Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ερατοσθένης

Σελίδες: 1234567
43
Οι προσφυγές θα γίνουν. Οι πρώτοι που θα ακύρωναν άμεσα το νομο είναι οι δικαιωθέντες, αν δεν έχουν διοριστεί (γι  αυτό το Υπουργείο βιάζεται να μας διορίσει). Δηλαδή το Στε θα πει για λόγους δημοσίου συμφέροντος βάλτε σε ισχύ τους πίνακες που εγώ ρητώς ακύρωσα την ισχύ τους. Θα πρέπει να αναζητηθούν ευθύνες που δεν εφαρμόστηκε το πάγιο σύστημα και το Υπουργείο θα κόψει το κεφάλι του να προτείνει έστω και για μία χρόνια κάτι που θα μπορεί να εφαρμοστει άμεσα χωρίς την κατάθεση τόσων δικαιολογητικών. Κοινώς αν δεν καταφέρει το Υπουργείο να εφαρμόσει το νόμο του την έχει βαμμένη.
Μια χαρά θα το καταφέρει. Γι΄αυτό βιάζονται να το περάσουν μεθαύριο.

44
Υπάρχει μια ΤΕΡΆΣΤΙΑ διαφορά! Το κύριο κριτήριο του 3848 ήταν ο διαγωνισμός. Τα άλλα στοιχεία, ακαδημαϊκά, προϋπηρεσία, κοινωνικά ήταν επικουρικά του γραπτου βαθμού. Προκηρυσσοταν ο γραπτός και είχες χρόνο να προετοιμάσεις. Δεν σου έλεγαν Δεκέμβρη ότι Γενάρη δίνεις και κλειδώνουν οι πινακες. Καμιά σχέση με εδώ.

Επίσης, ο 3848 είχε και μεταβατική αν δεν κάνω λάθος. Εδώ; Τίποτα!
Εδώ ακριβώς είναι το επίμαχο ζήτημα. Ο νέος νόμος θα έπρεπε να προβλέπει μεταβατική περίοδο για τους πρώτους διορισμούς  σύμφωνα με τα κριτήρια του 3848 με μόνη διαφορά τη προσμέτρηση της πραγματικής διδακτικής προϋπηρεσίας στους 120 μήνες αντί των 60 που προέβλεπε ο 3848 προ οκταετίας ( 1 μόριο για κάθε μήνα ).  Με τον τρόπο αυτό θα προτάσσονταν κατά απόλυτο τρόπο οι παλαιότεροι επιτυχόντες ασέπ σύμφωνα με την 527 ( εφόσον θα ίσχυε εκείνος με την υψηλότερη βαθμολογία εκ των δύο προηγούμενων ) και τα υπόλοιπα κριτήρια θα ήταν απόλυτα ισορροπημένα. Πτυχίο= 1 μονάδα για κάθε βαθμό πάνω από 5,  β΄πτυχίο= 2,5 μονάδες, μεταπτυχιακό=2 μονάδες,  β΄μεταπτυχιακό=2,5 μονάδες, γλωσσομάθεια= 2 μονάδες κατά ανώτατο όριο, Η/Υ= 1 μονάδα, διδακτορικό στο γνωστικό=3 μονάδες, διδακτορικό στη διδακτική του γνωστικού= 5 μονάδες, αναπηρία 67%=  7 μονάδες κατά ανώτατο όριο, πολυτεκνία=10 μονάδες, τριτεκνία= 5 μονάδες  (χωρίς ποσόστωση ή πρόταξη ).  Μετά το πέρας της μεταβατικής, γραπτός διαγωνισμός για όλους. Έτσι θα έκλειναν όλα τα στόματα και οι νέοι θα είχαν καιρό να προετοιμαστούν από τώρα για να διεκδικήσουν επί ίσοις όροις τις πιθανότητες τους.

45
Λογικά αυτοί οι 600 θα πάρουν ΦΕΚ για τον Σεπτέμβρη. Από κει και πέρα, υποθέτω πως όσοι νέοι δικαιωθέντες του τελευταίου γραπτού διαγωνισμού προστίθενται, θα διορίζονται εν ευθέτω χρόνω κατά την διάρκεια της τριετίας.

46
Έχω κάνει και εγώ προσφυγή για τον ΑΣΕΠ 2008 εδώ και πάνω από ένα χρόνο και αναμένω δικαιωτική απόφαση.  Γνωρίζει κανείς πόσοι από τους 600 ήδη δικαιωθέντες που πρόκειται να διοριστούν, αντιστοιχούν ανά ειδικότητα στη δευτεροβάθμια;

47
Ευχαριστώ πολύ συνάδελφε. Μια διευκρίνηση. Αναφέρεσαι σε περίπτωση μόνιμου διορισμού;
Και αναπλήρωσης. Ο νέος πίνακας θα είναι ενιαίος.

