Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - English

Σελίδες: 1 ... 1314151617 ... 103
197
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Aξίζει πλέον η ειδική αγωγή
« στις: Οκτώβριος 05, 2022, 11:05:54 μμ »
Καλησπέρα σας. Δεν έχω παρακολουθήσει από την αρχή όλη τη συζήτηση. Πρόσφατα ξεκίνησα ένα σεμινάριο ειδικής αγωγής. Σαφώς και δεν μπορώ να προσδοκώ ότι θα πάρω τις γνώσεις που θα μου έδινε ένα μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή αλλά θα μπορέσω να έχω μια μικρή εικόνα σχετικά με έννοιες όπως Δ.Ε.Π.Υ, Σύνδρομο Down, Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος. Ο λόγος ήταν η απόκτηση κάποιον γνώσεων που θα μου είναι απαραίτητες και θα με βοηθήσουν στη δουλειά μου (εκπαιδευτικός) αλλά και θα με βάλουν στον επικουρικό πίνακα. Επειδή ασχολούμαι τα τελευταία οκτώ χρόνια με την εκπαίδευση,. έχω συναντήσει παιδιά με Δ.Ε.Π.Υ αλλά και μαθησιακές δυσκολίες. Για εμένα φάνταζε ως ένα έξτρα εργαλείο που θα ήταν χρήσιμο στη δουλειά μου. Σας εύχομαι καλή επιτυχία.
Όπως είπες, δε θα πάρεις τις γνώσεις που θα αποκτούσες μέσω ενός μεταπτυχιακού αλλά κάτι θα κερδίσεις αρκεί να ασχοληθείς με το υλικό και να εκμεταλλευτείς τις γνώσεις των εκπαιδευτών πέρα από τις απαιτήσεις του σεμιναρίου. Τα πιο πολλά πια είναι πάμφθηνα και πανεύκολα, π.χ. έχουν μόνο κουίζ πολλαπλής επιλογής κι έχουν τόσοι πια εκπαιδευτικοί υποτίθεται εξειδίκευση στην ειδική αγωγή χωρίς να έχουν ιδέα. Βέβαια, έχω γνωρίσει και άτομα με μεταπτυχιακό στην Ειδική που είναι λες και δεν το έκαναν οπότε αν πραγματικά το βλέπεις κυρίως ως εργαλείο για τη δουλειά σου, θα σε βοηθήσει.

198
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Από που να ξεκινήσω;
« στις: Οκτώβριος 05, 2022, 07:06:55 μμ »
Μμμ δίκαιο έχετε για την επάρκεια. Θα δω τι μπορεί να γίνει.

Για το μεταπτυχιακό ευχαριστώ. Νόμιζα ότι για το δημόσιο "συναφές" νοείται ως αυτό που σχετίζεται με την διδασκαλία του εν λόγω αντικειμένου και όχι γενικότερα.
Πρέπει το μεταπτυχιακό να είναι συναφές με το αντικείμενο απασχόλησης του υπαλλήλου. Έτσι λέει ο νόμος. Η προηγούμενη διατύπωση για συνάφεια σχετικά με το γνωστικό αντικείμενο ή την εκπαίδευση νομίζω ήταν καλύτερη και δεν επιδεχόταν διαφόρων διαφορετικών ερμηνειών.

199
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Από που να ξεκινήσω;
« στις: Οκτώβριος 05, 2022, 05:01:38 μμ »
Καλησπέρα σας!

Ως προς την παιδαγωγική επάρκεια θα κάνω αύριο μια κλήση στην γραμματεία να συζητήσουμε το τι και πως. Αναρωτιέμαι αν υπάρχει μόνο αυτός ή άλλος τρόπος απόκτησής της γιατί το να επιχειρήσω κάτι τέτοιο σημαίνει αναγκαστικά ότι θα επεκτείνω και την φοίτησή μου στην σχολή στα πέντε έτη γιατί το αντίστοιχο μάθημα είναι εαρινό.

Ξένες γλώσσες έχω προφισιενσυ στα αγγλικά οπότε θεωρώ ότι είμαι οκ.  Για την βεβαίωση η/υ επίσης.

