Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - μυωπία

Σελίδες: 1 ... 2122232425 ... 32
309
Κατανοητοί και σωστοί οι προβληματισμοί που εκφράζεις αλλά οι άλλοι μαθητές τι φταίνε;

Υποθετικό σενάριο: Εργαζόμαστε σε φροντιστήριο και τα μαθήματα γίνονται πλέον διαδικτυακά. Καποιοι μαθητές λόγω έλλειψης εξοπλισμού δεν συνδέονται. Θα προχωρήσουμε ή όχι κανονικά; Ναι, ξερω, εκεί είναι ιδιωτικό και δεν είναι υποχρεωτικό να πάνε οι μαθητές και δεν είναι το δημόσιο αγαθό της παιδείας. Αν δεν κάνουμε όμως τη δουλειά μας, δε θα πληρωθούμε οπότε την κάνουμε. Αυτό δε σημαίνει ότι είμαστε κακοί άνθρωποι. Στο δημόσιο σχολείο γιατί έχουμε τέτοιους ενδοιασμούς; Μήπως επειδή ο μισθός είναι σίγουρος; Ή μήπως οι του δημοσίου είναι πιο ευαίσθητοι και κοινωνικά δίκαιοι;

Φαντάζομαι, βέβαια, πως το πρόβλημα που συζητάμε θα λυθεί φέτος παρόλες τις αντιρρήσεις...

Εμένα χθες μου τηλεφώνησαν από το φροντιστηριο αγγλικών ότι θα συνεχίσουν online τα μαθήματα και αν δεν συμφωνώ γιατί π.χ. μπορεί να μην έχω εξοπλισμό για να παρακολουθεί το παιδί, λύνεται η συμφωνία μας και δεν έχω υποχρέωση να συνεχίσω να πληρώνω.
Δεν είναι υποχρεωτικά το φροντιστήρια, δεν παίρνει απουσία ο μαθητής, δεν υπάρχει υποχρέωση συγκεκριμένης ύλης, δεν υπάρχει τράπεζα θεμάτων... Τι συζητάμε ακριβώς;

310
Κατακαβαινω πωπς το λετε, η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν με είχαν κατηγορήσει για λούφα κ παθαίνω σοκ, όταν μάλιστα πέρσι ήμουν στους λίγους του σχολείου μου που έκανα σύγχρονη, αλλά δεν με ξέρετε, δεν σας ξέρω, το ξεπερνώ.

Το θέμα είναι να κάνουμε το ωράριο μας ή να μάθουν κάτι όλοι (στο βαθμό που μάθαιναν κ στην τάξη;)
Αν συνδέονται οι μισοί, για πρακτικούς λόγους, είναι ηθικό να το θεωρήσουμε διδαγμένο κ να συνεχίσουμε σαν να μην έγινε τίποτα; Γιατί δεν μιλάμε για απουσία λόγω ασθένειας, μιλάμε για κάτι πέρα από τη θέληση των μαθητών. Μπορούμε να τους επιβάλουμε αποκλεισμό από τη μάθηση; Κ αυτό δεν θα τραβήξει πίσω το τμήμα, όταν με το καλό ανοίξουμε, που κάποιοι θα έχουν κενά;
Αλλά εμείς θα έχουμε τη συνείδηση μας ήσυχη ότι κάναμε το ωράριο μας;

Μου κάνει εντύπωση που δεν έχεις μπει ακόμα στο πνεύμα  ::)
Φέτος, σύμφωνα με το υπουργείο μας, η προτεραιότητά μας είναι να κρατήσουμε τους τύπους, ώστε να βγει ένα ωραίο δελτίο τύπου από το υπουργείο και όχι τι γίνεται επι της ουσίας.
Ας παίζουμε τρίλιζα με τους μισούς μαθητές online... το δελτίο τύπου θα λέει, πραγματοποιήθηκαν όλες οι ώρες, χωρίς προβλήματα.
Όπως όταν φορούσαν όλοι μάσκες από γάζα και μάλιστα κάτω από την μύτη, το δελτίο τύπου έλεγε ότι τηρούνταν όλα τα πρωτόκολλα ασφαλείας με υποδειγματικό  τρόπο.
Όπως όταν εδώ στη Βόρεια Ελλάδα, γνωρίζουμε πόσους εκπαιδευτικούς και μαθητές που έχουν διαγνωστεί θετικοί και είναι κοινό μυστικό ότι γίνεται χαμός από μολύνσεις στα σχολεία. Αλλά δεν έγινε ούτε ένα τεστ στο πλαίσιο της ιχνηλάτησης, οπότε το δελτίο τύπου γράφει ότι δεν υπάρχει καμιά διασπορά του ιού στην εκπαιδευτική κοινότητα...

