αν όμως εκλειψουν οι πινακες Β, τοτε οι 55 ωρες ελλειμματος θα πηγαίνουν αφιλτράριστες από τους πίνακες Α στους πίνακες Γ με αποτελεσμα να διαιρειται το -55/20 και να δινει 3 οργανικα κενα δηλ με πινακες Β = 0 κενα , ενώ χωρίς αυτους = 3 οργ κενά.
Βεβαια στην περιπτωση αυτή καρατομειται ο αλγοριθμος σε βαρος του τακτικου προυπολογισμου, λογω ραγδαιας αυξησης οργανικων κενων και κατ επεκταση των αναγκων για διορισμό. Αυτές είναι οι δυο βελτιωσεις ή/ και καθοριστικές αλλαγες που επιδεχεται ο αλγοριθμος.
Ως προς την αυξηση του αριθμου των μαθητων/τμηματων στα γυμνασια μπορουμε να εξαγουμε καποια συμπερασματα παρατηρωντας την εξελιξη του αριθμου γεννησεων από τους πινακες της ΕΛΣΤΑΤ:
TH δεκαετια 2000-2009 ειχαμε μεγαλη αυξηση του αριθμου των γεννησεων σε αντιθεση με την κατακορυφη πτωση που ακολουθησε το 2010 και μετα. Οι μαθητες που μπηκαν στο γυμνασιο φετος είναι γεννηθεντες από το 2011 και μετα δηλ σε μια περιδο μειωσης των γεννησεων και κατ επεκταση του μαθητικου πληθυσμου. Θα μπορουσαμε να πουμε όμως  ότι αυτή η ταση θα εχει εξισσοροπηθει από τα παιδια των μεταναστών. Αρα λογικα ο μαθητικος πληθυσμος τα δυο τελευταια χρονια δε θα παρουσιάζει ραγδαιες μεταβολες, όπως είναι βεβαιο ότι θα παρουσιασει την επομενη πενταετια.
Το δικο μου συμπερασμα είναι ότι οι συνταξιοδοτησεις και τα τμηματα θα είναι πανω κατω τα ιδια. Αυτό που απομενει να φανει τους επομενους μηνες είναι η τηρηση των εξαγγελιων για ορθολογικοποιηση του αλγοριθμου , καθως και η πολιτικη βουληση για μεταθεσεις/διορισμους και ειδικοτερα η βουληση περι του ποσοστου καλυψης με διορισμο των οργαν κενών.
Πολύ  σωστή ανάλυση. Να προσθέσω ότι στον αλγόριθμο θα μπορούσαν να προστεθούν και οι ώρες των προτύπων και πειραματικών σχολείων.

Σελίδες: 12345 ... 32

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32677
  • Τελευταία: marTEnos
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1175343
  • Σύνολο θεμάτων: 19348
  • Σε σύνδεση σήμερα: 455
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 461
Σύνολο: 469

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.107 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.