Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - menandros

Σελίδες: 1 ... 9192939495 ... 97
1289
Για ν' ανεβάσομε όλο το κείμενο αυτού του θεοκρουσμένου πολιτικού επιστήμονος, γιατί είναι αληθινό μνημείο... Απ' το δέσποτα Πειραιώς στο... CRASH! :o

"Άρκετά προβλήματα προξένησαν στούς μαθητές καί στίς μαθήτριες τά πολυθρησκειακά Θρησκευτικά, τά ὁποῖα εἰσήχθησαν στα Δημοτικά, Γυμνάσια καί Λύκεια με τίς ὑπουργικές ἀποφάσεις τοῦ κ. Νίκου Φίλη τό 2016 καί τοῦ κ. Κων. Γαβρόγλου τό 2017. Λίθοι, πλίνθοι καί κέραμοι ἀτάκτως ἐρριμμένα, ὅπως θά ἔλεγε καί ὁ ἀρχαῖος ἱστορικός Ξενοφῶν. Μία ἀνάμειξη δεκάδων θρησκειῶν, δοξασιῶν καί λαογραφικῶν πληροφοριῶν, οἱ ὁποῖες προκαλοῦσαν σύγχυση στόν μαθητή καί δέν οίκοδομοῦσαν. Εἶναι πλέον ἡ ὥρα νά ἀποσυρθοῦν οἱ λεγόμενοι φάκελοι, δηλαδή τά σχολικά βιβλία τοῦ συγκεκριμένου Προγράμματος Σπουδῶν ἀπό ὅλες τίς τάξεις.
Τό Νέο Πρόγραμμα Σπουδῶν, ὅπως τό ὀνόμασαν οἰ σχεδιαστές του, ἤδη ἀποδομήθηκε ἀπό δικαστικές ἀποφάσεις καί ἀπό τίς ἀπόψεις ἐγκρίτων θεολόγων καί παιδαγωγῶν. Θυμίζω:
Μέ τίς ἀποφάσεις 660/2018 καί 926/2018 τό Συμβούλιο τῆς Ἐπικρατείας, δηλαδή τό Ἀνώτερο Ἀκυρωτικό Δικαστήριο τῆς χώρας, δέχθηκε τήν προσφυγή τοῦ Σεβ. Μητροπολίτου Πειραιῶς κ. Σεραφείμ, τῆς Πανελληνίου Ἑνώσεως Θεολόγων καί μεμονωμένων γονέων, καί ἀκύρωσε τά πολυθρησκειακά Θρησκευτικά ὡς ἀντίθετα πρός τό Σύνταγμα, τούς Νόμους καί τήν Εὐρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων τοῦ Ἀνθρώπου.
Το Δικαστήριο ἔκρινε ὅτι τό Νέο Πρόγραμμα Σπουδῶν θά μποροῦσε νά χαρακτηρισθεῖ ἀκόμη καί ὡς μία μορφή προσηλυτισμοῦ εἰς βάρος τῶν μαθητῶν καί μαθητριῶν. Οἱ δικαστές μάλιστα ἔκριναν ὅτι δέν πρόκειται κἄν για θρησκειολογικό μάθημα, διότι στήν ἀμιγῆ θρησκειολογία, οἱ διαφορετικές θρησκεῖες παρατίθενται σέ ξεχωριστά κεφάλαια καί ὄχι ὅλες μαζί στό ἴδιο κεφάλαιο.
Μέ τίς νεώτερες ἀποφάσεις 1749/2019 καί 1750/2019 τό Συμβούλιο τῆς Ἐπικρατείας (ΣτΕ) ἔκρινε τίς Ὑπουργικές ἀποφάσεις Γαβρόγλου γιά τά Θρησκευτικά ὡς ἄκυρες καί ἀντισυνταγματικές. Το Ἀνώτατο Δικαστήριο θεωρεῖ ὅτι μέ τήν καινούργια ὕλη τοῦ μαθήματος (σχεδόν ταυτόσημη μέ τήν ὕλη πού ὅριζε ὁ Νίκος Φίλης) παραβιάσθηκαν οἱ διατάξεις τοῦ Συντἀγματος γιά τόν σκοπό τῆς Ἐκπαιδεσύεως. Στό ἄρθρο 16, παρ. 2, τό Σύνταγμα καθορίζει ὡς σκοπό τῆς Παιδείας τήν ἀνάπτυξη ἐθνικῆς καί θρησκευτικῆς συνειδήσεως. Οἱ δικαστές ἔκριναν ὅτι ὁ συνταγματικός νομοθέτης ἐννοεῖ ἑλληνική ἐθνική συνείδηση, διότι τό κράτος μας εἶναι ἐθνικό κράτος