Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - menandros

Σελίδες: 1 ... 5556575859 ... 97
785
Ο Βατόπουλος ειπε να συνεχιστεί η τηλεεκπαιδευση
Ο κ. Βατόπουλος εκτίμησε ότι το συνεχές lockdown ό,τι ήταν να δώσει το έδωσε, σημειώνοντας ότι πρέπει να υπάρξει αλλαγή στρατηγικής. Αναφερόμενος στις περιορισμένες αντοχές της οικονομίας και της κοινωνίας, σημείωσε ότι στην επιτροπή των λοιμωξιολόγων υπάρχει συζήτηση για αλλαγή στρατηγικής σε ό,τι αφορά τα μέτρα περιορισμού.

«Καλό είναι, επειδή η οικονομία και η κοινωνία δεν αντέχει άλλο, να αλλάξουμε τη στρατηγική, με αύξηση των τεστ (…), με ιχνηλάτηση και επίταση της ενημέρωσης για σωστή χρήση των ατομικών μέσων προστασίας, συν τηλε-εκπαίδευση και τηλεργασία» σημείωσε ο καθηγητής Μικροβιολογίας. https://www.newsit.gr/ellada/vatopoulos-gia-lockdown-prepei-na-yparksei-allagi-stratigikis-vid/3241301/

786
Δεν ξέρω αν ακούσατε τι είπε ο Τζανάκης σήμερα: θα μπορούσε να εφαρμοστεί στα σχολεία ένα "υβριδικό" άνοιγμα, δηλ. τρεις μέρες δια ζώσης και κάποιες τηλεμαθήματα και επίσης σε μερικά μαθήματα μόνο τηλεμαθήματα, ενώ σε κάποια άλλα, όπως η Γυμναστική, το δια ζώσης, ώστε να εντονώνονται τα παιδιά...!
Έπρεπε δηλ. να φτάσουμε σε τέτοια άσχημη εικόνα, για να αρχίσουν ν' ακούγονται φωνές για "σπάσιμο" ουσιαστικά των τμημάτων, αλλά και διαχωρισμό των μαθημάτων! Κάτι που το λέγαμε και το ζητούσαμε από το Σεπτέμβριο...!
Και πάλι, όμως, είμαι σίγουρη πως η Κεραμέως δε θα ακούσει κανέναν και θα ζούμε την ίδια οδυνηρή κι επικίνδυνη κατάσταση στα σχολεία...
  μην ανησυχεις και τα σχολεια δυσκολα θα ανοιξουν στις κοκκινες περιοχες όπως Αθηνα Θεσσαλονικη ετσι θα παμε μεχρι το Πασχα άλλωστε με ένα μηνα μαθημα ουσιαστικα 3 εβδομαδες 5-23 Απριλιου δεν σώζονται οι μαθητες του λυκειου https://www.esos.gr/arthra/72043/trapeza-thematon-tropos-exetasis-ton-mathimaton-tis-lykeioy-gel-kai-epal

787
Αναπληρωτές: Τεράστιες ελλείψεις λόγω των συνταξιοδοτήσεων Για τεράστιες ελλείψεις στη δευτεροβάθμια λόγω των συνταξιοδοτήσεων, κάνει η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών
Για τεράστιες ελλείψεις στη δευτεροβάθμια λόγω των συνταξιοδοτήσεων, κάνει η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών.

«Θα υπερβούν τις 27.000 (φέτος αναμένονται περισσότερες από 3.000 συνταξιοδοτήσεις) οι συνολικές αποχωρήσεις/συνταξιοδοτήσεις στη Β/θμια Εκπ/ση την περίοδο 2010-2021», αναφέρουν χαρακτηριστικά και τονίζουν ότι «θα συνεχίσουν να αγωνίζονται με σοβαρότητα, υπευθυνότητα, τεκμηριωμένο λόγο για την προάσπιση του δημόσιου αγαθού της εκπαίδευσης στο σύνολό του».

