Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - MiVaLo

Σελίδες: 12345 ... 13
29
Έχουν βγει 34.000 εκπαιδευτικοί σε σύνταξη εδώ και 11 χρόνια. Δεν έχουν γίνει ενδιάμεσα διορισμοί. Πώς μπορεί να είναι δίκαιη  η κατανομή των 10 χιλιάδων διορισμών;
 Και τι πάει να πει δίκαια;
 Είναι σωστό οι ειδικότητες της δευτεροβάθμιες που μπήκαν στην πρωτοβάθμια επειδή ήταν υπεράριθμες να διεκδικούν σήμερα οργανικά κενά;
Είναι σωστό οι βιολόγοι που απέσπασαν τις ώρες από τους γεωλόγους, το μάθημα είναι ενιαίο σε πολλές χώρες (βιολογία γεωλογία), λόγω πιέσεων σε πολιτικά πρόσωπα να διεκδικούν θέσεις μονομερώς;
Είναι σωστό τα προγράμματα διδασκαλίας των μαθημάτων να αλλάζουν ώστε να ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες απαιτήσεις ειδικοτήτων;
Και αυτές οι προσλήψεις εξαγγέλθηκαν ,ένα νούμερο, χωρίς να γίνεται ξεκάθαρο σε ποιους απευθύνονται.
Τώρα όλοι θέλουν ένα κομμάτι από την πίτα.
Και όλοι μιλούν με συνθήματα...
Για αυτό πιστεύω ότι πρέπει να κοιτάξουμε την αναλογία όσων εξήλθαν από την εκπαίδευση ανά ειδικότητα και ανά βαθμίδα.
Είναι το μόνο αντικειμενικό γιατί έχει διαμορφωθεί στη διάρκεια 10 χρονών.
Διαφορετικά ο καθένας θα ζητάει ότι θέλει...

Και στο φινάλε αν κάποιες ειδικότητες ήσαν υπεράριθμες μπορούσαν να μετακινηθούν σε άλλους τομείς του δημοσίου, τόσο απλό.
Γιατί να είναι ένας γρίφος, πόσοι και ποιοι και από πού;

31
Ο ήλιος γυρνάει γύρω απ' τα οργανικά κενά MiVaLάκο μου!!!!  8)  8)  8)  8)
Τώρα το πρόσεξα... Είσαι βιολόγος;
Έτσι εξηγείται...
Θε να κάνεις πάρτι με τις ώρες των γεωλόγων, όπως οι ειδικότητες με τις ώρες των δασκάλων...
Πονηρούλης θα έλεγα, αλλά μάλλον θα φας γλαρόσουπα , ο κουράκης είναι απασχολημένος με κουφοντίνα...

Αναπληρωτής υπουργός Παιδείας και Αντιπρόεδρος της Βουλής, Τάσος Κουράκης, https://www.thetoc.gr/koinwnia/article/apisteuto-keimeno-68-panepistimiakon-uper-tou-koufontina-na-ikanopoiithoun-ta-dikaia-aitimata-tou/

32
Καλό εεε;;;
Αυτά. Το λήγω. Τα ξαναλέμε στη σύνταξη. ;D
γιατί τότε θα ξαναπεράσεις απ' το σχολείο;
τόση απελπισία πια...

33
Ποιά αλήθεια του καθενός; Τι λές; Σου λένε όλοι οτι η γή δεν είναι επίπεδη αλλά εσύ εκεί κόλλημα. Αν φοράς παντελόνια να πούμε τα ονόματα μας, να βάλουμε στοίχημα και να δούμε. Μη σε πετύχω σε κανένα σχολείο και σε διαλύσω ηλίθιε. Ο συνάδελφος σου λέει βάζει στοίχημα 1/100 αλλά εσυ κοκοκοκοκοκο...Αι σιχτίρ βλάκα.
νευράκια βλέπω
άρα κάπου το χάνεις
δεν είναι επιχειρήματα οι απειλές

34
Ούτε καν θα δούνε τις συνταξιοδοτήσεις... Και καλά θα κάνουν! Πάλι καλά που έγιναν κι αυτές και φύγανε οι αχρείαστοι (υπεράριθμοι)...
έφυγαν για να έρθεις εσύ  ;D
 ο ήλιος γυρνάει γύρω από σένα ;D ;D

35
Δηλαδή το υπουργείο θα ανακοινώσει κατανομές και θα τις δικαιολογεί βάσει των συνταξιοδοτήσεων;
Έχεις κολλήσει μου φαίνεται.
Παίξε το. Δίνω 1/100. Θα βγάλεις λεφτά αν μη τι άλλο.
Υ.Γ. Έχεις θέμα με τις ειδικότητες στην α/θμια, έτσι;
Δάσκαλος λοιπόν. Λεβεντιά.
Εδώ θα είμαστε και θα δούμε την αλήθεια του κάθε ενός.
Μερικοί νομίζουν ότι είναι τζόγος η εκπαίδευση και όπου κάτσει η μπίλια; ;D

36
Συναδελφε αν γινει βαση συνταξιοδοτησεις και μονο οι βθμια θα παρει το 65% και η αθμια το 35% οποτε διάλεξε τι θελεις :P
Το κάνουν έτσι γιατί είναι πιο επικοινωνιακό.
Το νορμάλ είναι αυτό που γράφεις.
αλλά έτσι που είναι διασπασμένη η εκπαίδευση και βάλανε και στην πρωτοβάθμια τις ειδικότητες...
Έτσι ξεχωριστά και ξεχωριστά με μικρή διαφορά οι δύο προκηρύξεις.

