Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Debaser

Σελίδες: 1234 ... 17
15
Πολλά συγχαρητήρια σε όσους προσλήφθηκαν!

Και σε περίπτωση που θα πάτε μακριά και σας προβληματίζει η διετία της οργανικής, όπως θα ξέρετε ήδη, τα δυο χρονάκια περνάνε σαν αέρας.

Για τους υπόλοιπους που δεν είδαμε το όνομά μας στους πίνακες, υπομονή και να θυμόμαστε: Κάθε εμπόδιο για καλό!  :)

Και πάλι πολλά συγχαρητήρια στους επιτυχόντες και σας εύχομαι μια καλή σταδιοδρομία σε όμορφο περιβάλλον και με καλούς συναδέλφους.  :)

16
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 13, 2023, 03:11:41 μμ »

...

Αν εμείς οι άμεσα θιγόμενοι δεν συμφωνούμε, γιατί να συμφωνήσουν οι άλλοι;

Ν' αγιάσει το στόμα σου!

17
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 13, 2023, 02:01:30 μμ »
Αυτό ακριβώς.
Εάν ακολουθείς μια μορφή αντίδρασης που επηρεάζει το κοινό και όχι τον εργοδότη, οφείλεις να είσαι ξεκάθαρος. Ο κόσμος δεν γνωρίζει τα του κάθε κλάδου και έχει ανάγκη σοβαρής ενημέρωσης. Το «οι καθηγητές απεργούν για καλύτερους μισθούς» είναι σαφές, αρέσει - δεν αρέσει, πάντως είναι σαφές. Το «οι καθηγητές απεργούν για την αξιολόγηση» αν ακουστεί έτσι, μπάζει από παντού.

Οι γονείς που ίσως έχουν συναντήσει 1 προβληματική περίπτωση, γιατί δεν νομίζω ότι έχουν πέσει σε περισσότερες, οι αυτοί που δεν κατανοούν τος εγγενείς αδυναμίες του συστήματος, πρέπει να πειστούν, και σίγουρα δεν θα πειστούν έτσι. Δεν αρκεί η αντιπάθεια για την Κεραμεως να τους πείσει.

Πολύ σωστά!

Και εδώ σκέφτομαι πως, πριν αρχίσουμε συνθηματολογία τοίχου και βαρύ "εγώ", θα πρέπει να επικοινωνήσουμε με τους συλλόγους μας ώστε, αν μη τι άλλο, να αναγνωρίσουμε τί μας συσπειρώνει και τί μας διχάζει και να προσπαθήσουμε να βρούμε έναν κοινό τόπο. Ακούγεται κάπως ουτοπικό (και, δυστυχώς, η συζήτηση στο forum αυτό προδικάζει) αλλά, κατά τη γνώμη μου, μόνο έτσι μπορούμε να επικοινωνήσουμε με λοιπούς ενδιαφερόμενους (βλ. γονείς κ' μαθητές) ώστε να δημιουργήσουμε έναν ανοιχτό διάλογο που θα μας δώσει την ευκαιρία να παραθέσουμε το σκεπτικό μας.

Αρραγείς κ' όχι σκορποχώρι.

18
...

δε λέω να κάνεις την καταγγελία, λέω ότι έχεις ένα διαπραγματευτικό χαρτί για να τον πείσεις να τους πει να κάνουν πίσω, και να κάνεις και εσύ πίσω και να τα θυμάσαι σε δέκα χρόνια και να αναρωτιέσαι τι ήθελες και ασχολήθηκες εξ αρχής

+1!

19
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 04, 2023, 03:52:57 μμ »
Καλό το παραμύθι σου, αλλά δεν έχει δράκο.
Ποιος είναι ο δράκος;
το ΕΣΠΑ βέβαια......

Πάντως, αυτού του είδους οι εύγλωττες και νουνεχείς τοποθετήσεις θεμελιώνουν τα επιχειρήματα κάποιων...  ;)

20
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 03, 2023, 11:51:49 μμ »
Διαβάζω με ενδιαφέρον τις απόψεις όλων των πλευρών περί αξιολόγησης. Και γράφω "όλων" και όχι "και των δύο" πλευρών γιατί, όπως - ελπίζω - θα παρατηρείτε και θα συμφωνείτε και εσείς, το θέμα "Αξιολόγηση εκπαιδευτικών" είναι αρκετά σύνθετο για να ελαττωθεί σε δίλημμα. Ακόμα και αν, χάριν συνεννόησης, πρέπει να καταλήξουμε σε ένα "Υπέρ" ή "Κατά" αυτής, έχω την εντύπωση πως μας λείπει η ελάχιστη κοινή αντίληψη για να λειτουργήσουμε ως σώμα. Και αναφέρομαι στη συμφωνία σε ορισμούς και προθέσεις.

Καταρχάς, παραθέτω ένα μήνυμα της Έσπερος το οποίο βρίσκω ψύχραιμο, νηφάλιο, πραγματικό και καλή αφετηρία διαλόγου -->
 
Δάφνη 87.
Στο σχολείο μου έχουμε την κλασική φιλόλογο 60+ (απροσδιόριστα) που είναι το αρχέτυπο του «παλιού»....

Δεν μπορώ να μη σκεφτώ βέβαια πως, έτσι όπως περιγράφεται η 60+ φιλόλογος, είναι ένα από τα αρχέτυπα του "παλιού" και, κατά τη δική μου κρίση, από τις καλές / θετικές περιπτώσεις. Αναρωτιέμαι, την ίδια "μούχλα" που σκεφτήκαμε όσοι διαβάσαμε για το "παλιό", πόσοι από εμάς δεν έχουμε παρατηρήσει να ευδοκιμεί και να αναπτύσσεται καί εντός "φρέσκων" και πιο νέων; Ποιός είναι το αστέρι και ποιός το... "παλτώ"; Πού είναι πιο κολάσιμο το "βάρος" και η απροθυμία; Στον παλιό και έμπειρο ή στον νέο εκπαιδευτικό;
Αυτό το απόσπασμα αναδεικνύει μία διάσταση από αυτές που μας διχάζουν. Πώς θα την αντιμετωπίσουμε; Θα κάψουμε τα ξερά και θα αφήσουμε τα χλωρά; Ο χρόνος επηρεάζει την προσωπική απόδοση; Αν ναι, μετά από πόσα χρόνια ξεραίνεται το χλωρό; Μπορούμε να διατηρηθούμε για περισσότερο χρόνο υιοθετώντας κάποιες καλές απόψεις και πρακτικές; Και αν είναι έτσι, θα ασχοληθούμε ώστε να γίνουν κοινή γνώση ή είναι αυστηρά προσωπική ευθύνη του καλού και άξιου εκπαιδευτικού η δια βίου μάθησή του; 

