Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Korina92

Σελίδες: 123
15
Φιλολογικά μαθήματα / Έκθεση Γ’ λυκείου Βοήθεια
« στις: Μάιος 25, 2021, 05:23:57 μμ »
Προσπαθώ να κατατοπιστώ για την χρονιά που ακολουθεί. Στη γ´ λυκείου μέχρι πέρυσι δέχονταν το κυρίως θέμα να αποτελείται, εφόσον έχει 2 ερωτήματα, από δύο παραγράφους που μπορούσαμε να τις σπάσουμε σε άλλες δύο. Χθες μου είπαν ότι τώρα πια στην έκθεση ζητούν στο σύνολο 4 παραγράφους, συμπεριλαμβανομένου του προλόγου και του επίλογου. Γνωρίζετε που μπορώ να βρω τέτοιους κανόνες; Έχω μπερδευτεί.

16
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 21, 2021, 12:56:13 πμ »
Καλησπέρα! Μήπως γνωρίζετε σελίδες που να έχουν λεξιλογικές ασκήσεις για το μάθημα της έκθεσης και γενικότερα επαναληπτικές ασκήσεις που να αφορούν τη θεωρία του μαθήματος; Έχω παιδιά β´λυκείου και μιας και τελειώνει η χρονιά ψάχνω επιπλέον υλικό, που να σχετίζεται με το κομμάτι της θεωρίας. Ευχαριστώ!

17
Έχει ξανασυμβεί αυτό παλιότερα;;; Θα το χαρακτήριζα - δεδομένων των συνθηκών τα τελευταία χρόνια- ακόμα και απάνθρωπο (εντελώς περιττό δε). Τι να πει κανείς. Δεν σε παρηγορεί αλλά οι στρεβλώσεις , οι αδικίες , οι παραλογισμοί είναι συνήθεις στον χώρο και τις σχετικές υπηρεσίες προς όλους ... Κρίμα

Με ρωτάτε αν έχει συμβεί; Πραγματικά δε γνωρίζω αλλά εντάξει το ξεπέρασα. Κράτησα το θετικό ότι ίσως του χρόνου έρθω πιο κοντά στο όνειρο.

18
Προσωπικά μου ήρθε μειλ να αναλάβω 8 ώρες σε σδε προχθές και στο μειλ αναφερόταν ότι αν δεχτεί τις ώρες κάποιος πιο ψηλά από εμένα στην κατάταξη, θα τις πάρει αυτός. Στην τελική ενώ απάντησα θετικά στο μειλ, με ενημέρωσαν μετά από μια ώρα πως είχε δεχτεί τις ώρες κάποιος πιο ψηλά από εμένα. Η αλήθεια είναι ότι χάρηκα και μετά αισθάνθηκα χαζή(μιας και από τη χαρά μου ενημέρωσα τους δικούς μου). Δεν κατάλαβα ποτέ γιατί δεν περίμεναν να πάρουν αρνητικές απαντήσεις από άτομα με καλύτερα μόρια από εμένα αντί να με ξεσηκώσουν χωρίς λόγο και αιτία. Πλήρης απογοήτευση.

19
Σκοπεύουν να αναπληρώσουν τα κενά, αλλά δεν ξέρουν πότε;;;;; Εντάξει ας περιμένουν λίγο ακόμα. Έχουν χρόνο!

20
Μαθησιακές δυσκολίες / Απ: Προς ειδικούς παιδαγωγούς
« στις: Απρίλιος 23, 2021, 02:51:04 μμ »
Υποψιάζομαι αλλά δεν ξέρω με τι τρόπο να το πω στους γονείς. Σε ευχαριστώ

