Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - TimPap

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 55
57
Πότε κρίνονται οι δήμοι; Το γεγονός ότι δεν έχουμε χαρτί στο σχολείο πού ακριβώς το αξιολογώ; Το ότι είμαι χρόνια σε κοντέινερ σε ποιο δείκτη το περνάω; Αλλά πρέπει να βρώ τρόπο να το αξιοποιήσω το κοντέινερ, γιατί για την αξιοποίηση του κοντέινερ υπάρχει δείκτης... Το ότι αυτή τη στιγμή μου λείπουν 46 ώρες βασικής ειδικότητας σε ποιο δείκτη της αξιολόγησης του υπουργείου θα το καταγράψω; Το ότι δεν υπάρχει γραμματεία, με αποτέλεσμα να έχουμε επιφορτιστεί με διοικητικές δουλειές που δεν είναι δικές μας και δεν θα έπρεπε να είναι ποτέ, σε ποιον ακριβώς το λέω; Γιατί ναι, αξιολόγηση να κάνουμε, αλλά να λύνουμε και κανένα πρόβλημα. Αυτός δεν είναι ο στόχος, θεωρητικά πάντα;

Τα σχολεία έχουν πολύ σοβαρά προβλήματα, σε αυτό συμφωνούμε. Και μοιραζόμαστε την ίδια αγωνία. Περιμένω να μου πεις ποια προβλήματα θα λύσει η εσωτερική αξιολόγηση.

ΥΓ. Μου κάνει εντύπωση πάντως ότι βρίσκεις χρόνο για να τα βάλεις με την ΟΛΜΕ, αλλά όχι να πεις έστω και ένα πρόβλημα το οποίο θα μπορούσε να λύσει η εσωτερική αξιολόγηση.  ;)
Δεν έρχονται μαγικά ραβδιά για τη λύση των προβλημάτων. Τα κοντέινερ είναι και αντισεισμικά. Θα τα προτιμούσα. Δεν υπάρχει πουθενά το ιδανικό σχολείο. Αυτό δεν αποτελεί άλλοθι για τη μη αξιολόγηση. Το αντιστρέφω το ερώτημα: ποιο πρόβλημα ακριβώς θα δημιουργούσε (δημιουργήσει) η εσωτερική αξιολόγηση; Κανένα! Η καταγραφή προβλημάτων από μόνη της είναι το πρώτο βήμα για την αντιμετώπισή τους. Ίσως να μην ξέρει άλλο για το χαρτί που δεν έχετε. Και να ξετρυπώσει ο φταίχτης, γιατί κάποιος ευθύνεται που ενώ διατίθενται χρήματα δεν αξιοποιούνται σωστά.

Έναν προς έναν τους άξονες; Έχει λίγη δουλίτσα. Πάντως από όσα γράφεις, αποκαλύπτεται ότι δεν είναι μέγα ζήτημα για να ξεσπάσει αυτός ο χαμός! Άλλοι λόγοι υπάρχουν και αυτοί είναι πασιφανείς  για αυτό τους αναφέρω εύκολα και γρήγορα!

58
Μήπως μπορείς να αναφέρεις ποια είναι τα καλά που θα προκύψουν από τους συγκεκριμένους 9 άξονες; Το επιχείρημα "Δε θέλετε την αξιολόγηση γιατί φοβάστε" δεν είναι επιχείρημα. Εγώ δεν θέλω τη συγκεκριμένου τύπου αξιολόγηση, γιατί τό μονό που θεωρώ ότι κάνει μέχρι τώρα είναι να αυξάνει τη γραφειοκρατία. Και έχουμε ήδη πάρα πολλή δουλειά, ειδικά αν πχ. λέω εγώ τώρα ένα τυχαίο παράδειγμα ασχολούμαστε με προγράμματα ή με άλλες εξωστρεφείς δράσεις.

