Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - anpapath86

Σελίδες: 12345 ... 32
29
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ως 2η ειδικότητα
« στις: Φεβρουαρίου 24, 2023, 12:07:42 am »
Ενας φυσικός με μεταπτυχιακό πληροφορικής που διορίστηκε ως ΠΕ19, διδάσκει πληροφορική και μπορεί να αποκτήσει δεύτερη ειδικότητα ΠΕ04.
Ένας φυσικός με μεταπτυχιακό πληροφορικής που διορίστηκε ως ΠΕ04, ΔΕΝ μπορεί να αποκτήσει δεύτερη ειδικότητα ΠΕ86.

Ειναι νομικά, παιδαγωγικά και υπηρεσιακά λογικό; Δεν μπορώ να το θέσω πιο απλά.
Για κάποια χρόνια τη δεκαετία του 90 υπήρχε νόμος που επέτρεπε σε κάποιον με μεταπτυχιακό πληροφορικής να εργαστεί ως ΠΕ19.
Οπότε ο συνάδελφος σου σύννομα εργάζεται ως ΠΕ19.
Αργότερα αυτός ο νόμος καταργήθηκε.

Οπότε σύννομα δεν σου επιτρέπεται να εργαστείς ως ΠΕ19.

30
https://www.newsit.gr/topikes-eidhseis/volos-agrio-bullying-se-gymnasio-ston-almyro-egdyse-symmathiti-tou-kai-ton-edeire/3709860/  παραβατικοτητα
Αν ισχύει το δημοσίευμα, συμβαίνουν απίστευτα πράγματα.
Όταν διευθυντής σχολείου φτάνει σε σημείο να κάνει μήνυση σε μαθητή, καταλαβαίνουμε τι καταστάσεις επικρατούν.

Να αναφέρουμε και το άδειασμα του διευθυντή από τη δευτεροβάθμια, με την αστεία ατάκα περί ψυχολόγων και μη αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος.

Ελμε και ΟΛΜΕ κοιμούνται..

31
Οι μηδενικής προϋπηρεσίας πώς ακριβώς θα μπουν στο παιχνίδι; Με κλήρωση; Γιατί από αυτά που διαβάζω, επετηρίδα με βάση την κτήση πτυχίου δε θέτε (και συμφωνώ), με βάση τα προσόντα δε θέτε (ακριβό σπορ και κουραστικό, το καταλαβαίνω), γραπτό ΑΣΕΠ με αποκλεισμό των μη επιτυχόντων δε θέτε, ε τι θέτε;

Αν νομίζετε ότι ένας γραπτός ΑΣΕΠ που δε θα αποκλείει τους μη επιτυχόντες και που θα μετράει ένα 30% θα αλλάξει τις ισορροπίες, πλανάστε. Δε θα αλλάξει τίποτα. Το πολύ πολύ να είναι οκ για εσάς τους ίδιους, με την έννοια ότι έχετε Χ μόρια και χρειάζεστε λίγα παραπάνω (που θα σας δώσει ο γραπτός) για να πάτε αναπληρωτές. Σε πολυπληθείς ειδικότητες όπως οι φιλόλογοι ή οι δάσκαλοι ή σε ειδικότητες που έχουν γίνει λίγοι διορισμοί κι υπάρχουν αδιόριστοι με 10+ χρόνια προϋπηρεσίας, δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα σχεδόν, ούτε να δώσει ευκαιρίες στους νέους.

Οπότε το ερώτημα είναι θέλουμε ευκαιρίες στους νέους ή ευκαιρία για τον εαυτό μας; Αν είναι το πρώτο, ο μόνος πραγματικός τρόπος που όλοι έχουν ευκαιρία για διορισμό, είναι 100% γραπτός ΑΣΕΠ. Που θα μοριοδοτεί όλα τα προσόντα ΑΦΟΥ περάσεις τη βάση. Πάλι θα ξεκινάει με μειονέκτημα αυτός που δεν έχει άλλα προσόντα πέρα από το πτυχίο του, αλλά ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ θα μπορεί να το αντισταθμίσει με έναν πάρα πολύ καλό βαθμό στα γραπτά.

Η απάντηση σε αυτό είναι φυσικά: "Μα εγώ δουλεύω 10 χρόνια αναπληρωτής και θα με πετάξεις έξω; Ως τώρα ήμουν καλός και τώρα δεν είμαι;". Η αλήθεια είναι ότι από τη μία είναι σκληρό. Από την άλλη, όχι, το ότι κάποιος έχει δουλέψει μέχρι τώρα 10 χρόνια αναπληρωτής, δε σημαίνει αυτόματα ότι είναι και καλός. Σημαίνει απλά ότι είχε τα Χ,Υ χαρτιά ή αλλιώς, τη Χ θέση στον πίνακα.

