Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - serton

Σελίδες: 123 ... 37
1
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιανουάριος 18, 2024, 09:33:49 μμ »
@serton
Αυτά είναι τα μόνα μηνύματά μου στα οποία γίνεται αναφορά στους νεοδιόριστους. Δεν χαρακτηρίζω αφελή κανέναν. Διακρίνω δυο κατηγορίες: α. όσους θα ευνοηθούν από την αξιολόγηση αυτή επειδή έχουν μέσο και τους χαρακτηρίζω πονηρούς και επειδή την υπερασπίζονται κιόλας αντί απλά να σωπαίνουν, ενώ ξέρουν πως είναι "αναξιοκρατική αξιολόγηση" τους λέω και κουτοπόνηρους β.όσους είναι απελπισμένοι, δηλ δεν έχουν άλλη επιλογή ουσιαστικά. Απελπισμένος δεν το λέω ειρωνικά, το λέω με απόλυτη ενσυναίσθηση. Αν είχε ανάμεσα στο να του πεινάσει το παιδί και να περάσει αξιολόγηση, με το μέρος του καθαρά είμαι. Και σιγά μην αφήσει το παιδί του πεινασμένο για να βάλει πλάτες να μην περάσει η αξιολόγηση σε όσους δεν έβαλαν πλάτη σε τίποτα.
Με όσα είπα, δεν νομίζω πως διαφωνούμε σε κάτι. Νομίζω λοιπόν πως σε θύμωσα όταν είπα πως η ίδια (που δεν βρέθηκα σε ανάγκη, το παραδέχτηκα δηλ και αυτό, άρα με εξαίρεσα από τους απελπισμένους και με εξέθεσα κιόλας) δεν εγκρίνω την στάση όσων δέχονται την αξιολόγηση, αλλά είμαι επιεικής και κάλεσα και τους άλλους να μην είναι σκληροί απέναντί σας. Γιατί όμως να μου θυμώσεις που δεν βρέθηκα σε ανάγκη; Και μόνο που καταλαβαίνω πως αισθάνεσαι και σε δικαιολογώ έπρεπε να σου φτάνει. Ούτε θα έπρεπε να σε ενοχλεί που κρίνω τους άλλους με μεγαλύτερη επιείκεια από εμένα την ίδια. Δεν είναι σύνδρομο ανωτερότητας αυτό, είναι ηθικός κώδικας.

οκ ισως δεν εξεφρασες αρχικα σωστα τι εννοεις κουτοπονηρους ή εγω δεν το καλαβα καλα εξ αρχης και το πηρα αλλιως..τωρα που εγραψες τι ακριβως εννοουσες προσωπικα κανενα προβλημα μαζι σου..

2
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιανουάριος 18, 2024, 02:08:20 πμ »
Κι εσένα ποιος σου ζήτησε την άποψή σου για την άποψή μου;

ΥΓ. Είδες πόσο άσχημο είναι αυτό που έκανες; Μπορείς να πεις πού διαφωνείς και να μιλήσουμε ευγενικά και ωραία. Αν δεν θες, απλά προσπερνάς.
..
Ανηκω στους νεοδιοριστους αρα σ αυτους που λες οτι δινεις εγκριση ή επιεικεια για οποια αποφαση τους.. προσωπικα λοιπον δε στα ζηταω.δεν σε εχω ορισει κηδεμονα...θα κανω οτι νομιζω.. χάρες από ανωτερους ανθρωπους ή αναθεματα από όσους θεωρουν οτι τους χρωσταω ωστε να μην τους παρω στο λαιμό μου  με τις προσωπικες μου αποφασεις όπως έχει γραφτει ,δεν μου χρειαζονται ..

