Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Debaser

Σελίδες: 12345 ... 17
29
Συγχαρητήρια και καλή τοποθέτηση σε όσες / όσους έλαβαν το πολυπόθητο μήνυμα!

Κ' αν δεν το λάβατε, μην απογοητεύεστε και μη... χολοσκάτε και πολύ! Η Β' φάση έρχεται πολύ γρήγορα και, μέχρι να βγει το έτος, θα υπάρξουν ευκαιρίες. Με χαμόγελο και καλή διάθεση, ο χρόνος περνάει με... υγεία  ;)


30
Καλησπέρα insenso.

Έχω την εντύπωση πως, από τη στιγμή που θα έχεις αποκτήσει παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια (γιατί μου φαίνεται αδιανόητο να εξετάζεσαι σε κάτι που δεν έχεις το τυπικό προσόν), έχεις διδαχθεί παιδαγωγικά θέματα (είτε την έχεις αποκτήσει μέσω ΕΠΠΑΙΚ ή άλλου σχετικού προγράμματος, είτε μέσω παιδαγωγικών μαθημάτων / ενοτήτων του πτυχίου ή του μεταπτυχιακού σου). Τα βιβλία που είχες σε αυτά, καλύπτουν τα οποιαδήποτε θέματα βάλουν σε επικείμενο διαγωνισμό.

Ξαναλέω, είναι εντύπωσή μου αλλά όχι γνώση μου καθώς δεν έχω λάβει μέρος σε σχετικό διαγωνισμό. Το βρίσκω κοινή λογική όμως (με όλους τους κινδύνους που κρύβει το "κοινή") να μην απαιτούν να έχεις εξαιρετικά εξειδικευμένη γνώση των σύγχρονων ερευνητικών ευρημάτων αλλά των γενικών αρχών και πρακτικών από τα κυριότερα παιδαγωγικά ρεύματα και, ίσως, και σε σχέση με τη διδακτική της ειδικότητάς σου. Σε αντίθετη περίπτωση, καλό ταξίδι στα ερευνητικά αποθετήρια...

31
Η μία είναι για ένταξη στον επικουρικό πίνακα και δεν προσμετράται ως επιμόρφωση στη γενική.

Από τις άλλες δύο, η μία θα μετρήσει αλλά, αφού τις έχω, δε βλάπτει να είναι καταχωρισμένες στο μητρώο μου. Ούτως ή άλλως, όλα αλλάζουν και σήμερα μετράει η μία, αύριο όμως, μπορεί να μετρήσουν και δεύτερη.

32
Καλησπέρα σε όλες / όλους!

Μπήκα σήμερα στο ΟΠΣΥΔ για να δω αν έχει επικαιροποιηθεί ο φάκελός μου (επιμόρφωση ειδικής + άλλες 2 επιμορφώσεις) και, αν και είναι καταχωρισμένα τα αιτήματά μου, δεν έχει επικαιροποιηθεί ο φάκελος.

Επικοινώνησα με την οικεία ΔΙΔΕ προς την οποία έχω υποβάλλει αίτημα και με παρέπεμψε στο ΥΠΑΙΘ.

Πήρα στο ΥΠΑΙΘ και με ενημέρωσαν πως δεν έχει ξεκινήσει ακόμα η καταχώριση από τις διευθύνσεις και θα δω την επικαιροποίηση μέχρι τέλος Ιουνίου.

Σκέφτηκα να ενημερώσω εδώ σε περίπτωση που είχε και κάποια / -ος άλλη / -ος την ίδια απορία.

33
Σχολική ζώνη / Απ: κλείσιμο σχολείων
« στις: Ιανουάριος 21, 2022, 02:27:16 μμ »
Εύχομαι να αναπτυχθούν καλά και ασφαλή φάρμακα αντιμετώπισης της νόσου για να ξεμπερδεύουμε με τους αλλεπάλληλους εμβολιασμούς και τα πιστοποιητικά.

