Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - TimPap

Σελίδες: 123456 ... 55
43
Ο διευθυντής, αν είν' απεργοσπάστης, θα τρέξει τη διαδικασία αναθέτοντας σ' όλους. Ο κάθε εκπαιδευτικός ή θα επιμείνει αν είν' απεργός στην αποχή ή θα δεχτεί την ανάθεση αν είν' απεργοσπάστης.
Μανιχαιστική λογική και λογιστική. Με τους όρους  «απεργοσπάστης» και «απεργός» θα χαρακτηρίσεις μόνο τους συναδέλφους; Για εμένα δεν υφίσταται καμιά απεργία. Όχι τώρα που βγήκε παράνομη, αλλά από την πρώτη στιγμή που εφευρέθηκε από την ολμε. Ο διευθυντής, ο όποιος διευθυντής, έχει την ευθύνη να τρέξει το σχολείο σε όλα τα επίπεδα. Δεν παίζει παιχνίδια για την πολιτική του επιβίωση, όπως ο κάθε  συνδικαλιστής!

Είναι ένας τρόπος εκβιασμού η χρησιμοποίηση τέτοιων εκφράσεων.

44
Εγώ είπα λίγα απ αυτά που βλέπω και ακούω να συμβαίνουν στο περιβάλλον μου. Δεν λέω ψεματα. Λες να έχω τόσο μεγάλη φαντασία; Μαθηματικός είμαι όχι φιλόλογος. Εκτός και αν όλα είναι συμπτώσεις . Αλλά πάλι,  πολλές μαζεύονται...
Λέω, ναι! Αλλά σημασία δεν έχει τι λέω εγώ. Όταν ο κθένας μας έρθει σε επαφή με την πραγματικότητα, εκεί μετρά μόνο το ένστικτο της επιβίωσης. Σε εμένα λειτούργησε νωρίς και εμβολιάστηκα. Ο καθένας ας φροντίσει να προστατεύεται. Να φροντίσει να προστατεύσει τους γύρω του, γονείς, παιδιά, φίλους πρώτα πρώτα.

45
Το ότι πλέον περισσότεροι άνθρωποι πεθαίνουν από όλες τις άλλες σοβαρές νόσους των οποίων η πρόληψη, η διάγνωση και η έγκαιρη θεραπεία έγιναν δυσχερέστερες επί πανδημίας λόγω των lockdown και της επιβάρυνσης των συστημάτων υγείας απαιτεί τόσο υψηλή νοημοσύνη για να γίνει αντιληπτό;
Υψηλή όχι, αλλά σίγουρα καθαρή και κριτική.

46
Και σε εμένα κάνει εντύπωση που πολλοί δεν θέλουν ν αποδεκτούν τις παρενέργειες του συγκεκριμένου '' εμβολίου''. Ο αδελφός του άντρα μου μετά τη δεύτερη δόση έπαθε θρόμβωση στο πόδι και χειρουργήθηκε. Επίσης φίλος του αδελφού μου έπαθε ανακοπή δύο εβδομάδες μετά το εμβόλιο και πέθανε. Συνάδεφος μου είπε ότι η πεθερά της αφαίρεσε λεμφαδένες και τώρα είναι χάλια. Η συνυφάδα μου εμφάνισε δύο ογκίδια στα γόνατα. Της είπαν ότι είναι λιπώματα αλλά να παίρνεις σαλοσπίρ και να φορας ειδικές κάλτσες. Ξέρω επίσης πολλούς ηλικιωμένους ( τους βλέπω) που μετά το εμβόλιο δεν μπορούν να πάρουν τα πόδια τους.Φυσικά όσους ρώτησα δεν έχει καταγραφεί πουθενά τίποτα.Όλα αυτά είναι τυχαία;
Όλες οι πληγές του Φαραώ! Καμία παρενέργεια σε εκατοντάδες γνωστούς μας και χιλιάδες ασθενείς του αδελφού μου. Συνεχίστε έτσι! Όσο αμφισβητήσιμο είναι αυτό που γράφω άλλο τόσο είναι αυτό που γράφεις!

