Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - English

Σελίδες: 1 ... 7071727374 ... 103
995
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: Κενά Αγγλικών 2020-2021
« στις: Ιούνιος 09, 2021, 05:26:29 μμ »
Καταρχας, "είμαστε αλλιώς μαθημένες" :o αλλά ξέβρετε:

1)  είμαστε διαβαστερες (υψηλόβαθμη σχολή)  ;D

2) Διδάσκουμε ήδη στην συγκεκριμένη βαθμίδα-πρωτοβάθμια  (ΔΗΜΟΤΙΚΑ) κ έχουμε κ ΠΡΩΤΗ δημοτικου

3) Θα μας επιμορφώσουν, θα δουλέψουμε αρμονικά με τις συναδέλφους ΠΕ60 και ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ!!!

Καλοριζικες να είμαστε  ;D
Εννοείται θα τα καταφέρουμε όσοι κληθούμε να διδάξουμε σε νηπιαγωγεία. Μήπως δεν ήταν ένα κάποιο σοκ αρχικά η διδασκαλία στην Α' Δημοτικού; Πολύ σωστό το ότι είμαστε επιμελείς! Όλοι όσοι σπούδασαν Αγγλική Φιλολογία είχαν πολύ καλούς βαθμούς, δε γινόταν αλλιώς να μπεις στη σχολή ;-) . 2 τμήματα όλα κι όλα και με ζήτηση. Και φυσικά θα επιμομορφωθούμε - κάποιες έχουν ήδη σχετικές σπουδές ή έχουν παρακολουθήσει σχετικά courses και σεμινάρια κι όλα θα πάνε μια χαρά!

https://www.futurelearn.com/experttracks/english-early-childhood
Για όποιον ενδιαφέρεται υπάρχει αυτό το course που νομίζω είναι ενδιαφέρον.

996
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: Κενά Αγγλικών 2020-2021
« στις: Ιούνιος 09, 2021, 03:45:14 μμ »
Ευχάριστο και ελπιδοφόρο για τον κλάδο το νέο της εισαγωγής των Αγγλικών στα νηπιαγωγεία. Σίγουρα θα υπάρχουν παραπάνω ανάγκες για εκπαιδευτικούς ΠΕ06. Όπως είχα γράψει και παλιότερα, σαφώς θα πρέπει όσοι δουλέψουμε σε νηπιαγωγεία να διδάξουμε με τρόπο εντελώς διαφορετικό από τις άλλες βαθμίδες της εκπαίδευσης αλλά δε μας φοβάμαι. Οι περισσότεροι από μας έχουμε προσαρμοστικότητα :-) . Αν πάλι κάποιος που θα δουλέψει ως αναπληρωτής δε θέλει με τίποτα το νηπιαγωγείο, μάλλον θα πρέπει να δηλώσει μόνο δευτεροβάθμια με το σχετικό ρίσκο. Γενικά μας χρειάζεται πάλι μπόλικο κουράγιο, ενθουσιασμός, ακόμη περισσότερη δουλειά και υπομονή αν κρίνω από τις απόψεις δύο νηπιαγωγών με τις οποίες συζητούσα σχετικά τις προάλλες ;-) .

997
Θεωρώ ότι όσοι έχουν παραιτηθεί αν κινηθούν συλλογικά εκπροσωπώντας τους ένας δικηγόρος είναι εύκολο να μην ισχύσει η ποινή του χρόνου. Είναι άδικο μέτρο.
Γιατί είναι άδικο μέτρο; Αφού όσοι κάνουν αίτηση το ξέρουν πριν την υποβάλουν.

998
Καλησπέρα σε όλες/όλους.

Σε 23 μέρες λήγουν οι συμβάσεις μας και, καθώς είναι η πρώτη φορά που θα κάνω αίτηση για επίδομα ανεργίας (όχι γενικά -είχα ξαναπάρει επίδομα πριν από περίπου 18 χρόνια- αλλά μετά από σύμβαση αναπληρωτή) θα ήθελα εσείς οι έμπειροι να μου πείτε κάποια πράγματα:

1. Την αίτηση για το επίδομα μπορώ να την κάνω στον ΟΑΕΔ του νησιού που υπηρετώ ή πρέπει να γυρίσω Αθήνα και να την κάνω στον ΟΑΕΔ της μόνιμης κατοικίας μου;

