Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Rapsodos

Σελίδες: 12345 ... 29
29
Συνάδελφοι/-ισσες, βρισκόμαστε στην πορεία υλοποίησης των προκηρύξεων 1ΓΕ/2019 & 2ΓΕ/2019.
Το καθεστώς της παρατεταμένης αδιοριστίας που ίσχυσε για μια δεκαετία 2010-2020 «έσπασε» επιτέλους με τους πρώτους στην ιστορία της εκπαίδευσης μόνιμους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή!
Οι μόνιμοι διορισμοί αυτοί δεν προέκυψαν «εν αιθρία». Αντίθετα, αποτελούν το επιστέγασμα των αγώνων ολόκληρης της εκπαιδευτικής κοινότητας (και όχι μόνο των συναδέλφων που εργάστηκαν στον ευαίσθητο αυτό τομέα της δημόσιας εκπαίδευσης). Έτσι οι πολιτικές ηγεσίες –τόσο η προηγούμενη που τις δρομολόγησε, όσο και η σημερινή που τις υλοποιεί- έπραξαν το αυτονόητο.
Στη διαδικασία της υλοποίησης των προκηρύξεων για τη Γενική Αγωγή, η ΠΕΑΔ (σε συνεννόηση με την ΟΛΜΕ), εκπροσωπώντας τους συναδέλφους της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κατέβαλε και πριν τη ψήφιση του ν.4589/2019, καταβάλλει μετά την ψήφισή του και θα καταβάλλει μέχρι τέλους κάθε δυνατή προσπάθεια προς όλους τους άλλους θεσμικούς συνομιλητές για να συνεισφέρει στον προγραμματισμό των διορισμών αυτών με την υπευθυνότητα, τη σοβαρότητα και την επάρκεια σε μελέτες των επίσημων στοιχείων που απαιτούνται.
Το αποτέλεσμα της ποσοτικοποιημένης καταγραφής των ελλείψεων απεικονίζεται εύλογα στο γράφημα που βλέπετε.
Δυστυχώς όμως, οι εκπρόσωποι της α/θμιας και κυρίως ο ΠΑΣΑΔ,   που εκπροσωπεί τους αναπληρωτές δασκάλους, με τους οποίους συμπορευτήκαμε στο παρελθόν, έχει ξεκινήσει μια εκστρατεία διαστρέβλωσης της πραγματικότητας προκειμένου να διεκδικήσει τη μερίδα του λέοντος. Σε ποιους μόνιμους διορισμούς; Σε αυτούς που αποκήρυξαν με φανατισμό εξ αρχής, σε αυτούς που κατασυκοφάντησαν!
Επειδή λοιπόν εμείς δεν θα αποστούμε από τις καταστατικές αρχές μας, με την ίδια πάντα σοβαρότητα, υπευθυνότητα και ρεαλισμό θα συνεχίσουμε να παραθέσουμε επίσημα στοιχεία.
Βασικό ζήτημα είναι η περιβόητη οργανικότητα*! Και καθώς δεν είναι δυνατόν καθένας και καθεμιά να γνωρίζει λεπτομέρειες, χρήσιμο είναι να καταλάβουμε π.χ. πως καθορίζεται η οργανικότητα σε α/θμια και β/θμια εκπαίδευση.
Γιατί έχει σημασία αυτό;
Γιατί πολλές φορές η εικόνα των λειτουργικών κενών απέχει από εκείνη των οργανικών. Για να γίνει σαφέστερο, σκεφτείτε ότι αυτή τη στιγμή που τα οργανικά κενά είναι όσα μετρήθηκαν μέχρι τη λήξη του προηγούμενου σχολικού έτους στην α/θμια παρουσιάζεται το οξύμωρο να είναι τα λειτουργικά κενά λιγότερα από τα οργανικά! Σε αντίθεση με τη β/θμια που συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο! Και γιατί συμβαίνει αυτό; Γιατί απλούστατα η οργανικότητα στην α/θμια καθορίζεται (αναβαθμίζεται ή υποβαθμίζεται) μέσα από μια περίπλοκη διαδικασία στην οποία καθοριστικό ρόλο διαδραματίζει η …τοπική αυτοδιοίκηση! (ακολουθεί παράθεση της σχετικής κείμενης νομοθεσίας*).