τῶν Ἑλλήνων, καί Ὀρθὀδοξη θρησκευτική συνείδηση. Ἡ ὕλη τοῦ Νέου Προγράμματος Σπουδῶν ἀπορρίπτεται ὡς πολυθρησκειακή, διότι δέν ἀναπτύσσει τή συνείδηση τῶν Ὀρθοδόξων. Μάλιστα τό ΣτΕ ἐπικρίνει τούς σχεδιαστές τοῦ Νέου Προγράμματος Σπουδῶν, διότι σκοπίμως παρουσιάζουν μόνον τά κοινά σημεῖα διαφόρων θρησκειῶν καί δοξασιῶν καί ὄχι τίς διαφορές τους. Τό Δικαστήριο δηλώνει ἐμμέσως πλήν σαφῶς ὅτι δέν ὑπηρετεῖται ὁ σκοπός τῆς Παιδείας μας ὅταν ἰσοπεδώνεται ἡ θρησκευτική, ἐθνική καί πολιτιστική ταυτότητα τῶν μαθητῶν καί τῶν πολιτῶν.
Στίς 31.10.2019 δημοσιεύθηκε ἡ σχετική ἀπόφαση τοῦ Εὐρωπαϊκοῦ Δικαστηρίου Δικαιωμάτων τοῦ Ἀνθρώπου, τό ὁποῖο ἑδρεύει στό Στρασβοῦργο. Τό ΕΔΔΑ, ἐκδικάζοντας μία προσφυγή τῆς Ἑνώσεως Ἀθέων τῆς Ἑλλάδος, ἔκρινε ὅτι καί ἀπό τό πολυθρησκειακό Νέο Πρόγραμμα Σπουδῶν δικαιοῦται ὁ γονεύς νά ζητήσει ἀπαλλαγή τοῦ παιδιοῦ του, ὅταν ὑπάρχει παραβίαση τῆς θρησκευτικῆς συνειδήσεως. Τό Δικαστήριο, λοιπόν, καταρρίπτει ἕνα ἀπό τά κυριώτερα ἐπιχειρήματα τῶν σχεδιαστῶν τῶν πολυθρησκειακῶν Θρησκευτικῶν, ὅτι δῆθεν στό μάθημά τους δέν θά ὑπάρχουν ἀπαλλαγές. Ἄρα προσθέτω ἐγώ, ἀφοῦ σέ ἕνα μάθημα Θρησκευτικῶν πάντα θά ὑπάρχουν ἀπαλλαγές ἀλλοθρήσκων καί ἑτεροδόξων, καλύτερα νά ἔχουμε ἕνα μάθημα Ὀρθοδόξου Χριστιανικοῦ πειεχομένου παρά ἕνα πολυθρησκειακό μάθημα, πού προκαλεῖ σύγχυση καί παρουσιάζει τόν Χριστό σάν ἕνα πρόσφυγα δάσκαλο!
Σέ ἐπίπεδο θεολογικῆς κριτικῆς ἐπισημαίνω ὅτι ἀπό τήν πρώτη στιγμή τῆς ἐμφανίσεως τοῦ πολυθρησκειακοῦ Νέου Προγράμματος Σπουδῶν ἀντέδρασαν καί διεφώνησαν δύο γνωστοί Ἁγιορεῖτες λόγιοι. Ὁ (τώρα πλέον) μακαριστός Ἀρχιμ. Γεώργιος Καψάνης, Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ὁσίου Γρηγορίου, καί ὁ προηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἰβήρων Ἀρχιμ. Βασίλειος Γοντικάκης.
Μάλιστα ὁ π. Βασίλειος κατέγραψε τήν κριτική σέ ἕνα βιβλίο, τό ὁποῖο ἐξεδόθη τό 2018 μέ τίτλο: Ὁ Βασιλεύς τῆς Δόξης. Ἐκεῖ παίρνει θέση ὑπέρ τοῦ ὁμολογιακοῦ μαθήματος μέ ἔμφαση στήν Ὀρθοδοξία ἀπορρἰπτοντας τό πολυθρησκειακό πείραμα. Γράφει μεταξύ ἄλλων: «Μέ τήν ὀρθόδοξη ἐμπειρία καί ζωή, τό ὁμολογιακό μάθημα εἶναι ἀνοικτό καί ἀπεριόριστο. Τό ἀνοικτό ἀνθρωπίνως εἶναι τό κλειστό καί ἀνυπόφορο. ἡ ὁποιαδήποτε ἐλευθερία του δέν μπορεῖ νά βγῆ ἔξω ἀπό τά ὄρια τῆς φθορᾶς τοῦ χώρου καί τοῦ χρόνου πού δέν χωροῦν τόν ἄνθρωπο». (1)