34
Σχολική ζώνη / Απ: κλείσιμο σχολείων
« στις: Ιανουάριος 21, 2022, 02:24:13 μμ »
Πολύ φοβάμαι πως δε θα ξεμπερδέψουμε ποτέ (ή, τουλάχιστον, στο βραχυ/μεσοπρόθεσμο μέλλον).  :(

35
Θεωρείσαι πως έχεις Α επιπέδου (και άρα μπορείς να κάνεις αίτηση για Β όταν προκηρυχθεί επιμόρφωση) αλλά οι πληροφορικοί δεν παίρνουν έξτρα μόρια πληροφορικής επάρκειας (ούτως ή άλλως, στον πίνακά μας θα είχαν όλοι).

36
Καλησπέρα Aley και καλώς ήλθες στο pde.

Καταρχάς, για να κάνεις αίτηση για αναπληρωτής, θα πρέπει να ξανανοίξουν οι πίνακες και να καταθέσεις το πτυχίο σου, το πιστοποιητικό διδακτικής και εκπαιδευτικής επάρκειας και ό,τι άλλο πιστοποιητικό έχεις (γλώσσες, επιμορφώσεις κ.λπ.) στη διεύθυνση της περιοχής σου. Άρα, το "προσεχές διάστημα" που αναφέρεις θα είναι το 2023 και, αν όλα πάνε καλά, θα έχεις δικαίωμα να κάνεις αίτηση για το σχ. έτος 2023-2024.

Για το πιστοποιητικό διδακτικής και εκπαιδευτικής επάρκειας, αν δεν το έχεις, μπορείς να καταθέσεις τα υπόλοιπα αλλά, σύμφωνα με το έως τώρα σύστημα, θα βρεθείς αρκετά χαμηλότερα στους πίνακες από αυτούς που το έχουν. Αν το πάρεις σε δεύτερο χρόνο και μετά από την προθεσμία κατάθεσης, θα πρέπει να περιμένεις να το καταθέσεις όποτε ξανανοίξουν οι πίνακες (ανοίγουν κάθε 3 χρόνια οπότε, από το 2026).


37
Σχολική ζώνη / Απ: κλείσιμο σχολείων
« στις: Ιανουάριος 15, 2022, 12:01:14 πμ »
Sikat, αισθάνομαι πως αξίζει να σου απαντήσω.

Debaser, οι περισσότεροι από εμάς που ψέγουμε τους αντιεμβολιαστές/αρνητές/ομολογητές/κλπ είμαστε των σχετικών ειδικοτήτων με τις φυσικές επιστήμες, την υγεία ή και άλλες ακόμα που προσεγγίζουν τέτοια φαινόμενα όπως η πανδημία και τα συνακόλουθα, από τη δική τους επιστημονική σκοπιά.

3 σημεία:
α. Πώς ξέρεις ότι είστε οι περισσότεροι; (Δε χρειάζεται να μου απαντήσεις σε αυτό. Απλή υπογράμμιση).
β. Γιατί να ψέξετε; Αν είναι κάποιος πλανημένος, δε γνωρίζω να κερδίζεις κάτι με το να τον κατηγορήσεις. Σίγουρα, δεν τον βγάζεις από την πλάνη του. Αν σε ενδιαφέρει ή έχεις καλή πρόθεση και δεν έχεις προσδοκίες από το αποτέλεσμα, μπορείς να προσπαθήσεις να τον βοηθήσεις να δει την αλήθεια που βλέπεις. Αν τη δει, όμορφα! Αν όχι, κρίμα (και ανάλογα το πόσο σε ενδιαφέρει, συνεχίζεις να προσπαθείς να βρεις τρόπο να το πετύχεις).
γ. Αν και δεν λέει κάτι ιδιαίτερης βαρύτητας, και εγώ των Θετικών Επιστημών είμαι. Και συμφωνώ μαζί σου πως, η επιστημονική προσέγγιση είναι η πλέον κατάλληλη (η μόνη ίσως) για να εξαχθούν έγκυρα συμπεράσματα αλλά και να επινοηθούν και να παραχθούν τρόποι αντιμετώπισης της πανδημίας. 

Αυτό που ζητάμε άμεσα ή έμμεσα από όλους και όλες που υποστηρίζουν αντιεπιστημονικές απόψεις που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο να καθίσουν και να μελετήσουν τα βασικά μέσα τουλάχιστον από τα σχολικά βιβλία τα οποία είναι, όπως είναι γραμμένα, εδώ και και κάποιες δεκαετίες.

