Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Debaser

Σελίδες: 123 ... 17
1
Οι "ευγενικοί" καθηγητές εκλαμβάνονται ως αδύναμοι! ...

georgia4, με προβληματίζει πολύ καιρό αυτό που περιγράφεις,

Καταρχάς, αυτό που έζησες, από τη στιγμή που έφτασε σε επίπεδο φυσικής επίθεσης είναι άνω ποταμών!

Υπάρχουν κανόνες (αρχίζοντας με όσους καταγράφονται στον κανονισμό του σχολείου) που είναι κοινή γνώση πως δεν μπορείς να απαιτείς ή να επιβάλεις να εφαρμόζονται κατά γράμμα από όλη τη μαθητική κοινότητα, εντός και εκτός τάξης. Υπάρχει μία απόσταση από τους κανόνες όπου, μέσα εκεί, μπορείς να κινηθείς με ένα λιγότερο "τυπολατρικό" πρόσωπο, χρησιμοποιώντας το ως ένα είδος θετικής ανατροφοδότησης (ανοικτά, ως μέρος του συμβολαίου σου με τους μαθητές) για την ευγενική/κόσμια/πολιτισμένη/παραγωγική ατμόσφαιρα που θα επικρατεί στο σχολικό περιβάλλον. Είναι το διάστημα μεταξύ κανόνων και ορίων.

Η χειροδικία και η βία, ξεπερνάει τα όρια και πρέπει να αντιμετωπίζεται, πρωτίστως παιδαγωγικά. Ο/Η μαθητής/-τρια που δεν έχει καταλάβει το ό,τι τα ξεπερνάει, αν δεν αντιμετωπίσει συνέπειες, εξακολουθεί και μαθαίνει. Αυτή τη φορά, όμως, πως μπορεί να άγεται και να φέρεται όπως του κατέβει.

Και βέβαια, πρέπει να εμπλακούν ως υπεύθυνοι και οι γονείς και η ΔιΔΕ και ψυχολόγος και ο σύλλογος και η διεύθυνση και όποιος άλλος έχει, έστω και ακροθιγώς, αρμοδιότητα ή/και υποχρέωση να βοηθήσει.

Αν δεν μιλήσεις / το κάνεις θέμα και το ακολουθήσεις μέχρι την επίλυσή του, γίνεσαι άλλο ένα θύμα εκφοβισμού που, με τη σιωπή του, ενδυναμώνει και παρατείνει την -αν μη τι άλλο- συνεχιζόμενη ανοχή σε αυτά τα φαινόμενα. Αντιθέτως, κάνεις καλό και για το σύνολο άλλα και για τον παραβάτη.

Και δεν υπάρχει κανένας λόγος να χάσεις την ευγένεια (ψυχραιμία/πολιτισμό/ενδιαφέρον...) σου σε αυτήν την προσέγγιση.

2
Μέσα είσαι, αλλά έπεσε μεγάλος κουβάς στην Α' Φάση και είμαι επιφυλακτικός.

Η Α' Φάση για πρώτη φορά στα χρονικά δεν είχε καθόλου προσλήψεις από Τακτικό Προϋπολογισμό (...)

(...) ξέρουμε από πέρυσι ότι είναι γενικότερη κατεύθυνση να μειωθούν οι πιστώσεις για Αναπληρωτές από Τακτικό Προϋπολογισμό, αλλά εδώ μιλάμε για μηδενισμό (μέχρι στιγμής).

(..)

