Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - serton

Σελίδες: 1 ... 3334353637
477
Λοιπον οργανικα κενα 1380 τα στοιχεια απο τον αιρετο Παλιγιαννη:
https://www.especial.gr/wp-content/uploads/2020/04/pinakas-organikwn-kenwn-metathesewn-a-thmias.pdf

Συνταξιοδοτησεις περσι 178 δες εδω απο τον αιρετο Παλιγιαννη:
https://www.esos.gr/arthra/67792/1231-oi-paraitiseis-ekpaideytikon-protovathmias-ekpaideysis-gia-2020

Φετινες αιτησεις 506(οχι τελικες συνταξιοδοτησεις) απο τον αιρετο Φασφαλη:
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/346131_fasfalis-metatheseis-ekpaideytikon-pe-2021?fbclid=IwAR3uuRJNc3xujX8FPFdvIx6wwhvaxxszktnN0i_D1FzRNWS7G7-bdr-lEOQ

Αθροισμα 2064 το ανωτερο.
Δεν σου βαζω στοιχεια απο το κεφαλι η απο το μυαλο μου οπως εσυ σου βαζω λινκ οχι απο το μυαλο του καθενος αλλα απο αιρετους.
Τωρα αν εισαι μαλωμενη με την αληθεια προβλημα σου οχι δικο μου.
Αν εχεις αλλα επισημα στοιχεια να τα παραθεσεις αλλιως λογια του αερα

Λοιπον τι βγαζω απο το μυαλο μου και τι οχι μπες στην αλφαβητα και ψαξε να βρεις γιατι δεν θα το κανω εγω για να αποδειξω τιποτα σε κανεναν σε ενα τετοιο φορουμ που ειναι απλης κουβεντας και δεν το λεω καθολου υποτιμητικα, στοιχεια και διαγραμματα που ανεβαζε πριν κανα δυο μηνες η πεαν  και θα τα δεις αν ηταν δικα μου η οχι και ποιος ειναι μαλωμενος με την αληθεα ..εκτος αν η πεαν λεει ψεμματα  που δεν το νομιζω εφοσον τα αναρτουσαν δημοσιως και θα μπορουσαν να διαψευστουν απο τον οποιοδηποτε ανα πασα ωρα και στιγμη...δεν ειμαι μελος της και δεν μπορω να γνωριζω...τωρα να εκανα τα 100 κενα 500 να ελεγα οτι ο κανω απο συμφερον σε οποιαδηποτε ειδικοτητα  ..αλλα να υπαρχει δολος για δεκα το πολυ 20 κενα τι να πω..αν αυτα καθορισουν την τελικη κατανομη ..αλλα μιας και μιλατε καποιοι για συσταση οργανικων  θυμηθειτε και την διχρονη τους που θα τους ανεβασουν ακομη περισσοτερο κι οχι μονο 20 κενα το ανωτερο ..μιας και ανεφερες και τα πραγματικα οργανικα στο παραπανω μνμ σου..εκτος κι αν βγαζω κι εκει απο το μυαλο μου

478
Εγω σου βαζω στοιχεια(με λινκ) απο τους αιρετους σου οτι ειναι 1380 και εσυ μου λες οτι ειναι 1401 επειδη ετσι βολευει..
Ειναι η στατιστικη αυτη το 25% αλλα και χωρις αυτο οι φετινες αιτησεις για συνταξιοδοτηση ειναι 506.
Οποτε σύνολο 2064 το ανωτερο.

