Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - English

Σελίδες: 1 ... 9192939495 ... 103
1289
Δεν ειπε κανείς να καθόμαστε , αγαπητέ /ή

Απλώς η συμβαση αναφερει για δια ζώσης διδασκαλια, η τηλεεκπαιδευση δε θεωρειται δια ζωσης διδασκαλια
επομενως ρωτω : τι γίνεται σε αυτή  την περιπτωση ;
επικοινωνουμε με τη δευτεροββάμια κ μας λέει τι ισχύει ;
Με το υπουργείο παιδείας ;

Συναδελφοι με 3μηνη συβαση Covid ,εχουν καποια επισημη ενημέρωση;
Δε νομίζω πως η πλειοψηφία των αναπληρωτών με τρίμηνη σύμβαση θέλουν να αμοιφθούν δίχως να προσφέρουν υπηρεσίες αλλά όσοι είστε στη β/θμια και με δεδομένο ότι Δευτέρα τα μαθήματα θα είναι εξ αποστάσεως, δεν ξέρετε ακόμη αν θα διδάξετε εσείς τα παιδιά;

1290
Δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση!!
Ok, ευχαριστώ! Υπέθεσα πως μιας και από Δευτέρα ξεκινά τηλεργασία για εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας κάποιος θα ήξερε.

1291
Η σύμβαση ορίζει ξεκάθαρα ότι είμαστε για δια ζώσης διδασκαλία.Τηλεκπαιδευση κάνει ο συνάδελφος που αντικαθιστούμε.
Οπότε στη φάση αυτή οι αναπληρωτές με τρίμηνη σύμβαση αναλαμβάνετε άλλα καθήκοντα, δεν έχετε αντικείμενο εργασίας ή λύεται η συμβασή σας;

1292
Λες να κάθεστε και να πληρώνεστε? Αν εκλείψει ο λόγος πρόσληψης λύεται η σύμβαση.
Συνομιλούσα τις προάλλες με αναπληρωτή που έχει προσληφθεί με τρίμηνη σύμβαση στη δευτεροβάθμια και μου έλεγε πως δεν θέλει να κάνει τηλεργασία εφόσον του ανατεθεί διότι, όπως είπε, η σύμβασή του είναι για δια ζώσης εργασία. Τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις; Όσοι έχετε προσληφθεί με τρίμηνη σύμβαση θα κάνετε τηλεκπαίδευση ή θα αναλάβουν οι μόνιμοι που αναπληρώνετε;

1293
Γιατί στα υπνοδωμάτια του σπιτιου δεν χωράει γραφείο με υπολογιστή. Δεν το πιστεύω ότι απαντάω σε τέτοιες ερωτήσεις. Οκ λοιπόν έχουμε ενιαία κουζινα καθιστικό κ εκεί είναι τα δυο γραφεία, το δωμάτιο του παιδιού που δεν χωράει γραφείο κ το υπνοδωμάτιο μας που δεν χωρούσαν καν τα δυο κομοδίνα στις δυο πλευρές του κρεβατιού. Πού θα τον πάμε, στη βεράντα;

Πολλά παιδιά ασχολούνται στην ασύγχρονη κ πιο ουσιαστικά. δηλαδή στη σύγχρονη που συνδέονται κ παίζουν με το κινητό τους ή κοιμούνται, ξέρουμε ότο ασχολούνται; ή που τους ρωτάς κατι, δεν απαντούν κ μετά τους ειδοποιεί κάποιος να ανακτήσουν επαφή με το περιβάλλον κ σου στέλνουν ένα μήνυμα συγγνώμη κυρία είχε κολλήσει το σύστημα κ προσπαθούσα να μιλήσω κλπ... Που ξέρεις ποιος σε κοροϊδεύει κ ποιος όχι, αλλά δεν αποδεικνύεται. Ενώ αν παραδίδεις κ μετά ζητάς ασκήσεις, ξέρεις τι γίνεται κ μπορείς κ να πιέσεις κάποιον.
Συγγνώμη για την ερώτηση που έκανα αλλά είχα την εντύπωση πως το θέμα ήταν τεχνικό. Το θέμα χώρου είναι όντως πρόβλημα. Εργάζομαι στην πρωτοβάθμια κι ελπίζω να μην κλείσουν τα Δημοτικά. Αν όμως κλείσουν, θα έχω κι εγώ να λύσω το θέμα του χώρου καθώς την ίδια ώρα θα έχει μαθήματα και το παιδί μου που φοιτά στο Δημοτικό και το σπίτι μας έχει την ίδια και χειρότερη διαρρύθμιση από το δικό σου όπως το περιγράφεις. Κάτι θα βρω όμως αν κι εύχομαι να μη χρειαστεί. Τέλος πάντων, όλα να πάνε καλά! Έχουμε όλοι κι άλλα ζητήματα που μας απασχολούν και τώρα προστέθηκαν κι αυτά.