Το ρεζουμέ είναι ότι όπως γράφτηκε και πιο πάνω, δε θα υπάρξει ποτέ σύστημα που να μην αφήνει παραπονεμένους κάποιους. Και δυστυχώς η έννοια "δίκαιο/άδικο" είναι υποκειμενική.
Υπάρχει ένα πρακτικό πρόβλημα στο να υπάρχει βάση στον ΑΣΕΠ, όπως ισχύει στο νομό Διαμαντοπούλου.
Την σχολική χρονιά που θα γινεται ο γραπτός ποιος θα δεχθεί να πάει αναπληρωτής σε νησιά, αντί να κάτσει σπίτι του να διαβάσει;

32
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Ιανουαρίου 05, 2023, 05:55:26 pm »
Ποιος σας λεει οτι η προκηρυξη θα ειναι ακριβως η ιδια με του 19 και δεν θα υπαρχουν αλλαγες ; Το εχουμε εξασφαλισει αυτο ή θα μας πιασουν στον υπνο..
Οι προκηρύξεις, αν τις διάβαζες, θα έβλεπες ότι στην αρχή γράφουν τους νόμους που στηρίζονται.
Δεν έχει αλλάξει κάτι στη μοριοδοτηση, πέρα από τα γνωστά, δυσπρόσιτα κλπ με κάποιον νόμο, άρα δεν μπορούν να βάλουν ή να βγάλουν κάτι.

33
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Προσλήψεις Ιανουαρίου
« στις: Ιανουαρίου 05, 2023, 05:35:51 pm »
Μα τόση διεκδίκηση από τους φιλολόγους, γιατί δεν πιάνει τόπο; Τόση προσπάθεια χαμένη; Υποτίθεται ότι όλα θα ήταν καλύτερα από τη νέα χρονιά.
Πόσες προσλήψεις ειδικής φιλολόγων έκανε πέρυσι και πόσες φέτος;

34
1) απολύτως σωστό ότι δεν έγιναν μεταθέσεις το καλοκαίρι του 2022.
2) απολύτως σωστό ότι έγιναν διορισμοί το καλοκαίρι του 2022.
3) απολύτως σωστό να μην γίνουν μεταθέσεις νεοδιόριστων του 2022 το καλοκαίρι του 2023.
4) Απολύτως σωστό να γίνουν νέοι διορισμοί το καλοκαίρι του 2023.

pacta sunt servanda

Υ.Γ. Αν ποτέ γίνει αλλαγή στο ένα έτος παραμονής, αυτό πρέπει να εφαρμοστεί στους διορισμούς του μεθεπόμενου έτους, ώστε να μην θίγεται κανείς. Ας πουν πχ, αυτοί που θα διοριστούν το καλοκαίρι του 2024 θα κάτσουν ένα έτος και να πουν πριν τους διορισμούς του 2023.

35
Όλοι ξέραμε τι υπογράψαμε. Οπότε θα κάτσουμε έναν ακόμα χρόνο στην περιοχή διορισμού, και του χρόνου θα αιτηθουμε μετάθεση. Οτιδηποτε αλλο θα είναι άδικο.

36
Δεν θα έλεγα ότι θυσιάζουν το κέρδος. Γιατί αν δεν αποβάλλονταν  αυτοί, μπορεί να έχαναν άλλους πελάτες.
Το ιδιωτικό όμως είναι επιχείρηση. Δεν είναι φιλανθρωπικός οργανισμός ούτε προσφέρει κοινωνικό έργο. Η δια παντός αποβολή μαθητή από δημόσιο σχολείο σημαίνει απλα επιβάρυνση της κοινωνίας με άτομα που αν δεν είναι στονσχολειο, θα καταλήξουν στο έγκλημα. Το δημόσιο σχολείο δεν μπορεί να πει ότι δέχεται συγκεκριμένο προφιλ μαθητών. Προσφέρει ένα δημόσιο αγαθό. Γι αυτό έχουμε τα χέρια δεμένα.
Μπορεί να γίνει αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.
Αλλά πλέον,για να γίνει, θα πρέπει να συναινέσει και η διεύθυνση, κάτι που πολύ σπάνια γίνεται.
Ας επιστρέψει αυτή η δυνατότητα πάλι αποκλειστικά στο σχολείο, χωρίς εμπλοκή διεύθυνσης.