Ὁ γνωστός θεολόγος καί Ὁμότιμος Καθηγητής Φιλοσοφίας τοῦ Παντείου Πανεπιστημίου Χρῆστος Γιανναρᾶς προσεκλήθη τόν Σεπτέμβριο τοῦ 2019 σέ θεολογική ἡμερίδα στό Ἀριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης μέ ἀντικείμενο τά Θρησκευτικά στήν ἐκπαίδευση. Ἐκεῖ τόνισε ὅτι διαφωνεῖ μέ τό Νέο Πρόγραμμα Σπουδῶν γιά τά Θρησκευτικά, λέγοντας μάλιστα ὅτι μπορεῖ νά ἔχει ἀρνητικές συνέπειες γιά τά παιδιά τοῦ Δημοτικοῦ.
Ὀ σπουδαῖος παιδαγωγός, κορυφαῖος γλωσσολόγος καί πρώην Πρύτανις τοῦ ΕΚΠΑ Γεώργιος Μπαμπινιώτης ἔχει ταχθεῖ ἐπανειλημμένως ὑπέρ τοῦ Ὀρθοδόξου Χριστιανικοῦ μαθήματος καί κατά τῶν θρησκειολογικῶν ἤ πολυθρησκειακῶν πειραματισμῶν. Τόν Δεκέμβριο τοῦ 2018 δήλωσε τά ἑξῆς στό περιοδικό CRASH:
“Ερώτηση: ....Ποια νομίζετε ότι είναι η πρέπουσα διδασκαλία των Θρησκευτικών ώστε ο ελληνισμός να διατηρήσει την ορθόδοξη πίστη του;
Απάντηση: Έχω μιλήσει επανειλημμένως γι’ αυτό το θέμα. Απαραίτητο και ενδιαφέρον ακόμη και για τα ίδια τα παιδιά δεν είναι να μάθουν τι διδάσκουν τα διάφορα (φιλοσοφικά συνήθως) θρησκευτικά δόγματα, που είναι και πολλά και με πολύ δύσκολες αφηρημένες έννοιες. Σκοπός του μαθήματος των Θρησκευτικών στην Εκπαίδευση είναι να μάθουν τι πρεσβεύει η επίσημη θρησκεία της πατρίδας τους, εν προκειμένω τί διδάσκει η Ορθόδοξη Χριστιανική Θρησκεία μέσα από την Καινή Διαθήκη και την ορθόδοξη παράδοση των κολοσσών της σκέψεως που είναι οι Πατέρες της Εκκλησίας μας, ιδίως οι Τρεις Ιεράρχες. Τι διδάσκει ο Βουδδισμός, ο Ισλαμισμός, ο Ινδουισμός, ο Κομφουκιανισμός, ο Ταoϊσμός, ο Σαμανισμός, κ.ά.- πέραν μιας γενικής βραχείας πληροφόρησης για τις κυριότερες από αυτές- δεν ενδιαφέρει τον Χριστιανό Έλληνα Ορθόδοξο μαθητή. Τα Θρησκευτικά - αναπόφευκτα και ορθώς- είναι μάθημα θρησκευτικής κατήχησης, διδάσκει δηλαδή στους μαθητές τα κύρια σημεία της χριστιανικής πίστης, δεν είναι μάθημα Θρησκειολογίας, που διδάσκεται περιορισμένα ακόμη και στις Θεολογικές Σχολές.
Κάτι ακόμη: Η ορθόδοξη χριστιανική πίστη και η Ορθόδοξη Εκκλησία γενικότερα έχουν μακρά ιστορική παράδοση και σύνδεση με τον Ελληνισμό (Τρεις Ιεράρχες, Βυζάντιο, Νεοελληνικός Διαφωτισμός, Επανάσταση του 1821, Αντίσταση). Δεν είναι για τους Έλληνες απλά ένα θρησκευτικό δόγμα ανάμεσα σε άλλα, όπως συμβαίνει ιστορικά με κάποιες άλλες χώρες».
Εὔχομαι νά βρεθεῖ συντόμως ἡ καλύτερη λύση γιά τή διδασκαλία τῶν Ὀρθοδόξων - καί ὄχι πολυθρησκειακῶν- Θρησκευτικῶν στούς μαθητές καί τίς μαθήτριες τοῦ Δημοτικοῦ, τοῦ Γυμνασίου καί τοῦ Λυκείου μέ σεβασμό στό δικαίωμα τῶν ἀλλοθρήσκων καί τῶν ἑτεροδόξων νά ἀπαλλάσσονται, ἐάν καί ὅταν τό ἐπιθυμοῦν.