1294
Εγω έχω 21 ώρες κ ο άντρας μου 20. οι υπολογιστές μας είναι στο ίδιο γραφείο (δωμάτιο) κ δεν μεταφέρονται. δεν μπορούμε να κάνουμε ταυτόχρονα μάθημα, ούτε συνεχώς ο ένας να κάνει από το κινητό. το σχολείο σηκώνει δυο συνδέσεις. Δεν μπορεί ο ενασ μας να είναι συνέχεια σχολείο, θέλουν κ άλλοι. Δεν μας βγαίνουν οι ωρες, κάτι πρέπει να κόψουμε από το ωράριο μας, όχι το ωράριο των
παιδιών, για να χωρέσουν.

Ποιος θα κάνει μάθημα σε μαθητες άλλου συναδέλφου που «δεν μπορεί»; και τι σημαίνει δεν μπορεί; θα ειναο σχολείο μα πίνει καφέ 8-2; δεν μπορώ σημαίνει ότι κάνω μάθημα έστω μια φορά την εβδομάδα το κάθε αντικείμενο κ μετά ασχολούμαι με την ασύγχρονη με όποιον τρόπο βρω εφικτό, πχ εκτυπώνοντας τις απαντήσεις των παιδιών κ διορθώνοντας στο σχολείο. αυτό ναι το δέχομαι.
Δεν το παίζω έξυπνη αλλά γιατί οι υπολογιστές δεν μεταφέρονται; Έχω μεταφέρει αρκετές φορές τον φορητό μου υπολογιστή και μόνη έκανα τις συνδέσεις, δεν ήταν κάτι.
Ωραία, δε διαφωνώ με τον συνδυασμό σύγχρονης και ασύγχρονης αν και στη σύγχρονη λόγω απουσιών θα συμμετέχουν πιο πολλοί μαθητές θεωρώ οπότε υπάρχει πιθανότητα να μάθουν και κάτι. Η ασύγχρονη έχει μπόλικη δουλειά για τον εκπαιδευτικό αλλά δεν ξέρω κατά πόσο ασχολούνται τα παιδιά.

1295
Η ΓΓ σήμερα στην ΕΡΤ:

Οι εκπαιδευτικοί που δεν μπορούν για οποιοδήποτε λόγο να εφαρμόσουν την εξ αποστάσεως εκπαίδευση θα πηγαίνουν κανονικά στο σχολείο.

Θα πηγαίνουν για να δίνουν το παρών; ή θα κάνουν μάθημα από τις δυο συνδέσεις που σηκώνει το κάθε σχολείο; Αυτή είναι η λύση; τα παιδιά ακάλυπτα κ οι καθηγητές απλώς παρόντες; και μετά λουφαρω εγω αν κάνω από το σπίτι μου ταυτόχρονο μάθημα στο Α1 κ Α2 και μέτε διορθώνω ασκήσεις;
Το ταυτόχρονο μάθημα δεν καταλαβαίνω γιατί να γίνει. Δε νομίζω ότι μιλά κανένας προσωπικά σε εσένα. Τέλος πάντων, ο καθένας κάνει ό,τι νομίζει. Στην Ελλάδα είμαστε. Αν τον παίρνει, δεν κάνει και τίποτα κι όλα καλά. Ακάλυπτα δεν ξέρω αν μείνουν τα παιδιά, ελπίζω πως όχι. Αν δεν μπορεί ή δε θέλει ένας εκπαιδευτικός να κάνει τηλεκπαίδευση, κάποιος άλλος θα μπορεί.

1296
Εμένα χθες μου τηλεφώνησαν από το φροντιστηριο αγγλικών ότι θα συνεχίσουν online τα μαθήματα και αν δεν συμφωνώ γιατί π.χ. μπορεί να μην έχω εξοπλισμό για να παρακολουθεί το παιδί, λύνεται η συμφωνία μας και δεν έχω υποχρέωση να συνεχίσω να πληρώνω.
Δεν είναι υποχρεωτικά το φροντιστήρια, δεν παίρνει απουσία ο μαθητής, δεν υπάρχει υποχρέωση συγκεκριμένης ύλης, δεν υπάρχει τράπεζα θεμάτων... Τι συζητάμε ακριβώς;
Μίλησα από την πλευρά του εργαζόμενου εκπαιδευτικού σε αυτά, όχι του γονιού. Ύλη υπάρχει και πολύ καλά καθορισμένη ανά επίπεδο σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες. 

