29
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« στις: Ιανουάριος 30, 2021, 12:12:48 μμ »
Έχουν βγει 34.000 εκπαιδευτικοί σε σύνταξη εδώ και 11 χρόνια. Δεν έχουν γίνει ενδιάμεσα διορισμοί. Πώς μπορεί να είναι δίκαιη η κατανομή των 10 χιλιάδων διορισμών;
Και τι πάει να πει δίκαια;
Είναι σωστό οι ειδικότητες της δευτεροβάθμιες που μπήκαν στην πρωτοβάθμια επειδή ήταν υπεράριθμες να διεκδικούν σήμερα οργανικά κενά;
Είναι σωστό οι βιολόγοι που απέσπασαν τις ώρες από τους γεωλόγους, το μάθημα είναι ενιαίο σε πολλές χώρες (βιολογία γεωλογία), λόγω πιέσεων σε πολιτικά πρόσωπα να διεκδικούν θέσεις μονομερώς;
Είναι σωστό τα προγράμματα διδασκαλίας των μαθημάτων να αλλάζουν ώστε να ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες απαιτήσεις ειδικοτήτων;
Και αυτές οι προσλήψεις εξαγγέλθηκαν ,ένα νούμερο, χωρίς να γίνεται ξεκάθαρο σε ποιους απευθύνονται.
Τώρα όλοι θέλουν ένα κομμάτι από την πίτα.
Και όλοι μιλούν με συνθήματα...
Για αυτό πιστεύω ότι πρέπει να κοιτάξουμε την αναλογία όσων εξήλθαν από την εκπαίδευση ανά ειδικότητα και ανά βαθμίδα.
Είναι το μόνο αντικειμενικό γιατί έχει διαμορφωθεί στη διάρκεια 10 χρονών.
Διαφορετικά ο καθένας θα ζητάει ότι θέλει...
Και στο φινάλε αν κάποιες ειδικότητες ήσαν υπεράριθμες μπορούσαν να μετακινηθούν σε άλλους τομείς του δημοσίου, τόσο απλό.
Γιατί να είναι ένας γρίφος, πόσοι και ποιοι και από πού;
Και τι πάει να πει δίκαια;
Είναι σωστό οι ειδικότητες της δευτεροβάθμιες που μπήκαν στην πρωτοβάθμια επειδή ήταν υπεράριθμες να διεκδικούν σήμερα οργανικά κενά;
Είναι σωστό οι βιολόγοι που απέσπασαν τις ώρες από τους γεωλόγους, το μάθημα είναι ενιαίο σε πολλές χώρες (βιολογία γεωλογία), λόγω πιέσεων σε πολιτικά πρόσωπα να διεκδικούν θέσεις μονομερώς;
Είναι σωστό τα προγράμματα διδασκαλίας των μαθημάτων να αλλάζουν ώστε να ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες απαιτήσεις ειδικοτήτων;
Και αυτές οι προσλήψεις εξαγγέλθηκαν ,ένα νούμερο, χωρίς να γίνεται ξεκάθαρο σε ποιους απευθύνονται.
Τώρα όλοι θέλουν ένα κομμάτι από την πίτα.
Και όλοι μιλούν με συνθήματα...
Για αυτό πιστεύω ότι πρέπει να κοιτάξουμε την αναλογία όσων εξήλθαν από την εκπαίδευση ανά ειδικότητα και ανά βαθμίδα.
Είναι το μόνο αντικειμενικό γιατί έχει διαμορφωθεί στη διάρκεια 10 χρονών.
Διαφορετικά ο καθένας θα ζητάει ότι θέλει...
Και στο φινάλε αν κάποιες ειδικότητες ήσαν υπεράριθμες μπορούσαν να μετακινηθούν σε άλλους τομείς του δημοσίου, τόσο απλό.
Γιατί να είναι ένας γρίφος, πόσοι και ποιοι και από πού;