ΥΓ.. μην ανησυχεις δεν πληγωθηκα ωστε να δω αν ειναι ασχημο ή οχι. οταν λοιπον ολοι οσοι ειστε εξω απο το χορο χαρακτηριζετε ως αφελεις ή κουτοπονηρους ή οπως αλλιως σας ερχεται στο μυαλο, οσους βρισκονται μεσα στο χορο , δεν νομιζω οτι ο τροπος μου δεν ειναι ωραιος-εκτος αν θεωρεις εσυ ωραιο τροπο χαρακτηρισμους που και η ιδια εκανες- , εδικα οταν τοσα χρονια οπως εγραψα σε αλλον χρηστη του φορουμ, ανεχθηκα εγω- και το "εγω" το χρησιμοποιω για τη διευκολυνση της συζητησης,σε  ολους αναφερομαι στην ουσια- προσωπικες επιλογες του καθενος με γνωμονα τον ατομικισμο τους και την παρτη τους, αδιαφορωντας αν επαιρναν εμενα και τοσους αλλους στο λαιμο τους  ρίχνοντας το  στην αναγκη που ειχαν για δουλεια..οι υπολοιποι δεν εχουμε αναγκες, απο χομπι παιδευομαστε....

3
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιανουάριος 17, 2024, 11:54:20 μμ »
Αφελής όντως δεν είναι κανείς. Κανείς πάλι με σώας τας φρένας δεν θέλει να αξιολογηθεί με τους όρους της αξιολόγησης αυτής, ούτε νέος, ούτε γέρος. Αυτά είναι τα αξιώματα. Αφού λοιπόν κάποιοι δέχονται ευχαρίστως να αξιολογηθούν πρέπει να υποθέσουμε πως είναι είτε απελπισμένοι, είτε πονηροί. Οι πονηροί είναι συνήθως και κουτοπόνηροι, οπότε ξέρουμε ποιοι είναι. Οι απελπισμένοι είναι οι περισσότεροι. Αυτοί δεν έχουν την έγκρισή μας, αλλά πρέπει να έχουν την επιείκειά μας. Λέω εγώ δηλ.

και ποιος σου ζητησε  εγκριση ή επιεικεια ;;

4
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιανουάριος 16, 2024, 03:04:23 μμ »
Αυτό με λυπεί κι εμένα βαθιά.Καλώς ή κακώς, η "αξιολόγηση" ξεκινά από τους νεοδιόριστους.Όσο κι αν φοβούνται (που είναι ανθρώπινο) πρέπει να σκεφτούν ότι αυτή τη στιγμή αυτοί αποφασίζουν για την τύχη ολόκληρου του κλάδου και να μη σκέφτονται κοντόφθαλμα και ατομιστικά. Δεν έχουν να χάσουν αυτή τη στιγμή τίποτα υπογράφοντας την απεργία-αποχή,μόνο να σώσουν έχουν.Σε αρκετές πόλεις της επαρχίας όμως δυστυχώς δεν υπάρχει η παραμικρή αντίσταση. Αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι νεοδιόριστοι αυτοί εκπαιδευτικοί είναι ότι τις συνέπειες θα τις βρουν μπροστά τους,ακόμη κι αν εφέτος κρίθηκαν "πολύ καλοί" ή "εξαιρετικοί".Και δυστυχώς θα παρασύρουν κι όλους τους άλλους με αυτή τους την επιλογή.Κρίμα.