Μα που ζεις βρε Έσπερε τον τελευταίο καιρό; 

311
Δυστυχώς, ισχύει!
Δεν είναι δυνατόν η Ελλάδα να αποκτήσει ξαφνικά τις υποδομές τηλεκπαίδευσης προηγμένων χωρών όπως η Φινλανδία, η Δανία ή η Σουηδία.
Αν έμεναν ανοιχτά τα σχολεία οι συγκεκριμένοι συνάδελφοι, θα είχαν πρόβλημα. Με την τηλεκπαίδευση πάλι έχουν.
Άλλη λύση δεν υπάρχει.

1ον  Γιατί να τις αποκτήσει "ξαφνικά"; Yπήρχε άφθονος χρόνος προετοιμασίας αλλά δεν έγινε φυσικά τίποτα.
2ον Πολεμάς ανεμόμυλους! Δεν είδα τουλάχιστον σ’ αυτό το φόρουμ ΚΑΝΕΝΑΝ συνάδελφο να θέλει να κλείσουν τα σχολεία. Ίσα ίσα, πολλοί, ανάμεσά τους κι εγώ, προβληματιζόμασταν για την έλλειψη ουσιαστικών μέτρων. Εγώ προσωπικά ήθελα ανοιχτά σχολεία που να λειτουργούν με ασφάλεια. Το γεγονός ότι έκλεισαν ήδη τα σχολεία της δευτεροβάθμιας αποτελεί τεράστια αποτυχία της κυβέρνησης.

312
Αυτό αγαπητέ είναι θέμα του υπουργείου. Να μην μπορεί ο μαθητής να συνδεθεί είναι προβλήμα γενικά όπου γίνεται σύγχρονη, παγκοσμίως. Αλλά ο μαθητής δεν πληρώνεται.

Ο μαθητής δεν πληρώνεται αλλά παίρνει απουσία!

313
Το μάθημα της σύγχρονης για να είναι ουσιαστικό και όχι απλά να διαβάζουμε το βιβλίο παρέα με τα παιδιά και να το εξηγούμε, χρειάζεται πολύ χρόνο προετοιμασίας. Έκανα πολύ όμορφα μαθήματα στην προηγούμενη καραντίνα, όπου είχα ετοιμάσει παρουσίαση με έξτρα φωτογραφίες, βίντεο, online πειράματα, λυμένες ασκήσεις που παρουσιάζονταν η λύση σταδιακά, κ.λπ. για την σύγχρονη και ασκήσεις και εργασίες για την ασύγχρονη πάνω στο ίδιο μάθημα. Στα παιδιά φάνηκε να αρέσει αυτό το μάθημα και συμμετείχαν. Απαιτείται όμως πολύς χρόνος για να προετοιμαστεί. Και αν έχεις αρκετά δίωρα και μονόωρα μαθήματα είναι ανθρωπίνως αδύνατο να ετοιμάσεις π.χ. 23 τέτοια διαφορετικά μαθήματα και για τις 23 ώρες και να κάνεις και ταυτόχρονα 23 ώρες.
Διαφορετικά, αν κάνεις το ίδιο μάθημα σε περισσότερα τμήματα, τότε είναι λιγότερα τα μαθήματα που πρέπει να ετοιμάσεις και μπορεί να βγει κάπως.
Το ζήτημα είναι ότι το σύγχρονο online μάθημα δεν είναι απλά λεω στα παιδιά αυτά που θα τους έλεγα στο δια ζώσης. Ξέρω πολλούς συναδέλφους που έμπαιναν και διάβαζαν για ατελείωτες ώρες το σχολικό βιβλίο στους μαθητές και αυτό το ονόμαζαν σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία και περηφανεύονταν γιατί ’έγραφαν’ περισσότερες ώρες από άλλους συναδέλφους. Αντί 2 ώρες που είχε το πρόγραμμα, έκαναν και 2,5. Γιατί όχι; Πού η δυσκολία και πού και η αξία όμως.
Αν κάνεις σωστή δουλειά είναι αδύνατον να ‘γράψεις‘ τόσο εύκολα πολλές ώρες!

