Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - serton

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 37
57
παντως στις πανελληνιες ,που ειναι κ επικαιρο θεμα, λεει αυτος ειναι ο πρωτος στη νομικη , ο αλλος μπηκε δευτερος ιατρικη και  παει λεγοντας...κι ο καθενας με τη σειρα του παει οπου πρεπει..δεν κινουνται νομικα κι οποιος ηταν τυχερος να το ανακαλυψει εγκαιρως χωθηκε σε σχολη..υπηρχαν πινακες και δεν χρειαζοταν καμια ουσιαστικη ή δηθεν -οπως νομιζει και πιστευει ο καθενας-ονομαστικη θεση  για 455 ή 500 ή 1000 διοριστεους ...

58
Ρε Εσπερε τι γίνεται;συμφωνω επικινδυνα μαζί σου τελευταια :) :)

59
Ενώ εσένα σου αρέσουν δηλαδή τα παραπάνω και τα θεωρείς αξιόπιστα κριτήρια επιλογής εκπαιδευτικών.

Έλεος.

Τι από τα παραπάνω δεν ισχύει; Τα φαντάζομαι δηλαδή; Δεν έχει βουήξει ο τόπος; Δεν υπάρχουν παντού αγγελίες για τα παραπάνω και σχετικές ερωτήσεις στις ομάδες του facebook;

Σε αυτό εδώ το φόρουμ δεν είχε εμφανιστεί πριν λίγο καιρό κάποιος "συνάδελφος" και ρωτούσε ποιος μπορεί να του κάνει τις εργασίες με αμοιβή;;;

Δεν έχουν κατατεθεί τέτοια σκουπίδια ως προσόντα στο προσοντολόγιο, διαστρεβλώνοντας την κατάταξη των υποψηφίων;


νομιζω χωρις αμοιβη ζηητουσε "βοηθεια"..

60
Σχολική ζώνη / Απ: Ολοήμερο μέχρι 18:00.
« στις: Ιούνιος 10, 2022, 09:59:20 πμ »
Ο Πατμιος ξαναχτυπησε και γραφει σε αναρτηση του οτι αν ειναι να αυξηθει το ωραριο του σχολειου τοτε να ικανοποιηθουν οι μεταθεσεις των νεοδιοριστων..Αρχισε το συνειδησιακο  ξεπουλημα προς οφελος του πριν καν εκελγει..θελει ...να κρυφτει κι η χαρα δεν τον αφηνει..φαντασου να εκλεγει κιολας ποσα μετρα θα ψηλωσει...αλλα εχει να μοιασει το παιδι ..εχει προτυπο καποιους που επειδη βλεπουν χλωμο το ΚΥΣΠΕ αποζητουν τη ΔΟΕ..

61
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούνιος 09, 2022, 02:39:31 μμ »
Έως τις 5:30 το απόγευμα θα λειτουργούν από τον Σεπτέμβριο περίπου 5.000 τμήματα νηπιαγωγείων και δημοτικών. Προσλήψεις 3.000 νηπιαγωγών και δασκάλων.

https://www.google.com/amp/s/www.thetoc.gr/koinwnia/article/nipiagogeia-kai-dimotika-orario-eos-tis-530-to-apogeuma-apo-septembrio-se-5000-tmimata---live-anakoinoseis-kerameos/%3famp=true


Αφου το προγραμμα θα περιλαμβανει επεκταση σε τεχνες και μουσικη γιατι θα προσληφθουν δασκαλοι και νηπιαγωγοι;;ΛΕΝΕ ΨΕΜΑΤΑ ΑΥΞΗΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ..ΑΝ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΧΡΟΝΙΑ προκειμενου να νομισουν οι χαζοι εκπαιδευτικοι οτι θα τους βγει σε καλο η ολη ιστορια γιατι θα δουλεψουν κι αλλοι κι ετσι να μην αντιδρασουν εντονως μαζικα, στο πολυ κοντινο μελλον.