2. Ποια δικαιολογητικά χρειάζεται να συνυποβάλλω με την αίτηση (ώστε να έχω φροντίσει να τα έχω από το σχολείο, ΔΔΕ ή όπου αλλού)

3. Πρέπει να κάνω πριν (ή παράλληλα ή μετά ή χωρίς υποχρέωση) αίτηση για κάρτα ανεργίας;

4. Αν ανήκεις σε ειδικές κοινωνικές ομάδες (ΕΚΟ) την αίτηση την κάνεις σε ΕΚΟ ή σε ΚΠΑ;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.
1. Η αίτηση θα γίνει ηλεκτρονικά οπότε δε χρειάζεται να πας κάπου.

2. Για τα δικαιολογητικά θα δεις στον ιστότοπο του ΟΑΕΔ. Άκουσα φέτος θα βρίσκουν την απόλυση στην ΕΡΓΑΝΗ. Αλλά νομίζω όλα πια μπορείς να τα βρεις ηλεκτρονικά.

3. Πρώτα κάνεις στην ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ αφού μπεις με τους κωδικούς σου αίτηση για κάρτα ανεργίας, βγαίνει κατευθείαν κι αμέσως μετά κάνεις την αίτηση για το επίδομα.

4. Δε γνωρίζω δυστυχώς. Ίσως κάποιος συνάδελφος είναι σε θέση να σε ενημερώσει. Λογικά ηλεκτρονικά θα γίνεται κι αυτό επισυνάπτοντας στην αίτηση ή στέλνοντας με ηλεκτρονικό μήνυμα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.

999
Νομίζω ότι μετά τις 21 Μαρτίου για την Α/θμια και 30 Μαρτίου για την Β/θμια μπορείς να παραιτηθείς χωρίς κυρώσεις ένα τηλέφωνο στο υπουργείο θα σου λύσει τις απορίες αλλά εγώ αυτό θυμάμαι..πάρε όμως να σιγουρευτείς.
Αυτό ίσχυε παλιότερα (δεν ξέρω αν ισχύει ακόμη) αλλά για την περίπτωση που σε καλούσαν αναπληρωτή μετά από αυτές τις ημερομηνίες, όχι να εργάζεσαι ήδη και να παραιτηθείς. Να μη δεχτείς δηλ. την πρόσληψη.

1000
Κατά το τρέχον σχολικό έτος εργάζομαι από το τέλος Σεπτεμβρίου ως αναπληρωτής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ενδιαφέρομαι να θέσω υποψηφιότητα σε μία προκήρυξη η οποία (για λόγους που δεν κατανοώ, αλλά έστω...) θέτει ως όρο επιλογής των υποψηφίων την απουσία εργασιακής σχέσης με το δημόσιο κατά το χρόνο υποβολής της υποψηφιότητας. Αυτό συνεπάγεται ότι προκειμένου να μπορέσω να συμμετάσχω στην προκήρυξη αυτή, θα πρέπει να παραιτηθώ από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση το αργότερο τη 10η Ιουνίου, προτελευταία ημέρα του διδακτικού έτους. Αναρωτιέμαι αν η ενδεχόμενη παραίτησή μου θα επισύρει τις κυρώσεις που προβλέπονται κατά το νόμο, δηλαδή τον αποκλεισμό μου από την εργασία ως αναπληρωτής το ερχόμενο σχολικό έτος και από (πιθανό) μόνιμο διορισμό.
Δε γνώριζα ότι μπορεί να υπάρξει σε προκήρυξη τέτοιος περιορισμός. Να που συνεχώς μαθαίνουμε κάτι νέο. Η σύμβασή σου προφανώς λήγει τέλος Ιουνίου μιας και μετά το πέρας των μαθημάτων οι αναπληρωτές έχουν κι άλλες υποχρεώσεις στο σχολείο που υπηρετούν. Οπότε προφανώς αν παραιτηθείς πριν τη λήξη της σύμβασης, θα έχεις τις γνωστές κυρώσεις που αφορούν στις προσλήψεις αναπληρωτών.