Όταν λοιπόν ένα δημοτικό σχολείο σταδιακά έχει μικρότερο αριθμό μαθητών σε σχέση με αυτόν που είχε και πρέπει συνεπώς να υποβιβαστεί, πρέπει να συνεδριάσει το τοπικό δημοτικό συμβούλιο και να εισηγηθεί τον υποβιβασμό κ.ο.κ. Σκεφτείτε το ενδεχόμενο να πρέπει να κλείσει ένα σχολείο! Ποιο δημοτικό συμβούλιο και ποιος δήμαρχος θα εισηγούνταν κάτι τέτοιο; τι πολιτικό κόστος θα είχε; δεν χρειάζεται να απαντήσουμε. Προκαλούνται έτσι οιονεί αργομισθίες. Τα «κενά» τότε εκτοξεύονται!
Στη β/θμια τα οργανικά κενά δεν συνδέονται με τίποτε από τα προηγούμενα! Είναι αυτός ακριβώς ο λόγος που τα πραγματικά κενά, τα κενά που καλύπτουν κάθε χρόνο οι αναπληρωτές της β/θμιας είναι τριπλάσια/τετραπλάσια/πενταπλάσια κ.ο.κ. -κατά περίπτωση- των οργανικών!!!
Χαρακτηριστικό παράδειγμα: οργανικά κενά φιλολόγων=128, προσλήψεις αναπληρωτών φιλολόγων σχολ. έτος 2019-2020=1.657!!! [τα στοιχεία είναι της Δ/νσης Διορισμών και Προσλήψεων του Υπουργείου]
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΣΤΗ Β/ΘΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ!
ΣΤΗΝ Α/ΘΜΙΑ ΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ!!!
Ως ΠΕΑΔ δεν επιθυμούμε κανέναν ανταγωνισμό με την α/θμια. Κοινός σκοπός όλων πρέπει να παραμείνει οι 10.500 μόνιμοι διορισμοί να γίνουν 15.000, ή και περισσότεροι, αλλά ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ Η Β/ΘΜΙΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΕΙ ΑΔΙΚΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!
-----------------------------------------------------------------------
*Η οργανικότητα των δημοτικών σχολείων προσδιορίζεται από την αναλογία είκοσι πέντε (25) μαθητών προς ένα (1) δάσκαλο για τα μονοθέσια και διθέσια και για τα λοιπά τριάντα (30) μαθητών προς ένα ( 1 ) δάσκαλο, ως εξής:
 Μαθητές - Δάσκαλοι - Οργανικότητα
10 έως 25 - 1 - Μονοθέσιο
26 έως 50 - 2 - Διθέσιο
51 έως 90 - 3 - Τριθέσιο
91 έως 120 - 4 - Τετραθέσιο
121 έως 150 - 5 - Πενταθέσιο
151 έως 180 - 6 - Εξαθέσιο
181 έως 210 - 7 - Επταθέσιο
211 έως 240 - 8 - Οκταθέσιο
241 έως 270 - 9 - Εννεαθέσιο
271 έως 300 - 10 - Δεκαθέσιο
301 έως 330 - 11 - Ενδεκαθέσιο
331 έως 360 - 12 - Δωδεκαθέσιο
7. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και Οικονομικών μπορεί να μειώνεται ο αριθμός των μαθητών που αναλογεί σε κάθε οργανική θέση δασκάλου.
8. Η ίδρυση και προαγωγή των δημοτικών σχολείων και η ανάλογη αύξηση των οργανικών θέσεων των δασκάλων γίνονται με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται με πρόταση των Υπουργών Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και Οικονομικών.
9. Στις περιπτώσεις που ειδικές τοπικές συνθήκες το επιβάλλουν είναι δυνατή η ίδρυση μονοθέσιων δημοτικών σχολείων, ανεξαρτήτως του αριθμού μαθητών που πρόκειται να φοιτήσουν.
10. Η κατάργηση, ο υποβιβασμός και, με την επιφύλαξη της παρ. 13, η συγχώνευση δημοτικών σχολείων και η ανάλογη μείωση των οργανικών θέσεων δασκάλων, καθώς και η διαίρεση δημοτικών σχολείων και η μεταφορά της έδρας τους, γίνονται με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται με πρόταση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
16. Για τα θέματα των παραγράφων 8, 9, 10 και 13 γνωμοδοτεί το νομαρχιακό συμβούλιο, ύστερα από εισήγηση της νομαρχιακής επιτροπής παιδείας.