Και πάλι συμφωνώ. Μια καλή αρχή (γιατί τα σχολικά βιβλία, δεν περιλαμβάνουν όλα όσα χρειάζεσαι για να προσεγγίσεις επιστημονικά κάθε θέμα. Ακροθιγώς και μόνο).

Δεν μπορείς να έχεις άποψη όταν πέρασες (από το σχολείο) και δεν ακούμπησες τη γνώση. Με λίγα λόγια η επιστημονική γνώση δεν διαπραγματεύεται.

Εδώ αποκλίνουμε. Όσο και αν καταλαβαίνω την αγανάκτησή σου (την έχω αισθανθεί και εγώ σε κάποιες περιπτώσεις). Αλλά:
α. Το "δεν μπορείς να έχεις άποψη" είναι κάπως... απολυταρχικό. Και το ξαναλέω, σε νιώθω. Έχω ζήσει αρκετές καταστάσεις που η πολυφωνία εξέπιπτε σε χάβρα ή να επιχειρηματολογώ με κάποιον και αυτός, απλά, δεν ήταν διατεθειμένος να δεχτεί τίποτα πέρα από την άποψή του. Είναι κουραστικό. Αλλά αν θέλουμε να είμαστε καλοί συνομιλητές, οφείλουμε να τηρούμε τις αρχές του καλού διαλόγου (έχουν καταγραφεί / προταθεί σε διαφόρα κείμενα. Εγώ παραθέτω ενδεικτικά αυτό-->https://www.siatistanews.gr/voros/them/ar1209.html)
β. Η επιστημονική γνώση, μπορεί να μη διαπραγματεύεται αλλά σίγουρα αναθεωρείται. Επανεξετάζεται, επεκτείνεται, καταργείται. Και αυτό είναι και μέρος της ομορφιάς της. Το θέμα Εμβόλιο και Επιστήμη (φάρμακα και επιστήμη, υγεία και επιστήμη, παιδεία και επιστήμη κ.ο.κ.), στην κοινωνία μας, από τη στιγμή που υπάρχει και η στρατευμένη επιστήμη, από τη στιγμή που μπορεί να χρησιμοποιηθεί (κακώς, κάκιστα) και ως εργαλείο οικονομικών, πολιτικών και άλλων συμφερόντων, μπορεί μεν να παραμένει ο καλύτερος χώρος για να υπάρξει λύση, τίποτα όμως δε σε διασφαλίζει στο ότι η λύση που σου γίνεται γνωστή, είναι και η καλύτερη. Και σε κάποιους (ελπίζω όχι σε εσένα) να τους ακούγεται μέχρι και ψεκασμένο αλλά είναι μία πραγματικότητα (ή μία στατιστικά σημαντική πιθανότητα, αν προτιμάς). Το τί είναι καλύτερο για τους μη έχοντες, είναι άλλο από αυτό των εχόντων (βάλε όποιο μέγεθος δύναμης θέλεις στο "έχοντες" - λεφτά, όπλα, γνωριμίες, γη, εξουσία κ.λπ.). Σε αυτό το πλαίσιο, οποιοσδήποτε λόγος για την καλή επιστήμη που αναβλύζει ανεξίκακη από την πηγή και έρχεται φρέσκια και ανεπεξέργαστη σε εμάς και άρα, όταν κάτι έχει τη "βούλα" της, το καταπίνουμε αμάσητο γιατί θα είναι σίγουρα καλό, μου φαντάζει κάπως αφελής. Και ελπίζω να σφάλλω.

Μάλιστα, αν λάβουμε υπόψη πως όλη η ιστορία με τους αρνητές ξεκίνησε εδώ και πολλά χρόνια από μία αποτυχημένη έρευνα με τα παιδικά εμβόλια η οποία τα σύνδεσε με τον αυτισμό γίνεται κατανοητό πόσο επικίνδυνο είναι να παίζουμε με την υγεία και την ασφάλεια μικρών και μεγάλων.