https://www.facebook.com/photo?fbid=4249947821700980&set=pcb.1915335441965405

Παιδια ελεος πια με τα ετσι συμφερει και τις θεωριες συνομωσιας .δεν ειμαι νηπιαγωγος αλλα και γενικοτερα δεν κραταω αρχεια απο οσα εχω κατα καιρους διαβασει..μπες σε σελιδες αιρετων και της πεαν στο φεισμπουκ και θα τα δεις δεν θα καθομαι να ψαχνω για να αποδεικνυω αλλα τα εχω διαβασει αλλιως δεν θα απαντουσα ,εκτος αν νομιζεις εσυ και καθε αλλος οτι με συμφερει να πω 1401 το 1380 το δικο σου ..ναι οι δεκα θεσεις κανουν τη διαφορα ..απλα βαρεθηκα γιατι απο ενα σημειο και μετα καταντα εμμονικο για την α/θμια να προσπαθουν ολοι να μειωσουν με καποιον τροπο κενα δασκαλων και νηπιαγωγων..λες να ειμαι και πε70 και πε60 ταυτοχρονως;;;απλα καπου καταντα κουραστικο οπως ειχα απαντησει και σε αλλους που λενε να κατεβουν οι ειδικοτητες στα δημοτικα για να παρουν ωρες απο τους δασκαλους υποστηριζοντας με αυτον τον τροπο οτι εχουν πολλα κενα ενω την ιδια στιγμη αμφισβητουν την υπαρξη των κενων αυτων μιλωντας για υπεραριθμιες κκλπ..η το ενα ισχυει οτι δεν εχουν πολλα κενα δηλαδη , ή το αλλο  οτι δηλαδη υπαρχουν κενα αλλα θελουμε να μπουμε σφηνα ..αποφασιστε...καλως η κακως καοποιες ειδικοτητες εχουν περισσοτερα κενα απο αλλους, χωρις αυτο να σημαινει θα τα παρουν κι ολα , κι οποιος ειναι δυσαρεστημενος με τα δικα του κενα ας διαλεγε -αν την εφτανε κιολας λογω βασης- αλλη σχολη ..οπως λεμε και σε οσους ειναι εκτος εκπαιδευσης και μας θαβουν-κυριως για τις "πολλες" διακοπες και αργιες μας- οτι αν θελουν οι σχολες ειναι εκει και οποιος θελει ας παει

479
Λοιπον οργανικα κενα 1380 δες εδω:
https://www.especial.gr/wp-content/uploads/2020/04/pinakas-organikwn-kenwn-metathesewn-a-thmias.pdf

Συνταξιοδοτησεις περσι 178 δες εδω:
https://www.esos.gr/arthra/67792/1231-oi-paraitiseis-ekpaideytikon-protovathmias-ekpaideysis-gia-2020

Φετινες ειναι οι αιτησεις 560 -25%(οι ανακλησεις) παμε σε φετινες 420.

Αθροισμα 1978 το ανωτερο γιατι οπως ειπαμε δεν δινουν ολες οι συνταξιοδοτησεις οργανικα κενα

Τα οργανικα τους ειναι 1401 οι συνταξιοδοτησεις ειναι αυτες που ειναι  κι εχουν ανεβει , ειναι η μονη ειδικοτητα που ειναι εντελως καθαρη οσον αφορα ωραρια, οργανικες  κι υπεραριθμιες και εχουν να λαβουν αρκετα κι απο διχρονη..επισης το 25% που το ξερετε και το βαζετε ολη την ωρα;;απο αλλες χρονιες;;η φετινη συνταξιοδοτικα δεν ειναι σαν ολες τις αλλες χρονιες...ειναι η τελευταια ισως καποιων ευνοικων συνθηκων...οποτε αφηστε τις ανακλησεις θα τις δουμε ..

480
Η τοποθετηση αυτη ερχεται ως απαντηση στην (προκλητικη) απαιτηση τους να διοριστουν ολοι εναντι ελαχιστων των αλλων ειδικοτητων.
Μην κανετε οτι δεν καταλαβαινετε.
Προφανως και υπαρχουν αναγκες στα δημοτικα σχολεια.