 Σοβαρά τώρα;οταν ψηφιζουν καποιοι διαρκως τους ιδιους με κομματικα κριτηρια ή ακομα χειροτερα βυσματικα-γιατι  κομματικα αντε μπορει καποιος να ισχυριστει εχει και μια ιδεολογια,καπου πιστευει ,λεμε τωρα, ενω βυσματικα ανταλλάσσει ψηφο με παροχες- δεν παιρνουν και ολους τους αλλους στο λαιμο τους;;οταν χρονια ολοκληρα υπηρχε στην εκπαιδευση η φαμπρικα των μεταπτυχιακών ειδικής ακομα και σε χωρες που δεν ξερανε τη γλωσσα αλλα και περνουσαν αλλους στους πινακες μεσω της ειδικής και επαιρναν και μορια γλωσσας που δεν την κατειχαν αυτο δεν ηταν κοντοφθαλμος και ατομικος τροπος σκεψης;οταν καποιοι χαιρονταν και τιμουσαν με τις επιλογες τους τις τριμηνες προσληψεις-τις οποιες υποστηριζε και συγκεκριμενη παραταξη ,δεν αναφερομαι στη δακε που θα το εβρισκε κανεις και λογικο ως ενα βαθμο- που και λιγοτερο καιρο δουλευαν και πιο γρηγορα ανεβαιναν θεσεις στον πινακα προσπερνώντας αλλους  δεν ηταν κοντοφθαλμος κι ατομικος τροπος σκεψης, δεν επαιρναν κι αλλους στο λαιμο τους με τις ελαστικες μορφες εργασιας που προωθουνταν;;και ποσα αλλα μην τα απαριθμησω δεν ξερω ποτε θα τελειωσω...οταν κατι βγαινει σε καποιον ειναι μαγκια του κι οταν κανει καποιος αλλος κατι που δε μας συμφερει ή αρεσει ειναι κοντοφθαλμος τροπος σκεψης και μας παιρνει ολους στο λαιμο του; και βγαινει να μιλησει κατα των ιδιωτικων πανεπιστημιων και να διαδηλωσει-κι εγω κατα ειμαι μη βιαστείτε να χαρακτηρισετε-ο πλεον προσοντουχος κλαδος των πληρωμενων μεταπτυχιακών;ας λειτουργει ο καθενας οπως θελει αλλα μην υποτιμουν νοημοσύνες αλλων..παντα κουτοπονηρος που δρουσε ατομικα ηταν αυτος ο κλαδος κι ετσι θα παραμεινει..γνωμη μου παντα..
ΥΓ...δεν πιστευω σε αυτη τη μορφη αξιολογησης για να μη βιαστει κανεις κατα τη συνηθη και προσφιλη τακτικη του κολλαω ταμπελα οταν ακουω κατι που δεν μου αρεσει, προκειμενου να μειωσω τον αλλον που τολμαει να μου πει δυσαρεστες αληθειες..



Δεν είναι θέμα αφέλειας , είναι έλλειψη συντονισμού και συσπείρωσης. Είναι που δεν έχουμε να κρατηθούμε από κάπου, ειδικά σε μικρές πόλεις. Οι ΕΛΜΕ απούσες οι πιο παλιοί συνάδελφοι νοοτροπία ωχαδερφισμού και λογικής αφού δε συμβαίνει στο δικό μου σπίτι το παίζω νομοταγής. Μέχρι να φτάσει το κακό σε μένα θα έχω φύγει... Και σε όλα αυτά βάλτε και το τυράκι της μονιμοποίησης που οκ μπορεί και να μην ισχύει αλλά έχει συμπεριληφθεί στο νόμο.
Το πιο βασικό: υποστήριξη από πουθενά, το σπίτι του γείτονα καίγεται...



κανεις λαθος ισχυει ..εισαι δοκιμος που σημαινει οτι θελει καθε υπουργειο καθε φορα..πχ ενας κανονικα μονιμος μπορει αν θελει να κανει αιτηση μεταταξης , ενας δοκιμος αν θελει δεν μπορει , δεν του δινουν το δικαιωμα. αυτο μπορει να το βρει και σε διεκδικηση θεσης ευθυνης αναλογως την εγκυκλιο καθε φορα..και παει λεγοντας.