Να σου δώσω παραδείγματα που δεν καταλαβαίνω: πχ. Πώς μπορεί να βοηθήσει στην περίπτωση της σχολικής διαρροής; (Μεγάλο θέμα στα χωριά της Κρήτης). Τι ακριβώς θα πούμε αυτή τη στιγμή οι σεισμόπληκτοι για την αξιοποίηση των σχολικών χώρων που δεν τους έχουμε και δεν ξέρουμε πότε θα τους έχουμε;

Ποια είναι λοιπόν τα "πολλά καλά που μπορούν να προκύψουν;"

ΥΓ. Και μια μεγάλη μου απορία: Δεν θα έπρεπε να είναι στην εσωτερική αξιολόγηση ενός σχολείου το πότε έρχονται οι καθηγητές; Δεν θα έπρεπε να είναι η έλλειψη υποδομών; Γιατί λείπουν βασικά πράγματα; Δε με πείθει, δε με πείθει καθόλου!
Για την έλλειψη υποδομών κρίνονται οι δήμοι. Θα σου απαντήσω και στα υπόλοιπα, όταν βρω ώρα. Για μια γεύση, θα ενημερωθούν όλοι και θα ασχοληθούν όλοι. Για τα περισσότερα θέματα γνώση έχουν κανα δυο τρεις μόνο και οι υπόλοιποι κάνουν το μάθημά τους και αποχωρούν βιαστικοί (το μάθημα είναι το βασικότερο και το κάνουν προφανώς καλά. Θα κριθεί από τους κατάλληλους να το κρίνουν). Εσύ δεν φοβάσαι κάτι, αλλά υπέγραψες το χαρτί της ολμε; Σε έπεισε για όλα αυτά τα φοβερά που φαντάζεται ότι θα γίνουν! Θα το ξαναπώ. Η ολμε δεν είχε εξ αρχής πρόθεση να καταργηθεί αυτός ο νόμος, γιατί απλούστατα ξέρει ότι δεν γίνεται. Χρειάζεται την ταραχή για να έχει λόγο ύπαρξης. Εξάλλου τόσο καιρό ήταν απομονωμένη. Δεν θα αξιοποιούσε την πλάνη περί αξιολόγησης; Καθετί αξιοποιεί. Την τηλεκπαίδευση, τον κορονοιό, τα εμβόλια, όλα! Κάθε της ανακοίνωση από πέρσι μια ντροπή. Ευτυχώς έχουν καιρό να βγουν στις οθόνες. Αναπαράγονται μονάχα μεταξύ εκπαιδευτικών όλα αυτά. Η κοινωνία έχει πολύ σοβαρά θέματα να αντιμετωπίσει. Φαντάζουν γραφικές οι κινήσεις σας.

Υ.Γ. Φυσικά. 8-2 όπως ορίζει ο νόμος! Στην ατομική αυτά. Θα υπάρχουν όπως και αν ασκούν/με τα εξωδιδακτικά τους/μας καθήκοντα.

59

Το ότι δεν ασχολείται κανένας μα κανένας και ευτυχώς γιατί θα πέσουν ντομάτες, με το «μέγα» ζήτημα της αξιολόγησης δεν το βλέπετε; Για κάθε φεκ που έρχεται η ευθύνη της σωστής και ωφέλιμης εκτέλεσής του βαραίνει εμάς. Έτσι και με το φεκ αυτό. Ένας άξιος θα το εκτελέσει ωφέλιμα, ένας αστείος θα το κάνει για το θεαθήναι. Αν κοιτάξετε προσεχτικά τους άξονες, θα διαπιστώσετε πως πολλά καλά θα μπορούσαν να προκύψουν. Βέβαια νομίζω ότι εσείς φοβάστε μην μπει κανένας στη τάξη και σας ελέγξει! Ε; Το επόμενο στάδιο δεν φοβάστε;

60
Δεν χασαν χρονο... Μας λενε μαλιστα οτι ειναι παρανομη η συμμετοχη χωρις καν να εχει εκδικαστει η εφεση. Τοσο πολυ σεβονται τις διαδικασιες...



Στις συνελεύσεις, να αποφασίσει πάνω από το μισό του κλάδου απεργία, αυτή την κανονική, την τίμια! Με φυλλάδες που υπογράψατε πώς να θεωρηθείτε απεργοί; Και ένα παιδί μπορούσε να καταλάβει ότι δεν στέκει αυτό το κείμενο. Δεν προλάβατε να το υπογράψετε ξανά; Σας έσωσε η υπουργός τελικά.

