Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - English

Σελίδες: 1 ... 6970717273 ... 103
981
Στην πρόσκληση δεν αναφέρει ημερομηνία λήξης αλλά διάρκεια επιμόρφωσης 20 ωρών.

Κάπου είχε πάρει το μάτι μου (αλλά δεν μπορώ να εντοπίσω το πού αυτήν τη στιγμή) από 22/6 έως 22/8. Μου φαίνεται λογικό πάντως, ΑΝ διακοπεί η πρόσβαση στο υλικό, αυτό να γίνει 1-2 εβδομάδες πριν την έναρξη του διδακτικού έτους.

Για να ολοκληρώσεις την επιμόρφωση κ' να πάρεις τη βεβαίωση (τελείως τυπικά - διεκπεραιωτικά), δε θέλει πολύ κόπο και χρόνο (~1 απόγευμα για κάθε ενότητα που ανοίγει). Για να μελετήσεις και να αναστοχαστείς, είναι άλλο θέμα.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ:
Στην αρχική σελίδα της εισαγωγής αναγράφει:

Έναρξη:   22/06/2021

Λήξη:       22/08/2021

Φόρτος εργασίας:  Ο φόρτος εργασίας για τη μελέτη και την παρακολούθηση του επιμορφωτικού υλικού υπολογίζεται σε 36 ώρες συνολικά.
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Το βρήκα κι εγώ ψάχνοντας. Βρίσκω ενδιαφέρον το υλικό και δε θέλω να το κάνω διεκπεραιωτικά, γι' αυτό αγχώθηκα λίγο για το χρόνο αλλά θαρρώ θα τα καταφέρω. Άλλωστε και μετά θα έχουμε πρόσβαση στο υλικό.

982
Έχω κάνει αίτηση για τα εργαστήρια δεξιοτήτων, συνδέθηκα στην πλατφόρμα κι όλα καλά. Επειδή δεν έχω μελετήσει διεξοδικά τις λεπτομέρειες λόγω έλλειψης χρόνου μέχρι στιγμής, μέχρι πότε πρέπει να έχουμε ολοκληρώσει τη μελέτη, εργασίες κλπ.;

983
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: Κενά Αγγλικών 2020-2021
« στις: Ιούνιος 11, 2021, 10:57:11 πμ »
Οι τελευταίες δυο σειρές σου θα μπορούσαν να παρεξηγηθουν εύκολα ... Ακούγονται λες κ εμείς θα αναστατωσουμε τα παιδιά ,αυτό που έχει ακουστεί δλδ σαν επιχείρημα "ότι θα κάνουμε εισβολή".Η νηπιαγωγός δεν θα είναι παρούσα για να κάνει τον χωροφύλακα ! Θα είναι παρούσα  για να εξασφαλίζεται η απόλυτη κ αρμονική σύνδεση ανάμεσα στις δικές της και τις δικές μας δραστηριότητες, ώστε να φτάνει στα παιδιά ένα συνολικό αρμονικό αποτέλεσμα .
Επίσης, οι θεματικές δεν είναι απόλυτα και αυστηρά προδιαγεγραμμενες εκ των προτέρων.Μπορει το έναυσμα για μια δραστηριότητα ,,κυρίως στο project, ,να προκύψει εκείνη τη στιγμή μέσα στην τάξη.Γι αυτό χρειάζεται η κατά το δυνατόν πιο στενή συνεργασία σε πραγματικό χρόνο.
Με το 'ήρεμα' εννοώ ότι δε θα ξεσηκώνονται εύκολα όπως αρκετές φορές συμβαίνει όταν αντί για το δάσκαλο ή τη δασκάλα του τμήματος έχουν μάθημα με κάποια ειδικότητα στο δημοτικό. Καλά, ότι θα υπάρχει ο σχετικός ενθουσιασμός στην  αρχή λογικό κι ωραίο είναι. Ενώ αν απλά μπαίνει ο εκπαιδευτικός ΠΕ06 στην τάξη όπου είναι και ο νηπιαγωγός, ίσως είναι πιο εύκολο να καταλάβουν τα παιδιά ότι τα Αγγλικά δεν είναι κάτι ξένο ως προς αυτά που ήδη κάνουν αλλά έρχονται και δένουν ομαλά με όλα όσα κάνουν. Προς Θεού, γιατί να αναστατωθούν με κάποιο άλλο τρόπο τα παιδιά; Ούτε για εισβολή μιλάω ούτε ότι έχουμε ανάγκη κάποιον χωροφύλακα.

