Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Penrose

Σελίδες: 1234 ... 28
15
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιούνιος 06, 2023, 04:43:06 μμ »
Έστω εκπαιδευτικος μετά από μετάθεση τοποθετείται οργανικα τελικά λόγω λιγότερων μοριων σε σχολική μονάδα (έστω 1). Η σχολικη μονάδα 1 ανήκει στην ομάδα Α των σχολείων της περιοχής. Τον Ιούλιο στις εσωτερικές αποσπασεις επιλέγει την σχολική μονάδα 2 που εχει λειτουργικο κενό, η οποία ανήκει και αυτή στην ομάδα Α της περιοχής. Λαμβάνεται αυτή η αποσπαση ως η υποχρεωτική μονοετης υπηρετηση της οργανικής επειδή οι σχολικές μονάδες 1 και 2 ανήκουν στην ίδια ομάδα Α?

16
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιούνιος 04, 2023, 04:16:22 μμ »
Ευχαριστώ πολυ gtΠΕΟ2..
το ζητημα των πε04 ειναι οντως ένα από τα ζητηματα (υπαρχουν κι αλλα) στα οποια κάθε πυσδε, στην κυριολεξια, κανει τα δικα του με ευθυνη του υπουργειου που δεν παιρνει επιτελους μια οριστικη πρωτοβουλια για να ξεκαθαρισει το ζητημα, παρα το αφηνει να σερνεται για προφανεις λογους.
Στο δικο μου γινονται τα εξής:
Η διαδικασία πλήρωσης κενών οργανικών θέσεων ανά σχολική μονάδα και ομάδα σχολείων υλοποιείται σε τρεις διαδοχικές φάσεις τοποθέτησης εκπαιδευτικών, όπως αυτές προκύπτουν απο το ΠΔ 50/96 και το 100/97
Α φαση=υπεραριθμοι
Β φαση=βελτιωσεις κλπ
Γ φαση =εναπομειναντα κενα εάν και εφοσον υπάρχουν
Στην α φαση γινεται ενιαια αντιμετωπιση από την ωρα της κρισης της υπεραριθμιας μεχρι και την άρση της δηλ την τοποθετηση των υπεραριθμων.
Πχ εάν σε ένα σχολειο υπαρχουν 28 ωρες χημειας, 22 βιολογιας, 36 φυσικης και οι οργανικα ανηκοντες είναι 2 χημικοι με 40 ωρες, 1 βιολογος με 23, 2 φυσικοι με 38 (πραγματικη περιπτωση ΓΕΛ)  τοτε βλεπεουμε ότι υπαρχουν προβλεπομενες ωρες για τη διδασκαλια των μαθηματων=28+22+36=86 και διαθεσιμες=101
Που σημαινει ότι υπαρχει ένα πλεονασμα 101-86=+15 δηλ μια υπεραριθμια.
Υπεραριθμη κριθηκε η νεοτερη τοποθετηθεισα βιολογος,παρολο ότι υπηρχαν 22 ωρες βιολογιας, λογω της ΕΝΙΑΙΑΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ.
Η βιολογος αυτή μπορει να διεκδικησει ενιαιο οργανικο κενο (12 ωρων τουλαχιστον) και όχι κατά ειδικοτητα πχ ένα κενο που μπορει να αποτελειται από 12 ωρες φυσικης και πχ 4 χημειας
Νομοθεσια=
« Μαρούσι, 03-07-2018
Αρ. Πρωτ.: 111364/Ε2

Αναφορικά με πληθώρα ερωτημάτων προς την Υπηρεσία μας σχετικά με την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών ΠΕ04 που προέρχονται από υπεραριθμία, θέτουμε υπόψη σας τα ακόλουθα:
Τα ζητήματα που σχετίζονται με τις υπεραριθμίες των εκπαιδευτικών ρυθμίζονται από τις διατάξεις του άρθρου 14 του ΠΔ 50/1996 (ΦΕΚ 45 Α ́), όπως ισχύει.
Ειδικότερα για τον κλάδο ΠΕ04 ορίζεται σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 18 του άρθρου 36 του Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α ́) το εξής : «στο άρθρο 14 του π.δ. 50/1996 (Α ́ 45), όπως τροποποιήθηκε με την
παράγραφο 2 του άρθρου 12 του π.δ. 100/1997 (Α ́ 94), προστίθεται παράγραφος 13 ως εξής: «Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ04 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων) αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία
ανήκουν.»
Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι η λέξη «ρύθμιση» αναφέρεται σε όλη τη διαδικασία από τη διαπίστωση της υπεραριθμίας ως και την τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών..»

