Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - tskgk

Σελίδες: 123456 ... 10
43
Αυτος ο Χατζιδακης ?  ;D ;D ;D



Γιατί νομίζεις είναι διαβασμένη η Κεραμέως...ή ο Χατζιδάκης που φαίνεται οτι θά είναι ο νέος Υπουργός.

44
Ομολογω οτι δεν καταλαβαινω τι εννοεις... 8)

να του πει καποιος πως αυτοι οι διορισμοι μας εφεραν στην αδιοριστια.Θελει μυαλο βεβαια και οχι κομματικο μενος να καταλαβει γιατι

45
Δειτε και μελαγχοληστε...Στοιχεια Διορισμων παλαιοτερων ετων... :o



Πηγη--> Ανδρέου Α. & Κουτούζης Μ.,«Ο θεσμός των αναπληρωτών εκπαιδευτικών της δημόσιας εκπαίδευσης» Ενημέρωση τ. 87– Σεπ. 2002

46
Α Γειαααααααααααααααααααα σου... ;)

Διότι η απερχόμενη κυβέρνηση δεν κατάργησε ΕΝΤΕΛΩΣ τον γραπτό διαγωνισμό, δεν βόλεψε δικά της πελατάκια, δεν έκανε το Σύνταγμα κουρελόχαρτο, δεν πετσόκοψε μισθούς και συντάξεις, δεν έκανε συγχωνεύσεις σχολείων; Τα πιστεύεις πραγματικά αυτά που λες;

47
Ισχυει το ακολουθο...αρα για μετα τις εκλογες οι εξελιξεις...

Παράθεση
Από αύριο,λόγω της προκήρυξης εκλογών,παγώνουν όλες οι υπηρεσιακές μεταβολές στο δημόσιο(προσλήψεις, αποσπάσεις,μετατάξεις κλπ).



Tωρα που βρισκομαστε ειναι το ερωτημα. Πινακες νεοι θα βγουν για αναπληρωτες; και η δηλωση περιοχων για ποτε πηγαινει;

48
Απελυσε η τους ειχε σε διαθεσιμοτητα με το 70% του μισθου τους ? Θελεις να διατηρησουμε το συστημα του 0% του γραπτου ...αν θυμαμαι καλα χαρη στον γραπτο ...διοριστηκες προσφατως... 8)

Εγώ θα 'λεγα να προσέξομε πολύ ποιος ευθύνεται για την κατάσταση στην εκπαίδευση. Με τους αντισυνταγματικούς νόμους, το πελατειακό σύστημα και την απαξίωση του γραπτού. Ο ίδιος όπου προέβη σ' απολύσεις μονίμων, που σφαγίασε τους μισθούς και που αύξησε τις ώρες και πετσόκοψε τους αναπληρωτές. Μην ξεχνάμε τόσο εύκολα. Γιατί θ' ακολουθήσουν χειρότερα.

49
Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού και του εκπαιδευτικού
έργου – αξιολόγηση της σχολικής μάθησης και
επιμόρφωση των εκπαιδευτικών
Aθανάσιος Χαρίσης, 5ο Ενιαίο Λύκειο Κατερίνης


Παράθεση
Μέχρι το 1998 στην Ελλάδα μοναδικό κριτήριο για την πρόσληψη του
εκπαιδευτικού προσωπικού της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ήταν το πτυχίο και η
εγγραφή στην επετηρίδα για διορισμό. Με τον Ν. 2525/97 καθιερώθηκε
διαγωνισμός, κάθε 2 έτη, στον οποίο οι πτυχιούχοι εξετάζονται σε δύο ενότητες, στο
γνωστικό αντικείμενο και στη διδακτική μεθοδολογία. Η εξαγγελία που έγινε το
1997 για τη θέσπιση του Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας
(Π.Π.Δ.Ε) (Ν.2525/97), που μετά το 2002 θα ήταν κριτήριο για την πρόσληψη των
πτυχιούχων, έμεινε στα χαρτιά.
 Ο διαγωνισμός υποστηρίχτηκε ως διαδικασία επιλογής των εκπαιδευτικών γιατί:
⎯ κριτήριο διορισμού είναι οι γνώσεις και οι ικανότητες των διαγωνιζομένων,
⎯ δημιουργούνται θετικές προϋποθέσεις για την αναβάθμιση των σπουδών,
⎯ παρέχεται ισότητα ευκαιριών για όλες τις ηλικίες,
⎯ ενισχύεται το κύρος του κλάδου των εκπαιδευτικών,
⎯ και άλλοι επαγγελματικοί κλάδοι έχουν εξετάσεις χωρίς αυτό να υποτιμά το
πτυχίο,
⎯ μπορεί ο διαγωνισμός να διασφαλίσει το αδιάβλητο.
Μελετητές, όμως, φρονούν ότι η κατάργηση της επετηρίδας και η καθιέρωση του
γραπτού διαγωνισμού δεν πρόσφερε τα εχέγγυα της επιλογής των καλών
εκπαιδευτικών. Δύο είναι οι βασικοί λόγοι: α) Επειδή δεν παύει να είναι μια
στιγμιαία εξεταστική διαδικασία και μάλιστα μόνο γραπτή. Είναι, επίσης,
περιορισμένη όσον αφορά τη διερεύνηση της παιδαγωγικής επάρκειας και
εκπαιδευτικής ετοιμότητας του εκπαιδευτικού, καθώς ο διαγωνισμός ελέγχει μόνο
τις γνώσεις και όχι τη διδακτική ικανότητα. Ακόμη και όσοι εργάστηκαν ως
αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι καθηγητές και μοριοδοτούνται στο διαγωνισμό δεν έχουν
καμία αξιολογική έκθεση της διδακτικής τους επάρκειας. β) Επειδή δεν εξετάζεται ο
υποψήφιος σε συνθήκες τάξης, ούτε καν εικονικής, αν και αμέσως μετά το διορισμό
του αναλαμβάνει διδακτικά καθήκοντα, θεωρείται δηλαδή επαρκής και σε πλήρη
ετοιμότητα (Χατζηδήμου, 2000).
 Επιπρόσθετα, κλήθηκαν να εξεταστούν στη διδακτική μεθοδολογία πτυχιούχοι
που δεν είχαν διδαχτεί στις σχολές τους σχετικά μαθήματα, που μόλις τα τελευταία
έτη άρχισαν να διδάσκονται (Ζαφειριάδης κ.ά., 2004). Στις παραγωγικές σχολές,
ιδίως των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, η παιδαγωγική
κατάρτιση ή είναι ανύπαρκτη ή περιορίζεται σε θεωρητικό επίπεδο (Κασσωτάκης &
Κουτούζης, 2002· Χαρίσης, 2005· Στελλάκου κ.ά., 2005).