"Τον έχουν ορίσει τον ανεπαρκή εξω εδω κ 60χρονια , εχουν συστήματα κ αλγοριθμούς π τα οοοοολα αυτά τα...". Θυμάμαι μία παλιά αγγλική σειρά (The Prisoner) στην οποία ο πρωταγωνιστής, έκλεινε τους εναρκτήριους τίτλους με την κραυγή "I am not a number. I am a human being", όπως επίσης και τους στίχους από ένα Παγκρατιώτικο συγκρότημα (Thundercats) "Εγώ είμαι ο ήχος, ο ρυθμός, δεν είμαι ένας αριθμός". Το περικείμενο της αρχικής πρότασης στο αρχικό της μήνυμα, την κάνει να αποπνέει έναν ανάλογο επαναστατικό αέρα (ή, τουλάχιστον, έτσι κατάλαβα) απέναντι σε "τσουβαλιάσματα" και, σε αυτό το πλαίσιο, συμφωνώ. Σίγουρα, μόνο ο τίτλος "Σύστημα" ή "Αλγόριθμος", δεν παραπέμπει σε κάτι νομοτελειακά έγκυρο ή/και ορθό. Βέβαια, από την άλλη, και η απλή αναφορά σε συστήματα και αλγόριθμους, δεν είναι αρκετή για να απαξιώσει οποιαδήποτε διαδικασία στην οποία χρησιμοποιούνται, είτε αξιολόγησης είτε... σύνταξης. Τουναντίον, η έννοια του συστήματος και η έννοια του αλγόριθμου παραπέμπουν σε κάποια οργανωμένη διαδικασία η οποία λειτουργεί ως εργαλείο επίλυσης προβλήματος και επιδέχεται ελέγχου, βελτίωσης ή/και απόρριψης. Και δεν εξαντλούνται στην πληροφορική, τα μαθηματικά και τις θετικές επιστήμες εν γένει. Χρησιμοποιούνται σε οποιαδήποτε ποσοτική και ποιοτική διερεύνηση προκειμένου να προσφέρουν έγκυρα και επιβεβαιώσιμα αποτελέσματα αλλά και στην καθημερινότητά μας. Αν δεν το λάβουμε υπόψιν μας στο διάλογο, θα καταλήξουμε σαν κάποιους ηλικιωμένους (βιολογικά και πνευματικά) οι οποίοι, όπως και κάποιες γιαγιάδες και παππούδες μας, απέρριπταν κάθε τι νέο (και μαζί με αυτό, και την - κουραστική - διαδικασία εκμάθησής του) ως "μηχάνημα του σατανά"!

"Ναι στην αξιολόγηση αλλά μόνο από τους αντικειμενικά άξιους!". Ποιά είναι τα κριτήρια για να θεωρηθεί κάποιος "άξιος"; Θα σπεύσω να συμφωνήσω πως, αυτός που είναι με το κινητό στο χέρι, την ίδια στιγμή που έχουμε καταντήσει αστυνόμοι κινητών στις τάξεις, δε χαίρει της εκτίμησής μου. Ούτε και πολλές άλλες - και αρκετές, πολύ χειρότερες - περιπτώσεις (βλ. νάρκισσοι, εξαρτημένοι, ανώμαλοι αλλά και δικολάγνοι, τυπολάτρες, ακοινώνητοι, κομπλεξικοί ). Και, για όσα δε θεωρήσουμε ακραία / κλινικά, επιδέχονται θεραπείας ή στον Καιάδα; Και - ίσως, πάνω απ' όλα - τί τα κάνει αντικειμενικά; Και μόνο με όλη αυτήν την παθογένεια που έχουμε παρατηρήσει στον κλάδο μας, οποιαδήποτε επίκληση στην "Ψήφο των Εκπαιδευτικών", θα πρέπει να αναφέρεται σε κάποια ιερά τέρατα, ανεξίκακους, άριστους εκπαιδευτικούς ομόφωνα αναγνωρίσιμους . Σε κάθε άλλη περίπτωση, η ψήφος αυτή μόνο αντικειμενική δεν είναι. (σ. Προσωπικά, γίνομαι εξαιρετικά καχύποπτος κάθε φορά που ακούω για αντικειμενικότητα, καθώς πιστεύω πως ο ορισμός αυτής είναι: Αντικειμενικότητα = Υποκειμενικότητα πλειοψηφούσας αποδοχής. Και, εξ όσων γνωρίζω, η πλειοψηφία μπορεί να χαρακτηρίσει κάτι Δημοκρατικό αλλά όχι απαραίτητα και Ορθό ή Ευφυές. Και, δυστυχώς, κάτι ανάλογο πιστεύω και για κάθε έννοια ανθρώπινα κατασκευασμένης αξίας - βλ. δικαιοσύνη)

Να εμπλέξουμε και τους γονείς στην αξιολόγηση; Α! Λαμπρά! Πρώτος εγώ να γυρίσω να φωνάξω για περισσότερη εμπλοκή των γονέων στη μαθησιακή διαδικασία και, ως οφείλουν, στη διάπλαση των παίδων τους. Και θα ήθελα να πιστέψω πως δεν υπάρχει κάποια / κάποιος από εμάς που να μην έχει παρατηρήσει την ευθύνη που έχουν και οι γονείς στη συμπεριφορά και την απόδοση των παιδιών τους. Αλλά θα ήθελα επίσης να πιστέψω πως δεν υπάρχει κάποια / κάποιος από εμάς που να μην έχει παρατηρήσει το φαινόμενο γονέα που αντιμετωπίζει το σχολείο ως παιδικό σταθμό για να παρκάρει το παιδί του και εμάς ως καλοπληρωμένες, αργόμισθες babysitters που πρέπει να αντέχουμε σε όλα τα καπρίτσια του "μπουμπουκιού" αδιαμαρτύρητα. Πώς θα μας αξιολογήσουν αυτοί οι γονείς; Δε θα είναι θέμα και δημοσίων σχέσεων το ποιος θα είναι "εξαιρετικός" εκπαιδευτικός;