Αναλυτικά:Θα υπερβούν τις 27.000 (φέτος αναμένονται περισσότερες από 3.000 συνταξιοδοτήσεις) οι συνολικές αποχωρήσεις/συνταξιοδοτήσεις στη Β/θμια Εκπ/ση την περίοδο 2010-2021!​

Πρόκειται για την αδυσώπητη εν προκειμένω αλήθεια των αριθμών που αποτυπώνουν τη δραματική «αποψίλωση» σε όλες σχεδόν τις ειδικότητες στα γυμνάσια και τα λύκεια της χώρας! Στο συνημμένο γράφημα αποτυπώνεται η «αιμορραγία» στη δημόσια εκπαίδευση, και ειδικά στη Β/θμια, όσον αφορά τις ελλείψεις σε μόνιμους εκπαιδευτικούς (αποχωρήσεις/συνταξιοδοτήσεις)​2 την περίοδο 2010-2021, που στιγματίστηκε από την προηγούμενη οικονομική κρίση!
Μιλάμε για την «μαύρη τρύπα» της εκπαίδευσης! Τα δημόσια γυμνάσια και λύκεια, στα οποία -δεδομένης και της οικονομικής κρίσης που θα ακολουθήσει εκείνη της πανδημίας- θα εμπιστευτούν οι οικογένειες τα παιδιά τους για μια αξιόπιστη παροχή εκπαίδευσης, έχουν αυτή την εποχή περισσότερο από ποτέ την ανάγκη στελέχωσης με μόνιμους εκπαιδευτικούς!


Η μαθησιακή/παιδαγωγική διαδικασία δεν αποτελεί μια τεχνοκρατική διεκπεραίωση, αλλά πάνω απ’όλα προϋποθέτει μια σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης ανάμεσα σε μαθητές/-τριες και εκπαιδευτικούς που οικοδομείται μέσω της σταθερότητας.

Αν και ο αριθμός των πρώτων μαζικών διορισμών στη Γενική Αγωγή και Εκπαίδευση υπολείπεται σημαντικά των πραγματικών αναγκών, αναμένεται να είναι το πρώτο και θετικότατο βήμα για την εξομάλυνση της λειτουργίας της Δημόσιας Εκπαίδευσης και την επαγγελματική σταθερότητα χιλιάδων αναπληρωτών εκπαιδευτικών, που έχουν οργώσει την επικράτεια, υποστηρίζοντας με θυσίες την αποτελεσματική και ουσιαστική λειτουργία ενός Δημόσιου Αγαθού.

Η Π.Ε.Α.Δ. όπως έκανε πάντα από τη στιγμή της ίδρυσής της θα συνεχίσει να αγωνίζεται με σοβαρότητα, υπευθυνότητα, τεκμηριωμένο λόγο για τη δικαίωση όχι μόνο όσων υπηρετούμε χρόνια τώρα στα δημόσια γυμνάσια και λύκεια της χώρας, αλλά για την προάσπιση του δημόσιου αγαθού της εκπαίδευσης στο σύνολό του, αφού αυτό αποτελεί αναπαλλοτρίωτο συνταγματικό δικαίωμα του Λαού μας! https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/345851_anaplirotes-terasties-elleipseis-logo-ton-syntaxiodotiseon

789
Δεν έχω βρει κάποιο νομικό πρόβλημα σε αυτό.
Πρακτικό θα είναι....
Οπως είπε ο DIM θα κινηθούμε αν διορίσει σε πλεόνασμα
Λες να μας τη φέρουν και να διορίσουν πλεόνασμα Βιολόγων? Τότε να με δω τι θα λέω
με το σκεπτικό αυτό πρέπει οι αποσπασμένοι να γυρίσουν στις θέσεις τους οι υπεράριθμοι και σε διάθεση και δεν θα πάρει καθόλου σε κάποιες ειδικότητες

790
 Την έντονη ανησυχία τους εν όψει των επικείμενων διορισμών στη Γενική Αγωγή εκφράζουν με επιστολή τους Θεατρολόγοι της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης ζητώντας από το Υπουργείο Παιδείας την ισοκατανομή των διορισμών και σύσταση οργανικών θέσεων για τον κλάδο (ΠΕ91.01).
Αξιότιμες κυρίες και αξιότιμοι κύριοι Υφυπουργοί,

Αξιότιμη Γενική Γραμματέα,
Αξιότιμοι και αξιότιμες συνεργάτες κ. Υπουργού,


Η παρούσα επιστολή συντάχθηκε και υπογράφηκε από την ομάδα αναπληρωτών/τριών Θεατρολόγων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης. Σκοπός μας είναι να εκφράσουμε την έντονη ανησυχία μας και να σας γνωστοποιήσουμε τα δίκαια αιτήματα του κλάδου μας εν όψει των επικείμενων διορισμών στην Γενική Αγωγή.