Β φαση= τοποθετηση ΜΟΝΟ ΚΑΤΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΚΕΝΟ Α ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥΛΑΧ 12 ΩΡΩΝ
Δηλ για να δωσει κενο το πυσδε θα πρεπει να υπαρχουν σε 1 σχολειο τουλαχ 12 ωρες φυσικης ή 12 χημ κ.ο.κ και ο χημικος τοποθετειται μονο σε κενο χημειας, ο φυσικος σε κενο φυσικης κ.ο.κ
ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ= 60818/Δ2/2011 (δεν εχει ανακληθει με νεοτερο σχετικο εγγραφο)
«..1) Η κρίση και άρση της υπεραριθμίας των εν λόγω εκπαιδευτικών θα γίνει ενιαία στον κλάδο (αφορά στην Α΄ φάση των κρίσεων, όπως προαναφέραμε ήδη).
2) Οι τοποθετήσεις των υπεραρίθμων όπως και οι βελτιώσεις, οι τοποθετήσεις των νεομετατιθέμενων και όσων εκπαιδευτικών βρίσκονται στη διάθεση ΠΥΣΔΕ στον κλάδο ΠΕ04 θα γίνουν κατά κλάδο και ειδικότητα.»
Και
ΥΑ 20-06-2013
Αρ. Πρωτ. : 84582/Δ2
«Δώδεκα (12) ώρες μαθήματος (κατ’ ελάχιστον) συνιστούν οργανικό κενό το οποίο δίνεται σε εκπαιδευτικό που καλύπτει τις ώρες αυτές με Α ́ ανάθεση, ανεξαρτήτως αν υπάρχουν εκπαιδευτικοί που θα μπορούσαν να συμπληρώσουν το ωράριό τους αναλαμβάνοντας το μάθημα ως Β ́ ανάθεση ή έχοντας δεύτερη ειδικότητα…»

Γ φαση
Παλι ενιαια αντιμετωπιση όπως στην Α φαση δηλ ο χημικος που απεμεινε χωρις οργανικη μπορει να παρει οργανικο κενο που αποτελειται από ωρες φυσικης +βιολογιας+γεωλογιας για παραδειγμα.
ΝΟΜΟΘΕΣΙα=
Σύμφωνα με την παρ.11 άρ.15 ΠΔ 50/96  «..Οι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν δήλωση για τοποθέτηση εφόσον δεν κατέστη δυνατόν να τοποθετηθούν σε σχολείο της προτίμησής τους μπορούν, αν το επιθυμούν, να υποβάλουν συμπληρωματική δήλωση για τοποθέτηση στις υπόλοιπες αυτές θέσεις μέσα σε πέντε (5) ημέρες από την ανακοίνωσή τους. Η τοποθέτηση αυτών γίνεται ύστερα από σύγκριση μεταξύ τους..»
Επιπλέον, σύμφωνα με το τελευταίο εδάφιο του με αρ. πρωτ. 60818/Δ2/2011 εγγράφου του Υπουργείου Παιδείας «..τυχόν κενά μετά την προηγούμενη διαδικασία (εννοείται αυτή της Β΄ φάσης) θα καλυφθούν κατά προτεραιότητα από την ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες, λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης… Σε κάθε περίπτωση η περιγραφή των κενών θα γίνεται αναλυτικά ανά ώρες ειδικότητας».

17
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιούνιος 04, 2023, 02:49:07 μμ »
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι συμβαίνει με τις οργανικές τοποθετήσεις στον ΠΕ04? Υπάρχουν ΔΔΕ που για τοποθέτηση από βελτιωση/μεταθεση/διάθεση δίνουν τα κενα ανάλογα με τις ώρες Α ανάθεσης (12 ώρες Α ανάθεσης και συνολικά για τον ΠΕ04 στη σχολική μονάδα κενο τουλάχιστον 12 ωρών) και άλλες που δίνουν συνολικά οργανικα ΠΕ04 τουλάχιστον 12 ωρών (αθροιζοντας ώρες Φυσικης-Χημειας-Βιολογιας-Γεωγραφιας).Είναι στην επιλογή κάθε ΔΔΕ τι θα κάνει?