47
Τους συνδέσμους δε τους βάζουμε για εσένα. Σε καμία περίπτωση. Υπάρχουν και άλλοι αναγνώστες.
Εσύ αμφισβητείς τα στοιχεία του ΕΛΣΤΑΤ για τους θανάτους που είναι εξαιρετικά δύσκολο αν όχι αδύνατο να παραποιηθούν, αλλά δέχεσαι ως αξιόπιστα τα στοιχεία που δίνονται για τις παρενέργεις των εμβολίων και τους θανάτους από τον κορονοϊό που είναι ασύγκριτα πιο εύκολο να παραποιηθούν.
https://www.pronews.gr/ygeia/1022435_karvanitis-sto-pronewsgr-trehei-thanatiko-me-20000-thanatoys-hrono-emvolio-kai
Εμείς περιμένουμε ενημέρωση από τους ειδικούς (ή "ειδικούς") να μας πούνε που οφείλεται η αύξηση των θανάτων. Αλλά μάλλον δε τους ενδιαφέρει.
Πανικό έχετε εσείς και γι αυτό πήγατε και εμβολιαστήκατε. Εσύ ότι και να γράψεις δε μπορείς να μας πανικοβάλεις.
Ποτέ δεν αμφισβήτησα την ελστατ. Αμφισβήτησα την πλατφόρμα καταγραφής παρενεργειώβ η οποία είναι ανοιχτή προς όλους. Μπορεί εσύ να έχεις γράψει καμία εκαταστή φορές αν και ανεμβολίαστος!

Όταν παραθέτει κάποιος από το pronews σταματά η κουβέντα. Λυπάμαι για την κατάντια.

48
Κολλητή μου, δασκάλα συγκεκριμένα (όχι ότι παίζει ρόλο) κάνει 1η δόση Moderna. Ανακαλύπτει μετά από κάποιες εβδομάδες ότι είναι έγκυος. 2η δεν κάνει και αυτήν τη στιγμή που μιλάμε, νοσηλεύεται εδώ και 1,5 μήνα με θρόμβωση στην καρδιά και αλλού. Κάποια στιγμή το οξυγόνο είχε φτάσει 75. Στο τσακ σώθηκε η ίδια και το μωρό και την άλλη εβδομάδα, αν όλα κυλήσουν ως έχει, βγαίνει. Φυσικά με συνεχή παρακολούθηση, επιπλέον εξετάσεις κλπ.
Δε θυμάμαι ποτέ με άλλα εμβόλια να υπήρχαν τέτοια θέματα. Κάναμε γρίπης, πνευμονιόκοκκου και πόσα ακόμα και ποτέ δεν ακούγαμε τίποτα. Μ'αυτά κάνεις το σταυρό σου. Παρενέργειες σίγουρα πάντα θα υπήρχαν, αλλά τώρα μιλάμε για κάτι διαφορετικό. Πόσοι γνωστοί μου με πρησμένες λεμφαδένες και γυναίκες με ανωμαλίες στον κύκλο τους.
Είναι συγκλονιστικό, όταν συμβαίνει σε δικό σου άνθρωπο. ’λλο να το ακούς ή να το διαβάζεις και άλλο να το ζεις.
Δεν έχει άδικο ο κόσμος που τρομοκρατείται.
Οι ψεκ με περικεφαλαίες, αγωγές 2,7 εκ. ευρώ κλπ μακριά από μένα. Τον κόσμο όμως που φοβάται τον καταλαβαίνω. Μια από αυτές είμαι και εγώ.
Οι θρομβώσεις είναι τόσο σύνηθες γενικά και πολύ αυξημένη η πιθανότητα να πάθεις αν κολλήσεις κορονοιό! Όλα κάποιοι τα συνδέουν με τα εμβόλια. Όταν εμβολιάζεσαι, δεν γίνεσαι άτρωτος από όλα τα άλλα. Σε όλο μου τον κύκλο είναι από παιδιά ως γέροντες εμβολιασμένοι. Παρενέργεια καμία (πέρα από πυρετό ή λίγο πόνο στο χέρι) σε κανένα και καμία. Εμβολιασμένοι με όλα τα εμβόλια στο μεταξύ. Εσύ ξέρεις όλους αυτούς που έπαθαν κάτι από το εμβόλιο! Μου κάνει εντύπωση.

