Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - anpapath86

Σελίδες: 12345 ... 29
29
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούλιος 11, 2022, 04:59:59 μμ »
.

30
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούλιος 11, 2022, 04:18:28 μμ »
Εσύ δεν ξέρεις τι γίνεται. Για κάνε.μια γύρα από μεγάλες δδε. Μετατάξεις = 43 κενά . Οργανικά κενά απο δδε τον Ιουνίου = 0.


Ενδεικτικά αυτό..έχω πολλά τέτοια παραδείγματα α
Δεν ξέρεις τι σου γίνεται. Μπερδεύεις τα κενά οριστικών τοποθετήσεων με τα οργανικές κενά μεταθέσεων και διορισμών.
Είπεμε, ιδού η Ρόδος, ζητείστε ίδιο αλγόριθμο με τη δευτεροβάθμια

31
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούλιος 11, 2022, 04:11:16 μμ »
Πολλά από τα σχολεία αυτά δεν λειτούργησαν ποτε λόγω έλλειψης κριριακων υποδομών. Ωστόσο και νηπιαγωγεία κλείνουν πολλά.

Πλασματικα έχει άπειρα η βθμια. Μια ματιά να ρίξεις σε μεγάλους κλάδους στις δδε και σύγκριση με τις μετατάξεις και θα διαπιστώσεις ότι κλάδοι που θέλουν πάνω από 350 δεν έχουν ούτε 150 πραγματικά.
Δεν έχει σημασία αν λειτούργησαν ή όχι, δίνουν κενά για μεταθέσεις, μετατάξεις και διορισμούς.

Για τη δευτεροβάθμια ουδέν σχόλιο. Δεν ξέρεις τι σου γίνεται. Οι ώρες είναι υπολογισμένα επακριβως μέχρις την τελευταία.

Μακάρι να εφαρμοζόταν και στη πρωτοβάθμια ο ίδιος αλγόριθμος. Τότε θα ήμουν και υπέρ του ίδιου ποσοστού κάλυψης.

32
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούλιος 11, 2022, 04:00:17 μμ »
Υπόψιν ότι όταν κλείνει ένα σχολείο χάνονται και θέσεις ειδικοτήτων όχι μόνο δασκάλων.
Οι οργανικές δεν χάθηκαν. Αναστολή λειτουργίας είναι, όχι κατάργηση. Είναι ακριβώς αυτό που συζητιέται για τα πλαστά οργανικά κενά των δασκάλων.

33
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούλιος 06, 2022, 02:46:43 μμ »
Με το κίτρινο χρώμα στον πίνακα ποιοι εκπαιδευτικοί περιλαμβάνονται;
Οι διορισμένοι στην ειδική.

34
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούλιος 06, 2022, 11:44:41 πμ »
Πόθεν προκύπτει το ποσοστό αυτό; Από τους προπέρσινους διορισμένους στην ειδική, είναι τόσοι πολλοί αυτοί που (εικάζεται ότι) θα κάνουν αίτηση στη γενική φέτος, ώστε να καταλάβουν τόσο μεγάλο τμήμα των φετινών διορισμών;
Οι απόψεις που λένε ότι θα είναι μονοψήφιο το νούμερο σε κάθε ειδικότητα, δεν με βρίσκουν σύμφωνο. Πιστεύω ότι θα βάλουν αρκετοί τις περιοχές συμφερόντων τους και επειδή είναι ψηλά στον πίνακα θα τις πιάσουν.

35
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούλιος 06, 2022, 11:34:59 πμ »
Μας τα πρήξατε με την ειδική και τη μεταπήδηση στη γενική.Κάνουμε εικασίες χωρίς να έχει βγει η φετινή προκήρυξη. Το θέμα είναι ένα: ΚΑΤΑΝΟΜΗ!!!!
Η κατανομή είναι ψιλοαδιαφορη αν το 25-35% των θέσεων καταληφθεί από ήδη διορισμένους.
Ακόμα και αν είσαι ψηλά στους εκκαθαρισμενους που κυκλοφορούν, δεν πρέπει να είσαι σίγουρος ούτε για διορισμό, ούτε για περιοχή.

36
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούνιος 23, 2022, 11:20:26 πμ »
Να πεις συνάδελφε και πόσα είναι τα οργανικά κενά...

Στάλθηκε από το M2012K11AG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εσύ να πεις πώς υπολογίζονται τα οργανικά κενά , και αν οι δάσκαλοι έχετε ζητήσει να υπολογίζονται τα κενά σας με τον ίδιο τρόπο που υπολογίζονται στη δευτεροβάθμια.

37
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούνιος 23, 2022, 11:08:57 πμ »
Τι εννοείς τα πήραν όλα οι δάσκαλοι? Παρόμοια ποσοστά καλύπτουμε με βάση τα οργανικά. Δεν κατάλαβα δλδ ? Όλοι οι άλλοι είναι δεδομένο κάπου ότι θα παίρνετε το 100% και ότι περισσέψει το πετάμε στους δασκάλους ? Έλεος! Ναι τα σχολεία χρειάζονται δασκάλους. Τέλεια και παύλα.
Τα οργανικά κενά δεν υπολογίζονται με τον ίδιο τρόπο, άρα είναι λάθος να συγκρίνεις ποσοστά κάλυψης. Ας ζητήσετε να υπολογίζεται τα οργανικά κενά των δασκάλων με τον ίδιο τρόπο που υπολογίζονται στη δευτεροβάθμια και τότε ας παίρνατε 100%.