61
timpap.....χαίρομαι που συμφωνείς ότι η μεγαλύτερη ικανοποίηση για ένα εκπαιδευτικό είναι η αγάπη από το παιδί και ένα μεγάλο ευχαριστώ από τους γονείς και έτσι είναι.Επισης θέλω να σου πω ότι κι εγώ έχω κάποια παράπονα από την ΟΛΜΕ αλλά όχι για την αξιολόγηση νομίζω ότι χθες έγραψα ένα από τα προβλήματα που έχω σαν αναπληρωτής.Παμε τώρα στην απαξίωση του κλάδου από την υπόλοιπη κοινωνία.Αν ρωτήσεις πχ 100 άτομα τι είναι η ΟΛΜΕ δεν θα γνωρίζει κανένας.Αρα τι είναι αυτό που κάνει την κοινωνία να απαξιώνει τον κλάδο;;;;;Αλήθεια δεν θα μπορεί να είναι ένας παράγοντας οι δηλώσεις ορισμένων πολιτικών στην τηλεόραση ότι οι εκπαιδευτικοί είναι τεμπέληδες και αφερεγγυοι;;;νομίζω ότι γνωρίζεις ποιοι είναι.Να σου θυμίσω επίσης το 2020 υπουργός της κυβέρνησης το 2020 στην απεργία της ΑΔΕΔΥ τον πρόεδρο της εργατοπατερα του ΣΥΡΙΖΑ έναν άνθρωπο καθαρά ΝΔ και υποψήφιο ευρωβουλευτη
Μπορεί να αγνοούν κάθε άλλο συνδικαλιστικό όργανο, αλλά την ολμε δυστυχώς την ξέρουν. Έχει φροντίσει να μείνει στη μνήμη των ανθρώπων με τις ανακοινώσεις της κάθε λίγο και λιγάκι, ανακοινώσεις που μας εκθέτουν ανεπανόρθωτα.
Καθηγητές τεμπέληδες έχω ακούσει μόνο από κάποιους δημοσιογράφους. Ποτέ από κάποιον επίσημο φορέα. Αν υπάρχει αντίλογος προς αυτό, θα πειστώ αν δω κάποιο βίντεο πχ με δηλώσεις συγκεκριμένων προσώπων. Σίγουρα αν υπάρχουν είναι κατάπτυστες. Όχι επειδή δεν υπάρχουν και τεμπέληδες ανάμεσά μας, αλλά επειδή ως κρατικός φορέας φέρεις ευθύνη για το προσωπικό που διαθέτεις και οφείλεις να βρεις τρόπους να το κινητοποιήσεις.

Πολύς ντόρος για το τίποτα. Τόση χαμένη ενέργεια για το τίποτα. Για τα πολιτικά παιχνίδια μερικών. Στην ίδια παγίδα με τους μαθητές πέφτουμε. Κρίμα! Πικρία μόνο.

62
Επειδή μίλησες για μορφωτικό αγαθό και μάλιστα αναντικατάστατο ορίστε οι πανελλαδικές του 2021...
Λοιπόν εγώ επειδή κουράστηκα να πληρώνω φόρους είτε για την παιδεία ειτε για φροντιστήρια απαιτώ αλλαγές στην εκπαίδευση και αλλαγές δεν γίνονται με την μονιμότητα παρα-ποδα...Αρκετά με τους Άχρηστους/Ανίκανους/Αδιάφορους στην Εκπαίδευση... >:(


Ίσως γιατί πηγαίνουν φροντιστήριο;
Εγώ πέρασα χωρίς κανένα μάθημα, όπως και ο αδελφός μου. Και επειδή εγώ έβγαλα μια ταπεινή καθηγητική σχολή, ο αδελφός μου με τη 2η βέβαια, αλλά μπήκε Ιατρική Θεσς. ΣΣΑΣ. Δοκίμασε λοιπόν να αφήσεις τα παιδιά σου να διαβάζουν μόνα τους, παρακολουθώντας ξύπνια το σχολείο τους.

Η μόνη λύση για καλύτερο σχολείο είναι να είμαστε όλοι η ασπίδα του. Ξέρω ότι δίνεται λάθος εικόνα με τα φαιδρά της απεργίας-αποχής και άλλα τέτοια, για αυτό θυμώνω και πικραίνομαι. Να είσαι σίγουρος ότι και σε αυτό θα κάνουμε την καλύτερη δουλειά που μπορούμε. Οι ευθύνες των συνδικαλιστών για αυτή την κατάσταση είναι άπειρες!