62
Σχολική ζώνη / Απ: Ολοήμερο μέχρι 18:00.
« στις: Ιούνιος 08, 2022, 06:24:42 μμ »
Με βάση την επέκταση του ολοήμερου, θα πρέπει οπωσδήποτε στους επικείμενους μόνιμους διορισμούς να καλύψει και τις 5148 οργανικές θέσεις ΠΕ70 και ΠΕ60. Τίποτα λιγότερο. Αυτή είναι η βάση. Εκεί είναι οι τεράστιες ανάγκες που δεν καλύφθηκαν ούτε στο 25% με τους περυσινους διορισμούς. Και δημιουργούνται κι άλλες ανάγκες. Δεν το συζητώ ότι πρέπει να καλυφθούν στο 100% οι οργανικές θέσεις ΠΕ70 και ΠΕ60, αλλά φοβάμαι ότι δεν αρκούν. Δημιουργούνται κι άλλες ανάγκες, επιπλέον, για ΠΕ70 και ΠΕ60.


εδω στους πε 60 δεν εχουν συσταθει οι οργανικες απο τη διχρονη για να μην ανεβει ο αριθμος διορισμων ή διεκδικησεων μαλλον,στους πε70  υπηρξε κι ισως και φετος υπαρξει, ενα σχετικο φιασκο οσον αφορα την αναλογια διορισμοι-κενα,θα παρει κι αλλους αναπληρωτες που θα διεκδικουν κι αυτοι διορισμο απο την επομενη χρονια;;δεν το πιστευω..οι ανθρακωρυχοι ποσες ωρες  ειπαμε δουλευουν;δε -μπιπ- ο εκπαιδευτικος εχει πολλες αργιες,τα παιδια που γι αυτα γινονται ολα ουτε αυτα τα σκεφτομαστε;;αλλα εχουν ενεργεια αυτα δεν εχουν αναγκη..γονεις θα εχουν και δεν θα χουν αλλα λεπτομερειες!!!επιτελους η ψωροκωσταινα εκσυγχρονιζεται!!!νιωθω να ξεχειλιζει η ευρωπη απο μεσα μου!!δεν μας φερνουν τουλαχιστον και τις γιορτες της πατατας , της ντοματας και της μελιτζανας ;;και τους μισθους τους;;

63
Σχολική ζώνη / Απ: Ολοήμερο μέχρι 18:00.
« στις: Ιούνιος 08, 2022, 04:40:13 μμ »
Δουλεύω 30 χρόνια και έχω ακούσει πολλές φορές απίθανα σενάρια τα οποία έμειναν στα χαρτια και για αυτό το λόγο έχω μάθει να μην πανικοβάλλομαι χωρίς λόγο. Ο μόνος λόγος που έγινε αύξηση ωραρίου ειναι γιατι πίεζαν  επι χρόνια  οι πε70 για τη διαφορά ωραρίου με τους καθηγητές και αντί να μειώσει το δικό τους, αύξησε των καθηγητών με τις γνωστές συνέπειες για τη β´θμια (υπεραριθμίες, μειωμένες έως ελάχιστες προσλήψεις)

καποιοι εχου αποδειξει οτι δεν ιδρωνει το αυτι τους και δεν αφηνουν στα χαρτια πραγματα , σκεψεις και ιδεες..βοηθεια μας!!