18
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 23, 2023, 02:35:40 μμ »
Υπάρχει και η Ξάνθη..ως συνήθως τελευταία σε τέτοια θέματα..

19
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Απρίλιος 21, 2023, 04:23:18 μμ »
Οχι μονο δεν εχουν να προσφερουν τιποτα αλλα ειναι και παραπλανητικες με αισχρο τροπο. 3772 διορισμοι σε 52000 κενα...Η γελοιοτητα του συγκεκριμένου σαιτ δεν έχει όρια..
Μην ανεβάζετε συνδέσμους που δεν έχουν τίποτα να προσφέρουν

21
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Απρίλιος 11, 2023, 03:25:51 μμ »

1. Τα Π.ΕΠΑ.Λ. στελεχώνονται από εκπαιδευτικούς αυξημένων τυπικών και ουσιαστικών προσόντων, με την κατάλληλη επιστημονική κατάρτιση, την παιδαγωγική επάρκεια και εμπειρία, ώστε να είναι σε θέση να εφαρμόσουν καινοτόμες διδακτικές πρακτικές, να αξιοποιήσουν σύγχρονο εκπαιδευτικό υλικό στην επαγγελματική εκπαίδευση, πιλοτικές δράσεις σύνδεσης με την αγορά εργασίας και τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας και να εκπληρώσουν τους γενικούς σκοπούς των Π.ΕΠΑ.Λ., όπως καθορίζονται στην παρ. 1 του άρθρου 16 του ν. 4763/2020 (Α’ 254).
2. Το μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό της υφιστάμενης σχολικής μονάδας ΕΠΑ.Λ. όπου ιδρύεται και λειτουργεί παράλληλα Πρότυπο ΕΠΑ.Λ., διατηρεί την οργανική του θέση και μετά την πλήρη λειτουργία του νεοϊδρυθέντος Π.ΕΠΑ.Λ., κατά το διδακτικό έτος 2023-2024, οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί εντάσσονται, με τις οργανικές τους θέσεις, στο εκπαιδευτικό προσωπικό του Π.ΕΠΑ.Λ.
3. Οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί των Π.ΕΠΑ.Λ. επιμορφώνονται στο Κέντρο Επιμόρφωσης που ιδρύεται σε κάθε Π.ΕΠΑ.Λ. στα αντικείμενα της διδασκαλίας τους, ιδίως για την περιοδική ενημέρωσή τους για τις εξελίξεις στην επιστήμη τους και τη διδακτική των αντικειμένων τους, καθώς και για την απόκτηση των δεξιοτήτων που απαιτούνται για το εκπαιδευτικό τους έργο στο Π.ΕΠΑ.Λ. Στην επιμόρφωση συνδράμουν κυρίως Α.Ε.Ι., ερευνητικοί φορείς και επιχειρήσεις της περιοχής.
4. Όσοι από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν την ένταξή τους στο Π.ΕΠΑ.Λ., τοποθετούνται κατά απόλυτη προτεραιότητα, συγκρινόμενοι με τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας, και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν, σε κενές θέσεις σχολείων όμορης ομάδας της ίδιας περιοχής μετάθεσης.

22
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Απρίλιος 08, 2023, 04:34:30 μμ »
Συνάδελφοι μια ερώτηση αν το γνωρίζει σίγουρα κάποιος. Νεος μετατιθεμενος (Απρίλιος 2023) τοποθετείται σε οργανικό κενο σχολείου το οποίο την επόμενη χρονιά γνωρίζει ότι γίνεται πρότυπο με ότι αυτό συνεπάγεται για τις οργανικές θέσεις. Ο μετατιθεμενος παιρνει αποσπαση εντός πυσδε (Αύγουστος 2023) και δεν υπηρετεί την οργανικη του για τον προβλεπόμενο 1 χρόνο ώστε να διεκδικήσει κάποιο άλλο οργανικό κενο την επόμενη χρονιά. Την επόμενη χρονιά (2024) που θα χάσει την οργανικη του λόγω της μετατροπής του σχολείου σε πρότυπο θα μπορέσει να διεκδικησει νέο οργανικο;