314
Καλημέρα, για να ευθυμήσουμε λιγάκι:

Πρώτα ήρθε αυτό:
https://www.esos.gr/arthra/70163/kyvernitikos-ekprosopos-o-koronoios-den-metadidetai-metaxy-ton-mathiton-sta-sholeia?fbclid=IwAR1W4hsSWtUUSqHkdSt4bl8jmm05uYua-XAtp40b1vuZCPUX0HMVcbsDX_Q

Παράθεση
Δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή σενάριο για να κλείσει κάποια βαθμίδα της εκπαίδευσης. Όλα τα στοιχεία δείχνουν ότι δεν υπάρχει μετάδοση μέσα στις σχολικές αίθουσες. Συνήθως ένα κρούσμα μπορεί να έρχεται απ’ έξω στη σχολική αίθουσα ή να φεύγει μετά και να πηγαίνει στο οικείο περιβάλλον, αλλά όχι μεταξύ των μαθητών. Αυτό είναι ένα ενθαρρυντικό στοιχείο όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά -σύμφωνα και μ’ όλες τις μελέτες, που βλέπουν το φως της δημοσιότητας- και διεθνώς. Επομένως, αυτή τη στιγμή δεν εξετάζεται σενάριο κλεισίματος κάποιας βαθμίδας της εκπαίδευσης.

Και μετά, νά΄σου αυτό:
https://www.esos.gr/arthra/70196/erhetai-loyketo-se-ola-ta-gymnasia-kai-lykeia-tis-horas-kai-xekina-tile-ekpaideysi-gia

Μιλάμε για σχέδιο, όχι αστεία.

315
Όπα, τι έγινε, στο έθνος ξέχασαν να δώσουν "ενίσχυση";

https://www.ethnos.gr/ygeia/131316_koronoios-ekrixi-kroysmaton-sta-paidia-erhontai-nees-odigies-gia-sholeia-kai-karantina

316
Παρόλα τα λάθη, δεν σας κάνει εντύπωση ότι είμαστε στη μόνη χώρα με υψηλά ποσοστά του κυβερνώντος κόμματος; Τροφή για σκέψη...

Κάποιοι από εμάς αγωνιούμε για την υγεία μας και την υγεία των οικογενειών μας κι εσύ στέκεσαι στα ποσοστά του κυβερνώντος κόμματος... Τι να πω, ο καθένας με τις προτεραιότητές του.

317
Είναι γνωστό πως για τα δεκάδες κρούσματα σε Δράμα, Ροδόπη, Έβρο και Γιάννενα φταίνε οι τουρίστες, ο συνωστισμός στη στάση Σύνταγμα του Μετρό και στο λεωφορείο της γραμμής 146.

Τι ακριβώς θες να πεις; Ποια ακριβώς έχεις εντοπίσει να είναι η αιτία των δεκάδων κρουσμάτων στη Δράμα, Ροδόπη, Εβρο και Γιάννενα; Και γιατί αναφέρεσαι ειδικά στις 4 αυτές περιοχές και όχι στις υπόλοιπες περιοχές της Ελλάδας;

Δεν λέω ότι το κράτος δεν έχει κάνει λάθη στο θέμα των συγκοινωνιών. Ότι θα έπρεπε πιο νωρίς να αποσυμφορήσει δρομολόγια και να προσθέσει λεωφορεία όπως ακούω ότι κάνει τώρα. 
Θα αποσυμφορήσει άκουσες τα δρομολόγια ΤΩΡΑ; Τώρα να το κάνουμε τι; Η Θεσσαλονίκη οδεύει ολοταχώς προς ανοσία της αγέλης! Λίγο αργά δεν βρίσκεις;

Το να κάνουμε όμως ότι δεν βλέπουμε τι συμβαίνει γύρω μας και ότι μια κρίσιμη μάζα πολιτών δεν τηρεί σχεδόν τίποτα γιατί "καταπιέζεται" καταντάει αστείο.

Σε κάθε κοινωνία, ακόμα και στις πιο πολιτισμένες υπάρχουν πάντα κάποιοι πολίτες που δεν συμμορφώνονται με τους κοινωνικούς κανόνες ακόμα και τους νόμους. Αυτό δεν μπορεί να αποτελεί δικαιολογία του επίσημου κράτους να μην συμμορφώνεται ούτε το ίδιο στους κανόνες και τους νόμους! Εγώ, ως πολίτης απαιτώ από το κράτος τόσο να μου παρέχει την απαιτούμενη ασφάλεια το ίδιο όσο και να με προστατέψει από τους πολίτες που δεν συμμορφώνονται.

318
Σορι , αλλά όποιος έχει δουλέψει έξω γελάει με τα χάλια εδώ κ αυτά δεν έχουν να κάνουν με το κόμμα. Αυτοί έρχονται κ παρέχονται, τα φροντιστήρια από τη πρώτη δημοτικού υπήρχαν υπάρχουν κ θα υπάρχουν γιατί στο Ελλαντα το εκπαιδευτικό σύστημα δεν έχει επίκεντρο το μαθητή αλλά το βολεμα της μεγαλύτερης δεξαμενής ψηφων.