64
Σχολική ζώνη / Απ: Ολοήμερο μέχρι 18:00.
« στις: Ιούνιος 08, 2022, 04:23:33 μμ »
https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/paideia/388607/olo-to-sxedio-gia-paidikoys-stathmoys-nipiagogeia-kai-dimotika-mexri-tis-6-to-apogevma
Μιλάει για πιλοτικό πρόγραμμα σε Αθηνα και Θεσσαλονικη με προσλήψεις αναπληρωτων

κι αργει νομιζετε μετα απο 1 χρονο πχ να αυξησει το ωραριο αν δεν το κανει απο την αρχη ωστε να αποφυγει αρνηση και γκρινια των εκπαιδευτικων;;ή να το κανει σταδιακα..εμενα η ξαδερφη μου  για παραδειγμα   ειναι νηπιαγωγος ..πχ στα νηπιαγωγεια θα βαλει και τριτο ατομο εκτος απο 2 που ειναι οταν υπαρχει ολοημερο;;ή στα νηπιαγωγεια ας νοιαστουν οι νηπιαγωγοι;;ή σε δημοτικα  θα αφηνει ατομα να εχουν κενα -γιατι εχουν κενα ολοι μην τρελαθουμε τωρα -και θα προσλαβει αλλον για 2-3 ωρες επιπλεον;;ή θα προσλαβει αναπληρωτες που μετα απο 1-2 χρονια θα απαιτουν μονιμοποιηση;;στη δευτεροβαθμια δεν εχουν αναγκη μελετης;;πιστευεις αληθεια στις αγνες τους προθεσεις;;πιλοτικα παρεμπιπτοντως ηταν κι αλλα προγραμματα κι ειδαμε αν ακουγαν οσους τα υλοποιησαν για τυχον προβληματα κλπ..πρωτη χρονια δουλευετε καποιοι και δεν μαθατε ακομη τις παγιδες και πως δουλευουν τα πραγματα;;εντυπωση μου κανει ειλικρινα..

65
Σχολική ζώνη / Απ: Ολοήμερο μέχρι 18:00.
« στις: Ιούνιος 08, 2022, 04:06:12 μμ »
Μη λέτε ότι σας έρθει στο μυαλό. Για να δημιουργήσει ελάχιστα τμήματα έως τις 6, θα αυξήσει το ωραριο σε όλους; Τότε δεν θα χρειαστούν διορισμοι για πολλά χρόνια…


οχι στους μισους...καλα καθιστε και θα δειτε ορισμενοι αν λεμε οτι μας ερθει στο μυαλο..δεν εχετε καταλαβει τιποτε ορισμενοι..

66
Σχολική ζώνη / Απ: Ολοήμερο μέχρι 18:00.
« στις: Ιούνιος 08, 2022, 03:48:52 μμ »
αυξηση ωραριου με τυρακι αξτρα μορια.

αυξηση ωραριου σκετο...ουτε εξτρα μορια ουτε φυσικα αυξηση μισθου..οποιος γονιος το γραψει ειναι εγκληματιας του ιδιου του του παιδιου το ξαναλεω...ας αγαπησουν ή εστω ας λυπηθουν καποιοι τα ιδια τα παιδια τους..

