Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Dean

Σελίδες: 1 ... 141516
211
Να κάτι που δεν είναι συκοφαντικό ας πούμε.
Η αλήθεια δεν είναι συκοφαντική. Είπαμε, ξέρουμε ποιος είναι ποιος. Συκοφαντικά είναι όσα λένε για τους δικαιωθέντες.

212
Προτείνω να ονομαστεί το θέμα PANAGIOTIS03 για να παρουσιάζει αποκλειστικά και μόνο ο Παναγιώτης τις αβάσιμες απόψεις του που στηρίζονται σε ψεύδη και συκοφαντίες. Α ξέχασα στηρίζονται σε έγκυρες πηγές όσα ψευδώς μεταφέρει. Τα υπόλοιπα μηνύματα που αντικρούουν αυτές τις ανακρίβειες μπορούν να συνεχίσουν να σβήνονται.Επειδή εμφανίζονται με παρόμοιο περιεχόμενο μηνύματα τις τελευταίες μέρες και σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από άτομα με ψεύτικο προφίλ ας γνωρίζουν τόσο όσοι τα διακινούν ότι θα υποστούν τις συνέπειες...
Αυτό θα παρακαλούσα από τους διαχειριστές να παραμείνει. Αυτή τη στιγμή άνθρωποι με ψευδώνυμα (γνωρίζουμε ποιοι είναι όμως) συκοφαντούν. Όπως είπα σε άλλο μήνυμα που σβήστηκε, ήδη κάποιοι προσέφυγαν νομικά για τη συκοφαντία. Λοιπόν παρακαλώ τους διαχειριστές να αφήσουν τουλάχιστον αυτό το μήνυμα. Όπως λέει η συνάδελφος,  διαδίδουν ψεύδη σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και προσωπικά θα παρακαλούσα να αφήσουν τις απαντήσεις μας ώστε 1. να χρησιμοποιηθούν επίσης από εμάς για περαιτέρω ενέργειες, 2. για να μη διασυρόμαστε. Δεν μπορεί πχ να μας κατηγορεί για προσωποπαγείς θέσεις (που δεν είναι προσωποπαγείς), να του απαντώ και αυτό να σβήνεται. Αρκετά ταλαιπωρηθήκαμε. Δώσαμε τίμια στο διαγωνισμό, ταλαιπωρούμαστε είτε ως άνεργοι είτε ως αναπληρωτές κι έχουμε από πάνω κακούς ανθρώπους που δεν έκαναν τίποτα στη ζωή τους να μας διασύρουν. ΑΡΚΕΤΑ.

213
   κανένας δρόμος για τους υπόλοιπους δεν είναι ανοιχτός. .Μην παραμυθιαζετε τους συναδέλφους για να επιτύχετε τους διορισμούς σας..πουθενά δε μπορουν να πατήσουν για να διοριστούν γιατι απλά δεν είχατε αμετάκλητες δικαστικές αποφάσεις, αλλά έγιναν ξεκάθαρα με πολιτική βούληση. ΑΣΕΠ ξέρετε δε δώσατε κ επιτυχατε μόνο εσείς. .ας σταματήσουμε επιτέλους την καραμέλα με τους προυπηρεσιακηδες. Απευθυνθείτε σε δικηγόρο που δεν έχει αναλάβει τους διορισμούς των 480.τα πράγματα Είναι πολύ διαφορετικά από αυτό που μας παρουσιάζουν γνωστοί δικηγόροι που ανέλαβαν τους διορισμούς τους κ έχουν ατομικό συμφέρον.

Άλλο ένα επιχείρημα για τους δικηγόρους στους οποίους καταφεύγουν κι άλλοι επιτυχόντες...Λες ότι τους παραμυθιάζουν. Έφυγε... Καλό μεσημέρι, ΓΙΑΝΝΗ.

214
α και να προσθέσω και κάτι ακόμα. Μήνυση πρέπει να σου κάνουν όχι μόνο οι δικαιωθέντες αλλά κι όσοι τυχόν σε πίστεψαν και πήγαν με το δικηγόρο που διαφημίζεις.

