15
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιούνιος 30, 2023, 08:36:40 μμ »
Ερώτηση : Ποια μπορεί να είναι η σκοπιμότητα της υπηρεσίας με το να προσφέρει ανύπαρκτο οργανικό κενό την στιγμή που υπάρχουν πραγματικά κενά και μάλιστα περισσότερα από τους διαθέσιμους εκπαιδευτικούς;
Συγκεκριμένα εντός της πρωτεύουσας του νομού σχεδόν όλα τα σχολεία έχουν δύο οργανικές αγγλικών αλλά μόνο την μία καλυμμένη. Στα γύρω χωριά κάποια σχολεία που ήταν κάποτε 12θεσια έχουν στα χαρτιά 2 οργανικά αλλά λειτουργουν ως 6θεσια, 5θεσια και κάτω. Σε τουλάχιστον ένα 6θεσιο υπάρχει τοποθετημένη συνάδελφος σε οργανική θέση αλλά η υπηρεσία παρουσιάζει κενό σε αυτό το σχολείο. Αυτός που το επιλέγει είναι υπεραριθμος. Μετά;
Επίσης μας είπαν ότι μπορούμε να δηλώσουμε και σχολεία που δεν ήταν στην λίστα των κενών.
Με αυτόν τον τρόπο αυτός που δεν ξέρει ότι θα βγει υπεραριθμος δηλώνοντας ένα σχολείο χάνει την ευκαιρία να επιλέξει ανάμεσα στο πλήθος των σχολείων που υπάρχουν αρχικά. Όταν βγει υπεραριθμος οι επιλογές του έχουν περιοριστεί. Αν κάποιος ξέρει ότι θα προκύψει ένα κενό και δηλώσει το σχολείο αυτό στην ουσία αδικεί άλλους
Συγκεκριμένα εντός της πρωτεύουσας του νομού σχεδόν όλα τα σχολεία έχουν δύο οργανικές αγγλικών αλλά μόνο την μία καλυμμένη. Στα γύρω χωριά κάποια σχολεία που ήταν κάποτε 12θεσια έχουν στα χαρτιά 2 οργανικά αλλά λειτουργουν ως 6θεσια, 5θεσια και κάτω. Σε τουλάχιστον ένα 6θεσιο υπάρχει τοποθετημένη συνάδελφος σε οργανική θέση αλλά η υπηρεσία παρουσιάζει κενό σε αυτό το σχολείο. Αυτός που το επιλέγει είναι υπεραριθμος. Μετά;
Επίσης μας είπαν ότι μπορούμε να δηλώσουμε και σχολεία που δεν ήταν στην λίστα των κενών.
Με αυτόν τον τρόπο αυτός που δεν ξέρει ότι θα βγει υπεραριθμος δηλώνοντας ένα σχολείο χάνει την ευκαιρία να επιλέξει ανάμεσα στο πλήθος των σχολείων που υπάρχουν αρχικά. Όταν βγει υπεραριθμος οι επιλογές του έχουν περιοριστεί. Αν κάποιος ξέρει ότι θα προκύψει ένα κενό και δηλώσει το σχολείο αυτό στην ουσία αδικεί άλλους