Την εμπλοκή των μαθητών στην αξιολόγηση, θεωρώ πως, μέσες άκρες, εφαρμόζεται. Στο πλαίσιο του καλού σχολείου, συλλόγου και εκπαιδευτικής κοινότητας, φαντάζομαι πως δεν υπάρχει διαφωνία στο ότι, πρέπει να έχουμε γνώση για την εντύπωση που έχουν οι μαθητές μας για εμάς τους ίδιους, το χρόνο που περνάνε στην τάξη μαζί μας και τα όσα τους απασχολούν έντονα. Γιατί, όσο και να ασχολούμαστε στο να διχαζόμαστε περί αξιολόγησης, σε αυτήν τη διαδικασία υποβάλλουμε και τους μαθητές μας. Πόσοι έχουμε ασχοληθεί να μάθουμε για να εξηγήσουμε την κακή απόδοση, τη δυσθυμία κάποιου μαθητή μας; Αλλά, για να μην πάω ξανά σε εμάς, πόσο ακριβοδίκαια μπορούμε να πιστεύουμε ότι θα μας αξιολογήσει ένας έφηβος, όταν το διακύβευμα θα επηρεάσει - ενδεχομένως - την εργασιακή μας πραγματικότητα; Δε θα είναι θέμα και δημοσίων σχέσεων - με τους μαθητές, αυτήν την φορά - το ποιος θα είναι "εξαιρετικός" εκπαιδευτικός;

Ελπίζω, τέλος, να μη βιαστήκατε να πιστέψετε πως λειαίνω το έδαφος για να υπερθεματίσω το "Κατά" της αξιολόγησης. Αυτό με κάνει να απορώ στον ίδιο βαθμό, τουλάχιστον. Τί θέλει να πει ο ποιητής με το "Κατά"; Όλα είναι ρόδινα; Καλώς καμωμένα; Με μόνο μικρά ασήμαντα προβλήματα και, άρα, γιατί να τρέχουμε; Μην μου τους κύκλους τάραττε; Η διδασκαλία είναι ένα έμφυτο χάρισμα που όσοι το έχουν μπορούν να είναι εκπαιδευτικοί και όσοι είναι το έχουν; Δεν το έχουν όλοι αλλά και γι' αυτούς υπάρχει χώρος; Όσοι δεν το έχουν και "μπουν από σπόντα" κρατάνε κάνα-δυο χρόνια το πολύ;

"Ας αξιολογήσουν πρώτα το Υπουργείο, τους διευθυντές, τους δήμους, τους... τους... και μετά, ας αξιολογήσουν και εμάς". Ο μόνος που θα μπορούσε να αρνηθεί πως υπάρχει τρομερή παθογένεια σε κεντρικά ή/και υψηλότερα κλιμάκια, θα ήταν κάποιος ο οποίος δεν έχει κανένα άλλο αισθητήριο όργανο παρά το δέρμα του! Και καταλαβαίνω τη σοφία της παροιμίας "Το ψάρι βρωμάει απ' το κεφάλι" και συμφωνώ στο επιτακτικό του να αντιμετωπιστεί / εξορθολογιστεί / θεραπευτεί. Αναρωτιέμαι, όμως. Αν δεχτούμε ως μονόδρομο το "Δεν κάνουμε τίποτα μέχρι να κάνουν αυτοί... (συμπληρώστε ό,τι νομίζετε)", πόσος καιρός χρειάζεται για να είναι για πέταμα όλο το ψάρι; Πόση απόσταση έχει το δίκαιο της παρατήρησης από την... κολοκυθιά;

Ως επιμύθιο, να αναφερθώ και για τη χλεύη στον Ματσαγγούρα και λοιπούς ακαδημαϊκούς. Καταλαβαίνω και - έως ενός σημείου - συμφωνώ στο σκεπτικισμό απέναντι σε "ειδικούς". Από τα σπουδαστικά μου χρόνια, είχα διακρίνει πως οι παιδαγωγικές (και όχι μόνο) θεωρίες, έχουν μία κάποια απόσταση από την καθημερινότητα και μπορούν να ακουστούν ή να καταστούν ευχολόγια στην πράξη. Παρ' όλα αυτά, εάν έχουμε ένα - στοιχειώδη έστω - σεβασμό στην επιστημονική μεθοδολογία βάσει της οποίας κρίνονται οι ερευνητικές δημοσιεύσεις, δεν μπορούμε να καταργούμε ή / και να λοιδορούμε τα πορίσματα στα οποία έχει καταλήξει κάποιος - ο οποίος, ειρήσθω εν παρόδω, έχει κριθεί εξονυχιστικά από ομότιμούς του - χωρίς τεκμηριωμένα επιχειρήματα τα οποία να μην εξαντλούνται στα εμπειρικά.

Με αυτά και αυτά, θέλω να κλείσω το σεντόνι με μία προσωπική άποψη. Αν θέλουμε να μιλάμε - και να νιώθουμε -  στο πρώτο πληθυντικό, θα πρέπει να προσπαθήσουμε να ελαττώσουμε τη χρήση του δευτέρου. Αν αναγνωρίζουμε πως, έστω και ελέω αυτοπροστασίας, έχουμε ανάγκη για κοινή (και όχι με την αρνητική σημασία της λέξης) αντίληψη και στάση, πρέπει να αρχίσουμε ή/και να συνεχίζουμε να ασκούμε την ενσυναίσθησή μας. Όσο συνεχίζουμε να σηκώνουμε επικριτικά το δάκτυλο στον απέναντι, όσο προσπαθούμε να περιχαρακώσουμε  το "Εγώ" αποξενώνοντας το "Εσύ", όλα τα πρόσωπα θα είναι φανταστικά και η - όποια προσδοκώμενη - αυτορρύθμιση θα εκπίπτει σε... αυνανισμό.-

______________
Disclaimer (που λένε και οι φίλοι μας οι Άγγλοι): Με τα γραφόμενά μου δε θέλω να προσβάλλω ή να θίξω καμία και κανέναν από τις / τους προλαλήσασες / προλαλήσαντες. Τα γραφόμενά σας ήταν τροφή για τις σκέψεις που παρέθεσα και ελπίζω να τροφοδοτήσουν και εσάς που μπήκατε στον κόπο να τις διαβάσετε.

21
Εργασιακά / Απ: Άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου
« στις: Νοέμβριος 25, 2022, 09:37:14 μμ »
Καλησπέρα σε όλους!

Ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος από εσάς έχει εφαρμόσει το άρθρο 127 του ν. 4957/2022 με απλή ενημέρωση της δευτεροβάθμιάς του αλλά για παροχή ερευνητικού έργου σε ΑΕΙ (σε προγραμμα εκτός ΕΣΠΑ).

Τι είδους σύμβαση σύναψε με το ΑΕΙ; Πρέπει να είναι υποχρεωτικά με δελτίο παροχής υπηρεσιών (η λέξη παροχή στον νόμο σαν να το υπονοει) ή είναι δυνατή η σύμβαση εργασίας. Εφόσον δεν χρειάζεται άδεια που να πρέπει εγκριθεί από το ΠΥΣΔΕ και είναι απλή ενημέρωση, θα μπορουσε να είναι συμβαση εργασίας πλήρους ωραρίου; (Αν είναι κάποιος που θέλει να δουλευει 2μμ με 10μμ, λέμε τώρα υποθετικά...).