21
Μαθησιακές δυσκολίες / Προς ειδικούς παιδαγωγούς
« στις: Απρίλιος 23, 2021, 02:00:51 πμ »
Γεια σας. Δεν ξέρω αν βάζω στη σωστή ενότητα το θέμα μου όμως είδα και άλλο παρόμοιο εδώ. Θα ζητήσω τη βοήθειά σας σε ένα πρόβλημα. Έχω μία μαθήτρια που πηγαίνει στην ε’ δημοτικού. Την ανέλαβα περίπου πριν 3 μηνες. Από αυτά που γνωρίζω όλα τα προηγούμενα χρόνια, είχε δίπλα της εκπαιδευτικό σε καθημερινή βάση, στα πλαίσια ιδιαίτερου. Ενώ είναι πολύ καλό παιδάκι, εμφανίζει κάτι που μου φαίνεται άξιο προσοχής. Όταν δείχνω μία θεωρία πχ στρογγυλοποίηση αριθμών ή στη γλώσσα ευθύ σε πλάγιο λόγο(τυχαία παραδείγματα) ή που δε θα τα καταλάβει καθόλου και θα τα επαναλάβω αμέτρητες φορές ή αν δείξει ότι τα καταλαβαίνει και της δώσω φυλλάδιο πχ με στρογγυλοποιήσεις για το σπίτι, θα το κάνει ολόκληρο λάθος. Σήμερα πάλι τη ρώτησα αν κάποιος έχει 100 και βγάλουμε τα 60 πόσο μένουν; Μου απάντησε 500 και έπειτα 300. Την έχω ρωτήσει αν όταν κάνει ασκήσεις στα μαθηματικά χρησιμοποιεί τη θεωρία που δίνω για βοήθεια και μου είπε όχι ή ότι δεν την καταλαβαίνει εκ των υστέρων. Προσπαθώ να καταλάβω αν έχω απέναντί μου ένα παιδί που δε διαβάζει καθόλου, αλλά δε μου δείχνει δείγματα παιδιού που δεν προσπαθεί. Η ίδια της μου εκμυστηηρεύτηκε πως μέσα στην τάξη χρειάστηκε να ζητήσει 3 φορές από τη δασκάλα να εξηγήσει την επίλυση προβλήματος και στο τέλος ντράπηκε που μετά από τόσες φορές δεν την κατάλαβε και έμεινε με την απορία. Προφανώς και δεν έχω πρόβλημα να εξηγήσω κάτι και 50 φορές. Αλλά εδώ κάτι μου βρομάει. Θεωρείτε πως μπορεί να κρύβεται κάποιο μαθησιακό ζήτημα; Δεν μπορώ να πω ότι το μυαλό της πετάει, αλλά είναι σα να μην τα καταλαβαίνει ή σαν να τα ξεχνάει άμεσα. Να αναφέρω πως κάνω αυτήν τη δουλειά πολλά χρόνια και δε μου έχει ξανατύχει μία τέτοια κατάσταση, καθώς συνήθως έχω καλή χημεία με τα παιδιά. Αναρωτιέμαι αν πρέπει να επικοινωνήσω με τα κεδυυ;; Ποια είναι η άποψή σας;

22
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Απορία προς πολλούς
« στις: Απρίλιος 03, 2021, 05:40:35 μμ »
Δε συμφωνώ σε καμία περίπτωση ότι οι περισσότερες σχολές στην Έλλάδα δεν είναι καλές. Ίσα ίσα με τα
χρόνια θεωρώ πως πολλές σχολές, που κάποτε ήταν στη μαύρη λίστα, ξαφνικά έγιναν σχολές και επαγγέλματα του μέλλοντος.Το παράδειγμα της Βουλγαρίας, απλά είναι ακραία λανθασμένο. Δε θα συγκρίνω με τίποτα σπουδές(5 ετών) με σπουδές 2 ετών και... καληνύχτα... Ούτε συμφωνώ ότι τα καλύτερα μυαλά έφυγαν στο εξωτερικό. Όχι ρε παιδιά για όνομα του Θεόυ. Άπειρα δυνατά μυαλά στη χώρα μας και άνθρωποι που προσπαθούν. Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Η ερώτησή μου είναι... αναγνωρίζονται πια ισότιμα όλα αυτά; πχ μία κοπέλα που βγαίνει νηπιαγωγός από ιεκ ή κολλέγιο, θα έχει τη δυνατότητα να αναμετράται με κάποιον που τελείωσε ένα πανεπιστήμιο;

