Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Gemini81

Σελίδες: 1 ... 8910
127
Η Κοινότητα του PDE / Απ: 1η pde συνάντηση...
« στις: Ιούνιος 01, 2006, 03:33:06 μμ »
Μήπως να ρχόμουν κι εγώ για να γίνουν οι νπιαγωγοί πιο πολλοί απ' τους πληροφορικούς;! χμμ θα περάσω να κόψω κίνηση. Αλλά που θα καταλάβει κανείς ποιοί είναι από το pde??? Για αναγνωριστικό προτείνω να στέκεται ο Dr_Michael στην έξοδο του μετρο με το μαλλί βαμμένο πράσινο!!! ;D

128
Η Κοινότητα του PDE / Απ: 1η pde συνάντηση...
« στις: Μάιος 30, 2006, 05:40:18 μμ »
καλά, πάνω στα γενέθλιά μου βρήκατε να κανονίσετε τη συνάντηση;;

129
Να δουλέψεις σε τάξη; χμμ για να δούμε *παίρνει στα χέρια το βιογραφικό*. Απόφοιτος του τάδε πανεπιστημίου. Δεν έχετε προϋπηρεσία ε; χμμ θα σας ειδοποιήσουμε.
*Μπαίνει άλλη υποψήφια, παίρνει στα χέρια άλλο βιογραφικό* Απόφοιτος του τάδε πανεπιστημίου. Αα βλέπω έχετε 5 χρόνια προϋπηρεσία, καλή βαθμολογία στο πτυχίο κλπ. Έχετε κι ένα παιδάκι ε; Μάλιστα, θα σας ειδοποιήσουμε.
*Μπαίνει άλλη υποψήφια, παίρνει στα χέρια άλλο βιογραφικό* Απόφοιτος του τάδε πανεπιστημίου. Καλοί βαθμοί, μεταπτυχιακό, 10 χρόνια προϋπηρεσία, αα πολύ καλά πολύ καλά, χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις πια, λίγο μεγάλη σε ηλικία όμως, οπότε 'θα σας ειδοποιήσουμε'.
*Μπαίνει άλλη υποψήφια, παίρνει στα χέρια άλλο βιογραφικό* Απόφοιτος του τάδε ΙΕΚ (άρα και θα παίρνει πολύ χαμηλότερο μισθό). Νεαρής ηλικίας χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις αλλά και χωρίς προϋπηρεσία. Απάντηση: Ελάτε από αύριο να ξεκινήσουμε τη συνεργασία μας...
.......

130
Σε απάντηση κάποιας που ρώτησε πρόσφατα τι να τις κάνει μια νηπιαγωγός τις γνώσεις γλωσσών και Η/Υ.

Όχι, δε θα διδάξεις την ξένη γλώσσα στην τάξη, αν και θα τη χρειαστείς με τόσα αλλοδαπά παιδιά. Και όχι, δε θα διδάξεις Η/Υ, άντε το πολύ να τους κάνεις ασκήσεις προγραφής και προανάγνωσης μέσα από συγκεκριμένο software.
Δεν είμαστε απόφοιτες ΤΕΙ ή ΙΕΚ για να πάμε στους παιδικούς σταθμούς και το μόνο που θα πρέπει να ξέρουμε εκεί είναι να αλλάζουμε πάνες και να ταΐζουμε. Διδάσκω σε Ιεκ και ξέρω καλά τη διαφορά.
Η πραγματικότητα έχει ως εξής: Έχουμε αποφοιτήσει από κάποιο ΑΕΙ, που σημαίνει οτι διδάσκουμε (όχι στους παιδικούς σταθμούς αλλά) στα νηπιαγωγεία. Σε ηλικίες 4 (προνήπια) με 6 (νήπια). Οι περισσότερες δουλεύουν σε ιδιωτικά, όπου το παιδί μαθαίνει μέσα στο νηπιαγωγείο αγγλικά ή κάποια άλλη γλώσσα, μουσική ή ακόμα και ιππασία (κι όμως!). Είναι συνηθισμένο το φαινόμενο να έρχεται το πλουσιόπαιδο στη νηπιαγωγό και με τουπέ να λέει ‘how are you? My name is…’, να φτιάχνει με ευκολία κάρτες στο Powerpoint, να κομπάζει οτι είναι παιδί πανεπιστημιακού/γιατρού/δικηγόρου και να χάνει η νηπιαγωγός την αξιοπιστία της φυσικά επειδή δεν ακολουθεί τις εξελίξεις, έχει μείνει πίσω από την εποχή της και δεν μπορεί ούτε ν’ ανοίξει τον Η/Υ ενώ το νήπιο έχει μεγαλώσει μ’ αυτόν. Και βέβαια δεν κάνεις φύλαξη στο νηπιαγωγείο. Ούτε και ‘διδασκαλία’ με την αυστηρή έννοια. Πρόκειται για έμμεση μάθηση. Ακολουθούμε ένα ΑΠ, δεν κάνουμε ότι μας κατέβει στο κεφάλι.
Ούτε ψυχολογία θα πας να διδάξεις στο νηπιαγωγείο αλλά αν είσαι άσχετη χρησιμοποιώντας τη γνωστή δικαιολογία ‘δεν είναι στο αντικείμενό μου’, απλά δε θα μπορέσεις να κάνεις τη δουλειά σου στην πράξη. Σα θεωρία δε σου χρειάζεται βέβαια. Στην πράξη βλέπεις οτι πχ αν είσαι σε θέση να διαβάσεις μια απλή παρτιτούρα και παίζεις μικρά παιδικά τραγουδάκια, το ‘μάθημα’ παίρνει άλλες διαστάσεις.  Άλλωστε ποιό είναι το ‘αντικείμενό’ σου; Τα παιδιά; Εμ τα παιδιά δεν είναι αντικείμενο...