(1). Ἀρχιμανδρίτου Βασιλείου Γοντικάκη, Προηγουμένου τῆς Ἱερᾶς Μονῆς ΄Ιβήρων: Ὀ Βασιλεύς τῆς Δόξης, ἔκδοση Ἱερᾶς Μονῆς Ἰβήρων, 2018, σελ.65."
ο Γοντικάκης ήταν πρώην ομόσταυλος του Γιανναρά από την οργάνωση  Ζωη….

1290
Σχολική ζώνη / Απ: Απουσία θετικού σχολικού κλίματος
« στις: Δεκέμβριος 11, 2019, 08:12:08 πμ »
ΑΥΤΌ που υφίστασαι είναι μορφωμένο bulling στο κάνουν υποτίθεται άνθρωποι που σπούδασαν και καλά...τώρα...δυστυχως θα το υποστείς σε πολλά σχολεία....έχουμε συναδέλφους οι οποίοι αντί να συνεργάζονται για να βγάλει το σχολείο ένα καλό αποτέλεσμα...είναι λάκκος των λεόντων....έχει ευθύνη και η διεύθυνση η οποία αντί να φτιάχνει κλίμα συνεργασίας και ομάδας μέσα στο σύλλογο αφήνει να σέρνονται όλα αυτά και να υπάρχει αυτό το τοξικό κλίμα...τα έχουμε περάσει και ξέρουμε ...είχαμε φτάσει να σιχαινόμαστε που πάμε στο σχολείο...
μην τους μιλάς..κάτσε σε έναν ελέυθερο υπολογιστή και χάζευε στα κενά σου ή διάβαζε κάτι άλλο...καμία σχέση και επαφή με τα συναισθηματικά σου βαμπίρ

1291
Δεν χρειάζεται να κλειδώσει το θέμα...αλλά να παραμεινει ανοιχτό προς σχολιασμό για να αντιληφθούμε όλοι τι ακριβώς πρεσβεύουν οι εκπαιδευτικοι για την χρησιμότητα και την διδασκαλία ορισμένων μαθημάτων στο δημοσιο σχολείο...αυτά που συνήθως αποκαλούν δευτερεύοντα.
Γιατί αν μη τι άλλο προκαλεί  αλγεινή εντύπωση η προτροπή για κατάργηση μαθήματος από το δημοσιο σχολείο, μαζί με το λεξιλόγιο που την συνοδεύει.
++++++++++++++++++++++++++++++++++

1292
Γραπτό ασεπ δεν πρόκειται να κάνει διότι ειναι χρονοβόρος διόρθωση γραπτών δοκιμίων 120.000 συν εξέταση δικαιολογητικων για προσαυξήσεις (μαστερ, γλώσσες , κομπιούτερ κλπ

1293
Εξετάσεις / Απ: ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ
« στις: Δεκέμβριος 01, 2019, 05:40:05 μμ »
μπορείς να τους βάλεις να γράψουν διαγωνισμα με ανοικτά βιβλία; ή είναι παράνομο;

1294
Το πρόβλημα μας δεν είναι τα θρησκευτικά αλλά όσα θέτει στο κείμενό του ο συντάκτης
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/305611_paideia-alert-agnoeitai-i-kritiki-skepsi?fbclid=IwAR3oCRvEX1F70hmNfdKB17d9A_zlnltzsJXbeeY-tq7aH4ItwBQsKa3_ZVE