Το μεταπτυχιακό μπορεί να είναι επί παντός επιστητού; Με έχουν ήδη κάνει δεκτό σε μεταπτυχιακό μαθηματικού τμήματος για αυτό ρωτάω.

Γλώσσα μπορείς να προσθέσεις κι άλλη. Σχετικά με την παιδαγωγική επάρκεια, υπάρχουν κι άλλα προγράμματα απόκτησής της αλλά κι εκείνα απαιτούν χρόνο. Στη θέση μου, θα φρόντιζα αποφοιτώντας να έχω καλυφθεί στο θέμα αυτό.

Για το μεταπτυχιακό σου έγραψα και προηγουμένως. Αφού έγινες δεκτός σε πρόγραμμα του τμήματός σου, θα είναι συναφές.

200
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Από που να ξεκινήσω;
« στις: Οκτώβριος 05, 2022, 04:48:53 μμ »
Καλησπέρα!
Νομίζω πως χρειάζεστε κι εσείς παιδαγωγική επάρκεια, η οποία αποκτάται με συγκεκριμένο πια τρόπο και δεν τη δίνει όπως παλιά απλά η αποφοίτηση από τη σχολή. Οπότε λογικά πρέπει να περάσεις το αντίστοιχο μάθημα. Αλλά ας το πει και κάποιος της ειδικότητάς σου. Η γνώση Η/Υ μπορεί να αποδειχθεί και με βεβαίωση από τη σχολή αν έχεις διδαχθεί συγκεκριμένο αριθμό σχετικών μαθημάτων. Με μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή μπαίνεις και στον αντίστοιχο κύριο πίνακα κι από ό,τι ξέρω, έχουν απορρόφηση τώρα εκεί οι ΠΕ03. Οποιοδήποτε μεταπτυχιακό γενικά θα σου δώσει τα μόρια για πίνακες με το τωρινό σύστημα αλλά μόνο τα συναφή σε ανεβάζουν και μισθολογικό κλιμάκιο. Κι οι ξένες γλώσσες και ένα σεμινάριο (με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά ως προς τη διάρκεια και τον αριθμό των ωρών) δίνουν μόρια καθώς και τα παιδιά.

201
Κατέβασε τις τελευταίες προκηρύξεις για γενική και ειδική αγωγή να δεις τι μοριοδοτείται και, αν σε ενδιαφέρει ο τομέας της εκπαίδευσης, να αρχίσεις ή να συνεχίσεις να μαζεύεις ακαδημαϊκά προσόντα. Τα ΣΔΕ (που ως θεσμός είναι εξαιρετικός, δεν το συζητώ, και ωραία εμπειρία να εργάζεσαι εκεί) δεν πρόκειται να σου δώσουν καμιά αξιόλογη προϋπηρεσία, άσε που είναι δύσκολο να προσληφθείς κι αν αυτό γίνει, όπως σου είπαν ήδη, θα είσαι ωρομίσθιος με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Σκέψου όμως, αν δε σε ενδιαφέρει αποκλειστικά η εκπαίδευση, και τι άλλες εναλλακτικές έχεις. Αλλά είσαι πολύ νέος ώστε να εξερευνήσεις διάφορους επαγγελματικούς τομείς πριν καταλήξεις.

202
Καλημέρα! Βγήκε η μοριοδότηση για τα Δ.Ι.Ε.Κ. Καλή επιτυχία! Και μην απογοητεύεστε αν δεν είστε από τους πρώτους. Μου έτυχε να είμαι αρκετά χαμηλά και να με καλέσουν.

203
Σε ποιο σημείο ακριβώς φαίνεται η σχολική μονάδα τοποθέτησης στο οπσυδ?  Τώρα που είναι 00.10 δεν θα εμφανιστούν ή αύριο Τρίτη μετά από τις πχ 08.00.
Δεν έχετε πρόσβαση στη σελίδα! γράφει ...
Πρέπει να μπεις στην αίτηση για τη δήλωση προτίμησης. Ίσως δεν έχουν εμφανιστεί ακόμη τα κενά. Και στην α' φάση αρκετοί δεν είχαμε πρόσβαση αμέσως μόλις άλλαξε η μέρα. Αν είσαι ο μόνος που έχει κληθεί στην περιοχή, θα έχει ένα κενό. Διαφορετικά, θα έχει κενά να επιλέξεις.