Αυτά για να ξεκαθαρίσουμε ορισμένα πράγματα, όχι με τις συναδέλφους νηπιαγωγούς γιατί αυτές τα ξέρουν καλά. Απευθύνομαι στους εκπαιδευτικούς των άλλων ειδικοτήτων που έχουν την εντύπωση οτι οι νηπιαγωγοί είμαστε οι τεμπέλες του επαγγέλματος. Οκ δε διορθώνουμε κόλλες, και έχουμε χρόνο να κάνουμε όσο το δυνατόν σωστή οικογένεια, να μη μας βλέπει σπάνια το παιδί μας και να μεγαλώνει με τις νταντάδες. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι άχρηστα τα πτυχία και οι γνώσεις μας. Σε καθημερινή βάση χρησιμεύουν, εξήγησα γιατί.
Το γεγονός οτι για να διοριστείς στο δημόσιο νηπιαγωγός δε μοριοδοτούνται αυτές οι γνώσεις, λέει μόνο οτι η εκάστοτε κυβέρνηση τις θεωρεί ‘άσχετες με το αντικείμενό μας’ λόγω δικής της άγνοιας.
Οπότε το μήνυμα είναι οτι για να μπεις νηπιαγωγός στο δημόσιο το μόνο που χρειάζεσαι είναι το πτυχιάκι σου που έτσι κι αλλιώς το χεις, και –αποκτημένη με κόπους πολλών ετών- προϋπηρεσία-αγανάκτηση. Η τελευταία, όσο μεγαλύτερη είναι τόσο πιο πολλές δυνατότητες έχεις να διοριστείς –δικαίως βέβαια. Άσχετο αν με τόση αγανάκτηση μέχρι να διοριστείς έχεις αναθεματήσει κυβερνήσεις και συστήματα, κι από την κούραση ανυπομονείς να βολευτείς στο δημόσιο ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΑΞΕΙΣ. 

131
Όπως μας βολεύουν; Γιατί, γίνεται ποτέ τίποτα όπως μας βολεύει εμάς; Δηλαδή τον τρόπο μοριοδότησης εσύ τον βρίσκεις αψεγάδιαστο;;

132
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Τεστ αξιολόγησης
« στις: Μάιος 17, 2006, 03:27:56 μμ »
Καλά ανοησίες. Μήπως να κάνουμε και τούμπες, κι όποιος κάνει την καλύτερη να παίρνει μόρια;!! Αμάν πια!

133
Οι μόνιμοι γιατί μπαίνουν σε τέτοια site? Νόμιζα οτι σα βολεμένοι δε θα ενδιαφέρονται πια...

134
Κι άλλη μια ΠΕ60 εδώ. Οι νηπιαγωγοί είναι μόνο γυναίκες ε;! Και δεν έχουν οι περισσότερες καλή σχέση με την τεχνολογία.
Πάντως φοβερό forum, συνεχίστε έτσι. Κάτι μου λέει πως μαζί θ' αγωνιούμε και στο φετινό ασεπ οπότε ελπίζω να είστε καλή παρέα!

135
Για να καταλαβω.. Δυο νηπιαγωγοι ΠΕ60 χωρις προϋπηρεσια και μεταπτυχιακα, με τον ιδιο βαθμο πτυχιου, στον ασεπ εχουν τις ιδιες ακριβως πιθανοτητες και παιρνουν τα ιδια μορια. Αν και η μια εχει το ανωτατο πτυχιο σε 2 γλωσσες + πτυχιο η/υ, ενω η αλλη δεν εχει τιποτα περα απ το πτυχιο της σχολης. Ετσι?
Αν παλι κατσεις σπιτι σου, βρεις ενα καλο παιδι για οικογενεια και κανετε 3 κουτσουβελα, διοριζεσαι κι ας πιασεις τη βαση.
????????????????????????
Εμ τωρα δεν υπαρχουν πια λογια να σχολιασουμε τον τροπο μοριοδοτησης. Κι επειδη αν δεν μπορεις να το πεις τραγουδισε το,... 'Καλημερα Ελλαδα' των Going Through...

136
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Τεστ αξιολόγησης
« στις: Μάιος 16, 2006, 04:16:59 μμ »
Δηλαδη πρεπει να αποδειξουμε την..ψυχολογικη μας υγεια πρωτα με το τεστ αξιολογησης κι υστερα να αποδειξουμε τις γνωσεις μας στον ασεπ. Παραλογιζονται και καθε φορα σκαρφιζονται νειυς τροπους να παιξουν με τα νευρα μας η μου φαινεται?

Σελίδες: 1 ... 8910

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159847
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 591
Σύνολο: 604

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.