63
Το δημόσιο σχολείο έχει διαλυθεί...είναι ένα απέραντο θέατρο εντυπώσεων και δημοσίων σχέσεων που μόνο μόρφωση δεν προσφέρει....Χωρίς κατάργηση της μονιμότητας παντού στο δημόσιο και αυστηρή αξιολόγηση το δημόσιο θα χαντακώσει την χώρα...εάν το δεν το έχει κάνει ήδη...
Κύριε, ξέρετε τι ζητάτε; Η μονιμότητα κατοχυρώθηκε το 1911 ώστε να μην μπαινοβγαίνουν οι υπάλληλοι σαν τους μετακλητούς μαζί με τα κόμματα στην εξουσία. Η αξιολόγηση σαφώς να υπάρχει. Μπορεί φυσικά να έχει σημαντικότατο ρόλο στην επιλογή του προσωπικού σε κάθε δημόσιο τομέα. Διορισμός κατόπιν γραπτού διαγωνισμού ασεπ για κάθε θέση στο δημόσιο. Να σταματήσει μια και έξω το «μέσον» και τα ρουσφέτια. Υπήρξαν πολιτικοί που το οραματίστηκαν! Δεν διαλύει το δημόσιο η μονιμότητα. Αυτή υπάρχει για να μπορεί και λειτουργεί. Η έλλειψη ελέγχου όμως το διαλύει. Το δημόσιο είναι όρθιο χάρη στη δουλειά μερικών άξιων λειτουργών του, με φιλότιμο, ήθος, μεράκι. Υπάρχουν όμως και κάποιοι που βολεύονται, όπως σε όλους τους χώρους. Με λίγο έλεγχο θα κινητοποιούνταν. Έχει ευθύνη η ολμε για τα χάλια του κλάδου. Πρώτη έπρεπε να ζητά αξιολόγηση, πρώτη έπρεπε να ζητά έλεγχο των επίορκων καθηγητών της και τόσα άλλα. Στο όνομα της αλληλεγγύης επιμένει σε ομερτά. Αυτά διαλύουν την δημόσια εκπαίδευση.

Κλείνω λέγοντας πως όπως και εγώ μορφώθηκα με τη δύναμη του ελληνικού δημόσιοι σχολείου, χάρη στους δασκάλους μου, που δεν ήταν άριστοι, αλλά υπήρξαν δίπλα μου, έτσι κάθε παιδί που φοιτά στο ελληνικό σχολείο με τη στήριξη των δασκάλων του μπορεί, εφόσον το θέλει και το προσπαθήσει, να προοδεύσει! Χωρίς να πληρώσει δίδακτρα ούτε ευρώ. Γιατί είναι ελάχιστοι οι άσχετοι, άχρηστοι, πονηροί εκπαιδευτικοί στους κόλπους του δημόσιου σχολείου, το 1/10 θεωρώ μόνο. Βρίσκεστε εκτός σχολείου προφανέστατα για αυτό μιλάτε για εντυπώσεις και τα τοιαύτα. Το μορφωτικό αγαθό που παράγεται στα σχολεία είναι αναντικατάστατο. Μόνο σε αυτά δεν είναι πελάτες οι μαθητές μας, τα παιδιά μας.

Για το ζήτημα της αξιολόγησης παραπλανήθηκαν. Η πανδημία και ο εγκλεισμός έπαιξαν τον ρόλο τους, θεωρώ.

64
Tην καταλαβαίνουν κάθε φορά που πληρώνουν τα δίδακτρα σε φροντιστήρια κτλ...
Αν δεν πλήρωναν, θα καταλάβαιναν. Είναι φαύλος κύκλος. Βολεύει πολλούς να θεωρείται το σχολείο κακό. Ιδιαιτερατζήδες, φροντιστήρια κλπ. Ακόμη και τα παιδιά των ιδιωτικών κάνουν φροντιστήριο ή ιδιαίτερα κυρίως τα δεύτερα τα βαριοπληρωμένα. Ακόμη και οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί των δημοσίων σχολείων, όχι όλοι βέβαια, αλλά αρκούν για να κάνουν το κακό, ζητώντας ιδιαίτερα από μαθητές τους αυτό που πετυχαίνουν είναι να υπονομεύουν το δημόσιο σχολείο.
Αυτά να λύσει η ολμε πρώτα.