204
Νεοδιόριστοι / Απ: Μισθός νεοδιόριστων
« στις: Οκτώβριος 03, 2022, 07:40:43 μμ »
για την αλλαγή μκ ενημερώνουμε την διεύθυνση εμείς ή οχι ;
Κανονικά το βλέπει η Διεύθυνση και κάνει τη μισθολογική αναβάθμιση. Βέβαια, ένα τηλέφωνο δε θα έβλαπτε μιας και κάποιες φορές δε λειτουργούν όλα ρολόι.

205
Εργάζομαι σε ιδιωτική επιχείρηση και με κάλεσαν. Μέχρι πότε θα πρέπει να παραιτηθώ;
Έγκαιρα, πριν την ανάληψη υπηρεσίας ώστε να φαίνεται και τυπικά η λήξη της προηγούμενης εργασιακής σχέσης.

206
Το εργασιακό ειναι δεδομένο-οντως- κ για ΑΠΩ Κ ΑΜΩ κ αν τσακωθείς για ενα απόγευμα ή για ενα σύλλογο, μπορει να καταλήξεις να βαρας 8-2 με διοκητικες πα^%^ριες π θα σ δινει η προισταμένη/διευθυντής.  8) ντι-πλο-μα-σι χρειάζεται γιατί αν ψάχνεις εσυ τα εργασιακά, μετα θα τα ψαξουν κ αυτοι, γιου ντοντ γουντ δατ
Ποτέ δεν έχω καθήσει σε σύλλογο μετά τις 14:00, όπως κι άλλοι συνάδελφοι, και δεν τιμωρήθηκα για αυτό. Επίσης, δε γίνεται να ανατίθεται διοικητική εργασία σε ένα άτομο επί μονίμου βάσεως. Ή θα ισχύει το ίδιο για όλους ή για κανέναν. Δε λέω φυσικά να σου ζητηθεί μια δυο φορές να διεκπεραιώσεις κάτι. Συμφωνώ για τη διπλωματία (λέξη κλειδί), ωστόσο, ώστε να υπάρχει όσο το δυνατόν πιο ομαλή και ανώδυνη συνεργασία.

Επειδή δεν το έχω ψάξει, το εργασιακό ωράριο των ΑΜΩ ποιο είναι τυπικά; Δεν κάνουν απλά τις ώρες τους και φεύγουν;

207
Αξίζει κάποιος να πάει αναπληρωτής σε άλλο νομό, αρκετά μακριά, από τον τόπο κατοικίας του;

Βασικά, είμαι παντρεμένος με παιδί.  Δεν περίμενα το διορισμό μου τώρα.  Το παιδί θα μείνει πίσω να το κρατάει η σύζυγος μου, που και αυτή όμως εργάζεται το πρωί.  Ως τώρα το κρατούσα εγώ το πρωί για κάποιες ώρες.  Τώρα όμως θα υπάρχει πρόβλημα.  Είναι λίγες οι μέρες να βρούμε μια λύση.
Επίσης, εγώ έχω διδακτορικό και πολυετή έρευνα με δημοσιεύσεις και συνέδρια.  Δεν είναι κάπως (ξενέρωτο) σοκ, να το πω, να πάω να διδάξω σε πχ επαλ?