48
Το ίδιο ήθελα να ρωτήσω και εγώ.
Ναι, μετά την εξάντληση του κύριου πίνακα πάει σε επικουρικό και στην ακραία περίπτωση εξάντλησης και του τελευταίου, τότε και μόνο τότε πηγαίνει στον πίνακα της γενικής.

49
Σήμερα πάντως, μάθαμε και κάτι άλλο. Ότι η αριστεία δεν αποδεικνύεται από γραπτούς διαγωνισμούς και από την επιτυχή συμμετοχή σε αυτούς... Γι΄αυτό προφανώς φρόντισαν όλοι διαχρονικά  να απαξιώνουν τον ΑΣΕΠ, για να φθάσουμε τώρα σ΄αυτή την αλγεινή διαπίστωση. Αναρωτιέμαι όμως, τι θα πουν μευθαύριο στους πρώτους των πρώτων των πανελλαδικών, ότι δηλαδή αξιολογήθηκαν επιτυχώς μέσα από γραπτές εξετάσεις και παρ΄όλα αυτά η πρόσβαση τους σε ανώτατα ιδρύματα τίθεται εν αμφιβόλω;  Ε;;;;;; 

50
Εχουμε το εξης παραδοξο.Στην γενικη ειναι σιγουρο οτι θα γινουν προσληψεις αναπληρωτων τον σεπτεμβριο με τους υπαρχοντες πινακες μιας και ασεπ δεν προλαβαινει για αποτελεσματα.Θα εχουν κανει ομως τα χαρτια τους τον απριλη για μονιμους διορισμους και αναπληρωτες.Οποτε οποιος δουλεψει την επομενη χρονια και αφου οι πινακες θα κλεισουν για 3 χρονια η προυπηρεσια του θα παει περιπατο;
Ναι, η οποιαδήποτε προϋπηρεσία θα προσμετρηθεί έως την καταληκτική ημερομηνία των αιτήσεων προς το ΑΣΕΠ. Ωστόσο ας μη  θεωρήσουμε καθόλου σίγουρο ότι οι προσλήψεις αναπληρωτών θα γίνουν από τους υφιστάμενους πίνακες. Αν βγεί η προκήρυξη της ειδικής τον Φλεβάρη, όπως υπολογίζουν, θεωρητικά προλαβαίνουν να τρέξουν και την γενική. Άλλωστε, απ΄ότι φαίνεται βιάζονται να το περάσουν και πιθανόταταθα το περάσουν τη Δευτέρα στην ολομέλεια. Συν ότι οι κλειδωμένοι πίνακες ισοδυναμούν με κλειδωμένες ψήφους εν όψει εκλογών.

51
Ναι,  στη θέση του δεύτερου πτυχίου και του δεύτερου μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ( σύνολο 24 μόρια ) να μπεί η επιτυχία σε οποιονδήποτε ΑΣΕΠ.

52
Η μή προσμέτρηση των μορίων του γραπτού ΑΣΕΠ στο νέο σύστημα διορισμού/προσλήψεων δεν έχει κανένα νομικό ή ηθικό έρεισμα. Και εξηγούμαι:
Επιχείρημα 1ο : Το υπουργείο δεν συνυπολογίζει την επιτυχία σε παλαιότερους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ με το σκεπτικό ότι οι επιτυχόντες έχουν ήδη μοριοδοτηθεί στους πίνακες αναπληρωτών και έχουν αυξήσει την προϋπηρεσία τους και κατά συνέπεια τη μοριοδότηση τους.
Αντίλογος: Η πρόσφατη απόφαση της ολομέλειας του ΣτΕ αναγνωρίζει προϋπηρεσία προερχόμενη από μια τουλάχιστον επιτυχία σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Ωστόσο, πουθενά στο νομοσχέδιο δεν υπάρχει αυτή η πρόβλεψη. Αντιθέτως, η προϋπηρεσία των ιδιωτικών εκπαιδευτικών - οι οποίοι καταλαμβάνουν τις πρώτες θέσεις στους υφιστάμενους πίνακες αναπληρωτών - στην ουσία εξισώνεται ή και προτάσσεται έναντι των ασεπιτών, χωρίς μάλιστα να προκύπτει από οποιαδήποτε επιτυχία σε γραπτό διαγωνισμό.
Επιχείρημα 2ο :  Το υπουργείο υποστηρίζει ότι σε ενδεχόμενο προσμέτρησης αυτής της επιτυχίας, καταστρατηγείται το δικαίωμα ίσης συμμετοχής σε σχέση με χιλιάδες υποψήφιους που δεν είχαν δικαίωμα συμμετοχής στο γραπτό διαγωνισμό του 2008.
Αντίλογος :  Το αντίθετο συμβαίνει. Σε ενδεχόμενο μή προσμέτρησης της επιτυχίας αυτής, εγείρεται ευθέως ζήτημα άνισης μεταχείρισης χιλιάδων επιτυχόντων του γραπτού διαγωνισμού, εφόσον δεν αποδίδονται σε αυτούς τα μόρια που δικαιωματικά τους ανήκουν. Όσο για τους νέους συναδέλφους και στην αιτιολογία ότι δεν πρόλαβαν να δώσουν και αυτοί, για το γεγονός αυτό δεν ευθύνονται οι επιτυχόντες του διαγωνισμού, αλλά το δεκαετές καθεστώς αδιοριστίας. Διότι σε διαφορετική περίπτωση θα έπρεπε - με τη σύμφωνη γνώμη της δικαιοσύνης- να έχουν διοριστεί στο σύνολο τους. Και εν πάσει περιπτώσει, η μή διενέργεια νέου διαγωνισμού για τους νεότερους, αποτελεί πολιτική επιλογή του υπουργείου, η οποία επ' ουδενί δεν πρέπει να χρεώνεται στους επιτυχόντες.