Ευχαριστώ

Καλησπέρα cinnamon_girl!

Η σύμβαση για παροχή διδακτικού έργου είναι "Σύμβαση Μίσθωσης Έργου Εκπαιδευτή" και, από τη στιγμή που είσαι δημόσιος υπάλληλος (αναπληρωτής ή μόνιμος), δε χρειάζεσαι ΔΠΥ. Η αμοιβή σου γίνεται με "τίτλο κτήσης" (παραστατικό παρεχόμενων υπηρεσιών) τον οποίο εκδίδει ο εργοδότης με τον οποίο υπογράφεις τη σύμβαση.

Παραμένει η υποχρέωση να μην απασχολείσαι για περισσότερες ώρες απ' όσες στο σχολείο (αν και, εφ' όσον θα δουλεύεις εκτός διδακτικού ωραρίου, μπορεί να κάνουν τα στραβά μάτια) και οι αποδοχές σου να μην είναι (δεν ξέρω αναλογικά ή συνολικά - το 2ο είναι πιο λογικό) περισσότερες από τις αποδοχές σου από το σχολείο.

Επιπλέον, κάτι για το οποίο δεν είμαι σίγουρος είναι το κατά πόσο μπορεί να αρχίζει η ευκαιριακή απασχόληση (η εκτός σχολείου) στις 14:00. Έχω την εντύπωση πως πρέπει να μεσολαβεί ένα ελάχιστο χρονικό διάστημα 30'.

Τέλος, είμαι σχεδόν βέβαιος πως δεν μπορείς / είναι παράνομο να υπογράψεις και δεύτερη σύμβαση εργασίας (και δη πλήρους ωραρίου) με έτερο εργοδότη.

Καθώς, όμως, δεν έχω να παραθέσω στοιχεία για τα τελευταία, αν υπάρχει κάποια/ος που γνωρίζει καλύτερα και έχει, ας με διορθώσει.

22
Εργασιακά / Απ: Άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου
« στις: Νοέμβριος 25, 2022, 09:27:50 μμ »
Καλησπέρα σε όλους!

Ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος από εσάς έχει εφαρμόσει το άρθρο 127 του ν. 4957/2022 με απλή ενημέρωση της δευτεροβάθμιάς του αλλά για παροχή ερευνητικού έργου σε ΑΕΙ (σε προγραμμα εκτός ΕΣΠΑ).

Τι είδους σύμβαση σύναψε με το ΑΕΙ; Πρέπει να είναι υποχρεωτικά με δελτίο παροχής υπηρεσιών (η λέξη παροχή στον νόμο σαν να το υπονοει) ή είναι δυνατή η σύμβαση εργασίας. Εφόσον δεν χρειάζεται άδεια που να πρέπει εγκριθεί από το ΠΥΣΔΕ και είναι απλή ενημέρωση, θα μπορουσε να είναι συμβαση εργασίας πλήρους ωραρίου; (Αν είναι κάποιος που θέλει να δουλευει 2μμ με 10μμ, λέμε τώρα υποθετικά...).

Ευχαριστώ

Καλησπέρα cinnamon!

Η σύμβαση για παροχή διδακτικού έργου είναι "Σύμβαση Μίσθωσης Έργου Εκπαιδευτή" και, από τη στιγμή που είσαι δημόσιος υπάλληλος (αναπληρωτής ή μόνιμος), δε χρειάζεσαι ΔΠΥ. Η αμοιβή σου γίνεται με "τίτλο κτήσης" (παραστατικό παρεχόμενων υπηρεσιών) τον οποίο εκδίδει ο εργοδότης με τον οποίο υπογράφεις τη σύμβαση.

Παραμένει η υποχρέωση να μην απασχολείσαι για περισσότερες ώρες απ' όσες στο σχολείο (αν και, εφ' όσον θα δουλεύεις εκτός διδακτικού ωραρίου, μπορεί να κάνουν τα στραβά μάτια) και οι αποδοχές σου να μην είναι (δεν ξέρω αναλογικά ή συνολικά - το 2ο είναι πιο λογικό) περισσότερες από τις αποδοχές σου από το σχολείο.

Επιπλέον, κάτι για το οποίο δεν είμαι σίγουρος είναι το κατά πόσο μπορεί να αρχίζει η ευκαιριακή απασχόληση (η εκτός σχολείου) στις 14:00. Έχω την εντύπωση πως πρέπει να μεσολαβεί ένα ελάχιστο χρονικό διάστημα 30'.

Τέλος, είμαι σχεδόν βέβαιος πως δεν μπορείς / είναι παράνομο να υπογράψεις και δεύτερη σύμβαση εργασίας (και δη πλήρους ωραρίου) με έτερο εργοδότη.

23
Εργασιακά / Απ: Άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου
« στις: Νοέμβριος 04, 2022, 12:52:16 πμ »
ΑΔΑ: 6ΧΨΖ46ΜΤΛΗ-ΤΧΔ

Από τις ως άνω διατάξεις προκύπτει ότι για την παροχή διδακτικού έργου σε
προγράμματα πρώτου και δεύτερου κύκλου σπουδών, ξενόγλωσσα προγράμματα
σπουδών και εκπαιδευτικά προγράμματα των Κέντρων Επιμόρφωσης και Διά Βίου
Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.) των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.), καθώς και
την παροχή ερευνητικού έργου προς τα Α.Ε.Ι., από υπαλλήλους φορέων του δημόσιου
τομέα, δεν απαιτείται η προσκόμιση άδειας άσκησης πρόσθετου επ’ αμοιβή σύμφωνα
με το άρθρο 31 του ν. 3528/2007, υπό την προϋπόθεση ότι η παροχή του διδακτικού ή
ερευνητικού έργου παρέχεται εκτός του ωραρίου εργασίας τους. Για την εφαρμογή της
ως άνω διάταξης έχει εκδοθεί η με αριθμ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/212/οικ. 13260/12.8.2022
εγκύκλιος του Υπουργείου Εσωτερικών (ΑΔΑ: 694Δ46ΜΤΛ6-ΨΒΒ).
11
Για την ορθή και ενιαία εφαρμογή της ως άνω διάταξης διευκρινίζεται ότι:
α) το άρθρο 127 του ν. 4957/2022 τυγχάνει ανάλογης εφαρμογής και για τους
εκπαιδευτικούς της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε
περίπτωση ανάληψης καθηκόντων που αφορούν στην εκτέλεση διδακτικού ή
ερευνητικού έργου προς τα Α.Ε.Ι.

...

