Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Penrose

Σελίδες: 12345 ... 28
29
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθεσεις2023
« στις: Φεβρουάριος 21, 2023, 12:06:24 μμ »
Αυτο με βαση περσινη εμπειρία σημαινει οτι γινεται τωρα η διαδικασία?
Όντως αν μπείτε στο teachersminedu γράφει: "η αίτηση είναι σε επεξεργασία..." (Μιλάω για Δευτεροβάθμια)

30
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθεσεις2023
« στις: Φεβρουάριος 20, 2023, 02:02:52 μμ »
Γη καλεί αιρετούς Ββαθμιας οβερ..

31
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθεσεις2023
« στις: Φεβρουάριος 16, 2023, 02:20:19 μμ »

ΔΔΕ ΣΕΡΡΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ Γ’
ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Σχολικό έτος 2023-2024
ΚΛΑΔΟΙ/ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ   ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ(-) / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ(+) (8)
ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ   -2
ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ   -1
ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ   -4
ΠΕ04.01 ΦΥΣΙΚΟΙ   -1
ΠΕ04.02 ΧΗΜΙΚΟΙ   0
ΠΕ04.03 ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΕΣ   0
ΠΕ04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ   -1
ΠΕ04.05 ΓΕΩΛΟΓΟΙ   -1
ΠΕ05 ΓΑΛΛΙΚΗΣ   -2
ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΗΣ   0
ΠΕ07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ   -2
ΠΕ08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ   -1
ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ   4
ΠΕ33 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΜΙΘΕ)   0
ΠΕ34 ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ   1
ΠΕ40 ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ   0
ΠΕ78 ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ   5
ΠΕ79.01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ   -1
ΠΕ79.02 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ,
ΗΧΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ   0
ΠΕ80 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ   -2
ΠΕ81 ΠΟΛ.ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ – ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ   0
ΠΕ82 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ   0
ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ   0
ΠΕ84 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ   0
ΠΕ85 ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ   -1
ΠΕ86 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ   18
ΠΕ87.01 ΙΑΤΡΙΚΗΣ   0
ΠΕ87.02 ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ   -1
ΠΕ87.03 ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ   1
ΠΕ87.04 ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ   0
ΠΕ87.05 ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ   0
ΠΕ87.06 ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ   0
ΠΕ87.07 ΡΑΔΙΟΛΟΓΙΑΣ- ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ   0
ΠΕ87.08 ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ   0
ΠΕ87.09 ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ   0
ΠΕ87.10 ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ   0
ΠΕ88.01 ΓΕΩΠΟΝΟΙ   -2
ΠΕ88.02 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ   -1
ΠΕ88.03 ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ   -1
ΠΕ88.04 ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ   0
ΠΕ88.05 ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ   0
ΠΕ89.01 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ   0
ΠΕ89.02 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ   0
ΠΕ90 ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ   0
ΠΕ91.01 ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ   1
ΠΕ91.02 ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ   0
ΤΕ01.04 ΨΥΚΤΙΚΟΙ   0
ΤΕ01.06 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ   0
ΤΕ01.07 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ   0
ΤΕ01.13 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ Η/Υ   0
ΤΕ01.19 ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ   1
ΤΕ01.20 ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ   0
ΤΕ01.25 ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ   0
ΤΕ01.26 ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ   0
ΤΕ01.29 ΒΟΗΘΩΝ ΙΑΤΡ. & ΒΙΟΛ. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ   0
ΤΕ01.30 ΒΟΗΘΟΙ ΒΡΕΦΟΚΟΜΩΝ – ΠΑΙΔΟΚΟΜΩΝ   0
ΤΕ01.31 ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ (ΒΟΗΘ.
ΑΚΤΙΝ.)   0
ΤΕ02.01 ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ-ΔΟΜΙΚΟΙ   0
ΤΕ02.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ   0
ΤΕ02.03 ΧΗΜΙΚΟΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ   0
ΤΕ02.04 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ-ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ   0
ΤΕ02.05 ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ   0
ΤΕ02.06 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ   0
ΤΕ02.07 ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ   0
ΤΕ16 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ   0
ΔΕ01.05 ΟΙΚΟΔΟΜΟΙ   0
ΔΕ01.13 ΞΥΛΟΥΡΓΟΙ   0
ΔΕ01.14 ΚΟΠΤΙΚΗΣ-ΡΑΠΤΙΚΗΣ   0
ΔΕ01.15 ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ   0
ΔΕ01.17 ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ   0
ΔΕ02.01 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ   0
ΔΕ02.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ   0

32
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθεσεις2023
« στις: Ιανουάριος 23, 2023, 05:24:09 μμ »
Μεχρι τις 20/3 λογικα θα εχουν ολοκληρωθεί και οι μεταθέσεις οπως και πέρυσι.
Ξεκινάνε οι αιτήσεις για παραιτήσεις /συνταξιοδοτησεις.
Τετάρτη 1-2-2023 έως και τη Δευτέρα 13-2-2023
Μέχρι 1 μήνα μετά την αίτηση, η απόσυρση της παραίτησης.
Άρα μετά τις 13/3 θα βγουν τα οργανικά κενά.