Αν και το γνωρίζετε, θα θέλαμε να σας θυμίσουμε ότι τα τελευταία σχεδόν 20 χρόνια υπηρετούμε (αρχικά ως ωρομίσθιοι/ες και στη συνέχεια ως αναπληρωτές/τριες) στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση διδάσκοντας το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής στα δημοτικά σχολεία τόσο των αστικών κέντρων, όσο και των πιο ακριτικών σημείων της χώρας μας, με ό, τι αυτό συνεπάγεται (ελαστικές σχέσεις εργασίας, οικονομική ανασφάλεια, εργασιακή απαξίωση, εξαναγκασμός σε διαρκείς μετακινήσεις και πολλά ακόμη). Όλα αυτά τα χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας μας και προσφοράς στο δημόσιο ελληνικό σχολείο από μόνα τους αποδεικνύουν την πάγια και διαρκή ανάγκη για κάλυψη των θέσεων εργασίας από μόνιμους εκπαιδευτικούς του κλάδου μας.

Προς μεγάλη μας λύπη, μέχρι και αυτή τη στιγμή που συντάσσεται η παρούσα επιστολή, δεν έχει δημοσιοποιηθεί από το Υπουργείο Παιδείας καμία πρόθεση για σύσταση οργανικών θέσεων για την ειδικότητά μας στα σχολεία. Η ανησυχία μας είναι απολύτως δικαιολογημένη, καθώς στους πρόσφατους διορισμούς που έγιναν στην Ειδική Αγωγή δεν συμπεριλήφθηκε ο κλάδος μας, ούτε συστήθηκαν οργανικές θέσεις για εμάς, παρά τα επιστημονικά αποδεδειγμένα οφέλη που αποκομίζουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες από το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής.

Αισιοδοξούμε ότι ένα τέτοιο ατόπημα δεν θα το αφήσετε να επαναληφθεί στους επικείμενους διορισμούς στην Γενική Αγωγή, ξεκινώντας από τη σύσταση οργανικών θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση με βάση τα πραγματικά κενά όπως αυτά αποτυπώνονται στο Ο.Π.ΣΥ.Δ.. Περίτρανη απόδειξη των πραγματικών αναγκών αποτελεί το γεγονός ότι όλα αυτά τα χρόνια δεν αναπληρώνουμε μόνιμους συναδέλφους (έτσι κι αλλιώς είναι ελάχιστοι οι μόνιμοι/μόνιμες θεατρολόγοι) αλλά τον ίδιο μας τον εαυτό.
Δεν θα μπούμε στη διαδικασία να σας εκθέσουμε τα αναρίθμητα οφέλη που αποκομίζουν οι μαθητές/τριές μας από το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής εμπλεκόμενοι/ες σε μια βιωματική διαδικασία μάθησης, όμως δεν μπορούμε να σιωπήσουμε απέναντι στον αναίτιο και ανεξήγητο εξοβελισμό των Τεχνών από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση εν μία νυκτί.

Μεταξύ των άλλων καλλιτεχνικών μαθημάτων καταργήθηκε επί της Υπουργίας σας το επιλεγόμενο μάθημα της Καλλιτεχνικής Παιδείας- Στοιχείων Θεατρολογίας, το οποίο διδάσκαμε οι Θεατρολόγοι στο Λύκειο. Σε όλα τα παραπάνω έρχεται να προστεθεί το πρόβλημα της διδασκαλίας του μαθήματός μας από εκπαιδευτικούς άλλων ειδικοτήτων -κυρίως δασκάλων- με β’ ανάθεση. Γίναμε -και εξακολουθούμε να γινόμαστε- μάρτυρες της υποβάθμισης του δημόσιου σχολείου σε μια στιγμή που το Θέατρο, η καλλιτεχνική παιδεία 2 και οι Τέχνες εν γένει θα μπορούσαν να αποτελούν διέξοδο.

Το Θέατρο επιβάλλεται να έχει τη θέση που του αξίζει στο ελληνικό δημόσιο σχολείο με μόνιμους θεατρολόγους και όχι Θεατρολόγους νομάδες της Εκπαίδευσης, έτσι ώστε να μπορούμε απερίσπαστοι να αφοσιωθούμε σε αυτό που σπουδάσαμε και αγαπάμε και για να έχει η δουλειά μας με τα παιδιά μια ποιοτική συνέχεια και συνέπεια.

