Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Newfree

Σελίδες: 123456
29
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Ιανουάριος 10, 2023, 05:41:08 μμ »
Ναι, να γράψουμε μία επιστολή!

Προτείνω εσύ να τη συντάξεις. Το' χεις!

30
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Ιανουάριος 10, 2023, 03:53:35 μμ »
Ως πότε θα βλέπουμε τις ίδιες επαναλαμβανόμενες-κουραστικές αναρτήσεις από το γνωστό άτομο που όλοι καταλάβατε;

Μέχρι να βρει άντρα...Αλλά πρέπει να διοριστεί πρώτα μακριά από τη πόλη της, γιατί δεν υπάρχουν εκεί άνδρες με καλό χαρακτήρα και καλοί ανθρωποι γενικά....
(έχεις χάσει επεισόδια)

31
Θα μου δώσουν από το υπουργείο και τα δικαστήρια όλα όσα δικαιούμαι όλα αυτά τα 20(!) χρόνια που μου έκλεψαν εργασιακά;Έστω τώρα που πήραμε θετική απόφαση τον Σεπτέμβρη;

Δυστυχώς, φοβάμαι ότι στο Ελλαδισταν το μόνο που μπορεί να κερδίσεις μετά από 20 χρόνια αγώνα, θα είναι απλά ο μόνιμος διορισμός. Και αυτός δυστυχώς μπορεί να είναι σε κάποιο νησι ή γενικά μακριά από το τόπο μόνιμης κατοικίας. Και άντε βγαλτα πέρα μετά με 900 ευρώ.

32
Ναί αλλά εσύ δεν απολύεσαι. Ναί αλλά εσύ κάθεσαι 3 μήνες το χρόνο. Ναί αλλά εσύ.......(ειρωνικά τα λέω συναδέλφισσα αναφέροντας τα όσα κατα καιρούς έχω ακούσει, ακόμα και ως αναπληρωτής)

Εντάξει, το θέμα της μονιμότητας και των τριμηνιαίων διακοπών όντως ισχύουν και είναι ένα απο τα σοβαρότερα πλεονεκτήματα σε οποιαδήποτε συγκριτική ανάλυση μεταξύ άλλων επαγγελματων (ακόμη και μεταξύ διαφόρων υπαλλήλων του δημοσίου). Τώρα όσον αφορά το μισθολογικό κομμάτι, μετά τις μεγάλες περικοπές ελέω των μνημονίων, δεν τίθεται πλέον σημαντική διαφορά υπέρ των εκπαιδευτικών (με εξαίρεση αυτούς που έχουν έξτρα δυνατό εισόδημα από ιδιαίτερα ή από δεύτερη "μαύρη" εργασία) κατά μέσο όρο συγκριτικά με το μέσο μισθό των υπαλλήλων στον ιδιωτικό τομέα. Απλά, οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν πρόκειται να χάσουν ποτέ χρήματα, εν αντιθέσει με την επισφάλεια που νοιώθει ο μέσος υπάλληλος στον ιδιωτικό τομέα (αν θα πληρωθεί και πότε). Ίσως για όλους αυτούς τους λόγους, όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, πάλευαν και παλεύουν εδώ και δεκαετίες, ακόμη και μετά από 3 μνημόνια, δεκάδες (αν όχι εκατοντάδες) χιλιάδες πτυχιούχοι με σκοπό να διοριστούν ως μόνιμοι στη δημόσια εκπαίδευση.

33
Μετά το 4ο μνημόνιο, το οποίο ας ελπίσουμε όλοι να αργήσει όσο γίνεται περισσότερο, τότε θα ξανακάνουμε σίγουρα τη συζήτηση για το αν αξίζει ή όχι.

34
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Δεκέμβριος 02, 2022, 08:05:46 μμ »
Γιατί θα πρέπει να διδάξω αρχές και αξίες στην νέα γενιά?

Αυτό τώρα αποτελεί ερώτηση σκεπτόμενου μορφωμένου εκπαιδευτικού; Τέλοσπάντων, το σταματώ εδώ γιατί είμαστε off topic, μολονότι το συγκεκριμένο θέμα είναι πιο σημαντικό προς συζήτηση συγκριτικά με το θέμα των μόνιμων διορισμών.

35
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Δεκέμβριος 02, 2022, 02:56:06 μμ »
Τραγικό να έχουμε ακόμα συμπολίτες τόσο σκεπτόμενους, που ψηφίζουν είτε όπως και όποιος τους βολέψει προσωπικά,ή - ακόμα χειρότερα - ό,τι ψηφοδέλτιο τους πασάρει ο συγγενής ή γνωστός κλπ.