23
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απορία προς πολλούς
« στις: Απρίλιος 03, 2021, 01:30:49 πμ »
3 μήνες για να ολοκληρωθεί μία χρονιά. Μία χρονιά για όλους δύσκολη. Είναι η πρώτη φορά που  βλέπω τους μαθητές μου κουρασμένους. Ταλαιπωρημένους. Όχι από το αδιάκοπο διάβασμα, αλλά από μία ψυχολογία ασανσέρ. Πολλοί από αυτούς δε διστάζουν να με ρωτήσουν πληροφορίες για τα ιεκ, για τα κολέγια κτλ. "Μήπως να πάω εκεί, αφού λένε ότι αναγνωρίζονται πια". Δεν έχω απάντηση. Ως εκπαιδευτικός προτείνω  και θα συνεχίσω να υπερασπίζομαι τις πανελληνίες. Τι πάει να πει όμως αυτή η καραμέλα ότι τα πάντα αναγνωρίζονται πια; Ναι ψηφίστηκε το νομοσχέδιο. Ο ασεπ όμως το δέχτηκε; Τρέμουν όντως οι θέσεις όλων όσων πάλεψαν μέσα σε πανεπιστήμια; Δεν ξέρω...

24
Αυτό με τα κολλέγια ισχύει; Δε ρωτάω αν έχει ψηφιστεί, ρωτάω αν ο Ασεπ το δέχτηκε καθώς είναι διαφορετικός φορέας.

25
Δημοτικό / Μαθηματικά ε δημοτικού πληροφορίες
« στις: Μάρτιος 29, 2021, 12:31:14 πμ »
Καλησπέρα! Ψάχνω να βρω σελίδες στο διαδίκτυο, που να έχουν ασκήσεις για τα μαθηματικά της ε δημοτικού σαν παιχνίδι να πω; Ή διαδραστικές ίσως; Με κουιζ κτλ; Έχει κάποιος κάτι στο μυαλό του, που θα μπορούσε να βοηθήσει; googlαροντας δε βρήκα κάτι ενδιαφέρον δυστυχώς. Προσπαθώ να κρατάω σε εγρήγορση μαθητή, ώστε να μη βαριέται.

26
Κατατακτήριες / Απ: Κατακτήριες νέα;
« στις: Μάρτιος 25, 2021, 05:01:39 μμ »
Διάβαζα τώρα ένα άρθρο διαμαρτυρίας για το ότι το υπουργείο παιδείας δεν αναφέρεται στις κατακτήριες. Πιστεύετε ότι θα πραγματοποιηθούν σύντομα; Σύντομα εννοώντας τον προσεχή Ιούνιο. Να βάλουμε όντως μπροστά για μεταπτυχιακό δηλαδή;

27
Θεωρείτε γενικά ότι ένα τέτοιο μεταπτυχιακό έχει να δώσει εφόδια σε ´εναν εκπαιδευτικό; Και αν γενικά θα του φανεί χρήσιμο;

28
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« στις: Μάρτιος 22, 2021, 04:29:47 μμ »
Καλησπέρα σε όλους. Έχει προκύψει μία απορία και αν μπορείτε να με βοηθήσετε θα το εκτιμούσα. Βλέποντας την ύλη της β’ και γ’ λυκείου, δεν κατάφερα να κατανοήσω αν οι μαθητές διδάσκονται πια τρόπους πειθούς συνοπτικά ή με περισσότερη ανάλυση, τύπου να βρίσκουν πχ την επίκληση στη λογική και να πρέπει να καταλάβουν τα μέσα πειθούς όπως και την ορθότητα, την εγγύτητα κτλ. Είναι ένα σημείο που με δυσκολεύει αρκετά στην κατάνοηση για το αν πρέπει να το διδάξω και δε βρίσκω την ύλη ξεκάθαρη.
Σας ευχαριστώ πολύ!

Εχω την ιδια απορια

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159800
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 403
Σύνολο: 409

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.