23
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθεσεις2023
« στις: Μάρτιος 02, 2023, 01:10:36 μμ »
Επειδη βγαινουν 3 αποφάσεις το λεπτο στη διαύγεια μπορεις να δεις τις μεταθεσεις στη 2η σελιδα..
Είσαι σίγουρος ; Με σημερινή ημερομηνία; 2023; Δεν μου βγάζει τίποτα

24
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθεσεις2023
« στις: Φεβρουάριος 28, 2023, 09:41:10 μμ »
Πολλά μπράβο στον αιρετο Κωτσανοπουλο. Ενημερώνει άμεσα. Ας τον θυμόμαστε για το μελλον..

25
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθεσεις2023
« στις: Φεβρουάριος 24, 2023, 10:41:16 μμ »
Ο Φασφαλης λέει για Αβαθμια ειδική και γενική για τις 28/2. Σε περίπτωση που δεν έχει βγει ως είδηση.. Για ββαθμια?

26
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθεσεις2023
« στις: Φεβρουάριος 24, 2023, 03:41:39 μμ »
Συνάδελφοι ο Patreas ή κάποιος άλλος έχει δώσει στοιχεία για το πως τρέχει το σύστημα των μεταθέσεων? Διαβάζω για 1310 κενά. Αυτό σημαίνει πως σε αυτά προστίθενται και τα κενα που αφήνουν ενδεχομένως πίσω οι μετατιθεμενοι ωστε να μπουν στο συστημα και να γινει αντιστοιχηση με άλλες αιτησεις?

27
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθεσεις2023
« στις: Φεβρουάριος 22, 2023, 04:51:08 μμ »
Ισχυει οτι στις περυσι στην ειδικη αγωγη ειχαμε μεταθεσεις σε καποιες ειδικότητες ββαθμιας οπως φιλολογοι και φυσικοι χωρίς να υπάρχουν οργανικα κενα? Συγκεκριμένα
στην Α Θεσσαλονίκης..
Η μόνη περίπτωση να εγκριθούν πραγματικά πολλές μεταθέσεις συνίσταται στο ενδεχόμενο να τρέξει ο αλγόριθμος κατά τρόπο που να υλοποιεί μεταθέσεις και σε πλεονασματικές περιοχές, αναπληρώνοντας τον αριθμό των μετατιθέμενων από πλεονασματική περιοχή με ίσο αριθμό μετατιθέμενων σε αυτή, και άρα διατηρώντας σταθερό τον αριθμό των πλεοναζόντων εκπ/κων κατά ειδικότητα στο εν λόγω ΥΣ, διαδικασία βάσει της οποίας έχουν πραγματοποιηθεί μεταθέσεις και στις 2 βαθμίδες εκπ/σης στο παρελθόν.

28
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθεσεις2023
« στις: Φεβρουάριος 22, 2023, 04:32:08 μμ »
Βαζουν και τη φοβερη διαπιστωση οτι τιθεται θεμα με τις πλεονασματικες περιοχες στη ββαθμια. Σαμπως δεν το γνωρίζουμε? Εκτος αν εμαθαν οτι γινονται προσπαθειες ικανοποιησης πολλων μεταθεσεων αλλα λογω πλεονασμάτων να κραταμε μικρο καλαθι..
https://e-wall.net/33592/enimerosi-gia-tis-metatheseis-protovathmias-defterovathmias-pos-trechei-o-algorithmos-metatheseon-tha-ypologistoun-oi-nees-organikes/
Δεν νομίζω να προσθέτει κάτι καινούργιο σε αυτά που ήδη έχουμε πει εδώ. Ίσα ίσα ξαναφέρει τη χαζομάρα με το άθροισμα κενών πλεονασμάτων. Ότι ναναι. Εκ του αποτελέσματος θα κριθούν. Λίγο σε πανικό βρίσκονται , λίγο ανοργανωσια μου κάνει δεν ξέρω. Για να δουμε

Σελίδες: 1234 ... 28

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159559
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 325
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 322
Σύνολο: 328

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.