Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - menandros

Σελίδες: 1 ... 94959697
1331
Εδω αλλοι ταζουν συμπεριληψη ...εδω θα κολλησουμε ? Δεν εχει κανενα μελλον αυτη η προσφυγη...
ναι αλλά ποιο το σκεπτικό της προσφυγης; δηλ τι λεει στους πελάτες του;

1332
Κανενα δικαστήριο δεν αναγνωρίζει τον ορο "χαμηλόβαθμο" η "υψηλόβαθμο"...Δείτε λοιπόν τι ζητάει...Ζητάει τα κεφάλια όλων...


τι αναστολή εκτέλεσης ζητάει; αφού έχει εκτελεστεί η απόφαση

1333
και θεμελιώνεται κάτι τέτοιο;

1334
δηλαδή υπάρχουν δικηγοροι που έχουν προσφύγει κατά χαμηλόβαθμων; και ζητουν απολυσεις;

1335
Σωστά... την ανιχνεύει η μεγάλη προυπηρεσία...
η αξιολογηση που θα γινει και δρομολογεί η κεραμέως

1336
Παντως πριν οποιοδήποτε νέο σύστημα ας περιμένουμε την κρίση του ΣτΕ για το σύστημα Γαβρογλου ...οι πιθανότητες να καταπέσει είναι μεγάλες... 8)
ΥΓ...Να περιμένετε και εσείς κ.Κεραμεως για να μην χρειαστούν δυσάρεστες αποφάσεις μετά... ;)
θα καταπέσουν όσα προσβληθούν όχι όλα

1337
Όπως επίσης και τα ακαδημαϊκά προσόντα.
αυτά δεν τον νοιάζουν αλλά τα προσμετρά για προσαύξηση

1338
Τότε, αγαπητέ μου, γιατί από το 1998 μέχρι το 2008/-09 διεξαγόταν γραπτός ΑΣΕΠ; Τότε είχαν πεισθεί όλοι για την αναγκαιότητά του, ενώ τώρα δε χειάζεται, είναι εκ του περισσού;
Μα τώρα είναι που χρειάζεται πολύ περισσότερο γραπτός ΑΣΕΠ, καθώς επιβάλλεται πια (με τόσους νέους που έχουν βγει από τις καθηγητικές σχολές) να ξεχωρίσει ποιοι και τι είδους εκπαιδευτικοί μπαίνουν στις αίθουσες, από το 2009 και εξής: εκπαιδευτικοί που το αξίζουν, μιας και έχουν κύρος, στηριζόμενοι στις γνώσεις και τις επιμορφώσεις τους, τη μεταδοτικότητά τους, την αγάπη τους για το έργο τους και για τα παιδιά ή άτομα, που δεν το άξιζαν, αφού κινούμενα με "πλαγίους" τρόπους και έχοντας νοοτροπία πελατειακή, μπήκαν στα σχολεία και απλά "βάζουν την κασέτα να παίζει", όντας πιο πολύ υπάλληλοι που απλά διεκπεραιώνουν;
τη μεταδοτικότητα δεν την ανιχνεύει ο γραπτός ΑΣΕΠ

1339
πότε θα βγει καπνός ;

1340
Φυσικά φταίει και ο αδιόριστος.
Δεν ψηφίζει και ο αδιόριστος, την κοινοβουλευτική κυβέρνηση των εξυπηρετήσεων και της αδιαφάνειας;

Οι διοικητικοί και οι αιρετοί/πολιτικοί δεν θέλουν μηχανοργάνωση και διαφάνεια. Με μηχανοργάνωση και διαφάνεια οι πρώτοι θα χάσουν την δουλειά τους, και οι δεύτεροι το πελατειακό τους σύστημα (και άρα την εκλογική τους πελατεία).

Η αναξιοκρατία και η διαφθορά είναι απαραίτητα συστατικά για να δημιουργηθούν-συντηρηθούν οι άνθρωποι-κλειδιά (ή οι κοινωνικές_ομάδες-κλειδιά) που στηρίζουν το κοινοβουλευτικό σύστημα. Μόνο η δημοκρατία δίνει λύση στο πρόβλημα της αναξιοκρατίας και της διαφθοράς, με ψήφο σε αποφάσεις και όχι σε πρόσωπα , και με κληρωτούς (αντί για αιρετούς) στις θέσεις ευθύνης.