49
Δεν θα μπούμε καν στον κόπο να ανοίξουμε τους συνδέσμους. Μην ανησυχείς! Αυθαίρετα συμπεράσματα. Κατανοητός ο πανικός σας. Ας μην μας τον μεταφέρετε.

50
Δεν έχουμε βρει κάτι τέτοιο. Στη δική μας σημειώθηκε για πολλά πεδία ότι λόγω πανδημίας ο σχεδιασμός δεν προχώρησε. Αλλά δεν έχω εικόνα της πλατφόρμας. Το είχε αναλάβει ο υποδιευθυντής εξολοκλήρου.

51
Όλα μετρήθηκαν. Λες να αυξήθηκαν τόσο πολύ τα τροχαία ή οι παχύσαρκοι κτλ κτλ; Θα το έγραφε ο δημοσιογράφος του Πρώτου θέματος αν ήταν έτσι.
Όχι. Απλά αυξήθηκαν οι εμβολιασμοί.
Στις σοβαρές χώρες όπως λες (Ολλανδία, Βρετανία κτλ) οι καταγεγραμένες παρενέργειες από το εμβόλιο είναι πολύ περισσότερες (πχ https://nltimes.nl/2021/03/16/57000-side-effects-reported-covid-vaccine-minor) ανά εκατομμύριο πληθυσμού από ότι στην Ελλάδα.
Αλλά αυτό δε βλέπω να σε προβληματίζει. Ούτε καλύτερα εμβόλια πήραμε ούτε στην Ελλάδα είμαστε "βιονικοί" άνθρωποι.
Στο θέμα μας για τη Βρετανία (μια από τις εμβολιασμένες χώρες του κόσμου) και τους θανάτους το 2021:
https://news.sky.com/story/england-and-wales-records-more-than-70-000-excess-deaths-in-private-homes-since-start-of-covid-19-pandemic-12420482
Αυξημένοι κατά πολύ και φυσικά ελάχιστοι έχουν να κάνουν με κορονοϊό.
Δε θα κάτσω να ψάξω για κάθε χώρα μου αρκούν αυτά.
Κατανοώ την προσπάθεια να συσχετίσεις τα δεδομένα αυτά. Καθησυχάζεις κι εσύ τους φόβους σου, δεν θα το επικρίνω. Ανθρώπινο είναι. Και εγώ εμβολιάστηκα για να ησυχάσω πρώτα και κύρια. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν τηρώ κάθε μέτρο. Αλλά στην τάξη δεν φοβάμαι πια. Όσον αφορά στις παρενέργειες, το ξέρεις ότι είναι μια ανοιχτή πλατφόρμα όπου γράφει ο καθένας. Δεν υπάρχει επιβεβαίωση ή αντιστοίχιση. Είναι γνωστές οι παρενέργειες. Γνωστή και η πάθηση λόγω του ιού. Ο καθένας αποφασίζει για τη ζωή του. Στους υγειονομικούς χώρους καλώς είναι υποχρεωτικός. Στις ηλικίες 60+ θα έπρεπε να είχαμε φτάσει το 100%!εδώ και μήνες. Πολλά τα λάθη στη διαχείριση και περισσότερα τα σκοτεινά μυαλά.