γ) η υποχρέωση ενημέρωσης και γνωστοποίησης των στοιχείων της παρ. 2 του άρθρου
127 προς τον φορέα που υπηρετεί ο υπάλληλος θα πρέπει να λαμβάνει χώρα πριν την
ανάληψη της σχετικής δραστηριότητας και την κατάρτιση της σχετικής σύμβασης με το
Α.Ε.Ι. ή τον Ε.Λ.Κ.Ε. του Α.Ε.Ι..

Ισχύει η εγκύκλιος που παρέθεσε ο dimitris75.

Επιπροσθέτως, παρατηρήστε πως η πρώτη της παράγραφος, ταυτίζεται με το άρθρο 127 του ν. 4957/2022 (και μετά τις αλλαγές από το ν. 4986/2022):
Παράθεση
1. Για το διδακτικό έργο σε προγράμματα πρώτου και δεύτερου κύκλου σπουδών, ξενόγλωσσα προγράμματα σπουδών και εκπαιδευτικά προγράμματα των Κέντρων Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.) των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.), καθώς και για το ερευνητικό έργο προς τα Α.Ε.Ι. και ερευνητικούς και τεχνολογικούς φορείς, το οποίο παρέχεται από υπαλλήλους φορέων του δημόσιου τομέα, όπως αυτός οριοθετείται στην περ. α) της παρ. 1 του άρθρου 14 του ν. 4270/2014 (Α’ 143), δεν εφαρμόζεται το άρθρο 31 του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. (ν. 3528/2007 Α’ 26), περί της άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή, ή άλλες αντίστοιχες διατάξεις, υπό την προϋπόθεση ότι εκτελείται εκτός του ωραρίου εργασίας των υπαλλήλων. Σε κάθε άλλη περίπτωση απαιτείται προηγούμενη άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή.

Προσέξτε πως στη δεύτερη παράγραφο αναφέρεται συγκεκριμένα το περιεχόμενο της ενημέρωσης που πρέπει να γίνει στην οικεία σας διεύθυνση (για να γίνει δεκτή):

Παράθεση
2. Οι δημόσιοι υπάλληλοι της παρ. 1 διατηρούν την υποχρέωση έγγραφης ενημέρωσης της υπηρεσίας τους, αν αναλάβουν σχετική δραστηριότητα, γνωστοποιώντας τα ακόλουθα στοιχεία: α) το Α.Ε.Ι. ή τον ερευνητικό ή τεχνολογικό φορέα προς το οποίο θα παρασχεθεί το διδακτικό ή ερευνητικό έργο, β) το ακριβές αντικείμενο, γ) τη χρονική διάρκεια και δ) τις ημέρες και ώρες απασχόλησής τους ανά εβδομάδα. Η παράλειψη ενημέρωσης της υπηρεσίας εκ μέρους του υπαλλήλου συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα, σύμφωνα με την περ. κε) της παρ. 1 του άρθρου 107 του ν. 3528/2007.

Έχει παρατηρηθεί σε κάποια προγράμματα από ΚΕΔΙΒΙΜ να ζητάνε να υποβληθούν σε αυτά τα δικαιολογητικά των εκπαιδευτών πριν υπογράψουν σύμβαση και πριν τους γίνουν γνωστά τα ανωτέρω β, γ και δ, και, βασιζόμενα στην εγκύκλιο και μόνο, αναφέροντας πως χρειάζονται το αποδεικτικό ενημέρωσης της διεύθυνσης και όχι την άδειά της.
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Σε τέτοια περίπτωση, θα πρέπει να τους επιστήσετε την προσοχή στο συγκεκριμένο άρθρο του νόμου για να καταλάβουν πως,  για να στείλετε τα δικαιολογητικά που σας ζητάνε, θα πρέπει να σας παρασχεθούν εκ των προτέρων τα στοιχεία β, γ και δ που σας αφορούν, ώστε να καταθέσετε έγκυρη ενημέρωση (λαμβάνοντας αριθμό πρωτοκόλλου) και να μην έχετε πρόβλημα με τη διεύθυνση και... δυσάρεστες εκπλήξεις.

24
Σχολική ζώνη / Απ: Συνοδός σε σχολική εκδρομή
« στις: Σεπτέμβριος 20, 2022, 08:45:10 μμ »
Ναι για την πολυήμερη της γ μιλώ. Το θεωρώ περιττό. Είναι πολύ ψυχοφθόρο να σε κυνηγάνε οι μαθητες από την πρώτη εβδομάδα να ρωτούν αν θα τους πας εκδρομή, να σε ρωτάει ο διευθυντής γιατί δεν παίρνεις μαζί το τρίχρονο παιδί σου, και να θεοποιείται ο κάθε τυχάρπαστος μαθητοπατερας τους συνοδεύει. Γιατί μόλις μπήκε το μικρόβιο της εκδρομής, θεωρήθηκε αυτονόητο ότι πρέπει να γίνει. Δεν είναι απλα τα πράγματα, μια δυο φορές που την καταψηφίσαμε ελλείψει συνοδών, βρέθηκαν σφουγγοκωλαριοι πρόθυμοι να πάνε για να φανούν αρεστοί στον διευθυντή. Να μην πω και το πώς έχει στα ωπα ωπα ο διευθυντής τους πιθανούς συνοδούς, και τους κανακεύει εις βάρος των υπολοίπων. Δεν είναι λογικά πράγματα αυτά, και τα παιδιά δεν θέλουν να πάνε εκδρομή για να δουν μερη. Μην κοροϊδευομαστε. Τέτοιες δραστηριότητες δεν έχουν καμία θέση στα σχολεία.

Έσπερε, στο συγκεκριμένο θέμα -για το αν έχουν θέση στο σχολείο ή όχι- είμαι κάθετα αντίθετός σου, για τους λόγους που ανέφερα πιο πριν. Συμφωνώ να υπάρχει μέριμνα ώστε το σχολείο να μην καταντήσει ένα αλκοολικό σκυλομπουλούκι, αλλά αν καταργήσουμε και την κοινωνική προσφορά / χρησιμότητα της εκδρομής, είναι ένα βήμα δρόμος για να καταργήσουμε οποιαδήποτε επίσκεψη ή/και περίπατο.

Επίσης, είναι δικαίωμά σου να μη θέλεις να πας και, σίγουρα, δε σε υποχρεώνει κανείς αν δε θες. Από αυτό το σημείο όμως, αν φτάνουμε να χαρακτηρίζουμε αυτούς που πηγαίνουν ως σφουγγοκωλάριους ή μαθητοπατέρες (χωρίς να λέω πως δεν υπάρχουν και αυτοί), υπάρχει μεγάλη απόσταση και τρομερή απλούστευση η οποία, προσβάλει αυτούς που είναι απλά πρόθυμοι (ανάμεσά τους και εμένα).