65

Αφου στο σχολειο σου -αν δεν εισαι σε γραφειο οπως ειπαν αλλοι παραπανω- απολαμβανεις την  εκτιμηση , πως δεν ισχυει το ιδιο στην κοινωνια;;αλλοι αποτελουν την κοινωνια κι αλλοι τους μαθητες σου και τους γονεις τους;;;
Κατανοείς τι θέλω να πω. Στο μικροσύστημα του σχολείου, ξεχωρίζουν εκείνοι που επιτελούν λειτούργημα. Τα παιδιά ξέρουν να κρίνουν. Οι γονείς εμπιστεύονται τα παιδιά τους. Αν αγαπούν ένα δάσκαλο, αυτόν θα εκτιμούν και οι γονείς. Στην κοινωνία δεν υπάρχουν μόνο γονείς. Δεν υπάρχουν μόνο δημόσιοι υπάλληλοι. Δεν υπάρχουν μόνο νέοι. Η ολμε δεν είναι η εικόνα του καθενός από εμάς αλλά η εικόνα του κλάδου. Προσωπικά απέχω συνειδητά! Δεν υπήρξε στήριξη καμία ποτέ για πολύ σοβαρά ζητήματα. Τώρα είναι αργά για να τους εμπιστευτώ. Κάθε τους κίνηση έχει προθέσεις και δεύτερες σκέψεις. Είμαι πεπεισμένος ότι η ολμε ήξερε καλά πως είναι παράνομο αυτό που επεδίωκε και μάλιστα πιστεύω ότι ήθελε να βάλει τέλος στο υπουργείο, αφού δεν μπορούσε να καλύψει κανέναν και καμιά. Να χαίρεστε που λύθηκε το πρόβλημα, γιατί με αυτούς τους τσαρλατάνους θα μπλέκατε σε μεγάλες περιπέτειες. Όσοι ασεπίτες από τα παλιά είναι ανάμεσά μας, έχουν ζήσει στο πετσί τους τι σημαίνει «στήριξη» της ολμε.

66
[
Γενικά ο κλάδος των εκπαιδευτικών είναι λίγο παραξηγημένος! Οι απλοί πολίτες δεν μπορούν να καταλάβουν την αξία του έργου μας! Πολλοί τείνουν να έχουν και κάποια ζήλια προς τους εκπαιδευτικούς χωρίς να κατανοούν την κούραση της πνευματικής μας εργασίας! Και αν έχουμε και λίγο μοντέρνο στυλ εμφάνισης στην ιδιωτική μας ζωή απλοί πολίτες μπορεί να μας περνάνε από μικροσκόπιο! Τα τελευταία χρόνια συμβαίνει αυτό! Πρέπει όλοι να καταλάβουν ότι προσφέρουμε πολλά!!!!
Πώς να καταλάβουν; Τους αδικείς; Ο κλάδος δίνει μια αναπαράσταση μέσω του συνδικαλιστικού του οργάνου. Αυτοί προβάλλουν τον κλάδο προς τα έξω. Δεν έχει φωνή ο καθένας μας ξεχωριστά παρά μόνο στα σχολεία όπου εργαζόμαστε. Εκεί απολαμβάνουμε και χαίρουμε της εκτιμήσεως μαθητών και γονέων. Στην κοινωνία όμως; Δεν τους αδικώ για την γνώμη τους για εμάς.

67
Στη δεδομένη περίσταση, οι ομοσπονδίες εκφράζουν την πλειοψηφία του κλάδου, η οποία πλειοψηφία είναι εναντίον της αξιολόγησης. Και ειδικά εναντίον του συγκεκριμένου νόμου με τον οποίο γίνεται απόπειρα να εφαρμοστεί. Που ακριβώς έγκειται ο φασισμός; Στο ότι δεν συμφωνούν οι ομοσπονδίες -και οι συνάδελφοι σου- με την αποψάρα σου;

