Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - MiVaLo

Σελίδες: 1 ... 111213
169
Στην δημόσια εκπαίδευση τα πράγματα έχουν βαλτώσει εδώ και δεκαετίες.
Η αυτοκριτική των εκπαιδευτικών είναι εξαιρετικά δύσκολη υπόθεση γιατί το σύστημα εμφανίζει τόσες δυσλειτουργίες να ακυρώνουν στην πράξη, την αξία ή την καλή προαίρεση του εκπαιδευτικού.
Ο εκπαιδευτικός  απλά προσπαθεί να αμυνθεί όσο μπορεί, θωρακισμένος με την γραφειοκρατία-την επίφαση νομιμότητας-που συνιστά το μίνιμουμ των απαιτήσεων.
Ο κάθε ένας από εμάς βλέπει τα προβλήματα αλλά τον ξεπερνούν για να μπορεί να κάνει κάτι.
Και μόνο ο διάλογος εδώ στο φόρουμ , η κριτική του ενός στον άλλο , στην πραγματικότητα είναι αυτοκριτική αφού ανώνυμα και χωρίς συμφέρον γίνεται.
Όλοι συνειδητοποιούμε ,απ' την σκοπιά του ο καθένας, το πρόβλημα . Βγάζουμε λίγο τον εαυτό μας απ' το κάδρο αφού δεν έχουμε εμείς την κύρια ευθύνη, αλλά παρόλα αυτά γίνεται διάλογος.
Το σύστημα είναι σαφώς το πρόβλημα.
Όταν για παράδειγμα , έχεις τις πανελλαδικές εξετάσεις όπου το 50% γράφουν σταθερά κάτω απ' την βάση. Καταλήγεις στο προφανές συμπέρασμα ότι το σχολείο δεν μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτό το επίπεδο δυσκολίας.
Και για 40 χρόνια δεν γίνεται απολύτως τίποτα. Αντιθέτως οι εξετάσεις  γίνονται παράδοση ,ενώ διαμορφώνεται το προφίλ μιας ολόκληρης γενιάς , αυτό της ατομικής προσπάθειας και διάκρισης.
Τι μπορεί να κάνεις για να πετύχεις έναν απ' τους κύριους στόχους της εκπαίδευσης που είναι η ανάπτυξη ομαδικής-συνεργατικής ικανότητας των μαθητών;
  Πρακτικά τίποτα.
Όλοι το γνωρίζουμε...
Για αυτό πιστεύω ότι το σύστημα, απλά μας ξεπερνά.
Επιπλέον η αξιολόγηση των μαθητών με τις πανελλαδικές, που στην πράξη είναι και αξιολόγηση του εκπαιδευτικού μας συστήματος, γίνεται 40 χρόνια με το συμπέρασμα να είναι ξεκάθαρο χωρίς να καταλήγει πουθενά.
Η συζήτηση για την αξιολόγηση είναι εντελώς προεκλογικού τύπου, περικλείοντας συνθηματολογία για ψηφοθηρικούς σκοπούς.
Αν είναι να ξεκινήσει κάτι στην εκπαίδευση πρέπει να γίνει με ειλικρίνεια και προπάντων χωρίς συνθήματα. Γιατί τα συνθήματα είναι συνήθως δογματικές θέσεις που καταστρέφουν από την πρώτη στιγμή κάθε προσπάθεια να αποκαλυφθεί η αλήθεια.

170
Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών είναι σε επίπεδο προεκλογικών δηλώσεων.
Σαν περιεχόμενο, η έννοια της αξιολόγησης είναι ασαφής και υφίσταται επεξεργασία απ' τα κόμματα εξουσίας.
Οι εκπαιδευτικοί περιμένουν όπως εσύ υποθέτω, να τους αξιολογήσουν κάποιοι, με κάποια κριτήρια, σε κάποια κατάταξη που θα ....................( παραμένει άγνωστο τι)

171
ακαδημαϊκά προσόντα δημοσιεύσεις θα μετράνε στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικων;
Ποιόν ρωτάς;
Τον δημοσιογράφο του "έθνους";

172
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να γίνει και τα υπόλοιπα έπονται, είναι η αποπολιτικοποίηση του κράτους.
Όταν τα πάντα είναι δεμένα στο άρμα των κομμάτων που κυβερνούν, τότε η αξιολόγηση  είναι επικίνδυνη παρωδία.
Να σε αξιολογεί ένας διευθυντής που έχει διοριστεί κομματικά και άρα ελέγχεται απ' το κόμμα του.
Πόσες περιπτώσεις ανίκανων διευθυντών πρωτοβάθμιας-δευτεροβάθμιας δεν είναι κοινό μυστικό; Όμως είναι φανερή η κομματική τους τοποθέτηση, όπως και σε όλη την πυραμίδα της διοίκησης, από τον διευθυντή του δημοτικού μέχρι τον γενικό γραμματέα του υπουργείου...