5
Α γεια σου εσπερε!!!αυτό έλεγα κι εγώ ..ξεφτιλιστηκαν μέχρι και τα διδακτορικά..θεωρητικα τουλαχιστον κάποιοι έχουν περισσότερα πτυχία από ένα καθηγητή πανεπιστημίου πλέον ,γιατί στην ουσία αν είναι αγορασμενο όπως τα περισσότερα βραστά ...έτσι η αλλιώς όμως υποβαθμίστηκαν όλα...επίσης δεν καταλαβαίνω το επιχείρημα κάποιων περί μεταδοτικότητας..λένε κάποιοι ότι ο διαγωνισμός μετράει γνώσεις αλλά αυτός που τις έχει μπορεί να μην είναι ικανός ,μεταδοτικός κλπ..δηλαδή με επετηρίδα ή προσοντολογια η ικανότητα κι η μεταδοτικότητα εξασφαλίζονται;πέρα από γνώσεις τίποτα άλλο δεν μπορεί να εξασφαλιστεί αν δεν μπεις στην τάξη..ο διαγωνισμός ή το προσοντολοηιο έχουν να κάνουν καθαρά και μόνο με τον τρόπο εισαγωγής στην τάξη..αυτό ψάχνει το κράτος ...τίποτα άλλο..
Οπότε καλύτερα διαγωνισμός για να φανούν οι γνώσεις που με το προσοντολογιο δεν εξασφαλίζονται έτσι όπως κατάντησε η απόκτηση πτυχίων.ειχα πει παλιότερα ότι αν υπήρχε ένας τρόπος να ελεγχθούν τα πτυχία θα ήταν οκ γιατί δεν θα τα είχαν όλοι..εφόσον αυτό είναι ανέφικτο για μενα η λύση είναι μονόδρομος.τωρα θα μου πει κάποιος το πτυχίο δεν τις εξασφαλίζει;όχι σε πολλές περιπτώσεις ..μιας κι είπε η ppil για τους δασκάλους της κόρης της να πω κι εγώ για γνωστή μου φιλόλογο που δεν ήξερε να ξεχωρίζει τη γενική κτητική από τη γενική αντικειμενική,δούλεψε όμως με σεμινάριο ειδικής που ήταν από αυτά που είχαν πρωτοβγει τότε που δεν τα έκανε ο κόσμος σωρηδόν πριν καμιά δεκαπενταετία και έτσι απέκτησε προϋπηρεσία και τελικά διορίστηκε πέρσι και σε λύκειο μάλιστα να προετοιμάζει για πανελλήνιες τα παιδιά ..και μετά απορούμε γιατί πάνε φροντιστήριο...θα μου πεις γενικεύεις τώρα..όχι απλώς θέλω να πω ότι όλοι έχουμε γνωστούς τόσα χρόνια που αξίζουν ή δεν αξίζουν την θέση που εχουν..αυτή στον γραπτό δεν θα περνούσε και δικαίως ..κάποιοι θα πουν  αυτή είναι δουλειά του πανεπιστημίου και δίκιο θα έχουν..αυτό θα ήταν το καλύτερο ,αλλά όλοι ξέρουμε σε ποια χώρα ζούμε δυστυχώς.

6
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αιτήσεις για Πειραματικά
« στις: Ιούλιος 20, 2023, 02:30:23 πμ »
Στο ΕΑΠ τα μεταπτυχιακά έχουν εξαμηνιαία διάρθρωση. To αν δεν το ξέρουν οι υπάλληλοι που επεξεργάζονται τις αιτήσεις είναι άλλο. Μήπως εννοούν τις μεμονωμένες ενότητες που δεν εντάσσονται σε κάποιο μεταπτυχιακό;

Ναι αυτό το γνωρίζω,ρωτάω αν παίρνεις μεμονωμένες ενότητες μπορείς τελικά σε βάθος χρόνου να συγκεντρώσεις συγκεκριμένες μονάδες που να αντιστοιχούν σε ένα πλήρες μεταπτυχιακό;τι νόημα "ύπαρξης" έχουν οι μεμονωμένες ενότητες , σε τι χρησιμεύουν ως πρόγραμμα.

7
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αιτήσεις για Πειραματικά
« στις: Ιούλιος 19, 2023, 08:18:50 μμ »
Σε αυτό να κάνετε ένσταση γιατί υπάρχουν μεταπτυχιακά στο ΕΑΠ με εξαμηνιαίες ενότητες. Τόσο απλά.


Αλήθεια οι εξαμηνιαίες ενότητες τι ακριβώς είναι στο ΕΑΠ;πως λειτουργεί αυτό το σύστημα;αν θεωρείται άσχετο ας το μεταφέρουν οι διαχειριστές γιατί δεν γνωρίζω αν υπάρχει νήμα για μεταπτυχιακά ΕΑΠ ..μην ανοίγουμε 15ιδια θέματα αν υπάρχει ήδη άλλο ανοιχτό..ευχαριστώ!!