52
Μάλιστα. Για ποιο καλό είπαμε; Ευχαριστούμε δε θα πάρουμε για το καλό μας αποφασίζουμέ μόνοι μας. Η παρακάτω εκπαιδευτικός είναι σα να απαντά ειδικά σε εσένα:
https://www.pronews.gr/ygeia/1022297_ellinida-ekpaideytikos-xespa-kata-tis-kyvernisis-ekana-pfizer-kai-katelixa-sti-meth
Να ευχηθώ περαστικά στην άτυχη συνάδελφο. Βέβαια το ότι σε πίεσαν δεν ήταν λόγος να πας να το κάνεις. Από την άλλη όμως υπάρχουν αυξημένα έξοδα από τα ράπιντ τεστ οπότε ένα δίκιο το έχεις. Τέλος ας μας πούνε οι "ειδικοί γιατί έχουμε μεγάλη αύξηση θανάτων το 2021 σε σχέση με το μέσο όρο της προηγούμενης 5ετίας. Σίγουρα όλοι αυτοί οι θάνατοι δεν οφείλονται στον κορονοϊό όπως παραδέχονται και "συστημικά" ΜΜΕ όπως το "Πρώτο Θέμα":
https://www.protothema.gr/stories/article/1152102/idiaitera-dusaresti-anatropi-simadiki-auxisi-ton-thanaton-sti-hora-mas-tis-protes-26-evdomades-tou-2021/
Και τα επίσημα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για τις 31 πρώτες εβδομάδες του 2021:
https://www.statistics.gr/documents/20181/12df0a9b-e514-34bf-426e-6ce351d3ad09
Ειδικά στην 31η εβδομάδα ο αριθμός των θανάτων τρομάζει.
Αλήθεια τι άλλαξε το 2021 σε σχέση με τις άλλες χρονιές; Τι κάνανε πάρα πολλοί ανθρώποι;
Έχεις προσμετρήσει τα τροχαία, τις ανθρωποκτονίες; Καπνιστές και παχύσαρκους; Αν οφείλονταν στο εμβόλιο, η Γερμανία δεν θα είχε μόνο 4 θανάτους από τον κορονοιό. Βρες μας αν αυξήθηκαν σε σοβαρές χώρες οι θάνατοι γενικά.

53
Υπάρχει όμως διαφορά στη νόσηση και στον θάνατο. Υπάρχουν εκατοντάδες άλλες έρευνες που επισημαίνουν το αντίστροφο. Αλλά και πάλι και λίγο που μεταδίδουν, με τη μάσκα είμαστε και δεν προκαλούμε πρόβλημα. Εμβολιαστείτε γιατί θα κολλήσουμε όλοι. Για το καλό σας και όχι για το καλό μας αφού δεν σας νοιάζει για τους άλλους. Για τη ζωή σας.

54
Χαίρομαι που συμφωνούμε έστω στο ότι υπάρχουν άξονες που είναι άκυροι. Δείξε μου τους έγκυρους. Αν δεν μπεις στον κόπο να πείσεις συναδέλφους, γιατί γράφεις σε φόρουμ εκπαιδευτικό; Για να επιτίθεσαι εναντίον της ΟΛΜΕ; Δεν περιμένω καμία ΟΛΜΕ για να σχηματίσω γνώμη. Περιμένω όμως από εσένα που είσαι υπέρ της αξιολόγησης να μου πεις γιατί. Μέχρι τώρα το μόνο που κάνεις είναι να λες "Είμαι υπέρ της αξιολόγησης, γιατί η ΟΛΜΕ είναι κατά". Ακόμα περιμένω το πώς θα βελτιώσει η αξιολόγηση το σχολείο. Και θα επιμένω, γιατί είσαι άνθρωπος που σου αναγνωρίζω ότι νοιάζεσαι για το δημόσιο σχολείο και ίσως βλέπεις κάτι που εγώ δε μπορώ να δω. Αλλά δε λες ποιο είναι αυτό και έχεις και μια απαξιωτική στάση "Δεν κάνω τον κόπο". Νομίζω ότι δε σε χαρακτηρίζει αυτή η συμπεριφορά οπότε θα κάνω άλλη μια προσπάθεια να σε πείσω να δώσεις 1-2 άξονες που θεωρείς ότι θα πετύχουν.
Είμαι υπέρ των νόμων! Ούτε υπέρ τηα καταχώρισης απουσιώβ είμαι, ούτε υπέρ του μητρώου και τόσων άλλων εξωδιδακτικών! Και πολλά άλλα άκυρα έρχονται. Δεν ξεσηκωθήκατε για τίποτα από όλα αυτά όμως. Για την αξιολόγηση ξεσηκωθήκατε. Είναι να απορεί κανείς. Δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν. Όλοι θα κάνουμε αυτό που επιβάλλεται στο τέλος. Είμαστε δημόσιοι λειτουργοί δεν εργαζόμαστε σε δική μας επιχείρηση. Και θα το ξαναπώ: υπάρχει η σωστή η κανονική απεργία. Ας την προκηρύξουν.