ΠΕΑΔ

30
Αγαπητοί μου, θα καταθέσω και εγώ την άποψή μου.
Μετά από 13 χρόνια
που γύρισα την Ελλάδα,
που έκανα δυο παιδιά και τα έσερνα μαζί μου ή τα άφηνα με το σύζυγό μου,
που αποχωριζόμουν την οικογένειά μου κάθε Σεπτέμβρη- Οκτώβρη,
που έδωσα δυο ΑΣΕΠ και δεν διορίστηκα οριακά
που έκανα μεταπτυχιακό με την κοιλιά στο στόμα...
που το κράτος με έβαλε σε έναν πίνακα 24μήνου (τότε τον έλεγαν) και διορίστηκαν όλοι πριν από εμένα γιατί οι 60 που μείναμε μας έφαγε η αξιοκρατία του ΣΤΕ!!
το μόνο που με απασχολεί τώρα είναι να ΔΙΟΡΙΣΤΏ επιτέλους, γιατί ήρθε και η δική μου σειρά.
Επομένως μη ψάχνετε πάντα συναγωνιστές, το σύστημα μας έχει καταντήσει να μαχόμαστε μόνοι μας.

Πικρή αλήθεια! Καλο διορισμό!

31
1. Να ζητάμε από την πρώτη φάση την κάλυψη 100% των κενών δεν είναι σωστό; Εγώ βλέπω στα fb και στα "εκπαιδευτικά" φόρουμ τον κοινωνικό καλιβαλισμό. Αυτό δεν το θέλω και αυτό αν θες μας ξεφτιλίζει σαν κλάδο. Έχουμε που έχουμε πέσει χαμηλά στα μάτια της κοινωνίας τώρα με την κατανομή θα ξεβρακωθούμε εντελώς.

2. Όποιος θέλει να ζητήσει διαφάνεια για τις προϋπηρεσίες να τη ζητήσει ανοιχτά. Ας το θέσει σαν θέμα αλλά πραγματικά θεωρώ ότι η προϋπηρεσία είναι πολύ σημαντικό προσόν για τη δουλειά του εκπαιδευτικού. Έχει πολύ μεγάλη σημασία να έχει εμπειρία σε τάξη. Εγώ δεν έχω διαπιστώσει αυτό που ξοφθαλμα φαίνονταν στα δημόσια ΙΕΚ πριν κάποια χρόνια που οι κολλητοί εκπαιδευτές δουλευαν στα ΙΕΚ. Κάτι τέτοιο στη δευτεροβάθμια πιστεύω ότι δεν συμβαίνει στον ίδιο βαθμό με αυτόν το βαθμό που συνέβαινε στα δημόσια ΙΕΚ.