Δεν τους λες και σκεπτόμενους αυτούς που αναφέρεις. Και υποτίθεται ότι είναι μορφωμένοι και διδάσκουν περί αρχών και αξιών τη νέα γενιά.

36
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Προτάσεις...
« στις: Οκτώβριος 23, 2022, 02:26:46 μμ »
Εγώ πάντως πέρυσι επέλεξα να προβάλλω σε όλα τα τμήματα που δίδασκα τη ταινία (Χωρίς αντάλλαγμα-Pay it forward), πάντα σε συμφωνία με τη συντονίστρια και τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας (στο πλαίσιο ενός σχεδίου δράσης), αρκετά παιδιά βουρκωσαν ή έκλαιγαν στο τέλος.

37
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2022, 03:45:01 μμ »


Τι σημαινει φμπ;

Φάτε Μάτια Πσαρια... ;D :P

38
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί 2022
« στις: Αύγουστος 23, 2022, 12:32:08 πμ »
Καλή τοποθέτηση να έχουμε όλοι, νεοδιόριστοι, αποσπασμένοι  και αναπληρωτές! 💯

Καλή τοποθέτηση και αναπληρωτές είναι λίγο δύσκολο από τη στιγμή που θα πάρουν ότι περισσεψει. Είναι δυστυχώς η τελευταία τρύπα της φλογέρας και τα παιδιά ενός κατώτερου θεού.

39
Αναπληρωτές / Απ: Ατομικη επιχειρηση και αναπληρωτες
« στις: Αύγουστος 22, 2022, 12:18:53 μμ »
Όσοι-ες κάνουν ιδιαίτερα μαθήματα χρειάζονται άδεια από την διεύθυνση για άσκηση ιδιωτικού έργου;  :P (black humour)

40
συμφωνα με το αρ 5 παρ 16 της 170405/γγ1 "
Σε περίπτωση αδυναμίας  κάλυψης του συνόλου των λειτουργικών κενών από τους  προσληφθέντες (ανά φάση πρόσληψης) αναπληρωτές, οι προισταμενοι ΔΔΕ
οφείλουν να αξιολογούν και ιεραρχούν εκ των προτέρων την αναγκαιότητα πλήρωσης του καθενός. Σε κάθε  περίπτωση, κατά τη διαδικασία των τοποθετήσεων προηγείται η κάλυψη λειτουργικών κενών σε πανελλαδικώς  εξεταζόμενα μαθήματα, σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής  Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) έναντι των Τμημάτων Ένταξης (Τ.Ε.) καθώς και κενών/κενούμενων θέσεων  σε ολιγοθέσια δημοτικά σχολεία, με προτεραιότητα στα  μονοθέσια και ακολούθως στα διθέσια και τριθέσια δημοτικά σχολεία. Ειδικά για την ιεράρχηση των αναγκών  της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης σε α)
εκπαιδευτικούς και μέλη ΕΒΠ λαμβάνεται υπόψη σχετική  εισήγηση από το οικείο Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ),
β) σχολικούς νοσηλευτές, δύναται να ζητείται η γνώμη  του οικείου Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου
Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.).."
απο κει και μετα επαφιεται στις διαθεσεις του προισταμένου της δδε αν πχ εχει 2 λειτουργικά κενά σε λυκεια (1 στην πρωτευουσα της δδε και 1 στην ακρη της) και του στειλανε 1 αναπληρωτη, αν θα επιλεξει να δωσει για καλυψη πρωτα το ένα ή το άλλο κενο και οι διαθέσεις του αυτές εξαρτώνται από διαφορες άλλες παραμέτρους πχ τις σχεσεις που εχει ο προισταμενος μιας δδε με τους εκαστοτε διευθυντες σχολειων, τις πιθανοτητες εκδηλωσης καταλήψεων με προσχημα την ελλειψη καθηγητών κ.α . Επισης καποιοι δδε επιλεγουν να καλυψουν πρωτα κενα στα γυμνασια  αντι σε α και β λυκειου και τελευταια αφήνουν τα κενά των εσπερινών.