http://www.pi-schools.gr/download/publications/epitheorisi/teyxos12/xarisis.pdf?

50
Χωρις ελεγχο , χωρις προγραμματισμο και μετα ιδου τα αποτελεσματα... 8)

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/290621_oi-anaplirotes-midenikis-proypiresias-prosfeygoyn-kata-toy-neoy-systimatos

52
Αυτο σημαινει οτι το νεο συστημα πρεπει να εχει γραπτο κομματι... 8)

Στο προτεινόμενο σύστημα να γίνει και προσμετρήση των μορίων του ασεπ.Δε νομίζω ένα μεταπτυχιακό να θέλει περισσότερο διάβασμα και γνώσεις από μια επιτυχία στο ασεπ!Εμείς ξε@... στο διάβασμα για τον ασεπ!

53
Αν κοιταξεις τα επισημα νουμερα ...ανεργιας και μεταναστευσης...μαλλον δεν υπαρχει κατι...εξου και ο συνωστισμος στο Δημοσιο...Ισως θα ηθελες να μας πεις την δικη σου ιστορια  αλλαγης... ;)

Τι να κανει...
Καλη ερωτηση...
Με απλη κατα τη γνωμη μου απαντηση:
Οτι.μπορεσει.
Δηλαδη οτι μπορεσει να βρει.
Τι αλλο?

54
Οχι αυτο που λες ειναι λαθος...τι να κανει ενας φιλολογος...να γινει χτιστης η ψαρας η εργατης και που ακριβως ?
Το προβλημα για εμενα ξεκιναει απο την παντελη ελλειψη σχολικου προσανατολισμου...και φυσικα δεν λυνεται με την συσσωρευση πτυχιων εφοσον το πρωτο "απετυχε"... 8)


Τελος οποιος αισθανεται οτι "δεν ζει" επειδη δεν διοριστηκε (και δεν προκειται να διοριστει επειδη πλεον δεν θα υπαρχουν θεσεις) προφανως θα αισθανεται δυστυχισμενος και κατα τη γνωμη μου θα πρεπει να αλλαξει επαγγελμα( οπως καναμε τοσες και τοσοι).

55
Ωραια τι προτεινετε τοτε εσεις για την αξιοκρατικη επιλογη των εκπαιδευτικων ?


Αφού είναι ανεπαρκείς οι καθηγητικές σχολές εγώ λέω να τις καταργήσουν. Να πάμε φροντιστήρια για ασεπ (όσοι έχουν το παραδακι)να διαβάζουμε εσαει  (που θα πάει κάποτε στα σαράντα, στα πενήντα, στα εξηντα) θα μας κάτσει και ίσως να αφήσουμε τους άλλους να κάνουν παιδιά, να ζουν...Ενώ εμείς θα είμαστε χωμένοι στα βιβλία μας.

56
Κανενα συστημα διορισμου ειτε τωρα ειτε παλιοτερα δεν απαντα στο ερωτημα του Υπερπληθωρισμου των πτυχιουχων την στιγμη που το Μαθητικο δυναμικο βαινει μειουμενο με την παροδο του χρονου... 8)

https://commonality.gr/gia-mia-enallaktiki-protasi-diorismou-ekpedeftikon/?

Σελίδες: 123456 ... 10

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159836
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 574
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 565
Σύνολο: 569

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.