3. Δεν γίνεται να διορίσουμε 36000 φιλολόγους αλλά η λύση δεν είναι να σφαχτούμε όλοι μεταξύ μας. Τα κενά πόσα είναι; Ε, αυτά τα κενά να τα ξέρουμε όλοι ποια είναι και να καλυφθούν όλα. Αυτό έπρεπε να ζητάμε. Εγώ βλέπει ότι οι εκπαιδευτικοί γουστάρουν μόνο να τρώει ο ένας τον άλλο. Προϋπηρεσία και πτυχίο. Αυτά μαζί με παιδαγωγική κατάρτιση έπρεπε να μπαίνουν σε μια σειρά.

4. Για το γραπτό ΑΣΕΠ έχω ξαναγράψει την άποψη μου. Δεν βρίσκω σε αυτό το διαγωνισμό τίποτα το αξιόπιστο, τίποτα το σίγουρα αδιάβλητο, τίποτα το μη ταξικό, τίποτα το επιστημονικό. Είναι ένας διαγωνισμός πέρα για πέρα λάθος που δεν έχει τίποτα κρίνει παραπάνω από το ότι εκείνη την ημέρα απάντησες σωστά σε κάποιες ερωτήσεις. Τίποτα άλλο. Καμία σχέση με τη διδακτική πρακτική δηλαδή.

5. Σχετικά με το κάλεσμα και για το παράβολο που λες, το ρεπορτάζ από τα κανάλια λέει και για λάθη του συστήματος και όχι μόνο των αναπληρωτών.
    Εγώ δεν θέλω κανένας να μείνει απ' έξω και αυτή η άποψη με κάνει να νιώθω ήσυχος με τη συνείδησή μου ως άνθρωπος και εκπαιδευτικός.

Σίγουρα πάντως δεν νιώθω καθόλου καλά να βλέπω έστω και στο μη φυσικό κόσμο του ιντερνετ ανθρώπους που θέλουν υποτίθεται να διδάξουν να σφάζονται για την κατανομή των 10500 διορισμών. Έλεος πραγματικά!!

Σου εύχομαι πραγματικά καλό διορισμό.
Υποκλίνομαι στις αντοχές σου!
Σχετικά με το την τελευταία σου πρόταση. Το σύστημα μας έχει καταντήσει να μαχόμαστε μόνοι μας.
Πρέπει να βρούμε συναγωνιστές για να αλλάξουμε το σύστημα ή πρέπει να αλλάξουμε το σύστημα για να βρούμε συναγωνιστές;
Ωφελεί σε τίποτα να βρίζονται μέρα-νύχτα για την κατανομή στο φόρουμ ή στο fb; Αναρρωτιέμαι

Επειδή καταλαβαίνω οτι εισαι κανενας κκες δεν θα μπω σε αντιδικία, οχι για κανενα αλλο λόγο γιατι εκει ειμαι και εγω οχι οργανωμένος φυσικα. Πριν κανενα μήνα εγινε ενα κάλεσμα απο τα παιδια που κοπηκαν με το παραβολο στην Θεσσαλονικη στο υπουργειο αντε λεω να κατέβω, θα πιω και ενα καφε. Παω που λες και ειναι 4 συνάδελφοι που εκαναν το λάθος και έμειναν εκτός και 10 του ΠΑΜΕ, εναν τον ηξερα απο τα παλια και μετα πήραμε και ενα Μικέλ και τα είπαμε. Οποτε λεω 10.000 έμειναν εκτος απο το παραβολο και 4 κατέβηκαν! Οποτε θα ξανακατέβω στο δρόμο μονο αν δω μονο τα δικά μου αιτηματα αν δεν υπάρχουν δεν κατεβαίνω, ετσι κι αλλιως ουτε για τον εαυτο τους δεν αγωνίζονται!





32
Πρέπει να γίνεις μέλος αλλά θα σε διαγράψουν αν γράψεις κάτι διαφορετικό...

Μπουρλότο!