Και πάλι μαζί. Η εποχή / γενιά της επίπεδης γης. Χωρίς σχόλια.

Προσωπικά δεν πρόκειται να κουνάω το κεφάλι μου με ΄΄κατανόηση΄΄ σε κάθε συζήτηση που γίνεται δίπλα μου και όλοι τα βρίσκουν με όλα. Θα λέω πάντα την άποψή μου που είναι και η επιστημονική.

α. Δε χρειάζεται να κουνάμε το κεφάλι μας. Η κατανόηση (χωρίς εισαγωγικά) όμως, μας είναι απαραίτητη. Χωρίς αυτή, δεν μπορούμε να έχουμε παραγωγικό διάλογο (κατ' επέκταση και αντίλογο). Και καταλήγουμε να λέει ο καθένας το δικό του φωνάζοντας (ή π.χ. γράφοντας με έντονη γραμματοσειρά 50pt...).
β. Δε σου απαγορεύει κανένας να λες την άποψή σου. Και θα σου αναγνωρίσω πως είναι μία επιστημονική άποψη. Μην κάνεις το αντιεπιστημονικό σφάλμα όμως να είσαι απόλυτα σίγουρος περί μίας, ομοούσιας και οικουμενικής αλήθειας. Είναι προς όφελος να κρατάς ένα ενδεχόμενο πως μπορεί να κάνεις λάθος (ή κάποιος άλλος να είναι πιο σωστός - νομίζω πως κάπου εκεί ήταν και το πνεύμα της ανάρτησης της klio. Αλλά δε μιλάω εξ ονόματός της).

Ελπίζω να μη με παρεξηγήσεις. Δεν έχω πρόθεση να σου επιτεθώ. Προσπαθώ για το διάλογο.

Φιλικά.
_____

38
Σχολική ζώνη / Απ: κλείσιμο σχολείων
« στις: Ιανουάριος 14, 2022, 02:49:20 πμ »
Καλή χρονιά σε όλες και όλους!

Θα σας ζητήσω προκαταβολικά συγγνώμη για το μέγεθος αυτής της ανάρτησης. Έχει ενωτικό χαρακτήρα και δεν έχω σκοπό να προσβάλλω καμία / κανέναν. Αν δεν σας αρέσει, αγνοήστε την.

Διάβαζα -πάλι- το νήμα και, αν και το θέμα του είναι "Κλείσιμο σχολείων" γρήγορα έχει οδηγηθεί στη γνώριμη αντιπαράθεση απόψεων περί εμβολίων και εμβολιασμού. Και έτσι όπως διάβαζα, μου γεννήθηκε η εξής ερώτηση: "Ο διχασμός είναι έμφυτή μας τάση ή είναι προϊόν του πώς χειρίζονται οι κυβερνώντες μία ειδική κατάσταση;"

Το πρόβλημα δεν είναι αν υπάρχουν δύο "στρατόπεδα" απόψεων - των αρνητών και των αποδεχόμενων το εμβόλιο ως αντιμετώπιση της πανδημίας. Η γκάμα των αποχρώσεων, στο ένα στρατόπεδο κυμαίνεται από την άρνηση της ύπαρξης της πανδημίας μέχρι την επιφύλαξη απέναντι στην ουσιαστική αποτελεσματικότητα χρήσης αυτών των καινούριων σκευασμάτων και στο άλλο, από την απρόθυμη συμμετοχή (καλύτερα να ρισκάρω εμβολιασμένος) μέχρι την ενθουσιώδη αποδοχή. Υποθέτω πως η γκάμα ακολουθεί την κανονική κατανομή και συνεχίζω.

Παρατηρώντας από ψηλά το φάσμα, δεν μπορώ να διακρίνω πεδίο συνύπαρξης. Αν και δεν είμαι ένθερμος υποστηρικτής της αντικειμενικής πραγματικότητας, σε αυτό το πεδίο υπάρχει ένα αναγνωρίσιμο από όλους σημείο το οποίο θα διαχωρίζει σε δύο στρατόπεδα τις απόψεις: Το αν -λόγω της όποιας εκ της γκάμας άποψης- εμβολιαστεί κανείς ή όχι. Άρα, το όποιο δίπολο υπάρχει σε συνδιαλεγόμενους, είτε εδώ είτε εκ του σύνεγγυς είτε παντού, μπορεί να μειωθεί στο "Εμβολιασμένοι - Ανεμβολίαστοι" (υποθέτω, επίσης, πως στους ανεμβολίαστους, δεν υπάρχει πρόθυμος που περιμένει / δεν έχει πρόσβαση στο εμβόλιο).