1297
Κατακαβαινω πωπς το λετε, η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν με είχαν κατηγορήσει για λούφα κ παθαίνω σοκ, όταν μάλιστα πέρσι ήμουν στους λίγους του σχολείου μου που έκανα σύγχρονη, αλλά δεν με ξέρετε, δεν σας ξέρω, το ξεπερνώ.

Το θέμα είναι να κάνουμε το ωράριο μας ή να μάθουν κάτι όλοι (στο βαθμό που μάθαιναν κ στην τάξη;)
Αν συνδέονται οι μισοί, για πρακτικούς λόγους, είναι ηθικό να το θεωρήσουμε διδαγμένο κ να συνεχίσουμε σαν να μην έγινε τίποτα; Γιατί δεν μιλάμε για απουσία λόγω ασθένειας, μιλάμε για κάτι πέρα από τη θέληση των μαθητών. Μπορούμε να τους επιβάλουμε αποκλεισμό από τη μάθηση; Κ αυτό δεν θα τραβήξει πίσω το τμήμα, όταν με το καλό ανοίξουμε, που κάποιοι θα έχουν κενά;
Αλλά εμείς θα έχουμε τη συνείδηση μας ήσυχη ότι κάναμε το ωράριο μας;
Κατανοητοί και σωστοί οι προβληματισμοί που εκφράζεις αλλά οι άλλοι μαθητές τι φταίνε;

Υποθετικό σενάριο: Εργαζόμαστε σε φροντιστήριο και τα μαθήματα γίνονται πλέον διαδικτυακά. Καποιοι μαθητές λόγω έλλειψης εξοπλισμού δεν συνδέονται. Θα προχωρήσουμε ή όχι κανονικά; Ναι, ξερω, εκεί είναι ιδιωτικό και δεν είναι υποχρεωτικό να πάνε οι μαθητές και δεν είναι το δημόσιο αγαθό της παιδείας. Αν δεν κάνουμε όμως τη δουλειά μας, δε θα πληρωθούμε οπότε την κάνουμε. Αυτό δε σημαίνει ότι είμαστε κακοί άνθρωποι. Στο δημόσιο σχολείο γιατί έχουμε τέτοιους ενδοιασμούς; Μήπως επειδή ο μισθός είναι σίγουρος; Ή μήπως οι του δημοσίου είναι πιο ευαίσθητοι και κοινωνικά δίκαιοι;

Φαντάζομαι, βέβαια, πως το πρόβλημα που συζητάμε θα λυθεί φέτος παρόλες τις αντιρρήσεις...

1298
Το μάθημα της σύγχρονης για να είναι ουσιαστικό και όχι απλά να διαβάζουμε το βιβλίο παρέα με τα παιδιά και να το εξηγούμε, χρειάζεται πολύ χρόνο προετοιμασίας. Έκανα πολύ όμορφα μαθήματα στην προηγούμενη καραντίνα, όπου είχα ετοιμάσει παρουσίαση με έξτρα φωτογραφίες, βίντεο, online πειράματα, λυμένες ασκήσεις που παρουσιάζονταν η λύση σταδιακά, κ.λπ. για την σύγχρονη και ασκήσεις και εργασίες για την ασύγχρονη πάνω στο ίδιο μάθημα. Στα παιδιά φάνηκε να αρέσει αυτό το μάθημα και συμμετείχαν. Απαιτείται όμως πολύς χρόνος για να προετοιμαστεί. Και αν έχεις αρκετά δίωρα και μονόωρα μαθήματα είναι ανθρωπίνως αδύνατο να ετοιμάσεις π.χ. 23 τέτοια διαφορετικά μαθήματα και για τις 23 ώρες και να κάνεις και ταυτόχρονα 23 ώρες.
Διαφορετικά, αν κάνεις το ίδιο μάθημα σε περισσότερα τμήματα, τότε είναι λιγότερα τα μαθήματα που πρέπει να ετοιμάσεις και μπορεί να βγει κάπως.
Το ζήτημα είναι ότι το σύγχρονο online μάθημα δεν είναι απλά λεω στα παιδιά αυτά που θα τους έλεγα στο δια ζώσης. Ξέρω πολλούς συναδέλφους που έμπαιναν και διάβαζαν για ατελείωτες ώρες το σχολικό βιβλίο στους μαθητές και αυτό το ονόμαζαν σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία και περηφανεύονταν γιατί ’έγραφαν’ περισσότερες ώρες από άλλους συναδέλφους. Αντί 2 ώρες που είχε το πρόγραμμα, έκαναν και 2,5. Γιατί όχι; Πού η δυσκολία και πού και η αξία όμως.
Αν κάνεις σωστή δουλειά είναι αδύνατον να ‘γράψεις‘ τόσο εύκολα πολλές ώρες!
Το ίδιο ισχύει και για τη δια ζώσης διδασκαλία. Πολλοί καθηγητές δεν κάνουν απλα μια ανάγνωση του βιβλίου ίσα να περνάει η ώρα; Θα συμφωνήσω, ωστόσο, ότι είναι πιο δύσκολο, χρονοβόρο και κουραστικό να οργανώσεις το διαδικτυακό μάθημα αποτελεσματικά.