173
Τα όνειρα μπορούν να διαβαθμίζονται μεταξύ ευσεβών πόθων και φαντασιώσεων.
Ας έχει πάντα ο καθένας μας ο,τι και να ονειρεύεται στο βάθος την λογική.
Στην φάση που οι μαθητές της γ λυκείου επιλέγουν να σπουδάσουν πολλές φορές το συναίσθημα επιβάλλεται.
Ακολούθως ένα άκαμπτο σύστημα μπορεί να τους εγκλωβίσει.
Ποτέ δεν είναι αργά να αλλάξει κάποιος σχέδια αρκεί να πείθεται ότι η επιμονή είναι αδιέξοδη. Ειδάλλως θα παλεύει για κάποιου είδους ανταμοιβή των κόπων του.

174
Νομίζω, το ότι η κατάσταση είναι τραγική το γνωρίζουμε όλοι. Τα στατιστικά απλώς την επιβεβαιώνουν. Όσοι βρίσκονται μέσα στον "κυκλώνα" δεν τα χρειάζονται, αφού βιώνουν το χάος. Οι στατιστικές αναλύσεις, κατά τη γνώμη μου, απευθύνονται σε όσους βρίσκονται εκτός εκπαίδευσης.

Σίγουρα το βιωματικό συμπέρασμα διαφέρει από το νοητικό, είναι χρήσιμο να αποφορτίζει κάποιος μια "τραγική κατάσταση" εκλογικεύοντας την.
Οι στατιστικές αναλύσεις αφορούν και όσους βρίσκονται εκτός εκπαίδευσης που παρακολουθούν τις συζητήσεις εδώ στο φόρουμ. Και μάλιστα θα τους είναι ιδιαίτερα χρήσιμες για να αντιληφθούν το μέγεθος του προβλήματος.

175

Καταρχήν θέλω να συγχαρώ το φόρουμ για την πρόσβαση που δίνει στον εκπαιδευτικό κόσμο να αλληλεπιδρά και να εκφράζει τις ανησυχίες και τις απορίες του. 
Παρακολουθώ τις συζητήσεις αρκετό καιρό και ειδικά εκείνες που αφορούν τους διορισμούς στην εκπαίδευση.
Παρατηρώ ότι αν και θίγεται πολλές φορές  ο υπερκορεσμός ζήτησης για εργασίας στην εκπαίδευση δεν τονίζεται με στατιστικά δεδομένα επαρκώς. Δεν αναφέρονται ποτέ σχεδόν στοιχεία για τους πτυχιούχους που δυνητικά μπορούν να εργαστούν στην δημόσια εκπαίδευση.
Για να κάνω απλώς μια νύξη, θα πω ότι η εκτίμηση αφορά μερικές εκατοντάδες χιλιάδες πτυχιούχους εκ' των οποίων περίπου το 40% είναι άνεργοι.
Θα προσπαθήσω να συμμαζέψω τα νούμερα με επίσημα έγγραφα ώστε να αποτυπωθούν αντικειμενικά.
Μόνο με αριθμητικά δεδομένα αληθή και όχι "πειραγμένα" μπορούμε να κάνουμε μια συζήτηση που θα οδηγήσει σε κάποια συμπεράσματα.
Σκεφτείτε για παράδειγμα τι σημαίνει ο αριθμός 90.000 πτυχιούχων φιλολογίας ή 25.000 φυσικών ή 60.000 νομικών, για την προοπτική εργασίας στην εκπαίδευση αυτών των κλάδων.
Ας σκεφτούμε τι σημαίνει δημόσια εκπαίδευση με 160 ειδικότητες , σχεδόν όλων των τίτλων, για την οργάνωση προγράμματος σπουδών στην μέση εκπαίδευση. 

Σελίδες: 1 ... 111213

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159813
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 520
Σύνολο: 535

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.069 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.