Αν συμφωνούμε μέχρι εδώ, λαμπρά! Σε αυτήν την περίπτωση, δεν υπάρχει νόημα στο να συνεχίσουν διαξιφισμοί και λογομαχίες γιατί, πλέον, είναι μετρήσιμη η επικράτηση ενός εκ των δύο στρατοπέδων (Ποσοστό εμβολιασμών ενηλίκων - Ελλάδα: 78% https://www.ecdc.europa.eu/en/publications-data/data-covid-19-vaccination-eu-eea).

Αλλά φευ! Κάπου εδώ ξεκινάει το πρόβλημα. Η ανάγκη. Των μεν ανεμβολίαστων να πείσουν τους εμβολιασμένους πως εξαπατήθηκαν και, με τον εμβολιασμό τους, ευθύνονται για το πώς περνάμε καθώς προωθούν μία ατζέντα αλλότριων συμφερόντων - οικονομικά, απολυταρχικά κ.α.. Των δε εμβολιασμένων να πείσουν τους ανεμβολίαστους πως εξαπατήθηκαν και, με την άρνησή τους, ευθύνονται για το πώς περνάμε καθώς παρατείνεται η πανδημία. Και, επί της ουσίας, αμφότεροι επιθυμούν την επιβεβαίωση.

Θα φανώ αιρετικός εδώ αλλά, δε με ενδιαφέρει αν κάποια από τις δύο πλευρές έχει δίκιο και ίσως, να μην έχουμε όλα τα δεδομένα για να μπορέσουμε να αποφανθούμε. Άλλωστε, τα περισσότερα από αυτού του τύπου τα συμπεράσματα που κομίζουν αλήθεια, είναι θέμα χρόνου το να φανούν παρωχημένα και ανεπίκαιρα. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι γιατί δεν αφιερώνουμε την ενέργεια που σπαταλάμε στους διαξιφισμούς στο να συμφωνήσουμε από κοινού σε ένα μοντέλο επιχειρηματολογίας που θα στερείται αφορισμών, χαρακτηρισμών και επιθέσεων.  Και δεν μπορώ να μη σημειώσω τη συμβολή της εκάστοτε κυβέρνησης σε αυτό το φαινόμενο.

Όταν οι κυβερνητικοί χειρισμοί περνάνε μέσα από υποχρεωτικότητα, πρόστιμα και απαγορεύσεις, χωρίς να έχει προηγηθεί καθαρός διάλογος με τους πολίτες τότε είναι σαν να μας μοιράζουν άσπρες και μαύρες στολές. Τότε είναι που καλλιεργείται ένας "πολιτισμός" αντιπαράθεσης μεταξύ μας και ανεβαίνει το θερμόμετρο επικίνδυνα (κάποιες φορές, στο σημείο εκκόλαψης του αυγού του φιδιού). Και η αντιπαράθεσή μας συντηρεί και δικαιώνει την υποχρεωτικότητα, τα πρόστιμα και τις απαγορεύσεις. Και από εκεί και πέρα, όλες οι χοντράδες και οι βαρβαρότητες γίνονται για το καλό μας, για την ασφάλειά μας, για το δίκαιο. Και, δυστυχώς, εμείς τις πράττουμε...

Κλείνοντας αυτές τις σκέψεις, δε θέλω να πιστέψω πως έχουμε έμφυτη την τάση του διχασμού. Αλλά ούτε την εκάστοτε κυβέρνηση θέλω να ψέξω γιατί έτσι, αφενός της αναγνωρίζω περισσότερη δύναμη και επιρροή πάνω μου από όση επιθυμώ, αφετέρου με σκιαγραφώ σαν ένα άβουλο και αδύναμο lemming που ακολουθεί το βασιλιά και τους άλλους στο γκρεμό (ή... στην κάλπη  ;) ).