Εννοείς ότι επειδή οι εκπαιδευτικοί της Ελλάδας δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους και πηγαίνουν τα παιδιά φροντιστήριο από την πρώτη δημοτικού, τους αξίζει να κολλήσουν κορωνοϊό και να πεθάνουν; Και να μην χαραμιστεί ούτε ένα τεστ γι’ αυτούς;
Ή απλά βρήκες ευκαιρία να επιτεθείς σε ολόκληρο τον κλάδο μέσα από ένα άσχετο θέμα συζήτησης;

319
Εδώ παραθέτω ενδεικτικά περιστατικά που αναπαράγονται από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης:
Ένας δημοτικός υπάλληλος βρέθηκε θετικός και μάλιστα δεν πήγαινε στην δουλειά του τις τελευταίες ημέρες. Πρωτόκολλα ΕΟΔΥ; Κλείνει το Δημαρχείο, απολυμαίνεται το κτίριο και πηγαίνει κινητή μονάδα του ΕΟΔΥ για δειγματοληψία του υπόλοιπου προσωπικού!

https://www.ert.gr/perifereiakoi-stathmoi/ioanina/thetikos-ston-koronoio-ypallilos-toy-dimoy-ziroy-kleisto-to-dimarcheio/

Εδώ στον Δήμο Πειραιά, έγιναν τεστ σε όλους στη δημοτική αρχή από κλιμάκια του ΕΟΔΥ

https://www.skai.gr/news/ygeia/peiraias-thetikoi-ston-koronoios-antidimarxos-kai-ypallilos-sto-dimo

Προχθές στο Δήμο Βάρης, το ίδιο

https://www.otavoice.gr/aytodioikitika-nea/2020/10/dimos-3v-thetikos-se-koronoio-diagnostike-ypallilos-ton-dioikitikon-ypiresion/

Στα σχολεία, δεν έχει μεταφερθεί ούτε ένα κινητό κλιμάκιο του ΕΟΔΥ για να πραγματοποιήσει το παραμικρό τεστ από την αρχή της σχολικής χρονιάς (διορθώστε με σας παρακαλώ αν έχω χάσει κάτι)

Αλλά ας δούμε και τι γίνεται σε έναν άλλον σημαντικό κλάδο της κοινωνίας, την αστυνομία. Εκεί τα πράγματα φαινεται να προσομοιάζουν με την κατάσταη που ισχύει και στην εκπαίδευση. Εδώ μια καταγγελία της ένωσης αστυνομικών Θεσσαλονίκης:

https://www.makthes.gr/thessaloniki-o-koronoios-apodekatizei-tin-astynomia-soreia-kataggelion-tis-eayth-324609

Οπότε, τι φάση; Γιατί η κυβέρνηση και ο ΕΟΔΥ φαίνονται να είναι ακριβοί στα πίτουρα και φθηνοί στο αλεύρι όσον αφορά τα υγειονομικά πρωτόκολλα; Ένας δημοτικός υπάλληλος, η συντέλεια του κόσμου. Τρέχουν κλιμάκια, ιχνηλατήσεις, κλείνουν εντελώς υπηρεσίες. Από την άλλη, αστυνομικοί, εκπαιδευτικοί, μαθητές με πολλές περισσότερες επαφές και μεγαλύτερες επιπτώσεις στο κοινωνικό σύνολο, ούτε ένα τεστ!

Αν γίνουν 100 τεστ σε δημοτικούς υπάλληλους που δεν ήρθαν σε επαφή με το κρούσμα, πόσα θετικά θα βρεθούν; Αν γίνουν 100 τεστ σε μια σχολική μονάδα με άρρωστους μαθητές, πόσα; Μήπως μ’ αυτόν τον τρόπο χειρίζεται και παραποιεί τα πραγματικά στοιχεία της πανδημίας η κυβέρνηση;


320
Μα η κυβέρνηση αυτή τη στιγμή, ουσιαστικά μας εκπαιδεύει να μην φοβόμαστε τον κορωνοϊό και να χαλαρώσουμε ως προς τα ατομικά μέτρα προστασίας. Αυτό το καταφέρνει με τα διπλά μέτρα και σταθμά σε διαφορετικά κομμάτια της κοινωνίας. Βαρέθηκα να διαβάζω ότι έκλεισε π.χ. εντελώς μια δημόσια υπηρεσία επειδή βρέθηκε θετικός ένας υπάλληλος γραφείου στον κορωνοϊό, έγινε ιχνηλάτηση, προληπτικά τεστ, κ.λπ. Ενώ επιβεβαιωμένο θετικό κρούσμα σε σχολική αίθουσα... είναι απλά μια ακόμα Παρασκευή.