Δεν αιτούμαστε, ασφαλώς, πρόταξή μας σε σχέση με κάποια άλλη ειδικότητα, καθώς αναγνωρίζουμε τη συνεισφορά και χρησιμότητα κάθε μαθήματος ξεχωριστά. Δεν είναι λίγες οι φορές που η εξαιρετική συνεργασία μας με εκπαιδευτικούς άλλων ειδικοτήτων έφερε λύση σε πολλά φαινομενικά δυσεπίλυτα προβλήματα εκπαιδευτικής φύσεως. Αυτό που αιτούμαστε είναι η σύσταση οργανικών θέσεων για τον κλάδο μας με βάση τα πραγματικά κενά και η ίση κατανομή σε διορισμούς για κάθε κλάδο και ειδικότητα.

Εν αναμονή των ενεργειών σας, παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε απορία ή πληροφορία.

Με εκτίμηση οι αναπληρωτές/τριες Θεατρολόγοι Δυτικής Θεσσαλονίκης https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/345843_theatrologoi-kamia-prothesi-toy-ypoyrgeioy-paideias-gia-organikes-theseis

791
Ποιες είναι αυτές; Αφού πλέον όλη η Ελλάδα είναι στο βαθύ κόκκινο!
https://www.newsit.gr/ellada/yfypourgos-ygeias-ygeionomiki-vomva-ta-karnavalika-parti-erxetai-dyskoli-evdomada/3240640/ 

δυσκολα τα πραγματα με τα γλέντια

792
Απρίλιο λοιπόν προβλέπεται το άνοιγμα των σχολείων! 5 Απριλίου τα Λύκεια και 12 Απριλίου γυμνάσια και πρωτοβάθμια!
Αυτά στις ξε-κοκκινισμένες περιοχές

793
Το σιγουρο ειναι ότι θα βολευτούν οι ιδιωτικοι που ειναι ψηλά στους πίνακες

794
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2021
« στις: Μάρτιος 14, 2021, 11:46:38 μμ »
μπορεις να μασ δωσει αναλυτικα για καθε ειδικοτητα αριθμους παραιτησεων ;

795
Λογικα ναι, εγινε δικαστηριο και περιμενεται την αποφαση; Η περιμενε να γινει το δικαστηριο; Επίσης ποτε τα περιμενετε;
7μελες ασεπ 08 αν χάσει παρασερνει αρνητικά στε ασεπ 06 και 04 ππου πηρε αναβολη για απρίλιο

796
Αν κερδίσουν τα δικαστήρια για ασεπ , διοτι αναμένουμε οσονούπω τις αποφασεις τους, οι διορισμοί τους δεν πρέπει να προηγηθούν των 2γε;

797
συνταξιοδοτησεις δασκαλων 2021 https://www.facebook.com/photo?fbid=4236334053062357&set=a.1266906993338426

Κενά εκπαιδευτικών 2021 στα Π.Υ.Σ.Π.Ε. της Θεσσαλίας.https://www.facebook.com/photo?fbid=10227648990829217&set=basw.AbpsooPKl6JSTomcqoFlOna6opJVBmvc7oNR4K2O1mp58b35r8fEWXrQgElsQtDkkjjGjoB8T3KhLaYeXqkh5HTC6xMVZUgtf-kXKMkWxlyZpdFmsyBpzRs7qvexReMGOvvy_9arP33NSj28ZC9SStpiVIBG6RczWwRZ95m5lGvGwpmTJ_qu_kxog9c3fFcCrLTZA2UBysRCbLR8vFp8nSnuExaXxLFB-KbSWYtIe5TRTVQ3SJkVG5i2fIsqphP2Q9F7kLWZpfhVtI9k0rzfGt5njBHTIWHcr12NzIIuN1wwr_5hYSrSkeO5RZ_la8ujxP4&opaqueCursor=AbrKSO1nVKVQLIxWuGY-1XUUDXnk8AKMq9Bmc9ZUSyr6T6UFBkPaphhxCs3gpyv4TqSke3nBUhnodE06rYRobTf6DfpTbyLsskKaFoxFS1Fl3QYXBqiDuhO00UFjfe7U22ztsJSHYswj1YwV6LImkLuglHXpOgaZIrSZqYZIg5J9DECFeGtxZS2LKnheF1oxu3Uxz7qtIJPVl2gyHkO1_H0ecpyqRfxtsP3xUO6vDJYtL81WGDfrr6k9iwUMTdz04YZbM7bo4Zms04n9ZiyrBaN6MhM7XwrK7HxmPIntQbaOz2n_azTmnoy90rCUZ6gC2D5I7nHgjqJ7FAaqQC4kHUGaZYR5zF9aZMUqxRzJdAL0O5r4DEypoWT2ONbpMFZgiL42xmMtn9oQfTCqTCDOl2ws-SgQ8_ayDRdh-95HObVNLUsYJw5H0CbsdiqIJEbMsU-OemLtyWCijHLKt-yGDVrqNXf4OcYfzLeOzoL0bfigIfLzeR4Jvt4NFHYsMy6CqucqYgkltXugvdQoLwmPnghmKdlMpA2rRHISvILriozuXBqw02ZZ2IsupoB3vlavZjYd8izSWW1a_emNavEUob7wWZxhsBIRhotx3l2zWrl_m0t2gq32QSsHOAw7kNzKiYEZvaoENmtOGXP7tEfzAAiIqcha4vav9hUlnEcdDMqwgV2_WRzhL2U7IaRpLUCASxogCKkrnCIp_J5qt6ft2Lg6vXeCH2zbBQBV-kzg3hCMPnsNfFUDtAMPHw2SX9aJmzy3LG8j0b3n7mqLW4PTzNesRLjCY0kEuAS69z_YjRN8vvtWyQrxsBs6IVW5_P8Sfe08hfnUSx6xS6Nc7ZKVVJlY

ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. ΣΤΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ
Έληξε την Τετάρτη 10/ 3 η προθεσμία κατάθεσης αίτησης συνταξιοδότησης των εκπαιδευτικών Π.Ε.
Οι αιτήσεις αναλυτικά
Δάσκαλοι :38
Νηπιαγωγοί :10
Φυσική Αγωγή:4
Αγγλικών:2
Ειδική Αγωγή:2
ΣΎΝΟΛΟ : 56
https://www.facebook.com/photo?fbid=10227648990829217&set=basw.AbpsooPKl6JSTomcqoFlOna6opJVBmvc7oNR4K2O1mp58b35r8fEWXrQgElsQtDkkjjGjoB8T3KhLaYeXqkh5HTC6xMVZUgtf-kXKMkWxlyZpdFmsyBpzRs7qvexReMGOvvy_9arP33NSj28ZC9SStpiVIBG6RczWwRZ95m5lGvGwpmTJ_qu_kxog9c3fFcCrLTZA2UBysRCbLR8vFp8nSnuExaXxLFB-KbSWYtIe5TRTVQ3SJkVG5i2fIsqphP2Q9F7kLWZpfhVtI9k0rzfGt5njBHTIWHcr12NzIIuN1wwr_5hYSrSkeO5RZ_la8ujxP4&opaqueCursor=AbrKSO1nVKVQLIxWuGY-1XUUDXnk8AKMq9Bmc9ZUSyr6T6UFBkPaphhxCs3gpyv4TqSke3nBUhnodE06rYRobTf6DfpTbyLsskKaFoxFS1Fl3QYXBqiDuhO00UFjfe7U22ztsJSHYswj1YwV6LImkLuglHXpOgaZIrSZqYZIg5J9DECFeGtxZS2LKnheF1oxu3Uxz7qtIJPVl2gyHkO1_H0ecpyqRfxtsP3xUO6vDJYtL81WGDfrr6k9iwUMTdz04YZbM7bo4Zms04n9ZiyrBaN6MhM7XwrK7HxmPIntQbaOz2n_azTmnoy90rCUZ6gC2D5I7nHgjqJ7FAaqQC4kHUGaZYR5zF9aZMUqxRzJdAL0O5r4DEypoWT2ONbpMFZgiL42xmMtn9oQfTCqTCDOl2ws-SgQ8_ayDRdh-95HObVNLUsYJw5H0CbsdiqIJEbMsU-OemLtyWCijHLKt-yGDVrqNXf4OcYfzLeOzoL0bfigIfLzeR4Jvt4NFHYsMy6CqucqYgkltXugvdQoLwmPnghmKdlMpA2rRHISvILriozuXBqw02ZZ2IsupoB3vlavZjYd8izSWW1a_emNavEUob7wWZxhsBIRhotx3l2zWrl_m0t2gq32QSsHOAw7kNzKiYEZvaoENmtOGXP7tEfzAAiIqcha4vav9hUlnEcdDMqwgV2_WRzhL2U7IaRpLUCASxogCKkrnCIp_J5qt6ft2Lg6vXeCH2zbBQBV-kzg3hCMPnsNfFUDtAMPHw2SX9aJmzy3LG8j0b3n7mqLW4PTzNesRLjCY0kEuAS69z_YjRN8vvtWyQrxsBs6IVW5_P8Sfe08hfnUSx6xS6Nc7ZKVVJlY