... Η εκδρομή της Γ Λυκείου που έζησες ανήκει στο παρελθόν και δεν θα ξανάρθει ποτέ, όσες γλυκές αναμνήσεις κι αν έχεις. Είχες άλλη νεότητα και άλλες συνήθειες και ο ρομαντισμός αυτός πέθανε. ...
.

ppil, πιστεύω ακράδαντα πως, ο θάνατος κάθε ρομαντισμού / ιδεαλισμού, ξεκινά με την παραδοχή πως πέθανε / δεν υπάρχει πια. Για να κάνω μία μακάβρια αναλογία, είναι όπως γράφει και στα νεκροταφεία "Οι νεκροί πεθαίνουν όταν τους ξεχάσεις".

... με συνάδελφο που μπορεί να μην έχεις κανένα κοινό σημείο μαζί σου και να είναι κ αυτός ένας ακόμη μαθητής στην εκδρομή (το σύνηθες) και εσύ μόνος και ρομαντικός θα μαζεύεις θετικούς πόντους για το κάρμα σου. Όποιος λέει πως κάποιοι δεν θα έχουν την ευκαιρία να ταξιδέψουν ξανά, μάλλον αρέσκεται να πιστεύει πως κάπου υπάρχει μια απομονωμένη γωνιά που οι άνθρωποι επικοινωνούν με καπνό....
.

Μόνος -ευτυχώς- δεν είμαι και ναι, μπορεί να υπάρχει κ' ένα κομμάτι συλλογής θετικών πόντων όπως λες (δε θα χρησιμοποιούσα την έννοια του κάρμα αλλά δεν έχει πολύ σημασία αυτό) αλλά, το να κάνεις οτιδήποτε στο σχολείο μόνο για αυτό ή να μην κάνεις τα πάντα και γι' αυτό, αισθάνομαι πως σου δημιουργεί μεγαλύτερη απόσταση από το όποιο παιδαγωγικό πρότυπο κατά το οποίο, προσφέρεις μία υπηρεσία (πολλές) ως λειτούργημα και σε πλησιάζει στο παράδειγμα του στερεοτυπικού δημόσιου υπαλλήλου ή -αν μη τι άλλο- ενός ανθρώπου με αρκετά υπαρξιακά ζητήματα.

Και επειδή εγώ ανέφερα πως κάποιοι δεν θα έχουν την ευκαιρία να ταξιδέψουν ξανά, δεν ξέρω πως να σε διαβεβαιώσω για το ότι δεν αρέσκομαι να πιστεύω σε αυτή την χαριτωμένη εικόνα με την επικοινωνία με σήματα καπνού (μου έφερες στο μυαλό τον Καριμπού :) ). Αρχικά, να ξεκαθαρίσω πως η αναφορά μου στην ευκαιρία, δεν έχει να κάνει μόνο με το οικονομικό του θέματος αλλά και με τις αλλαγές που συμβαίνουν από την καθημερινότητα (πόσοι από εμάς δεν έχουμε αναβάλει προσωρινά ένα ταξίδι, μία εκδρομή, μία δραστηριότητα, μόνο και μόνο για να συνειδητοποιήσουμε κάποιον καιρό αργότερα τη βάση της ρήσης Ουδέν μονιμότερο του προσωρινού. Πρέπει όμως να σου επισημάνω πως, όπως πιστεύω περιέγραψα γλαφυρά, η εκδρομή έχει να κάνει με το βίωμα και όχι με τα μαγικά παράθυρα επικοινωνίας της εποχής μας. Εκτός και αν πιστεύεις πως, αφού μπορείς να επικοινωνήσεις εξ αποστάσεως (τηλεφωνικά; ηλεκτρονικά;) με άλλους ανθρώπους από άλλα περιβάλλοντα και μπορείς να δεις πολύχρωμες εικόνες και βίντεο υψηλής ανάλυσης από τους εκεί τόπους, η εμπειρία του να επισκεφτείς και να επικοινωνήσεις / διαδράσεις εκ του σύνεγγυς, είναι περιττή.

Δε σας κρύβω πως, σέβομαι τις απόψεις σας αλλά για κάποιο λόγο (μπορεί να έχω κάποια βλάβη) μου φέρνουν στο μυαλό λέξεις/έννοιες όπως, κούραση, παραίτηση, βάρος, γήρας, απογοήτευση κ.λπ. και ελπίζω, αν με τα χρόνια μπούνε και στο δικό μου λεξιλόγιο, να έχω την επίγνωση της αλλαγής μου και, αν δεν μπορώ να τη μετουσιώσω σε κάτι ωφέλιμο, να έχω το σθένος να βρω κάποιο άλλο περιβάλλον να λειτουργώ( ; ) / εργάζομαι( ; ) / περιμένω τη σύνταξη ( ; ) στο οποίο θα είναι ταιριαστή.

Όλα αυτά τα γράφω με εκτίμηση, αποσκοπώντας στο διάλογο και χωρίς διάθεση να προσβάλω κάποια / κάποιον από εσάς.

25
Σχολική ζώνη / Απ: Συνοδός σε σχολική εκδρομή
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2022, 11:01:14 μμ »
Σας ζητώ συγγνώμη εκ των προτέρων για το σεντόνι που θα ακολουθήσει αλλά, με το θέμα αυτό, έχω προβληματιστεί αρκετά από πέρυσι.

Καταρχάς, συμφωνώ απόλυτα με English και Έσπερο στα όσα έγραψαν. Προσυπογράφω το ευεργετικό τέτοιων εκδρομών, τις υπερασπίζομαι και δηλώνω πάντα πρόθυμος. Αισθάνομαι πως θα ήμουν υποκριτής (ή στα πρόθυρα άνοιας) αν δε θυμόμουν όταν ήμουν εγώ στην τρίτη λυκείου, το πόσο περιμέναμε αυτήν την πενθήμερη στην Κέρκυρα, η οποία δεν είχε κανέναν εμφανή εκπαιδευτικό / πολιτιστικό χαρακτήρα που να θυμάμαι (εκτός αν πρέπει να εντάξω την επίσκεψη στο εργαστήριο παρασκευής λικέρ από κουμ-κουάτ και τα αναμενόμενα λαμπρά αποτελέσματα του να επιτρέπεις ελεύθερη δοκιμή όλων των ειδών/γεύσεων λικέρ, από 17χρονα...  Ή την έξοδο σε κάποιο club/disco -ευτυχώς όχι σκυλάδικο- για "δοκιμή" των... εκρηκτικών ποτών τους ;D ) αλλά, όταν επιστρέψαμε, είδα και ένοιωσα να έρχομαι πολύ πιο κοντά με συμμαθητές και συμμαθήτριές μου - ακόμα και με άτομα που δεν είχα ξαναμιλήσει ή είχα μια άλλη εντύπωση. Στην ανάμνησή μου, το σχολείο έμοιαζε πολύ πιο οικείο και ελπίζω, να μην είμαι ο μόνος με αντίστοιχες αναμνήσεις.

