Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - anpapath86

Σελίδες: 12345 ... 31
29
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί Φυσικών 2022
« στις: Αύγουστος 12, 2022, 03:14:12 μμ »
Το επιχείρημα των εύκολων αναθέσεων θα δουλέψει φέτος εναντίον των φυσικών. Οι μόνιμοι Φυσικοί που το χρησιμοποιούν μάλλον θα βολευτουν.οπως πρώτα. Οι αναπληρωτές φυσικοί ίσως το πληρώσουν λίγο, όσο και πέρσι.
Τα στοιχεία που έχουν βγάλει οι φυσικοί , είναι αληθή και σχετικά ακριβή. Δεν έρχονται σε αντίθεση με τα στοιχεία των αναπληρωτών Βιολόγων, αντιθέτως τα στηρίζουν.
Ουσιαστικά οι φυσικοί περιγράφουν ένα φαινόμενο και  τα στοιχεια των Βιολόγων το εξηγούν.
Στις περισσότερες χώρες που θέλουν τα παιδιά τους να έχουν επαφή με τον υπόλοιπο κόσμο ,.οι ξένες γλώσσες είναι 2, και συχνά η 1η ξένη γλώσσα τρίωρη. Φυσικά και στο δημοτικό.
Αν.αρχισουμε να λέμε ότι αυτό είναι εύκολο και μπορούν να το κάνουν όλοι θα έρθει και η σειρά του μαθήματος μας. Οι εκπτώσεις γίνονται για το βολεμα. Αυτό θα έπρεπε να το είχαν διδαχθεί πρακτικά οι φυσικοί πέρσι και φέτος που πήραν μια μικρή γεύση πως είναι να τους παίρνουν τις ώρες άλλες ειδικότητες.
Χρειάζονται δηλαδή 3 ώρες αγγλικά στην α λυκείου, όταν οι μισοί μαθητές έχουν proficiency, δηλαδή αναγνωρισμένη από το κράτος άριστη γνώση αγγλικών...
Είναι σα να ζητάει το κράτος από κάποιον απόφοιτο λυκείου που θέλει να ξαναδώσει πανελλήνιες, να επαναλάβει την παρακολούθηση στην τάξη.
Εσύ μιλάς συνδικαλιστικά. Πετύχατε αύξηση ωρών της βιολογίας, βγήκαν οργανικά κενά και διοριζεστε. Αρνεισαι όμως να δέκτεις ότι η ύλη φυσικής με τις ώρες που διδάσκεται ΔΕΝ βγαίνει.

30
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί Φυσικών 2022
« στις: Αύγουστος 12, 2022, 11:31:19 πμ »



Όταν λέτε ειδικότητες, πιστεύετε ας πούμε ότι ο δάσκαλος θα μπορούσε να διδάξει πληροφορική στο δημοτικό; Ή ξένη γλώσσα; Ή εικαστικά;

Φυσικά και θα μπορούσε να διδάξει πληροφορική. Είναι δύσκολη η ζωγραφική στον υπολογιστή στην πρώτη δημοτικού;
Τεχνικά έκαναν πολλά χρόνια οι δάσκαλοι, μετά χώθηκαν οι των καλλιτεχνικων και τους πήραν το μάθημα.
Και θεατρολογία μπορουν να κάνουν, αν και η ίδια η ύπαρξη αυτού του μαθήματος έγινε για να βολεύουν απόφοιτοι της συγκεκριμένης ειδικότητας.
Ξένες γλώσσες, μουσική και γυμναστική είναι αυτά που χρειάζονται ειδικότητες.
Στο δημοτικό βέβαια δεν χρειάζονται δύο ξένες γλώσσες, κάνεις, ποτέ δεν έμαθε στο σχολείο δεύτερη ξένη γλώσσα.

31
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί Φυσικών 2022
« στις: Αύγουστος 12, 2022, 01:14:55 πμ »

Αντί να προτείνουμε θέσεις πχ τέρμα οι β αναθέσεις ή ότι άλλο πιστεύει και είναι δικαίωμα του καθενός καθόμαστε και λέμε χοντροκομμένα πράγματα
1) Σπάσιμο του κλάδου στις οριστικές τοποθετήσεις.
2) Σπάσιμο του τμήματος στην φυσική α γυμνασίου, αντί της οικιακής οικονομίας.
3) Τρίωρη φυσική α λυκείου, αντί για τρίωρα αγγλικά.
4) Στη β λυκείου οι κατευθύνσεις να γίνουν εξαωρες, με κατάργηση της β ξένης γλώσσας.
5) Αίτημα για να κατέβουν φιλόλογοι, μαθηματικοί και ΠΕ04 στην έκτη δημοτικού. Οι θεατρολόγοι, πληροφορικοι και ξενόγλωσσοι πως το πέτυχαν;