984
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: Κενά Αγγλικών 2020-2021
« στις: Ιούνιος 10, 2021, 02:15:20 μμ »
Η διαίρεση σε μαθήματα δεν θεωρώ ότι μπορεί να υπάρξει και δεν πρέπει να υπάρξει , διότι τότε αναιρείται ο χαρακτήρας του νηπιαγωγείου.Και ο σκοπός δεν είναι αυτός.Σκοπος είναι η ενοποίηση της γνώσης κ όχι ο κατακερματισμός της Εξ ου κ η πρόβλεψη συνύπαρξης των δύο κλάδων ,ΠΕ06 κ ΠΕ60
Δε θεωρώ ότι το να έμπαινε μόνος του στην τάξη ο εκπαιδευτικός ΠΕ06 θα συνέβαλε στον κατακερματισμό της γνώσης αφού θα δουλεύονταν οι ίδιες θεματικές ενότητες αλλά τέλος πάντων. Και για να μην παρεξηγηθώ, δε λέω ότι στο ενδεχόμενο να διδάξω σε νηπιαγωγείο θα ήθελα να είμαι μόνη στην τάξη. Ίσα ίσα που με την παρουσία του νηπιαγωγού τα παιδιά ίσως είναι πιο ήρεμα και η εκπαιδευτική διαδικασία κυλάει πιο ομαλά.

985
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: Κενά Αγγλικών 2020-2021
« στις: Ιούνιος 10, 2021, 01:47:56 μμ »
Μόνο εγώ βλέπω πως το πρόβλημα είναι ότι θα χαλάσει το ωράριο κάποιων αλλά δε βλέπω επιστημονικά επιχειρήματα γιατί δεν είναι καλό να μπουν τα αγγλικά στα νηπιαγωγεία, όταν ήδη χρόνια τώρα συνεχίζουν να υπάρχουν στα ιδιωτικά σχολεία (χωρίς να σημαίνει ότι προασπίζομαι τα ιδιωτικά σχολεία έναντι των δημοσίων); Τα αποτελέσματα της εκπαίδευσης είναι μακροπρόθεσμα (το γραφω γι αυτούς που περιμένουν τα παιδια να μιλάνε άπταιστα Αγγλικά με 2 ώρες τη βδομάδα για να επιχειρηματολογήσουν ότι δε μαθαίνουν τίποτα στο νηπιαγωγείο). Α και πού το κακό ένα παιδάκι να δημιουργήσει περισσότερες συνάψεις στο εγκέφαλό του, ερχόμενο σε επαφή με νέους ήχους (φωνητική )και λεξιλόγιο και δραστηριότητες θα του δώσουν νέες εμπειρίες άρα κι ερεθίσματα για μάθηση; Για δημιουργικές δραστηριότητες μιλάμε...Για όποιον δεν έχει καταλάβει το εκπαιδευτικό τοπίο αλλάζει ραγδαία και τα Αγγλικά είναι lingua franca κι όχι ξένη γλώσσα. Δεν αργεί ο καιρός που τα μαθήματα σε όλες τις βαθμίδες θα διδάσκονται και στα Αγγλικά. . Φυσικά και οι Αγγλικών και οι νηπιαγωγοί πρέπει να σέβονται ο ένας τον άλλο. Αλλα να μιλάμε για εισβολή σε χώρο εργασίας στο χώρο του δημοσίου σχολείου επειδή θα μπει μία ειδικότητα το αντικείμενο της οποίας είναι βασικό και το πληρώνουν όλοι απ' έξω  θεωρώντας το αυτονόητο είναι αχαρακτήριστο. Τελικά θέλουμε ή όχι να προασπίσουμε το δωρεάν δημόσιο σχολείο; Θα ήθελα να ακούσω επιστημονικά επιχειρήματα για το θέμα.
Επίσης αν διαβαζει το υπουργείο παρακαλώ να σκεφτεί σοβαρά να αλλάξει τα τραγικά βιβλία του δημοτικού...
Συμφωνώ απόλυτα!