67
Σχολική ζώνη / Απ: Ολοήμερο μέχρι 18:00.
« στις: Ιούνιος 08, 2022, 03:37:15 μμ »
Με δεδομένο ότι η τωρινή κυβέρνηση ενισχύει οποιαδήποτε μορφή ιδιωτικής εκπαίδευσης, θεωρώ απίθανό να εφαρμοστεί αυτό. Το διευρυμένο ωράριο είναι ο βασικόςλόγος για τον οποίο πολλές οικογένειες πληρώνουν ιδιωτικά νηπιαγωγεία - παιδικούς ακόμα και της κακιάς ώρας, χωρίς να είναι υπέρμαχοι των ιδιωτικών, αφού μόλις μεγαλώσουν λίγο τα παιδιά τα γράφουν στο δημόσιο της γειτονιάς. Άρα όσοι είναι τέτοιες περιπτώσεις, θα το εκμεταλλευτούν και θα φύγουν, αποκλείεται να  στερήσει έτσι την πελατεία η συγκεκριμένη κυβέρνηση. Επίσης αυτό δημιουργεί πρόβλημα σε ιδιωτικά κέντρα μελέτης που βασίζονται σε αυτό το χρονικό κενό μεταξύ σχολάσματος παιδιού και γονέα. Ενδεχομένως πρβλημα και σε φροντιστήρια ξένων γλωσσών και άλλες δραστηριότητες, που θα συμπυκνωθουν χρονικά. Θεωρώ ότι θα υπάρξουν υπόγειες πιέσεις για να μην εφαρμοστεί κάτι τέτοιο. Ούτως ή άλλως δεν υπάρχει προσωπικό. Κι εμείς οι εκπαιδευτικοί δεν θα έπρεπε να επικροτούμε τέτοιες λύσεις ακόμα κι αν φέρνουν προσλήψεις.Δεν είμαστε νταντάδες. Η θέση των παιδιών είνα στο σπίτι με τους γονείς, αν θέλουν να διευκολύουν τον εργαζόμενο, ας αλλάξουν τα δικαιώματα του εργαζόμενου γονέα. Δεν είναι δυνατόν το παιδί να χτυπάει 10ωρο εκτός σπιτιού, ή να κλείνεται όλο το καλοκαίρι σε ένα "camp", αυτό το πράγμα είναι αρρωστημένο.  ΔΙευκολύνσεις στους εργαζόμενους γονείς πρωτίστως. Κι αν θέλουμε πρσλήψεις στην εκπαίδευση, να γίνουν στο πρωινό προγραμμα για να σπάσουν τμήματα.


Οπως ειπες κι εσυ τις προαλλες σπανια συμφωνουμε αλλα οταν γινεται , ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ!! Επαυξανω κι εχω να πω μην ονειρευονται καποιοι παραπανω θεσεις εργασιας..Αν αυξηθει κατι αυτο θα ειναι το ωραριο κι οχι οι θεσεις.και αν τους πηρε ο πονος καποιους για τη μελετη των παιδιων γιατι να μενουν τα παιδια και στους παιδικους και στα νηπιαγωγεια που δεν εχουν μελετη;;ποτε θα βλεπουν οι γονεις τα παιδια;πτωματα θα γινονται , θα οδηγηθουμε σε εξαρσεις βιας κι ολα τα συναφη..οι εκπαιδευτικοι γονεις ποτε θα ασχολουνται με τα δικα τους παιδια;μηπως να φτιαξουν οικοτροφεια να μην τα βλεπουν καθολου οι γονεις;;σε τι υποδομες θα μενει το παιδι ειδικα μικροτερων ηλικιων;που θα κοιμουνται ειδικα τα μικροτερα..μπορειτε εσεις να ειστε στο σχολειο 8-18:00;;τα παιδια πως θα μπορουν..ακομα κι αν ψηφιστει, οποιος γονιος το γραψει θα ειναι απλα εγκληματιας..καλυτερα να ξεπουληθει σε ντανταδες αλλα το παιδι να ειναι στο καθαρο φιλικο του περιβαλλον του αναντικαταστατου ΣΠΙΤΙΟΥ του παρα σε κτηρια ετοιμορροπα οπως ειναι τα ελληνικα σχολεια..ακομα και θεσεις εργασιας να ανοιγαν -που δεν τους κοβω να νοιαζονται γι αυτο- δεν θα επρεπε να το επιθυμει κανεις.