33
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Ιανουάριος 17, 2023, 04:59:57 μμ »
Ανοιξε πέρυσι και Ιουνιο-Ιουλιο ειχε εξετάσεις (διάβαζες μόνος με τα θεματα να ειναι κατα βαση απλες κ βασικες γνώσεις που οι περισσότεροι εχουν και απλα ηθελε ενα φρεσκάρισμα). Πιστεύω θα ανοιξουν και φετος οι αιτήσεις.
Ευχαριστώ για την απάντηση και συγγνώμη για το εκτός θέματος αλλά ανοίγουν συχνά τα προγράμματα για το Α επίπεδο;

34
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Ιανουάριος 17, 2023, 04:37:28 μμ »
Θα πρεπει προηγουμένως να παρεις την πιστοποίηση Α επιπέδου ως προαπαιτουμενο για να συμμετέχειςσε επιμορφώσεις Β επιπέδου. Το πιστοποιητικό γνωσης που χρησιμοποιείς στους πίνακες δεν αντιστοιχεί σε Α επιπεδο. Κακως αλλά αυτο ισχυει..
Είμαι κάτοχος πιστοποιητικού που αποδεικνύει τη γνώση υπολογιστών κι έχω μοριοδοτηθεί για αυτό στους πίνακες αναπληρωτών. Θα έχει νόημα να κάνω το Β1 όταν κάποια στιγμή τρέξει το πρόγραμμα και μετά το Β2; Υπάρχει διαφορά στη μοριοδότηση όταν γίνεις πια μόνιμος και θέλεις π.χ. να διεκδικήσεις διευθυντική ή άλλη θέση σε σχέση με το να έχεις ένα άλλο πιστοποιητικό;

35
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθεσεις2023
« στις: Ιανουάριος 05, 2023, 02:30:33 μμ »
Δύσκολο..Υποθέτω αν δεν αλλαξει κατι στον τροπο υπολογισμου οργανικών χρειάζεται μια 2ετια ακομη να συνταξιοδοτηθουν αρκετοι συναδελφοι που πλησιαζουν τα ορια της αυτοδικαιης αποχώρησης. Αναμένουμε..
Θα ξεμπλοκάρει λίγο φέτος η κατάσταση σε μεταθέσεις Φυσικών στη Βόρεια Ελλάδα;

36
Στην περίπτωση που οταν βγει η νεα προκήρυξη και δεν προλαβαινει εντος των ημερομηνιών καταθεσης των δικαιολογητικών την καθομολογηση ως διδάκτορας,  μπορει με μια βεβαιωση απο το πανεπιστήμιο που θα περιλαμβανει το θεμα της διατριβης και την ημερομηνία επιτυχους υποστήριξης του διδακτορικού να παρει τα μορια. Πιστευω με ημερομηνία 15/1 δεν θα εχει κανενα πρόβλημα..
Καλησπέρα. Φίλη μου, υποστηρίζει το διδακτορικό της 15 Ιανουαρίου. Θέλει να γνωρίζει αν αρκεί η βεβαίωση επιτυχούς υποστήριξης (χωρίς να έχει ορκιστεί). Θα μπορεί να καταθέσει το διδακτορικό ως προσόν; Συγγνώμη αν έχει απαντηθεί παλιότερα αλλά δεν το βρίσκω..