μια χαρά καταλαβαίνουμε νηπιαγωγε -ΑΝ είσαι όντως νηπιαγωγός-και ισοκατανομή να υπάρξει της οποίας είναι υπέρμαχος το νούμερο τους θα είναι μεγαλύτερο από κάποιους άλλος που έχουν μόνο μια η δυο ώρες τη μέρα όπως των φιλολόγων θα είναι πιο μεγάλο νούμερο από τους χημικούς ακόμα και στο ίδιο  ποσοστό ...κάποιοι στέκονται και δίκαια στο ποσοστό ενώ άλλοι κοιτάζουν νούμερα πράγμα που είναι εντελώς λάθος ...από εκεί ξεκινούν οι παρερμηνείες...και λέτε κάποιοι ίση κατανομή ..οκ σωστό συμφωνώ ..το ίδιο ποσοστό τι σχέση έχει με το να μπουν άλλες ειδικότητες προκειμένου να κοπούν οι αριθμοί τους;;;κι αν πρέπει ντε και καλά να μπουν στα δημοτικά άλλο γιατί να μπει ο δευτεροβαθμιος στην έκτη και να μην μπεις εσύ νηπιαγωγε στην πρώτη;;;άρα μην πουλάνε κάποιοι παραμύθι ότι τους ενδιαφέρει η ισοκατανομή κι όχι το προσωπικό τους βολεμα...όπως λέει κι ο Σερραίος δίκαιο είναι το δίκιο μου...αυτός είναι ειλικρινής και του βγάζω το καπέλο...τις σοφιστιες κάποιων άλλων άλλοτε τις αγνοω κι άλλοτε τις σχολιάζω αποδομωντας τες....καλό απόγευμα....

481
Όταν πρότεινα να μπούνε οι καθηγητές στα δημοτικά, προκειμένου να κοπεί η φόρα των δασκάλων, κάποιοι εδώ μέσα μου ορμήσανε.  Άντε να δούμε τωρα τα αποτελέσματα των κατανομών.

υ.γ. Προσωπικά δε με επηρεάζει καθόλου το πόσους θα πάρουν και από που.


Κατά τα άλλα κάποιοι λένε δεν θέλουν να ρίξουν άλλους συναδέλφους
.το είδαμε με αυτά που λέτε κάποιοι...κι αφού λες ότι είχες πει να μπουν ειδικότητες στα δημοτικά για να μειωθούν οι ώρες των δασκάλων στην ουσία δεν αμφισβητείς ότι αυτές τις ώρες όντως τις έχουν απλώς θες να τους τις πάρεις μπαίνοντας εσύ στη θέση τους...καλύτερη λοιπόν υποστήριξη όταν λένε ότι έχουν πολλά κενά δεν θα μπορούσες να τους κάνεις ...άθελά σου παραδέχεσαι ότι οι ώρες αυτές υπάρχουν ...απλώς τις θες εσύ αντί για αυτούς....συγχαρητήρια που τους υποστηρίζετε με αυτόν τον τρόπο...

482
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2021
« στις: Μάρτιος 15, 2021, 12:49:42 πμ »
Αυτό που γίνεται με τις φετινές μεταθέσεις, θα μπορούσε να είχε γίνει και πέρυσι (και θα έπρεπε να γίνεται εδώ και χρόνια). Αναφέρομαι στο συνυπολογισμό των φετινών συνταξιοδοτήσεων άμεσα για τα κενά των μεταθέσεων της τρέχουσας χρονιάς. Το ότι γίνεται φέτος (και με τον τρόπο που γίνεται, δηλ. να μη ληφθούν υπόψη οι ανακλήσεις που θα γίνουν), είναι καθαρά πολιτική απόφαση και δείχνει ότι το 2021 θα είναι εκλογική χρονιά.