215
αυτά που λες τα σκέφτηκες πολύ, πραγματικά αναρωτιέμαι. .Ούτε διπλό εγγεγραμμένο μέλος είμαι, ούτε καίγομαι να αποκτήσουν πελατεία οι δικηγόροι. .αν δε γνωρίζεις μην παραπληροφορεί..εκπαιδευτικός είμαι που ανοίγω τα μάτια μου κ τα αυτιά μου για να μη με παραμυθιαζουν κάποιοι σαν κι εσένα.
Και διπλό εγγεγραμμένο είσαι και Παναγιώτη δε σε λένε. Για να σε βοηθήσω και να βοηθήσω και τους άλλους, το επίσημο ψευδώνυμό σου είναι γράμμα της αλφαβήτου. Το μόνο σταθερό η ειδικότητα... Και μονίμως και συκοφαντείς και προμοτάρεις τον συγκεκριμένο δικηγόρο της Θεσσαλονίκης  κι έχεις καταντήσει κουραστικός. Συνέχισε έτσι και θα δεις. Όχι από'μένα αλλά από τους αρμόδιους. Ήδη απ'ό,τι πληροφορούμαι κάποιοι ξεκίνησαν διαδικασίες για συκοφαντία.

216
Εργασιακά / Απ: ΗΜΕΡΗΣΙΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ
« στις: Μάρτιος 16, 2019, 03:06:47 μμ »
Να διευκρινίσω πως ρώτησα το παραπάνω με αφορμή κάτι ακραίο και θέλω με την ευκαιρία να ρωτήσω αν το σχολείο έχει το δικαίωμα να ζητά τέτοια ακραία πράματα. Συγκεκριμένα, επειδή είμαι σε νησί, η ολοήμερη θα γίνει σε άλλο νησί. Υπάρχουν επιλογές ή να πάρεις το πλοίο τα ξημερώματα (4 πρέπει να είμαστε στο λιμάνι) για χ προορισμούς κι επιστροφή το βράδυ μετά τις 11 ή να πάρεις άλλο πλοίο που φεύγει περίπου στις 8 και να επιστρέψεις 8 το βράδυ. Η Διεύθυνση του σχολείου λέει πως τα παιδιά είναι αυτά που επιλέγουν και συνήθως προτιμούν το δύσκολο δρομολόγιο. Και ρωτώ: δε θα έπρεπε η Διεύθυνση να λάβει σοβαρά υπόψη τα δρομολόγια και να αποκλείσει όσα έχουν ξενύχτι κι ειδικά εφόσον υπάρχει πλοίο με αναχώρηση σε λογική ώρα; Κι αφού δεν το κάνει, είμαστε υποχρεωμένοι να πάμε στην εκδρομή;

217
Εργασιακά / Απ: ΗΜΕΡΗΣΙΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ
« στις: Μάρτιος 16, 2019, 02:51:32 μμ »
Ψάχνω νομοθεσία που να λέει για τα καθήκοντά μας στις ημερήσιες εκδρομές του Γυμνασίου και δε βρίσκω αυτό ακριβώς που θέλω. Είμαστε υποχρεωμένοι να πάμε οι αναπληρωτές; Αν έχει κάποιος λινκ...