32
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί Φυσικών 2022
« στις: Αύγουστος 11, 2022, 03:50:22 μμ »
Το θέμα της ικανότητας το έθεσαν οι φυσικοί..παντού βγαίνουν και λένε ότι για εμάς είναι πιο εύκολο να διδάξουμε τα δικά σας 'θεωρητικα' μαθήματα ενώ εσείς όχι το δύσκολο και με μαθηματική σκέψη μάθημα μας...τώρα λοιπόν επανήλθε η τάξη και αποκαλύφθηκε το ότι οι φυσικοί είναι υπεράριθμοι και έκαναν πάρτυ στα σχολεία προσλαμβάνοντας πλήθος φυσικών τις προηγούμενες δεκαετιες. Μείωσαν τις ώρες βιολογίας και γεωγραφίας στην α γυμνασίου και μπήκε η φυσική που είναι μια αηδία ως προς το περιεχόμενο του βιβλίου και τρόπου διδασκαλίας. Μη μιλήσω για τη χημεία που είναι απαράδεκτο μόνοωρο στα Γυμνάσια και τα παιδιά το αντιμετωπίζουν σαν να είναι θρησκευτικά...ή Αγγλικά...
Για το ωρολόγιο πρόγραμμα, ουδείς πλην των φυσικών δικαιούται να ομιλει.
Μειώθηκε κάτι μια ώρα η φυσικη α λυκείου, κατά μία ώρα η κατεύθυνσης β λυκείου, καταργήθηκε η φυσική γενικής γ λυκείου, καταργήθηκε η τεχνολογική κατεύθυνση, οι ώρες στα ΕΠΑΛ από 3,2,3 έγιναν 2,1,2.

33
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Διορισμοί βιολόγων
« στις: Αύγουστος 04, 2022, 12:39:26 πμ »
Δινω την απαντηση σε αυτο που με ρωτάτε στο συναδελφο scout πιο πανω..
Προσωπική μου άποψη είναι πως μεγαλύτερη γραφικότητα από το τρίωρο αγγλικών α λυκείου δεν υπάρχει.
Δώρο χθες και τρίωρη η φυσική. Και είναι κάτι που εύκολα μπορεί να διεκδικηθεί.

34
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Διορισμοί βιολόγων
« στις: Αύγουστος 04, 2022, 12:26:08 πμ »
Συναδελφε υπαρχει σαπιλα στο ελληνικο πανεπιστημιο συμφωνω. Ανεξαρτητα απο τα χρονια των ποστντοκ και της ερευνας που εχω κανει για να είμαι ειλικρινής στο μονο που εχουν χρειαστει σε επιπεδο γνωσης στη διδασκαλία σε γυμνασια και λυκεια ηταν σε συζητήσεις με τους μαθητες μου που με ρωτουν θεματα σωματιδιων, αστροφυσικης κτλ που εχουν διαβασει ή ακουσει καπου. Θα συμφωνησω δεν χρειάζεται phd για να κανεις μαθημα σε γυμνασιο ή λυκειο παρα ορεξη για δουλειά και προσφορα. Οσο για μομφες που πολλες φορες δέχονται οι διδάκτορες απο συναδέλφους για το οτι τρωνε θεσεις απο αλλους συναδέλφους χωρις διδακτορικό θα τους απαντουσα οτι δεν εργαζονται ολοι οι κατοχοι διδακτορικων στην Ελλαδα και παγκοσμια σε πανεπιστήμια και ερευνητικα κεντρα. Ανεξάρτητα απο την προηγουμενη παρενθεση που ειναι ασχετη με το θεμα που συζητάμε θα ηθελα να τονίσω το υψηλοτατο επιπεδο ολου του πε04 που εχει διοριστει ή αναπληρώνει καθε χρονο στα ελληνικα σχολεία. Επαναλαμβανω ο στοχος θα πρεπει να ειναι ενας. Δραστικη αυξηση ωρων σε γυμνασιο και λυκειο για ολον τον πε04. 1 ωρα επιπλεον σε καθε μαθημα και καταργηση μαθηματων ή μειωση των ωρων τους λογω ειτε παρωχημενης γνωσης ειτε λογω χαμηλης προσφορας ως μαθηματα στη δημιουργία των πολιτων του αυριο. Δεν θα ασχολουμασταν καν τοτε με το θεμα ωραριο και ικανότητες της καθε ειδικοτητας.Η διεκδικηση εκει θα πρεπει να γινει. Δεν γνωριζω βεβαια αν σκεφτονται με τον ιδιο τροπο οι επιστημονικοι φορεις που ασχολουνται με αυτα τα ζητηματα ή ακολουθουν μια συντεχνιακη μεθοδο που μαλλον προσομοιάζει σε αρχες απροσδιοριστης αγωνιστικοτητας κοροιδευοντας τον κοσμο..Πραγματικα δεν γνωριζω..
Στην α και β λυκείου, ποια μαθήματα γενικής παιδείας θεωρείς ότι πρέπει να καταργηθούν ή να μειωθούν οι ώρες τους, ώστε να βρεθούν 3 ώρες για τις θετικές επιστήμες;