Φυσικά, ό,τι και να γίνει δεν πρόκειται να καλυφθούν ούτε τα μισά εναπομείναντα κενά. Δεν νομίζω να πιστεύει κάποιος ότι (...) τα κενά είναι λιγότερα από 20Κ. Στην πραγματικότητα είναι περίπου 22,5Κ. Φυσικά (...) στην Α' Φάση αν προσέξατε δεν διαψεύστηκε ότι έφθασαν 47Κ κενά, αλλά ότι τα κενά που έφθασαν δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, όπως την αντιλαμβάνεται το Υπουργείο). Τώρα το τι αναγράφεται ότι "με 10.000 Αναπληρωτές το Υπουργείο Παιδείας θα καλύψει όλα τα κενά τα οποία έχουν καταγραφεί κι έχουν δηλωθεί στην ηλεκτρονική πλατφόρμα από τους Διευθυντές Εκπαίδευσης", κανείς σώφρων άνθρωπος δεν το πιστεύει.

Καλησπέρα στην ολομέλεια!

Θεωρώ πως, η ουσιαστική συμβολή των αναρτήσεων του Patreas στο forum (άξιος ευχαριστίας για όλες του), βρίσκονται στις παρατηρήσεις του επί των αριθμών (των οποίων το μέγεθος, είναι πάντα έγκυρο και αποδεκτό ως τέτοιο). Η επιλεκτική παράθεση της πρόσφατης ανάρτησής του, περιέχει τα σημεία που λειτούργησαν σε εμένα ως τροφή για σκέψη και σε αυτά εδράζεται ο ακόλουθος συλλογισμός.