37
Αυτό θα σημάνει εκατοντάδες απώλειες οργανικών σε καθεμιά απ' τις προαναφερθείσες ειδικότητες κι αυτομάτως μηδενικούς διορισμούς για τα επόμενα τριάντα χρόνια. Επίσης κλείσιμο των μισών πανεπιστημίων της χώρας μ' ανυπολόγιστες συνέπειες στο καθηγητικό και γραμματειακό προσωπικό τους. Κι απώλεια συνακόλουθη εσόδων για δεκάδες επαρχιακές πόλεις.
Η εβε ήδη έχει οδηγήσει σε μείωση του αριθμού των εισακτεων,σωστά κάτ εμέ.
Το να φύγει από τα ΕΠΑΛ ένα ποσοστό μαθητών που δεν ξέρει να κάνει ούτε κάθετο πολλαπλασιασμό, δεν το θεωρώ πρόβλημα. Και ας χαθούν οργανικές.

38
Αυτοαναφορικό ποστ. Δεκτό. Οι φιλόλογοι μαθηματικοί φυσικοί δεν είναι για ΕΠΑΛ. Ας γίνουν όλα ΕΠΑΣ. Κι ας γίνουν κι άλλα ΕΠΑΣ ν' αποσυμφορηθούν κι άλλο τα ΓΕΛ. Αλλά τότε θα χαθούν πλήθος οργανικές των 02 03 04. Δε γίνεται να θέλουμε, συνάδελφε gismix, και την πίτα ολάκερη και το σκύλο χορτάτο.
Ας γίνουν περισσότερα επας, χωρίς δικαίωμα εισόδου σε ΑΕΙ και ας μειωθούν οι οργανικές.

39
Παραβίαση αλφαβητικής σειράς εμείς έχουμε κάνει μόνο σε περίπτωση μαθητή με βαριά αναπηρία που τσακωνόταν με συγκεκριμένο άτομο στο τμήμα του. Ποτέ άλλοτε δεν έχει καν τεθεί θέμα συζήτησης τέτοιο. Και πολύ λογικό. Αν το ζητήσει ένας, θα θέλουν κι άλλοι και θα γίνει μπάχαλο, δεν θα μπορούμε να τους ικανοποιήσουμε όλους. Αλίμονο αν δίνουμε στους γονείς τετοια δικαιώματα.
Εγώ κάθε χρονιά σε γυμνάσιο, βλέπω τουλάχιστον δύο αλλαγές τμημάτων, μετά από συζήτηση και αφού δεν έχει βρεθεί άλλη λύση. Φυσικά δεν γίνεται απλώς επειδή το ζήτησαν οι γονείς.
Στην περίπτωση που περιγράφει σε αυτό το νήμα, δεν θα γινόταν αλλαγή

40
Μα αν αλλάξει ένας, θα το ζητήσουν κι άλλοι. Και ποιο παιδί θα στείλουν μετά στο «κακό» τμήμα;
Σοβαρά τώρα, δεν έχεις δει ποτέ να γίνεται αλλαγή τμήματος; Μπορούν να πάνε στο άλλο τμήμα, μέχρι να συμπληρωθεί το ανώτατο όριο μαθητών. Από εκεί και μετά δεν θα γίνει αλλαγή σε όποιον το ζητάει, πρέπει να έχεις λογους, να δέχεται bulling και φυσικά να πει ότι θα αλλάξει σχολείο σε περίπτωση που δεν γίνει η αλλαγή.

41
Αν αλλάζαμε τμήμα στον καθένα που το ζητάει, θα γινόταν μπάχαλο. Και το να στέλνεις τους ταραξίες σε άλλο τμήμα, σε τι βοηθάει ακριβώς; Να μεταφέρουμε το πρόβλημα αλλού;
Φυσικά και γίνονται αλλαγές τμημάτων. Αν οι γονείς θέλουν να αλλάξουν σχολείο, είναι προτιμότερο να ζητήσουν πρώτα αλλαγή τμήματος.

42
Γιατί δεν αλλάζουν τμήμα κάποια από τα παιδιά που προκαλούν πρόβλημα; Μήπως δεν το θέλει ο διευθυντής του σχολείου;
Ή τουλάχιστον να ζητήσει να αλλάξει τμήμα το παιδί που θίγεται.

Σελίδες: 12345 ... 32

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32923
  • Τελευταία: Katsal
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185478
  • Σύνολο θεμάτων: 19495
  • Σε σύνδεση σήμερα: 693
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 620
Σύνολο: 642

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.