1001
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Σκέψεις
« στις: Ιούνιος 05, 2021, 06:03:00 μμ »
Το θέμα είναι ότι κάθε ειδικότητα, όπως σωστά ειπώθηκε, έχει άλλες πιθανότητες πρόσληψης, π.χ. στους κοινωνιολόγους μειώνονται οι ώρες, στους ΠΕ02 είναι τόσοι πολλοί πτυχιούχοι στους πίνακες που αν δεν έχεις του κόσμου τα προσόντα και πιθανώς προϋπηρεσία, δεν μπορείς να ελπίζεις, στους ΠΕ06 αν μπουν και στα νηπιαγωγεία τα Αγγλικά, πιθανώς να κληθούν παραπάνω άτομα ή τουλάχιστον περίπου τα ίδια με φέτος κλπ. Μην ξεχνάμε πως φέτος με τη γελοιότητα των αναπληρωτών με τρίμηνη σύμβαση δούλεψαν μπόλικα άτομα.

1002
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Σκέψεις
« στις: Ιούνιος 05, 2021, 04:12:01 μμ »
English, επειδή δε γνωρίζω, για ποιες ενστάσεις μιλάς; Εκτός από τις ενστάσεις που εξετάζουν τώρα για την έκδοση των οριστικών πινάκων, μετά, όσοι διοριστούν μπορούν να κάνουν ένσταση για τη θέση τοποθέτησης; Κ' αν ναι, για ποιους λόγους;

Ρωτώ γιατί, αν η εξέταση αυτών των ενστάσεων παίρνει τόσο χρόνο όσο τώρα (1ΓΕ και 2ΓΕ) και, αν πρέπει να έχει ολοκληρωθεί πριν την πρώτη φάση αναπλήρωσης, δε θα αργήσουν πολύ να καλέσουν αναπληρωτές;
Όχι, όχι, αναφέρομαι στις ενστάσεις που εξετάζονται τώρα λόγω π.χ. παραβόλου ή μη σωστού υπολογισμού μορίων.

1003
Βιαστικό. Θα ήταν πολύ χρήσιμο στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς. Τώρα οκ, μόνο κούραση φέρνει. Εμείς κάνουμε το τρίτο μάθημα αύριο άρα έχουμε μέλλον για το σενάριο. Υπάρχουν όμως τόσα πράγματα να γίνουν αυτό το διάστημα, είναι τόσο λάθος εποχή, που σκέφτηκα να το παρατήσω.
Συμφωνώ. Πέρσι τέτοια εποχή έπρεπε να γίνει με μια επανάληψη αρχές φθινοπώρου για τους αναπληρωτές τους καινούριους ή όσους δεν το παρακολούθησαν την προηγούμενη περίοδο. Τώρα κι εγώ προσωπικά είμαι πολύ κουρασμένη αλλά μιας και το ξεκίνησα, θα παραδώσω το σενάριο και φυσικά θα συμπληρώσω το δεύτερο ερωτηματολόγιο. Δε συμμετέχω όμως στο φόρουμ στην e-class και δεν κάνω τις εβδομαδιαίες δραστηριότητες λόγω επαγγελματικών και ακαδημαϊκών υποχρεώσεων. Πάντως στο δικό μου τμήμα από το δεύτερο μάθημα και μετά συμμετέχουν λίγοι παραπάνω από τους μισούς που ήταν στην πρώτη συνάντηση.

1004
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Σκέψεις
« στις: Ιούνιος 04, 2021, 11:37:56 μμ »
Για τον αριθμό αναπληρωτών και τις περιοχές στις οποίες θα κληθούν δεν μπορώ να κάνω εκτίμηση καθώς θα γίνουν διορισμοί αλλά και ανακατατάξεις λόγω ενστάσεων. Επιβεβαιώνω σχετικά με το μεταπτυχιακό ότι εφόσον έχεις τελειώσει με τα μαθήματα και παρουσιάσεις τη διπλωματική σου και περάσεις, μπορείς την επόμενη κιόλας μέρα να ζητήσεις βεβαίωση περάτωσης σπουδών, να την καταθέσεις στη διεύθυνση και να ανέβεις μισθολογικό κλιμάκιο από την ημερομηνία κατάθεσης της αίτησης. Το μεταπτυχιακό κι όποια άλλα επιπλέον προσόντα μπορείς να τα καταθέσεις ώστε να πάρεις τα αντίστοιχα μόρια όταν ανοίξουν ξανά οι πίνακες.