Οργανικά κενά για μεταθέσεις- μόνιμους διορισμούς στο ΠΥΣΠΕ Ηρακλείου.
Σε σημερινή συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Ηρακλείου οριστικοποιήθηκαν τα οργανικά κενά, τα οποία θα σταλούν στο υπουργείο για να γίνουν οι μεταθέσεις.
1.ΠΡΟΣΟΧΗ: Με βάση αυτά τα κενά θα γίνουν και οι μόνιμοι διορισμοί!!
2. ΠΡΟΣΟΧΗ: Έπειτα από σημερινό έγγραφο του υπουργείου Παιδείας θα συμπεριληφθούν οι φετινές αιτήσεις συνταξιοδότησης, παρότι δεν έχουν οριστικοποιηθεί!! Αυτή είναι μια πολύ καλή εξέλιξη, μετά από την οποία είναι ΑΠΑΡΑIΤΗΤΟ να αυξηθεί ο αριθμός των μόνιμων διορισμών, καθώς οι ανάγκες για μόνιμο προσωπικό στα σχολεία αυξάνονται κατακόρυφα!!
Τα οργανικά κενά ανά ειδικότητα είναι τα εξής: https://www.facebook.com/photo?fbid=10227648990829217&set=basw.AbpsooPKl6JSTomcqoFlOna6opJVBmvc7oNR4K2O1mp58b35r8fEWXrQgElsQtDkkjjGjoB8T3KhLaYeXqkh5HTC6xMVZUgtf-kXKMkWxlyZpdFmsyBpzRs7qvexReMGOvvy_9arP33NSj28ZC9SStpiVIBG6RczWwRZ95m5lGvGwpmTJ_qu_kxog9c3fFcCrLTZA2UBysRCbLR8vFp8nSnuExaXxLFB-KbSWYtIe5TRTVQ3SJkVG5i2fIsqphP2Q9F7kLWZpfhVtI9k0rzfGt5njBHTIWHcr12NzIIuN1wwr_5hYSrSkeO5RZ_la8ujxP4&opaqueCursor=AbrKSO1nVKVQLIxWuGY-1XUUDXnk8AKMq9Bmc9ZUSyr6T6UFBkPaphhxCs3gpyv4TqSke3nBUhnodE06rYRobTf6DfpTbyLsskKaFoxFS1Fl3QYXBqiDuhO00UFjfe7U22ztsJSHYswj1YwV6LImkLuglHXpOgaZIrSZqYZIg5J9DECFeGtxZS2LKnheF1oxu3Uxz7qtIJPVl2gyHkO1_H0ecpyqRfxtsP3xUO6vDJYtL81WGDfrr6k9iwUMTdz04YZbM7bo4Zms04n9ZiyrBaN6MhM7XwrK7HxmPIntQbaOz2n_azTmnoy90rCUZ6gC2D5I7nHgjqJ7FAaqQC4kHUGaZYR5zF9aZMUqxRzJdAL0O5r4DEypoWT2ONbpMFZgiL42xmMtn9oQfTCqTCDOl2ws-SgQ8_ayDRdh-95HObVNLUsYJw5H0CbsdiqIJEbMsU-OemLtyWCijHLKt-yGDVrqNXf4OcYfzLeOzoL0bfigIfLzeR4Jvt4NFHYsMy6CqucqYgkltXugvdQoLwmPnghmKdlMpA2rRHISvILriozuXBqw02ZZ2IsupoB3vlavZjYd8izSWW1a_emNavEUob7wWZxhsBIRhotx3l2zWrl_m0t2gq32QSsHOAw7kNzKiYEZvaoENmtOGXP7tEfzAAiIqcha4vav9hUlnEcdDMqwgV2_WRzhL2U7IaRpLUCASxogCKkrnCIp_J5qt6ft2Lg6vXeCH2zbBQBV-kzg3hCMPnsNfFUDtAMPHw2SX9aJmzy3LG8j0b3n7mqLW4PTzNesRLjCY0kEuAS69z_YjRN8vvtWyQrxsBs6IVW5_P8Sfe08hfnUSx6xS6Nc7ZKVVJlY

798
Καλό είναι να είμαστε σαφείς...
ειμαστε σαφεις βάσει των ιεραρχήσεων που κάνει το υπουργείο στα γνωστικά αντικειμενα...ο νοών νοείτο
το 72, 4% επί του συνόλου των φετινών αποχωρήσεων αφορά;

Σελίδες: 1 ... 5556575859 ... 97

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159836
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 583
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 581
Σύνολο: 586

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.