8
pati για οσους ειναι διορισμενοι κι υπερασπιζονται το γραπτο  διαγωνισμο βρισκεις να πεις, για οσους εχουν τιγκαρει στις μουφα πιστοποιησεις και πτυχια κι ετσι τα καταντησαν κουρελοχαρτα ακυρωνοντας και τα δικα σου που λες οτι εχουν αποκτηθει  με κοπο και μοχθο , οπως και καποιων άλλων ελαχιστων , δεν βλεπω να σχολιαζεις..μηπως επειδη λες αφου τα χω κι εγω ας τα χουν κι αλλοι εγω ειμαι μεσα στους διορισμους..δεν θα επρεπε ατομα σαν εσενα -οπως μας τα λες-να βρει δυο κουβεντες και γι αυτο;δεν βλεπετε καποιοι οτι κουρελιαστηκαν μεχρι και διδακτορικα;νομιζετε σε καλο θα βγει αυτο ή οτι τελειωνουν τα βασανα σε εναν διορισμο ο οποιος σαφως κι ειναι πολυ σημαντικος..ετσι πιστευαμε ολοι μεχρι που ηρθε η αξιολογηση και ποιος ξερει μετα τι αλλο. σαφως και για οποιον ειναι αδιοριστος  ειναι βασικο να πιασει το πρωτο μαξιλαρακι που ειναι ο διορισμος και μετα βλεπουμε οτι ερθει θα αντιμετωπιστει στην ωρα του αλλα δεν αργουν και τοσο να βγουν κι αλλα στο δρομο σου μη νομιζεις...ειλικρινα δε σε ποναει ολους αυτους τους κοπους καποιοι να στους ακυρωνουν ;προσωπικα βαρεθηκα με τα ξερα να καιγονται και τα χλωρα και με το βασιλικο να ποτιζεται κι η γλαστρα..προτιμω εστω και με επιπλεον κοπο και πονο να ξεχωριζει η ηρα απ το σταρι..πολυ ευκολα μιλατε καποιοι για κακια εκ μερους των διορισθεντων και για κατσικες γειτονων κλπ..ποιος σκαβει ομως τον λακο του αλλου στην πραγματικοτητα μπορει και να μας εκπληξει  αν σκεφτουμε αντικειμενικα κι εξω απο τον εαυτο μας για οποιον μπορει οντως να το κανει.

9
Πρόεδροι εκπαιδευτικών: Ο γραπτός ΑΣΕΠ είναι στρεβλός θεσμός

https://fresh-education.gr/%cf%80%cf%81%cf%8c%ce%b5%ce%b4%cf%81%ce%bf%ce%b9-%ce%b5%ce%ba%cf%80%ce%b1%ce%b9%ce%b4%ce%b5%cf%85%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%8e%ce%bd-%ce%bf-%ce%b3%cf%81%ce%b1%cf%80%cf%84%cf%8c%cf%82-%ce%b1%cf%83%ce%b5/



Χαχαχαχα...πρόεδροι συλλόγων...περισσότεροι οι πρόεδροι από τους εκπαιδευτικούς καταντησαμε...έχει πολύ γέλιο ο κλάδος...για αυτό δεν μας παίρνει κανείς και στα σοβαρά...βέβαια τροφοδοτουμε κι εμείς αρκετά...

10
Σου απάντησα σε αυτό. Κάνεις παιδαγωγική κατάρτιση σαν κράτος. Υποτίθεται στην παιδαγωγική κατάρτιση πιστοποιηθηκαμε.

Οπότε οι 30000 μπαίνουν με βάσει τα προσόντα τους σε μια σειρά. Αν ήμουν ιδιοκτήτης, δεν θα ερχόντουσαν οι 30000. Θα δεχομουν 50 βιογραφικά και θα αξιολογουσα αρχικά με το βιογραφικό (άρα με τα προσόντα κατ αντιστοιχία με τη δική μας μοριοδοτηση).
Πάντως με την λογική σου να πάμε σε κάτι πιο εφικτό, στο τέλος θα πουμε "ας μας βάλουν χρονόμετρο ποιος θα λύσει πιο γρηγορα μια διαίρεση". Έτσι θα κρίνουμε τον καλύτερο.
Τι πτυχίο πήρατε ήθελα να ήξερα; Δεν δώσατε μαθήματα; Τόσο εύκολες είναι οι σχολές σας; Δηλαδή μόνο εγώ τελείωσα Πολυτεχνείο από εδώ μέσα  και θεωρώ ότι το πτυχίο δεν βγήκε παίζοντας. Τόσο πολύ υποτιμάτε το πτυχίο σας οι υπόλοιποι που δέχεστε να παίξετε την εργασία σας σε ένα τεστ;