218
Σχολική ζώνη / Απ: Δύσκολος μαθητής-τι να κάνω
« στις: Νοέμβριος 23, 2018, 03:53:01 πμ »
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Συνειδητά δεν μπήκα τις πρώτες μέρες γιατί ήθελα να ηρεμήσω. Απ'όσα είδα απ'αυτά που γράψατε, με τους περισσότερους συμφωνώ. Για τον/τη συνάδελφο που ρώτησε γιατί η διευθύντρια άφησε το θέμα με τις φωτογραφίες, η αλήθεια είναι πως δεν το άφησε. Τους κάλεσε στο γραφείο και δεν το παραδέχτηκαν. Οι δε φωτογραφίες διαγράφηκαν και χωρίς αποδείξεις (πτώμα) δε γίνεται να προχωρήσει. Οπότε τους έχει από κοντά αναθέτοντάς τους ενεργούς ρόλους και περιορίστηκε σε συστάσεις. Τώρα, όσο για το δικό μου θέμα, ήρθε η μάνα ξανά από μόνη της και ήταν έξαλλη. Τον εξευτέλισε μπροστά μου και μου είπε αμέσως να της τηλεφωνήσω, αν ξανασυμβεί κάτι και του δήλωσε μπροστά μου πως δε θα πάει εκδρομή αν δεν αποδείξει πως είναι άνθρωπος. Δε συμφωνώ με τα περί εξευτελισμού αλλά τουλάχιστον δεν αδιαφόρησε και αναγνώρισε το δίκιο μου. Η διευθύντρια πάλι μου είπε να του μιλήσω στο διάλειμμα. Του μίλησα, μου ζήτησε συγγνώμη και κλείνει εκεί. Πιστεύω θα ξανακυλήσει το παιδί αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι. Τέλος η διευθύντρια μου είπε και το κουλό περί διαχείρισης τάξης. Προσπερνώντας το ότι τα βλέπω 1-2 φορές την εβδομάδα με ό,τι συνεπάγεται, το ότι, ειδικά όταν συνέβησαν τα έκτροπα, το σχολείο ήταν μόνο γιατί η διευθύντρια έλειπε 2 εβδομάδες στην Αθήνα αλλά και το ότι κάποιες μέρες έλειπαν και 2 άλλοι συνάδελφοι με αποτέλεσμα το γραφείο να είναι άδειο, οπότε πώς να έβγαζα μαθητή έξω απ'την αίθουσα και προσπερνώντας πως όλ'αυτά τα ήξεραν όλοι οι μαθητές, το εκμεταλλεύτηκαν και όσο εκείνη έλειπε γενικώς σε κάποια τμήματα ξεσάλωσαν. Δεν της τα είπα όλ'αυτά, παρά έβγαλα τα συμπεράσματά μου και αποφάσισα αποστασιοποίηση. Τώρα μετράω 27 και σήμερα μέχρι να φύγω για Χριστούγεννα και μετά ε, 3 μήνες υπομονή και τέλος. Στο μεταξύ, αν έχουμε πάλι έκτροπα, θα βγάλω 1η φορά στη ζωή μου έξω με απουσία (κάτι που στο ίδιο σχολείο άλλοι έκαναν από τον 1ο μήνα) όσο κι αν δεν της αρέσει. Αυτά.

219
Σχολική ζώνη / Δύσκολος μαθητής-τι να κάνω
« στις: Νοέμβριος 20, 2018, 06:51:46 πμ »
Πριν ξεκινήσω, να πω ότι το τμήμα γενικά δυσκολεύει όλους τους καθηγητές οι οποίοι το θεωρούν τελειωμένη υπόθεση. Το παιδί δείχνει στους περισσότερους κακή συμπεριφορά που κορυφώνεται όπου τον παίρνει. Νιώθω σε αδιέξοδο. Το παιδί είναι γ γυμνασίου σε μικρό νησί.

Συμπεριφορά αγενούς μαθητή
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ
•   Έχει βάλει άλλους να του λύσουν την άσκηση και την παρουσίασε σα δική του
•   Διέκοπτε συνεχώς το μάθημα
•   Διαρκώς μιλούσε, σε σημείο που και όσα αντέγραψε από τον πίνακα να τα αντιγράψει λάθος.
Δική μου αντίδραση: παρατηρήσεις είτε με αυστηρό τόνο είτε με χαμόγελο.
Ενημέρωσα από την αρχή τη διευθύντρια η οποία γνωρίζει τι γίνεται, του έβαλε τις φωνές και μετά, μετά από κάποια άλλη παράβαση που έκανε σε πολλούς καθηγητές (μαζί με άλλους φωτογράφισε καθηγητές την ώρα του μαθήματος και κοινοποίησε στο ινστα), άλλαξε στάση για να τον έχει από κοντά και νομίζω με την ελπίδα να τον κάνει να ομολογήσει.