Όλοι οι άξονες είναι βασικοί. ’κυροι ως προς το ότι καταγράφονται στο myschool ήδη τα στοιχεία αυτά, όχι ότι δεν πρέπει να καταγράφονται. Η ομαδικότητα, η συνεργασία, η στοχοπροσήλωση είναι στα θετικά. Η αναπροσαρμογή των πρακτικών μας όταν κάτι δεν δουλεύει. Οι ομάδες εργασίας έχουν μόνο θετικά να αναδείξουν. ’ξονα προς άξονα, δες τους προσεχτικά. Εσύ κι εγώ μπορεί από ευαισθησία να έχουμε υπόψη μας τι συμβαίνει, αλλά παίρνεις όρκο ότι αυτό ισχύει για όλους; Ο νόμος αυτός υπάρχει σχεδόν δέκα έτη τώρα. Καιρός να εφαρμοστεί. Και κάτι καλό θα προκύψει.

Υ.Γ. Ένα σχόλιο για την τράπεζα. Στο σχολείο υπάρχει ύλη. Έχει οριστεί να διδάσκονται τα παιδιά κάποια πράγματα και να αποκτούν κάποιες βασικές γνώσεις. Στο λύκειο μάλιστα κάποιες από αυτές είναι καθοριστικές για τη μελλοντική τους εξέλιξη! Ε δεν γίνεται να εξαρτάται η μόρφωση των παιδιών από το αν έτυχε τυπικός ή όχι καθηγητής. Να μένουν πίσω στην ύλη, να μην την κάνουν ποτέ και να σωρεύονται κενά, επειδή κάποιοι θεώρησαν στο μυαλό τους ότι κάποια είναι άκυρα. Ο διαγωνισμός για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια απαιτεί καλή προπόνηση σε όλο το φάσμα των παρεχόμενων γνώσεων. Από το δημοτικό ήδη.

55
Είναι απίστευτο το πόσες υποθέσεις δημιουργείς μέσα στο κεφάλι σου για να στηρίξεις τα επιχειρήματά σου. Είμαι σε ένα σχολείο το οποίο φημίζεται για τις σχέσεις μεταξύ μαθητών και καθηγητών, όπως και για τις σχέσεις των μαθητών μεταξύ τους. Οπότε, πίστεψε με, ξέρουμε πολύ καλά το πώς αισθάνονται τα παιδιά μας. Έχουμε εναν εξαιρετικά ενεργό σύλλογο γονέων και κηδεμόνων, με τον οποίο η συνεργασία μας είναι πολύ συχνή και πολύ επιτυχημένη. Πολύ καλή συνεργασία έχουμε και με το δήμο. Πώς βγάζεις τα συμπεράσματα σου με τέτοια ευκολία και πετάς άκριτα ότι μπορεί πχ. να μην έχουμε ρωτήσει ποτέ τους μαθητές μας πώς αισθάνονται, πραγματικά με υπερβαίνει.

Θα επιμείνω. Μην μου αναλύσεις άξονα προς άξονα. Διάλεξε ένα. Ο τάδε δείκτης μπορεί να δείξει αυτό, το οποίο θα βελτιωθεί με αυτό τον τρόπο, που μέχρι τώρα δεν υπάρχει η δυνατότητα να γίνει. Με απλά παραδείγματα. Γιατί προς το παρόν μου δείχνεις την εντύπωση ότι ούτε εσύ ξέρεις πώς θα λειτουργήσει αυτό το πράγμα και απλά ελπίζεις στα τυφλά.