Η διαφορά μεταξύ φυσικής και... υπουργικής πραγματικότητας ανέρχεται σε ~12.500 κενά. Αυτά, υποθέτω, θα μετακυλιστούν στην επόμενη φάση προσλήψεων αναπληρωτών και, μέχρι και την τελευταία φάση για φέτος, θα συνεχίσει να υπάρχει μία τέτοια διαφορά μέχρι -ιδανικά- να μηδενιστεί. Αν κατάλαβα και υπολόγισα σωστά και αν ισχύει αυτή η υπόθεση, παρατηρώ τα εξής:
    - Ο αριθμός που καθορίζει το πλήθος των κενών που θα ανακοινωθεί σε κάθε φάση πρόσληψης, είναι η διαφορά στις πραγματικότητες! Αυτό με οδηγεί να πιστεύω πως, δεν έχει καμία ουσία να ρωτάμε όλη την ώρα για εκτιμήσεις καθώς, το τί θα ανακοινωθεί, δεν βασίζεται στις φυσικά επαληθεύσιμες αλλά στις επιθυμητές ανάγκες (σ. σε αυτό το σημείο, κάνω την ακροβασία να συνδέσω την υπουργική πραγματικότητα με τις επιθυμίες του καθώς, η όποια απόκλιση δεν προκύπτει από τις -εν πολλοίς, υπαρκτές- τεχνολογικές αδυναμίες αλλά από τον προγραμματισμό / τρόπο οργάνωσης. Η άλλη εξήγηση θα ήταν η εκτελεστική / σχεδιαστική ανικανότητα των υπευθύνων αλλά, δεν πιστεύω πως θα εξυπηρετήσει τη συζήτηση η ενασχόληση με αυτό -προς το παρόν, τουλάχιστον). Θεωρώ πως, όποιος γνωρίζει έγκυρα στοιχεία και έχει τη θέληση -και την κάνει πράξη- να τα ανακοινώσει, είναι κάποιος που τα μαθαίνει αφού έχει συμφωνηθεί η επιθυμία (και, μάλλον, σε ανώτερο επίπεδο). Και, συνήθως, όταν τα ανακοινώνει, πολύ σύντομα (0-2 μέρες) ανακοινώνονται και επίσημα. Δεν έχει καμία σημασία να παρακαλάμε να μας λυπηθεί ή να βιαστεί ή... ή... για να γράψει κάτι καθώς, δεν εξαρτάται από τις ορέξεις του το πότε θα τα γνωρίζει (εκτός αν πιστεύετε πως είναι κάποιος σαδιστής που ικανοποιείται με το να ακούει / διαβάζει τις κραυγές των θυμάτων του). Έτι περαιτέρω, το να "αγωνιούμε" για το μέγεθος (και να εξαντλούμε τα ερωτήματά μας σε αυτό), δηλώνει αποδοχή, συμφωνία ή "βόλεμα" με την ύπαρξή του ως διαρκή πραγματικότητα (οποία, όμως, στηριζόμενη στο "κατά το δοκούν", η διάρκειά της δεν προεξοφλεί και σταθερότητα του μεγέθους της). ’ρα, αυτό που -νιώθω πως- αξίζει να αναρωτηθούμε και να επιχειρήσουμε να διερευνήσουμε συλλογικά είναι η ανάγκη ύπαρξης (η επιθυμία;) της διαφοράς από το υπουργείο.
   - Αν, στην προηγούμενη παρατήρηση, προσθέσω και την -εδραιωμένη, πλέον- πραγματικότητα των τμημάτων με 25 μαθητές (κατά μέσο όρο. Στην Αθήνα και άλλες μεγάλες πόλεις είναι 27-28, σε μικρότερες γνωρίζω και για <20) τότε μπορούμε να υποθέσουμε με σχετική ασφάλεια πως η δύναμη που ασκείται για να μηδενιστεί η διαφορά των κενών (με άλλα λόγια, η τάση) είναι αυτή της συρρίκνωσης. Και, δυστυχώς, η συρρίκνωση δεν επιτυγχάνεται μόνο με τη μεγέθυνση των τμημάτων (η οποία οδηγεί και σε κατάργηση / αφομοίωση τμημάτων και, κατ' επέκτασιν, σχολείων).
   - Συνεχίζοντας περί συρρίκνωσης, βιωματικά αλλά και από αφηγήσεις μεταξύ συναδέλφων από άλλα σχολεία και διευθύνσεις, ένα ποίημα που έμαθαν όλοι οι καινούριοι διευθυντές και απήγγειλαν με περισσή ευφράδεια στις πρώτες συνελεύσεις, ήταν αυτό που είχε στίχους για 6ωρο/5ήμερο/30ωρο, απασχόληση μαθητών σε κενά, ομάδες αξιολόγησης, μέντορες, σύμβουλους σχολικής ζωής κ.λπ. Αυτό, δηλαδή, που εξυμνεί την αύξηση του φόρτου εργασίας και ευθυνών του εκπαιδευτικού και, πιθανόν, να μπορεί να παρουσιαστεί με τέτοιον τρόπο ώστε να πιστοποιεί τα λιγότερα κενά ή να καρφώνει το τελευταίο καρφί στο φέρετρο του λοιπού βοηθητικού προσωπικού (καθώς, πλέον, κομμάτι των καθηκόντων τους θα έχει μετακυλιστεί στους εκπαιδευτικούς). Και, φευ, οι τρόποι δεν εξαντλούνται εκεί. Υπάρχουν, για παράδειγμα, και η επίσημη αύξηση ωραρίου, η κατάργηση κλάδων / ειδικοτήτων, η μετακύλιση ευθύνης στελέχωσης, εξοπλισμού και συντήρησης στους δήμους κ.α. Αυτός ο τελευταίος δε, αιτιολογεί και τις μηδενικές προσλήψεις από τον τακτικό προϋπολογισμό ως... διαμορφωτική αξιολόγηση του ελάχιστου κόστους που οφείλει να διαθέτει το κράτος στην Εκπαίδευση.

...

Δεν θέλω να συνεχίσω να παρατηρώ μόνο. Θέλω και να μπορέσω να συμβάλλω στη βελτίωση του χώρου στον οποίο λειτουργώ. Τα ζητήματα που αναγνωρίζουμε πως επιδέχονται ή / και χρειάζονται βελτίωση, τα διακρίνω σε θεσμικά (εννοώντας τα όσα απορρέουν από νόμους, εγκυκλίους και οδηγίες) και λειτουργικά (εννοώντας τα όσα αναφέρονται στην καθημερινή μας διεπαφή με συνάδελφους και μαθητές και απορρέουν -κυρίως- από τον κανονισμό του σχολείου αλλά και την κοινωνική δυναμική εντός αυτού) -χάριν συνεννόησης, ας μείνουμε στα εννοούμενα και όχι στη σημειολογία.

