Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Byrd

Σελίδες: 12
15
Ωραίος αλλά άκαιρος. Οι βοές εν τη ερήμω δεν μετρούν . Μόλις έμαθα οτι λόγω αντιδράσεων τις επόμενες μέρες πάμε για επίσπευση , αύριο στη βουλή και μαντέψτε. Με τη διαδικασία του κατεπείγοντος για να μην συζητηθεί αρκετές μέρες.


Πολύ σωστά το λες. Εντελώς άκαιρος. Στηρίχθηκα (λανθασμένα) στην εξής ιδέα: Οι προσφεύγοντες επιτυχόντες των ΑΣΕΠ έπιασαν στη φάκα (σπάνιο αυτό να συμβαίνει από απλούς πολίτες που στηρίχθηκαν μόνο στο Δίκαιο) το πελατειακό κράτος με αποκορύφωμα την έκδοση της 527 και με σημαία τους την αξιοκρατία, ισότητα και διαφάνεια. Το θεώρησα (λανθασμένα) ως ιστορική ευκαιρία να εδραιωθούν αυτές οι αρχές. Θεώρησα (λανθασμένα) ότι θα αποτελέσει παράδειγμα και για τους νέους. Απογοήτευση και θλίψη λοιπόν για την απόρριψη του νέου γραπτού διαγωνισμού και από τους νέους και από τους επιτυχόντες ΑΣΕΠ.

Είμαι άκαιρος και συντριπτική μειοψηφία

16
Συνάδελφοι, συγγνώμη τώρα αλλά.....οκ και εγώ τρείς ΑΣΕΠ έχω (2004-2006-2008) . Αλλά μη λέμε ο,τι να ναι. Δεν αναδείκνυε τους ικανότερους και καταλληλότερους και δεν ξέρω και εγώ τι. Στην εκπαίδευση δεν είναι μετρήσιμα τα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ. Έχω συνάδελφους ΑΣΕΠΙΤΕΣ για κλάματα. Κάνεις δεν κατάλαβε τι ακριβώς μετρούσε και ο ΑΣΕΠ. Μεταδοτικότητα; Μεράκι; Δημιουργικ ότητα; Ενσυναίσθηση; Μάλλον καθαρά και μόνο γνωστικό. Μη μου πείτε παιδαγωγικά....και αυτά απέξω τα είχαμε μάθει. Ας λέμε εφικτά πράγματα. Πχ ότι πρέπει να μετρήσει γιατί ήταν πιο τίμιος τρόπος και πιο διαφανης.



Δεν ισχυρίζομαι ότι ο γραπτός διαγωνισμός έχει θεϊκή προέλευση και μπορεί να δώσει λύση σε όλες τις παραμέτρους επιλογής του καταλληλότερου. Μπορεί να δώσει όμως σε πάρα πολλές και σίγουρα σε πολύ περισσότερες από οποιοδήποτε μοριοδοτικό σύστημα.

Κυρίως: ΔΕΝ αναπτύσσει πελατειακές σχέσεις.

17
Επειδή:

1. Το σύστημα διορισμών είναι επιτακτική ανάγκη να στηρίζεται στο κριτήριο το οποίο αναδεικνύει τον ικανότερο και καταλληλότερο εκπαιδευτικό ώστε να προσφέρεται η μέγιστη ποιότητα στην Δημόσια Εκπαίδευση. (Το σύστημα διορισμών και η παιδεία ΔΕΝ είναι μέσο άσκησης κοινωνικής πολιτικής προς όφελος οποιονδήποτε ομάδων συμφερόντων)

2. Η προϋπηρεσία (ιδιωτικής και δημόσιας) δεν προέρχεται κατόπιν επιτυχίας γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ και (σύμφωνα με την 527) «δεν έχει υπαχθεί στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής και δεν προκύπτει ότι έχει γίνει με αξιοκρατικές εγγυήσεις». Επομένως ΔΕΝ αποτελεί αξιόπιστο κριτήριο διορισμού.

3. Η θέσπιση των ακαδημαϊκών προσόντων ως κριτήριο διορισμού θα αποτελέσει το εφαλτήριο ανάπτυξης συνθηκών αγοροπωλησίας ακαδημαϊκών τίτλων όπου η ελεύθερη αγορά θα ευνοεί τον οικονομικά ισχυρότερο και όχι τον οικονομικά ασθενέστερο και επομένως ΔΕΝ μπορεί να αποτελέσει κριτήριο ανάδειξης του ικανότερου και καταλληλότερου εκπαιδευτικού.

ΕΠΟΜΕΝΩΣ, κανένα σύστημα μοριοδότησης διορισμών ΔΕΝ μπορεί να αποτελέσει επαρκές σύστημα ανάδειξης του ικανότερου και καταλληλότερου εκπαιδευτικού σύμφωνα με τις αρχές της Αξιοκρατίας, της Ισότητας και της Διαφάνειας που επιβάλλει το Ελληνικό Σύνταγμα. Οποιοδήποτε σύστημα μοριοδότησης θα ευνοήσει ή θα αδικήσει διαφορετικές ομάδες συμφερόντων.

Για αυτό, η θέσπιση διεξαγωγής ΝΕΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ο οποίος αποτελεί εγγύηση Αξιοκρατίας, Ισότητας και Διαφάνειας είναι η μόνη λύση. Εκεί είναι ανάγκη να στρέψουμε το βλέμμα μας για το κοινό συμφέρον όλων.


Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 553
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 536
Σύνολο: 542

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.