986
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: Κενά Αγγλικών 2020-2021
« στις: Ιούνιος 10, 2021, 01:46:45 μμ »

Δεν το θεωρώ καθόλου πιθανό να μην είναι παρούσα η νηπιαγωγός διότι η παρουσία της επιβάλλεται από την φύση του προγράμματος σπουδών στο νηπιαγωγείο που δεν προβλέπει την υπαρξη διαφορετικών γνωστικών αντικειμένων.Δεν υπάρχουν ξεχωριστά μαθήματα δλδ. Δραστηριότητες υπάρχουν με έντονη τη διαθεματική διάσταση. Δεν υπάρχει αυτό που λέμε κάνει ο καθένας το μάθημά του, διότι απλά δεν υπάρχουν μαθήματα. Δε υπάρχει ώρα αγγλικών, ώρα γυμναστικής , ώρα γλώσσας κλπ. Όλα τα αντικείμενα μπορούν να συνυπάρχουν διαθεματικά  μέσα στις δραστηριότητες.
Ναι, δεν υπάρχει ως τώρα. Θα μπορούσε να αλλάξει στο μέλλον. Άλλωστε και η διδασκαλία των Αγγλικών θα εντάσσεται στις ενότητες που δουλεύουν οι νηπιαγωγοί, διαθεματικό θα εξακολουθήσει να είναι το πλαίσιο. Πάντως μια καλή συνεργασία μεταξύ ΠΕ60 και ΠΕ06 είτε είναι και οι δύο ειδικότητες παρούσες στην τάξη είτε όχι θα είναι πολύ ωφέλιμη για όλους τους εμπλεκομένους, παιδιά κι εκπαιδευτικούς.

987
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: Κενά Αγγλικών 2020-2021
« στις: Ιούνιος 10, 2021, 01:30:53 μμ »
Προσωπική μου γνώμη ότι αυτό θα συμβεί προσωρινά και είναι ένας τρόπος κατευνασμού των νηπιαγωγών. Πιστεύω ότι από την επόμενη χρονιά δεν θα υπάρχει νηπιαγωγός στην τάξη την ώρα των Αγγλικών.
Θεωρώ κι εγώ ότι αργά η γρήγορα αυτό θα γίνει. Έτσι θα έχουν και ένα διάλειμμα οι νηπιαγωγοί, χρόνο για τουαλέτα κλπ. κλπ.

988
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: Κενά Αγγλικών 2020-2021
« στις: Ιούνιος 09, 2021, 10:25:33 μμ »
Ας κάνει ο καθένας ό,τι καλύτερο μπορεί και μια χαρά θα πάνε τα πράγματα. Το να είμαστε όμως προετοιμασμένοι για το τι είναι πιθανό να αντιμετωπίσουμε δεν είναι κακό.
Υ.Γ. Δεν αναφερόμουν σε μελέτες καθηγητών παιδαγωγικών προσωπικά. Προφανώς το παιδί με 2 ώρες Αγγλικά τη βδομάδα δε θα γίνει δίγλωσσο. Εδώ δε γίνονται με αρκετές περισσότερες. Αλλά όσο νωρίτερα εκτεθούν στην ξένη γλώσσα (ιδανικά πριν τα 6) τόσο καλύτερα. Υπάρχουν οι έρευνες και οι μελέτες για όποιον θέλει να τα βρει. Ούτε θα πάθαιναν τίποτα χωρίς ξένη γλώσσα όπως ήταν τόσα χρόνια. Αλλά τι να κάνουμε, πάντα κάποιος ευνοείται. Στη συγκεκριμένη περίπτωση βασικά δε βλέπω και κανέναν να αδικείται.

989
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: Κενά Αγγλικών 2020-2021
« στις: Ιούνιος 09, 2021, 09:47:02 μμ »

Ναι λυμενα τα χω και βαριεμαι..παντως αν θες σαν πε06 να τα βρεις με τις πε60 σαν συμβουλη σου λεω μην αρχισεις με βαθμολογιες και αλλα μειωτικα ..ναι εχω σοι πειραζει;;και ναι δουλεψα με προφισιεσνσι σε πειραζει κι αυτο;;κανενας καημος σε αλλους απαντησα αλλα καταλαβες οπως και για αλλα θεματα οπως σου ειπε σε αλλο νημα χθες-προχθες αλλος χρηστης ...ελευθερο φορουμ ειναι αμα θελω σχολιαζω ..εσυ κοιτα να καταφερεις που εισαι χρησιμη να παρει -αν μπορεσεις-κανενα παιδακι πτυχιο αγγλικων απο το σχολειο που μας το παιζεις και θιγμενη...υψηλοβαθμη!!
Καλά, δε νομίζω να πάει καμιά ΠΕ06 και να πει με το καλημέρα σας περί υψηλότερης βαθμολογίας κλπ. Εγώ σε άλλο πλαίσιο μια χαρά έχω συνεργαστεί με νηπιαγωγό. Κι έχω και φίλες νηπιαγωγούς μια χαρά άτομα. Ε, όταν ακούω όμως από κάποιους άσχετους το πόσο μεγάλο κακό θα πάθουν τα νήπια αν κάνουν Αγγλικά, κι ότι όλα τα έμαθαν και τα Αγγλικά τους έλειπαν κλπ κλπ. προφανώς και θα απαντήσω με τις γνώσεις μου και τα επιστημονικά δεδομένα. Ο καθένας απαντάει όπως μπορεί και φυσικά λαμβάνει τις απαντήσεις που γυρεύει ;-)