Καλοί μου άνθρωποι -που έλεγε και ο εμβληματικός Θανάσης- ίσως θα πρέπει να αναζητήσουμε διέξοδο από αυτόν το φαύλο κύκλο της αναζήτησης σφαλμάτων και ευθυνών και να αρχίσουμε να κρίνουμε τα ορθά. Να διαφημίζουμε και να βελτιώνουμε αυτά που θεωρούμε εμείς ορθά παραδείγματα, εξετάζοντας και αφήνοντας την ορθότητα να αναδειχτεί αυτόφωτα και όχι μέσα από αντιπαραβολή με τη στρεβλότητα της άλλης άποψης. Και να μπορούμε να επικοινωνούμε το ό,τι πιστεύουμε, χωρίς να έχουμε την ανάγκη της συντριπτικής, εξευτελιστικής επικράτησής του απέναντι στο πιστεύω του άλλου. Και αν είναι όντως πιστεύω μας, δεν έχουμε την ανάγκη της παραδοχής της ορθότητάς του από άλλους - αλλιώς, είναι "νομίζω".

Ίσως έτσι, θα μπορέσουμε να δεχτούμε πως μπορεί να κάνουμε και εμείς λάθος, να αναγνωρίσουμε τα λάθη μας και, εν συνεχεία, να μάθουμε από αυτά.


39
Άδειες / Απ: Άδειες αναπληρωτών εκπαιδευτικών
« στις: Νοέμβριος 29, 2021, 07:27:00 μμ »
Δες εδώ...
https://www-alfavita-gr.cdn.ampproject.org/v/s/www.alfavita.gr/ekpaideysi/335696_anaplirotes-oi-adeies-poy-dikaioyntai-oi-ekpaideytikoi?amp_js_v=a6&amp_gsa=1&amp&usqp=mq331AQKKAFQArABIIACAw%3D%3D#aoh=16381349918261&referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&amp_tf=%CE%91%CF%80%CF%8C%20%251%24s&ampshare=https%3A%2F%2Fwww.alfavita.gr%2Fekpaideysi%2F335696_anaplirotes-oi-adeies-poy-dikaioyntai-oi-ekpaideytikoi

Σε ευχαριστώ πολύ georgia06. Τις αυτές πληροφορίες περιέχει κ' στο https://www.anaplirotes.gr/poies-adeies-dikaioyntai-anaplhrwtes-kai-woromisthioi/ κ' περιλαμβάνει κ' άλλες περιπτώσεις (όπως άδεια δυσίατου νοσήματος) κ' σε αυτές είχα μείνει κ' εγώ αλλά, έτσι όπως μου τα έλεγε η διευθύντρια, εννοούσε πως είχαν καινούριες οδηγίες (του 2021 - αυτές που αναφέρεις και αναφέρω κ' γω, είναι του 2020). Όσο κ' αν έχω ψάξει όμως, δεν έχω βρει κάτι πιο νέο.

Anyway, το θέμα μου έληξε κ' δέχθηκε τη βεβαίωση ιδιώτη για τη 1 ημέρα. Απλά ήθελα να είμαι σίγουρος πως δεν έχει εκδοθεί κάτι νεότερο. Όπως κ' να 'χει, σε ευχαριστώ κ' πάλι.

40
Άδειες / Απ: Άδειες αναπληρωτών εκπαιδευτικών
« στις: Νοέμβριος 28, 2021, 11:09:22 μμ »
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Για το μπέρδεμα με την ΥΔ, οφείλεται στο ότι πέρυσι, στο σχολείο τοποθέτησής μου, ο διευθυντής, δεχόταν ΥΔ για 1-2 μέρες από όλους. Μάλλον ήταν παράτυπος αλλά, γι' αυτό μου είχε δημιουργηθεί η εντύπωση.