ΥΓ. Και σε παρακαλώ, κόψε τις μπούρδες με το σεισμό. Κουνιόμαστε μια εβδομάδα στην Κρήτη, έχουμε οικογένειες μαθητών μας σε σκηνές και λες με άνεση ότι προτιμάς να κάνεις μάθημα σε κοντέινερ. Κάπου να έχουμε και λίγη ντροπή. Και προφανώς έχουμε κινητοποιήσει μηχανισμό στήριξης αυτών των οικογένειων, δεν περιμέναμε κανένα δείκτη να μας το πει ή να μας το "επικοινωνήσει".
Δεν αναφέρομαι στο δικό ΣΟΥ σχολείο! Το β πρόσωπο γενικά μιλώντας. Έχω τύχει σε σχολείο να μην έχουμε ιδέα ότι υπάρχουν ορφανά παιδιά. Να μην έχουμε ιδέα ότι ένας συνάδελφος τα έβριζε. Να μην έχουμε ιδέα ότι κακοποιούνταν από τους γονείς τους. Να μην έχουμε ιδέα για πολλά. Και αυτό συμβαίνει στα περισσότερα σχολεία δυστυχώς. Ακόμη, ποτέ δεν συνεργάζονται οι ειδικότητες παρά μόνο στο τέλος για να βγάλουν θέματα. Τώρα με την τράπεζα θα αναγκαστούν τουλάχιστον να διδάσκουν όλοι τα ίδια. Δεν μπορεί ένας νόμος στα χαρτιά να φέρει την άνοιξη. Τόσες δεκαετίες που εργάζομαι στο δημόσιο σχολείο παρατηρώ ότι όποτε πιεστήκαμε από τον διευθυντή σε συνεργασίες (μόνο υπό πίεση λειτουργούν κάποιοι) προχωρήσαμε πολύ καλά. Θέλω να πιστεύω ότι θα υπάρξει αγαστή συνεργασία και με αυτό χωρίς τραγικότητες χωρίς πάθη χωρίς καταστροφολογία. Έχουμε όλοι κουραστεί. Η ένταση της καραντίνας νομίζω ότι εκτονώνεται ποικιλοτρόπως. Θα μπορούσε καθείς να απευθυνθεί σε ψυχολόγο ή ψυχίατρο και όχι να βάλει κατά πάντων!

Υ.Γ. Ξέρουμε τι περνούν οι άνθρωποι. Έχω υπάρξει σεισμοπαθής. Για αυτό δηλώνω εντόνως ότι θα ένιωθα πιο ήσυχος σε ένα κοντέινερ, παρά σε όποιο αντισεισμικό κτήριο με όποιες προδιαγραφές. Όταν έχεις δει δίπλα σου πολυκατοικία να σωριάζεται δεν θέλεις να δεις ταβάνι για πολύ καιρό!
Σε όποια συνθήκη οφείλουμε να αξιολογούμε το έργο μας.

Υ.Γ2 Δεν θα μπω στον κόπο. Τα έχω αναλύσει στον σύλλογό μου πέρσι και φέτος. Με τις προκαταλήψεις μπροστά δεν πάει κανείς! Βρίσκω κι εγώ άκυρους τους άξονες για τις υποδομές κλπ αλλά δεν είδα η ολμε να ζητά τροποποίηση ή κατάργηση αυτών, αλλά κατάργηση της αξιολόγησης. Η ολμε είναι κατά της όποιας αξιολόγησης. Απορώ πώς δεν το έχετε ακόμη καταλάβει. Όσοι λοιπόν συμμορφώνεστε με την ολμε είστε κατά. Έχετε πάρει θέση.

56
Αχ, αισθάνομαι ότι με διαβάζεις πολύ επιλεκτικά. Σου είπα ποιο πρόβλημα μου δημιουργεί αυτή τη στιγμή η εσωτερική αξιολόγηση: γραφειοκρατία. Χάσιμο χρόνου που θέλω να τον διαθέσω αλλού, κάπου που να έχει νόημα. Στο να κάνω καλύτερο το μάθημά μου, να τρέξω πρόγραμμα, να κάνω πράγματα με νόημα για τα παιδιά. Έχουμε φτάσει να μας παίρνει περισσότερο χρόνο η χαρτούρα ενός προγράμματος από την υλοποίησή του. Τα προβλήματα είναι ήδη καταγεγραμμένα. Λες να περιμέναμε την εσωτερική αξιολόγηση για να ζητήσουμε χαρτί, καθηγητές, πετρέλαιο ή κτίριο;