38
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούνιος 23, 2022, 10:27:25 πμ »
Όλες οι ειδικότητες προσφέρουν με τον δικό τους τρόπο στην εκπαίδευση.
Αυτό που ζητάμε είναι ΙΣΟΚΑΤΑΝΟΜΗ με αποκλειστική βάση τα οργανικά μας κενά όπου μπορούν να γίνουν διορισμοί. Τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο.
Κανείς μας δεν δεσμεύεται πως θα γίνουν διορισμοί την επόμενη χρονιά και ας το αφήνουν να εννοηθεί λόγω προεκλογικής περιόδου. Εδώ και φέτος μέχρι τελευταία στιγμή όλα ήταν αβέβαια.
Όλοι οφείλουμε να στηρίζουμε μεταξύ μας ο ένας τον άλλο, διαφορετικά όσοι μείνουν στο τέλος θα αποκλειστούν από εκεί που δεν το περιμένουν.
Η ισοκατανομή θα ήταν δίκαιη, εφόσον τα οργανικά κενά υπολογίζονταν με τον ίδιο τρόπο σε όλες τις βαθμίδες και στην ειδική. Κάτι τέτοιο όμως δεν ισχύει.

39
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούνιος 18, 2022, 12:09:08 μμ »
Τότε για ποιο λόγο να υπάρχουν οι μετατάξεις αν συμβεί αυτό;
Όταν έγραφαν το νομο για απαγόρευση μεταταξεων από ειδική σε γενική για 5 χρόνια, δεν είχαν σκεφτεί το σενάριο του δεύτερου διορισμού.

40
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούνιος 11, 2022, 05:11:36 μμ »
Αν μου επιτρέπετε να απαντήσω, να γινει 2ώρο μάθημα, αν όχι στην ΣΤ, τουλάχιστον στις Β' και Γ' Γυμνασίου. Δε στέκεται το μονόωρό μας μάθημα αν θες να κάνεις σωστή δουλειά, φαντάζεσαι να έχεις 7η ώρα? Και τελοσπάντων βρισκόμαστε στο 2022, δε μπορεί να έχεις την Πληροφορική όπως ήταν στο πρόγραμμα του Γυμνασίου το 1996 που πήγαινα εγώ γυμνάσιο (που μας έκανε εννοείται χρόνια αδιόριστη μαθηματικός που μόλις είχε διοριστεί σαν πληροφορικός..)

off topic, συγγνώμη απ΄τους διαχειριστές αλλά σε μια τέτοια περίπτωση να δούμε τί θα γινόταν αυτά τα 20 πλεονάσματα που αναφέρεις.
Θα υπήρχε έλλειμμα σε πληροφορικούς. Και αν γινόταν τετράωρο, ακόμα μεγαλύτερο έλλειμμα. Και εξάωρο ομοίως. Οι υπολογισμοί γίνονται με το παρόν πρόγραμμα.
Για αλλαγή του ωρολόγιο πρόγραμματος, κάθε ειδικότητα θα ζητά αύξηση των ωρών της, γιατί το μάθημα της είναι σημαντικό, δεν βγαίνει η ύλη κλπ.

41
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούνιος 11, 2022, 04:57:22 μμ »
Επειδη καποιο γραφουν για πλεόνασμα γυμναστων στη βθμια τους υπενθυμίζω οτι φετος θα γινουν εκει συμφωνα με τον πατρεα παντα ( διοτι η πεαδ δινει αλλο νούμερο) 35 διορισμοι.  Αυτοι ειναι των προπερσινων κενων. Ουτε καν των περσινων συνταξιοδοτησεων
Δηλαδή σε όλες τις ειδικότητες έχουν υπολογιστεί οι συνταξιοδοτήσεις του 2022, εκτός από τους γυμναστές, που λείπουν και οι περσινές;

42
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούνιος 11, 2022, 04:54:25 μμ »
Θεωρώ ότι όπως σου απάντησα και το θεωρείς εκτροπή, αν φύγουν οι αλεξιπτωτιστές, οι Πληροφορικοί έχουν τεράστια ελλείμματα. Δε νομίζω να δεχόσουν να κάνουν οι πλεονάζοντες Πληροφορικοί 400 ώρες σεμινάριο και να βαφτιστούν ό,τι ΠΕ είσαι εσύ ε; Γιατί έτσι και τα πλεονάσματα μας θα έφευγαν κι εσύ όμως δε θα είχες κενά.

Επί του θέματος, τα πλεονάσματα έχουν μειωθεί κατά πάρα πολύ και τείνουν να εξαφανιστούν. Για παράδειγμα, στη Β Θεσσαλονίκης, από 17 πλεονάζοντες πέρσι, φέτος είχαμε 1 μετάθεση. Η τάση αυτή θα συνεχιστεί, όσο οι αλεξιπτωτιστές σιγά σιγά την κάνουν είτε προς τη σύνταξη, είτε προς την κανονική τους ειδικότητα. Ακόμη λοιπόν και με το δικό σου σκεπτικό, στη Β Θεσσαλονίκης μόνο πρέπει να ιδρύσει τουλάχιστον 20 οργανικές (είναι 30, αλλά είπα να το παίξω κουβαρντάς).
Ας βάλουν τα νούμερα κάτω, να φτιάξουν πίνακες α, β , γ και στην πρωτοβάθμια, να δουν αν υπάρχουν πλεονάσματα στη δευτεροβάθμια (δεν υπάρχουν αν έγινε μετάθεση), να κάνουν πρόσθεση και εάν έχει κενά να διορίσουν.

Σελίδες: 12345 ... 29

Pde.gr, © 2005 - 2022

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 31400
  • Τελευταία: Nellie achm
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1123795
  • Σύνολο θεμάτων: 18625
  • Σε σύνδεση σήμερα: 420
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 264
Σύνολο: 264

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.103 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.