Με όλο το σεβασμό, χωρίς να θέλω να προσβάλω κανένα ή το θεσμό της εκπαίδευσης, θα ήθελα να ακούσω εν συντομία κάποιες προτάσεις / παρατηρήσεις… Είναι ανρθώπινο πιστέυω, και άλλοι θα βιώνουν παρόμοια διλήματα ...
 :o
Ευχαριστώ!
Καταρχήν μιλάμε για αναπλήρωση, όχι διορισμό. Αν δεν πας, ναι μεν θα έχεις την ποινή αλλά μπορείς στο μέλλον να ξαναδηλώσεις για αναπλήρωση ή διορισμό. Αν εργάζεσαι και η δουλειά σου είναι κάτι που σου αρέσει και με ικανοποιητικές για σένα απολαβές, δε νομίζω πως θα είναι μεγάλο το κόστος του να μην αναλάβεις υπηρεσία ως αναπληρωτής. 
Επίσης, αν έχεις άλλες προοπτικές εκτός εκπαίδευσης που σε ενθουσιάζουν περισσότερο, καλύτερα να στραφείς προς τα εκεί, κατά τη γνώμη μου.
Τώρα για το αν είναι σοκ να πας να διδάξεις σε ΕΠΑΛ (δεν ξέρω αν σε προβληματίζει ο συγκεκριμένος τύπος σχολείου ή αναφέρεσαι γενικά στην πρωτοβάθμια/δευτεροβάθμια εκπαίδευση) έχοντας διδακτορικό, αυτό είναι κάτι που καθένας βλέπει διαφορετικά. Μπορεί να είναι θέμα ιδεολογίας, φιλοδοξιών, στόχων, ευκαιριών που έχει κάποιος, βιοπορισμού μιας και κάποιος πρέπει να ζήσει καθώς το διδακτορικό δεν τρώγεται ούτε πληρώνει τα έξοδά του ή και συνδυασμός όλων αυτών.
Φυσικά και το θέμα παιδιού και οικογένειας είναι εξίσου σημαντικό και θα πρέπει να υπολογίσετε τις συνέπειες στην καθημερινότητα της οικογένειας είτε δεχτείς είτε αρνηθείς τη θέση.

208
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Μεταπτυχιακο αξίζει?
« στις: Οκτώβριος 01, 2022, 06:33:31 μμ »
Με πτυχίο μαθηματικού ποια είναι τα συναφή μεταπτυχιακά στα οικονομικά ας πούμε?
Αναγνωρίζεται ό,τι έχει να κάνει με εκπαίδευση κι ας μην είναι απαραίτητα σχετικό με Μαθηματικά (π.χ. Επιστήμες της Αγωγής, Ειδική Αγωγή), με εκπαίδευση και μαθηματικά (π.χ. Η διδασκαλία των Μαθηματικών με νέες τεχνολογίες - δικός μου τίτλος, δεν ξέρω καν αν υπάρχει κάτι σχετικό) αλλά και καθαρά πάνω στα Μαθηματικά. Με το ισχύον σύστημα οποιοδήποτε μεταπτυχιακό που αναγνωρίζεται σου δίνει τα 20 μόρια αλλά αν δεν είναι συναφές, δεν παίρνεις τα επιπλέον χρήματα.

209
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Μεταπτυχιακο αξίζει?
« στις: Οκτώβριος 01, 2022, 04:44:01 μμ »
Καλό μήνα σε όλους! Για όποιον γνωρίζει.. Το μεταπτυχιακό μου είναι πριν από το δεύτερο πτυχίο μου. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι δε θα μπορέσω να ανέβω μισθολογικό κλιμάκιο; Είναι λόγος απόρριψής του; Ευχαριστώ!
Από ό,τι ξέρω, δεν επηρεάζει αυτό σε κάτι. Αν αναγνωριστεί η συνάφειά του, θα ανέβεις μισθολογικά.

210
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Μεταπτυχιακο αξίζει?
« στις: Οκτώβριος 01, 2022, 04:14:42 μμ »
Η ηλικία που αναφέρεται δεν έχει καθόλου να κάνει με το αν θα προχωρήσει τις σπουδές του ο συνάδελφος, καμιά ηλικία δηλ. Οι υποχρεώσεις μπορεί να είναι ανασταλτικός παράγοντας.
Θα έλεγα, αν θέλει και μπορεί να κάνει μεταπτυχιακό, να το τολμήσει. Αν συνεχίσει να ισχύει το ίδιο σύστημα, θα έχει συν 20 μόρια άρα περισσότερες ελπίδες πρόσληψης. Αν κάνει κι ένα σεμινάριο, άλλα 2 μόρια. Περιττό να αναφέρω τη γνωστική αναβάθμιση κι εξειδίκευση που θα έχει, η οποία μπορεί να του ανοίξει κι άλλες επαγγελματικές πόρτες. Προσοχή, για να αναγνωριστεί και μισθολογικά το μεταπτυχιακό, θα πρέπει να είναι συναφές με το γνωστικό του αντικείμενο.

Σελίδες: 1 ... 1314151617 ... 103

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159540
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 262
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 206
Σύνολο: 206

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.14 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.