68
Άγχος να μπεις; Άγχος να μην βγεις;
Ο πρώτος (αυτός που έχει άγχος να μπει) θέλει να πάρει ένα λεωφορείο και περιμένει στη στάση και κάθε φορά που περνάει είναι γεμάτο. Ξέρει όμως ότι με τον καιρό θα μπει και αυτός. Στην αρχή ίσως χρειαστεί να πάει αλλού και ίσως στριμωγμένος (μειωμένο ωράριο).
Ο δεύτερος πέρασε από πολλά λεωφορεία στριμωγμένος, και τώρα πηγαίνει σταδιακά σε λιγότερο στριμωγμένο λεωφορείο, με τα χρόνια είναι ικανός να οδηγήσει και λεωφορειο (βλ. περισσότερες αρμοδιότητες στο σχολείο).
Τώρα ο πρώτος ζητάει από τον δεύτερο να δώσει εξετάσεις γραπτές για να πάρει τη θέση του δεύτερου και να μπει εκείνος στο λεωφορείο. Ποιος λες να έχει περισσότερο άγχος ο πρώτος η ο δεύτερος;
Αυτός που δεν έχει να χάσει απολύτως τίποτα είναι ο πρώτος. Είναι ξεκάθαρο αυτό. Ο δεύτερος θα αισθανθεί ότι παίζει με τη ζωή του. Ο πρώτος θα μπορούσε να περιμένει τα λεωφορεία που κάποτε πήρε και ο δεύτερος.
Επίσης όσοι είναι στη φάση του πρώτου, να έχουν υπόψη ότι αξιοπρέπεια είναι να αγωνίζεται για μαζικούς μόνιμους διορισμούς και όχι να υπεθεματιζεις και να ματαιοπονεις να βρεις επιχειρήματα για ένα σύστημα διορισμού που θα μπορέσει να βάλει εσένα και να βγάλει κάποιον άλλο. Εδώ δεν μιλάμε ότι βγήκε το σύστημα και τρέχω να προλάβω να πάρω τα προσόντα, εδώ κάποιοι πριν γίνει ο γραπτός ΑΣΕΠ παλεύεται να εξηγήσετε πόσο δίκαιο συστημα είναι.  Έλεος


Ακυρο κατα τη γνωμη μου το παρασδειγμα σου για τον Α και Β ..αλλα αν το θες κι ετσι ο Β αν αυτον θεωρεις ως παλιο, ειχε τοσα χρονια και λεωφορεια και τραμ και τρενα και καραβια..Αν τα αφηνε να περασουν δεν του φταιει ο Α που χτυπησε εισιτηριο με την πρωτη. οσον αφορα το μαυρισμενο μερος ποιος σου ειπε οτι πρωτο και κυριαρχο αιτημα δεν ειναι οι μαζικοι διορισμοι;ομως και μαζικοι να γινουν ολοι οσοι βρισκονται στους πινακες δεν προκειται να δουλεψουν γιατι και 60000 κενα να πουμε υπαρχουν και θα καλυφθουν ειναι πολλαπλασιοι οι υποψηφιοι...80000 μονο στην ειδκη...και καθε χρονο βγαινουν κι αλλοι περισσοτεροι απο τα κενα που αφηνουν οι συνταξιοδοτησεις..οποτε καπως πρεπει να επιλεγουν αυτοι..το ελεος λοιπον σκεψου αν παει στην ηλικα ως κριτηριο...ειπα δεν θα ξαναγραψω αλλα δεν μ αφηνετε να αγιασω!