Αυτό σου λέω ότι τα βιογραφικά που θα εξετάζει θα ήταν μπουκωμενα από πληρωμένες πιστοποιήσεις...για αυτό προτιμώ ΑΣΕΠ..εσύ σαν ιδιωτική εκπαίδευση θα περνούσες τους πρώτους 50..το κράτος μπορεί να κάνει το ίδιο;κι αν ήσουν εσύ ο 51ος και κάτω δεν θα διαμαρτυροσουν  έτσι και το έκανε αυτό το κράτος;..δεν ήθελα να σου απαντήσω σκληρά αλλά επειδή το κάνεις εσύ καθώς αναρωτιέσαι τι εκπαιδευτικοί είμαστε εμείς κι αν κατάλαβαινουμε τη φύση της δουλειάς μας θα στο ανταποδώσω..αντιλαμβάνεσαι τι λες;η στην πρεμουρα σου να μη δώσεις γραπτό διαγωνισμό χάνεται κάθε σύνδεση με την πραγματικότητα;ειλικρινά δεν ήθελα να μπω σε προσωπική αντιπαράθεση αλλά όποιος υβρίζει και υποτιμά ευθέως η πλαγίως θα δέχεται τα ανάλογα.

11
Σου απάντησα αλλά μάλλον δεν το κατάλαβες...σε ρωτάω εγώ λοιπόν είσαι ιδιοκτήτης ιδιωτικου εσύ που τόσο σου αρέσει ως παράδειγμα και σου έρχονται 30000 άτομα σε μια ειδικότητα.  Τι κάνεις;μικροδιδασκαλια σε 30.000ατομα;για να τους προσλάβεις ποτέ;σε καμία επταετία;και αν θες 2-3ειδικοτητες;καλό αλλά χρονοβόρο έως αδύνατο ..άρα;δεν πρέπει να σκεφτείς κάτι άλλο;πιο εφικτό;

12
Σε τι να σου απαντήσω συνάδελφε;μικροδιδασκαλια δεν κάνεις με τον ΑΣΕΠ ούτε όμως με τα πληρωμένα μεταπτυχιακά...άρα τη μικροδιδασκαλια την ξεχνάμε καλώς ή κακώς και στις δύο περιπτώσεις...οπότε μένει η εντός η εκτός εισαγωγικων απόδειξη της γνώσης...πες μου εσύ λοιπόν πως αυτή αποδεικνύεται με κάποιον τροπο

13
Κάποιες εταιρείες το κάνουν. Συμφωνώ. Υπάρχουν όμως και κάποιες που δεν το κάνουν.
Θεωρώ ότι το πτυχιο και τα μεταπτυχιακά που σίγουρα έχουμε όλοι από ένα ως δύο, είναι υπεραρκετά για να διδάξεις.
Πάντως για να διδάξεις σε ένα ιδιωτικό σχολείο ή κάποιο ιδιωτικό μεταλυκειακο κολλέγιο, σου ζητάνε κάποια δοκιμαστική μικροδιδασκαλια. Μου φαίνεται πιο λογική εξέταση από το να μου βάλουν διαγώνισμα. Δεν είναι αυτό η δουλειά μας. Δεν είναι η δουλειά μας το να έχουμε απλώς γνώσεις. Οπότε ένα διαγωνισμα θεωρώ ότι είναι σε αναντιστοιχία με την πραγματικότητα του επαγγέλματος μας. Το παράδειγμα που έφερες με την εταιρία δεν μου φαίνεται σχετικό.
Για να το πω απλά. Δεν μου λέει τίποτα αν κάποιος μαθηματικός γράψει σε γραπτό ΑΣΕΠ άριστα. Αν είχες ιδιωτικό σχολείο, για να τον προσλάβεις δεν θα του έβαζες διαγώνισμα. Θα του ζηταγες μικροδιδασκαλια. Το επάγγελμά μας δεν είναι να είμαστε απλώς κάτοχοι γνώσης. Δεν είναι αυτό. Δεν νομίζω να το έχω καταλάβει λάθος.

Τα ένα έως δύο μεταπτυχιακά που έχουμε όλοι όπως λες με κάνουν να τάσσομαι ξεκάθαρα υπέρ γραπτού ΑΣΕΠ για ευνόητους λόγους..ότι η συντριπτικοτατη πλειοψηφία του απλά έχει κόστος οικονομικό και μόνο...ξεφτιλισε ο κλάδος της εκπαίδευσης την ίδια την εκπαίδευση και τη γνωση

Σελίδες: 123 ... 37

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159540
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 268
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 261
Σύνολο: 265

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.