35
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Διορισμοί βιολόγων
« στις: Αύγουστος 04, 2022, 12:21:54 πμ »
Επαναλαμβάνεις παρεξηγήσεις παρόλο που στις έχουμε εξηγήσει πολλές φορές.
Οσες θες.
Ο πινακας που είδες αφορά μόνο τις οργανικές τοποθετήσεις. Δεν αφορά τους διορσμούς και τις μεταθέσεις. Εκεί μετράνε οι Πίνακες Α ανα σχολείο, Β ανα ομάδα σχολείων και Γ ανα περιοχή π.χ. Α΄ Αθήνας. Ο αλγόριθμος που δήθεν δεν καταλαβαίνεις υπάρχει στην εγκύκλιο
https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/egkyklios_kenon_2022.pdf
Αυτό που δεν σ αρεσει είναι ότι ο αλγόριθμος γυρίζει τις ώρες Α ανέθεσης σε όλες τις ειδικότητες παρόλο που αυτοί που θα διοριστούν δεν θα έχουν δικαίωμα να τις διδάξουν αφού καλύπτονται με β ανάθεση λόγω της ενιαίας ρύθμισης της υπεραριθμίας ΠΕ04. Στου πίνακες του ΠΥΣΔΕ (όχι δηλαδή τους Α Β και Γ) δεν φαίνονται τα πλεονάσματα κάθε ειδικότητας πε04 ανα σχολείο και άρα βγάζεις λάθος συμπέρασμα που φυσικά σε βολεύει και δήθεν βολεύει και τη λειτουργία των σχολείων και το καλό των μαθητών και άλλες τέτοιες μπούρδες
Για παράδειγμα, στο πίνακα του ΠΥΣΔΕ λέει σε ένα σχολείο ΠΕ04 -2 ώρες άρα δεν υπάρχει κενό. Όμως η σοβαρή δήθεν κουτοπόνηρη όμως Α αθήνας που έχει ειδοποιηθεί ότι δεν βολεύει να δείξει τι συμβαίνει στα σχολεία της δεν βγάζει αναλυτικά ότι στο ίδιο σχολείο που λέει -2 ώρες, αναλυτικά στις ειδικότητες είναι ΠΕ04.01=+22 (έχει ένα φυσικό παραπάνω από τις ώρες Φυσικής), ΠΕ04.02=-2, ΠΕ04.04=-22 άρα ο επιπλέον Φυσικός καλύπτει το κενό Βιολογίας λόγω ενιαίας υπεραριθμίας ΠΕ04. Ομως αυτές οι -22 ώρες που δε βλέπεις στο πινακα του ΠΥΣΔΕ φαίνονται στο πινακα Α Β και Γ της εγκυκλίου υπολογισμου (αλγόριθμος) και σε αυτές τις ώρες διορίζεται βιολόγος. Ομως στην πράξη δεν μπορεί να τοποθετηθεί σε αυτές γιατί τις έχει ο φυσικός. Οπότε .....
Οι βιολόγοι είστε υπέρ της ολοκληρωτικής διάσπασης του κλάδου ΠΕ04;