Η λύση δεν βρίσκεται στους αιρετούς και στους βουλευτές, βρίσκεται στον κλήρο και στον λαό.

Τι κάνει ο αδιόριστος για όλα τα παραπάνω;
και ο μόνιμος ψηφίζει και ευθύνεται επίσης, που δεν θέλει αξιολόγηση

1341
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: B' φάση Δ/θμιας Γενικής 2019-20
« στις: Σεπτέμβριος 24, 2019, 09:10:17 μμ »
o Κορδής έχει πει άλλα..

1342
Είναι ενδιαφέρον ότι στη Γαλλία, στην οποία δεν διδάσκεται πάνω από 100 χρόνια ειδικό μάθημα θρησκευτικών, ο διανοητής Ρεζίς Ντεμπρέ εισηγείται την επαναφορά της συστηματικής διδασκαλίας του θρησκευτικού φαινομένου,(Ρεζίς Ντεμπρέ, Η διδασκαλία της θρησκείας στο ουδετερόθρησκο σχολείο(Αθήνα: Εστία, 2004)) το οποίο κατ’ αυτόν συνδέεται με τον πολιτισμό, την τέχνη και τα γράμματα, μέσα από τα συναφή μαθήματα του γαλλικού σχολείου[6]. Και στη χώρα μας ο καθηγητής Νίκος Μουζέλης  υποστηρίζει  με  άρθρο του Νίκου Μουζέλη, «Η διδασκαλία των θρησκευμάτων», (Το Βήμα16.10.1995) την  υποχρεωτική  διδασκαλία  των θρησκευτικών: «το μάθημα των θρησκευτικών πρέπει να είναι υποχρεωτικό για δύο βασικούς λόγους: Πρώτον: Αν η παιδεία έχει σαν σκοπό την ανάπτυξη, όχι μόνο της  διανοητικής και σωματικής αλλά και της πνευματικής διάστασης  του ανθρώπου,  τα  θρησκευτικά,  όταν  διδάσκονται  σωστά,  οδηγούν  σε  βασικούς, πανανθρώπινους    προβληματισμούς    που    το    μονοδιάστατα ρασιοναλιστικό/λογοκεντρικό  εκπαιδευτικό  μας  σύστημα  και  το  άκρατα υλιστικό/καταναλωτικό κοινωνικό πλαίσιο τείνουν να εξαφανίσουν. Δεύτερον, η ορθόδοξη  πίστη  και  εκκλησία  αποτελεί  μια  βασική  διάσταση  της  εθνικής  μας ταυτότητας. Γι' αυτόν τον λόγο ανεξάρτητα με το αν κανείς πιστεύει η όχι, η γνώση των βασικών ουσιαστικών στοιχείων της Ορθοδοξίας, της ιστορικής εξέλιξης της εκκλησίας και του ρόλου που αυτή έπαιξε στη διαμόρφωση της νεοελληνικής κοινωνίας και πολιτισμού αποτελεί βασική προϋπόθεση για να καταλάβουμε ποιοί είμαστε και πως λειτουργούμε στον χώρο και χρόνο. Η ιδέα πως για τους Έλληνες που δεν πιστεύουν, το μάθημα των θρησκευτικών θα πρέπει να είναι προαιρετικό, είναι τόσο απαράδεκτη όσο η αντίληψη  πως οι μαθητές με αναρχικά πολιτικά φρονήματα,  επειδή  δεν  πιστεύουν  στην  κρατική  εξουσία  δεν  θα  πρέπει  να υποχρεούνται να μελετήσουν τη συγκρότηση και εξέλιξη του ελληνικού κράτους -έθνους»

1344
Να υποθέσω ότι δεν έχεις διαβάσει την αποκάλυψη του Ιωάννη;
για την αποκάλυψη δες

ο Σάββας Αγουριδης
https://archive.ert.gr/6584/

Γιανναράς https://archive.ert.gr/6586/

Νησιώτης https://www.youtube.com/watch?v=jwsbRX0XzHI


Σελίδες: 1 ... 94959697

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159839
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 581
Σύνολο: 587

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.