Τα όσα παρατηρώ μέχρι στιγμής, άπτονται των θεσμικών ζητημάτων (κάποιων εξ αυτών). Ιστορικά, οι αλλαγές / βελτιώσεις αυτών ήταν απόρροια πίεσης από κάποιο αρραγές μέτωπο εργαζομένων. Στην παρούσα περίοδο, πιστεύω πως δεν είμαι ο μόνος που παρατηρεί πως, δεν υπάρχει διάθεση για δημιουργία ή συμμετοχή σε κάποιο. Και αυτό, ίσως, γιατί δεν υπάρχει. Ή, καλύτερα, αυτά που υπάρχουν και αντιπροσωπεύονται από σωματεία, συλλόγους και ενώσεις, λειτουργούν με τον ίδιο (ανεπίκαιρο, πλέον) τρόπο τα τελευταία 40 χρόνια. Και, σίγουρα, ο κλάδος μας δεν είναι απρόσβλητος από το φαινόμενο της παθητικής κατανάλωσης περιεχομένου που αναγνωρίζουμε και στους μαθητές μας (εστιάζοντας το φταίξιμο κυρίως στην χρήση κινητού από αυτούς) και, κατ' επέκταση, του ωχαδερφισμού που καλλιεργεί. Και, βέβαια (και ακόμα χειρότερα), κάθε προσπάθεια διαλόγου επί των εν λόγω θεμάτων, γρήγορα ελαττώνεται σε κομματική (και όχι πολιτική) κουβέντα καφενείου, η οποία καταλήγει σε κάποιον αγώνα μεταξύ Υμών και Ημών, έχοντας εξαιρετικά ικανοποιημένους θεατές στις εξέδρες του γηπέδου τους ιθύνοντες, τους καρεκλοκένταυρους, τους οσφυοκάμπτες και τους Εφιάλτες που κάθονται στον πάγκο και λιγουρεύονται τις θέσεις ή / και την εύνοια της εξέδρας.

Σε αυτό το σημείο, θα ολοκληρώσω το συλλογισμό μου με κάποιες, προσωπικές παραδοχές που, θέλω να πιστεύω πως, επικουρούν στη βελτίωση των λειτουργικών θεμάτων και, ευχής έργον, καλλιεργούν την ανάπτυξη της απαιτούμενης συλλογικής αντίληψης για την αντιμετώπιση των θεσμικών.

Δεν μπορώ να βελτιώσω κάτι μόνος μου. Πρέπει να συνεργαστώ.

Δεν μπορώ να συνεργαστώ αν δεν το επιδιώξω. Πρέπει να επικοινωνήσω.

Δεν μπορώ να επικοινωνήσω αν δεν υπάρχει κοινός κώδικας επικοινωνίας. Πρέπει να καταλάβω.

Δεν μπορώ να καταλάβω αν δεν ακούω. Πρέπει να δεχτώ πως υπάρχουν και άλλες αλήθειες.

Δεν μπορώ να δεχτώ πως υπάρχουν και άλλες αλήθειες αν δεν παραδεχτώ πως μπορεί να κάνω λάθη.