69
με λιγα λογια για να το ληξω απο μεριας μου γιατι νομιζω ειπα οτι ειχα να πω και εχω δωσει ξεκαθαρα το στιγμα μου..θα μιλησω τελειως βιωματικα-ας μου επιτραπει- γιατι οπως ειπε κι η εσπερος χθες ισως τα προσωπικα μας βιωματα να μας επηρεαζουν κιολας συνειδητα ή μη, και θελω να δειξω γιατι υποστηριζω οτι υποστηριζω..διοριστηκα γιατι και προσοντα -(προσοντολογιο)- ειχα και μαλιστα οχι αγορασμενα και πολυ πριν βγαλει το νομο ο Γαβρογλου ωστε να πει κανεις οτι εσπευσα να τα αποκτησω κατοπιν, αλλα ειχα και πολυτιμη προυπηρεσια την οποια απεκτησα λογω ασεπ..λογω προυπηρεσιας που ειχα εξαιτιας επιτυχιων ασεπ -που θα με ειχε οδηγησει νωριτερα στο διορισμο αν δεν υπηρχαν τα γνωστα αντισυνταγματικα μην τα αναφερω τωρα- αναγνωριζω οτι στον ασεπ οφειλω την πραγματικα πολυτιμη προυπηρεσια και γι αυτο δεν επεμενα σθεναρα οπως αλλοι στο να μετρησουν και τα μορια ασεπ καθως θα με ευνοουσε αν ισχυε, αλλα αναγνωριζω παρολαυτα οτι με την προυπηρεσια μου τους εξαργυρωσα τους διαγωνισμους που πετυχα...κι εγω κι οποιος αλλος στη θεση μου...ειμαι ξεκαθαρος νομιζω και δεν μασαω τα λογια μου..εξαργυρωθηκαν τα μορια , μακαρι να χα και αλλα αν τα μετρουσαν  , αλλά όχι ότι όσοι δουλευαμε δεν τα εξαργυρώσαμε .και δεν θεωρω καθολου ανθρωποφαγικο οπως λεγατε καποιοι χθες ουτε οτι πατησα επι πτωματων επειδη διαβαζοντας σκληρα περασα και δουλεψα σε νεαροτερη ηλικια απο αλλους, ειδικα ισχυοντας και μεταβατικα σταδια για τους μεγαλυτερους μου, που απο δυο χρονια που ηταν ο αρχικος σχεδιασμος στον νομο Αρσενη παραταθηκε κατα πολυ..Εχοντας διοριστει το ιδιο μου κανει στην πραξη τι θα ισχυσει για τους επομενους καθως δεν με επηρεαζει.πετυχα τον σκοπο μου οποτε τι με νοιαζει το ενα ή το αλλο;να απαντησω λοιπον οτι με βαση τον εαυτο μου δεν θα δουλευα καν ,οχι θα δουλευα αργοτερα, αν δεν μου δινοταν εκεινη η δυνατοτητα τοτε με τον ασεπ..μπορω λοιπον να καταλαβω οποιον επιθυμει να εχει τη δυνατοτητα..υπηρχαν συμφοιτητες μου που δεν περασαν τοτε με τον διαγωνισμο..αρα δεν ισχυει οτι ολοι οι νεοι θα γραψουν καλυτερα απο εναν παλιοτερο οπως λενε καποιοι αλλοι οτι που να συναγωνιζομαστε τωρα τους μικροτερους..ειναι ψυχοφθορο και δυσκολο ναι , αλλα για μενα ειναι το δικαιοτερο για το συνολο.. απολυτως κατανοητος ο φοβος του καθενος μην τυχον και πεταχτει εξω, το χω βιωσει ως αγχος μεχρι να διοριστω,  αλλα  κατανοητο και το αγχος του αλλου που θελει να μπει , το οποιο εχω βιωσει επισης ..και λεω οτι τα εχω βιωσει για να δειξω οτι ναι καταλαβαινω και κατανοω...αλλα για μενα το πιο δικαιο ειναι αυτο ,,για αλλους ισως ειναι κατι αλλο..σεβαστο .και τελος απο εμενα  ...δεν εχω κατι να προσθεσω ουτε ως αντεπιχειρημα για οποιον μου απαντησει..τα εχω πει ολα..παντως να ειστε ολοι σιγουροι,οταν μιλαω για γραπτο σιγουρα δεν το λεω ουτε γιατι θελω κακιασμενα να δω ανθρωπους να παιδευονται σε αυτη την τρομερα ψυχοφθορα διαδικασια, ουτε γιατι οπως λεει η gia εχω συγγενεις που διεκδικουν..καλη τυχη σε ολους..