1299
Συμφωνώ με τον συνάδελφο που μίλησε για μικρόβιο δημοσίου. Πραγματικά λυπηρό όταν άτομα με σπουδές, κάποια ακόμη και με 2 μεταπτυχιακά ή και διδακτορικό θέλουν απλώς τη λούφα του δημοσίου.

1300
Ο καθένας την ευθύνη στους ναθητες τους τη βλέπει αλλιώς. Εμάς δεν μας ενδιαφέρει να είμαστε τυπικα σωστοί για να λέμε ότι κάνουμε κάτι απλώς για να το λέμε, αλλά να προσφέρουμε κάτι ουσιώδες σε όλα τα παιδιά. Να έρθει το υπουργείο να μου πει τι θα κάνοε όταν άλλος λέει ότι δεν μπορεί να συνδεθεί. Επίσης δεν μπαίνουν όλα τα κινητά στο webex, αυτό που είχα πέρσι ένα παλιό αιφον δεν εμοαινε. ατομική ευθύνη κι αυτό;

Εγω δεν ήθελα να κλείσουμε. Είμαστε γυμνάσιο σε νησί που αν κλειδώσει η συγκοινωνία μπορούμε να ελέγξουμε τα κρούσματα.
Ξαναλέω ότι το υπουργείο θα έπρεπε να εξασφαλίσει εξοπλισμό στους μη έχοντες. Αλλά οι έχοντες τι φταίνε; Το "κάνουμε κάτι απλώς για να το λέμε" ισχύει και στην περίπτωση που πηγαίνει ο σύλλογός σας καθημερινά στη δουλειά; Αν ναι, μήπως να σκεφτεί να μειώσει κι εκεί τις ώρες και να κάνει συνδιδασκαλίες; Θα είχε ενδιαφέρον να προταθεί αυτό στο υπουργείο και να δούμε την απάντησή του  :D

1301
Από τη στιγμή που το υπουργείο δεν έχει λύσει το θέμα του εξοπλισμού, δεν μπορεί να επιβάλει σύγχρονη. Ένας γονιός που δουλεύει σπίτι κ δυο αδέρφια, πώς θα παρακολουθούν ταυτόχρονα; Ακόμα κ αν έχουν εξοπλισμό, θα αντέχει το δίκτυο τους; ή θα λέμε απλα να μπαίνει το παιδί από το κινητό; κ αυτούς που συνδέονται κ μετά κοιμούνται, τι θα τους κάνουμε; τουλάχιστον με τις ασκήσεις, βλέπεις ποιος κάνει τι.
Άλλο αυτά που αναφέρεις εδώ κι άλλο το να γίνεται συνδιδασκαλία ολόκληρων τάξεων και λιγότερες ώρες όταν ξέρουμε ότι η πλειοψηφία των μαθητών είναι όλη μέρα στο κινητό. Δεν ξέρω από χτες αν πρέπει να γελάω ή να θυμώνω με κάτι τέτοιες πρακτικές. Μου θυμίζει φιλόλογο που πέρσι σε όλη την καραντινα το μόνο που έκανε ήταν να πει στα παιδιά να διαβάσουν ένα λογοτεχνικό βιβλίο που διάλεξε και να το συζητήσουν όταν γυρίσουν στις τάξεις και παραπονιόταν κιόλας που σχολιάστηκε αρνητικά.

1302
Το πιο σωστό θα ήταν να καθόριζε το υπουργείο τις λεπτομέρειες και να ίσχυαν τα ίδια για όλα τα σχολεία. Από μαθητές που γνωρίζω που λόγω κρουσμάτων έχουν κλείσει τα τμήματά τους, τα παιδιά προτιμούν τη σύγχρονη τηλεκπαίδευση ενώ οι ασκήσεις της e-class σε συνδυασμό με τη σύγχρονη τους τρώνε πολλές ώρες. 

Σελίδες: 1 ... 9192939495 ... 103

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 590
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 578
Σύνολο: 592

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.