-----------
Να τονίσω πως τα όσα γράφω δεν είναι κάποια προσπάθεια να προσβάλλω, μειώσω ή νουθετήσω καμία / κανέναν. Είναι μια προσπάθεια να παραθέσω με μία κάποια δόμηση τις σκέψεις μου. Αν κάποια / κάποιος κρίνει πως σφάλλω κάπου, θα χαρώ να διαβάσω τον αντίλογο. Σε κάθε περίπτωση, θα χαρώ αν λειτουργήσουν, όπως λειτούργησαν και σε εμένα τα γραφόμενα του Patreas. Αν, τέλος, επειδή τα όσα γράφω εδώ, αν και εκπορευόμενα από οικεία του νήματος ανάρτηση, μπορούν να θεωρηθούν ως ξένα με το βασικό θέμα του νήματος, ας τα μεταφέρουν οι διαχειριστές σε ξεχωριστό νήμα ή ας μου το ζητήσουν και θα το κάνω εγώ.

3
60ects είναι ο λόγος .

Καλημέρα!

Δεν ισχύει αυτό γιατί υπάρχουν και ελληνικά ετήσια μεταπτυχιακά με 60ECTS (ECTS = φόρτος εργασίας --> Μονοετή = 60 ECTS, 3 εξάμηνα = 90ECTS, Διετή = 120 ECTS)

Το πρόβλημα με το ΔΟΑΤΑΠ είναι ο χώρος φοίτησης. Από τη στιγμή που ο τίτλος είναι στη λίστα των αναγνωρισμένων τίτλων του ΔΟΑΤΑΠ, αν φοιτούσες και ολοκλήρωνες στην έδρα του πανεπιστημίου ή σε αναγνωρισμένο τμήμα του εδώ (συνήθως, σε συνεργασία και φιλοξενία σε εγκαταστάσεις ελληνικού ΑΕΙ) τότε θα μπορούσες να πάρεις και ακαδημαϊκή ισοδυναμία από ΔΟΑΤΑΠ.

4
s93060 καλημέρα!

Αν έσφαλλα στον υπολογισμό μου, δηλώνω αδαής και σου ζητώ συγγνώμη. Αν υπάρχει κάποιος που γνωρίζει το ορθό, πιστεύω πως θα απαντήσει.

Αναφορικά με το εκκαθαριστικό σου, το έχω παρατηρήσει πως δεν έχεις συμπεριλάβει τα στοιχεία σου. Εξακολουθώ, όμως, να το βρίσκω κάπως... ριψοκίνδυνο να ανεβάζεις τέτοια στοιχεία δημόσια. Υπάρχουν τρόποι (για κάποιους κακόβουλους και ψηφιακά ικανούς) να συνδυάσουν αυτά τα στοιχεία με την ταυτότητά σου. Πες με, αν θες, υπερβολικά επιφυλακτικό! Σε κάθε περίπτωση, το ανέφερα καλοπροαίρετα.

Καλή σου συνέχεια.  :)

5
Σωστά,δεν είναι όπως εμείς που έχουμε χρόνο να απαντάμε και δη σε πολλά μηνύματα ταυτόχρονα..

Κανονικά, δεν ασχολούμαι να αποκριθώ σε τέτοια αλλά, έχω μία απορία: Ποιους εννοείτε με το "εμείς";

Ο λόγος που απορώ είναι γιατί αποκλείεται να αναφέρεστε σε εσάς προσωπικά καθώς έχετε δημοσιεύσει 4 μηνύματα συνολικά από την εγγραφή σας στο forum, όλα στο παρόν νήμα και όλα αφορούν στην ερώτησή σας προς τον Patreas (και κλιμακώνονται με το υποτιμητικό σχόλιο σας προς τον Patreas το οποίο και παραθέτω).

Οι kapoioskapoukapote και victor123 σας απάντησαν ορθά αλλά απαξιώνετε τις απαντήσεις τους καθώς δεν προέρχονται από τον Patreas. Τώρα, αν δεν καταλαβαίνετε και επιμένετε πως πρέπει να συνεχίσετε να ρωτάτε τον Patreas ο οποίος είναι και ο μόνος που εμπιστεύεστε (καθότι όντως, δεν αναρτά τίποτα που δεν είναι σίγουρος/γνωρίζει πως ισχύει), ίσως θα πρέπει να αποστείλετε στον ίδιο ένα προσωπικό μήνυμα αντί να δημιουργείτε εντυπώσεις στο δημόσιο νήμα.