Σχετικά με την γνωμάτευση από δημόσιο γιατρό; Ισχύει πως αν η αναρρωτική είναι για 1-3 ημέρες δεν χρειάζεται; Αν ναι, γνωρίζετε την εγκύκλιο / τον νόμο που το αναφέρει;

41
Άδειες / Απ: Άδειες αναπληρωτών εκπαιδευτικών
« στις: Νοέμβριος 25, 2021, 06:34:09 μμ »
Καλησπέρα σε όλες / όλους!

Θα ήθελα τα φώτα σας. Απουσίασα μία ημέρα λόγω ασθένειας και πήγα να αιτηθώ άδεια με υπεύθυνη δήλωση. Την επομένη, η διευθύντρια μου είπε πως, σε επικοινωνία που είχε με τη ΔΙΔΕ, της είπαν πως, πλέον, οι αναπληρωτές πρέπει να έχουν ιατρική γνωμάτευση μόνο.

Πήγα στο τοπικό ιατρείο του ΕΦΚΑ και ζήτησα να μου δώσουν γνωμάτευση αλλά μου είπαν το αμίμητο "για να πάρετε τέτοια γνωμάτευση, πρέπει να κλείσετε ραντεβού και να σας εξετάσουμε την ημέρα για την οποία αιτείστε αδείας" (δηλ. να έχεις προβλέψει πότε θα αρρωστήσεις κ' να κλείσεις ραντεβού ώστε, όσο είσαι άρρωστος, να πας για να σε εξετάσουν).

Δεν είχα καμία όρεξη να πολεμήσω αυτόν τον παραλογισμό. Γι' αυτό, πήγα στο γείτονα ιδιώτη γιατρό (συμβεβλημένο με τον ΕΦΚΑ) και μου την έδωσε (με το αζημίωτο βεβαίως...). Την κατέθεσα και όλα καλά. Μέχρι που...

Σήμερα μου είπε πως οι διαγνώσεις που χρησιμοποιούμε (οι αναπληρωτές) για αναρρωτικές, πρέπει να είναι υποχρεωτικά από δημόσιο γιατρό / δομή και πως αυτό είναι φετινή αλλαγή (όπως και η μη δυνατότητα λήψης της άδειας με Υ.Δ.)

Επειδή αρχίζω να χάνω την ψυχραιμία μου, γνωρίζετε αν τα όσα μου λέει ισχύουν (κ' εκνευρίζομαι αδίκως) ή υπάρχει κάπου πρόσφατη, ρητή αναφορά (νόμος, εγκύκλιος κ.λπ.) που να επιτρέπει ή να απαγορεύει :

α) την υποβολή γνωμάτευσης από ιδιώτη γιατρό;
β) τη δυνατότητα λήψης της άδειας με Υ.Δ.;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.

42
Σχολική ζώνη / Απ: κλείσιμο σχολείων
« στις: Νοέμβριος 19, 2021, 03:01:17 μμ »
Μέχρι πρότινος, τα στοιχεία ήταν στη διάθεση της διεύθυνσης κ' μπορούσαν να τα δώσουν σε όποιο μαθητή είχε ξεχάσει το username του (το password δεν είναι γνωστό κ', μέχρι πρότινος, μόνο ο μαθητής μπορούσε να το ανακτήσει μέσω ΠΣΔ).

Από φέτος ( ; ) έχουν ενεργοποιήσει μία υπηρεσία registry (register.sch.gr) στην οποία έχει πρόσβαση ο υπεύθυνος μαθητολογίων (εγγραφών, μετακινήσεων κ.α.) του σχολείου (υποχρεωτικά μόνιμος και -συνήθως- υπεύθυνος και του myschool). Από αυτήν την πλατφόρμα, μπορούν πλέον να επαναρχικοποιήσουν τον λογαριασμό για κάθε μαθητή και να εκτυπώνουν κ' καινούριο password αν έχει χαθεί και αυτό.

Οι λίστες με τα username -συνήθως- δεν κυκλοφορούν αλλά, σε ορισμένα σχολεία, δίνουν από μία στους υπύθυνους τμημάτων για κάθε τμήμα που έχουν ώστε να απευθύνονται σε αυτούς οι μαθητές.

Σελίδες: 12345 ... 17

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159771
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 529
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 528
Σύνολο: 536

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.066 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.