37
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Διορισμοί βιολόγων
« στις: Αύγουστος 04, 2022, 12:36:06 πμ »
Δινω την απαντηση σε αυτο που με ρωτάτε στο συναδελφο scout πιο πανω..
Στην α και β λυκείου, ποια μαθήματα γενικής παιδείας θεωρείς ότι πρέπει να καταργηθούν ή να μειωθούν οι ώρες τους, ώστε να βρεθούν 3 ώρες για τις θετικές επιστήμες;

38
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Διορισμοί βιολόγων
« στις: Αύγουστος 04, 2022, 12:33:47 πμ »
Προς το παρον θα ελεγα δυσκολο οχι ουτοπικο. Το πρόγραμμα μαθημάτων στην Ελλαδα δυστυχως περνα μεσα απο κοινωνικά λόμπι που προερχονται ειτε απο επιβαλλομενες συνειδησεις ιστορικου χαρακτηρα ειτε απο πνευματικες αναζητησεις που ξεκινουν απο μεταφυσικη ενδοσκοπηση. Δεν λεω να εξαφανιστουν τα μαθηματα που ασχολουνται με την ιστορια των προγόνων μας ή με την εσωτερικοτητα των ψυχων αλλα να μειωθουν εναντι των μαθηματων που ασχολουνται με περιβαλλον, υγεια, τεχνολογια, διάστημα..
Με βάση αυτό που σας έγραψα και παραπάνω, βρίσκω το εν λόγω αίτημα/διεκδίκηση απόλυτα ουτοπικό για τα ελληνικά πράγματα, όσο σωστό κι αν το θεωρώ.

39
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Διορισμοί βιολόγων
« στις: Αύγουστος 03, 2022, 11:44:15 μμ »
Συναδελφε υπαρχει σαπιλα στο ελληνικο πανεπιστημιο συμφωνω. Ανεξαρτητα απο τα χρονια των ποστντοκ και της ερευνας που εχω κανει για να είμαι ειλικρινής στο μονο που εχουν χρειαστει σε επιπεδο γνωσης στη διδασκαλία σε γυμνασια και λυκεια ηταν σε συζητήσεις με τους μαθητες μου που με ρωτουν θεματα σωματιδιων, αστροφυσικης κτλ που εχουν διαβασει ή ακουσει καπου. Θα συμφωνησω δεν χρειάζεται phd για να κανεις μαθημα σε γυμνασιο ή λυκειο παρα ορεξη για δουλειά και προσφορα. Οσο για μομφες που πολλες φορες δέχονται οι διδάκτορες απο συναδέλφους για το οτι τρωνε θεσεις απο αλλους συναδέλφους χωρις διδακτορικό θα τους απαντουσα οτι δεν εργαζονται ολοι οι κατοχοι διδακτορικων στην Ελλαδα και παγκοσμια σε πανεπιστήμια και ερευνητικα κεντρα. Ανεξάρτητα απο την προηγουμενη παρενθεση που ειναι ασχετη με το θεμα που συζητάμε θα ηθελα να τονίσω το υψηλοτατο επιπεδο ολου του πε04 που εχει διοριστει ή αναπληρώνει καθε χρονο στα ελληνικα σχολεία. Επαναλαμβανω ο στοχος θα πρεπει να ειναι ενας. Δραστικη αυξηση ωρων σε γυμνασιο και λυκειο για ολον τον πε04. 1 ωρα επιπλεον σε καθε μαθημα και καταργηση μαθηματων ή μειωση των ωρων τους λογω ειτε παρωχημενης γνωσης ειτε λογω χαμηλης προσφορας ως μαθηματα στη δημιουργία των πολιτων του αυριο. Δεν θα ασχολουμασταν καν τοτε με το θεμα ωραριο και ικανότητες της καθε ειδικοτητας.Η διεκδικηση εκει θα πρεπει να γινει. Δεν γνωριζω βεβαια αν σκεφτονται με τον ιδιο τροπο οι επιστημονικοι φορεις που ασχολουνται με αυτα τα ζητηματα ή ακολουθουν μια συντεχνιακη μεθοδο που μαλλον προσομοιάζει σε αρχες απροσδιοριστης αγωνιστικοτητας κοροιδευοντας τον κοσμο..Πραγματικα δεν γνωριζω..
Συνάδελφε έχεις δίκιο σε όλα. Σχετικά με τα λεγόμενά μου όμως δεν κρίνω το ποιος μπορεί ή δεν μπορεί να διδάξει το ένα ή το άλλο μάθημα όπως κάνουν κάποιοι. Απλά αναφερα τις εμπειρίες μου. Προσωπικά λόγω διδακτορικού και μάστερ στο ΕΜΠ θέλω τις φυσικοχημείες και όχι τις γεωγραφιες. Κατά την άποψη μου όμως θα έπρεπε να ξεβολευομαστε και ειδικά σε περιοχές όπως τα αστικά κέντρα που μπορεί να είναι διπλανά ή συστεγάζομενα σχολεία να πηγαίνουμε να κάνουμε το μάθημα μας...στην επαρχία καταλαβαίνω ότι μπορεί να είναι κ 50 km το άλλο σχολείο οπότε είναι δύσκολο. Ναι έχω διδάξει σε πανεπιστήμια και έχω καιέρευνα postdoc 7 έτη μετά το phd αλλά Επίκουρος δεν έχω γίνει αν και το προσπάθησα αρκετά....ελπίζω εσύ να μην αντιμετώπισες τη σαπιλα των πανεπιστημίων όπως εγώ...