Από την άλλη πλευρά, για το θέμα των μόνιμων διορισμών, ο μεγάλος αριθμός συνταξιοδοτήσεων θα καταδείξει ότι οι 10.500 μόνιμοι διορισμοί για 2 σχολικά έτη, δεν καλύπτουν ούτε τις αποχωρήσεις 2 ετών (2021 και 2022), στις οποίες πρέπει να μην ξεχνάμε ότι ανήκουν και οι παραιτήσεις μέσω ΚΥΣΔΕ/ΚΥΣΠΕ και οι θάνατοι εν ενεργεία εκπαιδευτικών (που έχουν αυξηθεί κατά πολύ, λόγω της αύξησης των ορίων ηλικίας για συνταξιοδότηση). Εκεί, λοιπόν, θεωρώ ότι θα φροντίσουν να λάβουν υπόψη τις ανακλήσεις παραιτήσεων, οι οποίες (κατά την προσωπική μου άποψη) θα κυμανθούν περίπου στο 1/4 των αιτήσεων παραίτησης.

Ως προς τον αριθμό των αιτήσεων παραίτησης κυκλοφορούν τα εξής (χονδρικώς) για τη Γενική Παιδεία:
Δευτεροβάθμια: 4500 με μπροστάρηδες τους ΠΕ02 (1070) και ΠΕ03 (600).
Πρωτοβάθμια: 3400 με μπροστάρηδες τους ΠΕ70 (2500) και ΠΕ60 (450).
Ενώ υπάρχουν και καμιά 250αριά αιτήσεις παραίτησης στην Ειδική Αγωγή και των 2 βαθμίδων (κυρίως στην Πρωτοβάθμια).


Εκλογική χρόνια η οποία αναλόγως του χρόνου εκλογών μπορεί να επηρεάσει τους διορισμούς;;;αν γίνουν πχ καλοκαίρι;

483
δεν θα ισχυσει αυτη η ποσόστωση 


Τι θα ισχύσει δηλαδή;;;παιδιά επειδή οι στιγμές είναι κρίσιμες και τα νεύρα τεταμενα αφήστε τα μισολογα και μιλήστε ανοιχτά όσοι ξέρετε κάτι...αν πάλι έχετε κάποια πληροφορία την οποία δεν θέλετε η απαγορεύεται να δώσετε δημοσίως μην την ξεκινάτε καν ..είναι τουλάχιστον κακόγουστο να πετάτε τέτοιες στιγμές κάτι χωρίς να το ολοκληρώνετε...η μιλήστε κανονικά η καθόλου....με τα νεύρα και τον πόνο του άλλου μην παίζετε όμως..μ

484
Ούτε μπορεί να το κάνει ούτε έχει λόγο να το κάνει.

Λόγο δεν ξέρω αν έχει να το κάνει για αυτό ρώτησα αν μπορεί νομικα

485
Επίσης κάτι που ρώτησε και κάποιος άλλος αλλά δεν θυμάμαι αν του απάντησαν και τι ,οι αιτήσεις θεραπείας τι είναι;;

486
Ναι συνάδελφε. Πολιτική απόφαση για να αποτυπωθεί η τρέχουσα κατάσταση πριν τους μόνιμους διορισμούς.


Μιας και μιλάμε για πολιτική απόφαση έχει το δικαίωμα το υπουργείο να πάρει την πολιτική απόφαση να διορίσει κάπου όπου δεν ικανοποιήθηκαν όλες οι μεταθέσεις;;;δεν ρωτάω αν είναι δίκαιο η οτιδήποτε άλλο...ρωτάω αν νομικά δεσμεύεται...

487
Και σύμπασα η Ακαδημία χειροκροτούσε τον Παπαδόπουλο. Ορθογραφία γνώριζαν. Παιδεία, όμως, δεν είχαν. Τα συγχέετε. Στους μαθητές μας δίνουμε (όσοι είμαστε μάχιμοι στην τάξη κι όχι γραμματείς στα διοικητήρια) παιδεία καλλιέργεια χαραχτήρα και γνώσεις. Το τρίτο χωρίς τ' άλλα δυο είναι κενό γράμμα.