37
Λοιπόν κάνω πρόβλεψη ότι οι κατανομές θα είναι από το 1/4 έως το 1/3 , (στη χειρότερη το 1/5) όσων συνταξιοδοτήθηκαν τα 11 προηγούμενα χρόνια κατ αναλογία ανά κλάδο
Και fifty-fifty μεταξύ πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας


38
εννοείται ότι σαν άνθρωποι μόνο λάθη κάνουμε αλλά πες μου κάτι που έπεσα έξω,
  Θυμάμαι κάτι πίνακες που έβγαζες που ήταν τελείως τελείως λάθος άσε που εγώ έπεσα εντελώς μέσα ;D

39
πίστεψε με αν γίνει αυτό οι διορισμοί για την 2ΓΕ θα γίνουν το 2022.
Να σε πιστέψουμε; όλα έξω πέφτεις..
Βασικά το πιο πιθανό είναι να συμβούν τα αντίθετα από αυτά που λες ;D

40
Oποτε αυτο που καταλαβαινω εγω, που πολυ σωστα τα λεει ο Patreas και φυσικα τα εχει εξηγησει και ο Leon παλαιοτερα , ειναι οτι ισως δουμε τα οργανικα κενα για τις μεταθεσεις που σιγουρα θα δινουν μια εικονα για διορισμους και μετα να γινει ο υπολογισμος των οργανικων θεσεων ανα ειδικοτητα που θα ναι το τελικο επισημο νουμερο. Θα δειξει.

Δεκάδες χιλιάδες αποχωρήσεις και δεκάδες χιλιάδες εγκλωβισμένοι χωρίς μετάθεση για πάνω από δεκαετία. Είναι αλληλένδετα αυτά.
Τα μνημόνια έφεραν αγκύλωση. Μόνο με μια αποτύπωση στις προσλήψεις της αναλογίας εξερχόμενων και εισερχόμενων, τώρα και στην συνέχεια, θα επανορθωθεί κάπως η κατάσταση.
Τα συνθήματα συμφέροντος επιδιώκουν τον κατακερματισμό, αδιαφορώντας για την μεγάλη εικόνα.

41
Βλέπεις να το νοιαζει πολυ το υπουργειο αν θα εκτεθει η οχι.. Θα κανει οτι νομίζει οτι τον συμφερει. Το μεγα λαθος ειναι οτι στους μονους διορισμους που θα γινουν δεν ξερουμε απο πριν τι θα παρει! Πουθενα αλλου σε καμια αλλη προκυρηξη δεν λενε αφου βγουν οι πινακες θα παρουμε τοσους και τοσους..
Δεδομένα παρέθεσα, αριθμούς, και την γνώμη μου. Σύνθημα είναι μια δημόσια δήλωση, δεσμευτική ως προς κάποιο σκοπό. Εγώ μιλάω με το αντικειμενικό δεδομένο των δεκάδων χιλιάδων αποχωρήσεων.
Για παράδειγμα φεύγει Α αριθμός θεολόγων, προσωπικά δεν είμαι θρησκευόμενος οπότε κατά βάθος λέω στο καλό και να μας γράφουν, ωστόσο είναι σωστό να τους ξεφορτωθούμε ευκαιρίας δοθείσης με την βεβιασμένη ανακατάταξη του ωρολογίου προγράμματος;
Το σύνταγμα , αν και δεν μου αρέσει προσωπικά, λέει ότι η εκπαίδευση πρέπει να έχει και θρησκευτική πτυχή ή κάτι τέτοιο. Τι να κάνουμε;
Πείτε εσείς την δικιά σας γνώμη χωρίς θυμό και αγανάκτηση συμφέροντος.

42
Καλό  είναι να αποφεύγουμε την συνθηματολογία. Αν δούμε εδώ διάφορες ομάδες προβάλλουν από ένα σύνθημα που μέσω αυτού διεκδικούν κάτι. Γενικά το σύνθημα συσπειρώνει αλλά είναι αδιάλλακτο από τη φύση του.
Δεν γίνεται διάλογος και χάνεται η εικόνα.
Έχουν βγει 34.000 εκπαιδευτικοί σε σύνταξη εδώ και 11 χρόνια. Δεν έχουν γίνει ενδιάμεσα διορισμοί. Πώς μπορεί να είναι δίκαιη  η κατανομή των 10 χιλιάδων διορισμών; Και τι πάει να πει δίκαια; Είναι σωστό οι ειδικότητες της δευτεροβάθμιες που μπήκαν στην πρωτοβάθμια επειδή ήταν υπεράριθμες να διεκδικούν σήμερα οργανικά κενά; Είναι σωστό οι βιολόγοι που απέσπασαν τις ώρες από τους γεωλόγους, το μάθημα είναι ενιαίο σε πολλές χώρες (βιολογία γεωλογία), λόγω πιέσεων σε πολιτικά πρόσωπα να διεκδικούν θέσεις μονομερώς;
Είναι σωστό τα προγράμματα διδασκαλίας των μαθημάτων να αλλάζουν ώστε να ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες απαιτήσεις ειδικοτήτων;
Και αυτές οι προσλήψεις εξαγγέλθηκαν ,ένα νούμερο, χωρίς να γίνεται ξεκάθαρο σε ποιους απευθύνονται.
Τώρα όλοι θέλουν ένα κομμάτι από την πίτα.
Και όλοι μιλούν με συνθήματα.
Για αυτό πιστεύω ότι πρέπει να κοιτάξουμε την αναλογία όσων εξήλθαν από την εκπαίδευση ανά ειδικότητα και ανά βαθμίδα.
Είναι το μόνο αντικειμενικό γιατί έχει διαμορφωθεί στη διάρκεια 10 χρονών.
Διαφορετικά ο καθένας θα ζητάει ότι θέλει...

Σελίδες: 12345 ... 13

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 328
Σύνολο: 337

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.111 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.