Στον προαναφερομενο τρόπο προτεραιοποίησης κάλυψης των κενών εδράζονται και οι διαμαρτυριες πολλων συναδέλφων αναπληρωτών  που βλέπουν σε καποιες δδε να δινονται για καλυψη πρωτα τα μη δημοφιλή σχολεία και στις επόμενες φασεις τα κενα-φιλέτα. Ομως αυτη η συζήτηση για το ποια ειναι τα κενα φιλέτα ειναι παρα πολυ σχετική. Επιπλεον περυσι το υπουργειο εστειλε εγκύκλιο-απάντηση σε ερωτημα μιας δδε και η οποία έλεγε ότι απαξ και τοποθετηθει αναπληρωτής σε ενα κενο της Α (πχ) φάσης δεν μπορει να ικανοποιηθει το αίτημά του για να τροποποιηθεί η τοποθέτηση του στις επόμενες φάσεις δηλ απαγορευεται να του γινει μια κατα καποιο τρόπο άτυπη (αφου μονο στους μονιμους υπάρχει τυπικα αυτος ο ορος) βελτίωση


Με απλά λόγια, κατά πρώτον επιβεβαιώνεται σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο της πολιτείας ότι οιο(α)σδήποτε μπορεί να γίνει έρμαιο της διαπλοκής και της ρουσφετοκρατιας, βλέπε "διαθέσεις" προϊσταμενου - εντολή υπουργείου. Και κατά δεύτερον σε ένα ακόμη ζήτημα ισχύουν άλλα μέτρα και άλλα σταθμά μεταξύ αναπληρωτών και μονίμων (αίτηση βελτίωσης θέσης). Έτσι, γι' ακόμη μια φορά δικαιώνεται μια ψυχή που παλιότερα είχε πει την ιστορική φράση "Ότι είναι νόμιμο είναι και ηθικό". Όπως και κάποιοι άλλοι που είχαν δηλώσει ότι αυτοί οι πολιτικοί και αυτές οι κυβερνήσεις μας αξίζουν. Και αυτοί οι συνδικαλιστές και συναδελφοι, θα προσθέσω εγώ. Ας πάμε τώρα να διδάξουμε στα σχολεία για ακόμη μια χρονιά σε μαθητές και μαθήτριες περί αρχών και αξιών, όπως η διαφάνεια, η αξιοκρατία, η αλληλεγγύη και η ισότητα!!!

41
Ενόψει και του φετινού πιθανού μαγειρέματος  στις προσλήψεις αναπληρωτών σε αρκετες περιπτώσεις με βάση την αδιαφανή διαδικασία που τηρείται από το υπουργείο (στο πλαίσιο της εγκαθιδρυμένης εδώ και δεκαετίες πλεον διαπλοκής και ρουσφετοκρατιας), έχω μια ερώτηση κυρίως προς τα παλαιότερα μέλη, τους εμπειροτερους πρώην ή/και νυν υποψηφίους αναπληρωτές συναδέλφους (συνδικαλιστές ή μη), αλλά και προς το φιλτατο Patrea, που πιθανότατα να μπορεί να δώσει μια απάντηση. Έστω ότι, μετά απ' όλες τις υπηρεσιακές μεταβολές των μονιμων, υπάρχουν 3 λειτουργικά εναπομείναντα κενά σε οποιοδήποτε κλάδο σε οποιαδήποτε διεύθυνση εκπαίδευσης, τα οποία έχουν ανακοινωθεί/δημοσιοποιηθεί στην ιστοσελίδα της. Ας υποθέσουμε ότι το υπουργείο καλύπτει αυτά τα 3 κενά σε 3 διαφορετικές φάσεις προσλήψεων (Α-Β-Γ). Τι αναφέρει ο νόμος σχετικά με το πως και με ποια κριτήρια η διεύθυνση αποφασίζει ότι θα δοθεί το κάθε κενό σε κάθε φάση πρόληψης; Να υποθέσω ότι δίνεται κατά προτεραιότητα με βάση τις ανάγκες της διευθυνσης; Αν ναι, πώς καθορίζονται-αποδεικνύονται αυτές οι ανάγκες κατά προτεραιότητα για το κάθε λειτουργικό κενό; Υπάρχουν κάποια συγκεκριμένα κριτήρια; Γνωρίζει κάποιος/α το νόμο/άρθρο/εδάφιο στο οποίο αναφέρεται το εν λόγω ζήτημα;