Δεν περιμένω απάντηση και οπωσδήποτε, δεν θα το συνεχίσω.

Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία με την μικροεπέμβασή σας (την οποία και ελπίζω να προγραμματίσετε ασχέτως απάντησης από τον Patreas)

6
ΦΕΚ αρ. Φύλλου 4837- 1η Αυγούστου 2023

...
Απαλλάσσονται από τα δίδακτρα, για το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024 , όπου αυτά προβλέπονται, οι φοιτητές Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών σπουδών , των οποίων:

    Α. Το ατομικό εισόδημα, εφόσον διαθέτουν ίδιο εισόδημα, δεν υπερβαίνει τα 9.520,00 €) ευρώ (από 8.752 πέρσι).
    Β. Το οικογενειακό διαθέσιμο ισοδύναμο εισόδημα αυτοτελώς τις 6.664,00 ευρώ (από 6.126, 40 πέρσι).
...

Με λίγα λόγια και από τα εισοδήματα που περιλαμβάνονται στο εκκαθαριστικό σου, δεν απαλλάσσεσαι.

Πάντως, και το λέω φιλικά, δεν είναι και πολύ σοφό να ανεβάζεις το εκκαθαριστικό σου σε ένα δημόσιο forum και να ζητάς να σου υπολογίσει κάποιος άλλος κάτι που το βρίσκεις με μία αναζήτηση ως πρώτο αποτέλεσμα.

7
Καταρχάς, καλό μήνα στην ολομέλεια!

Σε όσες / όσους είδαν τα ονόματά τους στους πίνακες προσλήψεων, εύχομαι ολόψυχα να έχουμε μία καλή και δημιουργική χρονιά!

Θέλω να πω σε όσες / όσους δεν είδαν τα ονόματά τους να μην απογοητεύεστε! Μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς, θα γίνουν αρκετές φάσεις ακόμα και οι πίνακες, σε όλες τις ειδικότητες φτάνουν αρκετά χαμηλά. Έχετε στο μυαλό σας πως κάθε αρχή και δύσκολη αλλά αυτό, δεν είναι λόγος να σταματήσετε την προσπάθεια ή να χάνετε το χαμόγελό σας. Ούτως ή άλλως, είναι άλλος ένας τρόπος να δείχνουμε τα δόντια μας!  ;D

Καλή αρχή!

8
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Αύγουστος 10, 2023, 11:13:15 μμ »
γιατι το συντριπτικό ποσοστό παιδιών που τελειώνουν ένα σχολείο ΔΕΝ γίνονται εγκληματίες

Μάλιστα... Αν και δεν έχω στατιστικά στοιχεία, έτσι θέλω να πιστεύω και εγώ. Βέβαια, αν το δεχτούμε ως γεγονός, νομίζω πως αναιρεί την πρώτη σου τοποθέτηση καθώς επιβεβαιώνει τη σχέση (αντίστροφη) της εκπαίδευσης με την εγκληματικότητα.

9
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Αύγουστος 10, 2023, 10:59:07 μμ »
δεν έχει καμία σχέση η εκπαίδευση των νέων με τη νέα εγκληματικότητα

Ειλικρινής απορία: Γιατί το λες αυτό;