Και εξηγώ: Ας πούμε ότι ξεκινά κάποιος με κάθε καλή διάθεση να προσέξει την υγεία του, να αποφύγει τις επαφές, να κάνει κοινωνική απομάκρυνση, κ.λπ. Ταυτόχρονα όμως ‘αναγκάζεται‘ κυριολεκτικά να στοιβαχτεί σε ένα λεωφορείο για να πάει στη δουλειά του, να μπει σε έναν χώρο με πολλούς ανθρώπους για πολλές ώρες στο σχολείο, να παίξει το παιδί μπάσκετ την ώρα της γυμναστικής, κ.λπ. Αυτό σιγά σιγά κανονικοποιεί στο μυαλό μας αυτόν τον τρόπο ζωής και μας κάνει λιγότερο ευαισθητοποιημένους στα μέτρα. Αναγκαστικά, αλλιώς το μυαλό μας θα τρελαθεί. Αν φοβάμαι να βγω με δυο φίλους μου σε εξωτερικό χώρο για να μην κολλήσω, τότε θα πρέπει να παραλύσω από φόβο για να μπω στην αίθουσα των 27 ατόμων να κάνω μάθημα. Παρατηρώ και στον εαυτό μου ότι σιγά σιγά όσο θεωρώ φυσιολογική την έκθεσή μου στην αίθουσα, τόσο χαλαρώνω στον τρόπο που προσέχω και εκτός. Δεν είναι ανθρωπίνως δυνατό κάτι διαφορετικό.

Οπότε, πόσο υποκριτικό είναι να μας κατηγορεί ο πρωθυπουργός για το ότι γίναμε αυτό ακριβώς που μας εκπαίδευσε να γίνουμε...

ΥΓ Μια εργασία για το σπίτι: Τι κάνει ένας αναπληρωτής εκπαιδευτικός που εργάζεται σε σχολείο με επιβεβαιωμένο κρούσμα αν εμφανίσει δέκατα; Πηγαίνει στο σχολείο; Αν δεν πάει, τι άδεια δικαιούται; Δικαιούται τεστ;

321
Την περασμένη εβδομάδα ένα τμήμα από το σχολείο μου έκλεισε λόγω επιβεβαιωμένου κρούσματος. Αν και δίδαξα στο τμήμα τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, δεν δικαιούμαι να κάνω τεστ γιατί μπήκα μόνο για μία διδακτική ώρα στο τμήμα. Μπήκαν σε καραντίνα παιδιά που βρίσκονταν στην κατεύθυνση με το παιδί που αρρώστησε αλλά δεν μπήκαν σε καραντίνα οι διπλανοί τους στο τμήμα γενικής... Όλα αυτά με απίστευτα αργούς ρυθμούς. Όσοι ήταν να κολλήσουν, κόλλησαν προτού παρθούν οποιαδήποτε μέτρα.
Το συγκεκριμένο σχολείο είναι Λύκειο με μεγάλα παιδιά, άρα δεν ισχύει και οποιαδήποτε θεωρία περί μη μετάδοσης του ιού από ‘παιδιά‘.
Θα ήθελα οι συνάδελφοι που δεν έχουν κανένα πρόβλημα με τους χειρισμούς της κυβέρνησης για την πανδημία στα σχολεία, να αναφέρουν ανοιχτά αν εργάζονται σε κάποιο σχολείο αυτή την περίοδο και σε τι βαθμίδα εκπαίδευσης.
Ελπίζω να μην ισχύει η υποψία μου ότι κάποιοι διακινδυνεύουμε την υγεία μας και την υγεία της οικογένειάς μας σ’ αυτές τις συνθήκες, ενώ άλλοι μας κουνάνε το δάχτυλο από την ασφάλεια του καναπέ του σπιτιού τους.

322
Νέα μέτρα της κυβέρνησης για την καταπολέμηση του κορωνοϊού (δεν είναι αυτά που νομίζετε)

https://www.businessnews.gr/el/epixeiriseis/epikoinonia-media/covid-19-%CE%BCedia-spec-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BD%CE%AD%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%BC%CF%80%CE%AC%CE%BD%CE%B9%CE%B1.html

Σελίδες: 1 ... 2122232425 ... 32

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 510
Σύνολο: 522

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.