990
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: Κενά Αγγλικών 2020-2021
« στις: Ιούνιος 09, 2021, 08:05:12 μμ »
Μα εγω δεν μιλησα για εσενα ...αλλα οτι υπαρχουν οπως ειπες κι εσυ καλοι και κακοι ειναι γεγονος...ουτε στην κοπελα παραπανω μιλησα για τη φιλοσοφια του  νηπιαγωγειου με σκοπο να την προσβαλλω .απλα επειδη ειστε μαθημενες αλλιως κι αυτο δεν το λεω αρνητικα ισως νομιζουν καποιοι/ες οτι το ιδιο ειναι και το νηπιαγωγειο ..αν οτιδηποτε πει καποιος τα παιρνουν ορισμενοι αρνητικα ειτε γιατι μπορει να  εχουν την μυγα  ειτε γιατι συναντησαν αλλους ανθρωπους που τους φερθηκαν ασχημα δεν σημαινει οτι δεν θα τολμαμε μερικοι να μιλησουμε...αλλωστε εσυ κι αλλες δυο πε06 ξεκινησατε το θεμα με τη βαθμολογια και γι αυτο ειπα με αλλον τροπο ισως ,ακριβως αυτο που ειπες κι εσυ..οτι ολοι επειδη κανουν το ιδιο επαγγελμα δεν σημαινει οτι ειναι και του ιδιου επιπεδου..και ειδικα η δικη σου συμπεριφορα μου εκανε και εντυπωση γιατι επειδη παρακολουθω το φορουμ παρα πολυ συχνα εχω δει οτι δεν εισαι αγενης...οπως κι η συναδελφος  schoolikui για την οπιοια εχω πολυ καλη εντυπωση οσον αφορα το επιπεδο και τη συμπεριφορα της απεναντι στους αλλους
Εγώ δεν τσουβαλιάζω ανθρώπους κι επαγγελματίες. Αν θες, μπορείς να διαβάσεις τα δικά μου σχόλια σε αυτό το θέμα πριν λίγο καιρό. Είναι νομίζω πριν τα σημερινά.
Απλά είπες ότι δεν σχολίασα περί κουκλοθέατρου και μάλλον συμφωνώ. Αυτό με τη μύγα σίγουρα όμως δεν ισχύει για μένα αλλά ούτε και τις συναδέλφισσες που σχολίασαν από όσο μπορώ να κρίνω.

991
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: Κενά Αγγλικών 2020-2021
« στις: Ιούνιος 09, 2021, 07:53:20 μμ »
Ενω να λες για μια βαθμιδα εκπαιδευσης οτι μονο κουκλοθεατρο κανειδεν βγαζει κομπλεξ  αλλα ανωτεροτητα.οκ δεν το εγραψες εσυ αλλλα αφου δεν το σχολιασες οπως αλλα μαλλον συμφωνεις..
Ποιος είπε ότι οι νηπιαγωγοί κάνουν μόνο κουκλοθέατρο; Σαφώς και δε συμφωνώ εγώ τουλάχιστον. Ο ρόλος των νηπιαγωγών είναι πολύ σημαντικός και διδάσκουν τόσα πολλά και σημαντικά στα παιδιά σε μια τρυφερή ηλικία. Αλλά και να το λένε κάποιοι, γιατί να το πάρουν κατάκαρδα οι νηπιαγωγοί; Εμένα π.χ. το σχόλιο ότι οι μισές ΠΕ06 στον χώρο εργασίας σου δεν μπορούσαν να πάρουν Γ2 δε με άγγιξε, γιατί δε με αφορά προσωπικά καθώς είναι αναληθές για το άτομό μου.