1005
Εμείς δεν παραδώσαμε ακόμη το σενάριο. Καλή θα έλεγα η επιμορφώτρια σε γενικές γραμμές αλλά σε κάποιες στιγμές της λέμε κάποιοι από μας πού βρίσκεται αυτό που ψάχνει στο  Webex εκείνη τη στιγμή.   :D Δε μελετώ το υλικό λόγω έλλειψης χρόνου. Παρακολουθώ τις διαδικτυακές συναντήσεις κι έχω μάθει κάποια πράγματα που δε γνώριζα και για την e-me και για την e-class. Το σενάριο μου φαίνεται παιχνιδάκι με τις σπουδές και επιμορφώσεις που έχω. Έχω κάνει άπειρα πολύ πιο πολύπλοκα ως τώρα. Άλλοι συνάδελφοι όμως είναι σε πανικό μιας και οι έννοιες κλειδιά της αντεστραμμένης τάξης, εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και σε κάποιες περιπτώσεις σύγχρονης παιδαγωγικής θα έλεγα τους είναι άγνωστες με αποτέλεσμα να ρωτάνε συνεχώς για το σενάριο που πρέπει να υποβληθεί.

1006
Ίσως στην πορεία χαλάρωσε ή συμβαίνει κάτι στην ίδια ή στην οικογένεια της ή δυσκολεύτηκε και τα παράτησε!Αντιθέτως άλλοι με 18 κατεβαλαν μεγάλη προσπάθεια και τώρα θα πάρουν το 20αρι με την αξία τους!Θα το ξανασκεφτώ το 20αρι στο α τετράμηνο! Γιατί τώρα άντε να κατεβάσω  3 ή 4 βαθμούς!
Θα προσπαθούσα να μάθω αν κάτι συνέβη. Το να δυσκολεύτηκε και να τα παράτησε το βρίσκω πιο δύσκολο να ισχύει για μαθήτρια του 20. Ίσως με την όλη κατάσταση αποδιοργανώθηκε αφού δεν είχε συνεχή έλεγχο. Πάντως, ναι, άριστα δεν μπορεί να πάρει με αυτή την εικόνα.

1007
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Επιτηρητές ΚΠΓ
« στις: Ιούνιος 04, 2021, 10:23:20 μμ »
Εγώ είδα την πρόσκληση στην ιστοσελίδα της δευτεροβάθμιας της περιοχής μου αλλά όχι στην πρωτοβάθμιας. Βέβαια η πρόσκληση δεν έκανε διαχωρισμό σε εκπαιδευτικούς των δύο βαθμίδων. Μάλιστα αναφέρεται πως και φοιτητές μπορούσαν να κάνουν αίτηση.

1008
Εργάζομαι στην πρωτοβάθμια. Στις τελευταίες τάξεις θα είμαι αυστηρή στη βαθμολογία του γ' τριμήνου. Ήμουν πολύ επιεικής στο πρώτο λόγω της κατάστασης, άντε κάπως και στο δεύτερο αλλά όταν κάνουμε τόσους μήνες τηλεκπαίδευσης και ναι μεν συνδέεται κάποιος αλλά δε μιλά ποτέ ενώ στη δασκάλα μιλά, όταν δεν κάνει καμιά άσκηση και επιστρέφοντας στο σχολείο βλέπω ότι τόσο καιρό δεν έγραφε τιποτα σε βιβλία και τετράδια συν ότι έρχεται και σαν τουρίστας στην τάξη, ε, όχι, δε θα πάρει τον ίδιο βαθμό με τον επιμελή που δούλευε όλον τον καιρό. Ούτε καν λίγο μικρότερο, γιατί και πάλι παίρνει λάθος μήνυμα. Γενικά τα μαθήματα ειδικοτήτων είναι μια πονεμένη ιστορία στην πρωτοβάθμια αλλά θεωρώ πως βάζοντας σε όλους καλούς βαθμούς δίχως να το αξίζουν περνώ λάθος μήνυμα για την αξία του μαθήματος και ο μαθητής δεν αντιλαμβάνεται ότι πρέπει να δουλέψει για να αμειφθεί. Συν ότι αδικώ και τους πραγματικά καλούς. Δε μιλώ φυσικά για αδυναμία πρόσβασης στην τηλεκπαίδευση κλπ.

Σελίδες: 1 ... 7071727374 ... 103

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159911
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 516
Σύνολο: 529

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.