33
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Ανακοίνωση ΠΕΑΔ
« στις: Αύγουστος 22, 2020, 06:35:47 μμ »
Συνάδελφοι/-ισσες, βρισκόμαστε στην πορεία υλοποίησης των προκηρύξεων 1ΓΕ/2019 & 2ΓΕ/2019.
Το καθεστώς της παρατεταμένης αδιοριστίας που ίσχυσε για μια δεκαετία 2010-2020 «έσπασε» επιτέλους με τους πρώτους στην ιστορία της εκπαίδευσης μόνιμους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή!
Οι μόνιμοι διορισμοί αυτοί δεν προέκυψαν «εν αιθρία». Αντίθετα, αποτελούν το επιστέγασμα των αγώνων ολόκληρης της εκπαιδευτικής κοινότητας (και όχι μόνο των συναδέλφων που εργάστηκαν στον ευαίσθητο αυτό τομέα της δημόσιας εκπαίδευσης). Έτσι οι πολιτικές ηγεσίες –τόσο η προηγούμενη που τις δρομολόγησε, όσο και η σημερινή που τις υλοποιεί- έπραξαν το αυτονόητο.
Στη διαδικασία της υλοποίησης των προκηρύξεων για τη Γενική Αγωγή, η ΠΕΑΔ (σε συνεννόηση με την ΟΛΜΕ), εκπροσωπώντας τους συναδέλφους της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κατέβαλε και πριν τη ψήφιση του ν.4589/2019, καταβάλλει μετά την ψήφισή του και θα καταβάλλει μέχρι τέλους κάθε δυνατή προσπάθεια προς όλους τους άλλους θεσμικούς συνομιλητές για να συνεισφέρει στον προγραμματισμό των διορισμών αυτών με την υπευθυνότητα, τη σοβαρότητα και την επάρκεια σε μελέτες των επίσημων στοιχείων που απαιτούνται.
Το αποτέλεσμα της ποσοτικοποιημένης καταγραφής των ελλείψεων απεικονίζεται εύλογα στο γράφημα που βλέπετε.
Δυστυχώς όμως, οι εκπρόσωποι της α/θμιας και κυρίως ο ΠΑΣΑΔ,   που εκπροσωπεί τους αναπληρωτές δασκάλους, με τους οποίους συμπορευτήκαμε στο παρελθόν, έχει ξεκινήσει μια εκστρατεία διαστρέβλωσης της πραγματικότητας προκειμένου να διεκδικήσει τη μερίδα του λέοντος. Σε ποιους μόνιμους διορισμούς; Σε αυτούς που αποκήρυξαν με φανατισμό εξ αρχής, σε αυτούς που κατασυκοφάντησαν!
Επειδή λοιπόν εμείς δεν θα αποστούμε από τις καταστατικές αρχές μας, με την ίδια πάντα σοβαρότητα, υπευθυνότητα και ρεαλισμό θα συνεχίσουμε να παραθέσουμε επίσημα στοιχεία.
Βασικό ζήτημα είναι η περιβόητη οργανικότητα*! Και καθώς δεν είναι δυνατόν καθένας και καθεμιά να γνωρίζει λεπτομέρειες, χρήσιμο είναι να καταλάβουμε π.χ. πως καθορίζεται η οργανικότητα σε α/θμια και β/θμια εκπαίδευση.
Γιατί έχει σημασία αυτό;
Γιατί πολλές φορές η εικόνα των λειτουργικών κενών απέχει από εκείνη των οργανικών. Για να γίνει σαφέστερο, σκεφτείτε ότι αυτή τη στιγμή που τα οργανικά κενά είναι όσα μετρήθηκαν μέχρι τη λήξη του προηγούμενου σχολικού έτους στην α/θμια παρουσιάζεται το οξύμωρο να είναι τα λειτουργικά κενά λιγότερα από τα οργανικά! Σε αντίθεση με τη β/θμια που συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο! Και γιατί συμβαίνει αυτό; Γιατί απλούστατα η οργανικότητα στην α/θμια καθορίζεται (αναβαθμίζεται ή υποβαθμίζεται) μέσα από μια περίπλοκη διαδικασία στην οποία καθοριστικό ρόλο διαδραματίζει η …τοπική αυτοδιοίκηση! (ακολουθεί παράθεση της σχετικής κείμενης νομοθεσίας*).