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ
Η κατάσταση χειροτέρευσε. Μετά και την παρατήρηση της διευθύντριας σ'εμένα ότι αυτά τα παιδιά θέλουν να τα έχεις από κοντά, του είπα να με βοηθήσει σε κάτι (δεν ήθελα βοήθεια, ήθελα να τον κάνω να αισθανθεί χρήσιμος) και μου απάντησε πως δε με βοηθάει γιατί την προηγούμενη μέρα είπα στη μητέρα του μπροστά να είναι ήσυχος στην τάξη, όπως είναι και με τη μητέρα του. Την ίδια μέρα κάλεσα τη μητέρα του. Μου είπε για την κατάσταση στο σπίτι (μονογονεϊκή από τη γέννησή του κιόλας), να τον βγάζω έξω με απουσία και πως θα του πει να μου ζητήσει συγγνώμη. Την επόμενη μέρα στη γιορτή (16/11)  ο μαθητής ούτε καλημέρα δε μου είπε σε συναντήσεις μας και την επόμενη εβδομάδα (19/11) στο μάθημα με κορόιδευε με τους εξής τρόπους: τάχα ενδιαφερόταν να πει μάθημα και πεταγόταν να πει ενώ είχα δώσει το λόγο σε άλλο παιδί και, αφού έπαιρνε το λόγο με το ζόρι, διάβαζε λάθος και έδινε λάθος απαντήσεις επίτηδες  και όλ’αυτά με γέλια και ύφος «κοροϊδεύω αλλά έχω καλυφθεί από την ατάκα ‘’κυρία, θέλω να πω μάθημα’’».
Όλο αυτό προκάλεσε αναστάτωση στην τάξη, αφού παρέσυρε κι άλλους συμμαθητές οι οποίοι είτε σώπαιναν για να μιλήσει είτε γελούσαν.

Διέκοψα το μάθημα και μίλησα για ευγένεια και να φέρονται με τρόπο που να νιώθουν περήφανοι για τον εαυτό τους.
Η θέση μου: πέρα από το ότι 1. Δεν έκανα σωστά τη δουλειά μου (αίσθημα ανικανότητας), 2. Ως καθηγήτρια εκμηδενίστηκα (αναρωτιέμαι αν έχω πάνω μου κάτι γελοίο που μπορεί να προκαλέσει στα παιδιά το γέλιο, αφού αποδεδειγμένα ένας 14χρονος έχει το θάρρος να με κοροϊδεύει), αισθάνομαι ανυπεράσπιστη/επιτιθέμενη. Ναι, ο μαθητής πρώτα, ναι, υπάρχει ένα οικογενειακό υπόβαθρο και δυσκολίες αλλά εμείς τι είμαστε; Κι εμείς έχουμε αντίστοιχα τα δικά μας. Κι εγώ έχω τα δικά μου, ταλαιπωρούμαι ως αναπληρώτρια, μένω σε σπίτια που δεν είναι κανονικά και προσπαθώ κάτω από δύσκολες συνθήκες να κάνω τη δουλειά μου.

Τι να κάνω; Να τον βγάλω έξω με απουσία γιατί με κοροϊδεύει; Σημείωση: δεν ξέρω ποια είναι η σωστή στάση αλλά προσωπικά το να με κοροϊδεύει ένας μαθητής με ενοχλεί, εφόσον αυτό επηρεάζει τη διαχείριση της τάξης. Δηλαδή δεν το παίρνω προσωπικά ούτε έχω φιλοδοξία να με συμπαθούν/δέχονται όλοι οι μαθητές. Με απασχολεί από τη στιγμή που χαλάει την τάξη.

220
Το σωστό είναι να γίνει διαγωνισμός

Σελίδες: 1 ... 141516

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 454
Σύνολο: 455

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.059 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.