1295
Πολύ καλό επιχείρημα, δεν σας κάνει εντύπωση όλο αυτό το μένος κατά των θρησκευτικών στη συγκεκριμένη συγκυρία, την ώρα που τα παιδιά μας διδάσκονται πως προερχόμαστε από μαϊμούδες.
η θεωρία της εξέλιξης δεν λέει ότι καταγόμαστε από τις μαϊμούδες...απλώς όλο αυτό το μένος για τα θρησκευτικά οφείλεται στην πολιτισμική με την ευρεία έννοια καθυστέρηση της ελληνικής κοινωνίας και το έλλειμα παιδείας...δεν έχουμε μαθει να διαλεγόμαστε με το διαφορετικό...και να συνθέτουμε και το δημόσιο σχολείο δεν το προάγει αυτό....
έγινε περύσι ένα συνέδριο στο Πάντειο και είχα την τύχη να το παρακολουθήσω για τη βλασφημία και συνυπήρξαν σε αυτό ετερόκλητες ομάδες και απόψεις  https://www.panteion.gr/images/Documents/pdf/akadimaika/progvlasf18.pdf

κάτι τέτοιο μας λείπει...

1296
Τα θρησκευτικά είναι μάθημα γνωσιολογικο και πολιτισμικο
η θεολογια είναι επιστημη και ανήκει στις κοινωνικες επιστημες αξιοποιεί εργαλεία των κοινωνικών επιστημών

...όσο  για δογματισμούς μπορείς να βρεις και σε άλλες επιστημες ακόμα και θετικές...βλ. δαρβινισμός ως κοσμική θρησκεία

διαβάστε το βιβλίο https://www.cup.gr/book/katanoontas-tin-exelixi/
ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗΣ
ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΠΕΚ
Μετάφραση: Μιχάλης Μακρόπουλος με πολλά τέτοια παραδείγματα

1297
Συμφωνώ με τον Leon21. Δεν πρόκειται για "επίθεση" κατά της χριστιανικής θρησκείας. Η κατήχηση αφορά σε όλες τις θρησκείες εντός του ελληνικού κράτους και σαφώς δεν έχει καμία θέση στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, είτε πρόκειται για χριστιανικό ναό, είτε για τζαμί, είτε για συναγωγή. Υπεύθυνοι για την κατήχηση είναι οι επίσημοι εκπρόσωποι κάθε θρησκευτικού δόγματος και όχι οι εκπαιδευτικοί.

Στόχοι της εκπαίδευσης:
"Στον πνευματικό/νοητικό τομέα: Σκοπός μας είναι να βοηθηθεί ο μαθητής, ώστε σταδιακά να αποκτήσει και να χρησιμοποιεί την κριτική ικανότητα, την αφαιρετική σκέψη και να διαμορφώσει το προσωπικό του «μοντέλο» πρόσληψης, κατανόησης και εμπέδωσης της προσφερόμενης γνώσης."

Ο στόχος του μαθήματος των θρησκευτικών ακυρώνει τον παραπάνω. Παρόλα αυτά εντάσσεται στο πρόγραμμα σπουδών του γυμνασίου και λυκείου.
Γιατί τα θρησκευτικά δεν καλλιεργούν την κριτική σκέψη; αυτά είναι στερεότυπα ερήμην των στόχων των προγραμματων σπουδων

1298
Σχολικά μαθήματα / Απ: Εξετάσεις PISA-κοινωνικη ανισοτητα
« στις: Νοέμβριος 27, 2019, 06:04:53 μμ »
Έχεις απόλυτο δίκιο Leon 21.Αυτα τα μαθήματα απαιτούν χρόνο και δουλειά για βγει το δημιουργικό δυναμικό των παιδιών. Με τα μονοωρα του γυμνασίου δεν γίνεται δουλειά.
Όχι σε βάρος άλλων γνωστικών αντικειμένων, δεν θέλει χρόνο και κόπο, τρόπο θέλει
δες το φιλανδικο σχολειο https://www.youtube.com/watch?v=fo20UlymuW8

1299
Σχολικά μαθήματα / Απ: Εξετάσεις PISA-κοινωνικη ανισοτητα
« στις: Νοέμβριος 27, 2019, 08:06:34 πμ »
Ναι. Άμα οι ώρες αυτές δίνονταν σε μαθηματικά ή γλώσσα, ανάλογα με την κλίση του μαθητή, θα πρόκοβαν οι μαθητές περσότερο.
άρα να κάνουμε μόνο γλώσσα και μαθηματικά στο σχολείο; και οι άλλες ειδικότητες να φυγουν από την εκπαίδευση