Όταν λοιπόν ένα δημοτικό σχολείο σταδιακά έχει μικρότερο αριθμό μαθητών σε σχέση με αυτόν που είχε και πρέπει συνεπώς να υποβιβαστεί, πρέπει να συνεδριάσει το τοπικό δημοτικό συμβούλιο και να εισηγηθεί τον υποβιβασμό κ.ο.κ. Σκεφτείτε το ενδεχόμενο να πρέπει να κλείσει ένα σχολείο! Ποιο δημοτικό συμβούλιο και ποιος δήμαρχος θα εισηγούνταν κάτι τέτοιο; τι πολιτικό κόστος θα είχε; δεν χρειάζεται να απαντήσουμε. Προκαλούνται έτσι οιονεί αργομισθίες. Τα «κενά» τότε εκτοξεύονται!
Στη β/θμια τα οργανικά κενά δεν συνδέονται με τίποτε από τα προηγούμενα! Είναι αυτός ακριβώς ο λόγος που τα πραγματικά κενά, τα κενά που καλύπτουν κάθε χρόνο οι αναπληρωτές της β/θμιας είναι τριπλάσια/τετραπλάσια/πενταπλάσια κ.ο.κ. -κατά περίπτωση- των οργανικών!!!
Χαρακτηριστικό παράδειγμα: οργανικά κενά φιλολόγων=128, προσλήψεις αναπληρωτών φιλολόγων σχολ. έτος 2019-2020=1.657!!! [τα στοιχεία είναι της Δ/νσης Διορισμών και Προσλήψεων του Υπουργείου]
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΣΤΗ Β/ΘΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ!
ΣΤΗΝ Α/ΘΜΙΑ ΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ!!!
Ως ΠΕΑΔ δεν επιθυμούμε κανέναν ανταγωνισμό με την α/θμια. Κοινός σκοπός όλων πρέπει να παραμείνει οι 10.500 μόνιμοι διορισμοί να γίνουν 15.000, ή και περισσότεροι, αλλά ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ Η Β/ΘΜΙΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΕΙ ΑΔΙΚΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!
-----------------------------------------------------------------------
*Η οργανικότητα των δημοτικών σχολείων προσδιορίζεται από την αναλογία είκοσι πέντε (25) μαθητών προς ένα (1) δάσκαλο για τα μονοθέσια και διθέσια και για τα λοιπά τριάντα (30) μαθητών προς ένα ( 1 ) δάσκαλο, ως εξής:
 Μαθητές - Δάσκαλοι - Οργανικότητα
10 έως 25 - 1 - Μονοθέσιο
26 έως 50 - 2 - Διθέσιο
51 έως 90 - 3 - Τριθέσιο
91 έως 120 - 4 - Τετραθέσιο
121 έως 150 - 5 - Πενταθέσιο
151 έως 180 - 6 - Εξαθέσιο
181 έως 210 - 7 - Επταθέσιο
211 έως 240 - 8 - Οκταθέσιο
241 έως 270 - 9 - Εννεαθέσιο
271 έως 300 - 10 - Δεκαθέσιο
301 έως 330 - 11 - Ενδεκαθέσιο
331 έως 360 - 12 - Δωδεκαθέσιο
7. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και Οικονομικών μπορεί να μειώνεται ο αριθμός των μαθητών που αναλογεί σε κάθε οργανική θέση δασκάλου.
8. Η ίδρυση και προαγωγή των δημοτικών σχολείων και η ανάλογη αύξηση των οργανικών θέσεων των δασκάλων γίνονται με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται με πρόταση των Υπουργών Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και Οικονομικών.
9. Στις περιπτώσεις που ειδικές τοπικές συνθήκες το επιβάλλουν είναι δυνατή η ίδρυση μονοθέσιων δημοτικών σχολείων, ανεξαρτήτως του αριθμού μαθητών που πρόκειται να φοιτήσουν.
10. Η κατάργηση, ο υποβιβασμός και, με την επιφύλαξη της παρ. 13, η συγχώνευση δημοτικών σχολείων και η ανάλογη μείωση των οργανικών θέσεων δασκάλων, καθώς και η διαίρεση δημοτικών σχολείων και η μεταφορά της έδρας τους, γίνονται με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται με πρόταση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
16. Για τα θέματα των παραγράφων 8, 9, 10 και 13 γνωμοδοτεί το νομαρχιακό συμβούλιο, ύστερα από εισήγηση της νομαρχιακής επιτροπής παιδείας.