Θυμάμαι επίσης και την αγωνία να βρεθούν συνοδοί. Συνοδοί οι οποίοι, ακόμα και να μην τους είχαμε ποτέ καθηγητές/-τριες, θυμάμαι πως... ας πούμε, κερδίζανε τη συμπάθειά μας.

Τώρα, βέβαια, όλα αυτά τα θυμάμαι από μία (μακρινή; αλλιώτικη;) εποχή, κάπου στα τέλη των 90s. Θυμάμαι καθαρά όμως να τα σκέφτομαι ακριβώς έτσι από τότε.

30 χρόνια μετά, η μόνη σχολική εκδρομή που έχω συνοδεύσει, ήταν πέρυσι, μία ημερήσια για Α' και Β' λυκείου στο Ναύπλιο. Πρώτη στάση Μυκήνες και μετά, τέλος... εκπαιδευτικού κομματιού: άφιξη στο Ναύπλιο για φαΐ, βόλτα και καφέ και ραντεβού με τα παιδιά σε συγκεκριμένο σημείο μετά από 2-3 ώρες. Όλα κύλησαν πρίμα και ελπίζω η περιγραφή μου αυτή να μην προκαλέσει αφορισμούς (ο αντίλογος, βέβαια, ευπρόσδεκτος στο επίπεδο του παραγωγικού).

Και η Γ' λυκείου; Που είναι η Γ'; οέο;

Α! Ναι! Η Γ' λυκείου και η απαρχή των προβληματισμών μου. Ας προσπαθήσω να τους βάλω σε κατηγορίες:

Συνοδοί καθηγητές
Με τεράστια προσπάθεια, παρακάλια και παζάρια, καταφέραμε στο σύλλογο (Αθήνας) να μαζέψουμε 5 άτομα. Οι 4 (οι τρεις εξ αρχής πρόθυμοι) αναπληρωτές και η μία μόνιμη (και αυτή με βαριά καρδιά καθώς, ούσα τέτοια, θα ήταν αρχηγός). Υπήρξαν και άλλοι 2, με την προϋπόθεση, η εκδρομή να γίνει στο εξωτερικό (ενδεχόμενο αρεστό και στους 5 που είχαμε βρεθεί).

Σε αυτήν την κατηγορία μπαίνει ο προβληματισμός "προθυμία". Προσπαθώ να δείξω ενσυναίσθηση και να σκεφτώ πως κάποιοι εξ αυτών, έχουν σοβαρές υποχρεώσεις που δεν τους επιτρέπουν το χρόνο (οικογενειακές, ιατρικές κ.α.). Καταλαβαίνω επίσης πως όταν συνοδεύεις ανήλικα, έχεις μεγάλη ευθύνη να φροντίζεις να είναι ασφαλή και να συμπεριφέρονται κόσμια (αυτό βέβαια, δεν είναι μόνο ελαφρυντικό καθώς, πολύ πιο καλά γνωρίζει και αναγνωρίζει τα παιδιά κάποιος παλιός στο σχολείο που τα έχει και αρκετές ώρες εβδομαδιαίως παρά ένας νομάς που μπαίνει από 2 ώρες σε 11 διαφορετικά τμήματα σε 2-3 σχολεία). Παρ' όλα αυτά, είναι κάτι που πρέπει να το πω:

Ο σύλλογος είχε πάνω από 30 άτομα και είναι εντυπωσιακό να βλέπεις 20 ζευγάρια μάτια να... κάνουν τον κινέζο! (Με διάφορα στυλ: Σκέφτομαι κάτι άλλο πολύ σοβαρό και δεν κοιτάω. Τί είναι αυτό στο ταβάνι; Ποιος μου έστειλε μήνυμα; Τί γίνεται παιδιά; Δεν είναι μέσα στις υποχρεώσεις μου! Εγώ είμαι παλιός, ας πάει κάποιος νέος! και τα συναφή  ::) )

Μαθητές
Στην πρώτη μας επαφή, ζητούν να πάμε 5ήμερη, το αργότερο μέχρι τα μέσα Νοέμβρη!

Το πρώτο σοκ / κρίση ηλικίας! Δεν ξέρω από που να το πιάσω! Χρονικά, είχα μείνει με την εντύπωση πως οι πολυήμερες εκδρομές, γινόντουσαν -συνήθως- τέλη χειμώνα/αρχές άνοιξης, κάπου μεταξύ Μάρτη-Μάη. Σε κάποιες περιπτώσεις. είχα ακούσει και για τέλη Δεκέμβρη - Γενάρη, σε προορισμό τύπου Αράχωβα. Αλλά αυτό πες το τρως. Το τελεσίγραφο;;;!!! Από πού κ' ως πού;

Εκ των υστέρων, σε διάλογο με κάποιους εξ αυτών, αποκαλύφθηκε πως βιαζόντουσαν να τους πάμε εκδρομή γιατί φοβόντουσαν μη δοθεί απαγορευτικό εκδρομών λόγω κορωνοϊού. Τους είπαμε πως ένας εκ των 5 συνοδών δεν μπορούσε (για σοβαρούς, προσωπικούς λόγους) πριν τα μέσα Γενάρη. Τους είπαμε όμως πως, αν θελήσουν εξωτερικό, ίσως να μπορέσουμε και νωρίτερα (λόγω των δύο έξτρα συνοδών που θα μπορούσαμε να έχουμε σε αυτήν την περίπτωση.

Το δεύτερο σοκ! Το αρνήθηκαν κατηγορηματικά γιατί "Θα χάσουμε το ελληνικό πρόγραμμα!" και άρχισε να με πιάνει το αναφυλακτικό σοκ στις επερχόμενες συμπληγάδες (Σκυλάδικο ή Trap) αλλά, πάνω απ' όλα, μια τρομερή θλίψη στην επιλογή να προσπεράσουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με εικόνες, πρόσωπα και κουλτούρα που, κάποιοι εξ αυτών, μπορεί να μην έχουν άλλη ευκαιρία στη ζωή τους.

Το τελευταίο ευτράπελο; Μετά τον Μάρτη, είχαμε κανονίσει την μονοήμερη στο Ναύπλιο για την Α' και τη Β' και ρωτήσαμε την Γ' αν θέλει να κανονίσουμε να ακολουθήσουν ή αν θέλουν να κανονιστεί 3ήμερη. Εκεί αρνήθηκαν να πάνε, οι μισοί γιατί ήθελαν να μη χάσουν τα φροντιστήρια, τα οποία τους είχαν ετοιμάσει εντατικό πρόγραμμα προετοιμασίας για Απρίλιο-Μάιο. ... Εκτός αν τους πηγαίναμε 5ήμερη πριν το Πάσχα στα Γιάννενα...