ΥΓ. Για να λες ότι προτιμάς τα κοντέινερ, σημαίνει ότι δεν έχεις κάνει ποτέ μάθημα σε κοντέινερ. Παγώνουμε το χειμώνα -κάνε εσύ μάθημα σε κοντέινερ με ανοιχτά παράθυρα λόγω κορονοϊού-, λιώνουμε στη ζέστη το καλοκαίρι. Φυσάει και δεν ακούμε ο ένας τον άλλο. Δεν συζητώ ότι δεν υπάρχει ίντερνετ -χαχα, έχω κι εγώ κάτι απαιτήσεις-, εδώ δεν έχουμε κουρτίνες. Και είμαι σε σχολείο που έχουμε 16 τμήματα σε κοντέινερ, βασικά έχουμε κοντέινερ και λίγο κτίριο. Πριν το σεισμό. Θέλω να πιστεύω ότι το είπες γιατί έχεις αίσθηση χιούμορ και είπες να κάνεις ένα αστειάκι. :)
Όχι καθόλου χιούμορ. Θα ήταν μαύρο. Φυσικά και έχω κάνει μάθημα σε αυτά  και τα προτιμώ. Δεν φοβάται κανείς εκεί μέσα από σεισμό σε σεισμογενή χώρα!

Αν εργαστεί ένας ή δυο φυσικά θα χρειαστεί πολύς χρόνος! Αν μοιραστεί σε όλους, δεν είναι τίποτα. Θα επιμείνω σε έναν. Στις σχέσεις μεταξύ μαθητών και καθηγητών. Είναι σίγουρο ότι αγνοείτε τι συμβαίνει! Ποτέ δεν θα έχετε ρωτήσει για το πώς αισθάνονται οι μαθητές σας. Αλλά και για όλα τα υπόλοιπα, γιατί ο μόνος άξονας που σας ενοχλεί είναι αυτός για τις υποδομές και τον εξοπλισμό τελικά, μην είσαι τόσο σίγουρη ότι ολόκληρη η σχολική κοινότητα έχει γνώση. Κάποια από όσα αναφέρονται καλύπτονται μέσω του myschool αν ενημερώνεται συστηματικά. Γενικά, η αίσθηση ενός δικτύου σχολείων μέσω του οποίου θα έχουμε όλοι γνώση για το τι συμβαίνει σσχολείο μας αλλά και στα υπόλοιπα σχολεία, μας καθιστά ομάδα. Μπορούμε να επικοινωνήσουμε καλύτερα τα προβλήματα που τυχόν υπάρχουν (το δικό μας είναι εξαιρετικό σχολείο, ανήκει σε έναν εύρωστο δήμο) με αυτό τον τρόπο.
Σκέφτηκα πως δεν έχει νόημα να σου αναλύσω άξονα προς άξονα τα θετικά που θα μπορούσαν να προκύψουν. Εξάλλου δεν έχεις τη διάθεση να τα δεις. Αν την είχες θα τα είχες εντοπίσει και μόνη σου. Είναι αυτή η νοοτροπία του Έλληνα να εστιάζει στα αρνητικά και να χάνει την ομορφιά γύρω του; Έχουμε ένα πολύ καλό σύστημα παιδείας και όσοι έχουν εργαστεί και έξω το γνωρίζουν αλλά το υποτιμούμε και δεν το λειτουργούμε σωστά, πχ ο τρόπος που βαθμολογούμε.
Μόνοι μας έχουμε φέρει σε αυτή την κατάσταση τον κλάδο. Βγαίνει προς τα έξω ότι είμαστε μίζεροι. Ε δεν είμαστε! Και ενόσω κάποιοι έχουν σηκώσει μπαιράκι εμείς δουλεύουμε προσηλωμένοι στους μαθητές μας και τους στόχους τους.

Σελίδες: 123456 ... 55

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 467
Σύνολο: 467

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.