Συνάδελφοι, η προσμέτρηση του γραπτού ΑΣΕΠ στα ακαδημαϊκά προσόντα στη θέση του δεύτερου πτυχίου ή (και) του δεύτερου μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών, νομίζω ότι αποτελεί τη μόνη ρεαλιστική λύση στο σημείο που βρισκόμαστε αυτή τη στιγμή.

53
Καλησπέρα συνάδελφοι. Μπείτε στη δημόσια διαβούλευση, στο άρθρο 5 και υποστηρίξτε το αίτημα για προσμέτρηση μορίων ΑΣΕΠ. Εγώ άφησα σχόλιο πριν από λίγο. Αν δεν μετρήσουν τα μόρια του ΑΣΕΠ πάμε εκ νέου για προσφυγές. Καλήν εσπέραν άρχοντες...

54
Εδώ έχει συμβεί το εξής αμίμητο: Καταστρατηγείται και η αρχή της αξιοκρατίας, εφόσον δεν υπάρχει πρόβλεψη για παλαιότερη επιτυχία στον διαγωνισμό -ως ώφειλε- και το δικαίωμα στην ίση συμμετοχή, εφόσον δεν επαρκούν τα ακαδημαϊκά προσόντα στους νέους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι μόνον με γραπτό ΑΣΕΠ θα είχαν ρεαλιστική προσδοκία για διεκδίκηση των προκηρυγμένων θέσεων διορισμού.

55
Αλήθεια, το ΑΣΕΠ που αναλαμβάνει το όλον εγχείρημα, είναι σύμφωνο με τη μη προσμέτρηση των μορίων του γραπτού διαγωνισμού που το ίδιο διενήργησε; Εδώ πρόκειται περί παγκόσμιας πρωτοτυπίας. Στην ουσία ακυρώνεται ο υπεύθυνος φορέας της προκήρυξης. Πάντως, απ΄ότι γνωρίζω ο πρόεδρος του ΑΣΕΠ έχει υιοθετήσει πλήρως την άποψη να λαμβάνεται υπόψη κριτήριο προηγούμενης επιτυχίας στον διαγωνισμό. Απ΄ότι φαίνεται όμως δεν την υιοθέτησε ο ίδιος ο υπουργός, την ώρα που επικαλείται την 527/2015. Πάντως αυτό δεν είναι το οριστικό, παρά μια πρόταση που σίγουρα είναι ενδεικτική για τις προθέσεις τους.

56
η απάντηση που είχαμε λάβει τότε για την μη προσμέτρηση των μορίων ασεπ αρχικά ήταν το οτι τόσο η μη ύπαρξη οροφής όσο και τα μόρια ασεπ είναι εμπόδιο για την είσοδο των νέων στα σχολεία . Γερασμένο προσωπικό δεν αποτελεί δημόσιο συμφέρον με όποιες νομικές συνέπειες.

Η πρόταση μας είχε τη λύση στη προσμέτρηση μορίων ασεπ χωρίς να αποτελεί εμπόδιο.
Γερασμένο προσωπικό έχουν δημιουργήσει τα δέκα χρόνια αδιοριστίας και όχι τα μόρια επιτυχίας του ΑΣΕΠ. Αντίθετα, οι επιτυχόντες του διαγωνισμού αποτελούν μια πολύτιμη δεξαμενή έμπειρων επιστημόνων με υψηλά προσόντα που επιζητούν διακαώς  να τερματίσουν ένα καθεστώς επισφαλούς εργασίας για τον εαυτό τους. Μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν πολλοί ασεπίτες που δεν κατέγραψαν ούτε μια ημέρα προϋπηρεσία σε σχολείο, βλέποντας να προτάσσονται μονίμως και αδικαιολογήτως κάποιοι άλλοι έναντι τους. Με αυτούς τους ανθρώπους που έδωσαν και πέτυχαν αλλά παραδόξως δεν έχουν προϋπηρεσία για να τη προσμετρήσουν, έχει αναρωτηθεί κανείς τι θα γίνει;

Σελίδες: 1234567

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159504
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 322
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 265
Σύνολο: 287

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.