10
Συνάδελφοι καλησπέρα σας παρακαλώ όποιος μπορεί ας βοηθήσει...
Αν έχει κάποιος υπόψιν του το παρακάτω βιβλίο, θα του ήμουν ευγνώμων γιατί έχω κολλήσει και μεθαύριο δίνω.
 Στο Παντελιάδου- Μπότσας "Μαθησιακές δυσκολίες, βασικές έννοιες και χαρακτηριστικά" του 2007, αναφέρονται δυσκολίες σε γραπτό και προφορικό λόγο χωρίς συγκεκριμένη αναφορά στους όρους δυσλεξία, δυσγραφία, δυσορθογραφία,δυσαριθμησία, κλπ. αυτό με μπερδεύει. Μηπως κάποιος που το έχει διαβάσει μπορεί να πει για ποιο λόγο παραλείπει την αναφορά αυτών των βασικών όρων; αναφέρεται σε κάτι άλλο ρε παιδιά; Συγγνώμη, οι μαθησιακές δυσκολίες σε γραπτό λόγο αυτές που λέω πιο πάνω δεν είναι;με έπιασε πανικός ή τον εκαψα τον εγκεφαλο;;;Ευχαριστώ προκαταβολικά!!!!!!

Πάντως, επειδή δεν αναφέρονται στους Παντελιάδη - Μπότσου, δεν πάει να πει πως δεν είναι καταγεγραμμένες αλλού. Σου παραθέτω ένα απόσπασμα:

Σύμφωνα με τους Γεωργιάδη, Κουρκούτα, Καλύβα (2007) "... τα άτομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες είναι άτομα με σοβαρές δυσκολίες μάθησης και προβλήματα προσαρμογής εξαιτίας σωματικών, πνευματικών, ψυχολογικών, συναισθηματικών, αλλά και κοινωνικών προβλημάτων. ’τομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες έχουν συνήθως δυσκολίες όπως:
- γνωστική ανεπάρκεια ή ανωριμότητα,
- κυρίως προβλήματα όρασης (τυφλοί, αμβλύωπες),
- ακοής (κωφοί, βαρήκοοι),
- σοβαρά νευρολογικά,
- προβλήματα υγείας,
- διαταραχές στην ομιλία και τη γλώσσα,
- μαθησιακές δυσκολίες, όπως δυσλεξία, δυσαριθμησία, δυσγραφία,
- σύνθετες γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες,
- αυτισμό, και
- άλλες διαταραχές της ανάπτυξης.
Οι μαθητές που εμπίπτουν στις κατηγορίες αυτές, πρέπει να λαμβάνουν ειδική εκπαιδευτική μεταχείριση και εξειδικευμένο διδακτικό προσωπικό από την πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και τεχνική εκπαίδευση. Το υπάρχον εκπαιδευτικό σύστημα πρέπει να έχει ως στόχο την ανάπτυξη της προσωπικότητας και των δεξιοτήτων τους, έτσι ώστε να μπορέσουν να ενταχθούν ή να επανενταχθούν στο γενικό εκπαιδευτικό σύστημα. "


Πηγή:
Γεωργιάδη, Μ., Κουρκούτας, Η., & Καλύβα, Ε. (2007). Η συνεκπαίδευση (inclusion) στην Ευρώπη. Η Πρωτοβάθ΅ια Εκπαίδευση και οι Προκλήσεις της Εποχής ΅ας, 17-20.

Σύνδεσμος:
https://specialeducation.gr/specialedu/wp-content/uploads/2020/11/inclusion.pdf


Όπως παρατηρείς, δεν αναφερόμαστε πλέον σε "Μαθησιακές δυσκολίες" αλλά σε "Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες". Κατ' εμέ, είναι σημειολογικά προτιμότερο γιατί, άλλη χροιά έχουν οι "δυσκολίες" και άλλη οι "ανάγκες".

Ελπίζω να το βρεις χρήσιμο!  :D

11
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Παιδαγωγική επάρκεια
« στις: Ιούνιος 03, 2023, 02:11:52 μμ »
Υ.Γ.: Πιστεύω πως θα συμφωνήσεις πως είναι ουσιαστικό σφάλμα να αντιμετωπίσεις τη δεύτερη επάρκεια ως αχρείαστη καθώς, μπορεί να υπάρχει ένας κορμός παιδαγωγικών κοινός για όλες τις ειδικότητες αλλά δε θα έχεις γνωρίσει τη διδακτική περιεχομένου ή την ψηφιακή φαρέτρα εργαλείων που είναι σχετικά με την ειδικότητα που σου δίνει το 2ο πτυχίο σου.