Μια χαρά παιδεία και σεβασμό είχαν...σηκώνονταν να καθίσει ο γηραιότερος...φτωχοί άνθρωποι που δεν είχαν να φάνε έδιναν στον φιλοξενούμενο και έμεναν οι ίδιοι νηστικοί...έβαζαν τον φιλοξενούμενο να κοιμηθεί στο κρεβάτι κι αυτοί στο πάτωμα έξω...και τώρα το δεκάχρονο βρίζει τον παππού και τη γιαγιά  μη σου πω τι κάνει στους γονείς....φυσικά δεν τσουβαλιαζουμε ολους

488
Και πως εξηγείται ότι οι γονείς μου που ήταν απόφοιτοι οκτατάξιου γυμνασίου ήξεραν πολύ καλύτερα αρχαία,νέα,ιστορία, Λατινικά, φυσική, μαθηματικά από τους σημερινούς αποφοίτους και τα θυμούνται μέχρι τα γεράματα τους; Και οι δυο μπορούσα άνετα να βοηθήσουν τα εγγόνια τους σε αρχαία και μαθηματικά. Μήπως τελικά το πρόβλημα δεν είναι η (μη) βιωματική εκπαίδευση, αλλά το ότι οι παλιότεροι έπαιρναν πιο σοβαρά το θέμα της εκπαίδευσης και το περνούσαν στα παιδιά τους ως στάση ζωής;


Συμφωνω και συμπληρωνω ..οχι μονο επαιρναν το θεμα πιο σοβαρα αλλα οι γονεις δεν ετρεχαν να δικαιολογησουν το βλασταρι τους καθε τρεις και λιγο ..το αφηναν να επωμιστει τισ συνεπειες των πραξεων τους..κι ειχαν σεβασμο απεναντι στον εκαιδευτικο ..και μη γυρισει κανεις να πει αν ο εκπαιδευτικος αξιζει θα τον σεβαστουν...γιατι κι ο τελειος να ειναι αν οι γονεις τον μειωνουν στα ματια του παιδιου το παιδι θα το εκμεταλλευτει για την ευκολια του...τωρα μια δικαιολογια μονιμως και η αθανατη στρεβλη ελληνικη νοοτροπια που για να ξεφυγουμε απο τη βιτσα που ειπε πριν ο συναδελφος την συγχρονη παιδαγωγικη απο σεβασμο στο προσωπο του παιδιου την ερμηνευσαμε ως καβαλημα απο το παιδι και οχι πληρη ελευθερια αλλα ασυδοσια...για αυτο μιλησα προηγουμενως για νοοτροπια ...και βλακεια σε εναν μεγαλο βαθμο...μηπως και τωρα για να το παιξουν καλοι και παιδαγωγικα αριστοι καποιοι συναδελφοι δεν λενε "εγω δεν βαζω τιμωριες το παιδι" που κι η τιμωρια χρειαζεται κακα τα ψεματα ..ως τιμωρια φυσικα δεν εννοω το μεινε ορθιος με το προσωπο στον τοιχο και σηκωμενο το ενα ποδι αλλα τη στερηση καποιων προνομιων ισως  ή οτιδηποτε πιανει απο παιδι σε παιδι γιατι δεν πιανουν τα ιδια σε ολους,...παντως για να γινεις σωστος ανθρωπος συνεπειες πρεπει να πληρωνεις απο παιδι ως γερος..αλλιως γινεσαι ενας κακομαθημενος και μισος..

489
Ξεχνάς μια σημαντική παράμετρο για τους παππούδες μας. Την βιτσα


μπορει οι παπουδες μας να ειχαν τη βθτσα τωρα ομως υτα παιδια εχουνδιαδικτυο τηλεορασεις πιο μορφωμμενους υποτιθεται γονεις αρα πληθος ερεθισματων που θα μπορουσε να τα κανει αβιαστα να μαθουν 5 πραγματα εντυπώνοντας τα στο μυαλο τους...