70
Δεν έχει να κάνει με την ηλικία η διαφωνία με τον γραπτό. Είναι ιδιαιτέρως αφελές να νομίζει κάποιος ότι με τον γραπτό ΑΣΕΠ (μαζί με τον προσοντολογιο) θα έχει τη δυνατότητα να πλασαριστεί στους πίνακες σε καλύτερη θέση. Υπάρχουν πίνακες όπως των σχολικών ψυχολόγων που εργάζονται όλες οι ηλικίες. Αλλά ακόμα και σε πίνακες που έχουν σχεδόν φρακαρει, υπάρχει η δυνατότηταα σε μικρότερους (με πιθανότατα λιγότερα προσόντα) να εργαστούν σε επόμενες φάσεις. Οπότε έτσι μπαίνουν και αυτοί σιγά σιγά. Ο γραπτός ΑΣΕΠ δεν θα προσφέρει τίποτα πέρα από έξοδα (και χρόνο για άσκοπο διάβασμα που για κανένα λογο δεν δείχνει αν ένας εκπαιδευτικός είναι καταλληλότερος).

συγγνωμη δεν εχεις διαβασει εσυ εδω μεσα για ατομα που "πρεπει" να προηγουνται λογω ηλικας που δεν τον θελουν επειδη δεν μπορουν να διαβασουν και να συναγωνιστουν τον μικροτερο ,ή λογω υποχρωσεων ή να λενε καποιοι οτι λογω ηλικιας εχουν οικογενειες που δεν εχουν οι νεοτεροι αρα προηγουνται στην εργασια γιατι εχουν περισσοτερα εξοδα ;;εσυ χθες δεν εγραψες οτι θα ηθελες να δουλεψει οποιος εχει περισσοτερη προυπηρεσια απο εσενα ;;συνηθως μεγαλυτερη προυπηρεσια εχουν οχι οι μικροτεροι μας και σιγουρα με το προσοντολογιο ενας που μολις εχει τελειωσει τη σχολη ειναι αδυνατον να εχει περισσοτερη προυπηρεσια απο εναν που τελειωσε πχ μια δεκαετια νωριτερα και μπορει να χει μεταπτυχιακο ή παιδια ή οτιδηποτε αλλο μοριοδοτειται...αρα ειτε αμεσα έιτε εμμεσα ναι προτασσουν πολλοι την ηλικα με τον εναν ή τον αλλον τροπο...τωρα σε τι σειρα θα μπει καποιος αλλο θεμα..ξερεις και μενα μου ελεγε χαιρεκακα καποιος οταν τελειωσα τη σχολη οτι δεν υπαρχει πιθανοτητα να διοριστω και με τον ασεπ τον διεψευσα πανηγυρικοτατα , ενω θα μπορουσε να με ριξει ψυχολογικα εμενα με πεισμωσε και δεν ξεφυγα απο τον στοχο μου ..δεν το λεω  για να δειξω τι κατορθωμα εκανα αλλα για να πω οτι στο χερι του καθενος ειναι ..το να παλεψει τουλαχιστον γιατι οκ παιζει και η τυχη ως εναν βαθμο ..αλλα θεωρω οτι αυτος ο βαθμος ειναι μικρος στο συνολο οσων θα γραψουν..οτι ειναι ψυχοφθορος ως διαδικασια δεν αντιλεγω..αλλα υπαρχει δυστυχως τεραστια-ειδικα σε ορισμενες ειδικοτητες-αναντιστοιχια θεσεων και υποψηφιων οποτε τι πρεπει να γινει;;τι ειναι προτιμοτερο για τους περισσοτερους;;δεν λειτουργει πλεον το προσοντολογιο γιατι ολοι τα χουν ολα..αυτος ειναι ο φαυλος κυκλος ..γιατι ο Α θα περασει τον Β και αν δεν διοριστει του χρονου ο Β θα παρει αλλο ενα μοριοδοτουμενο προσον και θα παρει τη ρεβανς απο τον Α  και παει λεγοντας...δεν βγαινει πια..

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 37

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159834
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 496
Σύνολο: 501

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.