42
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/355850_orgi-olme-adynaton-na-oloklirothoyn-ypiresiakes-metaboles-entos-aygoystoy
Στο παραπανω λινκ μπορεις να δεις τις διμαρτυριες της ολμε για την απαιτηση απο το υπουργειο να ολοκληρωθουν τα παντα εως 25 Αυγουστου. Ναι, αν τα πυσδε τηρουσαν την εγκυκλιο θα χαν πολυ καλη εικονα οι μελλοντικοι αναπληρωτες για τα  λειτουργικα κενα.
Κατι που μαλλον δεν εχεις καταλαβει, εγω θεωρω λαθος την εν λογω εγκυκλιο και συμφωνω με την αποψη της ολμε διοτι 10 με 25 Αυγουστου θα λειπουν παρα πολλα κενα που θα πορκυψουν 1 Σεπτεμβρη. Θεωρω σωστο να τοποθετηθουν οι μονιμοι 1η εβδομαδα Σεπτεμβρη. Αλλα στη συγκεκριμενη περιπτωση η εγκυκλιος υπουργειου βολευε τους αναπληρωτες ξεκαθαρα αν εφαρμοζοταν πληρως. Ας το κλεισουμε εδω, εφοσον ετσι και αλλιως δεν θα συμφωνησουμε. Καλη τυχη ευχομαι.

Δεν είχα λάβει γνώση αυτής της εγκυκλίου. Κοίτα να δεις που θα αναγκαστώ να πω για πρώτη φορά ένα καλό λόγο για τους νυν προϊσταμενους του υπουργείου, τους οποίους δεν θέλω ούτε να βλέπω, ούτε να ακούω. Επίσης, για να καταλάβω, η ΟΛΜΕ έχει στο καταστατικό της ως σκοπό, την προάσπιση αποκλειστικά των συ΅φερόντων των μονίμων εκπαιδευτικών της μέσης εκπαίδευσης και όχι όλων των συμβασιούχων εκπαιδευτικών-λειτουργών της; Αν ισχύει το πρώτο, και επειδή προφανώς έχεις περάσει και εσύ στην απέναντι όχθη του ποταμού (ως μόνιμος), τότε όντως δεν πρόκειται να συμφωνήσουμε και ας σταματήσει εδώ η κουβέντα, όπως και κάθε συζήτηση περι συναδελφικής αλληλεγγύης. Ας κρίνουν οι δεκάδες χιλιάδες συνάδελφοι αναπληρωτες που αγωνιούν όσο δεν πάει κάθε χρόνο και φθείρονται υπερβολικά ψυχικά, αν είναι σωστό αυτό που υποστηρίζει η ΟΛΜΕ, ότι δηλαδή δεν πρέπει να ολοκληρώνονται νωρίτερα οι υπηρεσιακές μεταβολές για τους μόνιμους, επειδή μεταξύ άλλων θα χάσουν κάποιες μέρες από τη διμηνη άδεια!!!
Ας κρίνουν όλοι αν αυτη η θέση, αυτή η στάση της ΟΛΜΕ ειναι δίκαιη και ηθική, αν προασπίζεται τα συμφέροντα όλων των εκπαιδευτικών και αν κινείται στο πλαίσιο της συναδελφικής αλληλεγγύης. Υποτίθεται ότι ανήκουμε στο κομμάτι της κοινωνίας που διδάσκει αρχές και αξίες, διαμορφώνει το ήθος και το πνεύμα των νέων γενεών. Δεν είναι τυχαία τελικά ούτε η πολιτικοοικονομικη κατάσταση στη χώρα, ούτε η κακή κατάσταση στην Ελληνική εκπαίδευση, ούτε η πνευματική και ηθική χρεωκοπια της πλειοψηφίας της νεοελληνικής κοινωνίας, ούτε έφυγαν τυχαία τη τελευταία δεκαετία 600.000 συμπατριώτες μας στο εξωτερικό και δεν ξαναγύρισαν.

Υ.Γ: Για να προλάβω κάποιους-ες, τα ίδια υποστήριζα για το εν λόγω ζήτημα, όπως και για το θέμα της αξιολόγησης, πολύ πριν ξεκινήσω να εργαζομαι στη δημόσια εκπαίδευση. Οπότε δεν πρόκειται να γυρίσω τη μπιφτέκα (για να χρησιμοποιήσω και μια λαϊκή έκφραση που έχει γίνει της μόδας) αν τυχόν κάποτε διοριστω μόνιμος, όπως πιθανόν να το έχουν πράξει σε διάφορα ζητήματα κάποιοι άλλοι "συνάδελφοι".

Σελίδες: 123456

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 466
Σύνολο: 466

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.