36
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί Φυσικών 2022
« στις: Ιούλιος 29, 2022, 11:05:57 μμ »
Μάλλον οι Φυσικοί δεν έχουν συνειδητοποιήσει πως κάποια πράγματα στην εκπαίδευση άλλαξαν γι`αυτούς προς το χειρότερο.. πάνε οι εποχές τεχνολογικής + θετική κατεύθυνση.. εκεί γίναν ανεξέλεκτοι διορισμοί σε αριθμό Φυσικών.. τώρα τι να γίνει;; κοιτάξτε κάθε νομό σχεδόν στην ηπειρωτική Ελλάδα.. όλο πλεονάζοντες οι Φυσικοί.. τα ίδια βλέπουμε κι εμείς στα σχολεία(σε όποιο σχολείο πόλης πήγα να έχει 2 Φυσικούς χωρίς ώρες).. και εδώ έπρεπε να δείτε και ένα άλλο θέμα.. τα τμήματα Φυσικής σε Καβάλα και Λαμία γιατί γίναν;; δεν έφταναν οι απόφοιτοι των άλλων;; τι θα κάνουν τόσοι πτυχιούχοι Φυσικής μετά;; ακόμη και το Χημικό στην Καβάλα γιατί να γίνει;; ας έχουν τόση απορροφητικότητα οι Χημικοί και σε βιομηχανίες, κάπου πρέπει να κρατιέται μια ισορροπία.. που νομίζω οι Βιολόγοι με 3 τμήματα + βιοχημικό το έχουν βρει καλύτερα.. θέλει για το μέλλον για να μην έχουμε δραματικές καταστάσεις, δυστυχώς και κάποιες περικοπές εισακτέων.. τμημάτων.. κάτι όμως πρέπει να γίνει.. αλλιώς έτσι θα τσακωνόμαστε μεταξύ μας..
Η εβε βοηθά σε αυτό. Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά οι πρωτοετείς φοιτητές φυσικής είναι κατω από 900, ενώ πριν την εφαρμογή της ήταν 1500 περίπου.

37
Ναι, δεν μπορώ να τις βάλω όλες ούτε να παρατήσω τη δουλειά στην οποία ετεροπασχολούμαι, για να φύγω για 3 μήνες. Γιατί έχω πλέον μια ηλικία και υποχρεώσεις που δεν είχα στα 25 και στα 30 μου. Και είμαστε πιο οριακά από το οριακά στο οικονομικό.

Αν δεν ήμουν παρκαρισμένος σε πίνακα μηδενικής (elranna αυτό εννοώ για "κλειστούς") για μια δεκαετία, τώρα θα ήταν αλλιώς.

Για ποιο λόγο όμως να εγκαταλείψω το όνειρο της εκπαίδευσης που την λατρεύω;

Επειδή τη δεκαετία του 2010 ανακυκλώνονταν οι ίδιοι και οι ίδιοι;

Ή επειδή με το προσοντολόγιο, ξαφνικά εμφανίζονται προσόντα που πλέον ουδεμία σχέση έχουν με τον κόπο που κάποτε καταβάλαμε για αυτά;

Γιατί σε μένα και σε πολλούς άλλους δεν δόθηκε ποτέ μια ευκαιρία;
Πολλοί ήμασταν σε αυτή την κατάσταση, αλλά τα τελευταία δύο χρόνια δουλέψαμε.
Οπότε η θεωρία ότι δεν έχουν τύχες οι της μηδενικής δεν ευσταθεί. Αυτό φαίνεται και από τα στατιστικά.
Εσύ δηλαδή θες να διοριστεί απευθείας, χωρίς να πας αναπληρωτής, σε κορεσμένο κλάδο, και πιστεύεις ότι θα το πετύχεις μέσω ΑΣΕΠ, διαβάζοντας εν μέσω υποχρεώσεων.
Οκ, πάσο.

38
Ναι, όντως, είμαι σε εσχάτως πολύ κορεσμένο κλάδο. Δεν θεωρώ πως θα πέσει κάτω από 53 η αναπλήρωση, αντιθέτως. Η εκτίμησή μου είναι πως θα κατατεθούν αδιανόητα πολλά τυπικά προσόντα στους επόμενους πίνακες και όλες οι "βάσεις" θα εκτιναχθούν.
Δεν υπάρχει κλάδος που δεν δουλεύεις αναπληρωτής, έστω και στην τέταρτη φάση, με 53 μόρια. Λογικά δεν βάζεις όλες τις περιοχές.

39
Δεν είμαι ΠΕ02. Επίσης, έχω 2 μεταπτυχιακά - από εκείνα τα παλιά, τα δύσκολα, με τις εξετάσεις εισαγωγής - κατατεθειμένα στους πίνακες...

Τα 53 μόρια εισόδου στους τρέχοντες πίνακες θα γίνουν τουλάχιστον 70 στους επόμενους. Άρα κανείς δίχως προϋπηρεσία δεν θα τα πιάνει, παρά μόνο αν έχει διδακτορικό.
Τα στατιστικά προσλήψεων είναι εδώ.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1RWHEJ9o6AGUjwglLcjnZ8I1lVp-SY52F/edit?usp=drivesdk&ouid=106815997988907929098&rtpof=true&sd=true

Αν δεν δουλεύεις με δύο μεταπτυχιακά, πρέπει να είσαι σε τρομερά κορεσμένο κλάδο.