40
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Διορισμοί βιολόγων
« στις: Αύγουστος 03, 2022, 06:04:59 μμ »
Αγαπητε συναδελφε το να μπουμε στη διαδικασία να λεμε για την ανικανοτητα καποιων εκ των πε04 να διδαξουν Α ή β αναθεση ειναι τουλαχιστον αντισυναδελφικο. Αν μπουμε σε μια τετοια διαδικασία να αραδιάσουμε ο καθενας μας τα περιστατικά βιολογων γεωλογων κτλ που σε γυμνασια δημιουργουσαν προβληματα ειτε δίδασκαν το αντικείμενο τους ειτε οχι θα καταληγουμε παντα σε ατέρμονη αναζητηση της μεγαλύτερης ικανοτητας..Αυτο που νομιζω πρεπει ολοι οι πε04 να υποστηριξουμε (ειδικα ατομα οπως εσυ κ γω που εχουμε ασχοληθει με ερευνα και πιθανα εχουμε διδαξει κ σε Γβαθμια) είναι η αύξηση των ωρών των πε04 συνολικά έναντι μαθημάτων που εχουν καταχραστει το ωρολόγιο χωρις νοημα στη συγχρονη εποχη των ανακαλυψεων που ζουμε. Το ποια ειναι αυτα τα μαθήματα το ξέρουμε ολοι πιστευω. Οι εξελίξειςτρεχουν και μεις ασχολουμαστε με το ποιος ειναι ικανος ή λιγοτερο ικανος να διδαξει θετικα μαθηματα γυμνασίου..
Γιατί λέει της αρέσει πιο πολύ η γεωγραφία...ο Χριστός και η Παναγία.. την έκανα ρόμπα και στο σύλλογο. Μετά ήθελε και τις χημείες κ να μου φορτώσει φυσική Γ... Φυσικά πρώτα παίρνει όλες τις ώρες Α ανάθεσης και μετά συμπληρώνει με Β. Την εκραξε και ο διευθυντής.. στο σύλλογο με υποστήριξαν σιωπηρά γιατί είναι παλιά κι εγώ νεοδιοριστος..τεσπά κι εγώ χωρίς να το θέλω συμπληρωσα με Β ανάθεση...και τώρα που έχω οργανική θα συμπληρώσω με Β ανάθεση γιατί πρέπει να λειτουργήσει το σχολείο..τους χάλασε που πήγε γεωλόγος γιατί η χημικός καβατζωνε τις γεω συβεχεια...προηγείται η εύρυθμη λειτουργία του σχολείου από τις αναθέσεις μου λένε...

41
Συναδελφε απο αυτο το προγραμμα σπουδων θα προκυψει η εξεταστεα ύλη των πανελλαδικών 2023. Υποθετω οτι θα την μαθουμε συντομα. Θα συμφωνησω με Touristakos οτι καποια κομματια συγχρονης θα μπορούσαν να διδαχθούν σε ενα μαθημα εκτος πανελλαδικών (με έρευνα των παιδιων και σχετικες εργασιες). Τωρα θεωρω οτι κομματια οπως η εξισωση Schrodinger και το πηγαδι δυναμικου θα πρεπει να μην βρισκονται στην εξεταστεα υλη λογω των μαθηματικών που χρειάζονται. Στην αναμονη λοιπον..
Τελικά τι είναι αυτή η μεταβατική ύλη ?

Σελίδες: 12345 ... 28

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159500
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 322
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 179
Σύνολο: 187

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.