ΠΕΑΔ

34
Πλέον υπάρχει ανάρτηση και απο τον ΠΑΣΑΔ στο φβ...(Θα κρατηθώ στο ύψος μου προς το παρόν)

Βαλε την εδω να μπουμε να κράξουμε

35
Κατέβηκε ο σύνδεσμος που παραπέμπει το πρώτο σχόλιο.

Λογικά το έκανε κρυφο γιατι μπήκαμε μαζικα κράζαμε και δεν ειχε χρονο να σβηνει σχόλια

36
Τότε η μόνη λύση είναι η μια ομάδα συμφερόντων να σφάζει την άλλη. Καλό αλληλοσφάξιμο! Δεν έχω κάτι άλλο να ευχηθώ.
Εγώ νομίζω το αίτημα μαζικοί μόνιμοι διορισμοί με το πτυχίο και την προϋπηρεσία ενώνει και δεν χωρίζει.
Οπότε με αυτή την έννοια δεν τους θεωρώ λαγούς και στο κάτω κάτω προτιμώ κάποιος να αγωνίζεται με το κείμενο του, το πρόσωπο τους και τα αιτήματά του ανοιχτά προς τον κόσμο παρά να ρωτάω πίσω από τον υπολογιστή μου για την ασεπούλα για τις πληροφορίες της ή να τσακώνομαι με τους δασκάλους για τις κατανομές.
Καλύτερα λαγός όπως λες, παρά λαγός στιφάδο στα μαχαιροπίρουνα των "συναδέλφων του fb και του (εκπαιδευτικού!;!) φόρουμ", με γλυκοξινη σάλτσα από γλύψιμο σε ξεπουλημένους συνδικαλιστές και με μενού κατανομών φτιαγμένο από ασεπούλες. Ότι κάπου χάνεται η αξιοπρέπεια δεν απασχολεί κανέναν;

Συγνώμη τι να κάνουμε υπάρχουν 100 θέσεις και 1000 υποψήφιοι πως θα τους πάρουμε; Θα διορίσουμε δηλαδή 36000 φιλόλογους; Που θα τους βάλουμε; Αν ήθελες να ειναι ενωτικό ας ελεγες να κατέβουμε ολοι να διεκδικήσουμε καλύτερη παιδεία, οχι να διορίσουμε τον Θανάση και την Αννούλα που δεν ξερω και εγω πως εκαναν την προυπηρεσία τους, γραπτό διαγωνισμό εδω και τώρα για να μπορούν να διεκδικήσουν ολοι μια θέση στον ηλιο.. Τέλος μπαίνουν και αλλα ζητήματα στο κάλεσμα όπως π.χ. να μην μείνουν συνάδελφοι εξω απο την εκπαίδευση για ενα λάθος του υπουργείου(παράβολο). Να λέμε αλήθειες τουλάχιστον στα καλέσματα και να εγραφαν "να μην μεινει κανενας συναδελφος εξω" δεν ηταν κανενα λάθος του υπουργείου δικο τους λαθος ηταν αλλα αν ειναι να ξεκινάμε και να κοροιδεύουμε τους εαυτους μας καλα κρασια




37
Πες μου τι σειρά έχεις να σου πω αν διορίζεσαι καλώς εχόντων των πραγμάτων πάντα.