Φασιστικές είναι οι πρακτικές του υπουργείου. Δεν μπορεί να πείσει με κανένα τρόπο και καταλήγει στην επιβολή. Αυτό δεν το χαρακτηρίζεις φασιστικό ή κάνεις επιλεκτική χρήση του όρου, πάλι όπου και όπως σε βολεύει;
Η νομοθεσία είναι φασιστική; Οι νόμοι είναι η βάση της ευνομούμενης πολιτείας. Νόμοι μιας εκλεγμένης δημοκρατικής κυβέρνησης. Αν δεν σου αρέσει η δουλειά σου και ό,τι περιλαμβάνει αυτή, παραιτείσαι. Δεν επιμένεις να απαιτείς να αλλάξουν όλα κατά πώς σε βολεύουν! Έγινε θέμα από το τίποτα το ζήτημα της αξιολόγησης. Τα συζητάμε εδώ και μήνες. Τόσες λέξεις χωρίς νόημα. Θα είχαμε συμπληρώσει από τρεις φορές τις φόρμες για όλους τους άξονες. Πραγματικά νομίζω ότι απλά αντιδρούν για να αντιδρούν. Η ολμε φυσικά και γνώριζε ότι είναι παράνομο αυτό που επιχειρεί. Μόνο για την αναστάτωση που της φέρνει πολιτικά κέρδη νοιάζεται. Χρόνια τώρα λειτουργεί έτσι. Όλοι αυτοί δεν μπαίνουν για μάθημα χρόνια τώρα. Δεν συμμετέχουν σε καμία δουλειά χρόνια τώρα. Τους ξέρουμε καλά!
Και αν επιχειρήσεις να εκφράσεις αντίθετη άποψη ξέρουμε την αντιμετώπιση. Όπως εκφράζονται μερικοί και εδώ στο φόρουμ που δεν δέχονται παρά μόνο την άποψή τους. Ο ορισμός του αυταρχισμού δηλαδή.

Καλή αξιολόγηση σε όλους! Και άλλη φορά να αγωνίζεστε, απεργώντας πραγματικά. Δεν ξανασχολούμε. Συνεχίστε την επαναστατική σας γυμναστική ελεύθερα. Εκ του ασφαλούς πάντα.

68
Διάβασες ολη την ανακοίνωση; Αυτό το διάβασες;

"η λογική των απειλών και των ποινών δεν συνάδει με τη σχέση εμπιστοσύνης προς τον εκπαιδευτικό και το εκπαιδευτικό σύστημα που οφείλει να εμπνέει και να καλλιεργεί η πολιτεία"


Οσο γαι τους χαρακτηρισμούς σου είναι απαράδεκτοι. Και εγώ δεν συμφωνώ με όλα οσα ανακοινώνουν η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ αλλά δεν τις χαρακτηρίζω φασιστικές. Ντροπή και μόνο  ντροπή για αυτά που αναφέρεις. Εμείς τους  εκλέξαμε, αν κρίνουμε ότι συνολικά απέτυχαν ας τους αλλάξουμε στις εκλογές.
Ποιες εκλογές; Φασιστικά τις έχουν ξεχάσει. Κανένα μέλος της δεν έχει νομιμοποίηση! Ντροπή και ξανά ντροπή στο συνδικαλιστικό όργανο που υποτίθεται διεκδικεί για εμάς, σε όσες περίτώσεις ξέρω, δεν κάλυψαν ποτέ κανέναν συνάδελφο, αν δεν ήταν στους φίλους τους. Ανίκανοι και ποταποί!

Έχεις συμμετάσχει ποτέ σε συνέλευση; Μήπως έχεις προσπαθήσει να αλλάξεις την κατάσταση εκ των έσω; Μείνε στις θεωρίες σου, συνάδελφε! Έχουμε φάει με το κουτάλι τον φασισμό τους τόσα χρόνια. Αρκετά! Και ναι. Εκλογές εδώ και τώρα, να τους αλλάξετε!

69
Ποιος ασχολείται; Θα κάνουμε όσα πρέπει με το μεράκι μας. Η εικόνα του κλάδου που συνηθίζει να προβάλλει η ολμε είναι κατάπτυστη. Δεν μας αξίζει!

70
Νομίζω το ΠΕΚΕΣ Κρήτης πρέπει να κάνει μήνυση στον TimPap για συκοφαντική δυσφήμιση.

Εμείς εκβιάζουμε και να τρομοκρατούμε, επειδή συζητάμε.
Ενώ το υπουργείο που με νόμο απειλεί με περικοπή ενός ολόκληρου μισθού ως ελάχιστη ποινή για μη συμμετοχή στην αξιολόγηση, δεν το κάνει;

Έχουν χάσει το νόημα τους οι λέξεις, με αυτό το κομματόσκυλο που μας κατσικώθηκε εδώ μέσα.
Έχεις συμμετάσχει ποτέ σε απεργία; Κάποιοι από εμάς έχουμε χάσει μισθούς μήνα κάνοντας απεργίες. Ή απεργείτε ή μας κοροιδεύετε!

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 55

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 524
Σύνολο: 529

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.