992
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: Κενά Αγγλικών 2020-2021
« στις: Ιούνιος 09, 2021, 07:32:45 μμ »
Δεν αναφέρομαι στη φιλοσοφία του νηπιαγωγειου αλλά στο σκεπτικό της νηπιαγωγου. Γνωρίζω τι έγραψα. Δεν έχω πρόβλημα με τη φιλοσοφία του νηπιαγωγείου και ήμουν πολύ πρόθυμη να την κατανοήσω και να την υπηρετήσω. Δυσκολεύουν όμως πολύ να ακολουθήσω τον τρόπο σκέψης ενός συγκεκριμένου ατόμου το οποίο αποδείχτηκε ότι απλώς ήθελε αν είναι δυνατόν να μην προχωρήσει το πρόγραμμα. Και φυσικά να φαίνεται ότι φταίει η δική μας ανεπάρκεια για αυτό. Άλλα έλεγε ότι θα κάνουμε μέσα στην εβδομάδα και όταν έφτανα έκανε άλλα, ή είχε προλάβει να χρησιμοποιήσει τις δραστηριότητες που είχα ενημερώσει ότι θα κάνω.
Κλασικά εικονογραφημένα. Τα κόμπλεξ κάποιων βγαίνουν και στη δουλειά κάποιες φορές. Ως επαγγελματίες θα τα αντιμετωπίσουμε.

993
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: Κενά Αγγλικών 2020-2021
« στις: Ιούνιος 09, 2021, 07:19:54 μμ »
Τι φροντιστήριο ήταν αυτό που πλήρωνε τόσο άχρηστες συναδέλφισσες που δεν μπορούσαν πάρουν το προφίσιενσι? Του φιλανθρωπικού? είναι χαιβάνια αυτοί οι φροντιστηριούχοι ντιπις  :o

Κ εσείς αφού κάνατε καριέρα με το υψηλόβαθμο το παιδαγωγικό γιατί πηγαίνατε να κάμετε την αγγλικού στο φροντιστήριο?

Σε κάθε περίπτωση ΔΕΝ θα χαλάσουμε τις καρδιές μας.  ;D

Τα Αγγλικούλια μπήκανε σε κααααθε νηπιαγωγείο από το Κολωνάκι μέχρι το μικρότερο χωριουδάκι,  οι γονείς χαίρονται , εμείς χαιρόμαστε και θα συνεργαστούμε με τις νηπιαγωγούς ΜΙΑ ΧΑΡΑ.

Και ΟΠΟΙΟΣ έχει καημό να γίνει Αγγλικού ιδιωτικό/δημόσιο τομεα υπάρχουν οι κατατακτήριες κ ΕΚΠΑ κ ΑΠΘ.
Εννοείται θα συνεργαστούμε μια χαρά.
Και γενικώς... I couldn't agree more! Όσο για όλα τα άλλα, just sour grapes. ;-)

994
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: Κενά Αγγλικών 2020-2021
« στις: Ιούνιος 09, 2021, 06:43:05 μμ »
Επειδή κάποιες χρησιμοποιείτε σαν επιχείρημα την υψηλόβαθμη σχολή να θυμίσουμε τι βαθμό είχαν τα παιδαγωγικά τα τελευταία  χρόνια  η ότι οι νηπιαγωγοι περασαν ΑΣΕΠ χειρότερο των πανελληνίων..επίσης επειδή κάποτε δούλευα σε φροντιστήριο αγγλικών με το προφισιενσι οι μισές πε06δεν είχαν καταφέρει να πάρουν προφισιενσι ενώ είχαν δώσει...η υποτίμηση είναι εύκολη για όλες τις πλευρές μην το αρχίσουμε λοιπον
Δεν είχαν πάντα υψηλή βάση τα παιδαγωγικά και σίγουρα όχι όλες οι σχολές ανά την επικράτεια. Δεν ξέρω προσωπικά καμιά ΠΕ06 που να μην μπόρεσε να περάσει Γ2 . Δεν αμφισβητώ όμως πως υπάρχουν και ίσως είχαν μαζευτεί αρκετές εκεί που δούλευες. Κι εγώ έχω δει αρκετές νηπιαγωγούς να μην ξέρουν ορθογραφία ή να μην έχουν γενικές γνώσεις καθόλου. Καλοί και κακοί υπάρχουν παντού. Οι ΠΕ06 όμως ως μαθητές ήταν πάντα άνω του μετρίου και ποτέ στη βάση ή παρακάτω.

Σελίδες: 1 ... 6970717273 ... 103

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159504
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 330
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 258
Σύνολο: 272

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.