1300
Σχολικά μαθήματα / Απ: Εξετάσεις PISA-κοινωνικη ανισοτητα
« στις: Νοέμβριος 26, 2019, 10:51:14 μμ »
Το πρόβλημα δεν είναι μόνο οι κυβερνώντες αλλά και τα συμφέροντα συγκεκριμένων ειδικοτήτων στην εκπαίδευση που κρατάνε τα παιδιά στο σκοτάδι και τους κρύβουν τα καταπληκτικά πράγματα και ευκαιρίες της εποχής μας.
ποιες είναι οι συγκεκριμένες ειδικοτητες που κρατανε στο σκοταδι ; γιατι στα περίφημες ειδικοτητες πε02, 03, 04 πατώνουν στις πανελλήνιες; μηπως γιατι δεν κάνουν καλό μάθημα; ευμέθοδο; ή μήπως άμα τα καταργησουν αυτά τα περιττά μαθηματα θα δει η μαθητιωσα νεοαλαια το φως το αληθινο; με σχολεια χωρις βιβλιοθήκες, με γειτονιες χωρις βιβλιοθήκες, με την αρχη της ήσσονος προσπαθειας να θεσμοποιείται με την τσαντα στο σπιτι 2 σκ το μηνα μην τους πέσει ο γοφός ...

1301
Σχολικά μαθήματα / Απ: Εξετάσεις PISA-κοινωνικη ανισοτητα
« στις: Νοέμβριος 26, 2019, 10:43:28 μμ »
Δηλαδη άμα δεν κανανε θρησκευτικα θα προοδεύανε; οι μαθητες των ιδιωτικων κάνουν θρησκευτικα..μονο που οι επιδόσεις τους στα φυσικομαθηματικα οφείλονται στο ότι έχουν μορφωμένους γονεις λεφτα για ιδιαιτερα και φροντιστηρια , εξοπλισμένα σχολεια και εύρος ερεθισμάτων...των δημοσιων αντίθετα σκοτώνονται να πανε 5θημερες για να ξενυχτισουν στα ιδιωτικα τους πανε 5θημερες στα cern κλπ...

1302
Πρέπει κάποια στιγμή να διαχωρίσουμε την "αταξία" στο σχολείο από τα ποινικά αδικήματα. Δεν χρειάζεται να προσφύγει το σχολείο, μπορεί να κάνει μήνυση ο καθηγητής ανεξάρτητα από το σχολείο και η υπηρεσία ηλεκτρονικού εγκλήματος μπορεί να εντοπίσει το βίντεο ακόμα και αν αυτό έχει κατέβει.

Έχει συμβεί παρόμοιο περιστατικό σε σχολείο που ήμουν πριν από πάρα πολλά χρόνια, όταν τα πράγματα ήταν ακόμα θολά. Ο συνάδελφος έκανε μήνυση στο μαθητή -εντελώς ανεξάρτητα από το πώς αντέδρασε ο σύλλογος και παρά τις παροτρύνσεις των περισσοτέρων να μην το κάνει. Ο μαθητής ήταν γ' λυκείου, άρα ενήλικος και η υπόθεση πήγε δικαστήριο κανονικά. Δεν έμαθα πώς εξελίχτηκε, σίγουρα όμως κράτησε χρόνια η διαδικασία. Τα αδικήματα ήταν παράνομη μαγνητοσκόπηση και εξύβριση, για όσα λέγονταν στο βίντεο.

Είναι πολύ δύσκολο θέμα, γιατί δεν πρόκειται για αδικήματα που αφορούν το σχολικό κανονισμό, αλλά το ποινικό δίκαιο. Για κλοπή πχ. η ποινή είναι ελαφρύτερη. Δυστυχώς όμως -και εδώ φέρουμε τεράστια ευθύνη- δεν έχουμε συνειδητοποιήσει τη σοβαρότητα του συγκεκριμένου αδικήματος και δεν το έχουμε περάσει στις νεότερες γενιές, που θεωρούν ότι δεν έγινε και τίποτα.
δηλ ο σύλλογος δεν τον υποστηριξε ...καταπληκτικά!!!

Σελίδες: 1 ... 9192939495 ... 97

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 502
Σύνολο: 506

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.125 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.