Όσο για το ότι η βάση θα πει από τα 53 στα 70 μόρια, κάνεις λογικό σφάλμα
Κάποιοι θα διοριστούν φέτος και του χρόνου, και κάποιοι μπορεί να παρατήσουν την αναπλήρωση, γιατί του χρόνου τα κενά θα είναι στα νησιά.
Μπορεί να πέσει πιο κάτω από 53 η αναπλήρωση.

40
Elranna, με το υπάρχον σύστημα θα μπορέσει ποτέ να διοριστεί ένας ΠΕ02 που είναι κάτω των 30 ετών σήμερα και δεν έχει διδακτορικό;

Ακόμα και αν αποκτήσει 2 μεταπτυχιακά και πηγαίνει αναπληρωτής κάθε χρόνο, σε όποια φάση και αν τον καλούν.

Θα συναντά πάνω από αυτόν πολλές χιλιάδες, που ποτέ δεν θα μπορέσει να "προσπεράσει".
Πτυχίο στα 22. Μεταπτυχιακό στα 24. Γλώσσες από πιο πριν, καθώς και ecdl.
Αυτά είναι περίπου 53 μόρια, που σημαίνει ότι δουλεύει κάποιος μειωμένου τρίτη φάση ή πλήρους σε τρίμηνο.
Μιλάω για την σχολική χρονιά 2021-2022 για ΠΕ02.

Εσύ βέβαια, πιθανόν δεν έχεις μεταπτυχιακό, για αυτό λες ότι δεν μπορεί να δουλέψει κανείς κάτω των 30. Από το 2009 που τελείωσες την σχολή, (ίδιο έτος αποφοίτησης έχουμε), έπρεπε να κυνηγήσεις τα ακαδημαϊκά.

41
Μιλάω για αργότερα και ξέρω καλά τι λέω.

Με τους νέους πίνακες, σε ελάχιστες ειδικότητες θα δουλεύει κανείς με 50 μόρια. Θα θέλει 70 με 90.

Επιπλέον, για έναν άνθρωπο 30 με 35 ή και παραπάνω, δίχως άλλους οικονομικούς πόρους/περιουσία, είναι μάλλον δύσκολο να δηλώνει όλη την Ελλάδα για 3 ή 5 μήνες, γιατί να τον πάρουν στις πρώτες φάσεις αποκλείεται.

Μη μπορώντας να το κάνει όμως, μένει πίσω στον αδυσώπητο ανταγωνισμό για μόρια, ο οποίος πέραν των άλλων είναι απολύτως ταξικός (=βάζεις από την τσέπη σου για να πας αναπληρωτής στις εσχατιές για τα μόρια) και πολύ πιο τοξικός από έναν πιθανό γραπτό διαγωνισμό.

Γινόταν από τους πίνακες το 2013. Αν δήλωνε κάποιος ψηλότερα στον πίνακα θα την έπαιρνε την θέση.
Αυτός που έχει 50 μόρια στους τωρινούς, θα ανέβει στους επόμενους και θα συνεχίσει να δουλεύει.

Αλλά το θέμα είναι ότι αυτοι που βρισκόταν στον πίνακα μηδενικής την προηγούμενη δεκαετία, αν είχαν ασχοληθεί σοβαρά με τις σπουδές τους, βγάζοντας έναν αξιοπρεπές βαθμό πτυχίου, κάνοντας ένα μεταπτυχιακό, τα περισσότερα ειναι δωρεαν, και με κάποια γλώσσα θα είχαν τη δυνατότητα να δουλεύουν τα τελευταία δύο χρόνια αναπληρωτές.
Με το προηγούμενο σύστημα δεν θα έβλεπαν σχολείο πότε.

42
Δεν τους πήραν όλους. Πήραν όσους είχαν γνωστούς διευθυντές.
Εσύ μιλάς για εποχές πριν το 2010. Το 2013 η επιλογή γινόταν από τους πίνακες αναπληρωτών.

Επίσης στις περισσότερες ειδικότητες, με τους νέους πίνακες, με 50 μόρια κάποια στιγμή μέσα στην χρονιά κάποιος δουλεύει.

Σελίδες: 12345 ... 31

Pde.gr, © 2005 - 2023

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32217
  • Τελευταία: Colette
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1155623
  • Σύνολο θεμάτων: 19148
  • Σε σύνδεση σήμερα: 347
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 298
Σύνολο: 309

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.108 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.