Προφανώς και υπάρχει θέμα ανάκλησης γνώσεων και εδώ θα τολμούσα να μιλήσω για την ανάγκη της βιωματικής μάθησης, (αλλά θα με πάρουν με τις ντομάτες γιατί έχει καταντήσει κλισέ να το λέμε αλλά φυσικά να μην το εφαρμόζουμε)

Ωστόσο, ήθελα να σημειώσω ότι αυτό με τα παιδιά που δεν ξέρουν τι γιορτάζουμε 25η Μαρτίου και 28η Οκτωβρίου, το οποίο είναι πιο κλισέ από τη βιωματική μάθηση και έχω κουραστεί ειλικρινά να το ακούω, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΕΛΛΕΙΨΗ ΓΝΩΣΕΩΝ. Ειλικρινά πιστεύει κάποιος ότι οι μαθητές από τα προνήπια μέχρι την Γ΄Λυκείου δεν έχουν διδαχτεί αρκετά για τις δύο αυτές επετείους ή δεν έχουν διαβάσει αρκετά γι’ αυτές και γι’ αυτό δεν μπορούν να ξεχωρίσουν τι γιορτάζουμε στην κάθε μια; Ή συμβαίνει το άλλο, από το πολύ ανούσιο τελετουργικό, κοντεύουμε να ξεχάσουμε κι εμείς τι γιορτάζουμε; 




ΔΙαφωνω ...αν ενα τελετουργικο τα κραταει μακρια απο τη γνωση ας μη θυμουνται ποιος πολεμησε στη μαχη της Αλαμανας οχι ομως  ποιος ηταν ο πρωταγωνιστης εχθρος..και τα Χριστουγεννα γινονται υπερπαραγωγες εορτασμων αλλα θυμουνται τη γεννηση του Χριστου..ισως βεβαια βοηθα κι η συνθετη λεξη Χριστου-γεννα..

490
Ρε παιδιά κοροιδευομαστε τώρα;;όταν στον κλάδο μας η πλειοψηφία παίρνει πτυχία της πλάκας χωρίς να ενδιαφέρεται να κάνει σοβαρές σπουδές- οι οποίες απαιτούν κόπο που δεν έχουν τα επί πληρωμη- ώστε να μάθει και πέντε πράγματα μόνο και μόνο για να επωφεληθεί και είναι και ενήλικες μιας κάποιας ηλικίας -ενηλικες, γιατί αναρωτιεστε καποιοι γιατί δεν ενδιαφέρονται οι μαθητές που είναι και μικρότερης ηλικίας για την δύσκολη μάθηση από την εύκολη βαθμοθηρια μεσω παρεμβάσεων των γονέων πολλές φορές...είναι η νοοτροπία της χώρας στην πλειοψηφια....οι εξετάσεις όσο παροχημενες κι αν είναι ως διαδικασία αποτελεί δυστυχώς το μόνο κίνητρο  κι είναι ζήτημα περισσότερο νοοτροπίας όπως προείπα παρά εκπαιδευτικού συστήματος...οι γονείς μας κι οι παππούδες μας μεγάλωσαν σε χωριά με σχολεία των 50μαθητων όλοι σε μια αίθουσα μονοθεσια σε άλλες πιο δύσκολες εποχές κι όμως οι γνώσεις τους δε συγκρίνονται ..που ρωτάς τα παιδιά τι γιορτάζουμε 25 Μαρτίου η 28 Οκτωβρίου και δεν ξέρουν να σου πουν ...ούτε από τα τραγούδια που λένε στις σχολικές γιορτές δεν υποψιάζονται τι γιορτάζουμε ..ακόμα και τα τραγούδια παπαγαλια τα λένε...τραγουδάνε το κορόιδο Μουσολίνι και σου λένε για τον τουρκικό ζυγό....μη μιλήσω για γεωγραφία κλπ κλπ...γιατί στα άλλα λίγο πολύ κάτι πιανουν...

Σελίδες: 1 ... 3334353637

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 557
Σύνολο: 557

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.