Μεσα στους 900 ΠΕ03 ειναι και διορίζεται ανετα

38
Αρχικά έχω κάνει παράθεση εσένα όχι για να τσακωθούμε αλλά για το λινκ που παρέθεσες. Αυτά που γράφω δεν αφορούν εσένα.

Μπήκα στη σελίδα και διάβασα την ανακοίνωση και όλα αυτά που θέλουν οι δάσκαλοι κλπ....και αυτά που κατάλαβα για άλλη μια φορά είναι:


1. Ότι δεν ενδιαφέρεται κανείς για την εκπαίδευση παρά μόνο για τον προσωπικό διορισμό του
2. Ότι ενώ γίνεται χαμός σε φόρουμ και facebook στις κινητοποιήσεις της Δευτέρας και της Τρίτης (που καλεί η Πρωτοβουλία Αναπληρωτών και το Συντονιστικό Αναπληρωτών) θα είναι για άλλη μια φορά πάλι πολύ λίγοι
3. Ο λόγος που θα συμβεί το προηγούμενο, δηλαδή ο λόγος που δεν κινητοποιείται ο κόσμος,  είναι γιατί έχει χάσει κάθε ίχνος αξιοπρέπειας και προτιμάει να ξεφτιλίζεται στο fb
    από το να αγωνιστεί παίρνοντας τον αγώνα στα χέρια του κανονικά  (και όχι γλείφοντας συνδικαλιστές) ούτε σφάζοντας ο ένας τον άλλο συνάδελφο.

Ντροπή και μόνο αισθάνθηκα που μπήκα και διάβασα αυτά που γράφουν.

Η λύση δεν είναι να μπούμε στο fbκαι να κράξουμε τους δασκάλους. Η λύση είναι να καταλάβει ο κόσμος ότι πρέπει να πλησιάζει συνδικαλιστικές ενώσεις και σωματεία (όπως τα δυο που προανέφερα). Πρέπει ο κόσμος να αγωνιστεί μακριά από ξεπουλημένες ηγεσίες (ΔΟΕ και ΟΛΜΕ) και μακριά απο μαχαιρώματα η μια ειδικότητα απέναντι στην άλλη.

Μαζί σου για την κινητοποίηση δεν θα ειμαι όμως επειδή μέσα στα αιτήματα ειναι να διορισουν κοσμο μονο με πτυχιο και προυπηρεσία, ουτε γραπτό ΑΣΕΠ ουτε τίποτα οποτε καταλαβαίνω οτι ειναι απλοι λαγοί

39
Δηλαδή οι 1550 ποιες ακριβώς ειδικότητες είναι;

Ολες οι ειδικότητες της βθμιας

40
Ο αριθμός της β/μιας ποιους αφορά;

Εννοεί οτι 3700 μαζί με τις κοινές ειδικότητες που δουλεύουν στην αθμια όμως!

41
Με τη διευκρίνιση ότι το 3700 αφορά και τις ειδικότητες, που τους έχουν δώσει για κάποιο λόγο περισσότερες θέσεις από όσο πιστεύαμε.

Το κρατάω απο και εσυ να κρατήσεις το 4500 συνόλικα σε βθμια. Τα λέμε ξανα Οκτώβριο

42
Οι δάσκαλοι τρελάθηκαν και ζητάνε 80% εδω και τωρα! Μας κανουν γενική επιθεση στην βθμια και στις κοινές ειδικότητες! Οποιος έχει φβ ας πάει να κραξει, να μαλώνουμε εδω δεν εχει νοημα! Ας τους ρίξουμε τον τσαμπουκα!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10217876916255171&set=a.10204440299508150&type=3&theater&ifg=1

Σελίδες: 12345 ... 29

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159736
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 443
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 379
Σύνολο: 383

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.113 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.