Ε! Κάπου εκεί, εξανεμίστηκε κάθε πνοή προθυμίας και από εμάς.

Κάποια στιγμή αργότερα, ανακαλύφθηκε μία σελίδα του συλλόγου γονέων στο facebook όπου, σε μία κλειστή ομάδα, από τον Οκτώβρη, κάποιοι εκ των γονέων/κηδεμόνων πρότειναν τα ίδια μέρη και χρονοδιαγράμματα που μας έλεγαν τα παιδιά και συμβούλευαν τα παιδιά και άλλους γονείς να μη μας εμπιστεύονται γιατί τους δουλεύουμε, δε θέλουμε να τα πάμε εκδρομή και να προσέχουν γιατί κινδυνεύουν τα χρήματά τους!

Και κάπου εδώ, αν τα καταφέρνετε και διαβάζετε ακόμα, ολοκληρώνω την αφήγησή μου. Σας ζητώ και πάλι συγγνώμη αν σας κούρασα αλλά είχα και εγώ... ανάγκη εκτόνωσης!

Αν τα γραφόμενά μου σας ακουμπάνε κάπου, θα ήθελα πολύ να ακούσω και τις δικές σας εντυπώσεις, εμπειρίες και σκέψεις. Πείτε μου όμως σας παρακαλώ:

- Αυτό που έζησα, είναι πλέον η νόρμα και δεν το 'χω πάρει χαμπάρι;


26
Συνάδερφοι, καλησπέρα! Μπορεί να μου διευκρινίσει κάποιος ποιος θεωρείται πλήρως εμβολιασμένος; Τα πιστοποιητικά εμβολιασμού δεν είχαν πει ότι λήγουν 31/8;

Έχω την εντύπωση πως "λήγουν" (κ' ασχολούνται να το εξετάσουν αυτό) μόνο για όσους δεν έχουν κάνει και τις 3 δόσεις (ή, όπως ανέφερε και ο English, 2 για το μονοδοσικό) . Τα τρέχοντα, θα τα χαρακτηρίσουν "ληγμένα" αν κάνουν υποχρεωτική κάποια τέταρτη δόση. Επιστημονικότατα...  ::)

27
Αναπληρωτές / Ανάρτηση δικαιολογητικών σε ΔιΔΕ
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2022, 10:47:16 μμ »
Καλησπέρα στην ολομέλεια!

Σήμερα άνοιξε η εφαρμογή στη ΔιΔΕ Δ' Αθήνας για την ανάρτηση δικαιολογητικών πρόσληψης αναπληρωτών (https://datheapp.sites.sch.gr/apps/anaplirotes/index.html) και προσπαθώντας να αναρτήσω τις προϋπηρεσίες, εμφανίζει το εξής σφάλμα:

Παράθεση
{"err":"true","errdescr":"\u0391\u03c0\u03ad\u03c4\u03c5\u03c7\u03b5 \u03b7 \u03ba\u03b1\u03c4\u03b1\u03c7\u03ce\u03c1\u03b7\u03c3\u03b7 :\n"}{"err":"false","errdescr":"\u03a4\u03bf \u03b1\u03c1\u03c7\u03b5\u03af\u03bf \u03b1\u03bd\u03b1\u03c1\u03c4\u03ae\u03b8\u03b7\u03ba\u03b5 \u03bc\u03b5 \u03b5\u03c0\u03b9\u03c4\u03c5\u03c7\u03af\u03b1!!"}

SyntaxError: JSON.parse: unexpected non-whitespace character after JSON data at line 1 column 143 of the JSON data

Αντιμετώπισε κάποια / κάποιος κάτι αντίστοιχο;

(Σημειωτέον, το αρχείο είναι pdf, <2MB και χωρίς κενά ή ειδικούς / ελληνικούς χαρακτήρες)

28
Νομίζω πως δε χρειάζεται άγχος για την προθεσμία. Αφού 2/9 -που θα δηλώσουμε προτιμήσεις- πέφτει Παρασκευή, μέσα στο ΣΚ (μάλλον Σάββατο) ενημερωνόμαστε για το που πρέπει να παρουσιαστούμε από Δευτέρα 5/9.

Υποθέτω, επίσης, πως αφού -όπως αναγράφεται στο ν. 4589/2019- η ποινή για μη ανάληψη υπηρεσίας αφορά σε όσους δεν αναλαμβάνουν εντός πέντε (5) ημερών από την ημερομηνία που ορίζεται στην ανακοίνωση της πρόσληψης -η οποία θα είναι από 1/9- θα έχουμε διορία μέχρι και την Τρίτη 6/9 για να αναλάβουμε.

Συν τοις άλλοις, η υπ’ αρ. 104627/ΓΔ5/10-8-2020 υπουργική απόφαση διευκρινίζει πως η προθεσμία των πέντε (5) ημερών για ανάληψη υπηρεσίας εκκινεί από την επομένη της ημερομηνίας τοποθέτησής τους. Άρα, αν βγει η τοποθέτηση το Σάββατο 3/9, η προθεσμία ανάληψης φτάνει μέχρι και την Πέμπτη 8/9.

Επί της ουσίας πάντως, όποια / όποιος αντιμετωπίζει πρόβλημα με τις διορίες, τις περισσότερες φορές (υπάρχουν και... ανελαστικές περιπτώσεις), μετά από επικοινωνία με το σχολείο που την / τον περιμένει, αν υπάρχει σοβαρό κώλυμα, μπορεί και να εξυπηρετήσουν κρατώντας αρ. πράξης ανάληψης στο πρακτικό για π.χ. τις 5/9 και να ξέρουν πως θα παρουσιαστείς στις 6/9 ή και στις 9/9. Κρατάω μια επιφύλαξη που -πλέον- πρέπει την ίδια μέρα να αποδεχθείς ψηφιακά τη σύμβαση και το σχολείο να αποστείλει το σχολείο τα δικαιολογητικά σου αυθημερόν στην οικεία ΔιΔΕ (όχι πως αν υπάρχει διάθεση δεν υπάρχει και τρόπος. Απλά, περιπλέκει κάπως περισσότερο τα πράγματα και είναι πιο εύκολο -βλ. υπάρχουν περισσότεροι λόγοι- να αρνηθούν).

Σελίδες: 1234 ... 17

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32277
  • Τελευταία: ΤΣΕΦΙ
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158517
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 557
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 314
Σύνολο: 329

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.