Υπάρχει, βέβαια, και η περίπτωση να κάνεις δεύτερο πτυχίο κοινής κατεύθυνσης σπουδών με το πρώτο (π.χ. ιστορία - φιλολογικά). Σε αυτήν την περίπτωση, οι διδακτικές είναι κοινές και ίσως να μπορείς να πάρεις την επάρκεια χωρίς επιπλέον φοίτηση, με μια απλή αίτηση στο τέλος των σπουδών σου. Αν δε, 1ο και 2ο πτυχίο είναι από την ίδια σχολή, γίνεται ακόμα πιο εύκολο.

12
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Παιδαγωγική επάρκεια
« στις: Ιούνιος 03, 2023, 02:02:45 μμ »
erietta καλησπέρα!

Από τη στιγμή που έχεις πάρει την παιδαγωγική επάρκεια (για το πρώτο σου πτυχίο), δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα να προσθέσεις και δεύτερο κλάδο στο ΟΠΣΥΔ και να παίρνεις Β' ανάθεση από αυτόν, αν χρειαστεί (π.χ. πολύ μικρό σχολείο σε επαρχία).

Το πρόβλημα εμφανίζεται αν θέλεις να μπεις σε δύο πίνακες (ή -πιθανόν- και να κάνεις μετάταξη στον κλάδο του δεύτερου πτυχίου σου). Εμφανίζεται στα χαρτιά όμως. Υπάρχει σοβαρή περίπτωση, από τη στιγμή που θα έχεις επάρκεια στον πρώτο κλάδο, να σε υπολογίζει και ως έχουσα στο δεύτερο. Τυπικά είναι σφάλμα αλλά, εν τοις πράγμασι, το σφάλμα θα επικρατήσει (μέχρι να το πάρουν χαμπάρι ή να τους πληροφορήσει κάποιος αδικημένος ή... φίλος σου  ;) )

13
Καλησπέρα και από εμένα!

Σε περίπτωση που είσαι σε κάποιο πρόγραμμα επιμόρφωσης το οποίο σου επιτρέπει να πάρεις το πιστοποιητικό επιμόρφωσης αλλά σου "κόβει" το 50% -ή όποιο ποσοστό- των ωρών της συνολικής επιμόρφωσης λόγω απουσιών, πρέπει να ελέγξεις αν με τις πιστοποιημένες ώρες διδασκαλίας συμπληρώνεις το ελάχιστο πλήθος των 300 ωρών σε τουλάχιστον 7 μήνες επιμόρφωσης (2ΓΕ/2023 - Κριτήρια κατάταξης - Γ10).

Αν για οποιοδήποτε λόγο το πιστοποιητικό που θα λάβεις δεν αναγράφει (σε αυτό ή στη βεβαίωση σπουδών) τουλάχιστον 300 ώρες επιμόρφωσης σε διάστημα τουλάχιστον 7 μηνών, και καμία απουσία να έχεις, ούτε που θα στο αναρτήσουν στο ΟΠΣΥΔ (και βέβαια, ξέχνα τα +2 μόρια).

Ελπίζω, επίσης, να έλεγξες πριν το ξεκινήσεις το αν πληροί αυτές τις προϋποθέσεις γιατί υπάρχουν αρκετά προγράμματα που, αν και είναι σχετικά (κατ' όνομα, τουλάχιστον) δεν προστίθενται στα τυπικά προσόντα σου για το λόγο που σου ανέφερα.

14
Trust, τα αντανακλαστικά σου είναι πιο γρήγορα και απ' το φως!

Respect.

Σελίδες: 123 ... 17

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159540
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 262
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 238
Σύνολο: 239

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.123 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.